Eχω καποιες αντιρρησεις επ'αυτων αδελφε....
Για παμε σιγα σιγα και ενα-ενα
Η άουντι το 80 ήταν κάτι σαν σέατ για τους γερμανούς. ποιότητα μηδέν σχεδιαστικά πτώματα (πλην κάνα σιρόκο) αλλά γενικά το αποτέλεσμα μέτριο σε όλους τους τομείς.
Κανεις λαθος εδω...Η Αουντι μετα την συγχωνευση των DKW-NSU-HORCH-AUTO Union,ειχε παντα ποιοτικα αυτοκινητα εκεινη την εποχη
Ποιος ξεχναει το περιφημο 100LS και την μετεπειτα του '80 σειρα των κουπε 80αριων με/χωρις τετρακινηση για αντρες;;;;
Ποιοτικοτατη εταιρεια,με καλα αυτοκινητα ηταν ο μπροσταρης σε τεχνολογια αιχμης του γκρουπ.Η VW ηταν κατασκευαστης πιο
λαικων αυτοκινητων οπως το Γκολφ,το πολο και λοιπα λιμα....
Η μπέμπα αντιθέτως ήταν στην κορυφή όλων αυτών που έψαχναν ομορφιά αλφα ρομέο, οδηγική απολαυση σπορ και ποιότητα κοντά στου μαλάκα απ τη στουτγάρδη.......ΚΑΙ δικαίως....
Η ελικα ηταν η αλλη οψη....Λιγο πριν το '80 υπηρχε καποια 2002 ti και τα μυαλα στα καγκελα....Εμμονη με την πισω κινηση,αλλα σε εκεινες τις δεκαετιες ηταν....γάματα...Η μετεπειτα 3αρα εφερνε σβουρες
για πλακα (E21 νομιζω λεγοταν..)οι 5αρες το ιδιο και εμενε η θρυλικη 635 csi να βγαζει τα καστανα απο την φωτια και στους
αγωνες και στην προβολη της εταιρειας....Τα πραματα αλλαξαν με εκεινη την θρυλικη 316 Βαur με τον Μ40 κινητηρα (1.8 λιτρων-16 βαλβιδων 140 ιππων..)και με την πρωτης γενιας Μ3 που αξιοποιησε τις γνωσεις που αποκτηθηκαν με το μηχανολογικο εργαστηριο του θρυλικου Μ1 (το θυμαται καποιος;;;;)
Η άουντι απο τότς δούλεψε για μια εικοσαετία αθόρυβα, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο όλες τις εξαγορές που έκανε, έφτιαξε τεχνολογικά επιτεύγματα και σήμερα αποτελεί σε πολλές αγορές στη γερμανία την νο1 επιλογή.
Τα αρχιδια μου δουλεψε.Ο Φερντιναντ Πιχ τελικα ηταν μεγαλος μαγκας.....Πηρε το μπλοκ των 1781 κυβικων του πρωτου Γκολφ Gti,
σχεδιασε ενα καλο καπακι,προσθεσε ενα στροβιλοσυμπιεστη και εφτιαξε εναν κινητηρα θρυλο που φορεθηκε παντου και παντα,οντας πασπαρτου για ολον τον ομιλο (VW-AUDI-SEAT-SKODA)....Αλλαξε και την ειδικη τετρακινηση των τριων διαφορικων και εβγαλε το
προβληματικο εν αρχη HALDEX τα κερδη απο τις τρελλες πωλησεις τα αξιοποιησε να φτιαξει ενα V8 σχετικα καλο....Δεκακυλινδρος δεν υπαρχει ακομα υποψιν (του R8 ειναι Λαμπο μην ξεχναμε..)Με τον 1.8 τουρμπο του πρωτου Α4 σε διαφορες εκδοσεις και ιπποδυναμεις
εφερε τα πολλα αλογα σε πολυ κοσμο και ...αυτο ηταν....
Οι κινητηρες της δεν μου αρεσαν ποτε...και γενικα ολου του γκρουπ VW....Με εναν 4κυλινδρο εν σειρα τουρμπο,και εναν V8(εναν V6
που εφτιαξε για το Allroad δεν ηταν τιποτα αλλο παρα ο 8κυλινδρος μειον 2 μηχανολογικως..).Το μονο αλλο αξιολογο μοτερ ηταν το
VR6 της VW με την πολυ κλειστη περιεχομενη γωνια κυλινδρων και το ενιαιο καπακι....Ετερον ουδεν....
Πολυ λιγος σχεδιαστικο κοπος και λυσεις πασπαρτου....μπλιαχ....
Η μερσεντέ μετά τη μέγιστη σφαλιάρα που έφαγε απο τη μπεμπα τις δεκαετίες που προανέφερα, είδε ότι δε μπορεί να είναι πρώτη στις πωλήσεις με ένα αστέρι στο καπό, έστρωσε κώλο, έκανε προτζεκτς για να κερδίσει σε τεχνολογία και νεανικές κατηγορίες, έχωσε ένα κάρο λεφτά στη φόρμουλα και τα αποτελέσματα είναι μοντέλα όπως SLR, CLS, SLK και άλλα με πολλούς νεωτερισμούς και τεχνολογία πολύ κοντά σε προπορεία από άλλους σε διάφορους τομείς.
Αρνουμαι να μιλησω για καραβομπαίρια μερσεντικα.Για πετυχημενους περιπτεραδες και μπουρζουαδες,αν και ποιοτικα αυτοκινητα
Ουτε ιχνος σπορ διαθεσης....τουλαχιστον στα μοντελα που μπορει να παρει καποιος με ανθρωπινα εισοδηματα και οχι του Λατση...
Αντιθέτως η μπέμπα με το ντριμ καρ των παιδικών μου χρόνων (το 850 csi), το απόλυτο σπορ εργαλείο που είχε ΤΑ ΠΑΝΤΑ τότε, τι κατάφερε;
έβγαλε SUV επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε χαρντ τοπ επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε κάμπριο σοφτ τοπ που ποτέ δεν έφτασαν τα αντίστοιχα της μερσεντέ σε στιβαρότητα και ακαμψία.
έβγαλε κάνα δυό μοντέλα με διαμαντένια κιβώτια και κινητήρες και ενώ οι άλλοι έφτιαχναν rs2, rs4 και amg, τι έκανε;
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ 6 και 8.
ποιές σειρές δλδ; τους θρύλους της φίρμας.
Η ελικα αδελφε ειναι αλλη ιστορια.Εχει προσφερει κινητηρες θρυλους στην παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια.
Τελεια 4κυλινδρα,6κυλινδρα εν σειρα,6κυλινδρα σε V,8κυλινδρα που στραφαρουν σαν τρελλα,10κυλινδρα το ιδιο και εναν 12κυλινδρο
κινητηριο συνολο σκετο κινητο εργαστηριο ερευνας....(του 850) αν και "κουφιο"....Εχει φταιξει και επενδυσει σε τοοοοοση διαφορετικη τεχνολογια....Να μην πουμε για το τμημα Μ και παψουν ολα...
Και παντα με πισω κινηση στην οποια εχει εμμονη....Με καινοτομιες σε αγωνες σε καθε επιπεδο....
και το βασικοτερο;;;; Μονη της,αδελφε,ολομοναχη χωρις συγχωνευσεις και γκρουπ,και χωρις τμηματα αλλα κερδοφορα (οπως τα τμημα φορτηγων της Μερσεντες παρα μονο το τμημα μοτοσυκλετων..)
Επι σειρα μαζι με την Χοντα (αλλη αγαπημενη μου....μονη της και αυτη...) εφτιαχναν κινητηρες διαμαντια που ολου προσπαθουσαν να αντιγραψουν και το εκαναν κρυφα και φανερα... Τα υπολοιπα που λες για SUV και τα ρεστα..απλα ακολουθει την μοδα,οπως κανουν και οι αλλοι...
Τώρα τρέχει να προλάβει και τους 2...... ούτε τα καλύτερα μοτέρια έχει πλέον, ούτε τα καλύτερα κιβώτια, ούτε σχεδιαστικά απέχει έτη φωτός ούτε έχει ακόμα CLS ή SLR ή RS.....
καποτε τα Μ ήταν σημείο ανανφοράς και τώρα είναι απλά ο ανταγωνισμός.....
κάνε τις αναγωγές σου.
Τα Μ ειναι ακομα σημεια αναφορας..Ειναι μοναδικα για αυτα που προσφερουν...Μου συγκρινεις ενα τετρακινητο Sκατι με μια Μ;;;;
Ας απενεργοποιησουν τα συστηματα ασφαλειας και θα δουμε ποιο γραφει χρονους....Ο σπορ χαρακτηρας στην Ελικα ειναι εμφανης και ειναι η πρωτη επιλογη για τον Πραγματικο οδηγο.Τα γρηγορα Αουντι ειναι μεν γρηγορα,αλλα φτιαγμενα για να μπορει να τα παει γρηγορα ακομα και η θεια μου απο το χωριο,με την ασφαλεια που προσφερουν ....