Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 47K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
22.790
Κριτικές
8
Like
31.689
Πόντοι
6.536
Moνο αν είσαι μέλος της τοπικής κοινωνίας δεν σου φαίνεται παράξενος ο κόσμος.
Αν είσαι ξένος ,παντού το ίδιο είναι..."ξένος είμαι,ξένος είσαι " που έλεγε κΙ ο Ni-Vo.
Καρα κάποιο τρόπο είμαι μέλος της τοπικής κοινωνίας....
Δεν έχω αλλάξει άποψη....

:confused::confused::confused:
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
34.986
Κριτικές
62
Like
44.490
Πόντοι
8.530
Δεν έχεις πάει στον Πύργο για να το λες αυτό....
Επίσης έμαθα ότι υπάρχει και στην Καλαμάτα το σκηνικό αυτό....τουλάχιστον τώρα θα το έχω υπόψιν...:embarrased::confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καρα κάποιο τρόπο είμαι μέλος της τοπικής κοινωνίας....
Δεν έχω αλλάξει άποψη....

:confused::confused::confused:
Σε τιμά αυτό...
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
22.790
Κριτικές
8
Like
31.689
Πόντοι
6.536
Επίσης έμαθα ότι υπάρχει και στην Καλαμάτα το σκηνικό αυτό....τουλάχιστον τώρα θα το έχω υπόψιν...:embarrased::confused:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Σε τιμά αυτό...
Τι υπάρχει στην Καλαμάτα?
Αν εξαιρέσεις την περιοχή της Αγίας Τριάδας,είναι ωραία πόλη.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.680
Like
7.492
Πόντοι
2.306
Το κράτος πράγματι είναι ανίκανο... η AI όμως;

Μέχρι το 2100 δεν θα έχει μείνει άνθρωπος να δουλεύει σε τίποτα απολύτως.

Όχι ότι θα ζήσω να το δω, αλλά λέμε τώρα...

Ποιος ξέρει, μπορεί να έχεις δίκιο.

Εγώ υποθέτω, ότι τα πεζοδρόμια στο κέντρο, στο Χαλάνδρι, στη Γλυφάδα ή στο Μαραθώνα που ήταν στραβοφτιαγμένα πριν 50 χρόνια, σε άλλα 75 χρόνια το ίδιο θα είναι. Οι λακούβες στην λιωμένη άσφαλτο επίσης. Και πολλά-πολλά άλλα. Ασχέτως του ότι ο κόσμος θα κινείται σε ηλεκτροκίνητα ημί-τηλεκατευθυνόμενα κουβούκλια.

Η ΑΙ ξέρει να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκ νέου υποδομές, χωρίς να είναι όμως σε θέση να διορθώσει παλαιότερους σχεδιασμούς. Περίπου όπως ένας μάστορας που ξέρει να αλλάξει το παλιό ξύλινο πάτωμα με ένα νέο συνθετικό, αλλά δεν ξέρει πως να επιδιορθώσει τις φθορές στο παλιό.

Όσο για το χρόνο εργασίας, εκεί που στη δεκαετία του ‘50 δούλευαν μόνο οι άντρες 48 ώρες την εβδομάδα, τώρα δουλεύουν 40 ώρες και βάλε άντρες και γυναίκες, και έχουμε και πάνω από το διπλό πληθυσμό από ότι τότε. Έχω την αίσθηση δηλαδή, ότι οι ώρες εργασίας αυξάνονται τα τελευταία 70 χρόνια, και δεν είμαι σίγουρος ότι θα ανατραπεί αυτή η τάση. Θα χρειάζονται και στο μέλλον πολλές εργατοώρες για να υλοποιήσουν τα σχέδια της ΑΙ. Τα ρομπότ θα είναι για δεκαετίες ακόμη περιορισμένης χρήσης στον πραγματικό κόσμο.
Βέβαια, ακαδημαϊκής φύσεως δραστηριότητες θα εκτελούνται όλο και περισσότερο από ηλεκτρονικά τσιπ, από ότι από ανθρώπους.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.680
Like
7.492
Πόντοι
2.306
Είμαι πραγματικά περίεργος, πως θα εξελιχθεί «η νέα Ριβιέρα» σε Σχοινιά, Μαραθώνα, Νέα Μάκρη τα επόμενα χρόνια. «Η άλλη παραλιακή».
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
22.790
Κριτικές
8
Like
31.689
Πόντοι
6.536
Είμαι πραγματικά περίεργος, πως θα εξελιχθεί «η νέα Ριβιέρα» σε Σχοινιά, Μαραθώνα, Νέα Μάκρη τα επόμενα χρόνια. «Η άλλη παραλιακή».
Έχουν πάει τα πάντα στα ύψη εκεί....
Οικόπεδο που είχε 300 πριν λίγα χρόνια,τώρα 1Μ....
Ακόμα λίγο λογικά σε Ωρωπό αν και εκεί έχουν πάρει την ανηφόρα...

:confused:
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
22.790
Κριτικές
8
Like
31.689
Πόντοι
6.536
Τύποι υπάρχει και η λύση της Κινέττας....
:confused::confused::confused:

Ειδικά αν είσαι τύπος χύσεμέσα ή ποδολάγνος ή ροπάο είναι ο παράδεισος....
Χώρια που όλα τα Καμίνια και ο Ρέντης έχουν εξοχικό εκεί....

:confused::confused::confused:
 

Mpooumpoukos

Σεβαστός
Εγγρ.
11 Νοε 2022
Μηνύματα
567
Κριτικές
17
Like
5.597
Πόντοι
1.436
Ποιος ξέρει, μπορεί να έχεις δίκιο.

Εγώ υποθέτω, ότι τα πεζοδρόμια στο κέντρο, στο Χαλάνδρι, στη Γλυφάδα ή στο Μαραθώνα που ήταν στραβοφτιαγμένα πριν 50 χρόνια, σε άλλα 75 χρόνια το ίδιο θα είναι. Οι λακούβες στην λιωμένη άσφαλτο επίσης. Και πολλά-πολλά άλλα. Ασχέτως του ότι ο κόσμος θα κινείται σε ηλεκτροκίνητα ημί-τηλεκατευθυνόμενα κουβούκλια.
Χαχαχαχ, πόσο αλήθεια, Γλυφάδα/Αργυρούπολη/Ελληνικό που είναι πλούσιοι δήμοι και έχουν και την "ανάπτυξη" του Κούλη με το αεροδρόμιο, όλα τα πεζοδρόμια είναι στραβά, όλες οι ράμπες κλεισμένες, τα έχουν κάνει δρόμο οι ντελιβεράδες, δεν θα φτιαχτεί ποτέ αυτό ρε, ποτέ.
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
22.790
Κριτικές
8
Like
31.689
Πόντοι
6.536
Χαχαχαχ, πόσο αλήθεια, Γλυφάδα/Αργυρούπολη/Ελληνικό που είναι πλούσιοι δήμοι και έχουν και την "ανάπτυξη" του Κούλη με το αεροδρόμιο, όλα τα πεζοδρόμια είναι στραβά, όλες οι ράμπες κλεισμένες, τα έχουν κάνει δρόμο οι ντελιβεράδες, δεν θα φτιαχτεί ποτέ αυτό ρε, ποτέ.
Θα γίνει Μόντε Κάρλο η περιοχή....

:coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
69.794
Like
71.563
Πόντοι
12.756
2ωρίτσες,μια χαρά είναι....
images
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.728
Κριτικές
34
Like
4.640
Πόντοι
7.195
Το κράτος είναι παντελώς ανίκανο να διαχειριστεί ολόκληρη την ιδιωτική περιουσία, και οι τράπεζες θέλουν μόνο τα φιλέτα.

Επομένως προτιμούν να έχουν φορολογικά υπόλογους ιδιοκτήτες, που να χρυσοπληρώνουν για την ιδιοκτησία τους, παρά να αναλάβουν τα μεγάλα κεφάλαια ή οι δημόσιες υπηρεσίες να τη διαχειριστούν.
Σωστά τα λες, είναι και η κυβέρνηση Κούλη που το χει τερματίσει.

Παράδειγμα τα πρόσφατα μέτρα για το καθάρισμα οικοπέδων.
Αντί να κάνει πολιτική διαχείρισης των κλαδιών και των χόρτων που δεν φτάνουν οι χωματερές να πεταχτούν,
να φτιαχτούν εργαστάσια να τα αλέθουν να τα κάνουν μπριγκέτες για καύσιμο,
αντί να ενισχύσει τους Δήμους με πρόσληψη προσωπικού και εξοπλισμούς,
τα φορτώνει όλα στην ευθύνη του ιδιοκτήτη με παράλογα πρόστιμα, να τα κόψει λέει και να τα απομακρύνει, να τα πάει πού και πώς ?
και άμα δε σε χωνεύει ο γείτονας να και οι καταγγελίες, θα γίνει η χαρά του ρουφιάνου.
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.680
Like
7.492
Πόντοι
2.306
Σωστά τα λες, είναι και η κυβέρνηση Κούλη που το χει τερματίσει.

Παράδειγμα τα πρόσφατα μέτρα για το καθάρισμα οικοπέδων.
Αντί να κάνει πολιτική διαχείρισης των κλαδιών και των χόρτων που δεν φτάνουν οι χωματερές να πεταχτούν,
να φτιαχτούν εργαστάσια να τα αλέθουν να τα κάνουν μπριγκέτες για καύσιμο,
αντί να ενισχύσει τους Δήμους με πρόσληψη προσωπικού και εξοπλισμούς,
τα φορτώνει όλα στην ευθύνη του ιδιοκτήτη με παράλογα πρόστιμα, να τα κόψει λέει και να τα απομακρύνει, να τα πάει πού και πώς ?
και άμα δε σε χωνεύει ο γείτονας να και οι καταγγελίες, θα γίνει η χαρά του ρουφιάνου.

Ισχύει.

Δύο λύσεις ξέρουν όλο-όλο:

α) Να τα φορτώσουν στον κόκορα.

β) Να τα φορτώσουν στους ιδιοκτήτες.

:—)
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
599
Πόντοι
81
Περί Airbnb ανακαινίσεων ο λόγος:
«Επικρατεί η προχειρότητα σε όλα τα επίπεδα και η πλειονότητα των ιδιοκτητών στηρίζεται στις άδειες μικρής κλίμακος. Απαξ και εκδοθεί μια τέτοια άδεια, η οποία αφορά ορισμένες επεμβάσεις σε μη φέροντα κυρίως στοιχεία και σε περιορισμένη έκταση, πολλοί επιλέγουν να προχωρήσουν σε ανακαινίσεις χωρίς να εξετάσουν καν τη φέρουσα ικανότητα της κατασκευής από πλευράς στατικής και σεισμικής ασφάλειας». Το ζήτημα, κατά τον ίδιο, αφορά κυρίως τις εσωτερικές εργασίες που δεν ορατές στο εξωτερικό των κτιρίων.
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
443
Like
599
Πόντοι
81
Ποιος ξέρει, μπορεί να έχεις δίκιο.

Εγώ υποθέτω, ότι τα πεζοδρόμια στο κέντρο, στο Χαλάνδρι, στη Γλυφάδα ή στο Μαραθώνα που ήταν στραβοφτιαγμένα πριν 50 χρόνια, σε άλλα 75 χρόνια το ίδιο θα είναι. Οι λακούβες στην λιωμένη άσφαλτο επίσης. Και πολλά-πολλά άλλα. Ασχέτως του ότι ο κόσμος θα κινείται σε ηλεκτροκίνητα ημί-τηλεκατευθυνόμενα κουβούκλια.

Η ΑΙ ξέρει να σχεδιάζει και να υλοποιεί εκ νέου υποδομές, χωρίς να είναι όμως σε θέση να διορθώσει παλαιότερους σχεδιασμούς. Περίπου όπως ένας μάστορας που ξέρει να αλλάξει το παλιό ξύλινο πάτωμα με ένα νέο συνθετικό, αλλά δεν ξέρει πως να επιδιορθώσει τις φθορές στο παλιό.

Όσο για το χρόνο εργασίας, εκεί που στη δεκαετία του ‘50 δούλευαν μόνο οι άντρες 48 ώρες την εβδομάδα, τώρα δουλεύουν 40 ώρες και βάλε άντρες και γυναίκες, και έχουμε και πάνω από το διπλό πληθυσμό από ότι τότε. Έχω την αίσθηση δηλαδή, ότι οι ώρες εργασίας αυξάνονται τα τελευταία 70 χρόνια, και δεν είμαι σίγουρος ότι θα ανατραπεί αυτή η τάση. Θα χρειάζονται και στο μέλλον πολλές εργατοώρες για να υλοποιήσουν τα σχέδια της ΑΙ. Τα ρομπότ θα είναι για δεκαετίες ακόμη περιορισμένης χρήσης στον πραγματικό κόσμο.
Βέβαια, ακαδημαϊκής φύσεως δραστηριότητες θα εκτελούνται όλο και περισσότερο από ηλεκτρονικά τσιπ, από ότι από ανθρώπους.
AI + robots θα πάνε πακέτο πολύ νωρίτερα από το 2100:


Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται κουφό να φτιάχνει και πεζοδρόμια, όμως το ίδιο κουφό ήταν κι ένα αεροπλάνο το 1903, ενώ σήμερα είναι ψωμοτύρι οι πτήσεις:


Μην κρίνεις με τα δεδομένα του σήμερα, προσπάθησε να κρίνεις με τα δεδομένα του αύριο (easier said than done)...
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.680
Like
7.492
Πόντοι
2.306
AI + robots θα πάνε πακέτο πολύ νωρίτερα από το 2100:


Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται κουφό να φτιάχνει και πεζοδρόμια, όμως το ίδιο κουφό ήταν κι ένα αεροπλάνο το 1903, ενώ σήμερα είναι ψωμοτύρι οι πτήσεις:


Μην κρίνεις με τα δεδομένα του σήμερα, προσπάθησε να κρίνεις με τα δεδομένα του αύριο (easier said than done)...

Εξηγώ ξανά, αυτό που ήδη λέω και πρωτύτερα.

Με την τεχνολογική πρόοδο και βιομηχανικές λύσεις θα είναι απολύτως εφικτό να κατασκευάσεις νέα σπίτια, αεροπλάνα, πεζοδρόμια κλπ. σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, εφόσον έχεις διευθετήσει τη χρηματοδότηση.

Η επιδιόρθωση των υπάρχοντων είναι που κολλάει τα προηγούμενα εκατό χρόνια και θα κολλάει μάλλον και τα επόμενα.

Δηλαδή: Πανεύκολο να αλλάξεις π.χ. ένα πεζοδρόμιο στην Ερμού, και δέκα άλλα, και να τα μετατρέψεις σε κυλιόμενους διαδρόμους, με κλιματιστικά στα πλάγια, όπως ας πούμε στα αεροδρόμια, και με έναν προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων.

Το δύσκολο είναι να επιδιορθώσεις με μερεμέτια και χαμηλό προϋπολογισμό όλα, ή το 90%, από τα πεζοδρόμια της Αθήνας, ώστε να έρθουν στα ίσια τους. Κι αυτό αμφιβάλλω, ότι θα έχει επιτευχθεί πριν το 2095. Για το 2096 και τους διπλούς χρυσούς Ολυμπιακούς θα το τρέξουμε πιο γρήγορα, αλλά και πάλι όχι παντού.

Οι λόγοι συνήθως δεν είναι καν τεχνολογικής φύσεως. Δεν ασχολείται ένα δημοτικό συμβούλιο να επιβλέψει τη διόρθωση ενός πεζοδρομίου για ένα μικρό ποσό. Ψάχνονται πάντα για μεγάλα οράματα και έργα με προϋπολογισμό δισεκατομμυρίων. Για μεγάλους περιπάτους και πόλεις των 15 λεπτών για αιθεροβάμωνες.

;—)
 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
422
Like
778
Πόντοι
81
Σωστά τα λες, είναι και η κυβέρνηση Κούλη που το χει τερματίσει.

Παράδειγμα τα πρόσφατα μέτρα για το καθάρισμα οικοπέδων.
Αντί να κάνει πολιτική διαχείρισης των κλαδιών και των χόρτων που δεν φτάνουν οι χωματερές να πεταχτούν,
να φτιαχτούν εργαστάσια να τα αλέθουν να τα κάνουν μπριγκέτες για καύσιμο,
αντί να ενισχύσει τους Δήμους με πρόσληψη προσωπικού και εξοπλισμούς,
τα φορτώνει όλα στην ευθύνη του ιδιοκτήτη με παράλογα πρόστιμα, να τα κόψει λέει και να τα απομακρύνει, να τα πάει πού και πώς ?
και άμα δε σε χωνεύει ο γείτονας να και οι καταγγελίες, θα γίνει η χαρά του ρουφιάνου.
Σε λιγότερο από 300 μέτρα ακτίνα από άλση ή δασική έκταση με φάκελο πυροπροστασίας,αμοιβές,παρεμβάσεις για αλλαγή κουφωμάτων μέχρι μεταλλικές σιτες έγραφαν τα φερέφωνα τους αλλά μετά το βρισιμο ακόμη και από τους ψηφοφόρους τους σιγα σιγά τα παίρνουν πίσω ένα προς ένα.Ζητουν να έχεις κάνει δήλωση έως 31/5 και η πλατφόρμα τους δεν δούλευε στα ακίνητα προαναρτησης.Τωρα το μετέθεσαν και είπαν ξανά τα φερέφωνα "θα παραμείνει ανοιχτή η πλατφόρμα".Τα φερέφωνα γιατί κάτι επίσημο δεν έχουμε,ούτε απαντούν σε μέιλ του υπουργείου διότι πέρα από οδηγίες ,μέσα επικοινωνίας δεν είχαν αναρτήσει.Γιατι άραγε;Ήταν τόσο αποτυχημένοι που σου λένε ...θα μας σκίσουν και θα ρωτάνε...τι θα απαντούμε.....
Θέλουν και διασύνδεση οι τρομπες με υπηρεσίες....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom