Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 214K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (0 μέλη και 21 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,2%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,1%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,7%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 15 8,9%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    169

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν στο περιθώριο του Grand Prix Βελγίου καθώς ο Mick Schumacher, γιος του σπουδαίου Michael, οδήγησε την ιστορική Benetton-Ford B194 με την οποία έτρεχε ο μπαμπάς!

311855.jpg


Αυτή η βόλτα επίδειξης έγινε στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 25 ετών από την παρθενική νίκη του Schumi, που είχε έρθει το 1992 στο σιρκουί του Σπα. Βέβαια έγινε με το μονοθέσιο με το οποίο έτρεχε δύο σεζόν αργότερα, όταν και κατέκτησε τον πρώτου του παγκόσμιο τίτλο.

Ο 18χρονος που είχε πάρει μία γεύση από αυτό το μονοθέσιο πριν από δύο εβδομάδες, στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για αυτό το event, τράβηξε πάνω του την προσοχή κοινού και ΜΜΕ. Μάλιστα, προκάλεσε αίσθηση με το ειδικού σχεδιασμού κράνος που ήταν το μισό στα χρώματα με τα οποία τρέχει εκείνος και το μισό με τα χρώματα που είχε στο δικό του κράνος ο Michael!

Ο Mick που μετά τη Formula 4 έχει πάρει φέτος… προαγωγή στο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα Euro F3 (χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία) είπε σχετικά στο BBC Sport: «Όταν έμαθα τι θα οδηγούσα εδώ, δέχθηκα χωρίς δεύτερη σκέψη. Ήταν υπέροχη εμπειρία. Απόλαυσα την οδήγηση αυτού του μονοθεσίου, ήταν συγκινητικό και απολαυστικό παράλληλα».


το θυμαμε τοσο εντονα αυτο το μονοθεσιο...

schumi-hungaroring-1994.jpg
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.549
Κριτικές
191
Like
55.448
Πόντοι
41.813
Μαχη με τον Φετελ να ειναι στο 1,5 δευτερολεπτο πισω διαρκώς σε ολο τον αγωνα  από τον Χαμιλτον

DIPVWBAXUAAILtg.jpg


τελικός νικητής ο βρετανος

DIPaTstXUAApw6K.jpg


278690.jpg


συνολικα τα αποτελεσματα του βελγικου GP

DIPXrneXYAA6BSO.jpg


H Διαφορα πλεον μεταξυ Χαμιλτον Φετελ έπεσε στους 7 βαθμούς

DIPZD7rXUAELPvS.png


στους κατασκευαστες

1 Mercedes 392
2 Ferrari 348
3 Red Bull   199
4 Force India 103
5 Williams   45
6 Toro Rosso 40
7 Haas Ferrari 35
8 Renault 34
9 McLaren Honda 11
10 Sauber Ferrari   5


επομενος αγωνας ΜΟΝΤΣΑ την επομενη Κυριακη, μεγαλη μαχη...

f1-italian-gp-2015-start-lewis-hamilton-mercedes-amg-f1-w06-leads.jpg

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:





 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.549
Κριτικές
191
Like
55.448
Πόντοι
41.813

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
GP Ιταλίας: Στη θρυλική Μόντσα



1700_461_2017_ACI2.jpg


Ο τελευταίος αγώνας επί Ευρωπαϊκού εδάφους έρχεται αυτό το Σαββατοκύριακο.
Όχι άδικα ονομάζεται ναός της ταχύτητας καθότι η μέση ωριαία ταχύτητα ενός γύρου με μονοθέσιο F1 αγγίζει τα 250km/h.

GP Ιταλίας, 13ος αγώνας

Μήκος πίστας: 5793km

Γύροι: 53

Απόσταση: 306.720km

Ρεκόρ γύρου: 1:21.046 (Μπαρικέλο, Ferrari, 2004)

Αριθμός στροφών: 11 (4 αριστερές, 7 δεξιές)

Μέση ωριαία ταχύτητα γύρου: 245km/h

Σημεία DRS: 2 ζώνες

To Μητροπολιτικό Πάρκο της Μόντσα βρίσκεται στα περίχωρα του Μιλάνο δίπλα στην έδρα της Pirelli και κοντά στην έδρα της Ferrari. Από το 1950 έως σήμερα φιλοξενεί ανελλιπώς GP με εξαίρεση μια χρονιά.

DIfPXVQVoAATY6w.jpg


Δυο πρωταθλητές και ταυτόχρονα διεκδικητές του φετινού τίτλου οι Χάμιλτον και Φέτελ θα μονομαχήσουν για τη νίκη.
Δυο κορυφαίοι πρωταθλητές, 7 βαθμοί διαφορά, 8 αγωνες πριν τη ληξη του πρωταθληματος

DIUe-XmW4AEy8QD.png


http://[URL unfurl="true"]www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2016/09/XPB_838436_HiRes-e1473002146658.jpg[/img[/URL]]

Στη Μόντσα λογικα  θα δούμε μια ακόμη μεγάλη μάχη ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari ανάμεσα σε Χάμιλτον και Φέτελ. Οι δυο τους έχουν κερδίσει φέτος 9 από τις 12 αγώνες που έχουν γίνει ως τώρα, με το Χάμιλτον να έχει μια νίκη παραπάνω, αυτή που πήρε την προηγούμενη Κυριακή στο Βέλγιο. Ο Φέτελ έχει ανέβει 9 φορές στο βάθρο, ο Χάμιλτον δυο λιγότερες γι' αυτό και είναι επτά βαθμούς πίσω στη βαθμολογία.

[img]http://media.motorbox.com/image/gp-monza-2017-i-piloti-di-f1-a-spasso-per-milano/5/7/7/577617/577617-5x2-lg.jpg

AUS%2BF1%2BGP%2B2017%2B-%2BFP%2B%252815%2529.jpg


Το φετινό Ιταλικό GP θα είναι το 68ο στην ιστορία. Η Ferrari έχει κερδίσει 18 φορές εκεί τις 5 με τον Μ.Σουμάχερ (1996, 1998, 2000, 2003, 2006).

DIfbEPkW0AEnm4P.jpg


Για τον εντός έδρας αγώνα στη Μόντσα, η Pirelli επέλεξε τη μέση, τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, ακριβώς ίδια με πέρυσι.

Πέρυσι ο νικητής ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγή ελαστικών, είδαμε όμως και στρατηγικές δυο ή τριών πιτ στοπ.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

DIQ79eTXgAAgmq1.png


DIQKJmuW4AA800q.png



















 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Η πίστα στο πάρκο της Monza έχει το παρατσούκλι "Ναός της Ταχύτητας" αφού εκεί επιτυγχάνεται η υψηλότερη τελική ταχύτητα αλλά και ο υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα σε όλη τη σεζόν.Πράγμα που εύλογα καταπονεί τις μονάδες ισχύος, "πονάει" όμως και τα φρένα αφού υπάρχουν και 3 δυνατά σημεία φρεναρίσματος.

Το πλέον επίπονο για τα συστήματα πέδησης των μονοθεσίων, είναι στο φινάλε της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Προσεγγίζοντας το chicane "Variante del Rettifilo",τα μονοθέσια επιβραδύνουν κατά 244 χιλιόμετρα την ώρα, σε μόλις 69 μέτρα. Οι οδηγοί δέχονται δυνάμεις της τάξης των 5.3 G ενώ ασκούν στο πεντάλ του φρένου πίεση που ισοδυναμεί με 180 κιλά.

Δείτε video με το σημείο μέγιστης καταπόνησης των φρένων στο σιρκουί της Monza που φιλοξενεί το ιταλικό Grand Prix.

 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
[size=15pt]Η Mercedes κυριάρχησε στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα, με τον Λιούις Χάμιλτον να γράφει πρώτο χρόνο. Πάνω από ένα δεύτερο η διαφορά με τη Ferrari. [/size]

Τα «ασημί βέλη» έδειξαν τα... δόντια τους, με τον Λιούις Χάμιλτον να γράφει πρώτο χρόνο και τον Βαλτέρι Μπότας να τον ακολουθεί, ενώ ήταν οι μοναδικοί που... έπεσαν κάτω από το 1:22.0. Τρίτος ήρθε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος απείχε 1.115 από την κορυφή, τη στιγμή ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν τέταρτος στο +1.152.

https://[URL unfurl="true"]www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/04/nintchdbpict000317291426.jpg?strip=all&w=960&quality=100[/img[/URL]]

H δράση θα συνεχιστεί το απόγευμα της Παρασκευής (1/9) με το FP2. Πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι αναμένονται πολλές ποινές λόγω κινητήρων στο γκριντ, κάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε αρκετές ανακατατάξεις, αφού οι Φερστάπεν, Ρικιάρντο, Σάινθ, Αλόνσο είναι ανάμεσα στους οδηγούς που θα δεχτούν... καμπάνες.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 1ης περιόδου

Χάμιλτον Mercedes 1:21.537 28 γύροι

Μπότας Mercedes 1:21.972 +0.435 31 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:22.652 +1.115 24 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:22.689 +1.152 28 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:22.742 +1.205 28 γύροι

Φερστάπεν Red Bull 1:22.749 +1.212 23 γύροι

Πέρεζ Force India 1:23.317 +1.780 36 γύροι

Οκόν Force India 1:23.400 +1.863 34 γύροι

Φαντόρν McLaren 1:23.465 +1.928 24 γύροι

Μάσα Williams 1:23.561 +2.024 37 γύροι

Σάινθ Toro Rosso 1:23.680 +2.143 22 γύροι

Μάγκνουσεν Haas 1:23.973 +2.436 22 γύροι

Στρολ Williams 1:23.991 +2.454 30 γύροι

Κβιάτ Toro Rosso 1:24.012 +2.475 27 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:24.015 +2.478 17 γύροι

Γκροζάν Haas 1:24.079 +2.542 22 γύροι

Χούλκενμπεργκ Renault 1:24.542 +3.005 17 γύροι

Πάλμερ Renault 1:25.166 +3.629 21 γύροι

Βερλάιν Sauber 1:25.223 +3.686 26 γύροι

Έρικσον Sauber 1:25.687 +4.150 17 γύροι
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
[size=15pt]Η Mercedes κυριάρχησε και στην δευτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της Μόντσα, με τον Μποτας να γράφει πρώτο χρόνο.[/size]

DIpLzA9W0AE9BiF.jpg


O Μποτας εγραψε τον πρώτο χρόνο με τον Λιούις Χάμιλτον να τον ακολουθεί. Τρίτος ήρθε ο Σεμπάστιαν Φέτελ τη στιγμή που ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν τέταρτος.

Πιο κοντα σε αυτη την περιοδο η Ferrari
 

Συνημμένα

  • DIpF78qXoAA0SrP.jpg
    DIpF78qXoAA0SrP.jpg
    136,3 KB · Εμφανίσεις: 21

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
F1 2017 Italian GP Highlights Compilation FP1 Monza of Italy Grand Prix


F1 2017 Italian GP Highlights Compilation FP2 Monza of Italy Grand Prix

 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έπειτα από την μέτρια απόδοση της Ferrari στις ελεύθερες δοκιμές, «σημείωσε» τις αδυναμίες της ομάδας του.

«Μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Δεν έχω ακόμα την αυτοπεποίθηση που θα ήθελα και χρειάζεται για τη Μόντσα. Πρέπει να βελτιώσουμε την ισορροπία του μονοθεσίου, τη σταθερότητα και το φρενάρισμα. Δεν βρισκόμαστε ακόμα στο επίπεδο που θα ήθελα να είμαστε και θα πρέπει αύριο να παρουσιαστούμε καλύτεροι, σίγουρα πιο γρήγοροι από σήμερα», τόνισε ο Γερμανός πιλότος της Ferrari.

107382421_vettel_trans_NvBQzQNjv4BqfRWPQY12zxlYg8ZA8hyL6qZwJi9h8vYMqNVljziRPmU.jpg
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.421
Πόντοι
34.612
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έπειτα από την μέτρια απόδοση της Ferrari στις ελεύθερες δοκιμές, «σημείωσε» τις αδυναμίες της ομάδας του.

«Μπορούμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο. Δεν έχω ακόμα την αυτοπεποίθηση που θα ήθελα και χρειάζεται για τη Μόντσα. Πρέπει να βελτιώσουμε την ισορροπία του μονοθεσίου, τη σταθερότητα και το φρενάρισμα. Δεν βρισκόμαστε ακόμα στο επίπεδο που θα ήθελα να είμαστε και θα πρέπει αύριο να παρουσιαστούμε καλύτεροι, σίγουρα πιο γρήγοροι από σήμερα», τόνισε ο Γερμανός πιλότος της Ferrari.

http://[URL unfurl="true"]www.telegraph.co.uk/content/dam/formula-1/2016/09/02/107382421_vettel_trans_NvBQzQNjv4BqfRWPQY12zxlYg8ZA8hyL6qZwJi9h8vYMqNVljziRPmU.jpg?imwidth=450[/img[/URL]]
[/quote]


:thebigfinger: :thebigfinger:
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
Formula1: Κατατακτήριες δοκιμές Ιταλίας

Ατύχημα ο Γκροζάν, βροχή και πολύ νερό στην πίστα της Μόντσα για να έχουμε διακοπή...

Στις 17:40 θα έχουμε επανεκκίνηση της διαδικασίας.

DIucqggXUAA3ZT-.jpg


DIuHFraWAAEHSP5.jpg
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.823
Κριτικές
1
Like
254
Πόντοι
186
ΤΕΛΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Να παρακαλαει να μη βρεξει αυριο ο φετελ, διοτι οι μερτσεντες στη βροχη ειναι εναν αιωνα μπροστα

DIuiq6mW4AEmweG.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom