Νέα

Μοτοσυκλέτα,μιλάμε για.....την άλλη μας γκόμενα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Altec73
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 349K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
[size=8pt]Σημερα γυριζα με την κοπελα μου απο το ξενοδοχειο
στη Δαφνη ειδα ενα παληκαρι κατω στο δρομο...[/size]

Καλά που ΓΥΡΙΖΕΣ απο το ξενοδοχείο...
Γιατί αν ΠΗΓΑΙΝΕΣ, μπορεί μετά απ αυτό που είδες, να μη σου σηκωνόταν...
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
[size=8pt]Αγαπητοι συναδελφοι αν μου επιτρεπετε να μπω κι εγω στην παρεα  σας και να σας πω οτι με την μικρη εμπειρια που εχω στα διτροχα αυτα τα τερατα με τα 180+ αλογα ειναι σχεδον αχρηστα για οδηγηση σε συνθηκες πολης.Η καλυτερη για μενα λυση ειναι μια μηχανη σαν το ΧΤ που πηρα προσφατα και μου εχει λυσει τα χερια.[/size]

Άχρηστα δεν είναι, είναι βάσανο όμως.

Και τα XT πάνε πιο γρήγορα τελικά μέσα στην πόλη.
 

Επισκέπτης
Είχε κυκλοφορήσει ένα βιντεάκι τραβηγμένο απο μιά μηχανή όπου ο τύπος έκανε τη διαδρομή απο το Πεντάγωνο (Μεσογείων) μέχρι κάπου στο Κουκάκι (νομίζω Φραντζή), και έδειχνε ό,τι αρκουδιά μπορούσε να γίνει μέσα στην κίνηση (πήγαινε με χίλια βέβαια).

Δε μπορώ να το ξαναβρώ.
Έχει κανείς link γι αυτό?
[youtube=425,350]WQrb7DfRf_U[/youtube]
 

Επισκέπτης
SUZUKI B-KING Η γοητεία της υπερβολής..

Μια μοτοσυκλέτα με υπερβολική δύναμη και εμφάνιση στα όρια της υπερβολής,πολύ κοντά στο ομώνυμο εκθεσιακό πρωτότυπο του 2001.

Το ριζοσπαστικό concept της B-King εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Tokyo Motor Show του 2001.Όταν πήρε επιτέλους το πράσινο φως για την παραγωγή,το σκεπτικό του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα εγκαταλείφθηκε αμέσως,όμως το πνεύμα του αρχικού πρωτοτύπου διατηρήθηκε,πιστό στις λεπτομέρειες και με υψηλή ποιότητα φινιρίσματος.

Ο κινητήρας είναι βασισμένος στη Hayabusa του 2008 με τα 1.340 κυβικά και οι 184 ίπποι καθιστούν τη B-King τη μακράν δυνατότερη naked παραγωγής.Η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας έγινε στη γερμανική πίστα Lausitzring,όπου εύκολα έπιανε τα 250 km/h στο τέλος της ευθείας,με άφθονα αποθέματα επιτάχυνσης ακόμα.Η πραγματική έκπληξη όμως ήταν η συμπεριφορά της.Είναι βαριά,αλλά συμπεριφέρεται σαν μικρότερη μοτοσυκλέτα,με επιπλέον σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες - την αχίλλειο πτέρνα των γυμνών μοτοσυκλετών.Δεν αισθάνεται άνετα όταν πιέζεται στα όρια,απλά εντυπωσιάζει στην πίστα επειδή τα καταφέρνει καλύτερα απ' ό,τι περιμένεις.Αυτός ο κινητήρας με την «ωμή» δύναμη -που ταιριάζει και με την εμφάνιση- θα εντυπωσιάσει περισσότερο στο δρόμο,μειώνοντας στο ελάχιστο τις αλλαγές ταχυτήτων (που πάντως γίνονται αψεγάδιαστα).

Το στιλ και η εμφάνιση,στη B-King παίζουν ένα ρόλο τόσο σημαντικό,όσο και η ταχύτητά της.Στην επάνω πλευρά,το φαρδύ ρεζερβουάρ έχει μια χρωμιωμένη υποδοχή,που φιλοξενεί τους διακόπτες για τους δύο χάρτες της ηλεκτρονικής.Στην επιλογή «Β»,η ιπποδύναμη περιορίζεται στο 70% για πιο εύκολη οδήγηση.

Η μετάδοση διαθέτει έναν μηχανικά υποβοηθούμενο συμπλέκτη και ένα εξάρι κιβώτιο βασισμένο στο αντίστοιχο της παλιάς Hayabusa,αλλά με διαφορετικές σχέσεις.Τόσο το πλαίσιο όσο και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από χυτά τμήματα και μόνο - και όχι από εξελασμένα,όπως συμβαίνει συνήθως.Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.

Η Suzuki είναι υπερήφανη που κατάφερε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα παραγωγής βασισμένη σε ένα «άγριο» concept,αλλά της αξίζουν τα εύσημα και για το ότι μετέτρεψε μια τέτοια,υπερβολικά δυνατή μηχανή,σε μια εύκολη,φιλική,καθημερινή μοτοσυκλέτα.
 

Συνημμένα

  • 13-09-07_203373_21.jpg
    13-09-07_203373_21.jpg
    30,9 KB · Εμφανίσεις: 41
  • 13-09-07_203373_41.jpg
    13-09-07_203373_41.jpg
    10,7 KB · Εμφανίσεις: 44

Επισκέπτης
TRIUMPH STREET TRIPLE Τρικύλινδρη αποκάλυψη..

Βασισμένη πάνω στην Daytona 675,η μικρή «γυμνή» της Triumph είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα.

Η Street Triple δεν είναι ακριβώς streetfighter,όπως η μεγάλη Speed Triple 1050,φιλοδοξώντας να προσεγγίσει νέες κατηγορίες αναβατών,πιο άπειρους ή και του «ασθενούς» φύλου.Πρόκειται στην ουσία για μια «γυμνή» Daytona 675,χωρίς πλαστικά και με διαφορετικό τιμόνι και φανάρια.Όμως και μόνο το ψάξιμο για τη σωστή εμφάνιση κράτησε επτά μήνες!Το αποτέλεσμα πάντως δικαιώνει την αναμονή.Η Speed Triple έχει έντονη προσωπικότητα.Σ' αυτό βέβαια συμβάλλει και ο τρικύλινδρος κινητήρας,που συνδυάζει τη δύναμη και την ευστροφία των τετρακύλινδρων με τη ροπή των δικύλινδρων.

Η ισχύς κατά την Triumph είναι 107 ίπποι.Εντυπωσιακή τιμή για την κατηγορία,όμως τον πρώτο λόγο τον έχει η αίσθηση και η επικοινωνία με τον αναβάτη.Η Street Triple είναι μια πραγματικά πολυτάλαντη μοτοσυκλέτα.Οδηγείται εύκολα,είναι πανάλαφρη κι ευέλικτη,αλλά και εξαιρετικά άνετη ακόμη και για το συνεπιβάτη.Τα φρένα της είναι πραγματικά απίστευτα,το κιβώτιο με τις πυκνά διατεταγμένες σχέσεις μαλακό,γρήγορο,με μικρές διαδρομές και μεγάλη ακρίβεια.Εξαιρετικά ακριβής και ο ψεκασμός.Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται,αλλά είναι όσο σφιχτές πρέπει ώστε να παραμένουν άνετες.

Η ισχύς του κινητήρα,αν και εμφανώς μικρότερη από της Daytona ψηλά,είναι περισσότερη χαμηλά και απλωμένη παντού.Η συμπεριφορά στο δρόμο θα μπορούσε άνετα να συγκριθεί με μιας sport μοτοσυκλέτας της προηγούμενης πενταετίας.Εξάλλου,η μόνη της ουσιαστική διαφορά από την Daytona είναι η λίγο πιο αργή γεωμετρία του εμπρός συστήματος - γι' αυτό και το σταμπιλιζατέρ πλέον απουσιάζει.

Μειονεκτήματα;Λίγα.Οι ψηφιακές ενδείξεις των δύο μερικών χιλιομετρητών είναι μικροσκοπικές,η μανέτα του συμπλέκτη δεν είναι ρυθμιζόμενη,ενώ το τιμόνι δεν κόβει πολύ για την κίνηση της πόλης.

Τελικά,οι Άγγλοι κατάφεραν να μεταφέρουν αυτούσια τη μαγεία της Daytona και στην Street Triple,ενώ η στενή τους συγγένεια βοήθησε ώστε να κρατηθεί η τιμή χαμηλά - αν η υπόσχεση των € 8.000 τελικά τηρηθεί.
 

Συνημμένα

  • 05-09-07_202376_21.jpg
    05-09-07_202376_21.jpg
    38,9 KB · Εμφανίσεις: 41
  • 05-09-07_202376_41.jpg
    05-09-07_202376_41.jpg
    11,6 KB · Εμφανίσεις: 45
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.929
Πόντοι
12.056
Aπλα θεα  :smitten: :smitten:
 

Συνημμένα

  • yhst-54050366180957_1958_29277691.jpg
    yhst-54050366180957_1958_29277691.jpg
    49 KB · Εμφανίσεις: 44
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.929
Πόντοι
12.056
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • 082506_hayabusa_03_l.jpg
    082506_hayabusa_03_l.jpg
    34 KB · Εμφανίσεις: 41

Επισκέπτης
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • born rider.jpg
    born rider.jpg
    183,4 KB · Εμφανίσεις: 43
  • born_rider.jpg
    born_rider.jpg
    125 KB · Εμφανίσεις: 35
  • kinezomwra.jpg
    kinezomwra.jpg
    58,5 KB · Εμφανίσεις: 33

Επισκέπτης
:rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • suzuki.jpg
    suzuki.jpg
    120,4 KB · Εμφανίσεις: 43
  • wow.jpg
    wow.jpg
    146,3 KB · Εμφανίσεις: 39
  • message.jpg
    message.jpg
    28,2 KB · Εμφανίσεις: 32

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Πρόσφατα έδωσα ένα Varadero 1000 που είχα από το 2004 και τώρα στο γκαράζ υπάρχει ένα 1200GS.Ποτέ δεν ήμουν fun των street μηχανών αν και κάποτε είχα ένα Ducati monster 750.Είμαι λίγο ταξιδιάρης όχι μόνο στην άσφαλτο αλλά και στο χώμα και με ένα street κάπου θα σταματούσα......ενώ τώρα σταματάω εκεί που τελειώνει ο δρόμος...όπως και αν είναι αυτός!Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κ@υλ@ από την μηχανή και τα ταξίδια μ'αυτήν.Μέσα στην Αθήνα όμως μετακινούμαι με το απόλυτο city car (smart) γιατί δεν έχει πλάκα με όλους τους τρελούς-βιαστικούς :idiot:.Την έχω πατήσει αρκετές φορές και πονάει!
Και πάντα μα πάντα κράνος.Εμένα μου την έσωσε τη ζωή κυριολεκτικά 2 φορές!!!
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Γενικά δεν μου αρέσουν τα ΚΤΜ.Κατέληξα για πρώτη φορά σε γερμανικό 2τροχο έπειτα από και συμβουλές φίλων που έχουν χρόνια εμπειρίας στην πλάτη τους αλλά και από προσωπική άποψη από ένα μικρό ταξίδι με bmw που έκανα πριν το καλοκαίρι.Πιστεύω άλλος "χαρακτήρας" από το 990 όπως και από το varadero.+ ότι το ΚΤΜ είναι και πολύ ψηλό και δεν με πολύ βολέυει!Τι οδηγείς?
 

epixirimatias24_

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2007
Μηνύματα
331
Like
1
Πόντοι
1
φιλε απλα ρωτησα αν για καποιο συγκεκριμενο λογο προτιμησες το bmw απο το ktm  ;)
 
OP
OP
Altec73

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.590
Κριτικές
5
Like
72.929
Πόντοι
12.056
KTM

Κ ολητος
Τ ου
Μ αστορα  :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom