Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 212K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

kinks

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2006
Μηνύματα
2.318
Like
711
Πόντοι
96
τα κοκκαλα του σενα οχι μονο δε θα τριζουν αλλα το αντιθετο

ο λουις χαμιλτον εχει αναπτυξει μια ιδιοτυπη σχεση με την αδελφη του Α.Σενα επισκετπεται παντα το ινστιτουτο σενα οποτε τρεχει στην βραζιλια, για να δειξει τον σεβασμο του και την αγαπη του προς τον τεραστιο βραζιλιανο. 

Τωρα στα σοβαρα, καταλαβαινω οτι θετεις θεμα ποιοτητας. Απλως θελω να πω οτι ειναι αλλες εποχες και συνθηκες, δευτερον οι αριθμοι δε λενε παντα την αληθεια(πχ Αλονσο) καποιες φορες ομως την λενε(πχ Σουμαχερ) και τελος, οτι τον καθε οδηγο αυτος που θα τον κρινει τελικα ειναι η Ιστορια. Εκει ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει.

Πιστευω, αλλα ειναι προσωπικη αποψη και μπορει αυτο να ενεχει και το στοιχειο του λαθος, οτι ο Χαμιλτον θα μεινει στην Ιστορια ως ενας απο του πολυ μεγαλους. Αλλα αυτο θα το δειξει ο χρονος...

Συμφωνώ απόλυτα.  Παρόλο ότι δεν τον πάω ιδιαίτερα, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι κάνει ελάχιστα λάθη, είναι μάλλον ο καλύτερος στην βροχή, όταν βρίσκεται υπό πίεση λειτουργεί σχεδόν πάντα υποδειγματικά, προφυλάσσει τα λάστιχά του κλπ.  Είτε μας αρέσει, είτε όχι αυτά τα χαρίσματα τα έχει.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Συμφωνώ απόλυτα.  Παρόλο ότι δεν τον πάω ιδιαίτερα, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι κάνει ελάχιστα λάθη, είναι μάλλον ο καλύτερος στην βροχή, όταν βρίσκεται υπό πίεση λειτουργεί σχεδόν πάντα υποδειγματικά, προφυλάσσει τα λάστιχά του κλπ.  Είτε μας αρέσει, είτε όχι αυτά τα χαρίσματα τα έχει.
τα προηγουμενα χρονια ειχε το ταλεντο, ειχε την ταχυτητα αλλα εκανε και λαθη αρκετα. Το τελευταιο εναμιση πρωταθλημα ειναι πολυ ωριμος και πραγματικα εχει φτασει σε πολυ υψηλα στανταρ

νομιζω δε χρειαζεται  να μπαινουμε σε διαδικασιες συγκρισης ακομα. πρεπει να τελειωσει η καριερα του πρωτα. να δουμε ολο το εργο του
 

anexelektos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Σεπ 2010
Μηνύματα
506
Κριτικές
6
Like
207
Πόντοι
286
εγώ πάντως που δε βλέπω και πολύ φόρμουλα, έχω να πώ ότι μάλλον είχε δίκιο ο φίλος που έλεγε ότι το σύστημα δεν πάει τον Βερστάπεν είδα προχθές το Μπότας έκανε δυο στούκες παραλίγο να τους βγάλει έξω και ο Ρικάρντο ο κακομοίρης του έσπασε το μισό αμάξι απο θαύμα δεν εγκατέλειψε και κανείς δεν είπε κουβέντα παρόλο ότι του έριξαν και ποινή μάλιστα βγήκε ο Βέτελ και είπε ότι ε εντάξει δε φταίει ο Μπότας όμως όταν τον είχε τρακάρει ο Βερστάπεν έλεγαν όλοι ότι πόσο κακός είναι και λοιπά. Δύο μέτρα και δύο σταθμά παει το πράμα
 

zakthes

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
520
Like
476
Πόντοι
26
Γιατι ρε παιδια πρεπει παντου να υπαρχουν συνομωσιες κτλ? ισχυει το ιδιο που ισχυει σε ολους τους τομεις. Ο νομος του ισχυρου. Η ferrari κ η mercedes ειναι πιο ισχυρες σαν ομαδες απο τη red bull π.χ. Το θεμα ειναι πως οποιος εχει πιο ισχυρο αυτοκινητο κερδιζει. Βλεπετε πως η διαφορα μετα απο αυτες τις 3 ομαδες ειναι χαωδης. Οσον αφορα τους πιλοτους φαινεται πως στους κορυφαιους κερδιζει αυτος με τα λιγοτερα λαθη. Λαθος εννοουμε χιλιοστα του δευτερολεπτου αλλα αυτο κανει τη διαφορα. Μεχρι τωρα ο χαμιλτον δειχνει πως κανει τα λιγοτερα λαθη απο τους υπολοιπους κ γι αυτο ειναι μπροστα. Το χειροτερο για εμενα ειναι πως δεν μπορουμε να δουμε προσπερασεις λογω αεροδυναμικης. Δεν εχω τις γνωσεις για να το εξηγησω αλλα απο οσα εχω καταλαβει μπορει ενα μονοθεσιο να φτασει πισω απο το αλλο σε αποσταση κοντα στο δευτερολεπτο αλλα δεν ειναι ευκολο να μεινει απο πισω του κ να το προσπερασει
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
[size=20pt]Μεταγραφική βόμβα από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο![/size]

http://[URL unfurl="true"]www.sportotal.gr/media/k2/items/cache/56eb83ee262c89c00f9ec02b61d25438_XL.jpg?t=1523789985[/img[/URL]]


[size=20pt]Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο στη Renault.[/size]

Βόμβα στην καρδιά του καλοκαιριού, και πολύ μακριά από κάθε πιθανό σενάριο που αφορούσε τις μεταγραφικές κινήσεις του Αυστραλού. Έτσι λοιπόν και πριν η Formula 1 επανεκκινήσει μετά την καλοκαιρινή διακοπή στην πίστα του Σπα στο Βέλγιο, το μεταγραφικό θρίλερ του Ρικιάρντο ολοκληρώθηκε.

Ωστόσο, φαίνεται ότι ο Αυστραλός θέλησε να φέρει τα πάνω – κάτω στο μεταγραφικό παζάρι αφού από το 2019 θα τρέχει με τα χρώματα της Renault.

Ο honey badger οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση επειδή στη Red Bull θεώρησε ότι δε θα είχε ελπίδες να διεκδικήσει πρωτάθλημα μιας και ο Μαξ Φερστάπεν ουσιαστικά έγινε ο Νο. 1 οδηγός τους μετά την ανανέωση που υπέγραψε πέρυσι.

 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
954
Like
79
Πόντοι
6
Σωπα ρε φιλε αυτο πραγματικα δεν το περιμενα.Τωρα τι σκατα ελπιδες για καλες θεσεις θα εχει με την Renault ειναι αλλο θεμα.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Σωπα ρε φιλε αυτο πραγματικα δεν το περιμενα.Τωρα τι σκατα ελπιδες για καλες θεσεις θα εχει με την Renault ειναι αλλο θεμα.
η λογικη του ειναι καλυτερα πρωτος στο ''χωριο'' παρα δευτερος στην πολη

στην red bull πλεον ειναι το νο2 και θα ηταν και του χρονου. Μετα την ανανεωση ο Φερσταπεν ειναι το αδιαφιλονικητο νο1.

Δεν υπερχε αλλη επιλογη, εκτος αν αποδεχοταν να ειναι νο2 στην ρεντ μπουλ
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
επισης απο του χρονου η red bull θα τρεχουν με honda

μπορει να εκτιμα οτι θα ειναι καλυτερα στην Renault.
 

mad_max

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
12 Νοε 2005
Μηνύματα
1.007
Κριτικές
97
Like
4.790
Πόντοι
22.915
www.autoblog.gr/2018/08/03/epishmo-o-ricciardo-efyge-apo-thn-red-bull-ypegrapse-sth-renault/]Επίσημο: Ο Ricciardo φεύγει από την Red Bull, υπέγραψε στη Renault το 2019[/url]

Το 2018 θα είναι η τελευταία χρονιά  του Daniel Ricciardo στην οικογένεια της Red Bull, καθως μετά από 9 χρόνια ανακοινώθηκε ότι θα φύγει από την αυστριακή ομάδα. Την ίδια ώρα, η ομάδα της Renault Sport Formula One είναι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει ότι ο 29-χρονος Αυστραλός θα τρέξει με τα κίτρινα χρώματα για τα επόμενα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι και το τέλος του πρωταθλήματος του 2020.

Συνοδηγός του θα είναι ο Nico Hülkenberg, κάτι που σημαίνει ότι ο Carlos Sainz Jr. αποχωρήσει από την ομάδα. Με αυτή την κίνηση για ακόμα μια φορά η σταδιακή επένδυση που γίνεται από τη Renault,καθώς πρώτα αναβάθμισε τις εγκαταστάσεις και υποδομές της, και πλέον το έμψυχο δυναμικό της.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ

O F.Alonso ετοιμαζεται για μια μεγάλη αποκαλυψη στην διαρκεια της σημερινης μερας!!

Προφανως η" θα ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Mclaren η" θα ανακοινωσει οτι αποχωρεί απο την F1.

Αναμενουμε...με αγωνια..
 

kosamf

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.795
Κριτικές
25
Like
1.915
Πόντοι
2.537

Δεν ειμαι ειδικος στην F1, αλλά θεωρω τον Hamilton ως τον μεγαλυτερο οδηγο στη μετα-Schumacher εποχη.

Ο Vettel ειναι πολυ σταθερος και αξιοπιστος οδηγος, αλλά δεν τον εχω δει να κανει και πολλα εντυπωσιακα πραγματα χωρις τεχνολογικο πλεονεκτημα και ευνοια της ομαδας.

Αυτο δεν σημαινει οτι παραβλεπω την τεραστια καριερα του, απλά ο Hamilton μού φαινεται Νο1.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Δεν ειμαι ειδικος στην F1, αλλά θεωρω τον Hamilton ως τον μεγαλυτερο οδηγο στη μετα-Schumacher εποχη.

Ο Vettel ειναι πολυ σταθερος και αξιοπιστος οδηγος, αλλά δεν τον εχω δει να κανει και πολλα εντυπωσιακα πραγματα χωρις τεχνολογικο πλεονεκτημα και ευνοια της ομαδας.

Αυτο δεν σημαινει οτι παραβλεπω την τεραστια καριερα του, απλά ο Hamilton μού φαινεται Νο1.
Ισχυει αυτο που λες. Στην ιδια κλαση ειναι και ο Αλονσο με τον Φετελ. Ο Αλονσο αδικειται λιγο απο τα αποτελεσματα, τις επιλογες του και ισως και τον χαρακτηρα. Γενικο ταμειο παντως θα γινει οταν σταματησουν και οι τρεις τους.
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
[size=20pt]ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ[/size]

[size=15pt]Ο ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ FORMULA 1 ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ

1) ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

2) ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΕΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ(INDY CARS?..)

3) EKΛΕΙΣΕ ΚΑΠΩΣ ΑΙΝΟΙΓΜΑΤΙΚΑ...Finally, I would also like to thank my former teams, team-mates, competitors, colleagues, partners, journalists and everyone I have worked with in my F1 career. And, especially, my fans all over the world. I am quite sure our paths will cross again in the future.”[/size]

0fc2befadbf22802b7fdd49d3dc244a9.jpg
 

Nekrothaftis4

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουλ 2017
Μηνύματα
954
Like
79
Πόντοι
6
Oταν συνηθιζεις να παλευεις για τιτλους και να τρεχεις με γρηγορα μονοθεσια δυσκολα μπορεις να αντεξεις την μετριοτητα και πιστευω πως αν κλεισει καποιος την μυτη του Alonso οχι απλα θα σκασει αλλα θα κανει μπαμ που θα ακουστει μεχρι την ισπανια.Καλη επιτυχια σε οτι και αν κανει γιατι ειναι απο τους κορυφαιους "παλιους" που απεμειναν.
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.065
Like
3.712
Πόντοι
606
Κρίμα,άλλος ένας από τους παλιούς αφήνει τη φόρμουλα.Μόνο ο Ραικόνεν έμεινε πλέον.
 

Επισκέπτης
Κρίμα,άλλος ένας από τους παλιούς αφήνει τη φόρμουλα.Μόνο ο Ραικόνεν έμεινε πλέον.





Το grid του 2001 στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία:

Από τα δεξιά προς τα αριστερά:

1η σειρά: Fisichella, Buton, Coulthard, Hakkinen, Michael Schumacher, Barrichello, Montoya, Ralf Schumacher.

2η σειρά: Frentzen, Trulli, Heidfeld, Raikkonen, Irvine, Burt.

3η σειρά: Alesi, Mazzacane, Verstappen, Berdoldi, Villeneuve, Panis, Alonso, Marques

 

Συνημμένα

  • 2001f1.jpg
    2001f1.jpg
    296,5 KB · Εμφανίσεις: 64

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
[size=20pt]ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ[/size]

[size=15pt]Ο ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ FORMULA 1 ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ

1) ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

2) ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΕΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ(INDY CARS?..)

3) EKΛΕΙΣΕ ΚΑΠΩΣ ΑΙΝΟΙΓΜΑΤΙΚΑ...Finally, I would also like to thank my former teams, team-mates, competitors, colleagues, partners, journalists and everyone I have worked with in my F1 career. And, especially, my fans all over the world. I am quite sure our paths will cross again in the future.”[/size]

0fc2befadbf22802b7fdd49d3dc244a9.jpg

:embarrased:
Αρα δεν θα σπαει κ το ρεκορ συμμετοχων??
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.241
Like
465
Πόντοι
36
:think:

Το grid του 2001 στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία:

Από τα δεξιά προς τα αριστερά:

1η σειρά: Fisichella, Buton, Coulthard, Hakkinen, Michael Schumacher, Barrichello, Montoya, Ralf Schumacher.

2η σειρά: Frentzen, Trulli, Heidfeld, Raikkonen, Irvine, Burt.

3η σειρά: Alesi, Mazzacane, Verstappen, Berdoldi, Villeneuve, Panis, Alonso, Marques

Μήπως είναι "από τα αριστερά προς τα δεξιά"?  :think:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom