tellystalone6969
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.871
- Like
- 20.087
- Πόντοι
- 6.056
Την ξέρω την κατάσταση ρε.Έτσι ακριβώς και πιο ακραία ακόμη. Τι να πρωτοπεριγράψω.
Παντού έχω γνωριμίες.
Μόνο για κρέατα και ταβέρνες λέει εκεί .
Και τυριά.
Την ξέρω την κατάσταση ρε.Έτσι ακριβώς και πιο ακραία ακόμη. Τι να πρωτοπεριγράψω.
Τους οπαδούς της Ρόμα τους ρωτήσατε ;Θα σε σηκώσουν βράδυ μαζί με το τροχόσπιτο.Θα σου πάρουν και τα σίδερα της περίφραξης.βρείτε κανα οικοπεδάκι Λουτρόπυργο Μέγαρα Κινέτα πάνω απ την εθνική κατα προτίμηση να μη χτίζεται, βάλτε κι ένα τροχόσπιτο και καθαρίσατε. Για μετακινήσεις παπί.
Τους οπαδούς της Ρόμα τους ρωτήσατε ;Θα σε σηκώσουν βράδυ μαζί με το τροχόσπιτο.Θα σου πάρουν και τα σίδερα της περίφραξης.
Στα πλαίσια του Νταβός 2030 ότι δεν θα έχουμε τίποτε,όλα είναι πιθανά.Σε οργανωμένες και ασφαλείς εκτάσεις μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σύστημα.Αλλα τώρα προωθούν την one use εμπειρία σε όλα.Τα γρήγορα και προκάτ,τα σπίτια κοντέινερ.Εκει θέλουμε να πάμε ως μέσοι Έλληνες με κάποιο ιδιόκτητο ποσοστό ακίνητης περιουσίας;Δεν νομίζωΤα μεμονωμένα τροχόσπιτα δεν έχουν μέλλον στην Αθήνα.
Αλλά ότι θα προκύψουν ελεγχόμενες, οργανωμένες εκτάσεις με νέα «οικολογικά» τροχόσπιτα και λυόμενα, μαζί με σεβαστό ενοίκιο γης στους δήμους ή στους ιδιοκτήτες, δεν είναι να το αποκλείει κανείς.
Το Λος Άντζελες φημίζεται για κάτι τέτοιες καταστάσεις.
Εξάλλου, το τροχόσπιτο είναι από τις αντισεισμικές κατασκευές. Σχεδόν εξίσου αντισεισμικά, όσο οι σκηνές. :-)
Εκτός από την πνευστή φυσαρμόνικα υπάρχει και ένα αερόφωνο όργανο που λέγεται αρμόνικα (και κάποιοι το λένε φυσαρμόνικα).Γιατί στον πούτσο είπαν "φυσαρμόνικα" αυτόν τον τύπο λεωφορείου, ποτέ δεν κατάλαβα.
Στα πλαίσια του Νταβός 2030 ότι δεν θα έχουμε τίποτε,όλα είναι πιθανά.Σε οργανωμένες και ασφαλείς εκτάσεις μπορεί να λειτουργήσει αυτό το σύστημα.Αλλα τώρα προωθούν την one use εμπειρία σε όλα.Τα γρήγορα και προκάτ,τα σπίτια κοντέινερ.Εκει θέλουμε να πάμε ως μέσοι Έλληνες με κάποιο ιδιόκτητο ποσοστό ακίνητης περιουσίας;Δεν νομίζω
Μας πάνε εκεί;Αυτό είναι πασιφανές.
Κτηματολόγιο;Συμφωνούμε στην ουσία, αν και όχι στο χρονοδιάγραμμα. Το κράτος είναι παντελώς ανίκανο να διαχειριστεί ολόκληρη την ιδιωτική περιουσία, και οι τράπεζες θέλουν μόνο τα φιλέτα.
Επομένως προτιμούν να έχουν φορολογικά υπόλογους ιδιοκτήτες, που να χρυσοπληρώνουν για την ιδιοκτησία τους, παρά να αναλάβουν τα μεγάλα κεφάλαια ή οι δημόσιες υπηρεσίες να τη διαχειριστούν.
Και το έτος 2100 να φτάσει, ακόμη θα θέλει το Εθνικό Κτηματολόγιο διορθώσεις, ακόμη η ηλεκτρονική ταυτότητα πολλών διαμερισμάτων και κτιρίων θα είναι ανακριβής.
Μπορεί ως τότε να έχουν γίνει τόσα άλλα, που να το έχουν ξεχάσει εντελώς, ότι κάποτε θέλαν να το κάνουν.
Ελλαδάρα! :—)
Αδελφέ το articulated bus είναι πιο άσχημο αλλά πολύ πιο πρακτικό από το double-decker που ανεβοκατεβαίνεις σκάλες.χαχαχα πόσο γελοία αυτά τα σκατολεωφορεία ρε πούστη μου.
Αδελφέ το articulated bus είναι πιο άσχημο αλλά πολύ πιο βολικό από το double-decker που ανεβοκατεβαίνεις σκάλες.
Στο λέει κάποιος που έχει μπει πολύ σε DD λόγω Αγγλίας.
Οι γελοίοι γιατί να μην βάλουν περισσότερα δρομολόγια και να έχουν αυτά τα γελοία λεωφορεία-φισαρμόνικα τα οποία είναι έτοιμα να κοπούν στα 2 από την παλαιότητα. Ειδικά εκείνο το στρογγυλό που γυρνάει στη μέση όταν παίρνει στροφή όταν είσαι μέσα σε κάνει να νιώθεις το μεγαλύτερο σκουπίδι της γης. Έτσι ήταν το 608 που πήγαινε ζωγράφου κέντρο.
Tα ΑΒ έχουν πιο γρήγορο boarding/getting off και περίπου ίδια κατανάλωση καυσίμου με τα κανονικά city buses. Εννοείται και double passenger capacity. Είναι καλά μελετημένο όχημα το ΑΒ, απλά είναι λίγο άσχημο, σαν το Nissan Cube let's say.Οι γελοίοι γιατί να μην βάλουν περισσότερα δρομολόγια και να έχουν αυτά τα γελοία λεωφορεία-φισαρμόνικα τα οποία είναι έτοιμα να κοπούν στα 2 από την παλαιότητα. Ειδικά εκείνο το στρογγυλό που γυρνάει στη μέση όταν παίρνει στροφή όταν είσαι μέσα σε κάνει να νιώθεις το μεγαλύτερο σκουπίδι της γης. Έτσι ήταν το 608 που πήγαινε ζωγράφου κέντρο.
Έχει την ομορφιά του το DD, βγαίνει καλά και στις φωτογραφίες, αλλά, ΟΚ, βολικό όχημα δεν είναι.Τα έχω ζήσει πολύ τα διώροφα, το γράφω και πρωτύτερα στο νήμα.
Τα σκαλάκια δεν είναι μεν για τον καθένα κι επιπλέον αυτού του τύπου Δ.Χ. μέσα μεταφοράς προσκαλούν κάποιες μορφές εγκληματικότητας στον επάνω όροφο, ειδικά σε νυχτερινές διαδρομές. Πέραν αυτού είναι και λίγο πιο επιρρεπή σε τραντάγματα, εκεί που το οδόστρωμα έχει ατέλειες, ή όταν προκύπτουν απότομα φρεναρίσματα λόγω της κυκλοφορίας.
Αλλά! Είναι άλλη αίσθηση να βλέπεις τα πάντα αφ´υψηλού, σε κάνουν να νιώθεις σαν να πετάς πάνω από τους δρόμους, κι έχουν συνεπώς τη χάρη τους.
Έχει την ομορφιά του το DD, βγαίνει καλά και στις φωτογραφίες, αλλά, ΟΚ, βολικό όχημα δεν είναι.
Μάθε να οδηγάς ρε ναυάγιο ... πεζό 2 και μετρό,αστικά στα 50 φεύγα χαχαΠοιο ειναι πιο βολικο οχημα, ενα που χωραει 30 καθημενους και εναν χαμο απο ορθιους που στριμωχνονται σα σαρδελες η ενα που χωραει 75 καθημενους πιανοντας τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο;
Η αλλιως προτιμας να πας απο Πειραια - Μαρουσι ορθιος και πατικωμενος σα σαρδελα η να ανεβοκατεβεις 10 σκαλια και να την αραξεις για ολη τη διαδρομη απολαμβανοντας θεα απο τον 2ο οροφο;
DD έχει το UK και λίγες πόλεις της κάποτε αυτοκρατορίας, Σιγκαπούρη, HK, Δουβλίνο κλπ. Νομίζω έχει και το Βερολίνο λίγα.Ποιο ειναι πιο βολικο οχημα, ενα που χωραει 30 καθημενους και εναν χαμο απο ορθιους που στριμωχνονται σα σαρδελες η ενα που χωραει 75 καθημενους πιανοντας τον ιδιο χωρο στην ασφαλτο;
Η αλλιως προτιμας να πας απο Πειραια - Μαρουσι ορθιος και πατικωμενος σα σαρδελα η να ανεβοκατεβεις 10 σκαλια και να την αραξεις για ολη τη διαδρομη απολαμβανοντας θεα απο τον 2ο οροφο;
Ξοφλημένος είσαι, ρε καραγκιόζη. Και την αποτυχία σου την ξεσπάς στους άλλους συστηματικά με ειρωνικά σχόλια και περισσότερο στον συγκεκριμμένο χρήστη. Προχτές έκανες το ίδιο και με μένα, και σου έστειλα το μήνυμα, αλλά δεν το έπιασες. Κόψε τις ειρωνείες, γιατί θα σε κρεμάσω στα μανταλάκια.Για να φτάσω στα δικά σου επίπεδα εγκεφαλικής παράλυσης πρέπει να το χτυπάω κάθε μέρα επί 40 χρόνια πολλές ώρες χαχα
DD έχει το UK και λίγες πόλεις της κάποτε αυτοκρατορίας, Σιγκαπούρη, HK, Δουβλίνο κλπ. Νομίζω έχει και το Βερολίνο κάτι λίγα.
ΑΒ έχουν άπειρες πόλεις. Αν ήταν τόσο καλά τα DD θα τα είχαν όλοι, δε θα τα άφηναν για τους Άγγλους. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν είναι ό,τι καλύτερο, αλλά σκέψου έναν βασικό, μεγάλο μέρος όσων παίρνουν ΜΜΜ είναι άνθρωποι μεγάλης ηλικίας.