Νέα

Ελλάδα...Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα... σκυτάλη από Ισπανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pet1
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 20K
  • Εμφανίσεις 490K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
Και  εγώ  το  έχω  πει  τρούπες  θα  ανοίξει  το  ζουνάρι .
Είτε  με αυτό  το μηνμόνιο , είτε  άνευ.
Οπότε  να  βάλουμε  το όριο
Και  βλέπομεν .
Όποιος  πιστεύει  ότι  χωρίς  μηνμόνιο  θα  είναι ούλα  μπερκέτι .
Απατάται
Είπαμε ότι  απλά  δεν  θα  καταστρέψουμε  και  τις  άλλες  γενιές
Ό,τι  όμως  με  οποιαδήποτε  εκδοχή  θα κάνουμε  και ολίγη  δίαιτα , μην το ξεχνάμε .
πιστευεςι οτι ο μεσος Ελληνας το εχει συνειδητοποιησει αυτο;
ή πιστευει ακομη σε ενα Βιβλικο θαυμα σαν το μαννα εξ ουρανου(Ρωσσους,Κινεζουςπετρελαιο,Σαμαρα)
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Ως απάντηση θα σας παραθέσω για δεύτερη φορά, μερικές από τις σκέψεις του Βαρώνου Μοντεσκιέ.

Η κεντρική ιδέα του εκ Γαλλίας φίλου μας : «αν αληθεύει ότι ο χαρακτήρας του πνεύματος και τα πάθη της καρδιάς είναι άκρως διαφορετικά στα διάφορα κλίματα, οι νόμοι πρέπει να είναι σχετικοί με τη διαφορά αυτών των παθών και με η διαφορά των χαρακτήρων». Τι σας λέει με λίγα λόγια ο Βαρόνος ; Ότι ο ψυχρός αγέρας που φυσάει στις στέγες των σπιτιών του βορρά φτιάχνει ρωμαλέους ανθρώπους με ισχυρή καρδιά. Ότι, αντίθετα, η ζέστη και η υγρασία των εδαφών του νότου κάνουν τους ανθρώπους νωθρούς και, συνεπώς, δειλούς, ιδιότητα που και λεκτικά δεν απέχει και πολύ από τη λέξη δούλος. Να το κλειδί της ανάλυσης. Συνεχίζουμε ακάθεκτοι έχοντας ως μπούσουλα το κλίμα : «στις ψυχρές οι άνθρωποι έχουν λιγότερη ευαισθησία απέναντι στις απολαύσεις, στις εύκρατες χώρες θα έχουν μεγαλύτερη, ενώ στις θερμές χώρες θα έχουν άκρα ευαισθησία». Η όπερα η Αγγλική διαφέρει από την Ιταλική. Οι άνθρωποι του βορρά ερωτεύονται διαφορετικά από τους Λατίνους εραστές. Κι επειδή ο έρως είναι αυτό το στοιχείο που ενώνει οι Νότιοι έχουν πιο ανεπτυγμένη την αίσθηση του «έρωτα για τον έρωτα» , ενώ οι Βόρειοι … «καλά κρασιά». Ο Νότος είναι, ως εκ τούτου, γεμάτος πάθη, σε αντίθεση με το Βορρά που είναι γεμάτος λογική. Ο Νότος έχει πλήθος εγκλημάτων πάθους ενώ ο Βορράς ξεχειλίζει από αρετή, ειλικρίνεια και παρρησία. Στο Νότο είναι στο μυαλό νωθροί και υπακοή έχουν περισσή. Στο Βορρά η ψυχή σφύζει από ενέργεια και του Βορείου ανθρώπου ο τράχηλος ζυγόν δεν υποφέρει. Ο φίλος μας ο Μοντεσκιέ, κοσμογυρισμένος καθώς ήταν, μάζεψε του κόσμου τις πληροφορίες. Οι Ινδίες, όπως ξέρετε ίσως, είναι μια «γη ποτισμένη με ιδρώτα». Αυτός ο ιδρώτας αντιπροσωπεύει, κατά την άποψή του, όχι μόχθο αλλά δειλία. Οι Ινδοί έχουν σαν θετικό ισοδύναμο τη φαντασία και αυτή η φαντασία είναι που τους κάνει να υποφέρουν ακόμη και το θάνατο. Αυτός είναι και ο λόγος που ζουν εκτός τόπου και χρόνου και που οι Βρετανοί τους έχουν υποδουλώσει. Δεν δίνουν μάχες και επιμένουν να ζουν σε μια κατάσταση νιρβάνα έχοντας αφήσει τους κατακτητές να κερδίζουν σε βάρος τους. Τι τους χρειάζεται για να στρώσουν έτσι που είναι στραβό το … κλίμα ; Νομοθέτης σοφός. Να τι τους χρειάζεται. «Όσο πιο εύκολα συγκινείται κανείς, τόσο πιο πολύ επιβάλλεται να διαπαιδαγωγηθεί κατάλληλα, ώστε να μην υπακούει σε προλήψεις και να οδηγείται από το Λόγο». Τελικά από δω το είχε, από ‘κει το είχε στο ρατσισμό τελικά κατέληξε. Ο «άλλος» του Μοντεσκιέ είναι αυτός ο δειλός, ο προληπτικός, ο νωθρός, ο κουτοπόνηρος και, σε τελευταία ανάλυση, δουλοπρεπής Ασιάτης ή Αφρικανός που εύκολα συγκινείται και εύκολα παρασύρεται. Γι΄αυτό και πρέπει να εκπολιτιστεί δια της βίας, πρέπει να του ελέγξουμε το μυαλό, να του επιβάλλουμε τη δική μας σκέψη, το δικό μας Λόγο. Εμείς οι Ευρωπαίοι, οι ορθολογιστές, οι μυαλωμένοι, που διαθέτουμε το κατάλληλο γεω-κλιματικό περιβάλλον που μας ωθεί στα γράμματα και τις τέχνες, που μας προτρέπει να είμαστε μετριοπαθείς, να ζούμε σε μεσαίου μεγέθους μοναρχίες με καθεστώτα «ελέγχου και ισορροπιών» , που, τέλος πάντων, έχουμε να δείξουμε κι έναν Παρθενώνα. Η επιστήμη να είναι καλά και θα μας βοηθάει να ανακαλύπτουμε το αίτιο και το αιτιατό, τους σιδερένιους νόμους της φύσης και τις μεθόδους τιμωρίας των «άλλων, των παραβατικών, των επαναστατών, των αιρετικών», δηλαδή των «εξ’ από ‘δώ». Τελικά όλα όσα λέμε μπορεί και να μην ισχύουν. Ο Μοντεσκιέ μπορεί όλ’ αυτά να τα έγραφε όχι γιατί τα πίστευε αλλά για να ωθήσει, με το ιδιότυπο χιούμορ του, τους νομοθέτες στο να σκεφτούν ωριμότερα τα πράγματα και να φτιάξουν καλούς νόμους για το καλό των λαών και των εθνών.

Καλά  εσύ  είσαι  πιο πουρούλης .
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095
μυκονιάτης και υμείς;

Τσου, εγώ σε διαβάζω και σε ακούω και σουλατσάρω στα ξένα.

Προς pourάκο.

Δεν ανοίγω καμία τρύπα σε κανένα ζωνάρι εάν δεν δω πρώτα σοσιαληστές και γαλάζιους πίσω από τα σίδερα.

Μέχρι να γίνει αυτό, δεν πληρώνω μία.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, όπως διόδια ένα πράγμα.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
μάλιστα
επομένως καταλήγουμε πως για τον Τζέφρυ θεωρε΄ςι πως δεν είχες λάθος
καλός ο Τζέφρυ λοιπόν
τότε τι διαμαρτύρεσαι;
ααααα, ξέχασα, φταίμε οι Έλληνες που τον ψηφίσαμε, αυτός είναι άγιος αλλά εμείς δεν έχουμε σωστή νοοτροπία
οκ...

διάβασε απάντηση πουράκο και πες μου εάν υπάρχει γιατρειά.
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Να  λοιπόν  ο χασάπης
Το  παιδί  πλεμονάκι
Σωστότατος , έτσι  θυσίες , κι εγώ  μαζί  σου  και  στην αξιοκρατία και παντού .
Στο  μη  ειρηνικά  όμως
Εσύ  κρεμάς  του  γάτου  την  κουδούνα ?
Όχι
λογικόν
2 οικογένειες
Ο τρελλός που  θα  βγάλει  το φίδι  από την τρούπα  θα  είναι  ο Πέρσυ ?
οχι
είπα πως δεν θέλω να είναι τρελός
είπα πως θέλωνα είναι αναγνωρίσιμος και άφθαρτος
εσύ που πας σύνταγμα πες σε αυτούς που το παίζουνε τέτοιοι πως ειρηνικά δεν βγαίνει.
Αυτοί που είπες (μίκηδες και λοιποί) ας το καταλάβουνε
δεν διαφωνώ μαζί τους, διαφωνώ στην ένταση διαμαρτυρίας
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Δεν ανοίγω καμία τρύπα σε κανένα ζωνάρι εάν δεν δω πρώτα σοσιαληστές και γαλάζιους πίσω από τα σίδερα.

Μέχρι να γίνει αυτό, δεν πληρώνω μία.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, όπως διόδια ένα πράγμα.

θα στην ανοιξουν αυτοί μονοι τους.
ούτως ή αλλως λχ τα σπίτια σου θα τα διατηρείς με ενοικιοστάσιο στο κράτος πλέον.
 

Lastmoican

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2006
Μηνύματα
17.479
Κριτικές
3
Like
54
Πόντοι
166
Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Ο σωστός δεν κάνει φροντιστήρια στα παιδάκια του κάθε φτοχοδιάβολου, ούτε δουλεύει αν είναι συνταξιούχος γιατρός να παίρνει 100€ την ένεση απο την έρμη την κυρά που την πονάει η μέση της. ;)

Ο σωστός δε ζητάει μαύρα όταν πάει να βγάλει δίπλωμα ο άλλος (αυτές οι καριόλες του υπουργείου που κάθονται στο πίσω κάθισμα :uzi:), ούτε κάνει κομπίνες με τα τιμολόγια μέσω off-shore στην Κύπρο.

Να σε ρωτήσω κι εγώ κάτι τώρα. Το πρόβλημα της χώρας είναι η διαφθορά του κάθε Βουλγαράκη ή είναι πρόβλημα ράτσας ή πέτσας αν θες; :rolleyes: Μήπως θυμάσαι την καριόλα τη γυναίκα του που δήλωσε ότι για τα συμβόλαια στο μοναστήρι δεν πήρε δραχμή γιατί είναι από θρήσκα οικογένεια;
1. αδιάφθορος ξέρεις τι είναι;
2. λύση δίνεις;

3. λυπάμαι αλλά πρέπει να φύγω...βρίστε με άφοβα
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
πιστευεςι οτι ο μεσος Ελληνας το εχει συνειδητοποιησει αυτο;
ή πιστευει ακομη σε ενα Βιβλικο θαυμα σαν το μαννα εξ ουρανου(Πωσσους.πετρελαιο,Σαμαρα)

Σε  αυτή  την κατεύθυνση  δουλέυω  εγώ
Έτσι  ζυμώνομαι  στην Πλατεία
Νομίζω  ότι  σιγά  σιγά  ο κόσμος  το καταλαβαίνει

Και  άκουσε  κάτι
Αν  έρθει  κάποιος  με  κοστολογημένο πρόγραμμα
όχι  αβαβα
Τόσα  από  δω
Τόσα  από  κει
Τόσα  θα  χάσω και  εγώ
Όχι  μπεγλίτικα , το αυτοκινητάκι του  πτωχού  βουλευτού  
Μου  εγγυάται  το  όριο
Και  δεν  ξεπουλάει  μπιρ  παρά  το  συζητάμε .
Τσίπρας  λέγεται
Βενιζέλος  λέγεται
Καρατζαφέρης λέγεται
Σαμαράς  λέγεται
Ανδρουλάκης  λέγεται
Μετράμε  , και ψηφάμε .
Αλλιώς  φκιάνουμε  εμείς  πρόγραμμα
ΜΑς  λένε  τα  οικονομικά  ο Πύρκαυλος  με  το Φιντέλ και το Βολταίρο
Κάνει πρόγραμμα  ο Περσόνας
Βάνουμε  το Βλαχογιώργη στο  ΣΔΟΕ
Το  Μοϊκανό  στο  Κοιωνικής  Προνοίας , για  να  μη  φτάκουμε στο όριο
Και  πάμε  με  το  συμπούρδελο κόμμα  στο  κουρμπέτι να  κυβερνήσουμε  το μπουρδέλο  που  λέγουται  GREECE

Κανουμε  και απανάστασις  άμα  λάχει
Αλλιώς  μη  γαμιέστε !
Από  όσα  μας  βρίσκουνται  περνάμε

Τέλος !
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095
θα στην ανοιξουν αυτοί μονοι τους.
ούτως ή αλλως λχ τα σπίτια σου θα τα διατηρείς με ενοικιοστάσιο στο κράτος πλέον.

Το μόνο που έχω πλέον στην Ελλάδα αγαπητέ, είναι 2-3 λογαριασμοί σε τράπεζα και 2 αριθμούς κινητού.

Και αυτά είναι στο μείον και καραχρεωμένα.

Μην ανησυχείς για μένα.
 

40DDD

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.729
Like
17
Πόντοι
16
1. αδιάφθορος ξέρεις τι είναι;
2. λύση δίνεις;

3. λυπάμαι αλλά πρέπει να φύγω...βρίστε με άφοβα
Ναι ρε φίλε, ξέρω. :rolleyes: Σε ρωτάω όμως κι εγώ κάτι και αντί να πεις 5 λέξεις, κάνεις ερώτηση.

Φύγε άφοβα. :rolleyes:
 

pouranger

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Δεκ 2007
Μηνύματα
8.379
Κριτικές
10
Like
9
Πόντοι
1.290
Το μόνο που έχω πλέον στην Ελλάδα αγαπητέ, είναι 2-3 λογαριασμοί σε τράπεζα και 2 αριθμούς κινητού.

Και αυτά είναι στο μείον και καραχρεωμένα.

Μην ανησυχείς για μένα.

Δεν  ανησυχάμε  ρε
Σε  ξέρουμε  τι  καριόλα  είσαι !
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Το μόνο που έχω πλέον στην Ελλάδα αγαπητέ, είναι 2-3 λογαριασμοί σε τράπεζα και 2 αριθμούς κινητού.

Και αυτά είναι στο μείον και καραχρεωμένα.

Μην ανησυχείς για μένα.

εσύ πρέπει να ανησυχείς για σένα ;)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
58.388
Κριτικές
90
Like
41.431
Πόντοι
25.467
Όχι  ο Μοντεσκιές  ντάλα  καλοκαίρι

Καλώς. Πάρτε τότε κάτι πιό δροσερό.

Peter Ferdinand Drucker (19/11/1909-11/11/2005)
Ήταν συγγραφέας, επιστημονικός σύμβουλος διοικήσεων οργανισμών και περιέγραφε τον εαυτό τους ως «κοινωνικό οικολόγο». Συνδύαζε τόσο την ιδιότητα του λόγιου όσο και αυτή του εκλαϊκευτή. Η κύρια ερευνητική του αποστολή ήταν να εξερευνήσει τον φαινομενικά γνωστό (αλλά ουσιαστικά άγνωστο) κόσμο των επιχειρήσεων, των κυβερνητικών και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Είχε τη δυνατότητα να «προβλέπει» το μέλλον του καπιταλισμού με βάση τις υπάρχουσες τάσεις που εκδηλώνονταν στους χώρους των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων.

Κάποτε έγραψε : «Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι ο Κέυνς και οι λαμπροί μελετητές της οικονομίας που βρίσκονταν στην αίθουσα ενδιαφέρονταν για τη συμπεριφορά των εμπορευμάτων, ενώ εγώ ενδιαφερόμουν για τη συμπεριφορά των ανθρώπων.» Έτσι, σε όλη του την ζωή ασχολιόταν με τις σχέσεις των ανθρώπων στο πλαίσιο των οργανισμών και συνειδητά αρνιόταν να τους εντάξει σε μια λογική των αριθμών που τους συνθλίβει, όπως τους θέλει η σημερινή αντίληψη περί «ανθρωπίνων πόρων». Ασχολήθηκε, λοιπόν, με το πώς οι οργανισμοί θα φέρουν στην επιφάνεια τον καλύτερο εαυτό των ανθρώπων οι οποίοι δεν είναι «μόνοι στη γη» αλλά όντα κοινωνικά που αναζητούν την αίσθηση της κοινότητας και της αξιοπρέπειας στα πλαίσια της σύγχρονης «κοινωνίας των οργανώσεων». Εκείνα τα χρόνια που έβραζε το αίμα του αρνήθηκε να προσχωρήσει στο Ναζισμό, όπως έκαναν πάμπολλοι φοιτητές της γενιάς του. Τα δύο πρώτα βιβλία του αφορούσαν το συντηρητικό Γερμανό φιλόσοφο Φρίντριχ Γιούλιους Σταλ και το «Εβραϊκό Ζήτημα» στη Γερμανία, το οποίο είχε την τύχη όλων των βιβλίων που είχαν να πουν κάτι στους ανθρώπους. Ρίχτηκε από τους Ναζιστές στην πυρά. Πήρε το δρόμο της αυτοεξορίας που πήραν δεκάδες χιλιάδες δημοκρατικοί Γερμανοί. Πήγε στο Λονδίνο όπου εργάστηκε ως ασφαλιστικός υπάλληλος και αργότερα ως ανώτερος οικονομολόγος μιας ιδιωτικής τράπεζας. Αργότερα έφυγε με τη σύζυγό του για τις ΗΠΑ, όπου έγινε πανεπιστημιακός καθηγητής, ελεύθερος δημοσιογράφος και σύμβουλος, και απεχθανόταν τον τίτλο του «γκουρού» που τον θεωρούσε συνώνυμο του «τσαρλατάνου», κρίση που, κατά την άποψή μου, δικαιώθηκε την τελευταία τριακονταετία κατά την οποία αυτός όρος πολυφορέθηκε αλλά άφησε πίσω της εκατοντάδες χιλιάδες απολυμένους από τις καταρρέουσες επιχειρήσεις.

Ανάμεσα στις προβλέψεις του που κατέστησαν πραγματικότητα σε μεγάλο βαθμό ήταν ότι οι μεγάλες δημόσιες επιχειρήσεις βάδιζαν στις «λεωφόρους» της ιδιωτικοποίησης και της αποκέντρωσης, η ανάδειξη της Ιαπωνίας παγκόσμια οικονομική δύναμη στις τελευταίες δεκαετίες του 20ού αιώνα, η αποφασιστική σημασία που δίνεται πλέον στο μάρκετινγκ, η ανάδυση της λεγόμενης «κοινωνίας της πληροφορίας» που επιβάλει την έννοια της «δια βίου μάθησης». Ήδη από το 1959 άρχισε να μιλά για τον «εργάτη της γνώσης» και αργότερα διατύπωσε την έννοια της «παραγωγικότητας της εργασίας βάσει της γνώσης». Το 1954 με το βιβλίο του The Practice of Management λάνσαρε τον όρο “management by objectives” κάτι διαφορετικό από τον όρο “management by goals”, θεωρώντας ότι μόνο μέσα από δημοκρατική συμμετοχή των εργαζομένων στην διαμόρφωση των αντικειμενικών σκοπών του οργανισμού μπορούν οι δύο πλευρές (διοίκηση και εργαζόμενοι) να εργαστούν για την επίτευξή τους. Αλλιώς αν άλλος (ο από πάνω) θέτει τους στόχους και άλλος πρέπει να τους πετύχει ακόμη και η ιδέα της αυτοαξιολόγησης καταλήγει σε βάρος του αξιολογούμενου. Τονίζει ότι το κέρδος δεν είναι ο πρωταρχικός στόχος της επιχείρησης αλλά βασική συνθήκη για τη συνέχιση της ύπαρξής της. Πρώτος στόχος είναι να είναι ικανοποιημένοι οι άνθρωποι που εργάζονται σε αυτήν. Η σκέψη του Ντράκερ, βέβαια, δεν ξέφευγε από τα όρια της καπιταλιστικής ιδεολογίας. Η τελευταία ιδέα που λάνσαρε ήταν αυτή της «μετακαπιταλιστικής κοινωνίας» (το βιβλίο κυκλοφόρησε στα ελληνικά το 1996 από τον εκδοτικό οίκο Gutenberg): η «νέα κοινωνία – που είναι ήδη παρούσα – είναι η μετακαπιταλιστική κοινωνία. Η νέα αυτή κοινωνία θα χρησιμοποιήσει σίγουρα – ας το επαναλάβουμε – την ελεύθερη αγορά ως το μοναδικό δοκιμασμένο μηχανισμό οικονομικής ολοκλήρωσης. Δε θα είναι μια “αντικαπιταλιστική” κοινωνία. Δε θα είναι καν μια μη – καπιταλιστική κοινωνία – το μόνο που δεν είναι η επόμενη κοινωνία είναι μια μαρξιστική κοινωνία»
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
56
Πόντοι
4.095

Επισκέπτης
Κάποτε έγραψε : «Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι ο Κέυνς και οι λαμπροί μελετητές της οικονομίας που βρίσκονταν στην αίθουσα ενδιαφέρονταν για τη συμπεριφορά των εμπορευμάτων, ενώ εγώ ενδιαφερόμουν για τη συμπεριφορά των ανθρώπων.»

:tired:


gripping stuff...

 

Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom