Νέα

Φινλανδικο συστημα παιδειας,το αρτιοτερο στον πλανητη.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 69
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kasparov

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2006
Μηνύματα
298
Like
11
Πόντοι
1
Αρχικα να πω κατι το οποιο και εγω το μπερδευα...η Φινλανδια δεν ανηκει στην Σκανδιναβια..ανηκει στην Σκανδιναβικη χερσονησο...Στην σκανδιναβια ανηκουν οι Σουηδια η Νορβηγια και η Δανια...Η φινλανδια ειναι ρωσικο φυλο και δεν καμμια σχεση με τις 3 χωρες της Σκανδιναβιας.Τωρα οσον αφοαρα το εκπαιδευτικο συστημα τουσ ειναι ετη μπροστα...το γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει στην ελλαδα ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα νοοτροπιας...και εν τελει ισως και αν γινοταν εδω να μην απεδιδε...αυτο που με ενοχλει ειναι οτι κανενα μα κανενα σχολειο δεν δεχτηκε στην ελλαδα πλην ελαχιστων αξιολογηση....να δουμε βρε αδερφε τι κανουν οι καθηγητεσ,πως το κανουν,το κανουν σωστα?Αλλα οταν δεν εχεις μια τετοια μελετη στα χερια σου το να προτεινεις λυσεις χωρις να ξερεις ποια ειναι τα προβληματα ειναι ματαιο....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αρχικα να πω κατι το οποιο και εγω το μπερδευα...η Φινλανδια δεν ανηκει στην Σκανδιναβια..ανηκει στην Σκανδιναβικη χερσονησο...Στην σκανδιναβια ανηκουν οι Σουηδια η Νορβηγια και η Δανια...Η φινλανδια ειναι ρωσικο φυλο και δεν καμμια σχεση με τις 3 χωρες της Σκανδιναβιας.Τωρα οσον αφοαρα το εκπαιδευτικο συστημα τουσ ειναι ετη μπροστα...το γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει στην ελλαδα ειναι αποκλειστικα και μονο θεμα νοοτροπιας...και εν τελει ισως και αν γινοταν εδω να μην απεδιδε...αυτο που με ενοχλει ειναι οτι κανενα μα κανενα σχολειο δεν δεχτηκε στην ελλαδα πλην ελαχιστων αξιολογηση....να δουμε βρε αδερφε τι κανουν οι καθηγητεσ,πως το κανουν,το κανουν σωστα?Αλλα οταν δεν εχεις μια τετοια μελετη στα χερια σου το να προτεινεις λυσεις χωρις να ξερεις ποια ειναι τα προβληματα ειναι ματαιο....

έχεις δίκιο... το σωστό είναι Nordic Countries το οποίο περιλαμβάνει Δανία, Σουηδία, Φιλανδία, Ισλανδία και Νορβηγία όπως και τις  συνδεδεμένες περιοχές Νήσοι Φαρόες, Γροιλανδία και Αλαντ.. ολες οι χώρες έχουν στην σημαία τους τον χαρακτηριστικό σταυρό...
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057
:think: Λόγω της σωστής εκπαίδευσης θα πρέπει να βγάζει και σωστές πουτάνες η Φινλανδία!  :tooth:
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
αυτο που με ενοχλει ειναι οτι κανενα μα κανενα σχολειο δεν δεχτηκε στην ελλαδα πλην ελαχιστων αξιολογηση....να δουμε βρε αδερφε τι κανουν οι καθηγητεσ,πως το κανουν,το κανουν σωστα?Αλλα οταν δεν εχεις μια τετοια μελετη στα χερια σου το να προτεινεις λυσεις χωρις να ξερεις ποια ειναι τα προβληματα ειναι ματαιο....

πότε ξεκίνησε η διαδικασία αξιολόγησης και την απέρριψαν τα σχολεία;
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Οντως οι Φινλανδοι εχουν θα ελεγα πολλες γνωσεις!το συστημα στα σχολεια ειναι παρα πολυ καλο!βεβαια σαν ανθρωποι ειναι πολυ αργοι και δεν τους [size=19pt]κωβει[/size] και [size=19pt]ιδιεταιρα[/size].Για το οτι ξερουν 6 ξενες γλωσσες ειναι υπερβολη!ολοι μιλανε Αγγλικα και οι περισσοτεροι Σουηδικα που ειναι η δευτερη επισημη γλωσσα της Φινλανδιας (το 6% των Φινλανδων εχει σαν [size=19pt]μιτρικη[/size] του γλωσσα τα Σουηδικα).για το μορφωτικο επιπεδο του Ελληνικου σχολειου δεν θα μιλησω [size=19pt]καλητερα![/size]

μιλησες.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
πότε ξεκίνησε η διαδικασία αξιολόγησης και την απέρριψαν τα σχολεία;

τα σχολεία δεν απέριψαν τίποτε.. η ΔΟΕ (δάσκαλοι), η ΟΛΜΕ (καθηγητές) και ΠΟΣΔΕΠ (πανεπιστημιακοί) έχουν απορίψει κάθε μορφής αξιολόγηση...
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
Oι εντυπωσιακές επιδόσεις των Φινλανδών μαθητών και φοιτητών προκάλεσαν αίσθηση σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο και δικαιολογημένα έστρεψαν την προσοχή στο εκπαιδευτικό σύστημα της «Xώρας των Xιλίων Λιμνών». Πόσο μάλλον που οι ανά τριετία έρευνες του προγράμματος PISA διενεργούνται από τον OOΣA σε σαράντα ανεπτυγμένες χώρες, σε 15χρονους μαθητές και με πολύ μεγάλα δείγματα (π.χ. στη Φινλανδία εξετάστηκαν 6.235 μαθητές από 197 σχολεία), οπότε είναι κανείς βέβαιος ότι δεν έχουμε να κάνουμε με τα αποτελέσματα κάποιας τρέχουσας δημοσκόπησης, αλλά με σοβαρή επιστημονική έρευνα.

ο μαθητής που αριστεύει στα μαθηματικά, ξέρει τίποτα άλλο ή έχει επικεντρωθεί αποκλειστικά σε αυτό;
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
τα σχολεία δεν απέριψαν τίποτε.. η ΔΟΕ (δάσκαλοι), η ΟΛΜΕ (καθηγητές) και ΠΟΣΔΕΠ (πανεπιστημιακοί) έχουν απορίψει κάθε μορφής αξιολόγηση...

έχουν προταθεί συγκεκριμένες μορφές αξιολόγησης και απορρίφθηκαν ή απορρίπτουν τα πάντα γενικώς;
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
24
Πόντοι
2.057

Επισκέπτης
τα σχολεία δεν απέριψαν τίποτε.. η ΔΟΕ (δάσκαλοι), η ΟΛΜΕ (καθηγητές) και ΠΟΣΔΕΠ (πανεπιστημιακοί) έχουν απορίψει κάθε μορφής αξιολόγηση...
Και οι δάσκαλοι/καθηγητές/πανεπιστημιακοί που θα κρίνονται αρνητικά τί θα γίνονται αλήθεια;;; :think:

Να πάνε να κόψυνε τον λαιμό τους φιλελεύθερα φαντάζομαι!!! :cheesy:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
έχουν προταθεί συγκεκριμένες μορφές αξιολόγησης και απορρίφθηκαν ή απορρίπτουν τα πάντα γενικώς;

διάφορα σχήματα αλλά επιμένουν .. δεν είμαι ειδικός επί του θέματος αλλά αυτό που ακούω συνέχεια είναι "ο θεσμός της αξιολόγησης δεν πρέπει να είναι όμοιος με τον επιθεωρητισμό και το σύστημα που προτείνει το υπουργείο είναι"...

δεν έχει παντως τύχει να διαβάσω στα σάιτ τους τίποτε προτάσεις (τουλαχιστον συγκεκριμένες) εκτός από κάτι θολά του τύπου"το σύστημα αξιολόγησης θα πρέπει να είναι δημοκρατικό, να μην εντείνει την διδακτική διαδικασία, να μην είναι αυτοσκοπός του εκπαιδευτικού συστήματος κλπ κλπ κλπ"
 

Επισκέπτης
έχουν προταθεί συγκεκριμένες μορφές αξιολόγησης και απορρίφθηκαν ή απορρίπτουν τα πάντα γενικώς;
διάφορα σχήματα αλλά επιμένουν .. δεν είμαι ειδικός επί του θέματος αλλά αυτό που ακούω συνέχεια είναι "ο θεσμός της αξιολόγησης δεν πρέπει να είναι όμοιος με τον επιθεωρητισμό και το σύστημα που προτείνει το υπουργείο είναι"...

δεν έχει παντως τύχει να διαβάσω στα σάιτ τους τίποτε προτάσεις (τουλαχιστον συγκεκριμένες) εκτός από κάτι θολά του τύπου"το σύστημα αξιολόγησης θα πρέπει να είναι δημοκρατικό, να μην εντείνει την διδακτική διαδικασία, να μην είναι αυτοσκοπός του εκπαιδευτικού συστήματος κλπ κλπ κλπ"
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
Και οι δάσκαλοι/καθηγητές/πανεπιστημιακοί που θα κρίνονται αρνητικά τί θα γίνονται αλήθεια;;; :think:

Να πάνε να κόψυνε τον λαιμό τους φιλελεύθερα φαντάζομαι!!! :cheesy:

αυτό λες; το ποιος θα είναι αυτός που θα τους κρίνει δεν μετράει;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Και οι δάσκαλοι/καθηγητές/πανεπιστημιακοί που θα κρίνονται αρνητικά τί θα γίνονται αλήθεια;;; :think:

Να πάνε να κόψυνε τον λαιμό τους φιλελεύθερα φαντάζομαι!!! :cheesy:

πρωταρχικός σκοπός ενός συστήματος αξιολόγησης είναι να επισημάνει τις αδυναμίες και να προσδιορίσει σημεία που χρήζουν βελτίωση όπως και μέτρα που πρέπει να παρθούν για τον σκοπό αυτό (πχ σεμινάρια κλπ)..

για τον λόγο αυτό η αξιολόγηση δεν είναι μία ad hoc διαδικασία αλλά συνεχής και τα διδάγματα της προηγούμενης αποτελούν σημεία κρίσης για την επόμενη αξιολογητική φάση.. τώρα να κάποιος/κάτι βρίσκεται φάουλ συνεχώς και μάλιστα στα ίδια σημεία, ενώ μάλιστα έχουν παρθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την βελτίωση της απόδοσης του, τότε το συμπέρασμα που προκύπτει είναι προφανές και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν είναι προφανέστερα...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
αυτό λες; το ποιος θα είναι αυτός που θα τους κρίνει δεν μετράει;

επίσης ένα σύστημα αξιολόγησης για να μπορεί να εκφράζει αντικειμενική κρίση (και όχι την υποκειμενική του κριτή) θα πρέπει να περιέχει και πολλά αντικειμενικά μετρήσιμα στοιχεία .. για παράδειγμα ποσοστά επιτυχίας μαθητών κλπ...

κανένας δεν είπε ότι ένα σύστημα αξιολόγησης είναι εύκολο να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί, ούτε είναι κάι στατικο (το φτιάξαμε μιά φορά και ρολάρει)... αλλά ΠΡΕΠΕΙ και είναι αναγκαίο να ΥΠΑΡΧΕΙ....
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.382
Κριτικές
7
Like
378
Πόντοι
366
πρωταρχικός σκοπός ενός συστήματος αξιολόγησης είναι να επισημάνει τις αδυναμίες και να προσδιορίσει σημεία που χρήζουν βελτίωση όπως και μέτρα που πρέπει να παρθούν για τον σκοπό αυτό (πχ σεμινάρια κλπ)..

για τον λόγο αυτό η αξιολόγηση δεν είναι μία ad hoc διαδικασία αλλά συνεχής και τα διδάγματα της προηγούμενης αποτελούν σημεία κρίσης για την επόμενη αξιολογητική φάση.. τώρα να κάποιος/κάτι βρίσκεται φάουλ συνεχώς και μάλιστα στα ίδια σημεία, ενώ μάλιστα έχουν παρθεί όλα τα αναγκαία μέτρα για την βελτίωση της απόδοσης του, τότε το συμπέρασμα που προκύπτει είναι προφανές και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν είναι προφανέστερα...

εδώ τα πάντα ξεκινάνε στραβά. θα σου πω το εξής απλό παράδειγμα:
Αυτήν τη στιγμή στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει η ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του εκπαιδευτικού έργου. Αυτοαξιολόγηση τι σημαίνει; θέτω στόχους και μετά εξετάζω αν τους πέτυχα. πάω λοιπόν στην πρώτη γυμνασίου και βάζω στόχο από τα 10 παιδιά να περάσουν την τάξη τα 7. μεγαλόπνοος στόχος σε διαβεβαιώ γιατί ούτε τα 5 δεν είναι για να περάσουν. στο τέλος της χρονιάς τους έχω περάσει όλους (γιατί αν αφήνω παιδιά στην ίδια τάξη δημιουργώ κοινωνικό πρόβλημα). σε τι ποσοστό πέτυχα λοιπόν το στόχο μου; 140%; wowwwww σούπερ ντούπερ επιτυχία
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom