Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 211K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 68 40,5%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 33,9%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,3%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    168

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.329
Κριτικές
191
Like
53.732
Πόντοι
41.813
τουλαχιστον κερδισε η Μερσενταρα μου. ομαδαρα ρεεεεεεεεεεεεε  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
HIGHLIGHTS: Team-mates collide and tyres expire... creating a dramatic #BritishGP

 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
1
Like
16.294
Πόντοι
3.836

Ιστορικό 1-2 για τη Ferrari στην Ουγγαρία

GP Ουγγαρίας: Κόκκινος θρίαμβος με νίκη Φέτελ!


Ο Γερμανός πήρε μια πιεστική νίκη στην Ουγγαρία με το Ράικονεν να ολοκληρώνει το θρίαμβο της Ferrari.
Ο Χάμιλτον έδειξε χαρακτήρα δίνοντας πίσω τη θέση, που του είχε παραχωρήσει ο Μπότας.
Ο Φινλανδός της Mercedes ανέβηκε βάθρο μαζί με τους δυο οδηγούς της Ferrari.

Με θερμοκρασία αέρα στους 30 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματοςστους 54 βαθμούς Κελσίου εκκίνησε το Ουγγρικό GP.
Στο grid παρατάχτηκαν 18 μονοθέσια με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli.
Μόνο οι Κβίατ και ντι Ρέστα (σ.σ: αντικαθιστά το Μάσα στη Williams) έβαλαν τη μαλακή γόμα.
Η θερμοκρασία οδοστρώματος καθιστούσε σχεδόν επιβεβλημένη την υιοθέτηση στρατηγικής δυο αλλαγών ελαστικών.
Παραταύτα τα ελαστικά άντεξαν και όλοι έκαναν μόνο μια αλλαγή.


Στην εκκίνηση ο Φέτελ έφυγε καλά και ο Ράικονεν κρατήθηκε πίσω του.
Ο Φερστάπεν προσπάθησε να περάσει το Μπότας από την εξωτερική φάνηκε να τα καταφέρνει αλλά στην 2η στροφή μπλόκαρε τους τροχούς του με αποτέλεσμα να χτυπήσει το Ρικιάρντο καθώς το μονοθέσιό του κινήθηκε ανεξέλεγκτο με υποστροφή προς την άλλη Red Bull.
Ο Αυστραλός οδηγός που είχε σερί εμφανίσεις στο βάθρο ήταν πολύ εκνευρισμένος καθώς αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη.



Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Ολλανδό οδηγό.
Έτσι οριοθετήθηκαν οι ελπίδες της Red Bull για ένα καλό αποτέλεσμα.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Ρικιάρντο χαρακτήρισε ερασιτεχνική την κίνηση του Φερστάπεν:
'Δε νομίζω ότι του αρέσει όταν τον περνάει ο άλλος οδηγός της ομάδας.
Είχε όλα τον αγώνα να διορθώσει το λάθος που έκανε. Δεν υπήρχε χώρος εκεί πίεσε και τρακάραμε΄.


Ο αλυτάρχης του αγώνα χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο ασφαλείας για να απομακρυνθεί η Red Bull του Ρικιάρντο που είχε μείνει στην άκρη της πίστας.
Πίσω από τις δυο Red Bull είχαν επαφή ο Χούλκενμπεργκ (Renault) με το Γκροζάν (Haas) στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν αλλά απεφάνθησαν ότι δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια.
Ο αγώνας βρήκε ρυθμό με το Φέτελ να διατηρεί μια απόσταση 3 sec από τον Ράικονεν. Φτάνοντας στον 20στο γύρο ο Φερστάπεν δεν είχε μπει ακόμη στα πιτ για να εκτίσει την ποινή του και ο Χάμιλτον ήταν 14 sec πίσω από τον πρωτοπόρο Φέτελ.

Ο Φέτελ λίγο πριν τον 30στο γύρο ακούστηκε να διαμαρτύρεται στους μηχανικούς της Ferrari ότι το τιμόνι τραβάει αριστερά στην ευθεία και έπρεπε να το στρίβει λίγο για να κινείται ίσα. Πολύ σύντομα ο Ράικονεν μείωσε τη διαφορά στο μισό.
H αντοχή της πολύ μαλακής γόμας βοηθήθηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας και πάλι όμως ήταν εντυπωσιακό ότι οι οδηγοί έφτασαν να κάνουν ΄31 +3 γύρους στις δοκιμές', με το ίδιο σετ ελαστικών.


Πρώτος μπήκε ο Μπότας στον 31ο γύρο από τους οδηγούς που βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις.
Αντιμετώπισε πρόβλημα στην αντικατάσταση του εμπρός αριστερά ελαστικού που χρειάστηκε 2η προσπάθεια για να τοποθετηθεί.
Παραταύτα διατήρησε τη θέση του.
Ο Χάμιλτον μπήκε αμέσως μετά και ακολούθησαν οι Ferrari, πρώτος ο Φέτελ, δεύτερος ο Ράικονεν.
Δεν υπήρξε κάποια μεταβολή στην κατάταξη παρά την προσπάθεια του Ράικονεν να κινηθεί όσο πιο γρήγορα μπορούσε όταν είχε άδειο δρόμο μπροστά του.
Ο Φερστάπεν που δεν είχε μπει ακόμη στα πιτ παρότι εκκρεμούσε και η ποινή των 10 sec. Ο Ολλανδός μ' αυτά και μ' αυτά βρέθηκε προσωρινά επικεφαλής του αγώνα.



Ο Ράικονεν ρωτούσε αν ο Φέτελ πιέζει καθώς ήταν σαφώς πιο γρήγορος και ανησυχούμε ότι οι Mercedes πλησίαζαν.
Ο μηχανικός του, τον ενημέρωσε ότι η άλλη Ferrari αντιμετώπιζε πρόβλημα κρατήματος.
Ο Φερστάπεν έκτισε την ποινή του άλλαξε ελαστικά έβαλε τη μαλακή γόμα πηγαίνοντας για μια αλλαγή όπως όλοι οι πρωτοπόροι.
Βγαίνοντας ήταν 5ος πίσω από το Χάμιλτον 15 sec πίσω από το Βρετανό.



Ο Χάμιλτον επωφελήθηκε από το Βάλτερι Μπότας που έκανε στην άκρη για να περάσει και βρέθηκε στην 3η θέση.
Ο Χάμιλτον υποσχέθηκε να δώσει πίσω τη θέση αν δεν μπορέσει να περάσει τους κόκκινους.
Αμέσως άρχισε να πιέζει ασφυκτικά τη Ferrari του Ράικονεν που με τη σειρά του ζητούσε να κάνει στην άκρη ο Φέτελ για να περάσει μπροστά και να κινηθεί ταχύτερα.

Αγωνία στα πιτ της Ferrari με το μεγάλο αφεντικό το Σέρτζιο Μαρκιόνε να ρωτά εναγωνίως το Πιέρο Φεράρι για την εξέλιξη.  
Ο Ράικονεν κόλλησε πίσω από το Φέτελ ανοίγοντας τη διαφορά λίγο αλλά αμέσως ο Χάμιλτον πλησίασε.
Ο Ράικονεν μείωσε τη διαφορά κάτω από δευτερόλεπτο από το Φέτελ για να έχει DRS ώστε να εκμηδενίζει το αντίστοιχο πλεονέκτημα του Χάμιλτον.
Τελικά δεν άλλαξε τίποτα ως το πέσιμο της καρό σημαίας έτσι ο Χάμιλτον έδωσε πίσω τη θέση στο Μπότας στην τελευταία στροφή.
Από 15 βαθμούς που θα έπαιρνε αν τερμάτιζε 3ος πήρε 12 βαθμούς όντας 4ος και είναι θέμα αυτό αν το πρωτάθλημα κριθεί στον πόντο όπως όλα δείχνουν.
Πάντως ο Χάμιλτον σήμερα έδειξε αθλητικό πνεύμα.


Ο Φέτελ μετά την 4η φετινή του νίκη και τη 2η επί Ουγγρικού εδάφους στην καριέρα του αύξησε τη διαφορά του από το Χάμιλτον στους 14 βαθμούς. Αντίστοιχα η Ferrari που έκανε το 1-2 για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια στην Ουγγαρία μείωσε τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την Mercedes στους 39 βαθμούς.


 

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
σπουδαια νικη για τον φετελ

να αναψει μια λαμπαδα ο χαμιλτον στον μαξ διοτι αν δεν ειχε γινει αυτο το συμβαν στην αρχη, ο χαμιλτον μπορει να εβγαινε μεχρι και 6ος στο σημερινο αγωνα. Οι ρεντ μπουλ θα αποτελουσαν μεγαλο προβλημα για τις μερσεντες.

το καλυτερο δυνατο αποτελεσμα για τον χαμιλτον για το χαλι στο οποιο βρισκονταν το μονοθεσιο του σημερα
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.149
Κριτικές
169
Like
20.417
Πόντοι
34.612
γαμω τον φετελ :thubsdown:
 

Puchas Gracias

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.036
Like
198
Πόντοι
66
Τελικά ποιο είναι καλύτερο μονοθέσιο: η Φερράρι ή η Μερσεντές?

Που υπερτερεί το ένα έναντι του άλλου?
 

mr.madman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2011
Μηνύματα
2.182
Κριτικές
9
Like
736
Πόντοι
316

Συνημμένα

  • Force India.jpg
    Force India.jpg
    39,6 KB · Εμφανίσεις: 18

diomides

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2009
Μηνύματα
9.810
Κριτικές
1
Like
155
Πόντοι
166
Τελικά ποιο είναι καλύτερο μονοθέσιο: η Φερράρι ή η Μερσεντές?

Που υπερτερεί το ένα έναντι του άλλου?
η μερτσεντες ειναι σε γενικες γραμμες  πιο μπροστα σε σχεση με την αρχη της χρονιας

απο κει και περα παιζουν ρολο και οι ιδιατεροτητες της καθε πιστας διοτι η διαφορα δεν ειναι πολυ μεγαλη
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom