Νέα

Η κλειστοφοβο-τσατσική ελληνική παρέα - κλίκα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Palios pounai alios
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 227
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Τώρα γιατί εμένα μου μυρίζει ότι διάφοροι τσατσο-κλικαδόροι εδώ μέσα θίχτηκαν και κάνοντας αλλαξο-κωλιές θα αρχίσουν να εμφανίζουν δεκάδες "αυθόρμητες" δημοσιεύσεις εναντίον των όσων έγραψα;

1) Γιατί μπορεί να θίγονται άμεσα από αυτά (να είναι όντως φουλ τσατσο-κλικαδόροι - και εδώ μέσα το είδος ακμάζει)!

2) Υπάρχει μία κατηγορία πιτσιρικάδων και αντρών που δεν φοράνε παντελόνια και που όπου δουν μπούγιο να επιτίθεται σε κάποιον μπαίνουν και αυτοί και ρίχνουν μερικές στον ανυπεράσπιστο, γιατί έτσι νοιώθουν "δυνατοί" και "άντρες"!

1) Δημοκρατία δεν έχουμε ή κάνω λάθος; Δεν γράφουμε ελεύθερα όποιο θέμα πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό εδώ; Αν δεν είναι σημαντικό δεν θα έχει ούτε αναγνώσεις ούτε σχόλια.

2) Εγώ προσωπικά την έχω πει σε όλα τα μέλη; Με είδες να μπαίνω άσχετα σε όλες τις δημοσιεύσεις για να την πω σε κάποιον; Και έχω τελικά τέτοια δύναμη χωρίς να είμαι ο "ΓΑΜΑΩ" εδώ μέσα, χωρίς να ανήκω στην κυρίαρχη κλίκα και ενώ στην πραγματικότητα είμαι ένα απλό μέλος που άπειρες φορές κάποιοι που είναι δικτυωμένοι εδώ έχουν επιχειρήσει να βγάλουν γραφικό, απλά και μόνο επειδή δεν ανήκω στη δική τους κλίκα; Δεν έχω ούτε τη δύναμη και πάνω απ' όλα τη διάθεση να "την πω" σε κανένα μέλος. Απλά υπερασπίζομαι τις απόψεις μου, όπως κάνουμε όλοι μας.

3) Πιστεύω αρκετά στον εαυτό ώστε να μη χρειάζομαι να μπω σε καμία κλίκα - ακόμη και αν ζω στην τσατσο-κλικαδορο-μάνα Ελλάδα!

4) Σιγά ρε Anal-hunter που δεν θα επιχειρούσες να "μου την πεις" εσύ επί καθαρά προσωπικού, μετά από τόσες φορές που έχεις επιχειρήσει να κάνεις το ίδιο στο παρελθόν. Το θέμα δημοσίευσης μου για άλλη μία φορά συμβαίνει να είναι δευτερεύον για σένα και ουδόλως σε απασχολεί - όσο σε απασχολώ εγώ....

Υ.Γ. Το θέμα αυτό που έγραψα φαίνεται ενόχλησε πάρα πολλούς εδώ μέσα...

Α ώστε μόνο με το str8 είσαι τσατσο-κλικαδούρα  :2funny: :2funny: :2funny:

Ευθυμήσαμε πάλι...

Και αν δεν γουστάρεις τα post μου απλά μην τα διαβάζεις, δεν είναι τόσο δύσκολο...

Γιατί μόνο η Bite και η Μουνίτσα αποτελούν την κεντρική τσατσο-κλικαδούρα εδώ μέσα;

Εσύ π.χ. είσαι ορφανό τσάμενο μου;
Επειδή δεν είσαι ούτε ο Θεός ούτε ο Πάπας το "κλαψομουνιάζω" είναι δική σου προσωπική κρίση που δεν έχει σχέση απαραίτητα με την πραγματικότητα.

Το να μην σε ενδιαφέρει όμως ούτε και σένα το θέμα αλλά να σε καίει πάνω απ' όλα να μου επιτεθείς εμένα προσωπικά, αυτό δεν βρωμάει ότι είσαι άλλος ένας τσατσο-κλικαδόρος (ή κλώνος) που βγήκε να υποστηρίξει τη γενιά του;  

Άστο ρε Johny.... σ' έχει φάει η αθωότητα εσένα (κατά 99% κλώνε, με τόσες λίγες δημοσιεύσεις και τέτοια "γλωσσούλα"....)

Γιατί ρε "Τζονάκι" που πας να με βγάλεις ("καλοπροαίρετα" εννοείται ) και με άρρωστο μυαλό και μου βάζεις λόγια στο στόμα μου προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτούς που εκφράζουν αντίθετες απόψεις αλλά με όσους (σαν την αφεντιά σου) μπαίνουν εδώ μέσα με αποκλειστικό σκοπό να με "χτυπήσουν" σε προσωπικό επίπεδο.

Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι αυτοί που αδιαφορούν παντελώς για τη συζήτηση και επιδιώκουν αποκλειστικά να με "χτυπήσουν", να με προσβάλλουν, να με βγάλουν γραφικό κ.λ.π. είναι:

1)οι διάφοροι τσατσο-κλικαδόροι ( + κλώνοι αυτών) εδώ μέσα που θίγονται άμεσα από αυτά που γράφω.

2) Διάφοροι γλύφτες wannabe κλικαδόροι, που σου λένε "άμα του επιτεθούμε του Παλιού και γλύψουμε την κεντρική τσατσο-κλικαδούρα μπορεί αύριο - μεθαύριο να γλείψουμε και κάνα από τα μουνάκια της κλικαδούρας εδώ μέσα (με αυτό το πλευρό να κοιμάστε....)

3) Οι γνωστοί πιτσιρίκοι - ή άντρες που φοράνε φουστάνια - που όπου δουν "μπουγιο-ξύλο" (πολλούς να χτυπάνε ένα) τρέχουν κι αυτοί να ρίξουν μία στον ανυπεράσπιστο για να νοιώσουν άντρες.

Εγώ είμαι ο ορίτζιναλ πόστερ. Και δεν μου αρέσει να μου βάζουν λόγια στο στόμα μου που δεν μου ταιριάζουν. Ποτέ δεν είπα ότι όλοι εδώ μέσα είναι εχθροί μου και προσπαθούν να μου κάνουν κακό. Ούτε ποτέ είπα ότι για όλα μου φταίνε οι άλλοι. Είμαι αρκετά ώριμος και από ηλικία και από χαρακτήρα για να παίρνω τις ευθύνες μου. Όλα αυτά είναι δικά σου λόγια που επιχειρείς με το ζόρι να μου βάλεις στο στόμα.

Και το άλλο που λες "οι χειρότεροι κλικαδόροι είναι αυτοί που μια ζωή κλαίγονταν ότι είναι στην απ' έξω ώσπου κάποτε έτυχε να βρεθούν με λίγη έστω εξουσία στα χέρια τους..." δεν με αφορά προσωπικά- ίσως κρίνεις εξ ιδίων... Έχω βρεθεί με εξουσία στη ζωή μου που ποτέ δεν καταχράστηκα. Είχα 10 υπαλλήλους (γυναίκες οι περισσότερες) που τουλάχιστον οι 2 μου κωλοτρίβονταν συνέχεια, έτσι ώστε να τις κρατήσω στη δουλειά και να πάρουν καμιά αυξησούλα. Και παρ' όλο που μου κάνανε το λούτσο κατάρτι ολη μέρα ποτέ δεν τις πείραξα ποτέ γιατί μούκανε πολύ μίζερο και αναξιοπρεπές το όλο σκηνικό...

Φαίνεται όμως καθαρά ότι κινείσαι από προσωπικό μένος εναντίον μου. Δεν σε ενδιαφέρει να κάνεις διάλογο αλλά να βγάλεις εμένα άκυρο και γραφικό. Όχι επειδή έχεις εσύ κάτι προσωπικό μαζί μου, αλλά επειδή συνδέεσαι με μία παρέα κλίκα εδώ μέσα που θίχτηκε από αυτή τη δημοσίευση. Και επειδή νοιώθεις εξουσία και δυνατός συνδεόμενος με αυτή την παρέα - κλίκα θέλεις με το ζόρι να σιγήσεις τη φωνή μου. Αυτή ειναι δημοκρατική, ελεύθερη, κοινωνική και φιλική συμπεριφορά ενός ολοκληρωμένου ανθρώπου;

Παρέθεσα τις χαρακτηριστικότερες ατάκες που πέταξες σε αυτό το θρεντ...

Είναι προφανές ότι έχεις σοβαρό πρόβλημα με τη διαφωνία...

Είναι προφανές ότι βλέπεις παντού εχθρούς και κλίκες οι οποίες θέλουν το κακό σου...

Είναι προφανές ότι δεν μπορείς να διακρίνεις τη διαφορά μεταξύ του να σε θεωρεί κάποιος επικίνδυνο και να σε θεωρεί απλά γραφικό ή αστείο...

Και όχι παλιέ...ΔΕΝ είσαι επικίνδυνος..Κάθε άλλο...Ούτε και σημαντικός...Απλά τα 2-3 άτομα που έχασαν το χρόνο τους να σου απαντούν, είναι αλλεργικά με την ανοησία και τη μανία καταδίωξης από την οποία προφανώς πάσχεις...

Συνέχισε να φαντασιώνεσαι εχθρούς, συνομωσίες, ανεμόμυλους και δράκους...Αν αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, χαλάλι...

 

freddie krueger

Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.120
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
Ποιος είναι ο σκοπός των εκατοντάδων άλλων threads που υπάρχουν εδώ (τύπου "μ' αρέσει να χέζω στη θάλασσα") για τα οποία freddie δεν αναρωτήθηκες το ποιος είναι ο σκοπός τους.
Δηλ με λιγα λογια θεωρεις οτι το παρων θρεντ ειναι του ιδιου επιπεδου με τα αλλα 'καμμενα' θρεντς τυπου 'χεζω στη θαλασσα'...

Και αν το ερώτημα σου υποννοεί κάτι βαθύτερο (ότι π.χ. σκοπός του θέματος που έβαλα είναι να "θίξω" την τσατσο-κλικαδούρα που κυριαρχεί εδώ μέσα) δηλώνω ότι δεν έχω τέτοια πρόθεση. Όμως σίγουρα επιθυμώ να καταδείξω συνολικά την τσατσο-κλικαδούρα που βουλιάζει αργά και σταθερά ολόκληρη τη χώρα μας. Κανείς σας (από τους γνωστές και γνωστούς σου εννοώ freddie) δεν νοιάζεται ρε παιδιά γι' αυτό; ¨οτι φάμε κι ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο πούτσος μας, η μούνα μας, ο κώλος μας;

Μου έκανε φοβερή εντύπωση και μόνο που έκανες τη συγκεκριμένη ερώτηση!   
Το ερωτημα μου δεν κρυβει υποννουμενα...ειναι ξεκαθαρο νομιζω...

Παρακατω τα χεις μπλεξει φιλε μου...η χωρα βουλιαζει,η αναξιοκρατια εχει την τιμητικη της,παντου λειτουργει το βυσμα,το ρουσφετι,ενω επιπλεον αν δεν εισαι σε παρεα δεν εχεις ελπιδα να γαμησεις...δεν νομιζεις οτι ειναι λιγο ατυχης ο συνδυασμος των παραπανω?Κι επιπλεον οτι εισαι μηδενιστης?

Για την τελευταια σου φραση(ο,τι φαμε...)...ωραια λοιπον κι εγω μαζι σου...ας μην ειμαστε τοσο ατομιστες...ακουω συγκεκριμμενες προτασεις για να αλλαξει η κατασταση προς οφελος ολων μας...

 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Βλέπω ένα θρεντ και απορώ 9/10 σελίδες αφορούν την ψυχανάλυση του palios. Είναι δύσκολο να πείτε για το θέμα και να αφήσετε στην άκρη αυτόν που έστιλε το ποστ?

Για το θέμα όντως έχει κάποιο δίκιο. Δεν σχολιάζει το ότι υπάρχουν παρέες αλλά ότι υπάρχει μια υπερβολική προσήλωση, ταύτιση και εκγλεισμός στην παρέα, σε σημείο που να υπάρχει μετά αδράνεια στην κοινωνία γενικά, εγκλωβισμός και αγκύλωση. Και αυτό έχει τις προεκτάσεις του. Οι κοινωνικές σχέσεις και διαδράσεις παγώνουν και μένουν πίσω ίσως. Και αναδεικνύεται μια αμυντική και καχύποπτη στάση που ενυπάρχει στην ελληνική κοινωνία γενικά. Αυτό φαίνεται και σε άλλες περιπτώσεις π.χ. ξενοφοβία ( όχι ρατσισμός, ο ρατσισμός είναι επιθετικός η ξενοφοβία είναι αμυντική και δείγμα περιχαράκωσης).

Αυτή την περιχαράκωση στην παρέα κατακρίνει ο palios. Και όχι την παρέα την ίδια. Επομένως, χώρια που είναι άκυρο και οφ τόπικ να τον σχολιάζετε τον ίδιο ( λες και μας ενδιαφέρει η ψυχοσύνθεσή του ), είστε και λάθος γιατί δεν αναφέρεται στην παρέα καθεαυτή αλλά στη "χρήση" της για εκδλήλωση καχυποψίας,για υπερβολική περιχαράκωση και εγκλεισμό. Στην τελική πείτε ότι δεν έστιλε το τόπικ αυτό το συγκεκριμένο μέλος αλλά το βλέπετε σαν άρθρο σε ένα περιοδικό...

Πιστέ Ιππότη,

Είναι άλλο ζήτημα η αναξιοκρατία γενικά, η ύπαρξη κλικών που νέμονται, αν όχι σφετερίζονται από θέσεις εργασίας μέχρι ενεργειακούς πόρους και άλλο το "δεν- πιάνω- γκόμενα- γιατί - είμαι - εκτός - παρεών"...
Το πρώτο είναι υπαρκτό ζήτημα και το έχουμε επισημάνει πολλοί εξ ημών σε θρεντς οικονομικού και πολιτικού περιεχομένου κυρίως...
Ωστόσο, η έμμεση ποινικοποίηση εκδηλώσεων κοινωνικότητας και η ταύτισή τους με παθολογικές καταστάσεις είναι τουλάχιστον εκνευριστική...
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
Ε, και; Κάθε ομαδοποίηση είναι φάυλη και κάθε παρέα είναι κλίκα;
Ωραία ανάλυση- "Η Χαρά της Γενίκευσης" θα ήταν ο ιδανικός τίτλος...

μόνος σου μιλάς? που το είδες αυτό γραμμένο?

ειλικρινά, δεν μπορώ να διανοηθώ πόσο βλάκας είσαι, πληκτρολογείς τα ίδια και τα ίδια (που έχουν ήδη εξηγηθεί), γεγονός που θυμίζει άλλου είδους χειρωνακτικές παλινδρομικές σου κινήσεις

Αποφεύγω να διαβάζω κοινωνιολογία καθότι τη θεωρώ ολίγον μπουρδολογική και ομιχλώδη, ειδικά στη μεταμοντέρνα εκδοχή της...
Για να μη μιλήσω για την αφόρητη τάση των κοινωνιολόγων να βλέπουν πράγματα που δεν υπάρχουν (και ενίοτε το αντίστροφο) και να χρησιμοποιούν εσφαλμένα την αναλογία, αδυνατώντας να κάνουν ακόμη και απλές διακρίσεις...

εδώ εσύ απορρίπτεις ολόκληρη επιστήμη, επιστήμονες, πανεπιστημιακή σχολή, τι να σου κάνει ένας απλός διάλογος σε ένα φόρουμ...  :2funny: :2funny: :2funny:

Δεν είδα κάποιο επιχείρημα...

οκ ο,τι πεις, η βλακεία είναι ανίκητη

Ωστόσο η ταχύτητα με την οποία έσπευσες να υιοθετήσεις τα λεγόμενά του, εκθέτει πρωτίστως εσένα...
Διότι η φοβικη αντιμετώπισή του (κλίκες παντού) είναι τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου και αποκλείει εκ προοιμίου κάθε υγιή ομαδοποίηση και τάση κοινωνικότητας (υπάρχει και τέτοια) ...
Επίσης ο γεωγραφικός περιορισμός του φαινομένου στην Ελλάδα είναι πέρα ως πέρα λάθος...

οκ τώρα αυτά είναι επιχειρήματα... και δεν είναι απλά δηλώσεις... απλά δηλώνεις ότι οι απόψεις των άλλων είναι "λάθος", οκ ό,τι πεις....

παίζεις σε τόσα πόστ με τις λέξεις σε μια απέλπιδα προσπάθεια σου να υπερασπιστείς την ελληνική κοινωνία που τόοοοοοοοοοσα της σούρνουν όλοι (αλλά εσύ, επειδή δεν τα βλέπεις στον δικό σου τον μικρόκοσμο δεν τα αναγνωρίζεις), με βασικό σου "επιχείρημα" -δεν είναι όλοι έτσι-

δηλαδή, από το επιχείρημα σου, "δεν το έχω διαπιστώσει αυτό, άρα δεν υπάρχει", περνάς στο επιχείρημα, "μπορεί να υπάρχει, αλλά δεν είναι όλοι έτσι", καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν είσαι για διάλογο...

ξεκόλλα να απαντάς τα ίδια μόνο και μόνο για να νομίζεις ότι κάνεις διάλογο

Και μάλιστα περιοριζεις γεωγραφικά τα όποια φαινόμενα παθογένειας όλως αυθαιρέτως, χωρίς παραπομπή σε εμπειρική παρατήρηση και μιλάς για νοοτροπίες οι οποίες δεν είναι κοινός τόπος..

τώρα λες ότι οι απόψεις των άλλων είναι λανθασμένες και το επιχείρημα σου είναι "επειδή δεν αναφέρθηκαν εμπειρίες".... πολύ εποικοδομητικό...

βασικά αναφέρθηκαν εμπειρίες... πιο πολύ από τον ΟΡ... τώρα αν είσαι κλεισμένος στο καβούκι σου, μεγάλωσες σε βλαχοχώρι που η παρέα του χωριού ήταν μονόδρομος κτλ, και δεν τις κατάλαβες, δεν φταίει κανείς, μερικοί που απάντησαν στο τόπικ πάντως τις υιοθέτησαν, αν σου λέει κάτι αυτό

Μάλλον εσύ κοιτάς μερικά χαλασμένα δέντρα και σπεύδεις να βγάλεις όλο το δάσος προβληματικό...

οκ τώρα περνάς την κουβέντα σε ένα ανώτερο επίπεδο... τώρα θα παίξουμε την κολοκυθιά... θα μετράμε πόσα δέντρα είναι χαλασμένα, ποσοστά κτλ...
βασικά χαλασμένο είναι το κεφάλι σου πρωτίστως....
προφανώς και ΔΕΝ είναι όλοι έτσι, προφανώς και μιλάμε για φαινόμενα με εξαιρέσεις, προφανώς και ΔΕΝ είναι μεμονωμένα φαινόμενα (η νεοελληνική κοινωνία πάσχει μέχρι το κόκκαλο, και εσένα σε πείραξε που θίγεται το βασικό της κύτταρο, και το μουνί χτενίζεται...) και προφανώς ΔΕΝ θα παίξουμε σε τι ποσοστό (αν είναι 50% ή 60%) και σε τι αναλογία και σε τι υποσύνολο κτλ υπάρχει παθολογία... κάνε άλλο δικό σου τόπικ να παίξεις εκεί

Ωστόσο, θα μείνω με την απορία: Ποια θεωρείς εσύ υγιή έκφραση της κοινωνικότητας....Και που σταματά η παρέα και αρχίζει η κλίκα;

τα έχουμε πει ήδη αυτά άπειρες φορές πιο πάνω, η παρέα είναι απολύτως θεμιτή και επιθυμητή

μεταπίπτει σε κλίκα από τη στιγμή που καλλιεργούνται ελιτίστικες νοοτροπίες, που χρησιμοποιείται από κάποιον ως οχυρό για να εκτοξεύσει επίθεση προς ξένα άτομα, να στα λέω απλά γιατί δεν τα κατανοείς, πχ. κινητοποίηση ολόκληρης της παρέας εναντίον κάποιου ατόμου, θάψιμο και διασπορά συκοφαντιών με σκοπό τη διαβολή κάποιου ατόμου, χρησιμοποίηση της παρέας -ουσιαστικά ως κοινωνικού δυναμικού- για επιβολή άδικων, μεροληπτικών, αναξιοκρατικών, ρατσιστικών, κτλ ιδεών και πρακτικών (πχ, οκ έχεις δίκιο, αλλά επειδή την λες σε άτομο της παρέας μου έχεις άδικο), από τη στιγμή που προάγει την ομογενοποίηση απεκδύοντας από κάθε προσωπικό χαρακτηριστικό τα άτομα ως απαραίτητο σκοπό για την αποδοχή τους από την παρέα (και ξέρουμε όλοι πολλοί καλά πόσο μηδαμινά ανθεκτική είναι η νεοελληνική νοοτροπία σε κάθε τι διαφορετικό σε σύγκριση με το εξωτερικό) με αποτέλεσμα την αγελοποίηση της (κλασσικό παράδειγμα ανώριμης κοινωνικότητας), από τη στιγμή που το ανήκειν μετατρέπεται από αγαθό χρήσιμο για την προσωπική και κοινωνική βελτίωση, σε εφαλτήριο κοινωνικής αναλγησίας (πχ. έχω την παρέα μου άρα δεν με ενδιαφέρει ο παραέξω ή και επιδιώκω την απαξίωση του παραέξω -εδώ φαίνεται πως η αρρωστημένη νοοτροπία παρέας συμβάλλει αρνητικά, αν δεν υπήρχε το κοινωνικό δυναμικό της παρέας σε συνδυασμό φυσικά με την αρρωστημένη θεώρηση της, δεν θα υπήρχαν αυτές οι νοοτροπίες), πηγή καλλιέργειας συμπλεγμάτων ανωτερότητας (ανήκω, κάπου άρα σκέφτομαι ότι είμαι ανώτερος από τους άλλους), και πάρα πολλά άλλα, που οι κοινωνιολόγοι και ψυχολόγοι τα έχουν αναλύσει (peer pressure,)

όλα αυτά είναι ανωριμότητες που όπως πολύ σωστά εξέθεσε ο ΟΡ πηγάζουν από την ανωριμότητα των ατόμων ως μονάδες και την ανικανότητα των κοινωνικοποιητικών μηχανισμών και θεσμών

εδώ υπάρχει ολόκληρη βιβλιογραφία για μικροπεριβάλλοντα στο σχολείο, στο στρατό, στην εργασία, στην οικογένεια, τώρα εσύ έρχεσαι να μας πεις ότι όλα είναι οκ? δεν γίνεται ρε παιδί να ασχολούμαστε με αδαείς τώρα και να πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
302
Πόντοι
386
Πιστέ Ιππότη,

Είναι άλλο ζήτημα η αναξιοκρατία γενικά, η ύπαρξη κλικών που νέμονται, αν όχι σφετερίζονται από θέσεις εργασίας μέχρι ενεργειακούς πόρους και άλλο το "δεν- πιάνω- γκόμενα- γιατί - είμαι - εκτός - παρεών"...
Το πρώτο είναι υπαρκτό ζήτημα και το έχουμε επισημάνει πολλοί εξ ημών σε θρεντς οικονομικού και πολιτικού περιεχομένου κυρίως...
Ωστόσο, η έμμεση ποινικοποίηση εκδηλώσεων κοινωνικότητας και η ταύτισή τους με παθολογικές καταστάσεις είναι τουλάχιστον εκνευριστική...

Είναι εν πρώτοις δύο διακριτά θέματα. Εντούτοις μήπως υπάρχουν και αναλογίες? Στο κάτω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι εμφανίζουν αυτές τις συμπεριφορές. Μήπως υπάρχει ένα κοινό κίνητρο? Καλό πράγμα η κοινωνικότητα. Σε ποια βάση όμως αυτή συγκροτείται? Μήπως υπάρχει κάτι "αρρωστημένο" και "νοσηρό" πίσω της? Ενώ σε άλλες περιπτώσεις κάτι το υγιές? Μήπως η βάση  για αυτού του είδους τις κοινωνικές συνομαδώσεις είναι η αμυντική καχυποψία, και κατ ουσίαν όχι η κοινωνικότητα αλλά η αντι-κοινωνικότητα? Αυτού του είδους οι "παρέες" μήπως δεν αποτελούν έκφραση κοινωνικότητας, αλλά συσσωματώσεις που απλά εμποδίζουν την υγιή κοινωνικότητα?
Ποιο το σημείο αναφοράς τους? η "συγκολλητική ουσία τους". Το στοιχείο που συνέχει τέτοιου είδους παρέες? Μήπως είναι αρνητικά στοιχεία? Καχυποψία, για να μη πω εχθρικότητα, περιχαράκωση, άρνηση?
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
μόνος σου μιλάς? που το είδες αυτό γραμμένο?

ειλικρινά, δεν μπορώ να διανοηθώ πόσο βλάκας είσαι, πληκτρολογείς τα ίδια και τα ίδια (που έχουν ήδη εξηγηθεί), γεγονός που θυμίζει άλλου είδους χειρωνακτικές παλινδρομικές σου κινήσεις

εδώ εσύ απορρίπτεις ολόκληρη επιστήμη, επιστήμονες, πανεπιστημιακή σχολή, τι να σου κάνει ένας απλός διάλογος σε ένα φόρουμ...  :2funny: :2funny: :2funny:

οκ ο,τι πεις, η βλακεία είναι ανίκητη

οκ τώρα αυτά είναι επιχειρήματα... και δεν είναι απλά δηλώσεις... απλά δηλώνεις ότι οι απόψεις των άλλων είναι "λάθος", οκ ό,τι πεις....

παίζεις σε τόσα πόστ με τις λέξεις σε μια απέλπιδα προσπάθεια σου να υπερασπιστείς την ελληνική κοινωνία που τόοοοοοοοοοσα της σούρνουν όλοι (αλλά εσύ, επειδή δεν τα βλέπεις στον δικό σου τον μικρόκοσμο δεν τα αναγνωρίζεις), με βασικό σου "επιχείρημα" -δεν είναι όλοι έτσι-

δηλαδή, από το επιχείρημα σου, "δεν το έχω διαπιστώσει αυτό, άρα δεν υπάρχει", περνάς στο επιχείρημα, "μπορεί να υπάρχει, αλλά δεν είναι όλοι έτσι", καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν είσαι για διάλογο...

ξεκόλλα να απαντάς τα ίδια μόνο και μόνο για να νομίζεις ότι κάνεις διάλογο

τώρα λες ότι οι απόψεις των άλλων είναι λανθασμένες και το επιχείρημα σου είναι "επειδή δεν αναφέρθηκαν εμπειρίες".... πολύ εποικοδομητικό...

βασικά αναφέρθηκαν εμπειρίες... πιο πολύ από τον ΟΡ... τώρα αν είσαι κλεισμένος στο καβούκι σου, μεγάλωσες σε βλαχοχώρι που η παρέα του χωριού ήταν μονόδρομος κτλ, και δεν τις κατάλαβες, δεν φταίει κανείς, μερικοί που απάντησαν στο τόπικ πάντως τις υιοθέτησαν, αν σου λέει κάτι αυτό

οκ τώρα περνάς την κουβέντα σε ένα ανώτερο επίπεδο... τώρα θα παίξουμε την κολοκυθιά... θα μετράμε πόσα δέντρα είναι χαλασμένα, ποσοστά κτλ...
βασικά χαλασμένο είναι το κεφάλι σου πρωτίστως....
προφανώς και ΔΕΝ είναι όλοι έτσι, προφανώς και μιλάμε για φαινόμενα με εξαιρέσεις, προφανώς και ΔΕΝ είναι μεμονωμένα φαινόμενα (η νεοελληνική κοινωνία πάσχει μέχρι το κόκκαλο, και εσένα σε πείραξε που θίγεται το βασικό της κύτταρο, και το μουνί χτενίζεται...) και προφανώς ΔΕΝ θα παίξουμε σε τι ποσοστό (αν είναι 50% ή 60%) και σε τι αναλογία και σε τι υποσύνολο κτλ υπάρχει παθολογία... κάνε άλλο δικό σου τόπικ να παίξεις εκεί

τα έχουμε πει ήδη αυτά άπειρες φορές πιο πάνω, η παρέα είναι απολύτως θεμιτή και επιθυμητή

μεταπίπτει σε κλίκα από τη στιγμή που καλλιεργούνται ελιτίστικες νοοτροπίες, που χρησιμοποιείται από κάποιον ως οχυρό για να εκτοξεύσει επίθεση προς ξένα άτομα, να στα λέω απλά γιατί δεν τα κατανοείς, πχ. κινητοποίηση ολόκληρης της παρέας εναντίον κάποιου ατόμου, θάψιμο και διασπορά συκοφαντιών με σκοπό τη διαβολή κάποιου ατόμου, χρησιμοποίηση της παρέας -ουσιαστικά ως κοινωνικού δυναμικού- για επιβολή άδικων, μεροληπτικών, αναξιοκρατικών, ρατσιστικών, κτλ ιδεών και πρακτικών (πχ, οκ έχεις δίκιο, αλλά επειδή την λες σε άτομο της παρέας μου έχεις άδικο), από τη στιγμή που προάγει την ομογενοποίηση απεκδύοντας από κάθε προσωπικό χαρακτηριστικό τα άτομα ως απαραίτητο σκοπό για την αποδοχή τους από την παρέα (και ξέρουμε όλοι πολλοί καλά πόσο μηδαμινά ανθεκτική είναι η νεοελληνική νοοτροπία σε κάθε τι διαφορετικό σε σύγκριση με το εξωτερικό) με αποτέλεσμα την χουλιγκανοποίηση της (κλασσικό παράδειγμα ανώριμης κοινωνικότητας), από τη στιγμή που το ανήκειν μετατρέπεται από αγαθό χρήσιμο για την προσωπική και κοινωνική βελτίωση, σε εφαλτήριο κοινωνικής αναλγησίας (πχ. έχω την παρέα μου άρα δεν με ενδιαφέρει ο παραέξω ή και επιδιώκω την απαξίωση του παραέξω -εδώ φαίνεται πως η αρρωστημένη νοοτροπία παρέας συμβάλλει αρνητικά, αν δεν υπήρχε το κοινωνικό δυναμικό της παρέας σε συνδυασμό φυσικά με την αρρωστημένη θεώρηση της, δεν θα υπήρχαν αυτές οι νοοτροπίες), πηγή καλλιέργειας συμπλεγμάτων ανωτερότητας (ανήκω, κάπου άρα σκέφτομαι ότι είμαι ανώτερος από τους άλλους), και πάρα πολλά άλλα, που οι κοινωνιολόγοι και ψυχολόγοι τα έχουν αναλύσει (peer pressure,)

όλα αυτά είναι ανωριμότητες που όπως πολύ σωστά εξέθεσε ο ΟΡ πηγάζουν από την ανωριμότητα των ατόμων ως μονάδες και την ανικανότητα των κοινωνικοποιητικών μηχανισμών και θεσμών

εδώ υπάρχει ολόκληρη βιβλιογραφία για μικροπεριβάλλοντα στο σχολείο, στο στρατό, στην εργασία, στην οικογένεια, τώρα εσύ έρχεσαι να μας πεις ότι όλα είναι οκ? δεν γίνεται ρε παιδί να ασχολούμαστε με αδαείς τώρα και να πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα

Δεν με ενοχλεί ότι βρίζεις...
Σημασία έχει ποιος σε βρίζει και όχι το βρίσιμο αυτό καθεαυτό...

Ούτε και ότι αναπαράγεις κοινωνιολογικές αρλούμπες που παπαγάλισες σε κάποιο έδρανο της παντείου...

Με ενοχλεί κάπως το υφάκι αυθεντίας που κομίζεις αλλά αυτό είναι ενδεικτικό κάθε ημιμαθή ξερόλα...

Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου...
Συνέχισε να βλεπεις μικροπεριβάλλοντα παντού και να υιοθετείς απόψεις στα όρια της μανίας καταδίωξης και πάσης φύσεως φοβίας...

Και που' σαι...
Προσοχή στις κλίκες! Ζουν ανάμεσά μας!

Υ/γραφο: Τον Τόντοκ τί τον έχεις;
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
καλά, αντιγράφεις τα ποστ μου περί ημιμάθειας, και χαρακτηρίζεις αρλούμπες ό,τι δεν καταλαβαίνεις, μάλιστα
και ίσως στην περίπτωση σου τελικά η αμάθεια να είναι χειρότερη από την ημιμάθεια, αφού εν προκειμένω συνδυάζεις όλα τα χαρακτηριστικά
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Είναι εν πρώτοις δύο διακριτά θέματα. Εντούτοις μήπως υπάρχουν και αναλογίες? Στο κάτω κάτω οι ίδιοι άνθρωποι εμφανίζουν αυτές τις συμπεριφορές. Μήπως υπάρχει ένα κοινό κίνητρο? Καλό πράγμα η κοινωνικότητα. Σε ποια βάση όμως αυτή συγκροτείται? Μήπως υπάρχει κάτι "αρρωστημένο" και "νοσηρό" πίσω της? Ενώ σε άλλες περιπτώσεις κάτι το υγιές? Μήπως η βάση  για αυτού του είδους τις κοινωνικές συνομαδώσεις είναι η αμυντική καχυποψία, και κατ ουσίαν όχι η κοινωνικότητα αλλά η αντι-κοινωνικότητα? Αυτού του είδους οι "παρέες" μήπως δεν αποτελούν έκφραση κοινωνικότητας, αλλά συσσωματώσεις που απλά εμποδίζουν την υγιή κοινωνικότητα?
Ποιο το σημείο αναφοράς τους? η "συγκολλητική ουσία τους". Το στοιχείο που συνέχει τέτοιου είδους παρέες? Μήπως είναι αρνητικά στοιχεία? Καχυποψία, για να μη πω εχθρικότητα, περιχαράκωση, άρνηση?

Πιστέ Ιππότη...
Δεν έχεις άδικο...
Είναι θέμα ανθρώπων και συνθηκών...
Η ίδια συμπεριφορά μπορεί στη μία περίπτωση να είναι επαινετέα και στην άλλη κατακριτέα...
Πχ μια παρέα δείχνει αλληλεγγύη σε ένα μέλος της και το στηρίζει σε μια δύσκολη στιγμή (πχ πρόβλημα υγείας)...
Μια κλίκα δείχνει αλληλεγγύη σε ένα μέλος της και το βοηθά να την σκαπουλάρει όταν έκανε μια λαδιά..
Ίδιοι μηχανισμοί, ίδιες πρακτικές, τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα...

Και ασφαλώς οι παρέες αυτοπροσδιορίζονται και έτεροπροσδιορίζονται ("εμείς" και οι "άλλοι") και ενίοτε περιχαρακώνονται...

Ωστόσο είναι λάθος να αντιμετωπίζουμε φοβικά το φαινόμενο ή ως κάτι αφύσικο...
Θα έβαζες ποτέ στην ίδια μοίρα κάποιον που μόλις γνώρισες με παιδιά που ξέρεις χρόνια και η σχέση είναι δοκιμασμένη στο χρόνο;

Από την άλλη, είναι στο χέρι του καθενός να διαφυλάξει την υγιή ατομικότητα και την αξιοπρεπειά του..Αν πχ μια παρέα δεν με εκφράζει πια, σηκώνομαι και φεύγω...Ή αν μου αρέσει μια γκόμενα, κάνω παιχνίδι και ας είναι από άλλη "παρέα" Αν έχω νοοτροπία προβάτου ΔΕΝ φταίει η παρέα αλλά εγώ...

Και στην τελική, τί στο διάολο είναι αυτή η "παρέα";
Μασονική Στοά; Σωματείο; Εταιρεία; Μήπως βγάζει και κάρτα μέλους;

Είναι λάθος να στοχοποιούμε εκφράσεις κοινωνικότητας και να τις ταυτίζουμε με τις παθολογικές εκδοχές τους, όπως κάνει κατά κόρον ο παλιός και ο ζουζουνος...
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
302
Πόντοι
386
Είναι λάθος να στοχοποιούμε εκφράσεις κοινωνικότητας και να τις ταυτίζουμε με τις παθολογικές εκδοχές τους, όπως κάνει κατά κόρον ο παλιός και ο ζουζουνος...

ε αυτό είναι το θέμα του θρεντ. Η παθολογική εκδοχή της "παρέας" και το ότι αυτή η παθολογική εκδοχή είναι κυρίαρχη στην Ελλάδα.Είναι ή δεν είναι έτσι? Σε αυτό να συζητήσουμε καλύτερα και όχι στην ανάλυση του palioy ή οτιδήποτε άλλο...
 

zouzounos1

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2007
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0

μην ξαναναφερθείς σε μένα έμμεσα, θιασώτη του copy/paste από wikipedia και google

και ακόμα απορείς για τις κλίκες? το έχεις ψάξει ψυχιατρικά αυτό?

και για να δεις ότι και άλλοι αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν κλίκες και 'παρέες με νοοτροπία κλίκας' σε όλους τους τομείς, και όχι μόνο στην εργασία...

πάρε και ένα link από αυτά που μπορείς να διαβάζεις (δηλαδή ιστοσελίδες και όχι βιβλία)  :2funny: :2funny: :2funny:


 

forest

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
3.997
Κριτικές
41
Like
559
Πόντοι
6.055
Ρε παιδια μηπως γνωριζεται ΚΑΜΙΑ ΚΛΙΚΑ ΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ενδιαφερομαι :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
ε αυτό είναι το θέμα του θρεντ. Η παθολογική εκδοχή της "παρέας" και το ότι αυτή η παθολογική εκδοχή είναι κυρίαρχη στην Ελλάδα.Είναι ή δεν είναι έτσι? Σε αυτό να συζητήσουμε καλύτερα και όχι στην ανάλυση του palioy ή οτιδήποτε άλλο...

Ο original poster ταύτισε παρέα με κλίκα και μάλιστα βλέπει παντού κλίκες...
Όσοι προσπάθηκαν να του αποδείξουν το αντίθετο (ότι υπάρχει και υγιή έκφραση κοινωνικότητας μέσω των παρεών), κατηγορήθηκαν ως κλικαδόροι που σκοπό είχαν να τον βλάψουν.

Για την ύπαρξη κλικών δεν θα διαφωνήσω, έχω γράψει αρκετά για αυτές κυρίως σε εργασιακούς χώρους αλλά δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο ούτε και είναι έντονο μόνο στην Ελλάδα...


μην ξαναναφερθείς σε μένα έμμεσα, θιασώτη του copy/paste από wikipedia και google

και ακόμα απορείς για τις κλίκες? το έχεις ψάξει ψυχιατρικά αυτό?

και για να δεις ότι και άλλοι αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν κλίκες και 'παρέες με νοοτροπία κλίκας' σε όλους τους τομείς, και όχι μόνο στην εργασία...

πάρε και ένα link από αυτά που μπορείς να διαβάζεις (δηλαδή ιστοσελίδες και όχι βιβλία)  :2funny: :2funny: :2funny:


Ρε δε γαμάω κλώνους λέμε...
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.534
Like
8
Πόντοι
16
Ο original poster ταύτισε παρέα με κλίκα και μάλιστα βλέπει παντού κλίκες...
Όσοι προσπάθηκαν να του αποδείξουν το αντίθετο (ότι υπάρχει και υγιή έκφραση κοινωνικότητας μέσω των παρεών), κατηγορήθηκαν ως κλικαδόροι που σκοπό είχαν να τον βλάψουν.

Για την ύπαρξη κλικών δεν θα διαφωνήσω, έχω γράψει αρκετά για αυτές κυρίως σε εργασιακούς χώρους αλλά δεν είναι αποκλειστικά ελληνικό φαινόμενο ούτε και είναι έντονο μόνο στην Ελλάδα...

Ρε δε γαμάω κλώνους λέμε...

Ότι πεις εσύ είπε ο original poster...

Αυτό κι αν είναι φασισμός, να σου βάζουν με το ζόρι λόγια που δεν έχεις πει στο στόμα σου....

Προσωπικά ποτέ δεν ταύτισα την υγιή παρέα με την κλίκα. Αν προσέξεις καθόλου (γιατί μάλλον δεν προσέχεις αυτά που γράφονται) ο τίτλος της δημοσίευσης είναι "Η ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΟ-ΤΣΑΤΣΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΕΑ-ΚΛΙΚΑ" και όχι "Η ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΛΙΚΑ"!
 

BiteMeIaMfresH

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2006
Μηνύματα
8.924
Like
15
Πόντοι
66
Φαίνεται όμως καθαρά ότι κινείσαι από προσωπικό μένος εναντίον μου. Δεν σε ενδιαφέρει να κάνεις διάλογο αλλά να βγάλεις εμένα άκυρο και γραφικό. Όχι επειδή έχεις εσύ κάτι προσωπικό μαζί μου, αλλά επειδή συνδέεσαι με μία παρέα κλίκα εδώ μέσα που θίχτηκε από αυτή τη δημοσίευση. Και επειδή νοιώθεις εξουσία και δυνατός συνδεόμενος με αυτή την παρέα - κλίκα θέλεις με το ζόρι να σιγήσεις τη φωνή μου. Αυτή ειναι δημοκρατική, ελεύθερη, κοινωνική και φιλική συμπεριφορά ενός ολοκληρωμένου ανθρώπου;

Παντως εγω δεν εχω θιχτει
καθολου
αληθεια
φιλαω σταυρο
εχω πει κ στη "κλικα" μου να μην θιχτει
δεν ξερω τι λες εσυ.. εμειςςςς κ ειμαστε ενα καρο ατομα προφανως γεμιζουμε κ ενα σταδιο... δεν θιγομαστε που να χτυπιεσαι!
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.534
Like
8
Πόντοι
16
Παντως εγω δεν εχω θιχτει
καθολου
αληθεια
φιλαω σταυρο
εχω πει κ στη "κλικα" μου να μην θιχτει
δεν ξερω τι λες εσυ.. εμειςςςς κ ειμαστε ενα καρο ατομα προφανως γεμιζουμε κ ενα σταδιο... δεν θιγομαστε που να χτυπιεσαι!

Σιγά μη θιχτείτε!

Το λέει άλλωστε και η υπογραφή μου: "Όποιος δεν βλέπει το θηρίο είναι γιατί το έχει μέσα του..."

Ψιλά γράμματα όμως αυτά για σένα και την τσατσο-κλικαδούρα σου...

Και όσο για το αν γεμίζετε στάδιο επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες (γιατί βασικό στοιχείο των τσατσο-κλικαδόρων είναι να ΕΛΕΓΧΟΥΝ τους άλλους). Το πολύ δυο - τρεις καναπέδες γεμίζει η τσατσο-κλικαδούρα σου... (+ μερικές δεκάδες γλύφτες που θέλουν να μπουν σ' αυτήν για να πάρουν προνόμια....αυτό τουλάχιστον πιστεύουν οι ίδιοι)
 

BiteMeIaMfresH

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2006
Μηνύματα
8.924
Like
15
Πόντοι
66
Που να θιχτείτε;

Το λέει και η υπογραφή μου: "όποιος δεν βλέπει το θηρίο είναι γιατί το έχει μέσα του..."

Ψιλα γράμματα όμως αυτά για σένα και την τσατσο-κλικαδούρα σου...

Και όσο για το αν γεμίζετε στάδιο επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες (γιατί βασικό στοιχείο των τσατσο-κλικαδόρων είναι να ΕΛΕΓΧΟΥΝ τους άλλους). Το πολύ δυο - τρεις καναπέδες γεμίζει η τσατσο-κλικαδούρα σου...

2-3 kanaπεδες γεμιζουμε 2-3 που ειμαστε ευτραφεις ανθρωποι
οι υπολοιποι ομως??? ουυυυ γεμιζουμε το γουεμπλευ τουλαχιστον
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.619
Κριτικές
1
Like
302
Πόντοι
386
Που να θιχτείτε;

Το λέει και η υπογραφή μου: "όποιος δεν βλέπει το θηρίο είναι γιατί το έχει μέσα του..."

Ψιλα γράμματα όμως αυτά για σένα και την τσατσο-κλικαδούρα σου...

Και όσο για το αν γεμίζετε στάδιο επέτρεψε μου να έχω αμφιβολίες (γιατί βασικό στοιχείο των τσατσο-κλικαδόρων είναι να ΕΛΕΓΧΟΥΝ τους άλλους). Το πολύ δυο - τρεις καναπέδες γεμίζει η τσατσο-κλικαδούρα σου... (+ μερικές δεκάδες γλύφτες που θέλουν να μπουν σ' αυτήν για να πάρουν προνόμια....)


Καλά εδώ τώρα όμως θα ρωτήσω. τι είδους προνόμια μπορεί να μοιράσει η Bite???
 
OP
OP
P

Palios pounai alios

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2008
Μηνύματα
1.534
Like
8
Πόντοι
16
Καλά εδώ τώρα όμως θα ρωτήσω. τι είδους προνόμια μπορεί να μοιράσει η Bite???

Ξέρεις πόσοι "αθώοι" εδώ μέσα πιστεύουν ότι αν μπουν στην τσατσο-κλικαδούρα θα κάνουν sex με την "προχωρημένη" και "απελευθερωμένη" Bite?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom