Νέα

Ελεγκτές σε μετρό, λεωφορεία , τραμ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kaboul
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 76K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Δηλαδη αν καποιος με τρακαρει και φωνάξω την αστυνομια, και παει αυτος να φυγει και τον κρατησω, μπορει να με εγκαλεσει. Μωρε μπραβο? Τι είναι αυτά που λες μωρε.
προφανώς κ μπορεί.επθσης μπορεί κ να σε σπάσει στο ξύλο κ να φύγει.Όλα πιθανά είναι
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Δηλαδη αν καποιος με τρακαρει και φωνάξω την αστυνομια, και παει αυτος να φυγει και τον κρατησω, μπορει να με εγκαλεσει. Μωρε μπραβο? Τι είναι αυτά που λες μωρε.

ναι απαγορευετε να τον κρατησεις μπορεις ομως να κρατησεις τον αριθμο κυκλοφοριας του και με 1 με 2 μαρτυρες νομικα τον εχεις σκισει
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Τζαμπατζής επειδη θα πληρώνεις (για κατι που θα μπορούσε και να ταν και δωρεαν,αλλα τέλος πάντων) ανάλογα με την οικονομική σου δυνατότητα?

δεν τα λεω εγω φιλαρακι ο αλεξ και ο τραμυ λενε αυτες τις μαλακιες περι τσαμπατζηδων
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
ναι απαγορευετε να τον κρατησεις μπορεις ομως να κρατησεις τον αριθμο κυκλοφοριας του και με 1 με 2 μαρτυρες νομικα τον εχεις σκισει
Εν προκειμενω λες βλακείες, διαπραττεται αυτοφωρο αδίκημα (αποχωρηση από σημειο ατυχήματος) και μπορει ο οποιοσδηποτε πολιτης να συλλαβει αυτόν που το τελεί. Χωρις να εχει καμια ευθυνη για "παρακρατηση"

Θα παρακαλουσα για πραγματα που δεν γνωρίζετε να μην ειστε τοσο καθετοι.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
δεν τα λεω εγω φιλαρακι ο αλεξ και ο τραμυ λενε αυτες τις μαλακιες περι τσαμπατζηδων
Οποιος μετακινειται χωρις εισιτηριο ενώ οι αλλοι πληρωνουν, είναι τσαμπατζης ή όχι?
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Εν προκειμενω λες βλακείες, διαπραττεται αυτοφωρο αδίκημα (αποχωρηση από σημειο ατυχήματος) και μπορει ο οποιοσδηποτε πολιτης να συλλαβει αυτόν που το τελεί. Χωρις να εχει καμια ευθυνη για "παρακρατηση"

Θα παρακαλουσα για πραγματα που δεν γνωρίζετε να μην ειστε τοσο καθετοι.

ωραια αν φυγω απο τον ελενχο εισητηριων διαπρατω βαση του νομου αυτοφορο αδικημα οχι
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Εν προκειμενω λες βλακείες, διαπραττεται αυτοφωρο αδίκημα (αποχωρηση από σημειο ατυχήματος) και μπορει ο οποιοσδηποτε πολιτης να συλλαβει αυτόν που το τελεί. Χωρις να εχει καμια ευθυνη για "παρακρατηση"

Θα παρακαλουσα για πραγματα που δεν γνωρίζετε να μην ειστε τοσο καθετοι.
αν δεν κόβεις εισιτήριο έχεις αυτόφωρο;ή πρόστιμο τελικά;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
αν δεν κόβεις εισιτήριο έχεις αυτόφωρο;ή πρόστιμο τελικά;
Η καταχρηση φερνει καταργηση.
Δεν θα ηταν κακη ιδεα λοιπον να γινει ποινικο αδίκημα η μη συμμορφωση με την πληρωμη προστιμου, όπως εγινε με τα διοδια και αμεσως τελειωσε η βλακεια αυτή.
Από το να αρχιζουμε ερμηνείες αν ο ελεγκτης μπορει κατ αναλογιαν να παρακρατει νομιμα τον ελεγχομενο, το κανουμε ποινικο αδίκημα και καθαρισαμε. Αυτό θελετε?
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
Αν σαπισουμε τον ελεγκτη στο ξυλο ειναι αδικημα ρε παιδια  :think:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Τετοιο καημο πια για τα "δικαιώματα" (?) των τσαμπατζηδων, τι να πω.
Γι αυτό ειμαστε 500 χρονια πισω. Που επρεπε μολις πιανεται τσαμπατζης, να τον κραζουν ολοι οι υπολοιποι παρευρισκόμενοι. Αλλά εδώ καποιοι θα πουν ότι κανει και αντισταση.
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Το ζητουμενο είναι αν "μπορει" ή αν το επιτρεπει ο νομος?
αν ο νόμος εφαρμόζεται επιλεκτικά και είναι άδικος, αν ο νόμος εξυπηρετεί συμφέροντα λίγων Α Ν Ο νόμος γίνεται για να εφαρμοστεί φωτογραφικά κ τελικά ο μόνος που επιβαρύνεται είναι ο πολίτης τότε ο νόμος είναι ανήθικος παράνομος και ο πολίτης που δεν τον εφαρμόζει Δεν λέγεται τζαμπατζης
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
αν ο νόμος εφαρμόζεται επιλεκτικά και είναι άδικος, αν ο νόμος εξυπηρετεί συμφέροντα λίγων Α Ν Ο νόμος γίνεται για να εφαρμοστεί φωτογραφικά κ τελικά ο μόνος που επιβαρύνεται είναι ο πολίτης τότε ο νόμος είναι ανήθικος παράνομος και ο πολίτης που δεν τον εφαρμόζει Δεν λέγεται τζαμπατζης
Είναι αδικος ο νομος που προβλεπει εισιτηριο στα ΜΜΜ?
Γιατι?
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
Αν σαπισουμε τον ελεγκτη στο ξυλο ειναι αδικημα ρε παιδια  :think:
Δε χρειαζεται τυπε. Αυτα τα θεωρητικα που γραφει ο αλεξ εχουν αβυσσαλεα διαφορα απο την πραγματικοτητα της αντιπαραθεσης ελεγκτη και ελεγχομενου, εκτος λεωφορειου, μονοι τους, 10 το βραδυ. Αβυσσαλεα. Τωρα, αν σε τσιμπησουν στο σταθμο του μετρο στο Συνταγμα την πουτσισες, δεν εχει μα και μου.
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Η καταχρηση φερνει καταργηση.
Δεν θα ηταν κακη ιδεα λοιπον να γινει ποινικο αδίκημα η μη συμμορφωση με την πληρωμη προστιμου, όπως εγινε με τα διοδια και αμεσως τελειωσε η βλακεια αυτή.
Από το να αρχιζουμε ερμηνείες αν ο ελεγκτης μπορει κατ αναλογιαν να παρακρατει νομιμα τον ελεγχομενο, το κανουμε ποινικο αδίκημα και καθαρισαμε. Αυτό θελετε?

στα διοδια εγινε αλλο ουσιαστικα παραβαση στον κοκ και κληση απο τροχαια οχι αυτοφωρο αδικημα μην λεμε οτι θελουμε
επισης αλλο τι θα θελες και αλλο τι ισχυει εφ οσον το να φυγεις απο ελενχο εισητηριων δεν ειναι αυτοφορη διαδικασια δεν επιτρεπετε να τον κρατει ο ελεχτης με το ζορι αν θελει ας κανει βαρδια με εναν αστυνομικο
δεν ειμμαι υποχρεωμενος ουτε να του δωσω ταυτοτητα ουτε να περιμενω μεχρι να ερθουν οι μπατσοι ας βρει τη λυση μονος του
γιατι σε λιγο θα φτιαχνετε νομους οποιος κλεβει ενα καρβελι ψωμι να μπαινει φυλακη ισοβια σαν τον γιαννη αγιαννη
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
[size=20pt]με αγωνες ερχετε και η νικη


Διαγράφονται όλα τα πρόστιμα σε άνεργους επιβάτες λεωφορείων του ΟΑΣΘ [/size]

Διαγράφονται τα πρόστιμα, που επιβάλλονται από τους ελεγκτές των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, στους επιβάτες οι οποίοι είναι άνεργοι και ταξιδεύουν χωρίς εισιτήριο.
Στη διάρκεια συνάντησης που είχε σήμερα στη Θεσσαλονίκη κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ Χρήστο Στεφανίδη, συζητήθηκαν το θέματα της δωρεάν μετακίνησης ανέργων, της αύξησης της τιμής του εισιτηρίου, της μείωσης των δρομολογίων και της δημοσιοποίησης των οικονομικών στοιχείων του οργανισμού.
  Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Στεφανίδης δήλωσε ότι δρομολογείται η εκταμίευση ποσού 5 εκατομμυρίων από σχετικό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Μέχρι τότε σε όσους ανέργους βεβαιώνονται πρόστιμα, δίνεται η δυνατότητα διαγραφής τους, με την προσκόμιση των σχετικών πιστοποιητικών. "Είναι ένα μέτρο κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζεται ήδη", είπε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ και επέστησε την προσοχή ότι διαγραφή του προστίμου δικαιούνται μόνοι όσοι επιβάτες είναι αποδεδειγμένα άνεργοι. Αναφορικά με τη μείωση των δρομολογίων, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ δεσμεύθηκε για την προέκταση του άξονα του 78Ν όπως και για την επαναλειτουργία κατά 50 με 60% των γραμμών μετά τα μεσάνυχτα.

Για το ζήτημα της αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, ο κ. Στεφανίδης υπερασπίστηκε την απόφαση με το αιτιολογικό της μείωσης της αντισταθμιστικής καταβολής. Τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ από την πλευρά τους διατύπωσαν τις θέσεις του κόμματος, εναντίον της αύξησης στην τιμή του εισιτηρίου, ενώ δήλωσαν τη θέση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, για ενιαίο δημόσιο φορέα συγκοινωνιών στην Θεσσαλονίκη, με εργατικό και κοινωνικό έλεγχο. Το κλιμάκιο του ΣΥΡΙΖΑ αποτελούνταν από μέλη της Κ.Ε., της γραμματείας της Ν.Ε., βουλευτές και άλλα στελέχη του κόμματος.

πηγη
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.775
Like
22.324
Πόντοι
5.006
ο νόμος 1214/81 «Περί επιβολής κυρώσεων εις τους διακινουμένους δια χερσαίων συγκοινωνιακών μέσων δημοσίας χρήσεως άνευ καταβολής κομίστρου και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει:

Οι επιβάτες των χερσαίων συγκοινωνιακών μέσων δημοσίας χρήσεως οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής, (εισιτήριο) όταν αυτό εκδοθεί (επικυρωθεί), καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής και να το επιδεικνύουν σε κάθε περίπτωση που τους ζητηθεί από τον αρμόδιο ελεγκτή.

Τονίζεται ότι το εισιτήριο εφόσον έχει επικυρωθεί είναι αυστηρά προσωπικό. Το εισιτήριο και η κάρτα απεριορίστων διαδρομών απεικονίζουν σύμβαση μεταφοράς επ’ αμοιβή, μεταξύ μιας ή περισσοτέρων συγκοινωνιακών επιχειρήσεων και του επιβάτη για την παροχή μιας ή περισσότερων υπηρεσιών μεταφοράς. Η μεταβίβαση επί πληρωμή ή δωρεάν ενός επικυρωμένου ενιαίου εισιτηρίου από τον έναν επιβάτη στον άλλον, ή η χρήση ενός ήδη επικυρωμένου εισιτηρίου από άλλον επιβάτη είναι παράνομη και αντίκειται στους Γενικούς Όρους Μεταφοράς, καθότι το μεταβιβαζόμενο εισιτήριο δεν αποτελεί πλέον έγκυρο τίτλο...
μεταφοράς.

Αποκλειστικά αρμόδιοι για την έκδοση της Π.Β.Π.Ε.Π. είναι οι διενεργούντες τον έλεγχο κομίστρου υπάλληλοι (ελεγκτές), του οικείου συγκοινωνιακού φορέα, οι οποίοι είναι ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτημένοι με απόφαση του αρμόδιου οργάνου και είναι εφοδιασμένοι με ειδικό δελτίο υπηρεσιακής ταυτότητας ελεγκτή.

Σε αυτούς που δεν επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια της διαδρομής το αποδεικτικό καταβολής κομίστρου ή όταν αυτό δεν εκδίδεται (επικυρώνεται), και σ΄ αυτούς που με οποιοδήποτε τρόπο παραλείπουν την καταβολή του νομίμου κομίστρου, επιβάλλεται πρόστιμο, το οποίο καθορίζεται στο 60πλάσιο της τιμής του εισιτηρίου (κανονικού €1,20 ή μειωμένου €0,60, σε λεωφορεία, τρόλλεϋ και Τραμ και κανονικού ενιαίου €1,40 ή μειωμένου €0,70 στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και το Μετρό). Δηλαδή, €72,00 για όσους υποχρεούνται σε κανονικό εισιτήριο και €36,00 για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο στην πρώτη περίπτωση και €84,00 για όσους υποχρεούνται σε κανονικό εισιτήριο και €42,00 για όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο στην δεύτερη.

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον Έλεγχο Κομίστρου στο Σύστημα Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών, καθορίζεται από το Ν. 1214/81 «Περί επιβολής κυρώσεων εις τους διακινουμένους δια χερσαίων συγκοινωνιακών μέσων δημοσίας χρήσεως άνευ καταβολής κομίστρου και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Ειδικότερα, στο άρθρο 1 του Ν. 1214/81 ορίζεται ότι οι επιβάτες των χερσαίων συγκοινωνιακών μέσων δημοσίας χρήσεως οφείλουν να καταβάλλουν το νόμιμο, κατά περίπτωση, κόμιστρο της αντίστοιχης διαδρομής, να φυλάσσουν το αποδεικτικό καταβολής, όταν αυτό εκδοθεί (επικυρωθεί), καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής και να το επιδεικνύουν σε κάθε περίπτωση που τους ζητηθεί από τον αρμόδιο ελεγκτή. Σε αυτούς που δεν επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια της διαδρομής το αποδεικτικό καταβολής κομίστρου ή, όταν αυτό δεν εκδίδεται (ακυρώνεται), και σε αυτούς που με οποιοδήποτε τρόπο παραλείπουν την καταβολή του νομίμου κομίστρου, επιβάλλεται πρόστιμο, το οποίο καθορίζεται στο 60πλάσιο της τιμής του εισιτηρίου (κανονικού ή μειωμένου) του μέσου στο οποίο βεβαιώνεται η παράβαση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ
Πριν την έναρξη του ελέγχου ο ελεγκτής κομίστρου αναρτά την Υπηρεσιακή του Ταυτότητα. Στη συνέχεια απευθύνεται στους επιβάτες γνωστοποιώντας την ιδιότητά του και ζητώντας τους να επιδείξουν τα εισιτήρια ή τις κάρτες τους.

Όταν οι ελεγκτές είναι δύο, εισέρχονται στα λεωφορεία, τρόλλεϋ ή στα βαγόνια των συρμών ο ένας από την μπροστινή πόρτα και ο άλλος από την πίσω πόρτα, έτσι ώστε ο έλεγχος να είναι πλήρης και να ολοκληρώνεται στη μεσαία πόρτα, απ’ όπου γίνεται και η αποβίβαση των ελεγκτών.
Οι ελεγκτές φροντίζουν να παρέχουν στους επιβάτες που εισέρχονται στην ίδια με αυτούς στάση για τις λεωφορειακές γραμμές τον εύλογο χρόνο για να ακυρώσουν το εισιτήριό τους και σε συνεννόηση με τον οδηγό του οχήματος κλείνουν τα ακυρωτικά μηχανήματα.
Κατά την έναρξη του ελέγχου διαπιστώνουν εάν τα ακυρωτικά μηχανήματα λειτουργούν κανονικά και αναγράφουν τις σωστές ενδείξεις.
Ειδικά στα μέσα σταθερής τροχιάς, ο έλεγχος μπορεί να γίνει και στις πλατφόρμες αναμονής ή σε άλλους χώρους των σταθμών μετά τη νοητή γραμμή επικύρωσης που έχουν τοποθετηθεί τα ακυρωτικά μηχανήματα.

Κατά τη διενέργεια έλεγχου, οι ελεγκτές ζητούν από τους επιβάτες και ελέγχουν την εγκυρότητα του εισιτηρίου που τους επιδεικνύεται τα στοιχεία και την ώρα της ακύρωσης. Στην περίπτωση που ο επιβάτης φέρει μηνιαία ή ετήσια κάρτα, ο ελεγκτής ελέγχει την εγκυρότητα της κάρτας (εάν αναγράφει τα στοιχεία του κατόχου, εάν είναι σφραγισμένη), τη γνησιότητα και την ισχύ του κουπονιού που συνοδεύει υποχρεωτικά την κάρτα και ζητά αστυνομική ταυτότητα στην περίπτωση που εκτιμήσει ότι ο φέρων δεν είναι ο νόμιμος κάτοχος.
Επίσης, ελέγχει το δικαιολογητικό που του επιδεικνύεται, στην περίπτωση που ο επιβάτης δικαιούται δωρεάν ή μειωμένη μετακίνηση.

Όταν κατά τον έλεγχο εξακριβωθεί παράβαση, δηλαδή ο ελεγχόμενος επιβάτης δεν επιδείξει το νόμιμο κατά περίπτωση κόμιστρο ή διαπιστωθεί ότι χρησιμοποιεί μη έγκυρο εισιτήριο (μη επικυρωμένο, διπλοακυρωμένο, σβησμένο κτλ) ο ελεγκτής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει Πράξη Βεβαίωσης Παράβασης και Επιβολής Προστίμου - Π.Β.Π.Ε.Π., στην οποία αναγράφονται ο αριθμός μητρώου του ελεγκτή, τα πλήρη στοιχεία του παραβάτη, ο τόπος και ο χρόνος της παράβασης και το οφειλόμενο ποσό του προστίμου.
Ο καταλαμβανόμενος ως παραβάτης είναι υποχρεωμένος, αν δεν καταβάλλει αμέσως το πρόστιμο, να επιδείξει στον αρμόδιο για τον έλεγχο και την καταβολή του προστίμου υπάλληλο την αστυνομική ταυτότητα ή άλλο έγγραφο από το οποίο αποδεικνύονται τα στοιχεία της ταυτότητάς του.

Σε περίπτωση άρνησης ο υπάλληλος ελεγκτής μπορεί να ζητήσει τη συνδρομή αστυνομικού οργάνου.
Η επιβολή του προστίμου γίνεται με πράξη του ελεγκτή, την οποία αυτός συντάσσει επί τόπου, δηλαδή εντός του οχήματος και ειδικά για τους μετακινούμενους με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, το Μετρό και τον Προαστιακό σιδηρόδρομο το πρόστιμο επιβάλλεται επιπλέον και σε όσους δεν έχουν ή δεν επιδεικνύουν εισιτήριο νόμιμα ακυρωμένο κατά το χρόνο παραμονής τους στις αποβάθρες μετά τα ακυρωτικά μηχανήματα.
Αντίγραφο της πράξης, με πρόσκληση στον παραβάτη για άμεση πληρωμή του προστίμου στο συντάκτη της πράξης υπάλληλο ή για πληρωμή μέσα σε είκοσι (20) ημέρες στο ταμείο του οικείου Συγκοινωνιακού Φορέα.

Αν ο παραβάτης επιβάτης, μετά την επίδειξη των στοιχείων του, αρνείται να υπογράψει την πράξη και να παραλάβει το προοριζόμενο για αυτόν αντίγραφο, ο ελεγκτής αναγράφει στην πράξη την φράση: "αρνήθηκε την υπογραφή και παραλαβή της πράξης αυτής" και υποβάλλει στην αρμόδια υπηρεσία του φορέα τα δυο αντίγραφα της πράξης.
Η Π.Β.Π.Ε.Π. συντάσσεται και όταν ο παραβάτης επιβάτης δε φέρει μαζί του την ταυτότητά του (ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο) ή αρνείται την επίδειξή της, πλην όμως γνωστοποιεί προφορικά τα στοιχεία του και προθυμοποιείται συγχρόνως να πληρώσει αμέσως στον ελεγκτή το προβλεπόμενο πρόστιμο.

Συντάσσεται επίσης Π.Β.Π.Ε.Π. και όταν ακόμη παραβάτης επιβάτης αρνείται την επίδειξη των στοιχείων ταυτότητάς του και την προφορική γνωστοποίησή τους, πλην όμως προθυμοποιείται να πληρώσει αμέσως στον ελεγκτή το προβλεπόμενο πρόστιμο. Στην περίπτωση αυτή, αναγράφεται στην Π.Β.Π.Ε.Π. και στη στήλη των στοιχείων του επιβάτη η λέξη "ΑΓΝΩΣΤΑ".

Στις περιπτώσεις άρνησης των παραβατών επιβατών να επιδείξουν τα στοιχεία ταυτότητάς τους και να πληρώσουν αμέσως, το προβλεπόμενο πρόστιμο, ο αρμόδιος ελεγκτής ζητά τη συνδρομή αστυνομικού οργάνου., για την εξακρίβωση των στοιχείων του.

Αν ο παραβάτης εκφράσει την επιθυμία να αποβιβαστεί από το μέσο μεταφοράς, ενώ η επιβολή προστίμου βρίσκεται σε εξέλιξη, τότε οι ελεγκτές θα πρέπει να αποβιβαστούν μαζί με τον παραβάτη, προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Δεν επιτρέπεται η παρακράτηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών ή του δελτίου μειωμένου εισιτηρίου, όταν το επιδεικνύει ο νόμιμος κάτοχος που έχει υποπέσει σε παράβαση. Επιτρέπεται η παρακράτηση μόνο όταν η χρήση των παραπάνω εντύπων γίνεται από άτομα διαφορετικά των εικονιζόμενων στο στέλεχος που φέρει την φωτογραφία του, ή είναι πλαστογραφημένα ή παραποιημένα.

Σ’ αυτή την περίπτωση ζητούνται τα ακριβή στοιχεία, του κατόχου, βεβαιώνεται η παράβαση και υποβάλλεται πρόσθετη παρατήρηση για περαιτέρω ενέργειες του φορέα.

Δεν επιτρέπεται επίσης η παρακράτηση δημοσίων εγγράφων του επιβάτη-παραβάτη, όπως αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κτλ. Σε περίπτωση που από αμέλεια παραμείνουν στα χέρια του ελεγκτή δημόσια έγγραφα του επιβάτη, τότε ο ελεγκτής είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει την Υπηρεσία του και να παραδώσει εκεί ή στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα το συντομότερο δυνατό τα έγγραφα αυτά.

Αν ο παραβάτης δεν καταβάλλει το πρόστιμο αμέσως ή εντός της εικοσαήμερης προθεσμίας, η πράξη επιβολής προστίμου διαβιβάζεται στην αρμόδια Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) στην οποία υπάγεται ο παραβάτης για βεβαίωση. Το πρόστιμο σε αυτή την περίπτωση προσαυξάνεται επί 10 φορές.
 

nacho_scocco

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.716
Κριτικές
3
Like
192
Πόντοι
16
Τετοιο καημο πια για τα "δικαιώματα" (?) των τσαμπατζηδων, τι να πω.
Γι αυτό ειμαστε 500 χρονια πισω. Που επρεπε μολις πιανεται τσαμπατζης, να τον κραζουν ολοι οι υπολοιποι παρευρισκόμενοι. Αλλά εδώ καποιοι θα πουν ότι κανει και αντισταση.
Δεν ειναι καθόλου τυχαίο το γεγονός οτι ψηφίζεις Σαμαρά και τα υπόλοιπα προτόσκυλα αυτού του ταλαίπωρου τόπου.Πραγματικα ειναι εντυπωσιακό με ποσο ζήλο υπερασπίζεσαι κάθε τι που προβλέπει το ΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα,όσον αφορά τις παραβάσεις.Να σου πω,λοιπον,μερικά απλα πράγματα επί του πρακτέου.Με ενοχλεί που κάθε μήνα λ.χ η αδελφή μου πληρώνει 30 ευρώ,ουσία άνεργη,για να μεταβεί απο το σπιτι  στην σχολή κομμωτικής και δν εχει καθόλου καποια διευκόλυνση,αλλα αν δεν πληρώσει θα θεωρηθεί κοινωνικο μίασμα?Με ενοχλεί,που το καλοκαίρι,όταν θελω να πάω έξω απο τον Βολο για μια βδομάδα γι κανα μπάνιο,πρέπει να πληρώσω 15+ ευρώ στα διόδια(τα οποία να πήγαιναν στο Ελληνικό δημόσιο?να έλεγα "παει στο διάολο".που εκει και εκει να πήγαιναν,δεν θα έφταναν ποτε για κοινωνικές παροχές,αλλα όλοι ξέρουμε που),των ξένων εταιριών.Φανταζομαι θα συμφωνείς και με τα χαράτσια και ανεκδιήγητους φόρους οπως ο ΕΝ.Φ.ΙΑ Ε? Να μην πληρώσουμε παραπάνω την ΔΕΗ πέρα απο τα προβλεπόμενα που γράφει το ρολόι,Ε?Να μην πληρώσουμε για τα ακίνητα ,τα οποία εμείς οι ΙΔΙΟΙ αποκτήσαμε και δεν μας τα χάρισε κανεις?Σε παρακαλώ.........                                                                                 Ας κοιτάζουμε το δάσος και όχι το δέντρο!βλεπω για παράδειγμα,οτι κόπτεσαι πολυ για τα μικρό αδικήματα των πολιτών,αλλα όχι ιδιαίτερα για τα μεγάλο αδικήματα των πολιτικών!Αληθεια,τι προβλέπει ο νόμος για αυτούς κύριε ειδικε? Ποια ειναι η αρμοζουσα ποινή?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom