Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 209K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Να πιστεύεις μόνο τα ματάκια σου.
και βεβαια τα πιστευω. Το βιντεο που εβαλα το ειδες? Οτι ο ρικιαρντο κατεβαζε ταχυτητες και μπλοκαραν οι μπροστινοι τροχοι του το ειδες? ή δεν θες να τα δεις?
 

Jepp

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2018
Μηνύματα
356
Like
19
Πόντοι
1
Μαλακεία πάντως που κανεις άλλος οδηγός δεν "αλλαξε πορεία 2 φορές" όταν κάποιος πηγε να τους προσπεράσει. Μάλλον δεν υπάρχουν άλλοι ξύπνιοι, μόνο ενας κομπλεξικός υπάρχει
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
27.984
Like
10.126
Πόντοι
2.606
και βεβαια τα πιστευω. Το βιντεο που εβαλα το ειδες? Οτι ο ρικιαρντο κατεβαζε ταχυτητες και μπλοκαραν οι μπροστινοι τροχοι του το ειδες? ή δεν θες να τα δεις?

ισχύει, φάνηκε και στην onboard camera ζωντανά ότι κατεβάζει ταχύτητες.
παρ΄όλα αυτά ο Μαξ θα μπορούσε να ανοίξει χώρο αφού δε τον έπαιρνε.
έπαιξε πάλι με την τύχη του αλλά πήρε και τον άλλο μαζί του...
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
ισχύει, φάνηκε και στην onboard camera ζωντανά ότι κατεβάζει ταχύτητες.
παρ΄όλα αυτά ο Μαξ θα μπορούσε να ανοίξει χώρο αφού δε τον έπαιρνε.
έπαιξε πάλι με την τύχη του αλλά πήρε και τον άλλο μαζί του...
οταν ελεγα το ιδιο ομως στην Κινα για τον Φετελ που δεν ανοιξε στον Μαξ, παλι οι ιδιοι λεγανε τις ιδιες μαλακιες! Αγωνιστικα συμβαντα ειναι και τα δυο και κανεις στην τελικη δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει τη θεση του, αυτο θα πει συναγωνισμος και αυτο ειναι που κανει ομορφο το σπορ! οποιοι θελουνε φλωριες να πανε να παρακολουθησουνε αγωνες πλεξιματος
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Μαλακεία πάντως που κανεις άλλος οδηγός δεν "αλλαξε πορεία 2 φορές" όταν κάποιος πηγε να τους προσπεράσει. Μάλλον δεν υπάρχουν άλλοι ξύπνιοι, μόνο ενας κομπλεξικός υπάρχει
για τον ραϊκονεν που πηγε και εσκασε εν ψυχρω πανω στον Οκον και τον πεταξε εκτος αγωνα τι εχεις να πεις?
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
27.984
Like
10.126
Πόντοι
2.606
οταν ελεγα το ιδιο ομως στην Κινα για τον Φετελ που δεν ανοιξε στον Μαξ, παλι οι ιδιοι λεγανε τις ιδιες μαλακιες! Αγωνιστικα συμβαντα ειναι και τα δυο και κανεις στην τελικη δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει τη θεση του, αυτο θα πει συναγωνισμος και αυτο ειναι που κανει ομορφο το σπορ! οποιοι θελουνε φλωριες να πανε να παρακολουθησουνε αγωνες πλεξιματος

δε νομίζεις όμως ότι πρέπει να υπάρχει και ένα όριο έτσι ώστε να μην καταστρέφεις τον αγώνα του άλλου?
γενικά το λέω, όχι απαραίτητα για τον Ολλανδό.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
και βεβαια τα πιστευω. Το βιντεο που εβαλα το ειδες? Οτι ο ρικιαρντο κατεβαζε ταχυτητες και μπλοκαραν οι μπροστινοι τροχοι του το ειδες? ή δεν θες να τα δεις?



Aφού του έκλεισε παράνομα την εσωτερική ρε τύπε.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
δε νομίζεις όμως ότι πρέπει να υπάρχει και ένα όριο έτσι ώστε να μην καταστρέφεις τον αγώνα του άλλου?
γενικά το λέω, όχι απαραίτητα για τον Ολλανδό.
ποιος κατεστρεψε τον αγωνα του αλλου ομως? Ο Ρικιαρντο ηταν αυτος που ηταν υπεραισιοδοξος παρότι φανηκε καθαρα οτι δεν του εφτανε ο χωρος για να προσπερασει. Απο πισω εσκασε στον Μαξ, ουτε καν διπλα του δεν ειχε καταφερει να φτασει αν δεν το θυμασαι! Και ακριβως επειδη ηταν απο πισω και ειχε μηδενικη αεροδυναμικη πιεση, γιαυτο και εχασε το φρεναρισμα και στουκαρε απο πισω τον Μαξ! Δεν καταλαβαινω γιατι κατηγορειται ακριβως ο Φερσταπεν? Μηπως πρεπει οταν βλεπει αλλον οδηγο απο πισω του να παρκαρει δεξια με αλαρμ για να ειναι ολοι χαρουμενοι? Ελεος δλδ! Για φορμουλα 1 μιλαμε!
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
οταν ελεγα το ιδιο ομως στην Κινα για τον Φετελ που δεν ανοιξε στον Μαξ, παλι οι ιδιοι λεγανε τις ιδιες μαλακιες! Αγωνιστικα συμβαντα ειναι και τα δυο και κανεις στην τελικη δεν ειναι υποχρεωμενος να δινει τη θεση του, αυτο θα πει συναγωνισμος και αυτο ειναι που κανει ομορφο το σπορ! οποιοι θελουνε φλωριες να πανε να παρακολουθησουνε αγωνες πλεξιματος


Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Στο πρόσφατο ο φερπούτσεν έκανε δεύτερη αλλαγή πορείας βγαίνοντας από την αγωνιστική γραμμή για να κλείσει το ρικάρντο.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Aφού του έκλεισε παράνομα την εσωτερική ρε τύπε.
ρε τυπε η αλλαγη πορειας πανω απο μια φορα απαγορευεται οταν τα αυτοκινητα ειναι στην επιταχυνση! Οταν φρεναρουν για να παρουν τη στροφη εχουν δικαιωμα να κανουν οσες αλλαγες θελουν! Τι θες να μου πεις δλδ οτι επειδη εστριψε δεξια ο μαξ δεν ειχε δικαιωμα να παρει μετα την αριστερη στροφη? Τι δεν καταλαβαινεις?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
ποιος κατεστρεψε τον αγωνα του αλλου ομως? Ο Ρικιαρντο ηταν αυτος που ηταν υπεραισιοδοξος παρότι φανηκε καθαρα οτι δεν του εφτανε ο χωρος για να προσπερασει. Απο πισω εσκασε στον Μαξ, ουτε καν διπλα του δεν ειχε καταφερει να φτασει αν δεν το θυμασαι! Και ακριβως επειδη ηταν απο πισω και ειχε μηδενικη αεροδυναμικη πιεση, γιαυτο και εχασε το φρεναρισμα και στουκαρε απο πισω τον Μαξ! Δεν καταλαβαινω γιατι κατηγορειται ακριβως ο Φερσταπεν? Μηπως πρεπει οταν βλεπει αλλον οδηγο απο πισω του να παρκαρει δεξια με αλαρμ για να ειναι ολοι χαρουμενοι? Ελεος δλδ! Για φορμουλα 1 μιλαμε!


Φυσικά δεν του έφτανε ο χώρος αφού τον έκλεισε, τον ΕΚΛΕΙΣΕ λέμε.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
ρε τυπε η αλλαγη πορειας πανω απο μια φορα απαγορευεται οταν τα αυτοκινητα ειναι στην επιταχυνση! Οταν φρεναρουν για να παρουν τη στροφη εχουν δικαιωμα να κανουν οσες αλλαγες θελουν! Τι θες να μου πεις δλδ οτι επειδη εστριψε δεξια ο μαξ δεν ειχε δικαιωμα να παρει μετα την αριστερη στροφη? Τι δεν καταλαβαινεις?


Καλά, ξαναδες το βίντεο και πες μου αν ήταν ή όχι στην αγωνιστική γραμμή του.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Φυσικά δεν του έφτανε ο χώρος αφού τον έκλεισε, τον ΕΚΛΕΙΣΕ λέμε.
καλα του εκανε. Ειχε δικαιωμα να υπερασπιστει τη θεση του και το εκανε. Και ηταν και 10000000000000% εντος κανονισμων! Ας προσεχε ο καγκουροβοσκος και ας φρεναριζε νωριτερα αφου ειδε οτι δεν τον επαιρνε!
 

Eraser..

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
27.984
Like
10.126
Πόντοι
2.606
ρε τυπε η αλλαγη πορειας πανω απο μια φορα απαγορευεται οταν τα αυτοκινητα ειναι στην επιταχυνση! Οταν φρεναρουν για να παρουν τη στροφη εχουν δικαιωμα να κανουν οσες αλλαγες θελουν! Τι θες να μου πεις δλδ οτι επειδη εστριψε δεξια ο μαξ δεν ειχε δικαιωμα να παρει μετα την αριστερη στροφη? Τι δεν καταλαβαινεις?

υπάρχει μια λεπτομέρεια που ακόμη δεν έχω καταλάβει πάντως πλήρως, ο Ρικιάρντο φρέναρε πριν ή μετά την δεύτερη αλλαγή?
εγώ νομίζω ότι ήταν λόγω της δεύτερης αλλαγής, οπότε σε αυτή την περίπτωση ο Μαξ το έκανε πάλι το θαύμα του.
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
υπάρχει μια λεπτομέρεια που ακόμη δεν έχω καταλάβει πάντως πλήρως, ο Ρικιάρντο φρέναρε πριν ή μετά την δεύτερη αλλαγή?
εγώ νομίζω ότι ήταν λόγω της δεύτερης αλλαγής, οπότε σε αυτή την περίπτωση ο Μαξ το έκανε πάλι το θαύμα του.
Αμα δεις προσεκτικα τα δυο on board πλανα, και οι δυο πρωτα αφηνουν το γκαζι και μετα πεφτουν στα φρενα.  Ο Φερσταπεν αλλαζει πορεια οταν αφησε το γκαζι, ο Ρικιαρντο απο πισω αφηνει και αυτος το γκαζι και θεωρει οτι τον παιρνει να καθυστερησει περισσοτερο το φρεναρισμα μπας και χωθει διπλα αλλα απο τη μια του ειχε κλεισει την πορτα (αγωνιστικα) και απο την αλλη και ο μαξ κυριολεκτικα αφησε το φρεναρισμα την τελευταια στιγμη. Οταν συνεβη αυτη η αλληλουχια, απλα ο Ρικιαρντο εκει που ηταν δεν ειχε καθολου αεροδυναμικη πιεση και δεν παταγαν πιστα οι μπροστινοι του τροχοι για να μπορεσει να φρεναρει το ιδιο δυνατα με τον Μαξ και γιαυτο επεσε πανω του με μπλοκαρισμενους τροχους. Ολα αυτα τωρα που συζηταμε εμεις με την ανεση μας απο την καρεκλα μας, επρεπε να τα σκεφτει και να τα υπολογισει ο Ρικιαρντο στο 0,0000001 sec που ειχε περιθωριο αντιδρασης καθως πηγαινανε με 350 σε αυτο το σημειο. Ε τι να κανουμε, ο ανθρωπινος εγκεφαλος ειναι πιο αργος και δεν προλαβε. τα παραπονα σας στον δημιουργο!  Γιαυτο οι αγωνοδικες δεν εδωσαν καμια ποινη σε κανενα απο τους δυο, ηταν ετσι οι συνθηκες που ενω και οι δυο φερθηκαν αγωνιστικα δεν μπορουσαν με τιποτα να αποφυγουν τη συγκρουση τελικα!
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
υπάρχει μια λεπτομέρεια που ακόμη δεν έχω καταλάβει πάντως πλήρως, ο Ρικιάρντο φρέναρε πριν ή μετά την δεύτερη αλλαγή?
εγώ νομίζω ότι ήταν λόγω της δεύτερης αλλαγής, οπότε σε αυτή την περίπτωση ο Μαξ το έκανε πάλι το θαύμα του.


Φυσικά και άρχισε το φρενάρισμα ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ της δεύτερης αλλαγής. Του έκανε προσποίηση οτι θα πάει από δεξιά, έκλεισε δεξιά και μόλις πετάχτηκε από αριστερά τον ΞΑΝΑκλείνει δεύτερη φορά. Πολύ πριν από τη στροφή και φυσικά εκτός αγωνιστικής γραμμής. Απλά οι αγωνοδίκες έδωσαν μια λαιτ ποινή, δεν είναι η πρώτη φορά.


Και ένα βίντεο με highlights, όσοι δε γνωρίζουν από αγωνιστική γραμμή ας ρίξουν μια ματιά παρατηρώντας πως στήνεται ένα όχημα πριν από την επόμενη στροφή, ειδικά των 45 μοιρών.[size=15pt] (τέρμα στην εξωτερική,  σημαδεύουμε το apex και απλώνουμε στην έξοδο μέχρι την εξωτερική, μάθημα Νο1)[/size]

 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.058
Like
22.780
Πόντοι
5.506
Αμα δεις προσεκτικα τα δυο on board πλανα, και οι δυο πρωτα αφηνουν το γκαζι και μετα πεφτουν στα φρενα.  Ο Φερσταπεν αλλαζει πορεια οταν αφησε το γκαζι, ο Ρικιαρντο απο πισω αφηνει και αυτος το γκαζι και θεωρει οτι τον παιρνει να καθυστερησει περισσοτερο το φρεναρισμα μπας και χωθει διπλα αλλα απο τη μια [size=20pt]του ειχε κλεισει την πορτα (αγωνιστικα)[/size] και απο την αλλη και ο μαξ κυριολεκτικα αφησε το φρεναρισμα την τελευταια στιγμη. Οταν συνεβη αυτη η αλληλουχια, απλα ο Ρικιαρντο εκει που ηταν δεν ειχε καθολου αεροδυναμικη πιεση και δεν παταγαν πιστα οι μπροστινοι του τροχοι για να μπορεσει να φρεναρει το ιδιο δυνατα με τον Μαξ και γιαυτο επεσε πανω του με μπλοκαρισμενους τροχους. Ολα αυτα τωρα που συζηταμε εμεις με την ανεση μας απο την καρεκλα μας, επρεπε να τα σκεφτει και να τα υπολογισει ο Ρικιαρντο στο 0,0000001 sec που ειχε περιθωριο αντιδρασης καθως πηγαινανε με 350 σε αυτο το σημειο. Ε τι να κανουμε, ο ανθρωπινος εγκεφαλος ειναι πιο αργος και δεν προλαβε. τα παραπονα σας στον δημιουργο!  Γιαυτο οι αγωνοδικες δεν εδωσαν καμια ποινη σε κανενα απο τους δυο, ηταν ετσι οι συνθηκες που ενω και οι δυο φερθηκαν αγωνιστικα δεν μπορουσαν με τιποτα να αποφυγουν τη συγκρουση τελικα!


Δηλαδή αυτό που γίνεται στο 0:24-0:25 εσύ το λες "αγωνιστικά";

 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Φυσικά και άρχισε το φρενάρισμα ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ της δεύτερης αλλαγής. Του έκανε προσποίηση οτι θα πάει από δεξιά, έκλεισε δεξιά και μόλις πετάχτηκε από αριστερά τον ΞΑΝΑκλείνει δεύτερη φορά. Πολύ πριν από τη στροφή και φυσικά εκτός αγωνιστικής γραμμής. Απλά οι αγωνοδίκες έδωσαν μια λαιτ ποινή, δεν είναι η πρώτη φορά.


Και ένα βίντεο με highlights, όσοι δε γνωρίζουν από αγωνιστική γραμμή ας ρίξουν μια ματιά παρατηρώντας πως στήνεται ένα όχημα πριν από την επόμενη στροφή, ειδικά των 45 μοιρών.[size=15pt] (τέρμα στην εξωτερική,  σημαδεύουμε το apex και απλώνουμε στην έξοδο μέχρι την εξωτερική, μάθημα Νο1)[/size]


ειδες οτι δεν εχεις σχεση με το αντικειμενο και απλα αναπαραγεις διαφορους κανονες που εχεις διαβασει απο δω και απο κει?

τι θα πει ακριβως απεξ 45 μοιρων? σε quallifing νομιζεις οτι αναφερεσαι που εχουν αδεια πιστα οι οδηγοι? Οταν γινεται προσπερασμα πανω σε στροφη πηγαινει κανεις με αυτη τη γωνια? Αν ο φετελ δεν ητανε γκασμας στο προσπερασμα που επιχειρησε στον Μποτας, θα εφτανε με 45 μοιρες γωνια στο απεξ της στροφης πιστευεις?  Ελεος ρε τυπε!
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.069
Like
2.031
Πόντοι
216
Δηλαδή αυτό που γίνεται στο 0:24-0:25 εσύ το λες "αγωνιστικά";
ναι

και μαζι μου συμφωνουνε οι αγωνοδικες και η ιδια η ομαδα της ρεντ μπουλ

με σενα ποιος συμφωνει? ο τζιπ και ο 2μυδις?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom