Η συγνώμη όμως είναι πραγματική όταν κάνεις κάποια πράγματα, είτε βάζεις χέρι στην κοπέλα να διορθωθεί άμεσα είτε διακόπτεις την συνεργασία.
Επίσης, το τι έπρεπε(σύμφωνα με το μαγαζί) να κάνει ένας πελάτης και τι όχι εκείνη την στιγμή, είναι και στον χαρακτήρα αλλά ΚΑΙ στην εμπειρία του καθενός σε αντίστοιχες καταστάσεις. Το πώς έπραξε άλλος, με άλλον χαρακτήρα, δεν με αφορά προσωπικά, δεν είμαστε όλοι ίδιοι και καλώς δεν είμαστε.
Το γεγονός είναι ότι παρά την συγνώμη που ζήτησαν, παραμένω ζημιωμενος γιατί δεν πήρα τις υπηρεσίες που περίμενα από δική τους εργαζόμενη, και φυσικά φτωχότερος κατά 70€. Οπότε, τι να κάνω τα ωραία λόγια, τι δεν έπρεπε και τι έπρεπε να κάνω, όταν στην ουσία η δική μου επανόρθωση δεν είναι και ουσιαστική;