Από που προκύπτει αυτό,φίλε μου?Βλέπω πάλι το ίδιο έργο θα δούμε και φέτος Φέτελ και πάλι Φέτελ.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 211K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Φίλε δεν ασχολούμαι πολύ με την φόρμουλα αλλά απλώς πιστεύω δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανείς τον Φέτελ στα ίσα,εκτός κι αν το μονοθέσιο του είναι τόσο κακό σε σχέση με τ' άλλα.Από που προκύπτει αυτό,φίλε μου?
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
αν εγιναν αλλαγες στους κανονισμους ισωσ αλλαξουν και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων. ετσι δεν ξεπεταχτηκε και RED BUL to 2009. Ο πινακας πιο πανω δειχνει οτι και αυτοι ψαχνονται
Δεν έχεις άδικο. Κάθε μεγάλη αλλαγή κανονισμών ανακατεύει την τράπουλα. Αυτό βοήθησε τον Andrian Newey τον κορυφαίο μηχανικό / αεροδυναμιστή / σχεδιαστή να σχεδιάσει εκ βάθρων την Red Bull που τελειοποίησε το 2010 με το μονοθέσιο RB6,που κέρδισε το νταμπλ του 2010.
Φέτος πάντως οι αλλαγές δεν είναι τόσο μεγάλες, οι μεγάλες θα είναι το 2014.
Για εφέτος η πιο σημαντική είναι στη χρήση του DRS. Μέχρι και πέρυσι η χρήση του ήταν ελεύθερη στις δοκιμές από φέτος οριοθετείται στα σημεία που επιτρέπεται και στον αγώνα. Σ’ αυτά και μόνο τα σημεία οι οδηγοί θα μπορούν να το ενεργοποιούν κατά το δοκούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Εδώ θα χάσει η Red Bull που το χρησιμοποιούσε ιδανικά και μονοπωλούσε τις pole positions.
Επιπλέον απαγορεύονται οι διατάξεις διπλού DRS δηλαδή το στολάρισμα και του εμπρός φτερού που πέρυσι πρώτη παρουσίασε η Mercedes και υιοθέτησαν και άλλες ομάδες όπως η Lotus. Βέβαια αρκετές είναι οι ομάδες που δουλεύουν πάνω σε διατάξεις παθητικού DRS.
Απαγορεύονται τα σκαλοπάτια στο ρύγχος των μονοθεσίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον πέρυσι και δεν ήταν ότι πιο καλαίσθητο.
Το όριο ελάχιστου βάρους αυξάνεται από τα 640 – 642 κιλά γιατί φέτος η Pirelli θα έχει νέα ελαστικά. Τα εμπρός ελαστικά είναι 200gr βαρύτερα το καθένα και τα πίσω 700gr βαρύτερα το καθένα.
Εάν ένα μονοθέσιο σταματήσει στην πίστα θα πρέπει κατ’ ελάχιστο στο ρεζερβουάρ του να βρίσκεται καύσιμο ικανό για να φτάσει στα πιτ και επιπλέον ένα λίτρο καυσίμου για δείγμα.
Να δούμε τι θα γίνει και στο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.
Δεν είναι έτσι ακριβώς...έχουν αλλάξει τα πράγματα! Αν δεν έχεις μονοθέσιο,δεν κερδίζεις σε ιδανικές συνθήκες! Ακόμα παίζει ρόλο η στρατηγική και οι καιρικές συνθήκες,το πόσο θα βελτιωθείς μέσα στην σαιζόν...Φίλε δεν ασχολούμαι πολύ με την φόρμουλα αλλά απλώς πιστεύω δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανείς τον Φέτελ στα ίσα,εκτός κι αν το μονοθέσιο του είναι τόσο κακό σε σχέση με τ' άλλα.
Συμφωνώ,είναι νωρίς ακόμα...αλλά ένα κακό μονοθέσιο είναι δύσκολο να βελτιωθεί τόσο όσο να μπορεί να πάρει νίκες! Παράδειγμα το περυσινό θέμα της Ferrari,με την αεροδυναμική σήραγγα που "μας" στέρησε τον τίτλο!Δεν έχεις άδικο. Κάθε μεγάλη αλλαγή κανονισμών ανακατεύει την τράπουλα. Αυτό βοήθησε τον Andrian Newey τον κορυφαίο μηχανικό / αεροδυναμιστή / σχεδιαστή να σχεδιάσει εκ βάθρων την Red Bull που τελειοποίησε το 2010 με το μονοθέσιο RB6,που κέρδισε το νταμπλ του 2010.
Φέτος πάντως οι αλλαγές δεν είναι τόσο μεγάλες, οι μεγάλες θα είναι το 2014.
Για εφέτος η πιο σημαντική είναι στη χρήση του DRS. Μέχρι και πέρυσι η χρήση του ήταν ελεύθερη στις δοκιμές από φέτος οριοθετείται στα σημεία που επιτρέπεται και στον αγώνα. Σ’ αυτά και μόνο τα σημεία οι οδηγοί θα μπορούν να το ενεργοποιούν κατά το δοκούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Εδώ θα χάσει η Red Bull που το χρησιμοποιούσε ιδανικά και μονοπωλούσε τις pole positions.
Επιπλέον απαγορεύονται οι διατάξεις διπλού DRS δηλαδή το στολάρισμα και του εμπρός φτερού που πέρυσι πρώτη παρουσίασε η Mercedes και υιοθέτησαν και άλλες ομάδες όπως η Lotus. Βέβαια αρκετές είναι οι ομάδες που δουλεύουν πάνω σε διατάξεις παθητικού DRS.
Απαγορεύονται τα σκαλοπάτια στο ρύγχος των μονοθεσίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον πέρυσι και δεν ήταν ότι πιο καλαίσθητο.
Το όριο ελάχιστου βάρους αυξάνεται από τα 640 – 642 κιλά γιατί φέτος η Pirelli θα έχει νέα ελαστικά. Τα εμπρός ελαστικά είναι 200gr βαρύτερα το καθένα και τα πίσω 700gr βαρύτερα το καθένα.
Εάν ένα μονοθέσιο σταματήσει στην πίστα θα πρέπει κατ’ ελάχιστο στο ρεζερβουάρ του να βρίσκεται καύσιμο ικανό για να φτάσει στα πιτ και επιπλέον ένα λίτρο καυσίμου για δείγμα.
Να δούμε τι θα γίνει και στο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Έτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
Επιτέλους ένα άτομο που γνωρίζει από F1.......ακριβώς έτσι είναι....Έτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Στην πίστα της Βαρκελώνης μεταφέρθηκαν οι ομάδες για να συνεχίσουν τις δοκιμές στα νέα μονοθέσια.
Σήμερα πρώτη μέρα και όπως πάντα κάθε ομάδα συμμετείχε με ένα αυτοκίνητο.
Ο καλύτερος χρόνος κάθε πιλότου και οι γύροι που συμπλήρωσε :
1. Rosberg, Mercedes, 1:22.616, 54 laps
2. Raikkonen, Lotus, 1:22.623, 44 laps
3. Alonso, Ferrari, 1:22.952, 110 laps
4. Vettel, Red Bull, 1:22.965, 66 laps
5. Maldonado, Williams, 1:23.733, 85 laps
6. Ricciardo, Toro Rosso, 1:23.884, 72 laps
7. Perez, McLaren, 1:24.124, 75 laps
8. Di Resta, Force India, 1:24.144, 82 laps
9. Gutierrez, Sauber, 1:25.124, 66 laps
10. Chilton, Marussia, 1:26.747, 65 laps
11. Pic, Caterham, 1:27.534, 49 laps
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Χρόνοι της δεύτερης μέρας στα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης:
1. Sergio Perez (McLaren) 1:21.848, 97 laps
2. Sebastian Vettel (Red Bull) 1:22.197, 84 laps
3. Kimi Raikkonen (Lotus) 1:22.697, 43 laps
4. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:22.726, 121 laps
5. Fernando Alonso (Ferrari) 1:23.247, 76 laps
6. Valtteri Bottas (Williams) 1:23.561, 98 laps
7. Daniel Ricciardo (Toro Rosso) 1:23.718, 70 laps
8. Paul di Resta (Force India) 1:23.971, 62 laps
9. Nico Hulkenberg (Sauber) 1:24.205, 88 laps
10. Max Chilton (Marussia) 1:25.115, 66 laps
11. Charles Pic (Caterham) 1:26.243, 102 laps
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Το είπαμε αυτό από τα πρώτα δοκιμαστικά!
Οι χρόνοι μπορεί να δείχνουν σε έναν βαθμό τις δυνατότητες των μονοθεσίων, αλλά σίγουρα δεν είναι συγκριτικά ενδεικτικοί, αφού οι ομάδες έκαναν πολλές δοκιμές στις γόμες ελαστικών, ενώ είναι άγνωστο το φορτίο καυσίμου την στιγμή της χρονομέτρησης.
Tsolias.Psolias
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 15.106
- Like
- 28
- Πόντοι
- 166
της toyota νοίκιασαν αν δεν κάνω λάθος, γιατί αναβαθμίζουν τη δικιά τουςΈτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
glove
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 536
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
χεραιτω τους φαν της φορμουλα.
ωραια ειναι ολα αυτα που λετε εδω αλλα το θεμα που θα μας απασχολησει σε λιγες μερες ειναι το εξης: θα δουμε φ1 στον αλφα φετος???? τι λετε?? εγω πιστευω πως οχι αλλα μακαρι να βγω ψευτης. εναλλακτικους τροπους για να δουμε φ1 ξερει κανεισ?
ωραια ειναι ολα αυτα που λετε εδω αλλα το θεμα που θα μας απασχολησει σε λιγες μερες ειναι το εξης: θα δουμε φ1 στον αλφα φετος???? τι λετε?? εγω πιστευω πως οχι αλλα μακαρι να βγω ψευτης. εναλλακτικους τροπους για να δουμε φ1 ξερει κανεισ?
BBC..............χεραιτω τους φαν της φορμουλα.
ωραια ειναι ολα αυτα που λετε εδω αλλα το θεμα που θα μας απασχολησει σε λιγες μερες ειναι το εξης: θα δουμε φ1 στον αλφα φετος???? τι λετε?? εγω πιστευω πως οχι αλλα μακαρι να βγω ψευτης. εναλλακτικους τροπους για να δουμε φ1 ξερει κανεισ?
FABOULOS
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 3.791
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Λές να το κάνουμε για παραπλάνηση?Σχεδόν 1,4 sec πίσω ο Αλόνζο........ :S
Μακάρι....αλλιώς θα κυνηγάμε πάλι!
dimk93
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 3.563
- Like
- 110
- Πόντοι
- 16
Το είπαμε αυτό από τα πρώτα δοκιμαστικά!
Barcelona F1 test times – day three: 21 February – 3pmΛές να το κάνουμε για παραπλάνηση?
Μακάρι....αλλιώς θα κυνηγάμε πάλι!
Full lap times, as of 3pm local time on the third day of the F1 2013 group test at the Catalunya circuit near Barcelona
1. Fernando Alonso Spain Ferrari-Ferrari 1min 21.875secs
2. Nico Hulkenberg Germany Sauber-Ferrari 1min 22.160secs
3. Romain Grosjean France Lotus-Renault 1min 22.188secs
4. Nico Rosberg Germany Mercedes-Mercedes 1min 22.611secs
5. Pastor Maldonado Venezuela Williams-Renault 1min 22.675secs
6. Valtteri Bottas Finland Williams-Renault 1min 22.826secs
7. Jenson Button Britain McLaren-Mercedes 1min 22.840secs
8. Adrian Sutil Germany Force India-Mercedes 1min 22.877secs
9. Mark Webber Australia Red Bull-Renault 1min 23.024secs
10. Jean-Eric Vergne France Toro Rosso-Ferrari 1min 23.366secs
11. Giedo van der Garde Holland Caterham-Renault 1min 26.329secs
12. Max Chilton Britain Marussia-Cosworth 1min 26.416secs
all times unofficial
glove
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 536
- Like
- 2
- Πόντοι
- 6
καλο το BBC αλλα εχει μονο τους 10 αγωνες.BBC..............
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K