You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Formula One
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 6K
- Εμφανίσεις 212K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
o ενας απο τους δυο στην πανω φωτο δεν ειναι αναμεσα μαςΤότε και τώρα:
Τι αδελφίστικα είναι αυτά? Φάγαμε στη μάπα το sc για τόσους γύρους!!
προτιμω τα αδελφίστικα
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.335
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.797
- Πόντοι
- 41.813
της πουτανας θα γινει παλι. σαν τα κοκορια θα κανουνε.
GP Ουγγαρίας: Δραματική Pole Position για Rosberg!
Ο Γερμανός επιβίωσε των χαοτικών κατατακτήριων δοκιμών της Βουδαπέστης
Την 26η και ίσως πιο δραματική pole position της καριέρας του στη Formula 1 πανηγύρισε στην Ουγγαρία ο Nico Rosberg! Ο Γερμανός «έκλεψε» στις καθυστερήσεις την καλύτερη επίδοση από τον Lewis Hamilton, με τις κίτρινες σημαίες να παίζουν το ρόλο τους στην έκβαση αυτής της κόντρας με την οποία ολοκληρώθηκε μία επεισοδιακή περίοδος κατατακτήριων δοκιμών, που είχε βροχή, διακοπές, ατυχήματα και ανατροπές.
Όμως ας τα δούμε αναλυτικά! Το Q1 ξεκίνησε με καθυστέρηση 20 λεπτών λόγω καταιγίδας που «χτύπησε» το Χανγκαρόρινγκ λίγο πριν την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών. Όμως ακόμα κι όταν άρχισε η δράση, δεν κράτησε για πολύ καθώς η βροχή άρχισε να πέφτει πάλι δυνατά, με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι σχεδόν μηδενική. Εύλογα με 13.08 στο ρολόι είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας, με τον Sebastian Vettel να λέει μέσω team radio: «Έχει υπερβολικά πολύ νερό για αυτά τα ελαστικά». Αναφερόμενος στα full wets!
Υπό δύσκολες συνθήκες και με τους οδηγούς να σημειώνουν μόνο ένα γύρο, ο Sergio Perez τοποθέτησε τη Force India στην κορυφή, με τη Ferrari του Kimi Raikkonen και τις δύο Mercedes να είναι στη ζώνη αποκλεισμού. Όταν κρίθηκε πως οι συνθήκες επέτρεπαν να συνεχιστεί το Q1, οι προαναφερθέντες κατάφεραν με την πρώτη να βγουν από τη ζώνη αποκλεισμού, λίγο προτού ο Marcus Ericsson προκαλέσει για καθεστώς κόκκινης σημαίας ξανά! Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 9 λεπτά, καθώς ο Σουηδός έχασε τον έλεγχο της Sauber στη στροφή 10 του ουγγρικού σιρκουί.
Κάπου εκεί σταμάτησε και η βροχή αλλά όταν επανεκκίνησε η διαδικασία, δεν κράτησε για πολύ! O Felipe Massa έβαλε κι αυτός ενδιάμεσα αλλά έχασε τον έλεγχο και κατέληξε στις μπαριέρες στη στροφή 4! Είχαμε λοιπόν ξανά κόκκινη σημαία (!) με το χρονόμετρο να σταματάει στα 5 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα!
Το… τέταρτο μέρος του Q1 άρχισε με όλους πλην του Kevin Magnussen να έχουν πλέον ενδιάμεσα ελαστικά, αφού στο μεσοδιάστημα ο ήλιος είχε κάνει την εμφάνισή του, με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά. Εύλογα οι καλύτεροι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, οι Mercedes πέρασαν στην κορυφή αλλά το λάθος του Ryo Haryanto έφερε μία ακόμα κόκκινη σημαία! Ο οδηγός της Manor έχασε τον έλεγχο στο ίδιο σημείο με τον Ericsson, μόνο που η δική του σύγκρουση ήταν πιο σφοδρή. Επειδή η διακοπή ήρθε 1.18 πριν το τέλος, ουσιαστικά εκεί έπεσε και η αυλαία του Q1 αφού δεν υπήρχε πλέον χρόνος για να βγει κάποιος στην πίστα και να προλάβει να ξεκινήσει χρονομετρημένο γύρο προτού μηδενίσει το χρονόμετρο. Έτσι από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι δύο Renault, o Pascal Wehrlein (Manor) και οι τρεις οδηγοί που είχαν τα ατυχήματα.
Στο Q2 το οδόστρωμα στέγνωνε συνεχώς κι ενώ στην αρχή όλοι χρησιμοποιούσαν ενδιάμεσα ελαστικά, στην πορεία πέρασαν σε σλικ πολύ μαλακής γόμας. Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς αφού ακόμα και ένα λεπτό έκανε τη διαφορά. Έτσι ενώ ο Kimi Raikkonen βρέθηκε στην κορυφή με το που μηδένισε το χρονόμετρο, τελικά έμεινε μόλις 14ος και εκτός συνέχειας. Μαζί του αποκλείστηκαν οι δύο οδηγοί της Haas, o Daniil Kvyat με την Toro Rosso, ο Sergio Perez με τη Force India και ο Felipe Nasr με τη Sauber. Πολύ τυχερός στάθηκε ο Hamilton καθώς ήταν μόλις δέκατος – οριακά προκρίθηκε στο Q3! Την ίδια ώρα ο Rosberg σημείωνε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, πίσω από τη Red Bull του Max Verstappen!
Στην πρώτη ζαριά στο Q3 ο Hamilton έγραψε χρόνο 1.20.108 και ήταν σχεδόν 4 δέκατα κάτω από τον Rosberg, που έκανε δεύτερο συνεχόμενο γρήγορο γύρο και πλησίασε στα 93 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Με τη Red Bull του Ricciardo άλλα 0.079 πιο πίσω, την ώρα που ο Verstappen αντιμετώπιζε προβλήματα με το κιβώτιο της RB12. Κι επειδή ότι αρχίζει με δράμα, ολοκληρώνεται με δράμα, ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενίσει και οι οδηγοί βρίσκονταν στην τελική τους προσπάθεια, ένα τετ α λε από πλευράς Fernando Alonso, επηρέασε τους γύρους κάποιων οδηγών καθώς υπήρξε καθεστώς κίτρινης σημαίας. Ο Hamilton αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό, την ώρα που ο Nico Rosberg βρισκόταν στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή και με επίδοση 1.19.965 πήρε την pole position!
Πρέπει όμως να σημειωθεί πως παρότι εμφανώς σήκωσε στιγμιαία το πόδι από το γκάζι περνώντας από το σημείο εξόδου του Alonso, έκανε το ταχύτερο πέρασμα στον συγκεκριμένο τομέα της πίστας σε αυτή την προσπάθειά του. Μένει να δούμε αν οι αγωνοδίκες κρίνουν πως έκοψε ρυθμό επαρκώς – πράγμα για το οποίο αμφέβαλλε μιλώντας στο Sky Sports o επικεφαλής της RBR, Christian Horner.
Οι δύο Mercedes θα βρίσκονται (εκτός απροόπτου) στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, πίσω τους θα είναι οι δύο Red Bull (με ερωτηματικό σχετικά με το κιβώτιο του Verstappen) και στην τρίτη σειρά η Ferrari του Sebastian Vettel και η Toro Rosso του Carlos Sainz!
Αναλυτικά η κατάταξη:
GP Ουγγαρίας: Δραματική Pole Position για Rosberg!
Ο Γερμανός επιβίωσε των χαοτικών κατατακτήριων δοκιμών της Βουδαπέστης
Την 26η και ίσως πιο δραματική pole position της καριέρας του στη Formula 1 πανηγύρισε στην Ουγγαρία ο Nico Rosberg! Ο Γερμανός «έκλεψε» στις καθυστερήσεις την καλύτερη επίδοση από τον Lewis Hamilton, με τις κίτρινες σημαίες να παίζουν το ρόλο τους στην έκβαση αυτής της κόντρας με την οποία ολοκληρώθηκε μία επεισοδιακή περίοδος κατατακτήριων δοκιμών, που είχε βροχή, διακοπές, ατυχήματα και ανατροπές.
Όμως ας τα δούμε αναλυτικά! Το Q1 ξεκίνησε με καθυστέρηση 20 λεπτών λόγω καταιγίδας που «χτύπησε» το Χανγκαρόρινγκ λίγο πριν την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών. Όμως ακόμα κι όταν άρχισε η δράση, δεν κράτησε για πολύ καθώς η βροχή άρχισε να πέφτει πάλι δυνατά, με αποτέλεσμα η ορατότητα να είναι σχεδόν μηδενική. Εύλογα με 13.08 στο ρολόι είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας, με τον Sebastian Vettel να λέει μέσω team radio: «Έχει υπερβολικά πολύ νερό για αυτά τα ελαστικά». Αναφερόμενος στα full wets!
Υπό δύσκολες συνθήκες και με τους οδηγούς να σημειώνουν μόνο ένα γύρο, ο Sergio Perez τοποθέτησε τη Force India στην κορυφή, με τη Ferrari του Kimi Raikkonen και τις δύο Mercedes να είναι στη ζώνη αποκλεισμού. Όταν κρίθηκε πως οι συνθήκες επέτρεπαν να συνεχιστεί το Q1, οι προαναφερθέντες κατάφεραν με την πρώτη να βγουν από τη ζώνη αποκλεισμού, λίγο προτού ο Marcus Ericsson προκαλέσει για καθεστώς κόκκινης σημαίας ξανά! Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 9 λεπτά, καθώς ο Σουηδός έχασε τον έλεγχο της Sauber στη στροφή 10 του ουγγρικού σιρκουί.
Κάπου εκεί σταμάτησε και η βροχή αλλά όταν επανεκκίνησε η διαδικασία, δεν κράτησε για πολύ! O Felipe Massa έβαλε κι αυτός ενδιάμεσα αλλά έχασε τον έλεγχο και κατέληξε στις μπαριέρες στη στροφή 4! Είχαμε λοιπόν ξανά κόκκινη σημαία (!) με το χρονόμετρο να σταματάει στα 5 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα!
Το… τέταρτο μέρος του Q1 άρχισε με όλους πλην του Kevin Magnussen να έχουν πλέον ενδιάμεσα ελαστικά, αφού στο μεσοδιάστημα ο ήλιος είχε κάνει την εμφάνισή του, με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά. Εύλογα οι καλύτεροι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν, οι Mercedes πέρασαν στην κορυφή αλλά το λάθος του Ryo Haryanto έφερε μία ακόμα κόκκινη σημαία! Ο οδηγός της Manor έχασε τον έλεγχο στο ίδιο σημείο με τον Ericsson, μόνο που η δική του σύγκρουση ήταν πιο σφοδρή. Επειδή η διακοπή ήρθε 1.18 πριν το τέλος, ουσιαστικά εκεί έπεσε και η αυλαία του Q1 αφού δεν υπήρχε πλέον χρόνος για να βγει κάποιος στην πίστα και να προλάβει να ξεκινήσει χρονομετρημένο γύρο προτού μηδενίσει το χρονόμετρο. Έτσι από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι δύο Renault, o Pascal Wehrlein (Manor) και οι τρεις οδηγοί που είχαν τα ατυχήματα.
Στο Q2 το οδόστρωμα στέγνωνε συνεχώς κι ενώ στην αρχή όλοι χρησιμοποιούσαν ενδιάμεσα ελαστικά, στην πορεία πέρασαν σε σλικ πολύ μαλακής γόμας. Οι χρόνοι έπεφταν συνεχώς αφού ακόμα και ένα λεπτό έκανε τη διαφορά. Έτσι ενώ ο Kimi Raikkonen βρέθηκε στην κορυφή με το που μηδένισε το χρονόμετρο, τελικά έμεινε μόλις 14ος και εκτός συνέχειας. Μαζί του αποκλείστηκαν οι δύο οδηγοί της Haas, o Daniil Kvyat με την Toro Rosso, ο Sergio Perez με τη Force India και ο Felipe Nasr με τη Sauber. Πολύ τυχερός στάθηκε ο Hamilton καθώς ήταν μόλις δέκατος – οριακά προκρίθηκε στο Q3! Την ίδια ώρα ο Rosberg σημείωνε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο, πίσω από τη Red Bull του Max Verstappen!
Στην πρώτη ζαριά στο Q3 ο Hamilton έγραψε χρόνο 1.20.108 και ήταν σχεδόν 4 δέκατα κάτω από τον Rosberg, που έκανε δεύτερο συνεχόμενο γρήγορο γύρο και πλησίασε στα 93 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Με τη Red Bull του Ricciardo άλλα 0.079 πιο πίσω, την ώρα που ο Verstappen αντιμετώπιζε προβλήματα με το κιβώτιο της RB12. Κι επειδή ότι αρχίζει με δράμα, ολοκληρώνεται με δράμα, ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενίσει και οι οδηγοί βρίσκονταν στην τελική τους προσπάθεια, ένα τετ α λε από πλευράς Fernando Alonso, επηρέασε τους γύρους κάποιων οδηγών καθώς υπήρξε καθεστώς κίτρινης σημαίας. Ο Hamilton αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό, την ώρα που ο Nico Rosberg βρισκόταν στο κατάλληλο σημείο την κατάλληλη στιγμή και με επίδοση 1.19.965 πήρε την pole position!
Πρέπει όμως να σημειωθεί πως παρότι εμφανώς σήκωσε στιγμιαία το πόδι από το γκάζι περνώντας από το σημείο εξόδου του Alonso, έκανε το ταχύτερο πέρασμα στον συγκεκριμένο τομέα της πίστας σε αυτή την προσπάθειά του. Μένει να δούμε αν οι αγωνοδίκες κρίνουν πως έκοψε ρυθμό επαρκώς – πράγμα για το οποίο αμφέβαλλε μιλώντας στο Sky Sports o επικεφαλής της RBR, Christian Horner.
Οι δύο Mercedes θα βρίσκονται (εκτός απροόπτου) στην πρώτη σειρά της εκκίνησης, πίσω τους θα είναι οι δύο Red Bull (με ερωτηματικό σχετικά με το κιβώτιο του Verstappen) και στην τρίτη σειρά η Ferrari του Sebastian Vettel και η Toro Rosso του Carlos Sainz!
Αναλυτικά η κατάταξη:
Συνημμένα
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.335
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.797
- Πόντοι
- 41.813
Aνεβαι ει η ομαδαρα
Mclaren
ο Χαμιλτον ειχε ατυχημα χθες. πηγε βολτα
TERMINATOR_1983
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 1.372
- Like
- 151
- Πόντοι
- 16
Έχουν τελικά ανοίξει τόσο πολυ ψαλίδα τα γερμανικά απο Ιταλούς και Ιάπωνες ;
predator13
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 8
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Πάλι καλά που ο Verstappen βγήκε πίσω από τον Raikkonen αλλιώς θα είχα κοιμηθεί
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
ΤΕΛΟΣ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ
http://[URL unfurl="true"]www.promotors.hu/wp-content/uploads/2013/05/hungaroring_logo.jpg[/img[/URL]]
ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΚΑΔΑ
[size=20pt]1)Χάμιλτον,
2)Ρόσμπεργκ,
3)Ρικιάρντο,
[/size]
4)Φέτελ,
5)Φερστάπεν,
6)Ραϊκόνεν,
7)Αλόνσο,
8)Σάινθ,
9)Μπότας,
10)Χούλκενμπεργκ.
ΒΑΡΕΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΞ
ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Ο ΛΟΥΙΣ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
http://[URL unfurl="true"]www.promotors.hu/wp-content/uploads/2013/05/hungaroring_logo.jpg[/img[/URL]]
ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΚΑΔΑ
[size=20pt]1)Χάμιλτον,
2)Ρόσμπεργκ,
3)Ρικιάρντο,
[/size]
4)Φέτελ,
5)Φερστάπεν,
6)Ραϊκόνεν,
7)Αλόνσο,
8)Σάινθ,
9)Μπότας,
10)Χούλκενμπεργκ.
ΒΑΡΕΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΚΙΜΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΞ
ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ Ο ΛΟΥΙΣ ΚΑΙ ΟΔΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
διαφωνω καθετως, οριζοντιως και διαγωνιως μη σου πω"Αστεία" πίστα. Αργή χωρίς τις μουνάρες, τα παλάτια, τη θάλασσα και τα κότερα του Μονακό.
Ο Χάμιλτον ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ θα το χάσει και φέτος.
το hungaroring είναι απο τις καλυτερες πιστες που στο παρελθον εχει δωσει φοβερους αγωνες
ουγγαρια, βελγιο, καναδας, σιλβερστουν και βραζιλια ειναι οι πιστες που δε πρεπει ποτε να βγαινουν απο το καλενταρι
το μονακο δε γινεται να βγει, διοτι ως γνωστον f1 χωρις μονακο και ferrari δεν ειναι f1
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.335
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.797
- Πόντοι
- 41.813
διαφωνω καθετως, οριζοντιως και διαγωνιως μη σου πω
το hungaroring είναι απο τις καλυτερες πιστες που στο παρελθον εχει δωσει φοβερους αγωνες
ουγγαρια, βελγιο, καναδας, σιλβερστουν και βραζιλια ειναι οι πιστες που δε πρεπει ποτε να βγαινουν απο το καλενταρι
το μονακο δε γινεται να βγει, διοτι ως γνωστον f1 χωρις μονακο και ferrari δεν ειναι f1
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
ΤΕΛΟΣ ΑΓΩΝΑ
[size=15pt]1.ΧΑΜΙΛΤΟΝ[/size]
[size=13pt]2.ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ
3.ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ[/size]
4.ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ
5.ΦΕΤΕΛ
6.ΡΑΙΚΟΝΕΝ
7.ΧΟΥΛΚΕΜΠΕΡΓΚ
8.ΜΠΑΤΟΝ
9.ΜΠΟΤΑΣ
10.ΠΕΡΕΣ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Βαθμολογία πιλότων
1. Χάμιλτον 217
2. Ρόσμπεργκ 198
3. Ρικιάρντο 133
4. Ραϊκόνεν 122
5. Φέτελ 120
6. Φερστάπεν 115
7. Μπότας 58
8. Πέρες 48
9. Μάσα 38
10. Χούλκενμπεργκ 33
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 415
2. Red Bull 256
3. Ferrari 242
4. Williams 96
5. Force India 81
6. Toro Rosso 45
7. McLaren 42
8. Haas 28
9. Renault 6
10. Manor 1
11. Sauber 0
Ο επόμενος αγώνας θα γίνει 26-28 Αυγούστου στο Βέλγιο (Σπα).
diomides
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 9.810
- Κριτικές
- 1
- Like
- 155
- Πόντοι
- 166
ω ρε πουστη ποτε περασε 1 μηνας;...να υπενθυμισω για αυριο τον αγωνα στο Βελγιο αγορια. ;)
petergsp
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 16.335
- Κριτικές
- 191
- Like
- 53.797
- Πόντοι
- 41.813
ω ρε πουστη ποτε περασε 1 μηνας;...
εχω παθει στερηση
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 136
- Εμφανίσεις
- 18K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 76K
- Απαντήσεις
- 62
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 8K