Εμενα κατι μου λεει οτι η μαλακο-μερσεντιαση που σε δερνει ( οκ ειναι εντελως respect τα merc) ειναι οικογενειακη κληρονομια και οχι εντελως προσωπικη επιλογη..
κοίτα....
δεδομένου ότι η πρώτη φωτό που έβγαλα στα 2 έτη σε αυτοκίνητο είναι αυτή που έχω αγκαλιάσει το κοκκάλινο τιμόνι του αστεριού του μπαμπά όντως είχα μια αδυναμία....
στη συνέχεια βεβαίως και καθώς απο το 80 μέχρι το 2000 η μερσεντέ μαλακιζόταν και έβγαζε τοτού για γέρους και ταξιτζήδες (πλην των SL που ακόμα αποτελούν μια κατηγορία απο μόνα τους) δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω ζωγραφιστή. Οι καβγάδες δε με τον μπάρμπα που ακόμα έδινε λεφτά για τα τότε μπουρδέλα ομηρικοί.
Η άουντι το 80 ήταν κάτι σαν σέατ για τους γερμανούς. ποιότητα μηδέν σχεδιαστικά πτώματα (πλην κάνα σιρόκο) αλλά γενικά το αποτέλεσμα μέτριο σε όλους τους τομείς.
Η μπέμπα αντιθέτως ήταν στην κορυφή όλων αυτών που έψαχναν ομορφιά αλφα ρομέο, οδηγική απολαυση σπορ και ποιότητα κοντά στου μαλάκα απ τη στουτγάρδη.......ΚΑΙ δικαίως....
Η άουντι απο τότς δούλεψε για μια εικοσαετία αθόρυβα, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο όλες τις εξαγορές που έκανε, έφτιαξε τεχνολογικά επιτεύγματα και σήμερα αποτελεί σε πολλές αγορές στη γερμανία την νο1 επιλογή.
Η μερσεντέ μετά τη μέγιστη σφαλιάρα που έφαγε απο τη μπεμπα τις δεκαετίες που προανέφερα, είδε ότι δε μπορεί να είναι πρώτη στις πωλήσεις με ένα αστέρι στο καπό, έστρωσε κώλο, έκανε προτζεκτς για να κερδίσει σε τεχνολογία και νεανικές κατηγορίες, έχωσε ένα κάρο λεφτά στη φόρμουλα και τα αποτελέσματα είναι μοντέλα όπως SLR, CLS, SLK και άλλα με πολλούς νεωτερισμούς και τεχνολογία πολύ κοντά σε προπορεία από άλλους σε διάφορους τομείς. Σχεδιαστικά τα μερσέντια του 2010 με αυτά του 90 απέχουν έτη φωτός.......
Αντιθέτως η μπέμπα με το ντριμ καρ των παιδικών μου χρόνων (το 850 csi), το απόλυτο σπορ εργαλείο που είχε ΤΑ ΠΑΝΤΑ τότε, τι κατάφερε;
έβγαλε SUV επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε χαρντ τοπ επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε κάμπριο σοφτ τοπ που ποτέ δεν έφτασαν τα αντίστοιχα της μερσεντέ σε στιβαρότητα και ακαμψία.
έβγαλε κάνα δυό μοντέλα με διαμαντένια κιβώτια και κινητήρες και ενώ οι άλλοι έφτιαχναν rs2, rs4 και amg, τι έκανε;
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ 6 και 8.
ποιές σειρές δλδ; τους θρύλους της φίρμας.
Τώρα τρέχει να προλάβει και τους 2...... ούτε τα καλύτερα μοτέρια έχει πλέον, ούτε τα καλύτερα κιβώτια, ούτε σχεδιαστικά απέχει έτη φωτός ούτε έχει ακόμα CLS ή SLR ή RS.....
καποτε τα Μ ήταν σημείο ανανφοράς και τώρα είναι απλά ο ανταγωνισμός.....
κάνε τις αναγωγές σου.