You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 211K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Reznov
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 19.347
- Like
- 24.355
- Πόντοι
- 6.056
ναι?από κάποια σχόλια που διάβασα, είχαν κάποιο θέμα πάλι με την στρατηγική (το λέω κομψά...) αλλιώς θα μπορούσαν να είχαν τουλάχιστον το 2-3.
απεφυγα να δω οτιδηποτε..
για να το δω το μεσημερι
αντε να δουμε...
Eraser..
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 28.478
- Like
- 11.092
- Πόντοι
- 2.606
ναι?
απεφυγα να δω οτιδηποτε..
για να το δω το μεσημερι
αντε να δουμε...
σόρρυ τότε για το σπόιλερ...
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.329
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.732
- Πόντοι
- 41.813
γαμω το μοτερ tis honda >
καθενας με τον πονο του
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.329
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.732
- Πόντοι
- 41.813
Νίκη στην Κίνα για τον Χάμιλτον.
Ο Βρετανός πιλότος ήταν ο νικητής του γκραν-πρι της Formula 1 που έγινε την Κίνα μετά από έναν επεισοδιακό –τουλάχιστον στην αρχή του- αγώνα. Δεύτερος ο Φέτελ, τρίτος ο Φερστάπεν.
Αυτή τη φορά ο Χάμιλτον έριξε πρώτος την καρό σημαία. Ο Βρετανός πιλότος ήταν ο νικητής του γκραν-πρι της Formula 1 το οποίο έγινε στη Σανγκάη, έχοντας την πρωτιά από την αρχή μέχρι και το τέλος του αγώνα.
Πλέον ισοβαθμεί στην πρώτη θέση με τον Φέτελ ο οποίος σήμερα τερμάτισε στη δεύτερη θέση. Τρίτος αναδείχθηκε ο Φερστάπεν, ο οποίος ξεκίνησε από την 16η θέση.
Digweed
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 6.034
- Κριτικές
- 1
- Like
- 16.294
- Πόντοι
- 3.836
Εμείς ακόμη φτιάχνουμε πίστα στην Δραπετσώνα!!!
Επιστρέφει το Grand Prix Τουρκίας!
Μία αναπάντεχη εξέλιξη έχουμε σχετικά με το Grand Prix Τουρκίας που όπως όλα δείχνουν, επτά χρόνια μετά θα επιστρέψει στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1!
Παρότι το σενάριο αυτό δεν υπήρχε καν στο κάδρο, οι παρασκηνιακές κινήσεις του ιδιοκτήτη της πίστας της Κωνσταντινούπολης, Vural Ak, οδηγούν στην πλήρη ανατροπή!
Χθες ο πρόεδρος της Τουρκίας, Tayyip Erdogan, υποδέχθηκε στην προεδρική κατοικία στην Άγκυρα τον Chase Carey! Τον διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media που διαχειρίζεται πλέον τις τύχες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, με την παρουσία του υπουργού νεότητας και αθλητισμού της γειτονικής χώρας Akif Cagatay Kilic, καθώς και του προέδρου της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Serkan Yazici, να δείχνουν πως οι Τούρκοι είχαν προετοιμαστεί από κάθε πλευρά για να πετύχουν την επιστροφή του αγώνα τους στον μαγικό κόσμο της Formula 1.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ak, υπήρξε συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές και το επόμενο βήμα θα είναι να πέσουν και οι υπογραφές.
«Είχαμε μία συνάντηση στην Άγκυρα, ανάμεσα στον Πρόεδρό μας και τον Chase Carey της Liberty Media, τον οποίο κάλεσα προσωπικά στην Τουρκία. Το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή είναι πως οι συναντήσεις πήγαν πολύ καλά και έχουμε καταρχήν συμφωνία.
Ωστόσο ακόμα δεν έχουμε υπογράψει συμβόλαια», είπε στους εκπροσώπους του Τύπου ο Ak.
H Τουρκία είχε μπει στο καλεντάρι εκμεταλλευόμενη τη δική μας αδράνεια πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες και βασιζόμενη στις προσπάθειες του Mumtaz Tahincioglou, ενός ανθρώπου με πάθος για τους αγώνες που βρισκόταν τότε στα υψηλά κλιμάκια της FIA.
Η πίστα της Κωνσταντινούπολης σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke και θεωρείται μία από τις καλύτερες που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια στο καλεντάρι, με αποκορύφωμα την απαιτητική στροφή 8.
Ο γραφών είχε μάλιστα την ευκαιρία να επισκεφτεί το Istanbul Park κατά τη διάρκεια των έργων κατασκευής του και να οδηγήσει σε αυτό πριν τα εγκαίνια του.
Ήταν ένα μεγαλόπνοο project, που συνδυάστηκε και με σημαντικά promo events, όπως η διάσχιση της γέφυρας του Βοσπόρου με μονοθέσιο, από τον David Coulthard.
Οι Τούρκοι διαφήμιζαν το event ως τον αγώνα στο σταυροδρόμι των δύο ηπείρων, με το πρώτο Grand Prix να λαμβάνει χώρα το 2005.
Συνολικά έγιναν επτά αγώνες της Formula 1 εκεί και είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε από κοντά τους δύο. Όπως και πολλοί συμπατριώτες μας, μιας και ο αγώνας της Κωνσταντινούπολης ήταν ο πλέον προσιτός για τους Έλληνες φίλους της F1.
Ωστόσο, οι γείτονες μας δεν «αγκάλιασαν» το σπορ και οι άδειες κερκίδες σε συνδυασμό με το υπέρογκο κόστος των δικαιωμάτων, έφεραν τους τίτλους τέλους μετά τον αγώνα του 2011.
Ένα χρόνο μετά ο Ak αγόρασε την πίστα, προσπάθησε να έρθει σε νέα συμφωνία με τον Bernie Ecclestone για τη σεζόν του 2013 αλλά ο δαιμόνιος Βρετανός ζητούσε μόνο για τον πρώτο χρόνο $26 εκατομμύρια!
Ποσό απαγορευτικό δεδομένου πως είχε αποσυρθεί η κρατική υποστήριξη. Έκτοτε η πίστα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων του Ak, που όμως δεν είχε εγκαταλείψει το project F1.
Βρήκε την ευκαιρία με την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στο σπορ και οι προσπάθειές του όλα δείχνουν πως θα αποδώσουν καρπούς.
Βέβαια παρότι οι Τούρκοι μιλούν για επιστροφή το 2018, αυτό παραμένει ένα ερωτηματικό.
Διότι έχουν ήδη ανακοινωθεί οι επιστροφές του γαλλικού και του γερμανικού Grand Prix, άρα αν επέστρεφε και αυτό της Τουρκίας από τη νέα σεζόν, θα έπρεπε να έχουμε συνολικά 22 αγώνες!
Πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία του σπορ και στο οποίο οι ομάδες είναι αντίθετες.
Επιστρέφει το Grand Prix Τουρκίας!
Μία αναπάντεχη εξέλιξη έχουμε σχετικά με το Grand Prix Τουρκίας που όπως όλα δείχνουν, επτά χρόνια μετά θα επιστρέψει στο καλεντάρι του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1!
Παρότι το σενάριο αυτό δεν υπήρχε καν στο κάδρο, οι παρασκηνιακές κινήσεις του ιδιοκτήτη της πίστας της Κωνσταντινούπολης, Vural Ak, οδηγούν στην πλήρη ανατροπή!
Χθες ο πρόεδρος της Τουρκίας, Tayyip Erdogan, υποδέχθηκε στην προεδρική κατοικία στην Άγκυρα τον Chase Carey! Τον διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media που διαχειρίζεται πλέον τις τύχες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα, με την παρουσία του υπουργού νεότητας και αθλητισμού της γειτονικής χώρας Akif Cagatay Kilic, καθώς και του προέδρου της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Serkan Yazici, να δείχνουν πως οι Τούρκοι είχαν προετοιμαστεί από κάθε πλευρά για να πετύχουν την επιστροφή του αγώνα τους στον μαγικό κόσμο της Formula 1.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Ak, υπήρξε συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές και το επόμενο βήμα θα είναι να πέσουν και οι υπογραφές.
«Είχαμε μία συνάντηση στην Άγκυρα, ανάμεσα στον Πρόεδρό μας και τον Chase Carey της Liberty Media, τον οποίο κάλεσα προσωπικά στην Τουρκία. Το μόνο που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή είναι πως οι συναντήσεις πήγαν πολύ καλά και έχουμε καταρχήν συμφωνία.
Ωστόσο ακόμα δεν έχουμε υπογράψει συμβόλαια», είπε στους εκπροσώπους του Τύπου ο Ak.
H Τουρκία είχε μπει στο καλεντάρι εκμεταλλευόμενη τη δική μας αδράνεια πριν τους Ολυμπιακούς αγώνες και βασιζόμενη στις προσπάθειες του Mumtaz Tahincioglou, ενός ανθρώπου με πάθος για τους αγώνες που βρισκόταν τότε στα υψηλά κλιμάκια της FIA.
Η πίστα της Κωνσταντινούπολης σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke και θεωρείται μία από τις καλύτερες που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια στο καλεντάρι, με αποκορύφωμα την απαιτητική στροφή 8.
Ο γραφών είχε μάλιστα την ευκαιρία να επισκεφτεί το Istanbul Park κατά τη διάρκεια των έργων κατασκευής του και να οδηγήσει σε αυτό πριν τα εγκαίνια του.
Ήταν ένα μεγαλόπνοο project, που συνδυάστηκε και με σημαντικά promo events, όπως η διάσχιση της γέφυρας του Βοσπόρου με μονοθέσιο, από τον David Coulthard.
Οι Τούρκοι διαφήμιζαν το event ως τον αγώνα στο σταυροδρόμι των δύο ηπείρων, με το πρώτο Grand Prix να λαμβάνει χώρα το 2005.
Συνολικά έγιναν επτά αγώνες της Formula 1 εκεί και είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε από κοντά τους δύο. Όπως και πολλοί συμπατριώτες μας, μιας και ο αγώνας της Κωνσταντινούπολης ήταν ο πλέον προσιτός για τους Έλληνες φίλους της F1.
Ωστόσο, οι γείτονες μας δεν «αγκάλιασαν» το σπορ και οι άδειες κερκίδες σε συνδυασμό με το υπέρογκο κόστος των δικαιωμάτων, έφεραν τους τίτλους τέλους μετά τον αγώνα του 2011.
Ένα χρόνο μετά ο Ak αγόρασε την πίστα, προσπάθησε να έρθει σε νέα συμφωνία με τον Bernie Ecclestone για τη σεζόν του 2013 αλλά ο δαιμόνιος Βρετανός ζητούσε μόνο για τον πρώτο χρόνο $26 εκατομμύρια!
Ποσό απαγορευτικό δεδομένου πως είχε αποσυρθεί η κρατική υποστήριξη. Έκτοτε η πίστα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτων του Ak, που όμως δεν είχε εγκαταλείψει το project F1.
Βρήκε την ευκαιρία με την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στο σπορ και οι προσπάθειές του όλα δείχνουν πως θα αποδώσουν καρπούς.
Βέβαια παρότι οι Τούρκοι μιλούν για επιστροφή το 2018, αυτό παραμένει ένα ερωτηματικό.
Διότι έχουν ήδη ανακοινωθεί οι επιστροφές του γαλλικού και του γερμανικού Grand Prix, άρα αν επέστρεφε και αυτό της Τουρκίας από τη νέα σεζόν, θα έπρεπε να έχουμε συνολικά 22 αγώνες!
Πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ στην ιστορία του σπορ και στο οποίο οι ομάδες είναι αντίθετες.
Παιδες, θελω να θεσω 2 ερωτηματα σ' εσας που παρακολουθειτε πιο συστηματικα την ολη φαση...
1) Ποια η λογικη του DRS?
Γιατι να μην ανοιγει η αεροτομη ΟΛΩΝ των οδηγων στις μεγαλες ευθειες, εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα? Γιατι μόνο σε μια συγκεκριμενη αποσταση απ' τον μπροστινο??
Δεν ειναι σαν να χανεται επιδοση ΑΔΙΚΑ? (δλδ βλεπουμε πιο αργά οχηματα, με ιδια "πρωτη υλη")
2) Εκεινο το περιβοητο KERS δεν υπαρχει πια?
Ακουω για ηλεκτροκινητηρες, αλλά δεν βλεπω διαγραμμα του KERS σε συνδυασμο με DRS.
Μήπως μοιραζεται αυτοματα η αποθηκευμενη ενεργεια, καθολη τη διαρκεια του γύρου?
yes.i.am
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 3.094
- Like
- 204
- Πόντοι
- 16
1) υποτιθεται υπαρχει για να γινονται πιο πολλες προσπερασεις και να αυξηθει το θεαμαΠαιδες, θελω να θεσω 2 ερωτηματα σ' εσας που παρακολουθειτε πιο συστηματικα την ολη φαση...
1) Ποια η λογικη του DRS?
Γιατι να μην ανοιγει η αεροτομη ΟΛΩΝ των οδηγων στις μεγαλες ευθειες, εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα? Γιατι μόνο σε μια συγκεκριμενη αποσταση απ' τον μπροστινο??
Δεν ειναι σαν να χανεται επιδοση ΑΔΙΚΑ? (δλδ βλεπουμε πιο αργά οχηματα, με ιδια "πρωτη υλη")
2) Εκεινο το περιβοητο KERS δεν υπαρχει πια?
Ακουω για ηλεκτροκινητηρες, αλλά δεν βλεπω διαγραμμα του KERS σε συνδυασμο με DRS.
Μήπως μοιραζεται αυτοματα η αποθηκευμενη ενεργεια, καθολη τη διαρκεια του γύρου?
2) υπαρχει και λειτουργει οπως παντα
1) υποτιθεται υπαρχει για να γινονται πιο πολλες προσπερασεις και να αυξηθει το θεαμα
2) υπαρχει και λειτουργει οπως παντα
Εμενα μού φαινεται τρελη μαλακια να εχεις μια τεχνικη δυνατοτητα και να μενει αναξιοποιητη. Ειναι σαν να λες στον Μεσσι "μην τρεχεις πολυ, οταν προηγειται η Μπαρτσελονα".
Τεσπα, ρωτησα για το KERS γιατι παρατηρησα οτι δεν υπαρχει τόσο μεγαλη ευκολία στις προσπερασεις, οπως πχ, πριν 2-3 χρονια. Και κανεις δεν το δειχνει με γραφικα, όπως παλια.
Εσυ λες οτι υπαρχει και ειναι και συνδυασμενο με το DRS? (παλια ηταν και manual)
yes.i.am
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 3.094
- Like
- 204
- Πόντοι
- 16
btw νικη για φερραρι παλιμε Φετελ
ο Χαμιλτον λογω μιας μαλακιας εφαγε 5 δευτερολεπτα ποινη. Αν και οδηγησε εκπληκτικα ηρθε δευτερος, κανεις δεν μπορει να ξερει τι θα γινοταν αν δεν ειχε φαει την ποινη
ο Μποτας αμπαλος σαν τον μανατζερ ραγκμπυ, ειναι εμφανες πως δεν εχει τη στοφα του προταθλητη
ο Βερσταπεν ενω πηγαινε πολυ καλα και απειλουσε να μπει στο βαθρο, μετα το πιτ στοπ εχασε τα φρενα και στουκαρε στον τοιχο
4ος κιμι
5ος Ρικιαρντο
ο Αλονσο εχει παρει αποφαση οτι η F1 τελειωσε γιαυτον και το εχει ριξει στην τρελα, δειχνει παντα απντως οτι ειναι μεγαλος οδηγος
ο Χαμιλτον λογω μιας μαλακιας εφαγε 5 δευτερολεπτα ποινη. Αν και οδηγησε εκπληκτικα ηρθε δευτερος, κανεις δεν μπορει να ξερει τι θα γινοταν αν δεν ειχε φαει την ποινη
ο Μποτας αμπαλος σαν τον μανατζερ ραγκμπυ, ειναι εμφανες πως δεν εχει τη στοφα του προταθλητη
ο Βερσταπεν ενω πηγαινε πολυ καλα και απειλουσε να μπει στο βαθρο, μετα το πιτ στοπ εχασε τα φρενα και στουκαρε στον τοιχο
4ος κιμι
5ος Ρικιαρντο
ο Αλονσο εχει παρει αποφαση οτι η F1 τελειωσε γιαυτον και το εχει ριξει στην τρελα, δειχνει παντα απντως οτι ειναι μεγαλος οδηγος
yes.i.am
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 3.094
- Like
- 204
- Πόντοι
- 16
αλλο το drs αλλο το kers τυπε,λειτουργουν ανεξαρτητα. Το drs το εφιαξαν για να δωσουν πλεονεκτημα στον επιτιθεμενο ωστε να μπορει να κανει πιο ευκολα την προσπεραση και να αυξηθει το θεαμα. Το kers το ειχανε βαλει αρχικα αν θυμαμαι καλα για να αντισταθμισουν την απωλεια ιπποδυναμης απο το downsize του κινητηρα που επεσε στα 1600 κ.εκ.Εμενα μού φαινεται τρελη μαλακια να εχεις μια τεχνικη δυνατοτητα και να μενει αναξιοποιητη. Ειναι σαν να λες στον Μεσσι "μην τρεχεις πολυ, οταν προηγειται η Μπαρτσελονα".
Τεσπα, ρωτησα για το KERS γιατι παρατηρησα οτι δεν υπαρχει τόσο μεγαλη ευκολία στις προσπερασεις, οπως πχ, πριν 2-3 χρονια. Και κανεις δεν το δειχνει με γραφικα, όπως παλια.
Εσυ λες οτι υπαρχει και ειναι και συνδυασμενο με το DRS? (παλια ηταν και manual)
αλλο το drs αλλο το kers τυπε,λειτουργουν ανεξαρτητα. Το drs το εφιαξαν για να δωσουν πλεονεκτημα στον επιτιθεμενο ωστε να μπορει να κανει πιο ευκολα την προσπεραση και να αυξηθει το θεαμα. Το kers το ειχανε βαλει αρχικα αν θυμαμαι καλα για να αντισταθμισουν την απωλεια ιπποδυναμης απο το downsize του κινητηρα που επεσε στα 1600 κ.εκ.
To KERS (που, πρακτικα, ειναι 3 ηλεκτροκινητηρες) αποθηκευει ενεργεια κατα τη διαρκεια του φρεναρισματος και την ξαναριχνει κατα τη διαρκεια των ευθειων.
Υπαρχει σιγουρα ακομα, αλλά δεν ξερω αν τα δινει ολα πανω στη μεγαλη ευθεια ή επιμεριζει την ενεργεια σε ολες τις ευθειες. Επισης, ειμαι σχεδον σιγουρος οτι επαψε να ειναι manual, τωρα που το σκεφτομαι. Δηλαδη, πρεπει να λειτουργει αυτοματα.
Cr9
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 6.060
- Κριτικές
- 10
- Like
- 408
- Πόντοι
- 96
Παιδες, θελω να θεσω 2 ερωτηματα σ' εσας που παρακολουθειτε πιο συστηματικα την ολη φαση...
1) Ποια η λογικη του DRS?
Γιατι να μην ανοιγει η αεροτομη ΟΛΩΝ των οδηγων στις μεγαλες ευθειες, εφοσον υπαρχει η δυνατοτητα? Γιατι μόνο σε μια συγκεκριμενη αποσταση απ' τον μπροστινο??
Δεν ειναι σαν να χανεται επιδοση ΑΔΙΚΑ? (δλδ βλεπουμε πιο αργά οχηματα, με ιδια "πρωτη υλη")
Από τότε που η ανάπτυξη της αεροδυναμικής αφέθηκε μερικώς ελεύθερη με αποτέλεσμα τις περίπλοκες μπροστινές αεροτομές τα μονοθέσια παράγουν περισσότερη κάθετη δύναμη, οπότε υπάρχει μεγάλη δυσκολία ενός οδηγού να μείνει κοντά στο μονοθέσιο που είναι μπροστά του λόγω του στροβιλισμού του ακάθαρτου αέρα.
Σαν λύση τότε προτάθηκε και τελικά υιοθετήθηκε το DRS για να διευκολυνθούν τα προσπεράσματα. Ειδικά φέτος που τα ελαστικά είναι φαρδύτερα η κάθετη δύναμη είναι ακόμα μεγαλύτερη, ακόμα και ένα ανώτερο μονοθέσιο δυσκολεύεται να προσπεράσει ακόμα με το DRS. Στην Αυστραλία ο Hamilton με πιο φρέσκα ελαστικά μετά το pit stop κόλλησε πίσω από τον Verstapen και έχασε την νίκη. Δεν μπορεί να καταργηθεί αν δεν εκλείψει ο λόγος που δημιουργήθηκε.
2) Εκεινο το περιβοητο KERS δεν υπαρχει πια?
Ακουω για ηλεκτροκινητηρες, αλλά δεν βλεπω διαγραμμα του KERS σε συνδυασμο με DRS.
Μήπως μοιραζεται αυτοματα η αποθηκευμενη ενεργεια, καθολη τη διαρκεια του γύρου?
Από το 2014 που αποσύρθηκαν οι ατμοσφαιρικοί V8 και ο βασικός βενζινοκινητήρας είναι πλέον τούρμπο 1600 cc, το KERS καταργήθηκε και την θέση του πήρε ένα αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το ERS (Energy Recovery System).
http://[URL unfurl="true"]www.formula1-dictionary.net/Images/ers_energy_flow_chart.gif[/img[/URL]]
Πρόκειται για 2 ηλεκτροκινητήρες τον ERS – K (Energy Recovery System Kinetic) που χρησιμοποιεί την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα και τον ERS – H ( Energy Recovery System – Heat) που χρησιμοποιεί την θερμότητα των καυσαερίων.
Μια κεντρική μονάδα ελέγχου ECU θα συνδέει τους ηλεκτροκινητήρες ενώ όλη η ενέργεια που θα παράγεται θα αποθηκεύεται σε συστοιχία μπαταριών. Αυτή η συστοιχία μπαταριών υποχρεωτικά έχει τοποθετηθεί βάση κανονισμών κάτω από το ντεπόζιτο καυσίμου.
Πλέον δε υπάρχει κουμπί στο τιμόνι για την επιπλέον ισχύ όπως στο KERS, οι οδηγοί απλά πατούν το γκάζι και η ηλεκτρονική χαρτογράφηση κάνει τον ενδεδειγμένο συνδυασμό κινητήρων ανά περίπτωση. Σίγουρα ο οδηγός έχει μέσω των διακοπτών του τιμονιού αρκετές επιλογές «χαρτών» ώστε να μπορεί να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες του κινητήρα και των ERS όταν το χρειάζεται.
Κλειδί στην απόδοση του μονοθεσίου είναι το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας ώστε να μην επηρεάζεται ο ρυθμός από τον περιορισμό του καυσίμου στα 100kg.
Με τυχόν αστοχία στο ERS συνεπάγεται αρκετά sec στο γύρο καθότι οι απώλειες σε σχέση με το τότε KERS είναι σημαντικά μεγαλύτερες. Ο οδηγός βρίσκεται σε μια τέτοια περίπτωση να μάχεται μόνο με το 60-70% της συνολικής ισχύος.
Αυτό είναι και το σημαντικό πρόβλημα της Honda, δεν μπορεί να δέσει την ισχύ του βενζινοκινητήρα με τους 2 ηλεκτροκινητήρες.
Ναι, καλα ειχα καταλαβει οτι δεν ειναι στο χερι του οδηγου πλεον.
Επισης, δεν ηξερα οτι αλλαξε ονομα/ ηξερα για τη φαση με τους πολλαπλους ηλεκτροκινητηρες κλπ. Πολυ υψηλη τεχνολογία.
Βεβαια, στο διαγραμμα που ποσταρες δεν φαινονται οι πηγες απ' τις οποιες φορτιζουν οι ηλεκτροκινητηρες.
Νομιζω οτι παιρνουν ΚΑΙ απ' τα φρενα, ΚΑΙ απ' τον εκκεντροφόρο (διπλο οφελος, καθως αυξανεται και το "μηχανοφρενο"). Ετσι δεν ειναι?
Τωρα, η θερμικη μοναδα απλά διοχετευει θερμοτητα στο intercooler, παραγοντας ψυξη (ειχα διαβασει για ψυγεια που, αντι για κομπρεσσερ χρησιμοποιουν θερμοτητα). Δεν καταλαβαινω γιατι το αποκαλουν "κινητηρα" αυτο. Μαλλον προκειται για ενα συστημα συγκρατησης της θερμοτητας.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 46.694
- Like
- 31.258
- Πόντοι
- 5.006
:'( :Sμαυρα χαλια η mclaren :-(
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.149
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.417
- Πόντοι
- 34.612
:'( :S
γαμησε τα
τα μαυρα χρονια των κοκκινων μου θυμιζει :thubsdown:
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 46.694
- Like
- 31.258
- Πόντοι
- 5.006
που ειναι τα ασημενια βελη με μικα χακινεν και κουλχαρτ τι εποχες τοτε.γαμησε τα
τα μαυρα χρονια των κοκκινων μου θυμιζει :thubsdown:
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K