Στο μεταξύ η αλητεία Γουλφ και Χάμιλτον συνεχίζεται.
Η Μερσεντές φέτος τα έκανε σκατα και έφτιαξε ένα μονοθέσιο που δε γίνεται να βελτιωθεί. Το μελέτησαν και προσπάθησαν τα το φέρουν με τις αναβαθμίσεις αλλά τα προβλήματα του είναι δομικά. Και βέβαια με βάση τους κανονισμούς ούτε επιτρέπεται να αλλάξουν μονοθέσιο ούτε βέβαια να χαλάσουν περισσότερα χρήματα για να διορθώσουν το ισχύον.
Τι κάνουν λοιπόν;
Έστησαν μια κακόγουστη κομωδια με τη Λουλού τάχα μου να υποφέρει από τη μέση της και έχουν κάνει ταυτόχρονα με το αδερφατοβπου την προωθεί, μια τεράστια επίθεση στη φια στα σοσιαλ μιντια, προσπαθώντας να την αναγκάζουν να αλλάξει τους κανονισμούς προς όφελος της Μερσεντές και του Χάμιλτον.
Οι επιλογές που υπάρχουν όμως είναι μόνο δύο.
1. Αυξάνουν το ύψος του μονοθεσίου για να περιορίσουν το φαινόμενο της αναπήδησης που σημαίνει θα γίνει το αμάξι πιο αργό
2. Αν είναι το αμάξι τόσο επικίνδυνο για τους οδηγούς όπως γκρινιάζουν ψεύτικα ο γουλφ και η Λουλού, πρέπει η φια να τους αποκλείσει για την ασφάλεια των οδηγών.
Επειδή είναι κακομαθημένα μουνόπανα και οι δυο τους, προσπαθούν με ψέματα να γαμησουν ολους τους υπόλοιπους για να βγουν αυτοί από πάνω. Μιλάμε για τεράστιους αλήτες;!
Κατά τα άλλα γκρινιάζουν τα μουνόπανα ότι ταχαμου ζοριζεταινη Λουλού επειδή το κάθισμα του είναι σα ξαπλώστρα , όταν πέταξε τον Μαξ έξω με 6 g στα τσιμέντα δε τον ένοιαζε, ίσα ίσα πανηγύριζε σα μαλακας. Εισης όταν προπεραι η Φεράρι είχε ένα πλεονέκτημα με την ψύξη του κινητήρα της, πλαονελτημανπου δεν ήταν παράνομο αλλά απλά ήταν πάνω από τους κανονισμους, η φια τους γάμησε με σίγουρο εμπάργκο δύο ετών, όταν η Μερσεντές έφτιαξε το τιμόνι που άλλαζε την γωνία καμπερ δίνοντας πλεονέκτημα, σφύριζε αδιάφορα και τώρα της ζητούν να αλλάξει τους κανονισμούς επειδή η Μερσεντές είναι αμπαλοι και έφτιαξαν μάπα αμάξι.
Αν η φια υποκύψει στην αλητεία τους εγώ θα πάψω να παρακολουθώ μα το θεω με τους αληταραδες.