Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 53K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (7 μέλη και 24 επισκέπτες)

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
600
Πόντοι
81
Περί Airbnb ανακαινίσεων ο λόγος:
«Επικρατεί η προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα και η πλειονότητα των ιδιοκτητών στηρίζεται στις άδειες μικρής κλίμακος. Απαξ και εκδοθεί μια τέτοια άδεια, η οποία αφορά ορισμένες επεμβάσεις σε μη φέροντα κυρίως στοιχεία και σε περιορισμένη έκταση, πολλοί επιλέγουν να προχωρήσουν σε ανακαινίσεις χωρίς να εξετάσουν καν τη φέρουσα ικανότητα της κατασκευής από πλευράς στατικής και σεισμικής ασφάλειας». Το ζήτημα, κατά τον ίδιο, αφορά κυρίως τις εσωτερικές εργασίες που δεν ορατές στο εξωτερικό των κτιρίων.
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
600
Πόντοι
81
Ποιος ξέρει, μπορεί να έχεις δίκιο.

Εγώ υποθέτω, ότι τα πεζοδρόμια στο κέντρο, στο Χαλάνδρι, στη Γλυφάδα ή στο Μαραθώνα που ήταν στραβοφτιαγμένα πριν 50 χρόνια, σε άλλα 75 χρόνια το ίδιο θα είναι. Οι λακούβες στην λιωμένη άσφαλτο επίσης. Και πολλά-πολλά άλλα. Ασχέτως του ότι ο κόσμος θα κινείται σε ηλεκτροκίνητα ημί-τηλεκατευθυνόμενα κουβούκλια.

Η ΑΙ ξέρει να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκ νέου υποδομές, χωρίς να είναι όμως σε θέση να διορθώσει παλαιότερους σχεδιασμούς. Περίπου όπως ένας μάστορας που ξέρει να αλλάξει το παλιό ξύλινο πάτωμα με ένα νέο συνθετικό, αλλά δεν ξέρει πως να επιδιορθώσει τις φθορές στο παλιό.

Όσο για το χρόνο εργασίας, εκεί που στη δεκαετία του ‘50 δούλευαν μόνο οι άντρες 48 ώρες την εβδομάδα, τώρα δουλεύουν 40 ώρες και βάλε άντρες και γυναίκες, και έχουμε και πάνω από το διπλό πληθυσμό από ότι τότε. Έχω την αίσθηση δηλαδή, ότι οι ώρες εργασίας αυξάνονται τα τελευταία 70 χρόνια, και δεν είμαι σίγουρος ότι θα ανατραπεί αυτή η τάση. Θα χρειάζονται και στο μέλλον πολλές εργατοώρες για να υλοποιήσουν τα σχέδια της ΑΙ. Τα ρομπότ θα είναι για δεκαετίες ακόμη περιορισμένης χρήσης στον πραγματικό κόσμο.
Βέβαια, ακαδημαϊκής φύσεως δραστηριότητες θα εκτελούνται όλο και περισσότερο από ηλεκτρονικά τσιπ, από ότι από ανθρώπους.
AI + robots θα πάνε πακέτο πολύ νωρίτερα από το 2100:


Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται κουφό να φτιάχνει και πεζοδρόμια, όμως το ίδιο κουφό ήταν κι ένα αεροπλάνο το 1903, ενώ σήμερα είναι ψωμοτύρι οι πτήσεις:


Μην κρίνεις με τα δεδομένα του σήμερα, προσπάθησε να κρίνεις με τα δεδομένα του αύριο (easier said than done)...
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
6.648
Like
10.635
Πόντοι
2.356
AI + robots θα πάνε πακέτο πολύ νωρίτερα από το 2100:


Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται κουφό να φτιάχνει και πεζοδρόμια, όμως το ίδιο κουφό ήταν κι ένα αεροπλάνο το 1903, ενώ σήμερα είναι ψωμοτύρι οι πτήσεις:


Μην κρίνεις με τα δεδομένα του σήμερα, προσπάθησε να κρίνεις με τα δεδομένα του αύριο (easier said than done)...

Εξηγώ ξανά, αυτό που ήδη λέω και πρωτύτερα.

Με την τεχνολογική πρόοδο και βιομηχανικές λύσεις θα είναι απολύτως εφικτό να κατασκευάσεις νέα σπίτια, αεροπλάνα, πεζοδρόμια κλπ. σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, εφόσον έχεις διευθετήσει τη χρηματοδότηση.

Η επιδιόρθωση των υπάρχοντων είναι που κολλάει τα προηγούμενα εκατό χρόνια και θα κολλάει μάλλον και τα επόμενα.

Δηλαδή: Πανεύκολο να αλλάξεις π.χ. ένα πεζοδρόμιο στην Ερμού, και δέκα άλλα, και να τα μετατρέψεις σε κυλιόμενους διαδρόμους, με κλιματιστικά στα πλάγια, όπως ας πούμε στα αεροδρόμια, και με έναν προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων.

Το δύσκολο είναι να επιδιορθώσεις με μερεμέτια και χαμηλό προϋπολογισμό όλα, ή το 90%, από τα πεζοδρόμια της Αθήνας, ώστε να έρθουν στα ίσια τους. Κι αυτό αμφιβάλλω, ότι θα έχει επιτευχθεί πριν το 2095. Για το 2096 και τους διπλούς χρυσούς Ολυμπιακούς θα το τρέξουμε πιο γρήγορα, αλλά και πάλι όχι παντού.

Οι λόγοι συνήθως δεν είναι καν τεχνολογικής φύσεως. Δεν ασχολείται ένα δημοτικό συμβούλιο να επιβλέψει τη διόρθωση ενός πεζοδρομίου για ένα μικρό ποσό. Ψάχνονται πάντα για μεγάλα οράματα και έργα με προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων. Για μεγάλους περιπάτους και πόλεις των 15 λεπτών για αιθεροβάμωνες.

;—)
 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
467
Like
930
Πόντοι
81
Σωστά τα λες, είναι και η κυβέρνηση Κούλη που το χει τερματίσει.

Παράδειγμα τα πρόσφατα μέτρα για το καθάρισμα οικοπέδων.
Αντί να κάνει πολιτική διαχείρισης των κλαδιών και των χόρτων που δεν φτάνουν οι χωματερές να πεταχτούν,
να φτιαχτούν εργαστάσια να τα αλέθουν να τα κάνουν μπριγκέτες για καύσιμο,
αντί να ενισχύσει τους Δήμους με πρόσληψη προσωπικού και εξοπλισμούς,
τα φορτώνει όλα στην ευθύνη του ιδιοκτήτη με παράλογα πρόστιμα, να τα κόψει λέει και να τα απομακρύνει, να τα πάει πού και πώς ?
και άμα δε σε χωνεύει ο γείτονας να και οι καταγγελίες, θα γίνει η χαρά του ρουφιάνου.
Σε λιγότερο από 300 μέτρα ακτίνα από άλση ή δασική έκταση με φάκελο πυροπροστασίας,αμοιβές,παρεμβάσεις για αλλαγή κουφωμάτων μέχρι μεταλλικές σιτες έγραφαν τα φερέφωνα τους αλλά μετά το βρισιμο ακόμη και από τους ψηφοφόρους τους σιγα σιγά τα παίρνουν πίσω ένα προς ένα.Ζητουν να έχεις κάνει δήλωση έως 31/5 και η πλατφόρμα τους δεν δούλευε στα ακίνητα προαναρτησης.Τωρα το μετέθεσαν και είπαν ξανά τα φερέφωνα "θα παραμείνει ανοιχτή η πλατφόρμα".Τα φερέφωνα γιατί κάτι επίσημο δεν έχουμε,ούτε απαντούν σε μέιλ του υπουργείου διότι πέρα από οδηγίες ,μέσα επικοινωνίας δεν είχαν αναρτήσει.Γιατι άραγε;Ήταν τόσο αποτυχημένοι που σου λένε ...θα μας σκίσουν και θα ρωτάνε...τι θα απαντούμε.....
Θέλουν και διασύνδεση οι τρομπες με υπηρεσίες....
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
600
Πόντοι
81
Εξηγώ ξανά, αυτό που ήδη λέω και πρωτύτερα.

Με την τεχνολογική πρόοδο και βιομηχανικές λύσεις θα είναι απολύτως εφικτό να κατασκευάσεις νέα σπίτια, αεροπλάνα, πεζοδρόμια κλπ. σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, εφόσον έχεις διευθετήσει τη χρηματοδότηση.

Η επιδιόρθωση των υπάρχοντων είναι που κολλάει τα προηγούμενα εκατό χρόνια και θα κολλάει μάλλον και τα επόμενα.

Δηλαδή: Πανεύκολο να αλλάξεις π.χ. ένα πεζοδρόμιο στην Ερμού, και δέκα άλλα, και να τα μετατρέψεις σε κυλιόμενους διαδρόμους, με κλιματιστικά στα πλάγια, όπως ας πούμε στα αεροδρόμια, και με έναν προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων.

Το δύσκολο είναι να επιδιορθώσεις με μερεμέτια και χαμηλό προϋπολογισμό όλα, ή το 90%, από τα πεζοδρόμια της Αθήνας, ώστε να έρθουν στα ίσια τους. Κι αυτό αμφιβάλλω, ότι θα έχει επιτευχθεί πριν το 2095. Για το 2096 και τους διπλούς χρυσούς Ολυμπιακούς θα το τρέξουμε πιο γρήγορα, αλλά και πάλι όχι παντού.

Οι λόγοι συνήθως δεν είναι καν τεχνολογικής φύσεως. Δεν ασχολείται ένα δημοτικό συμβούλιο να επιβλέψει τη διόρθωση ενός πεζοδρομίου για ένα μικρό ποσό. Ψάχνονται πάντα για μεγάλα οράματα και έργα με προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων. Για μεγάλους περιπάτους και πόλεις των 15 λεπτών για αιθεροβάμωνες.

;—)
Εγώ πιστεύω ότι θα κάνει και επιδιορθώσεις (από πεζοδρόμια μέχρι και την... Ακρόπολη)! ;-)

In other news, έχω κάποια ζουμερά νέα για τα ξακουστά διώροφα λεωφορεία στο ΗΒ:


Τι λέτε τύποι μου; Αξίζει να κυνηγήσουμε ένα σχετικό ΕΣΠΑ σαν χώρα;
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
600
Πόντοι
81
Σε λιγότερο από 300 μέτρα ακτίνα από άλση ή δασική έκταση με φάκελο πυροπροστασίας,αμοιβές,παρεμβάσεις για αλλαγή κουφωμάτων μέχρι μεταλλικές σιτες έγραφαν τα φερέφωνα τους αλλά μετά το βρισιμο ακόμη και από τους ψηφοφόρους τους σιγα σιγά τα παίρνουν πίσω ένα προς ένα.Ζητουν να έχεις κάνει δήλωση έως 31/5 και η πλατφόρμα τους δεν δούλευε στα ακίνητα προαναρτησης.Τωρα το μετέθεσαν και είπαν ξανά τα φερέφωνα "θα παραμείνει ανοιχτή η πλατφόρμα".Τα φερέφωνα γιατί κάτι επίσημο δεν έχουμε,ούτε απαντούν σε μέιλ του υπουργείου διότι πέρα από οδηγίες ,μέσα επικοινωνίας δεν είχαν αναρτήσει.Γιατι άραγε;Ήταν τόσο αποτυχημένοι που σου λένε ...θα μας σκίσουν και θα ρωτάνε...τι θα απαντούμε.....
Θέλουν και διασύνδεση οι τρομπες με υπηρεσίες....
Έχω την τέλεια ιδέα για πλατφόρμα:

e-malakas.gov.gr :2funny:

51% άνετα ο Κυριάκος στις Ευρωεκλογές!
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
600
Πόντοι
81
Βρήκα και πιο προχώ πολυώροφο:

new-multi-decker-buses-in-london-v0-782kf5t1aysb1.jpg


Φανταστείτε ένα μάτσο χοντρές να κάτσουν όλες στην μια μεριά και σε μια απότομη στροφή να ντελαπάρει το λεωφορείο:
Δυστυχώς υπάρχουν θέματα ευστάθειας με το -πιθανά μετατοπισμένο- κέντρο βάρους...

Εκτός κι αν βάλουν εισπράκτορα μέσα (ή AI assistant) να τους λέει που να κάθονται, είναι μια λύση κι αυτή.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
6.648
Like
10.635
Πόντοι
2.356
Με τα πλάνα του δημάρχου μας του Χάρη για πόλη των 15 λεπτών, τι παίζει; Πάμε καλά; Προχωράμε;

:—)
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.238
Κριτικές
36
Like
3.326
Πόντοι
5.595
Φθηνό Airbnb στο κέντρο της Αθήνας - Ομόνοια

 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
876
Κριτικές
1
Like
2.337
Πόντοι
446
Με τα πλάνα του δημάρχου μας του Χάρη για πόλη των 15 λεπτών, τι παίζει; Πάμε καλά; Προχωράμε;

:—)
Ακολουθως της ατζεντας 2030 και της πρασινης ατζεντας. 15 λεπτα πολεις ειναι η φυλακιση των πολιτων σε αυτες.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.209
Like
3.470
Πόντοι
456
Αστικά λεωφορεία: Η μεγάλη ταλαιπωρία

Να προσθέσω πως μερικές φορές μπαίνουν στα αστικά και αγέλες από κάγκουρες και γίνεται το έλα να δεις.
Γνωστός μου μου είχε πει πως μια φορά είχαν μπει γύρω στους 5,6 πιτσιρικάδες μέσα στο αστικό, φώναζαν σαν ζώα και έκαναν κυριολεκτικά διαγωνισμό κλανιάς. Κλειστά όλα και με το αιρκοντισιον ανοιχτό έγινε το αστικό θάλαμος και ο οδηγός τους έβαλε τις φωνές.
 
  • Like
Αντιδράσεις: cool11

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
6.648
Like
10.635
Πόντοι
2.356

Όλο και μεγαλύτερη η στεγαστική κρίση στην Ισπανία.


Οι φόροι ανεβαίνουν, τα έξοδα των ιδιοκτητών για τα ακίνητα ανεβαίνουν, και οι ενοικιαστές καλούνται να πληρώσουν τη νύφη.

Ακόμη η Αθήνα δεν έχει τη στεγαστική κρίση των μεγάλων πόλεων της Ισπανίας, αλλά κάποια κοινά προβλήματα τα έχουμε.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
6.648
Like
10.635
Πόντοι
2.356
Ακολουθως της ατζεντας 2030 και της πρασινης ατζεντας. 15 λεπτα πολεις ειναι η φυλακιση των πολιτων σε αυτες.

Πιθανόν. Αλλά θα έρθει και το 2030, κοντά είναι. Και τίποτα δεν θα έχει αλλάξει προς το καλύτερο σχετικά με το χρόνο που χρειάζεται να αφιερώσει κανείς στις μετακινήσεις.

Για ενορχηστρωμένη σπατάλη μου ακούγονται αυτά τα έργα τύπου Μεγάλου Περιπάτου ή Πόλης των 15 Λεπτών. Παίρνουμε λεφτά από τα δημοτικά τέλη στο λογαριασμό του ρεύματος, τα σκορπάμε από δω κι από κει, κανένα έργο δεν τελειώνει, οι πολίτες ψηφίζουν νέο δήμαρχο, και μετά πάμε πάλι από την αρχή. ;-)
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.074
Κριτικές
10
Like
13.133
Πόντοι
3.846
Αν έχουν θέμα στη Βαρκελώνη, στη Σεβίλλη τι έχουν δηλαδή;

Αυτοί που διαμαρτύρονται στη Βαρκελώνη είναι οι εναλλακτικοί και οι αναρχικοί που συρρέουν εκεί από όλο τον κόσμο και δε μπορούν να ανταποκριθούν στα έξοδα. Οι ιδιοκτήτες μια χαρά το δέχονται να παντελονιάζουν, να μένουν στα προάσια και να κατεβαίνουν κέντρο με το αυτοκίνητο.

Το ίδιο και στην Ελλάδα. Έχεις δει να διαμαρτύρονται στα Χανιά ή στην Κέρκυρα; Θα διαμαρτυρηθούν στο Μεταξουργείο, στα Εξάρχεια, στην Κυψέλη, εκεί είναι οι εναλλακτικοί που δεν την παλεύουν.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
6.648
Like
10.635
Πόντοι
2.356
Αν έχουν θέμα στη Βαρκελώνη, στη Σεβίλλη τι έχουν δηλαδή;

Αυτοί που διαμαρτύρονται στη Βαρκελώνη είναι οι εναλλακτικοί και οι αναρχικοί που συρρέουν εκεί από όλο τον κόσμο και δε μπορούν να ανταποκριθούν στα έξοδα. Οι ιδιοκτήτες μια χαρά το δέχονται να παντελονιάζουν, να μένουν στα προάσια και να κατεβαίνουν κέντρο με το αυτοκίνητο.

Το ίδιο και στην Ελλάδα. Έχεις δει να διαμαρτύρονται στα Χανιά ή στην Κέρκυρα; Θα διαμαρτυρηθούν στο Μεταξουργείο, στα Εξάρχεια, στην Κυψέλη, εκεί είναι οι εναλλακτικοί που δεν την παλεύουν.

Στα θέρετρα της επαρχίας τους ιδιοκτήτες τους βολεύει η κατάσταση, φυσικά. Εκείνους που έχουν ιδιοκτησία σε κεντρικά και τουριστικά σημεία της Αθήνας, επίσης.

Τώρα, αν είναι όλοι εναλλακτικοί και αριστεροάπλυτοι «οι απέξω», αμφιβάλλω.

Τα ενοίκια δεν ανεβαίνουν τυχαία. Έχουν προκύψει πολύ μεγαλύτερα απρόσμενα έξοδα και νέοι φόροι για τους ιδιοκτήτες. Οπότε μετακυλούν στους ενοικιαστές, αλλιώς ο ο ιδιοκτήτης προτιμά να μην το εκμισθώσει.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
52.724
Like
52.260
Πόντοι
12.756
Στα θέρετρα της επαρχίας τους ιδιοκτήτες τους βολεύει η κατάσταση, φυσικά. Εκείνους που έχουν ιδιοκτησία σε κεντρικά και τουριστικά σημεία της Αθήνας, επίσης.

Τώρα, αν είναι όλοι εναλλακτικοί και αριστεροάπλυτοι «οι απέξω», αμφιβάλλω.

Τα ενοίκια δεν ανεβαίνουν τυχαία. Έχουν προκύψει πολύ μεγαλύτερα απρόσμενα έξοδα και νέοι φόροι για τους ιδιοκτήτες. Οπότε μετακυλούν στους ενοικιαστές, αλλιώς ο ο ιδιοκτήτης προτιμά να μην το νοικιάσει.
εχεις ακινητα εσυ προς ενοικιαση;:coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom