Νέα

LANCER EVO vs STi vs S3

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kapartinakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 794
  • Εμφανίσεις 28K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ποιο θα προτιμούσατε?

  • mitsubishi lancer evo ix

    Ψήφοι: 42 41,2%
  • subaru impreza sti

    Ψήφοι: 17 16,7%
  • audi s3 tfsi

    Ψήφοι: 43 42,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    102

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Όχι ρε συ...τι είναι αυτά που ρωτάς.

Κάπου στα 8 εάν θυμάμαι κάνει ο Walter με GT3, θα κάνω εγώ κάτω από 9?

Οριακά κάτω από τα 10 είμαι, μάλλον ήμουν, γιατί πλέον δεν κοιτάω, δεν έχει νόημα.

Καλά...μην μου πεις ότι φοβάσαι ή ότι κουράστηκες, μόνο αυτό σου λέω.

:2funny:

μη μου πεις οτι θα τρως και σα συνοδηγος μονο αυτο σου λεω  :2funny:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095
Ρε μην κοροιδεύεις, ακόμη και ένας ολόκληρος γύρος στην τσίτα, δεν βγαίνει εύκολα. Σοβαρά.

Εκτός και εάν είσαι οδηγός αγώνων, οπότε αλλάζει τελείως μα τελείως το πράγμα.

Αλλά για κοινούς θνητούς, απλά καυλόγκαζους κλπ, δεν παίζει να βγάλεις 2 άντε 3 γύρους στην τσίτα.

Συνεχόμενους 2 γύρους δε...δεν γίνεται. 20 λεπτά συνεχόμενα οδήγηση στην τσίτα τσίτα, δεν το αντέχω ούτε σε playstation λέμε!

Και έχω δει πολλούς να λένε ότι μπορούν και τελικά να αγοράζουν τα χωράφια αβέρτα κουβέρτα.
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Με το δίπλωμα δεν έχεις πρόβλημα, στην πίστα την συγκεκριμένη, επειδή έχει πλάτος πάνω από 12 μέτρα, δεν ισχύουν όρια ταχύτητας. Φανάρια κλπ δεν έχει... ε...γιατί να σου πάρουν το δίπλωμα? Βέβαια, αν σκοτώσεις κανέναν...δεν είναι και απλό το ζήτημα, αλλά σε καλύπτει η ασφάλεια. Αλλά εδώ δεν φοβάσαι να πηγαίνεις τσίτα στο ποτάμι, εκεί θα κολώσεις?  :grin:

  Kαπου ειχα διαβασει οτι στο Μεγαλο Ring στην ονομαζομενη και Πρασινη Κολαση,ισχυει κανονικα ο Γερμανικος ΚΟΚ...
  Εξαλλου μην ξεχναμε οτι προκειται στην ουσια για μια κλειστη στην κυκλοφορια επαρχιακη οδο που ναι μεν το
  μεγιστο πλατος ειναι 12 μετρα,αλλα μονο σε ελαχιστα σημεια....Ο μεσος ορος ειναι τα 8-9 μετρα....

  Ειναι ενα αγγλικο σαιτ που λεγεται Ringers..εκει μου φαινεται το ειχα διαβασει...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Εγω δεν εχω οδηγησει γρηγορα αυτοκινητα
Αλλα μπορω να οδηγησω γρηγορα (σχετικα)
Και γενικα, αμα παω σε μια πιστα, δεν θα κατσω να το κουρασω με βολτες

Θα οδηγησω πολυ ακραια

  καλα νταξ....
  μας εχεις ζαλισει τα αρχιδια απο την 5 σελιδα που αφησα το θρεντ...

  πως συμβιβαζεται ρε αδαη ψευτακο η ΜΗ εμπειρια οδηγησης δυνατων αυτοκινητων με
  την ικανοτητα σου να τα οδηγησεις (οπως εσυ πιστευεις..) πραγματικα γρηγορα;;;

  Μικρε σταματα τις παπαρολογιες,κοιτα να μαθεις κανα δυο πραματα εδω μεσα απο αλλους
  πιο εμπειρους και κλεισε το στομα που το εχεις κρεμασει σα χαζο με τον Γιωργο,επειδη
  μπαινει στο Ring...και κοιτα να μαθητευσεις...

  αντε γιατι με πριζωνεις
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
:S :S :S
ρε ο τύπος πήγαινε τέρμα στο ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ στη βάρης κορωπίου σε κάθε στροφή και μου περιέγραφε τις κινήσεις του με μια απλότητα και χάρη λες και παίζαμε μήλα.
γαμώ την πουτάνα την καταγωγη μου.
πόσα χρόνια τον ρώτησα οδηγείς σε πίστες;
καρτ μου λεει πήρα αζ α γκίφτ φορ κρίστμας φάιβ γίαρς ολντ

μετά γύρισα σπίτι και είπα στον μπάρμπα.

μπάρμπα γαμιέσαι;
παρδό;
θυμάσαι το ποδήλατο το μερσιέ που μου πήρες στα 11;
ναι μου λέει.

ε γαμιέται κι αυτό του λέω.


  η παρανοια δεν ειναι στην περιπτωση την δικια σου....
  Σε ξενο μερος,με ενα ξενο για σενα πολυ δυνατο αυτοκινητο,που παρολη την
  εμπειρια σου, κατορθωσες να το πας γρηγορα κοντα στα ορια σου....

  Το ξεφτυλικι ειναι οταν εχεις ενα καλο αμαξι για 2 χρονια,εχεις αρκετη εμπειρια
  με δυνατα αυτοκινητα (εισαι και εξοικειωμενος με πολλλλαααααα γκαζια λογω χρονιας ενασχολησης
  με δυνατες μοτοσυκλετες που εχουν τις 300αρες για καλημερα..)και ξαφνικα ερχεται ενας
  Σωτος Κοκκινης,που τυχαια καθεται στην θεση οδηγησης του αυτοκινητου ΣΟΥ,με εσενα συνοδηγο
  και σου δειχνει τον τροπο του πως "πριονιζουν" τα χρονομετρα.....

   Μετα κατεβαινεις,παιρνεις κανα δυο χουφτες βαρβιτουρικα και χαριζεις το αμαξι στον πρωτο
   που θα δεις μπροστα σου.... :S :S :S
 
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
28
Πόντοι
2.057
Celica TS TRD 230 Hp stage 1 !! :fuck2:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Ρε μην κοροιδεύεις, ακόμη και ένας ολόκληρος γύρος στην τσίτα, δεν βγαίνει εύκολα. Σοβαρά.

Εκτός και εάν είσαι οδηγός αγώνων, οπότε αλλάζει τελείως μα τελείως το πράγμα.

Αλλά για κοινούς θνητούς, απλά καυλόγκαζους κλπ, δεν παίζει να βγάλεις 2 άντε 3 γύρους στην τσίτα.

Συνεχόμενους 2 γύρους δε...δεν γίνεται. 20 λεπτά συνεχόμενα οδήγηση στην τσίτα τσίτα, δεν το αντέχω ούτε σε playstation λέμε!

Και έχω δει πολλούς να λένε ότι μπορούν και τελικά να αγοράζουν τα χωράφια αβέρτα κουβέρτα.


 Μπραβο ρε Γιωργαρε....
 Μιλαμε για απαυγασμα γνωσης και εμπειριας....σοβαρα μιλαω αδελφε

 Εκει ειναι και η διαφορα ενος οδηγου αγωνων με εμας που δεν ειμαστε μαθημενοι σε τετοια νοοτροπια
 Η συνεχης και αλανθαστη οδηγηση κοντα στα ορια (ή και πανω απο αυτα οπου χρειαζεται..) επαναλαμβανομενα
 

 Πολυ γρηγορα-εξισου με ενα οδηγο αγωνων-μπορω να οδηγησω και εγω ολοκληρωνοντας μια στροφη (εισοδο-
 κορυφη- εξοδο)ισως και πιο γρηγορα,αλλα εκεινος μπορει να το κανει συνεχομενα και με πληρη ελεγχο.....

 Και καπου εκει ξεχωριζει η ερα απο το σταρι....

 Νομιζω κατι σχετικο ειχε πει ο Σαλονεν καποτε,κατι τετοιο "Στην αρχη μιας ειδικης 30 χλμ,στα πρωτα 10 πηγαινω στο 110%
 των δυνατοτητων μου,στα δευτερα 10 πεφτω στα 50 % και στα τελευταια 10 πηγαινω για την σημαια τερματισμου"

 Μπορει να μην το διατυπωνω σωστα αλλα κατι τετοιο θυμαμαι ειχε πει...
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095
Εκει ειναι και η διαφορα ενος οδηγου αγωνων με εμας που δεν ειμαστε μαθημενοι σε τετοια νοοτροπια
Η συνεχης και αλανθαστη οδηγηση κοντα στα ορια (ή και πανω απο αυτα οπου χρειαζεται..) επαναλαμβανομενα

Πολυ γρηγορα-εξισου με ενα οδηγο αγωνων-μπορω να οδηγησω και εγω ολοκληρωνοντας μια στροφη (εισοδο-
κορυφη- εξοδο)ισως και πιο γρηγορα,αλλα εκεινος μπορει να το κανει συνεχομενα και με πληρη ελεγχο.....

Και καπου εκει ξεχωριζει η ερα απο το σταρι....

Ε ναι, έτσι είναι. Απλά, για να λέμε την αλήθεια, όλοι όσοι έχουμε την βίδα,σε κάποια φάση νομίσαμε ότι "το έχουμε", μέχρι που ήρθε η απόδειξη του αντίθετου. Άλλος κάθησε δίπλα σε χερά, εγώ έβλεπα τα μαθηματικά και νόμιζα ότι δεν πάει καλά το χρονόμετρο κλπ κλπ. Δεν πειράζει, όλα στο πρόγραμμα είναι.

Mηχανικε, μη μου πεις οτι ησουνα στην LX1282 απο FRA σημερα?

Τσου! Έχασα κάτι?
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095
 Kαπου ειχα διαβασει οτι στο Μεγαλο Ring στην ονομαζομενη και Πρασινη Κολαση,ισχυει κανονικα ο Γερμανικος ΚΟΚ...
 Εξαλλου μην ξεχναμε οτι προκειται στην ουσια για μια κλειστη στην κυκλοφορια επαρχιακη οδο που ναι μεν το
 μεγιστο πλατος ειναι 12 μετρα,αλλα μονο σε ελαχιστα σημεια....Ο μεσος ορος ειναι τα 8-9 μετρα....

 Ειναι ενα αγγλικο σαιτ που λεγεται Ringers..εκει μου φαινεται το ειχα διαβασει...

Ναι, για τον ΚΟΚ ισχύει όπως λες, αλλά υπάρχουν κάτι εξαιρεσούλες, π.χ. προσπέραση από δεξιά κλπ, κάτι παίζει με αυτές τις λεπτομέρειες.

Το χειρότερο δε που μπορείς να κάνεις, είναι να κάνεις ατύχημα ή να δεις ατύχημα και να μην σταματήσεις να βοηθήσεις ακόμη και εάν αυτό είναι απλά να κάνεις σήμα στα αυτοκίνητα που ακολουθούν για να κινούνται πιο αργά.

Θα σε γαμήσουν κυριολεκτικά.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Οι καλοφτιαγμενες τουλουμπες της αουντι vs την καλυτερη τετρακινηση της αγορας αλλα και σαν extra info το γεγονος οτι η bmw εχει παψει να βγαζει καλους κινητηρες και κατ'επεκταση αμαξια.

Keep dreaming. :2funny:

10ετιας αουντακια παντως δεν βλεπω να κυκλοφορουν και πολλα στο δρομο.

 

Pink_floyd

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
726
Κριτικές
22
Like
644
Πόντοι
6.065
μη με πριζώνεις..... ΜΟΝΑΧ-ικε τύπε.  :grin:

Εμενα κατι μου λεει οτι η μαλακο-μερσεντιαση που σε δερνει ( οκ ειναι εντελως respect τα merc) ειναι οικογενειακη κληρονομια και οχι εντελως προσωπικη επιλογη..

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Εμενα κατι μου λεει οτι η μαλακο-μερσεντιαση που σε δερνει ( οκ ειναι εντελως respect τα merc) ειναι οικογενειακη κληρονομια και οχι εντελως προσωπικη επιλογη..

κοίτα....
δεδομένου ότι η πρώτη φωτό που έβγαλα στα 2 έτη σε αυτοκίνητο είναι αυτή που έχω αγκαλιάσει το κοκκάλινο τιμόνι του αστεριού του μπαμπά όντως είχα μια αδυναμία....
στη συνέχεια βεβαίως και καθώς απο το 80 μέχρι το 2000 η μερσεντέ μαλακιζόταν και έβγαζε τοτού για γέρους και ταξιτζήδες (πλην των SL που ακόμα αποτελούν μια κατηγορία απο μόνα τους) δεν ήθελα ούτε να τη βλέπω ζωγραφιστή. Οι καβγάδες δε με τον μπάρμπα που ακόμα έδινε λεφτά για τα τότε μπουρδέλα ομηρικοί.

Η άουντι το 80 ήταν κάτι σαν σέατ για τους γερμανούς. ποιότητα μηδέν σχεδιαστικά πτώματα (πλην κάνα σιρόκο) αλλά γενικά το αποτέλεσμα μέτριο σε όλους τους τομείς.

Η μπέμπα αντιθέτως ήταν στην κορυφή όλων αυτών που έψαχναν ομορφιά αλφα ρομέο, οδηγική απολαυση σπορ και ποιότητα κοντά στου μαλάκα απ τη στουτγάρδη.......ΚΑΙ δικαίως....

Η άουντι απο τότς δούλεψε για μια εικοσαετία αθόρυβα, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο όλες τις εξαγορές που έκανε, έφτιαξε τεχνολογικά επιτεύγματα και σήμερα αποτελεί σε πολλές αγορές στη γερμανία την νο1 επιλογή.
Η μερσεντέ μετά τη μέγιστη σφαλιάρα που έφαγε απο τη μπεμπα τις δεκαετίες που προανέφερα, είδε ότι δε μπορεί να είναι πρώτη στις πωλήσεις με ένα αστέρι στο καπό, έστρωσε κώλο, έκανε προτζεκτς για να κερδίσει σε τεχνολογία και νεανικές κατηγορίες, έχωσε ένα κάρο λεφτά στη φόρμουλα και τα αποτελέσματα είναι μοντέλα όπως SLR, CLS, SLK και άλλα με πολλούς νεωτερισμούς και τεχνολογία πολύ κοντά σε προπορεία από άλλους σε διάφορους τομείς. Σχεδιαστικά τα μερσέντια του 2010 με αυτά του 90 απέχουν έτη φωτός.......

Αντιθέτως η μπέμπα με το ντριμ καρ των παιδικών μου χρόνων (το 850 csi), το απόλυτο σπορ εργαλείο που είχε ΤΑ ΠΑΝΤΑ τότε, τι κατάφερε;
έβγαλε SUV επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε χαρντ τοπ επειδή έβγαλαν οι άλλοι
έβγαλε κάμπριο σοφτ τοπ που ποτέ δεν έφτασαν τα αντίστοιχα της μερσεντέ σε στιβαρότητα και ακαμψία.
έβγαλε κάνα δυό μοντέλα με διαμαντένια κιβώτια και κινητήρες και ενώ οι άλλοι έφτιαχναν rs2, rs4 και amg, τι έκανε;
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ 6 και 8.
ποιές σειρές δλδ; τους θρύλους της φίρμας.

Τώρα τρέχει να προλάβει και τους 2...... ούτε τα καλύτερα μοτέρια έχει πλέον, ούτε τα καλύτερα κιβώτια, ούτε σχεδιαστικά απέχει έτη φωτός ούτε έχει ακόμα CLS ή SLR ή RS.....
καποτε τα Μ ήταν σημείο ανανφοράς και τώρα είναι απλά ο ανταγωνισμός.....
κάνε τις αναγωγές σου.
 

g.s.m.arena

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Φεβ 2007
Μηνύματα
550
Κριτικές
24
Like
149
Πόντοι
2.277

τα λογια περιττα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom