Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Εχω κολλητο που το ειχε χωρις τουρμπο στα 155 μετα απο δυναμομετρηση. Απλα ηταν οριο το μοτερ, ασχετα αν εραβε σχεδον τα παντα για πλακα.

ναι εχω και γω ενα πούντο φίλου με 300 μετά απο δυναμομέτρηση.......
μας πεισατε και συ και ο φίλος μου.

 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
σωστά τα γκολφ μπουρδέλα αλλά ακόμα κυκλοφοράνε κατά δεκάδες χιλιάδες.......
τι να πει κανείς εδω μεσα.....
είπαμε φίλος. δε συγκρίνεις πορτοκάλια με μπριγιάν.
το γκολφ αι το πουντο για αυτό που βγήκε και για τα χρήματά του ήταν σημείο αναφοράς.
εσύ το λες μπουρδέλο.
εκεί θα κολλήσουμε.
εδώ εχουμε ακούσει αλλα κι άλλα......στην ελλάδα.

Το γκολφ συγκεκριμενα κυκλοφορει γιατι ο μαλακας που το παιρνει νομιζει οτι παιρνει σοβαρο αμαξι ενω θα μπορουσε με πολυ λιγοτερα χρηματα να τσιμπησει ενα σκοντα η ενα σεατ και να εχει το ιδιο αμαξι.

Ερχομαστε στην κουβεντα που λεγαμε πιο πριν για τα λεφτα και το πως το βλεπει ο κοσμος.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
82.674
Κριτικές
31
Like
13.286
Πόντοι
5.097
ελα μωρε με τα σαξοραλα :booty:
σουζουκι σουιφτ-νταιχατσου σαρειντ και σιβικ  :sunglasses:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Το γκολφ συγκεκριμενα κυκλοφορει γιατι ο μαλακας που το παιρνει νομιζει οτι παιρνει σοβαρο αμαξι ενω θα μπορουσε με πολυ λιγοτερα χρηματα να τσιμπησει ενα σκοντα η ενα σεατ και να εχει το ιδιο αμαξι.

Ερχομαστε στην κουβεντα που λεγαμε πιο πριν για τα λεφτα και το πως το βλεπει ο κοσμος.

κοίτα. επειδή πληρώνεις μια πουτάνα παρά πάνω γιατί είναι διάσημη δεν παυει να είναι χειρότερη απο τις άλλες....... απο κεικαι περα ο καθένας παίρνει ότι γουστάρει.
ο άλλος δε θέλει σέατ γιατι δεν του αρέσει που ενώ το γκολφ θα το πουλήσει α-χ το σέατ θα το πουλήσει α-3χ.
παίζουν πολλά ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
κοίτα. επειδή πληρώνεις μια πουτάνα παρά πάνω γιατί είναι διάσημη δεν παυει να είναι χειρότερη απο τις άλλες....... απο κεικαι περα ο καθένας παίρνει ότι γουστάρει.
ο άλλος δε θέλει σέατ γιατι δεν του αρέσει που ενώ το γκολφ θα το πουλήσει α-χ το σέατ θα το πουλήσει α-3χ.
παίζουν πολλά ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου.

Σιγουρα, ομως συγκεκριμενα το γκολφ δε θα γινει ποτε αμαξι επειδη πουλησε η πουλαει. Μια ζωη μπουρδελα ηταν, μονο την τελευταια 7-8ετια αντε να βελτιωθηκαν καπως αλλα και παλι πλεον ο ανταγωνισμος εγινε ετσι που με πολυ λιγοτερα χρηματα παιρνεις το ιδιο αμαξι και με φτηνοτερα τα παντα ( σερβις κλπ )
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
82.674
Κριτικές
31
Like
13.286
Πόντοι
5.097
Το γκολφ συγκεκριμενα κυκλοφορει γιατι ο μαλακας που το παιρνει νομιζει οτι παιρνει σοβαρο αμαξι ενω θα μπορουσε με πολυ λιγοτερα χρηματα να τσιμπησει ενα σκοντα η ενα σεατ και να εχει το ιδιο αμαξι.

Ερχομαστε στην κουβεντα που λεγαμε πιο πριν για τα λεφτα και το πως το βλεπει ο κοσμος.
ειχα γκολφ και σε πληροφορω οτι ηταν πολυ καλο αμαξι με κρατημα
αν και λιγα αλογα σε ταξιδι ειχε το γκαζακι του μειονεκτημα μεγαλη καταναλωση
αφου οι μλκς το ειχαν 8 βαλβιδο ενω τα αντιστοιχα φαμπια και ιμπιζα ηταν 16 βαλβιδα με περισοτερα αλογα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σιγουρα, ομως συγκεκριμενα το γκολφ δε θα γινει ποτε αμαξι επειδη πουλησε η πουλαει. Μια ζωη μπουρδελα ηταν, μονο την τελευταια 7-8ετια αντε να βελτιωθηκαν καπως αλλα και παλι πλεον ο ανταγωνισμος εγινε ετσι που με πολυ λιγοτερα χρηματα παιρνεις το ιδιο αμαξι και με φτηνοτερα τα παντα ( σερβις κλπ )
σημειο αναφοράς δε γίνεται απαραίτητα το καλό αλλά το ευρέως αποδεκτό.
εδώ ο σκαραβαίος έγινε το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο του αιώνα. τι να λέμε τώρα.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
δε λέω για σένα.
για το φίλο σου λεω.
ξέρω πολύ καλά τι κάνουν οι κυρ τάκηδες της γειτονιάς για διαφήμιση.....

Εγω τοτε με Ε30 325 με γυρω στα 165-170 αλογα και ετρωγα κολωνα με το καλημερα ενω πριν κανει ο,τι κανει ημουν ανετα μπροστα.

Απλα δεν παιζανε πολλα σε αυτα τα νουμερα γιατι δεν αντεχανε τα μοτερ γιατι ηταν ηδη πιεσμενα και εμενες με τις βιδες. Οπως επαθε και αυτος μετα απο καιρο εννοειται αλλα του ειχε γαμησει τα ραμματα πρωτα και για πολυ μεγαλο διαστημα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Εγω τοτε με Ε30 325 με γυρω στα 165-170 αλογα και ετρωγα κολωνα με το καλημερα ενω πριν κανει ο,τι κανει ημουν ανετα μπροστα.

Απλα δεν παιζανε πολλα σε αυτα τα νουμερα γιατι δεν αντεχανε τα μοτερ γιατι ηταν ηδη πιεσμενα και εμενες με τις βιδες. Οπως επαθε και αυτος μετα απο καιρο εννοειται αλλα του ειχε γαμησει τα ραμματα πρωτα και για πολυ μεγαλο διαστημα.
εισαι σίγουρος ότι δεν ειχε βάλει μπουκάλα;
 

Επισκέπτης
σημειο αναφοράς δε γίνεται απαραίτητα το καλό αλλά το ευρέως αποδεκτό.
εδώ ο σκαραβαίος έγινε το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο του αιώνα. τι να λέμε τώρα.
URL]]
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
σημειο αναφοράς δε γίνεται απαραίτητα το καλό αλλά το ευρέως αποδεκτό.
εδώ ο σκαραβαίος έγινε το πιο αναγνωρίσιμο αυτοκίνητο του αιώνα. τι να λέμε τώρα.

Ο σκαραβαιος για τοτε ηταν καλος γιατι ηταν και η εποχη τετοια. Καμια σχεση.

Εμεις μιλουσαμε κυριως για τεχνολογικα ευρεως αποδεκτα μοτερ/αμαξια κλπ. Για τα συνολα παιζουν αλλα πραγματα ρολο, εδω μερικοι στραβωνουν αμα εχει νικελ πλεον. Εχουν αλλαξει οι εποχες.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ναι ρε, φιλοι σου λεω ειμαστε με τον τυπο.
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

ο μόνος τρόπος για να το δεχτώ είναι εάν του ειχε στοιχίσει το ραλύ αλλο ένα ραλύ για τη μετατροπή.
επισης παιζει να είχε ανοιξει το μοτέρι να το υπερκυβίσει με άλλα πι στο στρόφαλο και άλλο σφόνδυλο.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Μια ζωη μπουρδελα ηταν,

 Ωπαααα
 Το πρωτης γενιας GTi ηταν χαρμα....
 Το ειχα και ξερω
 Παναλαφρο,με εξαιρετικα φρενα,πολυ καλο στησιμο,δυνατο μοτερακι 1.6 λιτρων....
 Το '89 μιλαμε ,δεν υπηρχαν και πολλα αυτοκινητα να παιρνεις τοση οδηγικη ευχαριστηση οση
 σου εδινε το Γκολφακι....

 Κατι Ε21 τις 323 τις ειχαμε για βουτυρο στο ψωμακι πολλες φορες και στις ευθειες...
 Αν πουμε και για στροφιλικια.....αστα να πανε...Στον τοτε περιφεριακο Υμητου ειχαμε κανει πολλες
 παλαβρε...

 Το αναπολω ακομα εκεινο το Γκολφακι
 Μετα τα βαρυνανε,τα χοντρυνανε...τα γαμησανε εν ολιγοις...
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Γιατι?

Καλυτερο ειναι το πλαστικο δλδ?

Γουστα ειναι αυτα, παραδειγμα εδωσα.

Περσονα, λογικα υπερκυβισμο θα ειχε κανει. Δεν τα ελεγε ολα παντως. Στο δρομο που το ειχα δει και πριν και μετα ηταν η μερα με την νυχτα σε ολο το φασμα. Και εισαγωγη διαφορετικη ειχε και αγραφο και το μουνι της μανας του πανω. Τα φτανει τα αλογα αλλα καποια στιγμη θα σπασει, ειναι αναποφευκτο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom