Νέα

Η κλειστοφοβο-τσατσική ελληνική παρέα - κλίκα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Palios pounai alios
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 227
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Μου φαίνεται ότι εκεί στα προχωρημένα Ιταλικά φόρα και ιστοτόπους που ξημεροβραδιάζεσαι με τις απελευθερωμένες Ιταλίδες (και Ιταλούς φαντάζομαι) ξέχασες και τα Ελληνικά.

Διότι βλέπω τον τίτλο του νήματος που άρχισες και λέω: κλειστοφοβικός σημαίνει κάποιος ο οποίος δεν μπορεί να βρίσκεται σε κλειστούς χώρους, παθαίνει κρίσεις πανικού στο ασανσέρ κλπ, κλπ.
Επομένως μία κλειστοφοβική παρέα θα ασφυκτιά με τα ίδια πρόσωπα, θα χρειάζεται ανανέωση, θα χρειάζεται νέα μέλη, θα ανοίγεται συνεχώς.
Θα τείνει να μετασχηματιστεί σε μία ελευθεριακή, αναρχοαυτόνομη ομάδα ή ακόμα καλλίτερα σε ένα κοινόβιο.
Στυλ Χριστίανιας βρε παιδί μου, εκεί στην αναπτυγμένη Δανιμαρκία που την έχεις ως πρότυπο σου, κάτι σαν παραμύθι του Χανς Κρίστιαν με αχαλίνωτο σεξ.

Οπότε σου στέλνω ένα τραγουδάκι του Νιόνιου μπας και ξεκολλήσεις λιγάκι:

Ας κρατήσουν οι χοροί
και θα βρούμε αλλιώτικα
στέκια επαρχιώτικα βρε
ώσπου η σύναξις αυτή
σαν χωριό αυτόνομο να ξεδιπλωθεί

Mέχρι τα ουράνια σώματα
με πομπούς και με κεραίες
φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα
κι ιστορία οι παρέες

Kάνει ο Γιώργος την αρχή
είμαστε δεν είμαστε
τίποτα δεν είμαστε βρε
κι ο Γιαννάκης τραγουδεί
άμα είναι όλα άγραφα κάτι θα βγει

Kαι στης νύχτας το λαμπάδιασμα
να κι ο ʼλκης ο μικρός μας
για να σμίξει παλιές
κι αναμμένες τροχιές
με το ροκ του μέλλοντός μας

O ουρανός είναι φωτιές
ανεμομαζώματα
σπίθες και κυκλώματα βρε
και παρέες λαμπερές
το καθρεφτισμά τους στις ακρογιαλιές

Kι είτε με τις αρχαιότητες
είτε με ορθοδοξία
των Eλλήνων οι κοινότητες
φτιάχνουν άλλο γαλαξία

Να κι ο Mπάμπης που έχει πιει
κι η Λυδία ντρέπεται
που όλο εκείνη βλέπετε βρε
κι ο Αχιλλέας με τη Zωή
μπρος στην Πολαρόιντ κοιτούν γελαστοί

Τότε η Έλενα η χορεύτρια
σκύβει στη μεριά του Τάσου
και με μάτια κλειστά
τραγουδούν αγκαλιά
Εθνική Ελλάδος γεια σου

Τι να φταίει η Bουλή
τι να φταιν οι εκπρόσωποι
έρημοι και απρόσωποι βρε
αν πονάει η κεφαλή
φταίει η απρόσωπη αγάπη που 'χε βρει

Mα η δικιά μας έχει όνομα
έχει σώμα και θρησκεία
και παππού σε μέρη αυτόνομα
μέσα στην τουρκοκρατία

Να μας έχει ο Θεός γερούς
πάντα ν' ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς

Και στης νύχτας το λαμπάδιασμα
να πυκνώνει ο δεσμός μας
και να σμίγει παλιές κι αναμμένες τροχιές
με το ροκ του μέλλοντός μας



Και το σχετικό βιντεάκι:


Το ότι εσένα σε πείραξε η τρίχα και όχι η τριχιά δείχνει το κακόβουλο της πρόθεσης σου.

Γιατί η έκφραση κλειστοφοβική παρέα - κλίκα μπορεί και να σημαίνει (στην περιορισμένη έκταση χώρου που σου δίνει ένας τίτλος) κλειστή + φοβική.

Το τραγούδι που έβαλες είναι φανταστικό (στον persona αρέσουν κάτι τέτοια. Δεν πιστεύω να είσαι κλώνος του...).

Πλην όμως μιλάει για μία άλλη Ελλάδα, οριστικά πλέον χαμένη, για μία Ελλάδα της δεκαετίας του '70 και του '80 που ακόμη αντιστεκόταν, αγωνιζόταν και είχε οράματα, που οι άνθρωποι έφτιαχναν ερασιτεχνικούς σταθμούς, που ο έρωτας είχε λαχτάρα... (πρόσεξε τους στίχους)

"Mέχρι τα ουράνια σώματα
με πομπούς και με κεραίες
φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα
κι ιστορία οι παρέες..."

Κοίτα γύρω σου αν υπάρχει τώρα αυτή η Ελλάδα. Οι ερασιτέχνες κατατδιώχτηκαν και εξαφανίστηκαν προ πολλού - για να πάρουν τη θέση τους οι μεγάλοι ραδιοσταθμοί εκδοτικών συγκροτημάτων - η μεγαλύτερη αξία της Ελληνικής κοινωνίας έχει γίνει ο παράς, γεμίσαμε παντού Ωνάσηδες που καπνίζουν πούρα και τζιπ - τανκς (των οποίων οι κάτοχοι είναι κυρίως είτε λαμόγια είτε υπερχρεωμένοι και γι' αυτό αγχωμένοι και - παρ' όλο το τζιπ κακογαμημένοι! Και η Λυδία πια δεν ντρέπεται επειδή "όλο αυτή βλέπεται" στην παρέα, αλλά επειδή έχει ήδη κάνει παρτούζα με 2-3 μέσα στην παρέα.... 
 

pristine

Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2007
Μηνύματα
6.666
Like
8
Πόντοι
66
Παλιέ - κλώνος εδώ. Να σου πω - έχεις γαμήσει τελευταία?
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Μιας και έχω το όνομα...

Kάνει ο Γιώργος την αρχή
είμαστε δεν είμαστε
[size=12pt]τίποτα δεν είμαστε βρε[/size]


[size=12pt]Να μας έχει ο Θεός γερούς[/size]
πάντα ν' ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς


Χαλαρώστε και μην προσπαθείτε να τα αναλύσετε όλα.
Σας προσπερνάει η ζωή με αυτό τον τρόπο.

Και να θυμάστε πάντα:

Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό.
Πως να συνδέσουμε περιθώρια και ουρανό.

[youtube=212,175][/youtube]

 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Παλιέ - κλώνος εδώ. Να σου πω - έχεις γαμήσει τελευταία?

Φίλε μου κάνεις αυτή την ερώτηση στο λάθος άνθρωπος. Και τρελά γαμίσια νάχω ρίξει σε θεό-νουνα θα με χαλάσει ένα στενοχωρημένο βλέμμα που είδα φευγαλέα μέσα από το αυτοκίνητο μου σε κάποιον άνθρωπο. Σαφώς και αν ήμουν πιο παχύδερμος και κωλοπετσωμένος θα γαμούσα και θα έγραφα την υπόλοιπη ανθρωπότητα στις αρχιδούμπες μου...
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Μιας και έχω το όνομα...

Kάνει ο Γιώργος την αρχή
είμαστε δεν είμαστε
[size=12pt]τίποτα δεν είμαστε βρε[/size]


[size=12pt]Να μας έχει ο Θεός γερούς[/size]
πάντα ν' ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς


Χαλαρώστε και μην προσπαθείτε να τα αναλύσετε όλα.
Σας προσπερνάει η ζωή με αυτό τον τρόπο.

Και να θυμάστε πάντα:

Σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε.
Πως να χωρέσουμε τόσοι άνθρωποι στο κενό.
Πως να συνδέσουμε περιθώρια και ουρανό.

[youtube=212,175][/youtube]

Yorgos

1) Σε γουστάρω μάγκα!

2) Πάλι καψούρης με CT?
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
2) Πάλι καψούρης με CT?

Μπα....το εμπεδώσαμε και αυτό, δεν υφίσταται τέτοιου τύπου καψούρα. Για τον απλούστατο λόγο ότι εμείς δεν μπορούμε να τις καψουρευτούμε και όχι επειδή δεν το αξίζουν όπως θέλουμε να νομίζουμε. Οπότε, δεν έχει νόημα να παιδεύεσαι.

Καψούρης με τη ζωή είμαι φίλε και προσπαθώ να την απολαύσω όσο μπορώ κάθε στιγμή και όπως μου έρχεται/κάθεται γιατί στην τελική, μπορεί ακόμη και σήμερα σε μερικές ώρες που θα βγω έξω να με πατήσει ένα λεωφορείο που λέει ο λόγος και πάπαλα, έτσι απλά.
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Μπα....το εμπεδώσαμε και αυτό, δεν υφίσταται τέτοιου τύπου καψούρα. Για τον απλούστατο λόγο ότι εμείς δεν μπορούμε να τις καψουρευτούμε και όχι επειδή δεν το αξίζουν όπως θέλουμε να νομίζουμε. Οπότε, δεν έχει νόημα να παιδεύεσαι.

Καψούρης με τη ζωή είμαι φίλε και προσπαθώ να την απολαύσω όσο μπορώ κάθε στιγμή και όπως μου έρχεται/κάθεται γιατί στην τελική, μπορεί ακόμη και σήμερα σε μερικές ώρες που θα βγω έξω να με πατήσει ένα λεωφορείο που λέει ο λόγος και πάπαλα, έτσι απλά.

Και γω είμαι καψούρης με τη ζωή. Έχει γεμίσει όμως σκατά η Ελληνική κοινωνία και δεν ευοδώνεται εύκολα η καψούρα. Συν το ότι δεν συναντάς ούτε με σφαίρες ερωτικό βλέμμα πια στις γυναίκες...Μπορεί να δεις φάτσα κάρτα τα μουνόχειλα τους αλλά (με το άγχος και τα ζόρια που τραβάνε κι αυτές) δεν θα δεις ερωτικό βλέμμα...
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
Οποιαδήποτε ανάλυση προϋποθέτει κάποιους σαφείς ορισμούς για να ξέρουμε για τί μιλάμε και σαφείς διακρίσεις για να μην γενικολογούμε...


πω, είσαι ξεροκέφαλος, πάλι τα ίδια, αναμασάς τα ίδια και τα ίδια που έχουν απαντηθεί, χωρίς να προσθέτεις κάτι και γίνεσαι απίστευτα κουραστικός και τρελό χάσιμο χρόνου

δυστυχώς στο δικό σου το κεφάλι κυριαρχούν τα άτομα
ορισμοί είναι δεδομένοι, απλά εσύ εστιάζεις στους τύπους παρέας, ενώ εδώ μιλάμε για νοοτροπίες που εξαπλώνονται σε κάθε κοινωνικό επίπεδο


σχολική παρέα (ελπίζω να είχες)
αυτό είναι προφανώς ένας ενδόμυχος φόβος σου, μια υφέρπουσα απελπισία σου και έτσι εξηγείται το ότι δεν μπορείς να δεις πέρα από τη μύτη σου
το να σχολιάζεις την κοινωνική παθογένεια, δεν συνεπάγεται ότι είσαι εκτός κοινωνίας, αυτό δεν έχεις καταλάβει καθόλου και εμμένεις τόσο συμπλεγματικά, έλεος

δεν ξεχωρίζω παρέες ανάλογα με το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν ή με τον χώρο στον οποίο δημιουργούνται, όπως αφελέστατα κάνεις εσύ, δεν είναι εκεί το θέμα, επιμένεις σε παντελώς άκυρο
παρεές μπορεί να ξεκίνησαν από το στρατό, το σχολείο, κτλ, δεν έχει σημασία
εδώ πέρα, αντίθετα, ξεχωρίζουμε και καυτηριάζουμε νοοτροπίες συντεχνιακές, μονοπωλιακές, που επικρατούν σε κάθε δομική μονάδα της κοινωνικότητας κάποιων ανθρώπων

σου έδωσα μερικά παραδείγματα όσο πιο απλοϊκά γινόταν για να καταλάβεις, αλλά εξακολουθείς να επιμένεις ότι κατηγορούμε τις παρέες, ενώ κατηγορούμε νοοτροπίες, όπως έχει ήδη λεχθεί τόσες φορές
δεν μπορώ να στο απλοποιήσω περαιτέρω, είναι πολύ κουραστικό, θα σου πω όμως κάτι ΜΠΑΣ και καταλάβεις τι λέμε τόση ώρα...
αναρωτιέσαι λοιπόν γιατί ο ορίτζιναλ πόστερ δεν κατηγορεί τις παρέες στο εξωτερικό? είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν παρέες στο εξωτερικό? κατηγόρησε τις παρέες συλλογικά?
δεν είναι λοιπόν κανείς ενάντια στην παρέα, κατάλαβε το επιτέλους και ξεκόλλα

δεν μιλάμε μόνο για τα εργασιακά, ενώ για τις γκόμενες είναι ίσως ξεχωριστό κεφάλαιο και οφείλεται σε δικαιολογημένες ίσως φοβίες της ελληνίδας, απλά στα εργασιακά είναι αναφανδόν πιο ξεκάθαρο, και γι'αυτό νομίζεις ότι μόνο εκεί περιορίζεται, αλλά όποιος έχει παρατηρητικότητα εμβαθύνει περισσότερο

άλλο ένα βασικό επιχείρημα, προσπάθησε να καταλάβεις, ότι πρώτα υπάρχουν παρέες κοινωνικές και ΜΕΤΑ δημιουργούνται κλίκες στα εργασιακά, δεν ξεκινούν όλοι πχ ως προιστάμενοι, ξεκινούν ως παρέα και μετά αλληλοϋποστηρίζονται, άρα το να ξεχωρίζεις τις παρέες από τις εργασιακές κλίκες είναι παντελώς ανόητο
η παρέα συχνά στην Ελλάδα λειτουργεί ελιτίστικα και οι εργασιακές κλίκες (που είναι αρνητικές μόνο όταν οδηγούν σε μετριοκρατία, γκετοποίηση κτλ) είναι απλά μια (ίσως η πιο απτή) έκφραση της νοοτροπίας αυτής

"πρεμούρα να στην πω" κτλ δείχνουν μεγάλη μαλακία σου, άμα θεωρείς τη συζήτηση και την παρουσίαση επιχειρημάτων ως προσπάθεια να στην πουν τότε πάσχεις...

ειλικρινά ξεκόλλα, δεν κατηγορούμε εσένα που έχεις 2 συμφοιτητές και κάνετε χαβαλέ, δεν ενδιαφέρει κανέναν, πίστεψε το, έλεος, είσαι χάσιμο χρόνου
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
πω, είσαι ξεροκέφαλος, πάλι τα ίδια, αναμασάς τα ίδια και τα ίδια που έχουν απαντηθεί, χωρίς να προσθέτεις κάτι και γίνεσαι απίστευτα κουραστικός και τρελό χάσιμο χρόνου

δυστυχώς στο δικό σου το κεφάλι κυριαρχούν τα άτομα
ορισμοί είναι δεδομένοι, απλά εσύ εστιάζεις στους τύπους παρέας, ενώ εδώ μιλάμε για νοοτροπίες που εξαπλώνονται σε κάθε κοινωνικό επίπεδο

Το μόνο που μένει πράγματι αναπάντητο είναι τί προξένησε αυτές τις φοβικές αντιλήψεις...
Μπορείς να βλέπεις στις κλίκες του εργασιακού χώρου που (νομίζεις ότι) δεν σε αφήνουν να προχωρήσεις επαγγελματικά τις σχολικές παρέες που σε σνόμπαραν, τους παλιούς στο στρατό που σε έτρεχαν ή τις γκόμενες που γελούσαν μαζί σου...
Ωστόσο κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και δεν υπάγεται στην ίδια τυπολογία...
Αύτό που μένει ίδιο είσαι εσύ...

δεν ξεχωρίζω παρέες ανάλογα με το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν ή με τον χώρο στον οποίο δημιουργούνται, όπως αφελέστατα κάνεις εσύ, δεν είναι εκεί το θέμα, επιμένεις σε παντελώς άκυρο
παρεές μπορεί να ξεκίνησαν από το στρατό, το σχολείο, κτλ, δεν έχει σημασία
εδώ πέρα, αντίθετα, ξεχωρίζουμε και καυτηριάζουμε νοοτροπίες συντεχνιακές, μονοπωλιακές, που επικρατούν σε κάθε δομική μονάδα της κοινωνικότητας κάποιων ανθρώπων

Κάθε έννοια εντάσσεται σε συγκεκριμένο πλαίσιο αναφοράς...
Δεν μπορώ να εξομοιώσω τη σχολική παρέα με την συντεχνιακή κλίκα- είναι δύο διαφορετικά πράγματα, είναι σα να συγκρίνω μήλα με πορτοκάλια, μέγα μαθηματικό- λογικό σφάλμα στο οποίο υποπίπτεις διαρκώς...
Πώς πχ μιλάς για συντεχνιακές - μονοπωλιακές νοοτροπίες για παρέες που σχηματίστηκαν με βάση κοινά ενδιαφέροντα και συμπάθειες;
Τί μοιράζει πια μια σχολική παρέα ώστε η εισδοχή σε αυτήν να είναι ζωτικής σημασίας;
Και γιατί σου είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι δεν υπάρχει μόνο μία παρέα αλλά πολλές, ενίοτε διασταυρούμενες, στο αυτό κοινωνικό περιβάλλον...

άλλο ένα βασικό επιχείρημα, προσπάθησε να καταλάβεις, ότι πρώτα υπάρχουν παρέες κοινωνικές και ΜΕΤΑ δημιουργούνται κλίκες στα εργασιακά, δεν ξεκινούν όλοι πχ ως προιστάμενοι, ξεκινούν ως παρέα και μετά αλληλοϋποστηρίζονται, άρα το να ξεχωρίζεις τις παρέες από τις εργασιακές κλίκες είναι παντελώς ανόητο
η παρέα συχνά στην Ελλάδα λειτουργεί ελιτίστικα και οι εργασιακές κλίκες (που είναι αρνητικές μόνο όταν οδηγούν σε μετριοκρατία, γκετοποίηση κτλ) είναι απλά μια (ίσως η πιο απτή) έκφραση της νοοτροπίας αυτής

Εδώ η λογική σου πέφτει σε επίπεδα "ο λυκειάρχης αποβάλλει, η έγκυος αποβάλλει, άρα ο λυκειάρχης είναι έγκυος"..

Πώς να μην ξεχωρίζω τις παρέες από τις συντεχνιακές κλίκες όταν τα γενεσιουργά τους αίτια είναι τελείως διαφορετικά..
Και τί θα πει "ελιτίστικη λειτουργία" ;
Αν η παρέα σου αποτελείται από μαλάκες ή άχρηστους ή ζάκια, κατατάσσεσαι σε κάποια ελίτ;
Ή αν η κλίκα σου στον εργασιακό χώρο απαρτίζεται από αποτυχημένους, σου προσδίδει κάποιο κύρος;

αναρωτιέσαι λοιπόν γιατί ο ορίτζιναλ πόστερ δεν κατηγορεί τις παρέες στο εξωτερικό? είπε κανείς ότι δεν υπάρχουν παρέες στο εξωτερικό? κατηγόρησε τις παρέες συλλογικά?
δεν είναι λοιπόν κανείς ενάντια στην παρέα, κατάλαβε το επιτέλους και ξεκόλλα

Ο ορίτζιναλ πόστερ βλέπει παντού εχθρούς, κλώνους  και κλίκες που θέλουν το κακό του όποτε δεν θα βασιζόμουν στην άποψή του...
Όσο για το εξωτερικό, θα έπρεπε να γίνει ξεχωριστή κουβέντα για κάθε χώρα καθότι δεν ισχύουν παντού τα ίδια...

"πρεμούρα να στην πω" κτλ δείχνουν μεγάλη μαλακία σου, άμα θεωρείς τη συζήτηση και την παρουσίαση επιχειρημάτων ως προσπάθεια να στην πουν τότε πάσχεις...

ειλικρινά ξεκόλλα, δεν κατηγορούμε εσένα που έχεις 2 συμφοιτητές και κάνετε χαβαλέ, δεν ενδιαφέρει κανέναν, πίστεψε το, έλεος, είσαι χάσιμο χρόνου

Δεν ξέρω αν είμαι χάσιμο χρόνου...Λες να φταίει ότι διαφωνώ με όσα λές όποτε αυτό με εντάσσει σε παρέα ή κλίκα που σε εχθρεύεται;

Ωστόσο προσπαθώ να μην χάνω τη ζωή μου βλέποντας παντού εχθρούς, κλίκες και ελίτ...
Όχι ότι δεν υπάρχουν αλλά η φοβία και η μιζέρια του "για όλα φταίνε οι άλλοι" είναι ο πιο λάθος τρόπος να τους αντιμετωπίσεις...

Και στην τελική, οι χειρότεροι κλικαδόροι είναι αυτοί που μια ζωή κλαίγονταν ότι είναι στην απ' έξω ώσπου κάποτε έτυχε να βρεθούν με λίγη έστω εξουσία στα χέρια τους...
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
καπου ειδα να αναφερεται για παρεες του εξωτερικου!
σιγουρα ειναι αναλογα!δεν μπορουμε να βαλουμε ολους τους ανθρωπους και περιπτωσεις στο ιδιο σακι!!
εγω απο την δικη μου εμπειρια εχω να πω οτι οι παρεες στο εξωτερικο ειναι αναγκαστικες!!απλα! υπαρχουνε σαφως και περιπτωσεις που ισχυει το αντιθετο!αλλα εμενα η μικρη μου εμπειρια μου χει (απο)δειξει οτι αναγκαστικα κανεις παρεες με καποιους ελληνες στο εξωτερικο απλα για να πεις τον πονο σου γιατι θες να μιλησεις στην γλωσσα σου για την χωρα σου για τα πολιτικα που λεει ο λογος κατι που δεν μπορεις να κανεις με εναν ξενο!!
εγω εμεινα σε αυτην τη φραση του εξωτερικου επειδη λιγο πολυ με εχει καψει αυτο το θεμα!
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
αναφέρεσαι σε επιχειρήματα ως "φοβικές αντιλήψεις", σε ανάδειξη κακώς κειμένων ως "κλάψιμο" και σε κριτική ως "εχθρότητα", αντιπροσωπευτικά δείγματα της αβελτερίας σου που δείχνουν γιατί αδυνατείς να κατανοήσεις

κοίτα εδώ πέρα δεν μπορούμε να λέμε την αλφαβήτα και να στεκόμαστε σε παιδαριώδη πράγματα και να επαναλαμβανόμαστε

για ακόμα μια φορά...., ο ΟΡ δεν έθιξε προκατειλημμένα (δεν έχω διαβάσει βέβαια άλλα ποστς του, για να έχω το ισχυρότατο επιχείρημα που γράφτηκε ότι σε όλα τα ποστς του κλαίγεται, άρα είναι άκυρος) την παρέα, τη φιλία, κτλ, αλλά εξέφρασε την άποψη ότι συχνά υπάρχει εκφυλισμός της νοοτροπίας της παρέας και μετατροπή της σε νοοτροπία κλίκας, εξακολουθείς να κάνεις το λάθος να μην καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για νοοτροπία κλίκας, και να κολλάς στο στερεότυπο σου για την κλίκα που επικρατεί μόνο σε ένα περιβάλλον εργασίας

σε φαντάζομαι άμα ποτέ σου διαβάσεις κοινωνιολογική κριτική ή το πώς παρουσιάζονται οι αθώες "σχολικές παρέες" από ψυχολόγους και κοινωνιολόγους, θα νομίζεις ότι περιγράφουν κλειστές κοινωνικές ομάδες φυλακών και μαφίας  :2funny: :2funny:

δεν είναι λοιπόν συλλογιστικό (μάλλον αυτό εννοείς ως "μαθηματικό") λάθος να ανάγεις την αιτία της κλίκας πχ στην εργασία και άλλων εκφράσεων κοινωνικής παθογένειας (που είναι συνισταμένη πολλών συνιστωσών και που δεν είναι η αιτία, αλλά το αιτιατό) στη νοοτροπία που καλλιεργείται ακόμα και από τις σχολικές παρέες και σε ΟΛΑ τα στάδια κοινωνικοποίησης του ατόμου
αντίθετα είναι αφελές αυτό που κάνεις εσύ, να κοιτάς το δέντρο και να χάνεις το δάσος, να τεμαχίζεις τον ζωντανό οργανισμό της κοινωνίας, να τον θεωρείς μονόπλευρα και τμηματικά και να έχεις λογική de novo ως επεξήγηση της αιτίας της κοινωνικής παθογένειας, της κλίκας κτλ

α, επειδή το βασικότερο επιχείρημα είναι πως ο ΟΡ είναι εκτός παρέας, δεν έχει γκόμενα, κτλ και γι' αυτό τα λέει αυτά, θα μπορούσε κάλλιστα να έχει παρέες απλά να το παρατηρεί αυτό ότι υπάρχει, δεν είναι κλάψιμο, αλλά διακριτική ικανότητα, δλδ έλεος...

α, και ο ΟΡ, μπορεί να έχει παρέες, απλά να το παρατηρεί αυτό σε άλλους, δεν είναι απαραίτητο το ότι εκφράζει προβληματισμό να σημαίνει πως κλαίγεται, έλεος...
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Χμμ... Ο ΟΡ είπε μεταξύ άλλων ότι οι παρέες είναι κλίκες επειδή μέσω αυτών βρίσκεις γκόμενα, που υπό άλλες συνθήκες, αν της μιλούσες στο άσχετο σε ένα μαγαζί π.χ. δε θα σου έδινε καν σημασία... Σε αυτό δε συμφωνώ, ίσως οι γκόμενες να πιστεύουν ότι εφόσον είναι φίλος του φίλου/της φίλης τους άρα θα είναι έως κάποιο βαθμό αξιόλογο άτομο. Σίγουρα θα το πιστεύουν αυτό πολύ περισσότερο από όταν κάποιος άσχετος πάει να τους την πέσει.
Αυτό δεν το θεωρώ ούτε τόσο παράλογο πια ούτε τόοοοσο κακό...  (ούτε το θεωρώ χαρακτηριστικό κλίκας εδώ που τα λέμε)
Μήπως είναι λίγο υπερβολικό να λέμε ότι οι παρέες λειτουργούν σαν κλίκες; Ίσως πρόκειται για την κοινή (πιστεύω) λογική ότι εφόσον κάνει παρέα μαζί του ο τάδε, τον οποίο εγώ εκτιμώ, θα έχει κάτι να μου πει το άτομο, σε αντίθεση με τον άκυρο που ήρθε να πιάσουμε την πάρλα.
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
Χμμ... Ο ΟΡ είπε μεταξύ άλλων ότι οι παρέες είναι κλίκες επειδή μέσω αυτών βρίσκεις γκόμενα, που υπό άλλες συνθήκες, αν της μιλούσες στο άσχετο σε ένα μαγαζί π.χ. δε θα σου έδινε καν σημασία... Σε αυτό δε συμφωνώ, ίσως οι γκόμενες να πιστεύουν ότι εφόσον είναι φίλος του φίλου/της φίλης τους άρα θα είναι έως κάποιο βαθμό αξιόλογο άτομο. Σίγουρα θα το πιστεύουν αυτό πολύ περισσότερο από όταν κάποιος άσχετος πάει να τους την πέσει.
Αυτό δεν το θεωρώ ούτε τόσο παράλογο πια ούτε τόοοοσο κακό...  (ούτε το θεωρώ χαρακτηριστικό κλίκας εδώ που τα λέμε)
Μήπως είναι λίγο υπερβολικό να λέμε ότι οι παρέες λειτουργούν σαν κλίκες; Ίσως πρόκειται για την κοινή (πιστεύω) λογική ότι εφόσον κάνει παρέα μαζί του ο τάδε, τον οποίο εγώ εκτιμώ, θα έχει κάτι να μου πει το άτομο, σε αντίθεση με τον άκυρο που ήρθε να πιάσουμε την πάρλα.

το θέμα της γκόμενας είναι πιστεύω διαφορετικό όπως προείπα, σε αυτές τις περιπτώσεις ταιριάζει το όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι, αλλά και η ανικανότητα και τεμπελιά να μπει κάποια στη διαδικασία να μάθει για τον άλλο, προτιμά το έτοιμο προϊόν που θα της σερβίρει μια φίλη πχ, τώρα αν αυτό είναι καλό ή κακό, δεν μπορεί να πει κανείς, γιατί πολλές φορές έτσι επαναπαύονται για τη γνωριμία που κάνανε, με συχνά αρνητικά αποτελέσματα, αφετέρου δεν εξασκούν την κριτική τους ικανότητα, ενώ τέλος περιορίζουν αισθητά (βάσει πιθανοτήτων) την εύρεση ενός περισσότερο ταιριαστού συντρόφου

και σε κάθε περίπτωση, σίγουρα αυτό δηλώνει κοινωνική ανωριμότητα (κλείνονται στο καβούκι τους κτλ), αλλά και κοινωνική αποσύνθεση (ποιος ξέρει τι τους έχει τύχει, ή από αυτά που έχουν ακούσει φοβούνται μήπως τους τύχει κτλ)
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166


σε φαντάζομαι άμα ποτέ σου διαβάσεις κοινωνιολογική κριτική ή το πώς παρουσιάζονται οι αθώες "σχολικές παρέες" από ψυχολόγους και κοινωνιολόγους, θα νομίζεις ότι περιγράφουν κλειστές κοινωνικές ομάδες φυλακών και μαφίας  :2funny: :2funny:

Αποφεύγω να διαβάζω κοινωνιολογία καθότι τη θεωρώ ολίγον μπουρδολογική και ομιχλώδη, ειδικά στη μεταμοντέρνα εκδοχή της...
Για να μη μιλήσω για την αφόρητη τάση των κοινωνιολόγων να βλέπουν πράγματα που δεν υπάρχουν (και ενίοτε το αντίστροφο) και να χρησιμοποιούν εσφαλμένα την αναλογία, αδυνατώντας να κάνουν ακόμη και απλές διακρίσεις...

Ωστόσο, οι σχολικές παρές κλτ στα πρότυπα της "μαφίας" είναι φαινόμενο όχι τόσο ελληνικό όσο αλλοδαπό...
Στις ΗΠΑ πχ υπάρχουν κλειστές σχολικές συμμορίες με κανονικότατη ιεραρχία και μαφιόζικη δράση που θα έκαναν και την πιο σκληρή- κλειστή παρέα ελληνικού σχολείου να μοιάζει με λέσχη χορτοφάγων...Ή στα αμερικάνικα κολέγια υπάρχουν αδελφότητες και οργανώσεις που θα έκαναν ακόμη και την πιο δεμένη φοιτητική κλίκα στα ημέτερα αεί να φαντάζει σώμα προσκόπων μπροστά της...
Ανάλογα φαινόμενα υπάρχουν σε όλο τον κόσμο αλλά εσύ επιμένεις να εστιάζεις στις ελληνικές παρέες ως δείγμα φαύλης νοοτροπίας...
Και μιας και μιλάμε με κοινωνιολογικούς όρους, σε κάθε ομάδα ατόμων υπάρχουν εσωτερικοί διαχωρισμοί, άτυπες ή τυπικές ιεραρχίες, ομάδες, υποομάδες, υποκουλτούρες, τάσεις, ρεύματα κ.τ.λ. Ακόμη και σε κοινωνίες ζώων υπάρχουν τέτοια φαινόμενα...
Ε, και; Κάθε ομαδοποίηση είναι φάυλη και κάθε παρέα είναι κλίκα;
Ωραία ανάλυση- "Η Χαρά της Γενίκευσης" θα ήταν ο ιδανικός τίτλος...

αναφέρεσαι σε επιχειρήματα ως "φοβικές αντιλήψεις", σε ανάδειξη κακώς κειμένων ως "κλάψιμο" και σε κριτική ως "εχθρότητα", αντιπροσωπευτικά δείγματα της αβελτερίας σου που δείχνουν γιατί αδυνατείς να κατανοήσεις

κοίτα εδώ πέρα δεν μπορούμε να λέμε την αλφαβήτα και να στεκόμαστε σε παιδαριώδη πράγματα και να επαναλαμβανόμαστε

Δεν είδα κάποιο επιχείρημα...Μόνο εσφαλμένη χρήση της αναλογίας, μηδενική τεκμηρίωση και - επιμένω- φοβικά σύνδρομα..
Μιλάς για "παρέα" 'η "κλίκα" λες και σε κάθε κοινωνικό χώρο υπάρχει μόνο μία...

Αδυνατείς να αντιληφθείς ότι σε κάθε σύνολο ή ομάδα υπάρχουν ειδικότερες (υπο) ομάδες- πολλές παρέες να το πούμε απλοϊκά...


α, επειδή το βασικότερο επιχείρημα είναι πως ο ΟΡ είναι εκτός παρέας, δεν έχει γκόμενα, κτλ και γι' αυτό τα λέει αυτά, θα μπορούσε κάλλιστα να έχει παρέες απλά να το παρατηρεί αυτό ότι υπάρχει, δεν είναι κλάψιμο, αλλά διακριτική ικανότητα, δλδ έλεος...

α, και ο ΟΡ, μπορεί να έχει παρέες, απλά να το παρατηρεί αυτό σε άλλους, δεν είναι απαραίτητο το ότι εκφράζει προβληματισμό να σημαίνει πως κλαίγεται, έλεος...

Δεν με ενδιαφέρει τί κάνει ο ΟΡ στη ζωή του..Μπορεί να είναι γαμώ τα παιδιά και να κάνει πλάκα...
Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία έσπευσες να υιοθετήσεις τα λεγόμενά του, εκθέτει πρωτίστως εσένα...
Διότι η φοβικη αντιμετώπισή του (κλίκες παντού) είναι τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου και αποκλείει εκ προοιμίου κάθε υγιή ομαδοποίηση και τάση κοινωνικότητας (υπάρχει και τέτοια) ...
Επίσης ο γεωγραφικός περιορισμός του φαινομένου στην Ελλάδα είναι πέρα ως πέρα λάθος...

δεν είναι λοιπόν συλλογιστικό (μάλλον αυτό εννοείς ως "μαθηματικό") λάθος να ανάγεις την αιτία της κλίκας πχ στην εργασία και άλλων εκφράσεων κοινωνικής παθογένειας (που είναι συνισταμένη πολλών συνιστωσών και που δεν είναι η αιτία, αλλά το αιτιατό) στη νοοτροπία που καλλιεργείται ακόμα και από τις σχολικές παρέες και σε ΟΛΑ τα στάδια κοινωνικοποίησης του ατόμου
αντίθετα είναι αφελές αυτό που κάνεις εσύ, να κοιτάς το δέντρο και να χάνεις το δάσος, να τεμαχίζεις τον ζωντανό οργανισμό της κοινωνίας, να τον θεωρείς μονόπλευρα και τμηματικά και να έχεις λογική de novo ως επεξήγηση της αιτίας της κοινωνικής παθογένειας, της κλίκας κτλ

Μάλλον εσύ κοιτάς μερικά χαλασμένα δέντρα και σπεύδεις να βγάλεις όλο το δάσος προβληματικό...
Και μάλιστα περιοριζεις γεωγραφικά τα όποια φαινόμενα παθογένειας όλως αυθαιρέτως, χωρίς παραπομπή σε εμπειρική παρατήρηση και μιλάς για νοοτροπίες οι οποίες δεν είναι κοινός τόπος..

Ωστόσο, θα μείνω με την απορία: Ποια θεωρείς εσύ υγιή έκφραση της κοινωνικότητας....Και που σταματά η παρέα και αρχίζει η κλίκα;
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Χμμ... Ο ΟΡ είπε μεταξύ άλλων ότι οι παρέες είναι κλίκες επειδή μέσω αυτών βρίσκεις γκόμενα, που υπό άλλες συνθήκες, αν της μιλούσες στο άσχετο σε ένα μαγαζί π.χ. δε θα σου έδινε καν σημασία... Σε αυτό δε συμφωνώ, ίσως οι γκόμενες να πιστεύουν ότι εφόσον είναι φίλος του φίλου/της φίλης τους άρα θα είναι έως κάποιο βαθμό αξιόλογο άτομο.

Μήπως είναι λίγο υπερβολικό να λέμε ότι οι παρέες λειτουργούν σαν κλίκες; Ίσως πρόκειται για την κοινή (πιστεύω) λογική ότι εφόσον κάνει παρέα μαζί του ο τάδε, τον οποίο εγώ εκτιμώ, θα έχει κάτι να μου πει το άτομο, σε αντίθεση με τον άκυρο που ήρθε να πιάσουμε την πάρλα.

Είναι εξαιρετικά ανελεύθερη και αντικοινωνική συμπεριφορά να ζητάς από τον άλλο "πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων" για να του μιλήσεις, να μην του μιλάς όταν τον δεις σε κάποιο κοινωνικό περιβάλλον (π.χ. pub) και να του μιλάς επειδή είναι στην "παρέα" σου.

Γιατί δηλαδή γίνεται κάποιος "αξιόλογο άτομο" όταν ανήκει στην παρέα σου; Μήπως οι παρέες στην Ελλάδα δημιουργούνται μέσα από κάποια ενδελεχή διαδικασία "ποιοτικού ελέγχου"; Ευκαιριακές συγκεντρώσεις ανθρώπων είναι, πολλές φορές δημιουργημένες μέσα και από αρνητικές διαδικασίες επιλογής (η μέτρια εμφανισιακά π.χ. κοπέλα δύσκολα θα φέρει στην παρέα της την όμορφη συμμαθήτρια της όπως επίσης και ο μετρίου νοητικού επιπέδου άντρας τον ευφυή και ακτινοβόλο συνάδελφο του). Άρα σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το ότι "συνδέεται με την παρέα μου, άρα είναι αξιόλογος".

Ειδικά οι γυναίκες στην Ελλάδα θέλουν άντρες "από την παρέα τους" όχι γιατί ξέρουν ότι είναι αξιόλογοι αλλά κυρίως για να ελέγχουν οι ίδιες τη σχέση τους μαζί τους. Για τον ίδιο λόγο ρίχνουν Χ στον άγνωστο που θα τους μιλήσει σε κοινωνικό χώρο. Δεν ρισκάρουν καν να μπουν στη διαδικασία να μάθουν πόσο αξιόλογος είναι, αφού όντας έξω από την παρέα τους δεν μπορούν να το έχουν υπό τον έλεγχο τους.

Πόσο στενόμυαλη, ανώριμη, οριακά ολοκληρωτική και "γκάου" είναι αυτή η αντίληψη που κυριαρχεί σε δεκάδες χιλιάδες Ελληνικές παρέες - κλίκες;     
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
:2funny:  :2funny:  :2funny:

Ρε σόρι κιόλας αλλά σαν καμμένος από χυλόπιτες ακούγεσαι...
Μη δίνεις τόσο βάρος σε κάποιες καταστάσεις, εσύ χαλιέσαι στην τελική!!
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Ο ορίτζιναλ πόστερ βλέπει παντού εχθρούς, κλώνους  και κλίκες που θέλουν το κακό του όποτε δεν θα βασιζόμουν στην άποψή του...
Όσο για το εξωτερικό, θα έπρεπε να γίνει ξεχωριστή κουβέντα για κάθε χώρα καθότι δεν ισχύουν παντού τα ίδια...

Ωστόσο προσπαθώ να μην χάνω τη ζωή μου βλέποντας παντού εχθρούς, κλίκες και ελίτ...
Όχι ότι δεν υπάρχουν αλλά η φοβία και η μιζέρια του "για όλα φταίνε οι άλλοι" είναι ο πιο λάθος τρόπος να τους αντιμετωπίσεις...

Και στην τελική, οι χειρότεροι κλικαδόροι είναι αυτοί που μια ζωή κλαίγονταν ότι είναι στην απ' έξω ώσπου κάποτε έτυχε να βρεθούν με λίγη έστω εξουσία στα χέρια τους...

Εγώ είμαι ο ορίτζιναλ πόστερ. Και δεν μου αρέσει να μου βάζουν λόγια στο στόμα μου που δεν μου ταιριάζουν. Ποτέ δεν είπα ότι όλοι εδώ μέσα είναι εχθροί μου και προσπαθούν να μου κάνουν κακό. Ούτε ποτέ είπα ότι για όλα μου φταίνε οι άλλοι. Είμαι αρκετά ώριμος και από ηλικία και από χαρακτήρα για να παίρνω τις ευθύνες μου. Όλα αυτά είναι δικά σου λόγια που επιχειρείς με το ζόρι να μου βάλεις στο στόμα.

Και το άλλο που λες "οι χειρότεροι κλικαδόροι είναι αυτοί που μια ζωή κλαίγονταν ότι είναι στην απ' έξω ώσπου κάποτε έτυχε να βρεθούν με λίγη έστω εξουσία στα χέρια τους..." δεν με αφορά προσωπικά- ίσως κρίνεις εξ ιδίων... Έχω βρεθεί με εξουσία στη ζωή μου που ποτέ δεν καταχράστηκα. Είχα 10 υπαλλήλους (γυναίκες οι περισσότερες) που τουλάχιστον οι 2 μου κωλοτρίβονταν συνέχεια, έτσι ώστε να τις κρατήσω στη δουλειά και να πάρουν καμιά αυξησούλα. Και παρ' όλο που μου κάνανε το λούτσο κατάρτι ολη μέρα ποτέ δεν τις πείραξα ποτέ γιατί μούκανε πολύ μίζερο και αναξιοπρεπές το όλο σκηνικό...

Φαίνεται όμως καθαρά ότι κινείσαι από προσωπικό μένος εναντίον μου. Δεν σε ενδιαφέρει να κάνεις διάλογο αλλά να βγάλεις εμένα άκυρο και γραφικό. Όχι επειδή έχεις εσύ κάτι προσωπικό μαζί μου, αλλά επειδή συνδέεσαι με μία παρέα κλίκα εδώ μέσα που θίχτηκε από αυτή τη δημοσίευση. Και επειδή νοιώθεις εξουσία και δυνατός συνδεόμενος με αυτή την παρέα - κλίκα θέλεις με το ζόρι να σιγήσεις τη φωνή μου. Αυτή ειναι δημοκρατική, ελεύθερη, κοινωνική και φιλική συμπεριφορά ενός ολοκληρωμένου ανθρώπου;
 

freddie krueger

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
Εγω εχω μια ερωτηση προς τον Παλιο που παρεπιπτοντως δηλωνω πως δεν ειμαι εναντιον του,ουτε εχω τη διαθεση να του 'την πω',απλα διαφωνω με ορισμενες θεσεις του...

Ποιος ειναι ο σκοπος του παροντος θρεντ αγαπητε με λιγα λογια?Που μπορει να οδηγησει η παρουσα συζητηση?

 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.514
Like
8
Πόντοι
16
Εγω εχω μια ερωτηση προς τον Παλιο που παρεπιπτοντως δηλωνω πως δεν ειμαι εναντιον του,ουτε εχω τη διαθεση να του 'την πω',απλα διαφωνω με ορισμενες θεσεις του...

Ποιος ειναι ο σκοπος του παροντος θρεντ αγαπητε με λιγα λογια?Που μπορει να οδηγησει η παρουσα συζητηση?

Ποιος είναι ο σκοπός των εκατοντάδων άλλων threads που υπάρχουν εδώ (τύπου "μ' αρέσει να χέζω στη θάλασσα") για τα οποία freddie δεν αναρωτήθηκες το ποιος είναι ο σκοπός τους;

Και αν το ερώτημα σου υποννοεί κάτι βαθύτερο (ότι π.χ. σκοπός του θέματος που έβαλα είναι να "θίξω" αποκλειστικά την τσατσο-κλικαδούρα που κυριαρχεί εδώ μέσα - άρα είμαι βαλτός) δηλώνω ότι δεν έχω τέτοια πρόθεση. Όμως σίγουρα επιθυμώ να καταδείξω συνολικά την τσατσο-κλικαδούρα που βουλιάζει αργά και σταθερά ολόκληρη τη χώρα μας. Κανείς σας (από τους γνωστές και γνωστούς σου εννοώ freddie) δεν νοιάζεται ρε παιδιά γι' αυτό; 'Oτι φάμε κι ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο πούτσος μας, η μούνα μας, ο κώλος μας;

Μου έκανε φοβερή εντύπωση και μόνο που έκανες τη συγκεκριμένη ερώτηση! Η αίσθηση μου είναι ότι έχει αρχίσει να κυριαρχεί στην Ελλάδα ένας σκοταδισμός - ολοκληρωτισμός!  
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Βλέπω ένα θρεντ και απορώ 9/10 σελίδες αφορούν την ψυχανάλυση του palios. Είναι δύσκολο να πείτε για το θέμα και να αφήσετε στην άκρη αυτόν που έστιλε το ποστ?

Για το θέμα όντως έχει κάποιο δίκιο. Δεν σχολιάζει το ότι υπάρχουν παρέες αλλά ότι υπάρχει μια υπερβολική προσήλωση, ταύτιση και εκγλεισμός στην παρέα, σε σημείο που να υπάρχει μετά αδράνεια στην κοινωνία γενικά, εγκλωβισμός και αγκύλωση. Και αυτό έχει τις προεκτάσεις του. Οι κοινωνικές σχέσεις και διαδράσεις παγώνουν και μένουν πίσω ίσως. Και αναδεικνύεται μια αμυντική και καχύποπτη στάση που ενυπάρχει στην ελληνική κοινωνία γενικά. Αυτό φαίνεται και σε άλλες περιπτώσεις π.χ. ξενοφοβία ( όχι ρατσισμός, ο ρατσισμός είναι επιθετικός η ξενοφοβία είναι αμυντική και δείγμα περιχαράκωσης).

Αυτή την περιχαράκωση στην παρέα κατακρίνει ο palios. Και όχι την παρέα την ίδια. Επομένως, χώρια που είναι άκυρο και οφ τόπικ να τον σχολιάζετε τον ίδιο ( λες και μας ενδιαφέρει η ψυχοσύνθεσή του ), είστε και λάθος γιατί δεν αναφέρεται στην παρέα καθεαυτή αλλά στη "χρήση" της για εκδλήλωση καχυποψίας,για υπερβολική περιχαράκωση και εγκλεισμό. Στην τελική πείτε ότι δεν έστιλε το τόπικ αυτό το συγκεκριμένο μέλος αλλά το βλέπετε σαν άρθρο σε ένα περιοδικό...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom