awdl0re
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2021
- Μηνύματα
- 2.769
- Like
- 5.255
- Πόντοι
- 1.056
Εξήγησε μου να κτλβ
αφου τ θττ τσ ευγενικά
συνυπάρχουν 8 (οκτώ) παράλληλες διαφορετικές ιστορίες που μόνο στιγμιαία μπλέκονται μεταξύ τους:
1.ο κύριος Αιδοιοσυρμός είναι ένας νεαρός, σπουδαγμένος και ολίγον τι μικροαστός κάτοικος της πρωτεύουσας. Συγκεντρώνει πάνω-κάτω όλα τα στερεότυπα της γενιάς του, μπολιασμένα με άφθονη δόση φαντασίας του - συχνά οι πολέμιοι του του την καταλογίζουν και ως φαντασιοπληξία. Μέχρι την ενηλικίωση των 35, βαριά βαριά 38 ετών, μαζεύει εμπειρίες ζωής, προετοιμάζει τον ημιπιτσιρικά εντός του να μεταλλαχτεί σε έναν καθωσπρέπει οικογενειάρχη με καριέρα, κουτσούβελα και σύντροφο. Μέχρι την ευτυχή εκείνη ώρα, σκορπάει το σεβαστό του κομπόδεμα σε:
α. χρηματοδότηση του ένοπλου αγώνα ταξικής πάλης (αγορά 16άδας μπυρονιών σε άλλα ρεμάλια εις την πλατεία Εξαρχείων)
β. κοινωνικές ζυμώσεις για την ανάδειξη ισοελευθεριακής κοινωνίας (γνέψιμο "ναι,ναι" σε κορασίδες πολύχρωμης κόμης από badoo/tinder) μέχρι να προτείνει "βόλτα με το αυτοκίνητο"
γ. χρηματοοικονομικό διδακτορικό σε αχαρτογράφητες δυνατότητες συμπίεσης της ισορροπίας προσφοράς/ζήτησης επί επιχειρήσεων άυλων εγκαταστάσεων με βάση του marketing τους το παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών (αίτημα για σκόντο σε κολ γκερλς)
δ. κριτική ταινιών συμβατικού ή μικρού μήκους σε α' προβολή (παλινδρόμηση του πέους ενώ κάνει sexting)
2.Δύο κύριοι μπρος στην απρόσμενη εμφάνιση μιας νεαράς θεώρησαν πρέπον να λύσουν τις ευγενείς διαφορές προσέγγισης της ξαφνικής αυτής κατάστασης με μια μονομαχία. Είναι από τις περιπτώσεις που κανείς δεν θυμάται επακριβώς γιατί ξεκίνησε ο τσακωμός αλλά συνεχίζεται στο βάθος των δεκαετιών με άσβεστο πάθος, σαν κρητική βεντέτα αλλά χωρίς το μπανάλ ντύσιμο/προφορά/πολιτικό κεφάλαιο της ιδιότυπης αυτής Νήσου. Ο κ.Τζον100 τους προέτρεψε να εκτονώσουν την ομολογουμένως περισσευούμενη τεστοστερόνη τους με μία παρτίδα τάβλι, αλλά καθώς αμφότεροι έχουνε να παίξουνε από το δεύτερο έτος της σχολής και θα γινόντουσαν ρόμπα, προτίμησαν να εμμείνουν στην χρήση όπλων/αλυσίδων/φτυαριών και παραδοσιακού ξίφους, καθότι με 2-3 μαφιόζικες εκτελέσεις μέρα μεσημερι στην χώρα μας ανά βδομάδα, ομολογουμένως είναι πιο σικ τρόπος επίλυσης διαφορών. Ευελπιστούμε - όσοι από εμάς, χρησιμοποιούμε την βία μόνο στην μορφή κωλοσκάμπιλων (και μόνο αφού η γυνή μας παρακαλάει λιώνοντας για αυτό, αφού σε στην τρίωρη έξοδο πριν για ποτάκι έχει αναλύσει εκτενώς την αξία πάταξης της τοξικής αρρεννωπότητας) - ότι επειδή ο ένας μονομάχος βολεύεται Πετρούπολη για να το συνδυάσει με καφεδάκι στον κολλητό και ο άλλος Ασπρόπυργο για μην χαλάσει έξτρα βενζίνη μια και θα πεταχτεί για να ανοίξει το αυτόματο πότισμα σε ένα χωραφάκι εκεί γύρω, ότι εν τέλει θα πρυτανεύσει η λογική και θα καταλάβουν αμφότεροι ότι κανένας δεν προσέβαλε κανένας προσωπικά, παρά μόνον ένα αόριστο είδωλο ροκανίσματος ελεύθερου χρόνου, με το οποίο το μόνο που τους συνδέει είναι ένας κώδικος πρόσβασης το οποίο αύριο μπορεί να ξεχάσουν μπρος στην σκοτούρα να βγει η επόμενη δόση ΕΝΦΙΑ.
3.Το αντικείμενο του πόθου που για τον έναν εκ των προηγούμενων είναι μια ευσεβής πλην ολίγον αθυρόστομη δεσποινίς και για τον άλλον ένα εξόχως προκλητικό απότοκο της γενιάς που αντί συγγενών πήρε τα πρώτα χειροκροτήματα από το ίνστα και αντί κοσμοπόλιταν πήρε το πρώτο σαβουάρ βιβρ από τα ινσταστορυς ινφλουενσερ. Αν δεν ήξερα την ακεραιότητα του χαρακτήρος του κ.Μπρόκολου, θα υποψιάζομουν ένα πρότζεκτ του με σκοπό να μας πείσει όλους εδώ μέσα, φοιτητάκους/αγρότες/τοκογλύφους/δικηγόρους/ζιγκολό να γίνουμε μενγκόουδέαρόουνγουέι εντ δέαρ παλάμες έχουν ροζιάσει. Αφού μας εξέθεσε την άποψη ότι είναι επιπόλαιο να καταχωρούμε αυθαίρετα την παρουσία κάποιας εδώ ως εκδιδόμενης (ενώ ταυτόχρονα, μας καταχώρησε αυθαίρετα ως πελάτες που η πουτάνα μας λέει στα ρώσικα "τελείωσε σίχαμα"), αφού εξήρε την σημασία μη δημοσιοποίησης των προσωπικών διαλόγων (αφού ταυτόχρονα μας έχει γράψει μέσες άκρες τι της έχει δηλώσει έκαστος σε πμ), αφού μας αποχαιρέτησε ότι αποχωρεί (αλλάζοντας δέκα άβαταρ ως famous last words), εν τέλει μας έπεισε τουλάχιστον ότι είναι γυναίκα, ξέρετε από αυτές χαρακτήρα βράχο και αποφάσεις αδιάλλακτες.
4.Οι κύριοι Ρωγοεραστής και Μονοποικιλιακός αποφάσισαν ότι η ανταλλαγή φιλοφρονήσεων και ψιλής κουβεντούλας ήταν μια έξοχη επιλογή επί διοργάνωσης ολυμπιακών αγώνων αλλά επί εποχής επόμενων δύο κρίσιμων εβδομάδων, χωρίς λίγο σασπένς και αδρεναλίνη δεν κυλάει η μέρα. Ως εκ τούτου έχουνε βαλθεί να αποδείξουν ότι η αντρική φιλία είναι κατασκεύασμα εξίσου σαθρό με την γυναικεία, αλλά τουλάχιστον βγαίνουν καλύτερες ατάκες ώρες ώρες.
5.Ο κ.Άγιος δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση επί του ερωτήματος αν θα πάρει μαζί του τα χρήματα που φυλάει στο σεντούκι της σοφίτας νο69 επί του οίκου ευγηρίας του. Κανείς δεν γνωρίζει γιατί συνεχίζει το αβγάτισμα αυτών, ενώ προφανώς επαρκούν για τα εναπομείνατα κουρέματα/μασάζ/ξυρίσματα/απόθεμα λαμπάτων και μη, συστημάτων ήχου. Ίσως η εξάσκηση του νου που του χαρίζουν οι πιστωληπτικές του δραστηριότητες να του δίνουν μια ψευδαίσθηση νεότητος, παρά το γεγονός ότι ούτως ή άλλως το κέφι και το μπρίο του εδώ μέσα υπήρξε και εμμένει να υπάρχει ανεπανάληπτο.
6.Ο κ.Μπρόκολος συνεχίζει την μάχη ενάντια στον γυναικοκεντρικό καζινοκαπιταλισμό. Όποιος τα έχει βάλει με γυναίκα ή καζίνο, μαντεύει ποιος θα χάσει στο τέλος.
7.Ο ρεζνόφ ονειρεύεται την πρώτη μέρα που ο ιός θα είναι μια φρικτή ανάμνηση. Αναρωτιέται αν θα έχει ακόμα δύναμη για περπάτημα, στομάχι για πατσά και μπόμπες και φωνή για ιαχές σαββατόβραδου. Όσο όλοι τρώγονται με αγνώστους, αυτός τρώγεται με την αναμέτρηση με την κλεψύδρα. Σαν όλες τις σοβαρές μάχες, αυτή είναι βουβή.
8.Ο κ.Μη επανδρωμένη σέλφι στέλνει σε παλιούς γνωστούς αναζητώντας ένα σημάδι ζωής της Δώρας. Αναρωτιέται αν το ναυάγιο της ζωής του θα γίνει κάποτε ντοκυμαντέρ. Εάν ναι, θα μπορέσει ο σκηνοθέτης να εκφράσει σε αυτό, όσα απέτυχε να εκφράσει στην ζωή του, που ηθελημένα ή από συμπτώσεις, εν πολλοίς σπατάλησε