Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

Pink_floyd

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
726
Κριτικές
22
Like
644
Πόντοι
6.065
καλα τι να πω τωρα ? φωτοσοπιες για φανατικους και μονο

Τα αουντι εχουν γινει παρα πολυ καλα εργαλεια και ειδικα για ελλαδα ειναι οτι πρεπει.

Τωρα αντε κανε κουβεντα με ελληνα φανατικο οπαδο των επιλογων που εχει κανει,πχ εναντιον του κομματος που ψηφιζει, του αυτοκινητου που διαλεξε, της ομαδας που υποστηριζει, κτλπ..


ουτε καν
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
καλα τι να πω τωρα ? φωτοσοπιες για φανατικους και μονο

Τα αουντι εχουν γινει παρα πολυ καλα εργαλεια και ειδικα για ελλαδα ειναι οτι πρεπει.

Τωρα αντε κανε κουβεντα με ελληνα φανατικο οπαδο των επιλογων που εχει κανει,πχ εναντιον του κομματος που ψηφιζει, του αυτοκινητου που διαλεξε, της ομαδας που υποστηριζει, κτλπ..


ουτε καν

φίλος μιλάμε για 3 κολοσσούς και όποιος μαλάκας θέλει να χλευάσει τον ένα ή τον άλλο απλά κοροιδεύει τον εαυτό του.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Κινητηρας 6.2 λιτρων με 450 αλογα και κινητηρας 4 λιτρων με 420 αλογα.

Κανε τις αναγωγες σου οπως λες, για τα μοτερακια της bmw που ελεγες και προηγουμενως  ;)

φίλος είναι προφανές ότι δεν ξέρεις πολλά απο αυτοκίνητα...
ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι αδυνατισμένος λόγω πλαισίου και μεταξόνιου μετατρόχιου.....
κάνε τις αναγωγές σου. μην γινεστε ρεζίλι όταν δεν ξέρετε.......

ιδιο μοτέρ είναι:
Mercedes-Benz SLS AMG
Κινητήρας:  8-κύλινδρος V
Κωδικός κινητήρα:  M159
Κυβισμός:  6.208 cm³
Διάμετρος x Διαδρομή:  102,2 x 96,4 mm
Ισχύς-1:  420 kW [size=14pt](571 PS) [/size]στις 6.800 rpm
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
τόσα χρόνια φτιάχνει η μερσεντέ κινητήρες φ1 αλλά η μπέμπα ξέρει καλύτερα....
τι άλλο θα διαβάσω δω μεσα ρε γαμώ τη ράτσα μου.  :tits2:

SLR mclaren
# Κινητήρας: Mercedes-Benz M155 V8-Kompressor (κατασκευαζόταν στο χέρι από την AMG)
# Κυβισμός: [size=14pt]5.439 cc[/size]
# Κιβώτιο: 5-τάχυτο αυτόματο AMG Speedshift, με έλεγχο και από το τιμόνι
# Ισχύς: [size=18pt]617 hp [/size]/ 6.500 rpm
# Ροπή: 820 Nm / 3.250 rpm

και ναι με 1,5 λιτρο παραπάνω η μερσεντέ βγάλει 300 άλογα παραπάνω αλλά η μπέμπα ξερει να φτιάχνει καλύτερους κινητήρες.

αναλογία ίππων ανα λίτρο:
114 μερκ μοτέρ
105 μπέμπα μοτέρ.

τι να κλάσει η μερσεντέ ε;
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Power per litre παλι χανει. No big deal.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
τόσα χρόνια φτιάχνει η μερσεντέ κινητήρες φ1 αλλά η μπέμπα ξέρει καλύτερα....
τι άλλο θα διαβάσω δω μεσα ρε γαμώ τη ράτσα μου.  :tits2:

SLR mclaren
# Κινητήρας: Mercedes-Benz M155 V8-Kompressor (κατασκευαζόταν στο χέρι από την AMG)
# Κυβισμός: [size=14pt]5.439 cc[/size]
# Κιβώτιο: 5-τάχυτο αυτόματο AMG Speedshift, με έλεγχο και από το τιμόνι
# Ισχύς: [size=18pt]617 hp [/size]/ 6.500 rpm
# Ροπή: 820 Nm / 3.250 rpm

και ναι με 1,5 λιτρο παραπάνω η μερσεντέ βγάλει 300 άλογα παραπάνω αλλά η μπέμπα ξερει να φτιάχνει καλύτερους κινητήρες.

αναλογία ίππων ανα λίτρο:
114 μερκ μοτέρ
105 μπέμπα μοτέρ.

τι να κλάσει η μερσεντέ ε;

Μην μιλας για τους κινητηρες. Πραγματικα.

Πες για ο,τι αλλο θες, γιατι η bmw τελευταια εχει χασει λιγο τη μπαλα, σε αλλα επιπεδα ομως.

Αλλα για το διαφορικο και τους κινητηρες εδω και 30 χρονια δεν μπορει να μιλησει η Mercedes.

Και η Bmw ηταν στην Φ1 επι τουρμπατης εποχης, και στο DTM τα γαμουσε ολα με τα Ε30, και στην Mclaren εδωσε εναν απτους πιο χυστικους κινητηρες που βγηκαν ποτε.

Δεν λεει και πολλα ομως αυτο. Ολοι την bmw πανε να φτασουν, ειδικα σε αυτο το επιπεδο.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
τόσα χρόνια φτιάχνει η μερσεντέ κινητήρες φ1 αλλά η μπέμπα ξέρει καλύτερα....
τι άλλο θα διαβάσω δω μεσα ρε γαμώ τη ράτσα μου.  :tits2:

SLR mclaren
# Κινητήρας: Mercedes-Benz M155 V8-Kompressor (κατασκευαζόταν στο χέρι από την AMG)
# Κυβισμός: [size=14pt]5.439 cc[/size]
# Κιβώτιο: 5-τάχυτο αυτόματο AMG Speedshift, με έλεγχο και από το τιμόνι
# Ισχύς: [size=18pt]617 hp [/size]/ 6.500 rpm
# Ροπή: 820 Nm / 3.250 rpm

και ναι με 1,5 λιτρο παραπάνω η μερσεντέ βγάλει 300 άλογα παραπάνω αλλά η μπέμπα ξερει να φτιάχνει καλύτερους κινητήρες.

αναλογία ίππων ανα λίτρο:
114 μερκ μοτέρ
105 μπέμπα μοτέρ.

τι να κλάσει η μερσεντέ ε;

Κατσε, συγκρινεις ατμοσφαιρικα με τουρμπατα/κομπρεσορατα σε ιππους ανα λιτρο? Ελεος ρε.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δεν λεει και πολλα ομως αυτο. Ολοι την bmw πανε να φτασουν, ειδικα σε αυτο το επιπεδο.
ααααααααααααχαχαχχαχααχα

σε ποιό παγκόσμιο πρωτάθλημα συμμετέχει η μπέμπα;
άμα πάμε και στο 50-60 η μερσεντε γαμούσε κι έδερνε.......

απλά.
η μπέμπα είχε τεράστιες δυνατότητες και εμεινε πίσω και απο μερκ και απο αουντι λόγω επιλογών.
ήταν στο 80 και πήγε στο 90
οι άλλοι ήταν κατω απ το 50 και έχουν φτάσει κοντά στο 100.
κάνε τις αναγωγές σου.
οταν φτάνει η μερσεντέ να φτάνει με παραπλήσια τιμή να χτυπά την αγορά της εμ κάτι δεν πάει καλά.......
ειδικά όταν εισαι εκτός συναγωνισμού και απλά κάνεις πλάκα παει να πει οτι έχασες πολύ χρονο και εξέλιξη.
το ίδιο έπαθε και η φίατ....... όταν οι άλλοι έβγαζαν 70 άλογα απο 1.4 λίτρα η φίατ έβγαζε τουρμπίσιους με 140.
και τώρα φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για τουρμπίνες και να έχουμε σημείο αναφοράς την αουντι και τη φολκςβάγκεν.
ο καθείς με τις επιλογές του.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Κατσε, συγκρινεις ατμοσφαιρικα με τουρμπατα/κομπρεσορατα σε ιππους ανα λιτρο? Ελεος ρε.
κανείς δεν απαγορεύει στον ανταγωνισμό να χρησιμοποιείς ότι όπλα έχεις.
η φεράρι για να πάρει το πρωτάθλημα φ1 επέβαλε στην φια να ζητήσει κατάργηση των κραμάτων βηρυλλίου στα μοτέρ.
εάν δεν είχει περάσει αυτο τώρα πιθανώς η μερσεντέ να σου βγαζε μοτέρια με 500 άλογα απο 3 λίτρα.
τεσπα.....
πάμε παρακάτω.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
ααααααααααααχαχαχχαχααχα

σε ποιό παγκόσμιο πρωτάθλημα συμμετέχει η μπέμπα;
άμα πάμε και στο 50-60 η μερσεντε γαμούσε κι έδερνε.......

απλά.
η μπέμπα είχε τεράστιες δυνατότητες και εμεινε πίσω και απο μερκ και απο αουντι λόγω επιλογών.
ήταν στο 80 και πήγε στο 90
οι άλλοι ήταν κατω απ το 50 και έχουν φτάσει κοντά στο 100.
κάνε τις αναγωγές σου.
οταν φτάνει η μερσεντέ να φτάνει με παραπλήσια τιμή να χτυπά την αγορά της εμ κάτι δεν πάει καλά.......
ειδικά όταν εισαι εκτός συναγωνισμού και απλά κάνεις πλάκα παει να πει οτι έχασες πολύ χρονο και εξέλιξη.
το ίδιο έπαθε και η φίατ....... όταν οι άλλοι έβγαζαν 70 άλογα απο 1.4 λίτρα η φίατ έβγαζε τουρμπίσιους με 140.
και τώρα φτάσαμε στο σημείο να μιλάμε για τουρμπίνες και να έχουμε σημείο αναφοράς την αουντι και τη φολκςβάγκεν.
ο καθείς με τις επιλογές του.

Σημειο αναφορας η vw  και η audi γινανε για αλλα αμαξια. Για τις πιο χαμηλες κατηγοριες που εκει η bmw μετα τα Ε36 δυσκολευτηκε αρκετα, αν και ειχε και παλι γαμηστερα αμαξια και αυτο αποδεικνυεται απο το ποσο πολλα βλεπεις στον δρομο να κυκλοφορουν. ( και οχι μονο στην Ελλαδα )

Η εξελιξη της bmw ηταν εξαρχης σε αλλη ροτα με τους ατμοσφαιρικους κινητηρες, και η μονη καλη στιγμη της audi ηταν με τον ατμοσφαιρικο του rs4 που ηταν σχεδον ιδιος με του Μ3 αλλα και παλι τα Μ3 και τα Μ5 ηταν αυτα που εθεσαν την αγορα και μετα οι αλλοι ακολουθουσαν.

Και μην ξεχνας οτι παντα μα παντα η bmw ειχε ανταγωνισμο με αμαξια περισσοτερων αλογων/κυβικων. Αυτο απο μονο του λεει παρα πολλα.

Δεν εχει μεινει καθολου πισω η bmw, απλα ο κοσμος θελει κατι διαφορετικο πλεον, και αυτο λογω συνηθειας. Οταν το 80 και το 90 πουλας περισσοτερο απο ολους, και οταν ακομα και τα μεταχειρισμενα σου πουλανε περισσοτερο απτα καινουρια των αλλων τοτε θα ερθει η στιγμη που ο κοσμος θα αλλαξει προτιμησεις. Αλλα σημαινει κατι αυτο, δεν γινεται και τυχαια μην λεμε ο,τι θελουμε.

Οπως ειπες και εσυ, οι αλλοι ηταν στην απολυτη ανυπαρξια οταν η bmw γαμουσε και εδερνε, και τωρα που η bmw συνεχιζει να γαμαει, γαμανε και οι αλλοι. Ετσι ειναι τα πραγματα.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
κανείς δεν απαγορεύει στον ανταγωνισμό να χρησιμοποιείς ότι όπλα έχεις.
η φεράρι για να πάρει το πρωτάθλημα φ1 επέβαλε στην φια να ζητήσει κατάργηση των κραμάτων βηρυλλίου στα μοτέρ.
εάν δεν είχει περάσει αυτο τώρα πιθανώς η μερσεντέ να σου βγαζε μοτέρια με 500 άλογα απο 3 λίτρα.
τεσπα.....
πάμε παρακάτω.

Λες μαλακιες και το ξερεις.

Η συγκριση ιππων ανα λιτρο γινεται ειτε σε ατμοσφαιρικο/ατμοσφαιρικο ειτε σε τουρμπατο/τουρμπατο. Οχι μεταξυ τους. Και σιγουρα βαζεις ο,τι οπλα διαθετεις, απλα η συγκριση δεν γινεται βασει των ιδιων δεδομενων.

 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Για το γεγονος οτι η εβοΜιτσουμπα βγαζει 300 απο διλιτρο-150 στο λιτρο-τουμπεκα κυριε Περσυ;;;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  Για το γεγονος οτι η εβοΜιτσουμπα βγαζει 300 απο διλιτρο-150 στο λιτρο-τουμπεκα κυριε Περσυ;;;

δε μιλάμε για αυτοκίνητα εξέλιξης για αγώνες που βγαίνουν παραγωγή στο WRC τα 2 λίτρα είναι το όριο.
σαφώς και το μοτέρι είναι διαμάντι.

αναλάκο στ ριπαπα μου αυτό που λες...
όταν συγκρίνεις αυτοκίνητα και μου λες ότι η μπέμπα βγάζει 420 αλογα απο 4 λίτρα αλλά παραλείπεις να αναφέρεις ότι τα βγάζει στις 6500 στροφές και δεν αναφέρεσαι κάν στη ροπή στρέψης και πού τη βγάζει τότε μπορώ και γω να συγκρίνω ατμοσφαιρικά με τουρμπίσια.....

Υ.Γ.
μαγκίτσες στον κοσταμφ.....
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
δε μιλάμε για αυτοκίνητα εξέλιξης για αγώνες που βγαίνουν παραγωγή στο WRC τα 2 λίτρα είναι το όριο.
σαφώς και το μοτέρι είναι διαμάντι.

αναλάκο στ ριπαπα μου αυτό που λες...
όταν συγκρίνεις αυτοκίνητα και μου λες ότι η μπέμπα βγάζει 420 αλογα απο 4 λίτρα αλλά παραλείπεις να αναφέρεις ότι τα βγάζει στις 6500 στροφές και δεν αναφέρεσαι κάν στη ροπή στρέψης και πού τη βγάζει τότε μπορώ και γω να συγκρίνω ατμοσφαιρικά με τουρμπίσια.....

Υ.Γ.
μαγκίτσες στον κοσταμφ.....

Η ροπη στρεψης και το που τα βγαζει που κολλαει? Δεν ειναι αναγκη να τα βγαζουν τα αλογα στο ιδιο σημειο.

Το θεμα ειναι το ΠΩΣ τα βγαζουν να ειναι το ιδιο.

Ξερεις οτι εισαι λαθος εδω.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Η ροπη στρεψης και το που τα βγαζει που κολλαει? Δεν ειναι αναγκη να τα βγαζουν τα αλογα στο ιδιο σημειο.

Το θεμα ειναι το ΠΩΣ τα βγαζουν να ειναι το ιδιο.

Ξερεις οτι εισαι λαθος εδω.

ααααααααααααααααχχαχαχαχαχαχαχα
φιλαράκι το ραλύ έβγαζε 105 άλογα απο 1.3 λίτρα.
το ουνο τούρμπο έβγαζε 115 από 1.3 λίτρα τουρμπατα.
το ένα είχε ροπή στρέψης διπλή απ το άλλο απο τις 2.5 χιλιαδες στροφές και το άλλο έβγαζε τη μέγιστη ιπποδύναμη στις 6800. το ουνο ειχε 115 απο τις 4500 χιλιάδες στροφές....
τα χω οδηγήσει και τα δύο και ΝΑΙ ειναι όπως τα λες....
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
ααααααααααααχχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

γκάμπα άρχισε μαθήματα πλιζ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom