Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 56K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
14.871
Like
20.087
Πόντοι
6.056

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Πιάσαμε καταρχήν ταβάνι στις αυξήσεις τιμών για airBnB.

Στις άλλες χώρες οι αυξήσεις είναι πιο ψηλά, από ότι σε μας.

 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις στην αρχή της καλοκαιρινής σεζόν, η Αθήνα θα καταγράψει ακόμη περισσότερες αφίξεις τουριστών από ότι τις προηγούμενες χρονιές.

 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
501
Like
993
Πόντοι
86
βρείτε κανα οικοπεδάκι Λουτρόπυργο Μέγαρα Κινέτα πάνω απ την εθνική κατα προτίμηση να μη χτίζεται, βάλτε κι ένα τροχόσπιτο και καθαρίσατε. Για μετακινήσεις παπί.
Τους οπαδούς της Ρόμα τους ρωτήσατε ;Θα σε σηκώσουν βράδυ μαζί με το τροχόσπιτο.Θα σου πάρουν και τα σίδερα της περίφραξης.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Τους οπαδούς της Ρόμα τους ρωτήσατε ;Θα σε σηκώσουν βράδυ μαζί με το τροχόσπιτο.Θα σου πάρουν και τα σίδερα της περίφραξης.

Τα μεμονωμένα τροχόσπιτα δεν έχουν μέλλον στην Αθήνα.

Αλλά ότι θα προκύψουν ελεγχόμενες, οργανωμένες εκτάσεις με νέα «οικολογικά» τροχόσπιτα και λυόμενα, μαζί με σεβαστό ενοίκιο γης στους δήμους ή στους ιδιοκτήτες, δεν είναι να το αποκλείει κανείς.

Το Λος Άντζελες φημίζεται για κάτι τέτοιες καταστάσεις.

Εξάλλου, το τροχόσπιτο είναι από τις αντισεισμικές κατασκευές. Σχεδόν εξίσου αντισεισμικά, όσο οι σκηνές. :-)
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Ως τους επόμενους Ολυμπιακούς στην Αθήνα το 2096, *λολ* για τη διπλή χρυσή επέτειο από τους πρώτους της σύγχρονης εποχής το 1896, έχουν να δουν οι πιο νεαροί κι ανθεκτικοί από εμάς ποικίλες μεγάλες αλλαγές.

:—)
 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
501
Like
993
Πόντοι
86
Τα μεμονωμένα τροχόσπιτα δεν έχουν μέλλον στην Αθήνα.

Αλλά ότι θα προκύψουν ελεγχόμενες, οργανωμένες εκτάσεις με νέα «οικολογικά» τροχόσπιτα και λυόμενα, μαζί με σεβαστό ενοίκιο γης στους δήμους ή στους ιδιοκτήτες, δεν είναι να το αποκλείει κανείς.

Το Λος Άντζελες φημίζεται για κάτι τέτοιες καταστάσεις.

Εξάλλου, το τροχόσπιτο είναι από τις αντισεισμικές κατασκευές. Σχεδόν εξίσου αντισεισμικά, όσο οι σκηνές. :-)
Στα πλαίσια του Νταβός 2030 ότι δεν θα έχουμε τίποτε,όλα είναι πιθανά.Σε οργανωμένες και ασφαλείς εκτάσεις μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σύστημα.Αλλα τώρα προωθούν την one use εμπειρία σε όλα.Τα γρήγορα και προκάτ,τα σπίτια κοντέινερ.Εκει θέλουμε να πάμε ως μέσοι Έλληνες με κάποιο ιδιόκτητο ποσοστό ακίνητης περιουσίας;Δεν νομίζω
Μας πάνε εκεί;Αυτό είναι πασιφανές.
 

Spieler

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.042
Κριτικές
33
Like
2.775
Πόντοι
1.446
Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Εκτός από την πνευστή φυσαρμόνικα υπάρχει και ένα αερόφωνο όργανο που λέγεται αρμόνικα (και κάποιοι το λένε φυσαρμόνικα).
Αν δεις πώς μοιάζει θα καταλάβεις γιατί τα αρθρωτά λεωφορεία λέγονται έτσι.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Στα πλαίσια του Νταβός 2030 ότι δεν θα έχουμε τίποτε,όλα είναι πιθανά.Σε οργανωμένες και ασφαλείς εκτάσεις μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σύστημα.Αλλα τώρα προωθούν την one use εμπειρία σε όλα.Τα γρήγορα και προκάτ,τα σπίτια κοντέινερ.Εκει θέλουμε να πάμε ως μέσοι Έλληνες με κάποιο ιδιόκτητο ποσοστό ακίνητης περιουσίας;Δεν νομίζω
Μας πάνε εκεί;Αυτό είναι πασιφανές.

Συμφωνούμε στην ουσία, αν και όχι στο χρονοδιάγραμμα. Το κράτος είναι παντελώς ανίκανο να διαχειριστεί ολόκληρη την ιδιωτική περιουσία, και οι τράπεζες θέλουν μόνο τα φιλέτα.

Επομένως προτιμούν να έχουν φορολογικά υπόλογους ιδιοκτήτες, που να χρυσοπληρώνουν για την ιδιοκτησία τους, παρά να αναλάβουν τα μεγάλα κεφάλαια ή οι δημόσιες υπηρεσίες να τη διαχειριστούν.

Και το έτος 2100 να φτάσει, ακόμη θα θέλει το Εθνικό Κτηματολόγιο διορθώσεις, ακόμη η ηλεκτρονική ταυτότητα πολλών διαμερισμάτων και κτιρίων θα είναι ανακριβής.

Μπορεί ως τότε να έχουν γίνει τόσα άλλα, που να το έχουν ξεχάσει εντελώς, ότι κάποτε θέλαν να το κάνουν.

Ελλαδάρα! :—)
 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
501
Like
993
Πόντοι
86
Συμφωνούμε στην ουσία, αν και όχι στο χρονοδιάγραμμα. Το κράτος είναι παντελώς ανίκανο να διαχειριστεί ολόκληρη την ιδιωτική περιουσία, και οι τράπεζες θέλουν μόνο τα φιλέτα.

Επομένως προτιμούν να έχουν φορολογικά υπόλογους ιδιοκτήτες, που να χρυσοπληρώνουν για την ιδιοκτησία τους, παρά να αναλάβουν τα μεγάλα κεφάλαια ή οι δημόσιες υπηρεσίες να τη διαχειριστούν.

Και το έτος 2100 να φτάσει, ακόμη θα θέλει το Εθνικό Κτηματολόγιο διορθώσεις, ακόμη η ηλεκτρονική ταυτότητα πολλών διαμερισμάτων και κτιρίων θα είναι ανακριβής.

Μπορεί ως τότε να έχουν γίνει τόσα άλλα, που να το έχουν ξεχάσει εντελώς, ότι κάποτε θέλαν να το κάνουν.

Ελλαδάρα! :—)
Κτηματολόγιο;
Μεγαααααλη αμαρτία,ας μην αναφερθώ καλύτερα.
 

Spieler

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.042
Κριτικές
33
Like
2.775
Πόντοι
1.446
χαχαχα πόσο γελοία αυτά τα σκατολεωφορεία ρε πούστη μου.
Αδελφέ το articulated bus είναι πιο άσχημο αλλά πολύ πιο πρακτικό από το double-decker που ανεβοκατεβαίνεις σκάλες.
Στο λέει κάποιος που έχει μπει πολύ σε DD λόγω Αγγλίας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Αδελφέ το articulated bus είναι πιο άσχημο αλλά πολύ πιο βολικό από το double-decker που ανεβοκατεβαίνεις σκάλες.
Στο λέει κάποιος που έχει μπει πολύ σε DD λόγω Αγγλίας.

Τα έχω ζήσει πολύ τα διώροφα, το γράφω και πρωτύτερα στο νήμα.

Τα σκαλάκια δεν είναι μεν για τον καθένα κι επιπλέον αυτού του τύπου Δ.Χ. μέσα μεταφοράς προσκαλούν κάποιες μορφές εγκληματικότητας στον επάνω όροφο, ειδικά σε νυχτερινές διαδρομές. Πέραν αυτού είναι και λίγο πιο επιρρεπή σε τραντάγματα, εκεί που το οδόστρωμα έχει ατέλειες, ή όταν προκύπτουν απότομα φρεναρίσματα λόγω της κυκλοφορίας.

Αλλά! Είναι άλλη αίσθηση να βλέπεις τα πάντα αφ´υψηλού, σε κάνουν να νιώθεις σαν να πετάς πάνω από τους δρόμους, κι έχουν συνεπώς τη χάρη τους.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
Οι γελοίοι γιατί να μην βάλουν περισσότερα δρομολόγια και να έχουν αυτά τα γελοία λεωφορεία-φισαρμόνικα τα οποία είναι έτοιμα να κοπούν στα 2 από την παλαιότητα. Ειδικά εκείνο το στρογγυλό που γυρνάει στη μέση όταν παίρνει στροφή όταν είσαι μέσα σε κάνει να νιώθεις το μεγαλύτερο σκουπίδι της γης. Έτσι ήταν το 608 που πήγαινε ζωγράφου κέντρο.

Για την καλτίλα, ρε φίλε.

Σε αυτά τα λεωφορεία τσεκάρεις τεχνική ορθοστασίας, ισορροπία, ευλυγισία και φυσική κατάσταση. *lol*

:-)
 

Spieler

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.042
Κριτικές
33
Like
2.775
Πόντοι
1.446
Οι γελοίοι γιατί να μην βάλουν περισσότερα δρομολόγια και να έχουν αυτά τα γελοία λεωφορεία-φισαρμόνικα τα οποία είναι έτοιμα να κοπούν στα 2 από την παλαιότητα. Ειδικά εκείνο το στρογγυλό που γυρνάει στη μέση όταν παίρνει στροφή όταν είσαι μέσα σε κάνει να νιώθεις το μεγαλύτερο σκουπίδι της γης. Έτσι ήταν το 608 που πήγαινε ζωγράφου κέντρο.
Tα ΑΒ έχουν πιο γρήγορο boarding/getting off και περίπου ίδια κατανάλωση καυσίμου με τα κανονικά city buses. Εννοείται και double passenger capacity. Είναι καλά μελετημένο όχημα το ΑΒ, απλά είναι λίγο άσχημο, σαν το Nissan Cube let's say.
 

Spieler

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.042
Κριτικές
33
Like
2.775
Πόντοι
1.446
Τα έχω ζήσει πολύ τα διώροφα, το γράφω και πρωτύτερα στο νήμα.

Τα σκαλάκια δεν είναι μεν για τον καθένα κι επιπλέον αυτού του τύπου Δ.Χ. μέσα μεταφοράς προσκαλούν κάποιες μορφές εγκληματικότητας στον επάνω όροφο, ειδικά σε νυχτερινές διαδρομές. Πέραν αυτού είναι και λίγο πιο επιρρεπή σε τραντάγματα, εκεί που το οδόστρωμα έχει ατέλειες, ή όταν προκύπτουν απότομα φρεναρίσματα λόγω της κυκλοφορίας.

Αλλά! Είναι άλλη αίσθηση να βλέπεις τα πάντα αφ´υψηλού, σε κάνουν να νιώθεις σαν να πετάς πάνω από τους δρόμους, κι έχουν συνεπώς τη χάρη τους.
Έχει την ομορφιά του το DD, βγαίνει καλά και στις φωτογραφίες, αλλά, ΟΚ, βολικό όχημα δεν είναι.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.385
Like
10.926
Πόντοι
3.556
Έχει την ομορφιά του το DD, βγαίνει καλά και στις φωτογραφίες, αλλά, ΟΚ, βολικό όχημα δεν είναι.

Ποιο ειναι πιο βολικο οχημα, ενα που χωραει 30 καθημενους και εναν χαμο απο ορθιους που στριμωχνονται σα σαρδελες η ενα που χωραει 75 καθημενους πιανοντας τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο;

Η αλλιως προτιμας να πας απο Πειραια - Μαρουσι ορθιος και πατικωμενος σα σαρδελα η να ανεβοκατεβεις 10 σκαλια και να την αραξεις για ολη τη διαδρομη απολαμβανοντας θεα απο τον 2ο οροφο;
 

Syrios

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.978
Κριτικές
8
Like
1.915
Πόντοι
216
Ποιο ειναι πιο βολικο οχημα, ενα που χωραει 30 καθημενους και εναν χαμο απο ορθιους που στριμωχνονται σα σαρδελες η ενα που χωραει 75 καθημενους πιανοντας τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο;

Η αλλιως προτιμας να πας απο Πειραια - Μαρουσι ορθιος και πατικωμενος σα σαρδελα η να ανεβοκατεβεις 10 σκαλια και να την αραξεις για ολη τη διαδρομη απολαμβανοντας θεα απο τον 2ο οροφο;
Μάθε να οδηγάς ρε ναυάγιο ... πεζό 2 και μετρό,αστικά στα 50 φεύγα χαχα
 

Spieler

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Ιαν 2024
Μηνύματα
1.042
Κριτικές
33
Like
2.775
Πόντοι
1.446
Ποιο ειναι πιο βολικο οχημα, ενα που χωραει 30 καθημενους και εναν χαμο απο ορθιους που στριμωχνονται σα σαρδελες η ενα που χωραει 75 καθημενους πιανοντας τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο;

Η αλλιως προτιμας να πας απο Πειραια - Μαρουσι ορθιος και πατικωμενος σα σαρδελα η να ανεβοκατεβεις 10 σκαλια και να την αραξεις για ολη τη διαδρομη απολαμβανοντας θεα απο τον 2ο οροφο;
DD έχει το UK και λίγες πόλεις της κάποτε αυτοκρατορίας, Σιγκαπούρη, HK, Δουβλίνο κλπ. Νομίζω έχει και το Βερολίνο λίγα.
ΑΒ έχουν άπειρες πόλεις. Αν ήταν τόσο καλά τα DD θα τα είχαν όλοι, δε θα τα άφηναν για τους Άγγλους. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά σκέψου έναν βασικό: μεγάλο μέρος όσων παίρνουν ΜΜΜ είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Kalogero

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Δεκ 2020
Μηνύματα
4.436
Like
3.747
Πόντοι
1.706
Για να φτάσω στα δικά σου επίπεδα εγκεφαλικής παράλυσης πρέπει να το χτυπάω κάθε μέρα επί 40 χρόνια πολλές ώρες χαχα
Ξοφλημένος είσαι, ρε καραγκιόζη. Και την αποτυχία σου την ξεσπάς στους άλλους συστηματικά με ειρωνικά σχόλια και περισσότερο στον συγκεκριμμένο χρήστη. Προχτές έκανες το ίδιο και με μένα, και σου έστειλα το μήνυμα, αλλά δεν το έπιασες. Κόψε τις ειρωνείες, γιατί θα σε κρεμάσω στα μανταλάκια.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.883
Πόντοι
3.556
DD έχει το UK και λίγες πόλεις της κάποτε αυτοκρατορίας, Σιγκαπούρη, HK, Δουβλίνο κλπ. Νομίζω έχει και το Βερολίνο κάτι λίγα.
ΑΒ έχουν άπειρες πόλεις. Αν ήταν τόσο καλά τα DD θα τα είχαν όλοι, δε θα τα άφηναν για τους Άγγλους. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά σκέψου έναν βασικό, μεγάλο μέρος όσων παίρνουν ΜΜΜ είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας.

Σωστά. Στο Βερολίνο έχει μόνο εκείνες τος γραμμές με διώροφα, που διασχίζουν τις μεγάλες αρτηρίες της πόλης, για να μπορούν οι επισκέπτες να δουν και με τα ΜΜΜ τα αξιοθέατα από καλύτερη οπτική γωνία. Αλλά η γεροντοκρατία σε άλλες πιο συντηρητικές πόλεις σαν, πες, τη Στουτγκάρδη ή το Μόναχο θα δυσκολευόταν να τα αποδεχτεί.

Στη Μ.Βρετανία, την Ιρλανδία, και αλλού στη Βρετανική Κοινοπολιτεία θέλουν να διατηρήσουν αυτήν την παραδοσιακή μορφή μέσου μαζικής μεταφοράς, επειδή προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία στις καθημερινές μετακινήσεις, και συνάμα προσδίδει μια διαφορετική πινελιά στην εικόνα της πόλης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom