πριν απο χρονια δωσαν στον μαλακο σουμι να οδηγησει το μονοθεσιο του θεου gilles
Μετα απο 2 γυρους ο γερμαναρσς ειχε χεστει απανω του+!!!!!!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 211K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
Καλα τα λεει
One mistake and you r dead για τα παλια μονοθεσια
σ ολους τους παλιους
assmaster13
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 585
- Κριτικές
- 3
- Like
- 547
- Πόντοι
- 26
Σαν σήμερα έφυγε ο Θεός της Φόρμουλα 1,Σένα. Ο μεγαλύτερος πιλότος και εξίσου σπουδαίος άνθρωπος.
πωπω βρεχει χυσια στη μαπα του 2μυδι
DT’s 10 THOUGHTS… On Baku and beyond
CHINA
01 May 2018
A celebrated Formula 1 journalist with more than 500 (consecutive) Grands Prix’ experience, David Tremayne is one of those familiar paddock figures who has seen it all, met them all, and written about it all, over almost five decades of F1 racing. Here, he shares his thoughts after round four of the season in Azerbaijan…
3. Applaud Red Bull for letting them race
For the second year in a row the Azerbaijan GP was a spectacular crashfest, and it almost seemed as if the best thing that can happen to you is to suffer some sort of accident damage on the opening lap. Just ask Kimi Raikkonen or Sergio Perez…
But for Daniel Ricciardo and Max Verstappen, their second collision proved embarrassingly terminal.
Doubtless, Toto Wolff and Niki Lauda winced in sympathy. They’ve had experience of that themselves, with Lewis Hamilton and Nico Rosberg, as had Red Bull when Sebastian Vettel and Mark Webber were partnered in days gone by. Last year Sergio and Esteban Ocon got together here, too, possibly even costing Force India the race.
You don’t have to be a genius to understand why crashing into your team mate is deemed to be the ultimate no-no in racing, even if the man driving the same car as you is the one you most have to beat. Even the smallest teams make massive investments, and much though the fans love them, the drivers are still employees. And most likely the highest paid.
It thus takes a special kind of corporate courage still to let them race wheel-to-wheel, so though Christian Horner and Helmut Marko read the Riot Act to Daniel and Max, I applaud them – and Toto and Niki and Bob Fernley - for letting their men race the way they do. It makes F1 what it is, and I hope that always remains the case.
τι εγινε ρε παιδια? ολοι οι ειδικοι της F1 διαβαζουνε ΠαριΠαπι στο μπου τελεια κομ?
Είσαι ημιμαθής και στην προσπάθειά σου να δείξεις ότι ξέρεις, έφερες σαν επιχείρημα την γνώμη ενός δημοσιογράφου.
Λοιπόν τους χειροκροτάει που τους άφησαν να μάχονται αντί να δώσουν εντολή ή να κόψουν 500 στροφές από το τσογλάνι, την ώρα που από την αρχή φαινόταν ότι o Ric ήταν πιο γρήγορος;
Χάσανε ένα σωστό λεφτά (-βαθμοί), από αυτή την σύγκρουση, όπως και από τις προηγούμενες και ιτις επόμενες;
Ε ας συνεχίσουν έτσι, ώσπου να κατρακυλίσουν και στην 4η θέση.
ΥΓ. Το να τους βρίζεις όλους ότι και να πούν δεν δείχνει κάτι άλλο εκτός από ασχετοσύνη.
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
Σαν σήμερα έφυγε ο Θεός της Φόρμουλα 1,Σένα. Ο μεγαλύτερος πιλότος και εξίσου σπουδαίος άνθρωπος.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.416
- Like
- 23.167
- Πόντοι
- 5.506
ρε βλακα, και 200 αλλαγες εχει δικαιωμα να κανει οταν πλασαρεται για τη στροφη, μηπως θες να του απαγορεψεις να στριβει και αριστερα στις αριστερες στροφες επειδη ετσι γουσταρεις? ΑΣΧΕΤΕ
Μόνο που σου εξήγησα οτι στη ΔΕΥΤΕΡΗ αλλαγή ΔΕΝ πλασαριζόταν για τη στροφή, την έκανε απλά και μόνο για να υπερασπιστεί τη θέση του.
fredm5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 565
- Κριτικές
- 8
- Like
- 361
- Πόντοι
- 286
ρε βλακα, και 200 αλλαγες εχει δικαιωμα να κανει οταν πλασαρεται για τη στροφη, μηπως θες να του απαγορεψεις να στριβει και αριστερα στις αριστερες στροφες επειδη ετσι γουσταρεις? ΑΣΧΕΤΕ
Μας έχεις τρελάνει στις παπαρολογίες ρε μαν.
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
δεν παιζει ρολο γιατι την εκανε, σαφως και ενας οδηγος που απειλειται δεν πλασαρεται μονο για να παρει μια στροφη αλλα και για να προφυλαξει τα νωτα του ταυτοχρονα. Σε αγωνα ηταν και μαλιστα σε σκληρη μαχη, δεν εκανε κατακακτηριες!Μόνο που σου εξήγησα οτι στη ΔΕΥΤΕΡΗ αλλαγή ΔΕΝ πλασαριζόταν για τη στροφή, την έκανε απλά και μόνο για να υπερασπιστεί τη θέση του.
Απο τη στιγμη ομως που το εκανε εντος της ζωνης φρεναρισματος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ γιατι θεωρειται απο τους κανονισμους ως μανουβρα πλασαρισματος στη στροφη ._
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
να διαβαζεις τις παπαρολογιες του 2μυδι τοτε ρε μανΜας έχεις τρελάνει στις παπαρολογίες ρε μαν.
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
το μονο ψωνιο εδω μεσα εισαι εσυ που νομιζεις οτι μπορεις να εχεις αποψη για θεματα για τα οποια εισαι πανασχετος! Και εισαι και ο μονος που ποτε δεν εχεις πει ουτε ενα επιχειρημα, μονο εξυπναδουλες και ταχα απαξιωτικες μαλακιουλεςΠήρε τηλέφωνο ο Κριστιαν Χορνερ το μεγιστο τεχνικό αναλυτή οπαδό του οδηγού τρακτερ και ζήτησε συμβουλές σε διάφορα τεχνικά θέματα αλλα και θέματα διοίκησης
Οταν το ψώνιο γίνεται επικίνδυνο. Οταν σε φτύνουν και νομίζεις οτι βρέχει. Οταν το βλαχαδερό συγκρίνεται με το Σένα.
και κανεις δε συγκρινε τον Μαξ με τον Σεννα παπαρα, η οποια κοινη αναφορα ειχε να κανει για συγκεκριμενα περιστατικα, συγκεκριμενης χρονικης στιγμης που ο σεννα ηταν απλα ενας οδηγος και οχι ο θρυλος του σημερα.
σε συνδεω και σενα με τα φλοκια μου
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
τυπε εσυ εισαι εμπαθης γιατι αναφερεσαι μονο στη γνωμη του δημοσιογραφου (ο οποιος ειναι ο πιο εμπειρος ανταποκριτης F1 by the way αρα μαλλον εχει λιιιιγο μεγαλυτερη εμπειρια απο σενα και μενα),οταν εχω αποδειξει οτι ο ροςς μπραουν, η φια και η ιδια η ρεντ μπουλ θεωρουν το συμβαν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ και δεν τολμουνε να πουνε τις πιπες περι γιδοβοσκου και οδηγου΄τρακτερ που εκστομιζουν με τοση ευκολια οι ΑΣΧΕΤΟΙ κριτες του σαη που δεν εχουν οδηγησει ουτε ποδηλατο.Είσαι ημιμαθής και στην προσπάθειά σου να δείξεις ότι ξέρεις, έφερες σαν επιχείρημα την γνώμη ενός δημοσιογράφου.
Λοιπόν τους χειροκροτάει που τους άφησαν να μάχονται αντί να δώσουν εντολή ή να κόψουν 500 στροφές από το τσογλάνι, την ώρα που από την αρχή φαινόταν ότι o Ric ήταν πιο γρήγορος;
Χάσανε ένα σωστό λεφτά (-βαθμοί), από αυτή την σύγκρουση, όπως και από τις προηγούμενες και ιτις επόμενες;
Ε ας συνεχίσουν έτσι, ώσπου να κατρακυλίσουν και στην 4η θέση.
ΥΓ. Το να τους βρίζεις όλους ότι και να πούν δεν δείχνει κάτι άλλο εκτός από ασχετοσύνη.
Ο Ροσσ μπραουν και ολοι οσοι αγαπουν τη F1 ειμαστε ΥΠΕΡ του εντονου συναγωνισμου ακομη και αν αυτο σημαινει οριακες μαχες που ισως να οδηγησουν σε συγκρουσεις.Αυτο ελεγε ουσιαστικα και ο Χαμιλτον στο top gear για τον Σεννα και τους οδηγους του τοτε, οτι με αυτοκινητα φερετρα πηγαιναν πανω απο το οριο και μαχονταν χωρις αυριο,γιαυτο και αυτες οι εποχες εβγαλαν θρυλους και γιαυτο αυτες οι εποχες μας εκαναν να λατρεψουμε τη φορμουλα. Η πλακα ειναι πως οι ιδιοι που ταχαμου ταυτιζονται με τις δηλωσεις Χαμιλτον για τοτε, σημερα θελουν να γινει φλωρικη η φορμουλα και να μην υπαρχουν δυνατες μαζες για να μη παθουνε βαβα τα αυτικινητακια. Αυτη ειναι και η μεγαλη μας διαφορα!
Και επειδη ξερουν οτι λενε ΜΑΛΑΚΙΕΣ, προσπαθουν γκαιμπελιστικα να παραφρασουν τις δικες μου θεσεις οταν μιλαω για την αντιμετωπιση που ειχε ο Σεννα απο το κατεστημενο ΠΡΟΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΘΡΥΛΟΣ, οταν απλα ηταν ενας καλος οδηγος που εμπαινε στη φωτια για τη νικη. Ποσο διαφερει δηλαδη η χαφιεδιστικη ερωτηση του κλαρκ στον Σεννα οτι ναι ρε φιλε καλος εισαι αλλα εχεις κανει τα πιο πολλα τρακαρισματα στη φορμουλα ενα, με την ηλιθια ταμπελα που προσπαθουν να κολησουν στον Φερσταππεν οτι ειναι οδηγος τρακτερ επειδη απλα δεν κανει πισω οταν μαχεται για τη θεση? Απο ποτε ρε γιγαντες εγινε μειονεκτημα η πεμπτουσια του οδηγου αγωνων (by the way και να πως ερχονται και οι αναποφευκτες συγκρισεις, το ιδιο ακριβως απαντησε και ο Σεννα στην προβοκατορικη ερωτηση του κλαρκ οτι μεγαλε, εγω ειμαι οδηγος αγωνων και παω ΜΟΝΟ για την πρωτη θεση, οποιος μπαινει μεσα για να βγει τριτος να παει να μαθει να κενταει) Διαφωνεις μηπως και με τον Σεννα?
Για το αν η ομαδα τους αφησει ή οχι να πλακωνονται μεταξυ τους, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΡΩΤΟΣ ειναι καθαρα δικη της αποφαση και εχει να κανει με την μαρκετιστικη εικονα που πουλαει. Και μπορει ΟΠΩΣ ΠΑΛΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΑ ΠΡΩΤΟΣ αλλες ομαδες οπως η αχρωμη φορς ιντια να επελεξαν να επιβαλουν εμπαργκο στις εσωτερικες μαχες των οδηγων της, αλλα η ρεντ μπουλ εχει εναν χορηγο ο οποιος στηριζει το ιματζ του στις ακραιες μορφες εκκρισης αδρεναλινης καθως ειναι ο αποκλειστικος χορηγος ολων των εξτρημ σπορτς! Και που ξερεις εσυ οτι η εικονα της μαχης μεχρις εσχατων δεν λειτουργει θετικα για την εικονα του χορηγου και εχεις και αποψη οτι ειναι μαλακες που χανουνε βαθμους? Γινατε ολοι και CEO πολυεθνικων εκτος απο αγωνοδικες και οδηγαρες? Για ξεκαβαληστε και λογο ελληναραδες μου
Τελος, οπως μου μιλανε απανταω. Με τον ιδιο τροπο και την ιδια ενταση. Σε οποιον δεν αρεσει, ξυδι
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
τυπε εσυ εισαι εμπαθης γιατι αναφερεσαι μονο στη γνωμη του δημοσιογραφου (ο οποιος ειναι ο πιο εμπειρος ανταποκριτης F1 by the way αρα μαλλον εχει λιιιιγο μεγαλυτερη εμπειρια απο σενα και μενα),οταν εχω αποδειξει οτι ο ροςς μπραουν, η φια και η ιδια η ρεντ μπουλ θεωρουν το συμβαν ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ και δεν τολμουνε να πουνε τις πιπες περι γιδοβοσκου και οδηγου΄τρακτερ που εκστομιζουν με τοση ευκολια οι ΑΣΧΕΤΟΙ κριτες του σαη που δεν εχουν οδηγησει ουτε ποδηλατο.
Ο Ροσσ μπραουν και ολοι οσοι αγαπουν τη F1 ειμαστε ΥΠΕΡ του εντονου συναγωνισμου ακομη και αν αυτο σημαινει οριακες μαχες που ισως να οδηγησουν σε συγκρουσεις.Αυτο ελεγε ουσιαστικα και ο Χαμιλτον στο top gear για τον Σεννα και τους οδηγους του τοτε, οτι με αυτοκινητα φερετρα πηγαιναν πανω απο το οριο και μαχονταν χωρις αυριο,γιαυτο και αυτες οι εποχες εβγαλαν θρυλους και γιαυτο αυτες οι εποχες μας εκαναν να λατρεψουμε τη φορμουλα. Η πλακα ειναι πως οι ιδιοι που ταχαμου ταυτιζονται με τις δηλωσεις Χαμιλτον για τοτε, σημερα θελουν να γινει φλωρικη η φορμουλα και να μην υπαρχουν δυνατες μαζες για να μη παθουνε βαβα τα αυτικινητακια. Αυτη ειναι και η μεγαλη μας διαφορα!
Και επειδη ξερουν οτι λενε ΜΑΛΑΚΙΕΣ, προσπαθουν γκαιμπελιστικα να παραφρασουν τις δικες μου θεσεις οταν μιλαω για την αντιμετωπιση που ειχε ο Σεννα απο το κατεστημενο ΠΡΟΤΟΥ ΓΙΝΕΙ ΘΡΥΛΟΣ, οταν απλα ηταν ενας καλος οδηγος που εμπαινε στη φωτια για τη νικη. Ποσο διαφερει δηλαδη η χαφιεδιστικη ερωτηση του κλαρκ στον Σεννα οτι ναι ρε φιλε καλος εισαι αλλα εχεις κανει τα πιο πολλα τρακαρισματα στη φορμουλα ενα, με την ηλιθια ταμπελα που προσπαθουν να κολησουν στον Φερσταππεν οτι ειναι οδηγος τρακτερ επειδη απλα δεν κανει πισω οταν μαχεται για τη θεση? Απο ποτε ρε γιγαντες εγινε μειονεκτημα η πεμπτουσια του οδηγου αγωνων (by the way και να πως ερχονται και οι αναποφευκτες συγκρισεις, το ιδιο ακριβως απαντησε και ο Σεννα στην προβοκατορικη ερωτηση του κλαρκ οτι μεγαλε, εγω ειμαι οδηγος αγωνων και παω ΜΟΝΟ για την πρωτη θεση, οποιος μπαινει μεσα για να βγει τριτος να παει να μαθει να κενταει) Διαφωνεις μηπως και με τον Σεννα?
Για το αν η ομαδα τους αφησει ή οχι να πλακωνονται μεταξυ τους, ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΡΩΤΟΣ ειναι καθαρα δικη της αποφαση και εχει να κανει με την μαρκετιστικη εικονα που πουλαει. Και μπορει ΟΠΩΣ ΠΑΛΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΑ ΠΡΩΤΟΣ αλλες ομαδες οπως η αχρωμη φορς ιντια να επελεξαν να επιβαλουν εμπαργκο στις εσωτερικες μαχες των οδηγων της, αλλα η ρεντ μπουλ εχει εναν χορηγο ο οποιος στηριζει το ιματζ του στις ακραιες μορφες εκκρισης αδρεναλινης καθως ειναι ο αποκλειστικος χορηγος ολων των εξτρημ σπορτς! Και που ξερεις εσυ οτι η εικονα της μαχης μεχρις εσχατων δεν λειτουργει θετικα για την εικονα του χορηγου και εχεις και αποψη οτι ειναι μαλακες που χανουνε βαθμους? Γινατε ολοι και CEO πολυεθνικων εκτος απο αγωνοδικες και οδηγαρες? Για ξεκαβαληστε και λογο ελληναραδες μου
Τελος, οπως μου μιλανε απανταω. Με τον ιδιο τροπο και την ιδια ενταση. Σε οποιον δεν αρεσει, ξυδι
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.416
- Like
- 23.167
- Πόντοι
- 5.506
δεν παιζει ρολο γιατι την εκανε, σαφως και ενας οδηγος που απειλειται δεν πλασαρεται μονο για να παρει μια στροφη αλλα και για να προφυλαξει τα νωτα του ταυτοχρονα. Σε αγωνα ηταν και μαλιστα σε σκληρη μαχη, δεν εκανε κατακακτηριες!
Απο τη στιγμη ομως που το εκανε εντος της ζωνης φρεναρισματος ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ γιατι θεωρειται απο τους κανονισμους ως μανουβρα πλασαρισματος στη στροφη ._
Να μια καλή αρχή, συμφωνούμε οτι ο δεύτερος ελιγμός προς τα αριστερά δεν ήταν στο πλασάρισμα της αγωνιστικής γραμμής για να πάρει τη στροφή αλλά για να προφυλάξει τα νώτα του. Το αν ήταν σε διαδικασία φρεναρίσματος είναι το επόμενο ζήτημα.
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
αλλιως πλασαρεται στη στροφη ενας οδηγος που κανει κατατακτηριες και ειναι μονος του στην πιστα και αλλιως κατα τη διαρκεια του αγωνα οταν απειλειται. Χαιρω πολυ που καταλαβες τα αυτονοηταΝα μια καλή αρχή, συμφωνούμε οτι ο δεύτερος ελιγμός προς τα αριστερά δεν ήταν στο πλασάρισμα της αγωνιστικής γραμμής για να πάρει τη στροφή αλλά για να προφυλάξει τα νώτα του. Το αν ήταν σε διαδικασία φρεναρίσματος είναι το επόμενο ζήτημα.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 64.416
- Like
- 23.167
- Πόντοι
- 5.506
αλλιως πλασαρεται στη στροφη ενας οδηγος που κανει κατατακτηριες και ειναι μονος του στην πιστα και αλλιως κατα τη διαρκεια του αγωνα οταν απειλειται. Χαιρω πολυ που καταλαβες τα αυτονοητα
Τύπε μου, η ΑΠΟΛΥΤΗ αγωνιστική γραμμή είναι μια και μόνο ΜΙΑ. Είτε κατατακτήριες ή αγώνας όλοι προσπαθούν να κάνουν απόλυτους χρόνους και ακολουθούν την ιδανική γραμμή. Όταν κάποιος απειλείται αν ο πίσω οδηγός είναι πιο γρήγορος τον περνάει καθαρά αλλιώς κοντράρονται στα φρένα και όποιος είναι καλύτερος παίρνει τη θέση. Στην προκειμένη, ότι και να λένε ο μαξ έκανε περιττή δεύτερη κίνηση για να φυλάξει πρώτα τη θέση του οπότε χάλασε και τη γραμμή του. Τώρα είτε είναι μικροί οι ελιγμοί ή θεώρησαν οτι ήταν διαδικασία φρεναρίσματος, που δεν αλλάζει κάτι, ή αποφάσισαν να μην τιμωρήσουν κανέναν γιατί ήταν ενδοοικογενειακή κόντρα και εγκατάλειψη, ποσώς με αφορά.
Πιστεύω πάντως οτι αν το πίσω μονοθέσιο δεν ήταν της Ρεντ Μπουλ θα ήταν άλλη η απόφαση.
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
τυπε, κι εσυ στο δρομο οταν οδηγας, ευθεια πας στην εθνικη, αμα ομως δεις μπροστα σου μια σταματημενη νταλικα δεν πας ισια αλλα κανεις ζιγκ ζακ για να την αποφυγεις. Η εννοια "αγωνιστικη γραμμη" ειναι πολυ σχετικη και δεν εχει να κανει μονο με τα μαθηματικα και τη φυσικη αλλα κυριως με τις συνθηκες του αγωνα. Δες ας πουμε στο βρεγμενο με τι γραμμες οδηγησε ο Μαξ και πηρε τα πορτοφολια ολων των αλλων.Τύπε μου, η ΑΠΟΛΥΤΗ αγωνιστική γραμμή είναι μια και μόνο ΜΙΑ. Είτε κατατακτήριες ή αγώνας όλοι προσπαθούν να κάνουν απόλυτους χρόνους και ακολουθούν την ιδανική γραμμή. Όταν κάποιος απειλείται αν ο πίσω οδηγός είναι πιο γρήγορος τον περνάει καθαρά αλλιώς κοντράρονται στα φρένα και όποιος είναι καλύτερος παίρνει τη θέση. Στην προκειμένη, ότι και να λένε ο μαξ έκανε περιττή δεύτερη κίνηση για να φυλάξει πρώτα τη θέση του οπότε χάλασε και τη γραμμή του. Τώρα είτε είναι μικροί οι ελιγμοί ή θεώρησαν οτι ήταν διαδικασία φρεναρίσματος, που δεν αλλάζει κάτι, ή αποφάσισαν να μην τιμωρήσουν κανέναν γιατί ήταν ενδοοικογενειακή κόντρα και εγκατάλειψη, ποσώς με αφορά.
Πιστεύω πάντως οτι αν το πίσω μονοθέσιο δεν ήταν της Ρεντ Μπουλ θα ήταν άλλη η απόφαση.
Επισης σε καθε προσπερασμα σχεδον σε στροφη, τα αυτοκινητα ειναι εκτος αγωνιστικης γραμμης γιατι απο τη μια ο επιτιθεμενος προσπαθει να χωθει στο κενο και ο αμυνομενος κλεινει την πορεια του για να κλεισει αυτο ακριβως το κενο. Ετσι ειναι οι αγωνες, τι να κανουμε τωρα?
Στην προκειμενη, οσο περιττη και να ειναι η δευτερη κινηση του Μαξ, αλλο τοσο τεραστια μαλακια ηταν και το πλασαρισμα του ρικκιαρντο που καθαρα δεν προλαβαινε να χωθει ακομα και αν δεν εκανε την κινηση ο Μαξ και τελικα εφτασε πανω στα φρενα χωρις αεροδυναμικη πιεση και στουκαρε. Οσο και να χτυπιουνται οι αγωνοδικες του σαη, η ουσια ειναι οτι ηταν ενα 100% αγωνιστικο συμβαν που απλα αντικατοπτριζει το παθος με το οποιο οδηγουν και οι δυο οδηγοι και εμεις ειμαστε πολυ λιγοι για να μπορουμε απο την ανεση του καναπε να υποδεικνυουμε ποσο μαλακας ειναι ενας οδηγος που εκεινη τη στιγμη παει με 350 χιλιομετρα και εχει 1 νανοσεκοντ περιθωριο αντιδρασης. Επειδη οι κανονικοι αγωνοδικες ουτε μαλακες ειναι αλλα ουτε κολλημενοι ξερολες, γιαυτο και δεν τιμωρησαν κανεναν γιατι σαν κανονικοι οδηγοι που ειναι, γνωριζουν πολυ καλα την ενταση του αγωνα και την αγωνιστικη συμπεριφορα που πρεπει να δειχνει ενας οδηγος στα προσπερασματα. Γιαυτο λοιπον εγω δεχομαι και στηριζω την αποφαση των κανονικων αγωνδικων και δεν καθομαι να κανω αβασιμες υποθεσεις απλα και μονο για να υποστηριξω το κομπλεξ που εχω απεναντι σε εναν συγκεκριμενο οδηγο.
Για το αν εμπλεκονταν αλλες ομαδες, εξαρταται ποιες θα ηταν. Οπως ειδες (το οποιο ενω το εχω πει δεκα φορες κανενας δεν τολμησε να σχολιασει) οταν η φερραρι του ραικοννεν πεταξε εξω τον περεζ δεν ειπαν κουβεντα οπως εδωσαν και ποινη χαδι στον Φετλελ περισυ στον ιδιο αγωνα , οταν τελειως αντιαθλητικα στουκαρε τον Χαμιλτον δυο φορες και του χαλασε τον αγωνα στερωντας του μια σιγουρη νικη! Παντως δε καθε περιπτωση που χρηζει τιμωριας οι αγωνοδικες τη δινουν,δεν ειναι μαλακες ουτε ασχετοι, αυτο που συμβαινει και για το οποιο παιζει ρολο η επιρροη της καθε ομαδας ειναι η βαρυτητα της τιμωριας αναλογα με τις πολιτικες ισορροπιες που θελει να κρατησει η FIA με τις ομαδες. Οπως για παραδειγμα οταν πηραν την αδεια του σεννα για εξι μηνες επειδη εκοψε σε ενα σικεϊν αλλα για τον φετελ εδωσαν δεκα δευτερολεπτα που επεσε δυο φορες πανω στον χαμιλτον και του γαμησε τον αγωνα.
Υ.Γ. στο βιντεακι που εβαλα το οποιο ειναι ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ F1, ο σχολιαστης κανει ΕΥΘΕΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΞ. Και αυτο σαν απαντηση στους κακεντρεχεις ΑΜΠΑΛΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ που την εχουνε δει υπερανω. Φατε τα χυσια μου τα παραπονα σας στη FIA
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.069
- Like
- 2.031
- Πόντοι
- 216
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
την κυριακη εχουμε SpanishGP
Στο GP της Καταλονίας είχε δημιουργηθεί μια απιστευτη παράδοση για 10 χρονια απο το 2007-2016
Είχαμε 10 διαφορετικούς νινητές
2016 - Verstappen
2015 - Rosberg
2014 - Hamilton
2013 - Alonso
2012 - Maldonado
2011 - Vettel
2010 - Webber
2009 - Button
2008 - Raikonen
2007 - Massa
φυσικα αυτο εσπασε περυσι με τη νικη του Χαμιλτον
Πολυνικης οδηγός ειναι ο Μ.Σουμάχερ με 6 νίκες και ομάδα η Φεραρι με 12
Στο GP της Καταλονίας είχε δημιουργηθεί μια απιστευτη παράδοση για 10 χρονια απο το 2007-2016
Είχαμε 10 διαφορετικούς νινητές
2016 - Verstappen
2015 - Rosberg
2014 - Hamilton
2013 - Alonso
2012 - Maldonado
2011 - Vettel
2010 - Webber
2009 - Button
2008 - Raikonen
2007 - Massa
φυσικα αυτο εσπασε περυσι με τη νικη του Χαμιλτον
Πολυνικης οδηγός ειναι ο Μ.Σουμάχερ με 6 νίκες και ομάδα η Φεραρι με 12
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K