Νέα

Διόδια STOP! Δεν πληρώνουμε σε όλη την Ελλάδα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jovanosss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 71K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχετε περάσει ποτε απο διοδια χωρίς να πληρώσετε???

  • Οχι, πάντα πληρώνω

    Ψήφοι: 119 51,3%
  • Μόνο μια

    Ψήφοι: 22 9,5%
  • Τωρα που ειναι της μοδας δεν πληρώνω

    Ψήφοι: 39 16,8%
  • Δεν έχω πληρωσει ποτε

    Ψήφοι: 21 9,1%
  • Δεν χρησιμοποιω διοδια

    Ψήφοι: 31 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    232

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
αμα γράφει τέτοιες μαλακίες γάματα.
από την άλλη μπορεί να έχεις και δίκιο. πολλοί όλα τα κόμπλεξ της ζωής τους τα βγάζουν στο νετ και έξω είναι παναγιές.

μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια...  :birdman:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Πρωτα τα πληρωνα στο κρατος ρε γιδι! Οχι στον καθε ιδιωτη! Ποιος εκανε τα εργα ρε στις εθνικες οδους πριν παραδοθουν στους ιδιωτες? Και τι ηλιθια λογικη ειναι αυτη οτι αν δεν αναλαβει ο ιδιωτης δεν γινεται τιποτα? Και με ποια λογικη ρε ενας ιδιωτης ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ενα εργο διχως να εχει ριξει ουτε ενα χαλικι? Αμα παρει τα λεφτα για καμια 20αρια χρονια και την κανει τι θα κανεις μετα? Θα πας να τα παρεις πισω?  :jerking: Και τελος με ποια λογικη ειτε κρατος η ιδιωτης με αναγκαζει να πληρωνω διοδια σε ενα δρομο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ? Να τον κανει πρωτα και μετα να απαιτησει διοδια!

γιατί ρε μαλάκα τα έργα που φτιάχνει το κράτος τα πληρώνεις αφού τα φτιάξει και μετά???? τα προπληρώνεις μέσα στους φόρους που καταβάλεις κρετίνε

2. Οσοι εχουν χασει δικο τους ανθρωπο στον Κορινθου-Πατρων λογω της κακης ποιοτητας του δρομου ή των ατελειων του να οργανωθουν και να καταθεσουν μηνυσεις και αγωγες για ηθικη αυτουργια και δεν ξερω και γω τι αλλο, εναντι των διαχειριστων των αυτοκινητοδρομων! Να απαιτησουν οχι μονο αποζημιωση αλλα και την φυλακιση τους εφοσον προκυψουν ευθυνες!

Ξερεις παρα ειναι χοντροκομενος τσαμπουκας απο το κρατος να σε ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ να πληρωνεις νταβατζηλικια σε εναν επιχειρηματια ο οποιος εχει το δικαιωμα να αυξανει οποτε θελει οσο θελει το αντιτιμο και την ιδια στιγμη δεν εχει ριξει ουτε ενα ευρω για να φιαξει εναν δρομο στον οποιο σκοτωνονται 300 ατομα καθε χρονο!  Ο διαχειριστης του δρομου ξερεις εχει και ΕΥΘΥΝΕΣ οχι μονο ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ! Και ειναι μεγιστη ΚΛΟΠΗ να σε εξαναγκαζει να πληρωνεις διοδια σε εναν δρομο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ!

γιατί ρε μαλάκα πρίν τις συμβάσεις παραχώρησης δεν πλήρωνες διόδια? ή μήπως δεν σκοτωνόταν κόσμος στην Κορίνθου - Πατρών ηλίθιε??? γιατί δεν μιλούσες τότε κατά του κράτους κότα? γιατί κανένας από τους χαροκαμένους δεν έκανε αγωγή στο κράτος να ζητήσει ευθύνες ???

ααα ρε μουνόπανα μιλάτε τώρα έχοντας κάνει γαργάρα τις μαλακίες τόσων ετών .. ηλίθα πλάσματα...

αξιοι της τύχης σας είστε ζώα
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.337
Πόντοι
8.645
Κάλιο αργά παρά ποτέ χοντρέ.  :birdman:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Κάλιο αργά παρά ποτέ χοντρέ.  :birdman:

ναι ξαφνικά ξύπνησες και σε έπιασε το επαναστατικό σου μαλάκα λιοντάρη.. αντε να ανοίξεις καμμιά σαμπάνια για πα΄ρτη μου γιατί δεν σε βλέπω ευγνώμονα...  :birdman: :birdman: :birdman: :birdman:
 

Επισκέπτης
γιατί ρε μαλάκα τα έργα που φτιάχνει το κράτος τα πληρώνεις αφού τα φτιάξει και μετά???? τα προπληρώνεις μέσα στους φόρους που καταβάλεις κρετίνε
επειδή απότι φαίνεται δεν μπορείς να ξεχωρήσεις βασικές έννοιες, θα στο κάνω νιανια μπας και το καταλαβεις:

Kρατος: εισπραττει φορους/διοδια, κ.λ.π. και ως ανταπόδωση σου παρεχει δομες, εργα, προννοια, μισθους, συνταξεις κ.λ.π. Τα εργα γινονται κατόπιν διαγωνισμών και με σειρα προτεραιοτητας. Επιπλεον το κρατος εχει ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τισ βασικες δομες και η δουλεια του ειναι ειτε να τις συντηρει ή να τις εξυγχρονιζει...

Ιδιωτης: Χωρις να έχει κατασκευασει τιποτε, του παραχωρειται η χρηση και η εκμεταλλευση ενος δρομου και εισπραττει διοδια τα οποια βαζει ολα στην τσεπη του και ευχόμαστε οτι θα εχει την καλωσύνη ύστερα απο 20-30 χρόνια θα φιάξει τον δρόμο τον οποιο εκμεταλλεύεται!

Εαν δεν μπορεις να διακρινεις καμια διαφορα τοτε εισαι απλως ασχετος!

γιατί ρε μαλάκα πρίν τις συμβάσεις παραχώρησης δεν πλήρωνες διόδια? ή μήπως δεν σκοτωνόταν κόσμος στην Κορίνθου - Πατρών ηλίθιε??? γιατί δεν μιλούσες τότε κατά του κράτους κότα? γιατί κανένας από τους χαροκαμένους δεν έκανε αγωγή στο κράτος να ζητήσει ευθύνες ???

ααα ρε μουνόπανα μιλάτε τώρα έχοντας κάνει γαργάρα τις μαλακίες τόσων ετών .. ηλίθα πλάσματα...

αξιοι της τύχης σας είστε ζώα

Γιατι προ των συμβασεων, το κρατος το οποιο ειχε υπο την ευθυνη του τα παντα, εκανε τις παρεμβασεις και τις κατασκευες που επρεπε με βαση καποιο χρονοδιαγραμμα!Αλλα τα ΕΚΑΝΕ!Και ελεγχονταν για αυτα!

Μετα τις συμβασεις, ο ιδιωτης ο οποιος η ΜΟΝΗ υποχρεωση που εχει ειναι να συντηρει ναι να εκσυγχρονιζει τον δρομο που του εχει ανατεθει και δεν εχει να ασχοληθει ουτε με την υγεια, ουτε με αλλους δρομους ουτε με τιποτε, σε σχεση με το κρατος, αντι να ασχοληθει σοβαρα με την υποχρεωση του, εισπραττει ΜΟΝΟΝ και σε ανταλλαγμα δινει μια αοριστη υποσχεση πως καποια στιγμη καποτε ισως και να φιαξει τον δρομο τον οποιο εκμεταλλευεται! Αλλα ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ και ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! Σε ρωτησα κατι χθες και το εκανες γαργαρα..... ξαναρωτω: ετσι και ενας κατασκευαστης ο οποιος εισπραττει για 20 χρονια τα διοδια απο εναν δρομο, στο τελος της συμβασης σηκωθει και φυγει αφου πρωτα βεβαια εχει εισπραξει δισ απο τα διοδια, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τον δρομο.....τι θα κανεις τοτε? ΘΑ του ζητησεις πισω τα λεφτα? (εδω γελαμε), θα του παρεις πισω τον δρομο? (εδω ξαναγελαμε) Για πες?

Παλι δεν βρισκεις καμια διαφορα?

Λυπαμαι αλλα εσυ εισαι αξιος της τυχης σου! Εισαι γεννημενο θυμα αγαπητε!

 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
επειδή απότι φαίνεται δεν μπορείς να ξεχωρήσεις βασικές έννοιες, θα στο κάνω νιανια μπας και το καταλαβεις:

Kρατος: εισπραττει φορους/διοδια, κ.λ.π. και ως ανταπόδωση σου παρεχει δομες, εργα, προννοια, μισθους, συνταξεις κ.λ.π. Τα εργα γινονται κατόπιν διαγωνισμών και με σειρα προτεραιοτητας. Επιπλεον το κρατος εχει ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τισ βασικες δομες και η δουλεια του ειναι ειτε να τις συντηρει ή να τις εξυγχρονιζει...

Ιδιωτης: Χωρις να έχει κατασκευασει τιποτε, του παραχωρειται η χρηση και η εκμεταλλευση ενος δρομου και εισπραττει διοδια τα οποια βαζει ολα στην τσεπη του και ευχόμαστε οτι θα εχει την καλωσύνη ύστερα απο 20-30 χρόνια θα φιάξει τον δρόμο τον οποιο εκμεταλλεύεται!

Εαν δεν μπορεις να διακρινεις καμια διαφορα τοτε εισαι απλως ασχετος!


Γιατι προ των συμβασεων, το κρατος το οποιο ειχε υπο την ευθυνη του τα παντα, εκανε τις παρεμβασεις και τις κατασκευες που επρεπε με βαση καποιο χρονοδιαγραμμα!Αλλα τα ΕΚΑΝΕ!Και ελεγχονταν για αυτα!

Μετα τις συμβασεις, ο ιδιωτης ο οποιος η ΜΟΝΗ υποχρεωση που εχει ειναι να συντηρει ναι να εκσυγχρονιζει τον δρομο που του εχει ανατεθει και δεν εχει να ασχοληθει ουτε με την υγεια, ουτε με αλλους δρομους ουτε με τιποτε, σε σχεση με το κρατος, αντι να ασχοληθει σοβαρα με την υποχρεωση του, εισπραττει ΜΟΝΟΝ και σε ανταλλαγμα δινει μια αοριστη υποσχεση πως καποια στιγμη καποτε ισως και να φιαξει τον δρομο τον οποιο εκμεταλλευεται! Αλλα ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ και ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! Σε ρωτησα κατι χθες και το εκανες γαργαρα..... ξαναρωτω: ετσι και ενας κατασκευαστης ο οποιος εισπραττει για 20 χρονια τα διοδια απο εναν δρομο, στο τελος της συμβασης σηκωθει και φυγει αφου πρωτα βεβαια εχει εισπραξει δισ απο τα διοδια, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τον δρομο.....τι θα κανεις τοτε? ΘΑ του ζητησεις πισω τα λεφτα? (εδω γελαμε), θα του παρεις πισω τον δρομο? (εδω ξαναγελαμε) Για πες?

Παλι δεν βρισκεις καμια διαφορα?

Λυπαμαι αλλα εσυ εισαι αξιος της τυχης σου! Εισαι γεννημενο θυμα αγαπητε!
εχεις ενα τεραστιο λαθος απο την αρχη της σκεψης σου, τα χρηματα απο τα διοδια βαση νομου το κρατος ειναι υποχρεομενο να τα χρησιμοποιη για την συντηρηση των και την κατασκευη νεων δρομων, ειδες εσυ κατι τετοιο;;;;;; αν σε καποια διοδια δεν επρεπε να πληρωνουν αυτα ειναι τα διοδια που τα χρηματα πανε στο κρατος γιατι ακομα και αυτα εχουν υποθηκευτει για να παρουμε κατα καιρους δανεια, εδω για το μνημονιο υποθηκευσαν τα εσοδα απο τους αρχαιολογικους χωρους!!!
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
Ιδιωτης: Χωρις να έχει κατασκευασει τιποτε, του παραχωρειται η χρηση και η εκμεταλλευση ενος δρομου και εισπραττει διοδια τα οποια βαζει ολα στην τσεπη του και ευχόμαστε οτι θα εχει την καλωσύνη ύστερα απο 20-30 χρόνια θα φιάξει τον δρόμο τον οποιο εκμεταλλεύεται!

Αυτό είναι και η μεγαλύτερη μαλακία που μας φόρτωσε ο κουφός. Μπίζνες με OPM.

Σε σοβαρά κράτη, ο κατασκευαστής ή πληρώνεται από το κράτος και φτιάχνει, ή δανείζεται ο ίδιος (άντε και με εγγύηση του δημοσίου αν χρειαστεί) και φτιάχνει και μετά παίρνει τα διόδια και πληρώνεται. Στην μπανανία μας, έχουν βρει το κόλπο για να εισπράττουν από τους μουζίκους προκαταβολικά, για κάτι που θα φτιάξουν όταν εδεήσουν (και θα παραδώσουν στην ζούλα, και πιθανότατα θα σκάσει/διαλυθεί/πάρει το ποτάμι σε σύντομο χρονικό διάστημα). Ελεύθερη οικονομία χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα πάρουν από μας, τώρα που στέρεψε ο κορβανάς.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
επειδή απότι φαίνεται δεν μπορείς να ξεχωρήσεις βασικές έννοιες, θα στο κάνω νιανια μπας και το καταλαβεις:

Kρατος: εισπραττει φορους/διοδια, κ.λ.π. και ως ανταπόδωση σου παρεχει δομες, εργα, προννοια, μισθους, συνταξεις κ.λ.π. Τα εργα γινονται κατόπιν διαγωνισμών και με σειρα προτεραιοτητας. Επιπλεον το κρατος εχει ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τισ βασικες δομες και η δουλεια του ειναι ειτε να τις συντηρει ή να τις εξυγχρονιζει...

Ιδιωτης: Χωρις να έχει κατασκευασει τιποτε, του παραχωρειται η χρηση και η εκμεταλλευση ενος δρομου και εισπραττει διοδια τα οποια βαζει ολα στην τσεπη του και ευχόμαστε οτι θα εχει την καλωσύνη ύστερα απο 20-30 χρόνια θα φιάξει τον δρόμο τον οποιο εκμεταλλεύεται!

Εαν δεν μπορεις να διακρινεις καμια διαφορα τοτε εισαι απλως ασχετος!


Γιατι προ των συμβασεων, το κρατος το οποιο ειχε υπο την ευθυνη του τα παντα, εκανε τις παρεμβασεις και τις κατασκευες που επρεπε με βαση καποιο χρονοδιαγραμμα!Αλλα τα ΕΚΑΝΕ!Και ελεγχονταν για αυτα!

Μετα τις συμβασεις, ο ιδιωτης ο οποιος η ΜΟΝΗ υποχρεωση που εχει ειναι να συντηρει ναι να εκσυγχρονιζει τον δρομο που του εχει ανατεθει και δεν εχει να ασχοληθει ουτε με την υγεια, ουτε με αλλους δρομους ουτε με τιποτε, σε σχεση με το κρατος, αντι να ασχοληθει σοβαρα με την υποχρεωση του, εισπραττει ΜΟΝΟΝ και σε ανταλλαγμα δινει μια αοριστη υποσχεση πως καποια στιγμη καποτε ισως και να φιαξει τον δρομο τον οποιο εκμεταλλευεται! Αλλα ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ και ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΠΟΥΘΕΝΑ! Σε ρωτησα κατι χθες και το εκανες γαργαρα..... ξαναρωτω: ετσι και ενας κατασκευαστης ο οποιος εισπραττει για 20 χρονια τα διοδια απο εναν δρομο, στο τελος της συμβασης σηκωθει και φυγει αφου πρωτα βεβαια εχει εισπραξει δισ απο τα διοδια, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ τον δρομο.....τι θα κανεις τοτε? ΘΑ του ζητησεις πισω τα λεφτα? (εδω γελαμε), θα του παρεις πισω τον δρομο? (εδω ξαναγελαμε) Για πες?

Παλι δεν βρισκεις καμια διαφορα?

Λυπαμαι αλλα εσυ εισαι αξιος της τυχης σου! Εισαι γεννημενο θυμα αγαπητε!

αντε παληκάρι μου να διαβάσεις τις συμβάσεις παραχώρησης και τις ρήτρες και διασφαλισεις που προβλέπνται και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη και μετά μίλα..

(1) για το κατασκευαστικό στάδιο προβλέπει εγγύηση τρίτου μέρους (τράπεζας) η οποία αν τυχόν συμβεί κάτι καταπίπτει υπέρ του δημοσίου...
(2) την καθυστέρηση την έχει το δημόσιο ως προς τις υποχρεώσεις του και όχι οι παραχωρησιούχοι... ήδη υπάρχει καθυστέρηση δύο ετών στην παράδοση των εκτάσεων (απαλλοτριώσεις) που είναι αναγκαίες για να γίνουν οι δρόμοι. .εκτός αν εννοείς ότι ο παραχωρησιούχος θα πάει να κάνει τον δρόμο όπου του γουστάρει πάνω σε ιδιοκτησίες?
(3) οπου έχει τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα από πλευράς δημοσίου και η μελέτη που δόθηκε στον ανάδοχο (γιατί την μελέτη και την χάραξη ΔΕΝ την κάνανε οι παραχωρησιούχοι αλλά το δημόσιο) δεν συνάντησε προβλήματα (αρχαιολογικά, προσφυγές στο ΣτΕ) οι κατασκευές είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα (εκτός από τα Τέμπη)
(4) αλήθεια γιατί δεν έχει παραδώσει το δημόσιο ακόμη την παράκαμψη Λαμίας και Στυλίδας που έχει αναλάβει σαν έργο να το δώσει στον παραχωρησιούχο (είχε ξεκινήσει πολύ πριν τις παραχωρήσεις)? εκεί δεν σε πονάει όταν περνάς?

για να μιλήσεις πρώτα πρέπει να διαβάσεις, μετά να σκεφτείς ...
σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο μεγάλα έργα γίνονται με ΣΔΙΤ ...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Αυτό είναι και η μεγαλύτερη μαλακία που μας φόρτωσε ο κουφός. Μπίζνες με OPM.

Σε σοβαρά κράτη, ο κατασκευαστής ή πληρώνεται από το κράτος και φτιάχνει, ή δανείζεται ο ίδιος (άντε και με εγγύηση του δημοσίου αν χρειαστεί) και φτιάχνει και μετά παίρνει τα διόδια και πληρώνεται. Στην μπανανία μας, έχουν βρει το κόλπο για να εισπράττουν από τους μουζίκους προκαταβολικά, για κάτι που θα φτιάξουν όταν εδεήσουν (και θα παραδώσουν στην ζούλα, και πιθανότατα θα σκάσει/διαλυθεί/πάρει το ποτάμι σε σύντομο χρονικό διάστημα). Ελεύθερη οικονομία χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα πάρουν από μας, τώρα που στέρεψε ο κορβανάς.

δηλαδή το Ελ.Βενιζέλος είναι λάθος...
η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ επίσης...
 

Επισκέπτης
Αυτό είναι και η μεγαλύτερη μαλακία που μας φόρτωσε ο κουφός. Μπίζνες με OPM.

Σε σοβαρά κράτη, ο κατασκευαστής ή πληρώνεται από το κράτος και φτιάχνει, ή δανείζεται ο ίδιος (άντε και με εγγύηση του δημοσίου αν χρειαστεί) και φτιάχνει και μετά παίρνει τα διόδια και πληρώνεται. Στην μπανανία μας, έχουν βρει το κόλπο για να εισπράττουν από τους μουζίκους προκαταβολικά, για κάτι που θα φτιάξουν όταν εδεήσουν (και θα παραδώσουν στην ζούλα, και πιθανότατα θα σκάσει/διαλυθεί/πάρει το ποτάμι σε σύντομο χρονικό διάστημα). Ελεύθερη οικονομία χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει, υπάρχουν όμως κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες που προσπαθούν να τα πάρουν από μας, τώρα που στέρεψε ο κορβανάς.
αντε παληκάρι μου να διαβάσεις τις συμβάσεις παραχώρησης και τις ρήτρες και διασφαλισεις που προβλέπνται και για τα δύο συμβαλλόμενα μέρη και μετά μίλα..

(1) για το κατασκευαστικό στάδιο προβλέπει εγγύηση τρίτου μέρους (τράπεζας) η οποία αν τυχόν συμβεί κάτι καταπίπτει υπέρ του δημοσίου...
(2) την καθυστέρηση την έχει το δημόσιο ως προς τις υποχρεώσεις του και όχι οι παραχωρησιούχοι... ήδη υπάρχει καθυστέρηση δύο ετών στην παράδοση των εκτάσεων (απαλλοτριώσεις) που είναι αναγκαίες για να γίνουν οι δρόμοι. .εκτός αν εννοείς ότι ο παραχωρησιούχος θα πάει να κάνει τον δρόμο όπου του γουστάρει πάνω σε ιδιοκτησίες?
(3) οπου έχει τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα από πλευράς δημοσίου και η μελέτη που δόθηκε στον ανάδοχο (γιατί την μελέτη και την χάραξη ΔΕΝ την κάνανε οι παραχωρησιούχοι αλλά το δημόσιο) δεν συνάντησε προβλήματα (αρχαιολογικά, προσφυγές στο ΣτΕ) οι κατασκευές είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα (εκτός από τα Τέμπη)
(4) αλήθεια γιατί δεν έχει παραδώσει το δημόσιο ακόμη την παράκαμψη Λαμίας και Στυλίδας που έχει αναλάβει σαν έργο να το δώσει στον παραχωρησιούχο (είχε ξεκινήσει πολύ πριν τις παραχωρήσεις)? εκεί δεν σε πονάει όταν περνάς?

για να μιλήσεις πρώτα πρέπει να διαβάσεις, μετά να σκεφτείς ...
σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο μεγάλα έργα γίνονται με ΣΔΙΤ ...
Το ιδιο λεω κι εγω! Τα μεγαλα εργα γινονται με ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΔΙΤ ατα σοβαρα κρατη! Οχι με ληστρικες!

οσο για τις "ρητρες" που λες, πρακτικα ειναι ΓΤΠ! Ποιες τραπεζες εχουν καταθεσει εγγυητικες? και ποια η σχεση των συμβασιουχων με τις τραπεζες αυτες? Και τελος πρεπει να εισαι τελειως ρομαντικος, εαν πιστευεις πως υπαρχει η παραμικρη περιπτωση τραπεζα να δωσει λεφτα στο κρατος!

Εισαι κυριε μου ιδιωτης? Θελεις να εκμεταλλευτεις εναν δρομο? Βεβαιως! Τον φιαχνεις, με βαση ολες τις συγχρονες προδιαγραφες και μετα εισπραττεις μεχρι να αποπληρωθει η επενδυση σου!

ΟΥΤΕ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ που εκει οφειλεις να πληρωσεις διοδια!

Τα έσοδα απο τα διοδια της κορινθου-πατρων ειναι περιπου 80.000 ευρω ημερισιως! Τουτεστιν σχεδον 30.000.000 το χρονο! Με κοστος κατασκευης 1.000.000/χλμ θα επρεπε να κατασκευαζουν 30 περιπου χιλιομετρα νεου δρομου καθε χρονο και σε 5-6 χρονια να εχουν ολοκληρωσει πληρως την ανακατασκευη του δρομου! Αντ'αυτου, εχουν ήδη την εκμεταλλευση για 2-3 χρονια, δεν εχουν κατασκευασει ουτε μετρο και με βαση την "συμβαση" θα προπληρωθουν 4 φορες την αξια του εργου με την προοπτικη οτι καποτε, ισως, πιθανο και να το φιαξουν!

Εαν αυτο εσυ το βλεπεις λογικο, να κοιταχτεις!
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
δηλαδή το Ελ.Βενιζέλος είναι λάθος...
η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ επίσης...

Το ότι κάτι έγινε στο παρελθόν, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Λυπάμαι που το λέω, αλλά βλέπω ότι υποστηρίζεις άκριτα μπαστοκίες.

Και επειδή είσαι και της νομιμότητας, λύσε μου τις εξής απορίες:

α. τα λεφτά γιατί τα πήρε ο μπομπ ο μάστορας μετά την ακύρωση της υποθαλάσσιας;
β. όταν σκοτώθηκε ο άνθρωπος στα Τέμπη, έγινε καμιά έρευνα / αποδόθηκαν ευθύνες;
γ. για τις καθυστερήσεις στα Τέμπη και την ταλαιπωρία των οδηγών μέσω των παρακαπτηρίων δεν ευθύνεται σε αποζημίωση ο ανάδοχος;
δ. τόσες περιπτώσεις που διαλύεται κυριολεκτικά ο δρόμος (από την γέφυρα στον Κηφισό, στο οδόστρωμα στην Μαλακάσα ή στην Κορίνθου - Τριπόλεως) δεν φέρει καμία ευθύνη η κατασκευάστρια; έχει πληρωθεί ποτέ αποζημίωση;
ε. για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, φταίει όντως το κράτος γιατί υπολόγισε πολύ μικρά χρονικά περιθώρια. Για τις υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς όμως, που πολλές φορές καταλήγουμε να πληρώνουμε τα τριπλάσια, δεν φταίνε οι κατασκευαστές; Πλήρωσε ποτέ κανείς ή κυρήχθηκε έκπτωτος; Για τις καθυστερήσεις στα Ολυμπιακά έργα (κάποια εκ των οποίων παραδόθηκαν τελευταία στιγμή) ή για την άθλια ποιότητα τους (βλέπε Ολυμπιακό Χωριό) πήρε ποτέ το κράτος μέτρα;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που μας χρωστούσαν, μας παίρνουν και τον γαΐδαρο.
 

Ισιδώρα

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2010
Μηνύματα
806
Like
0
Πόντοι
6
Το ότι κάτι έγινε στο παρελθόν, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Λυπάμαι που το λέω, αλλά βλέπω ότι υποστηρίζεις άκριτα μπαστοκίες.

Και επειδή είσαι και της νομιμότητας, λύσε μου τις εξής απορίες:

α. τα λεφτά γιατί τα πήρε ο μπομπ ο μάστορας μετά την ακύρωση της υποθαλάσσιας;
β. όταν σκοτώθηκε ο άνθρωπος στα Τέμπη, έγινε καμιά έρευνα / αποδόθηκαν ευθύνες;
γ. για τις καθυστερήσεις στα Τέμπη και την ταλαιπωρία των οδηγών μέσω των παρακαπτηρίων δεν ευθύνεται σε αποζημίωση ο ανάδοχος;
δ. τόσες περιπτώσεις που διαλύεται κυριολεκτικά ο δρόμος (από την γέφυρα στον Κηφισό, στο οδόστρωμα στην Μαλακάσα ή στην Κορίνθου - Τριπόλεως) δεν φέρει καμία ευθύνη η κατασκευάστρια; έχει πληρωθεί ποτέ αποζημίωση;
ε. για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, φταίει όντως το κράτος γιατί υπολόγισε πολύ μικρά χρονικά περιθώρια. Για τις υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς όμως, που πολλές φορές καταλήγουμε να πληρώνουμε τα τριπλάσια, δεν φταίνε οι κατασκευαστές; Πλήρωσε ποτέ κανείς ή κυρήχθηκε έκπτωτος; Για τις καθυστερήσεις στα Ολυμπιακά έργα (κάποια εκ των οποίων παραδόθηκαν τελευταία στιγμή) ή για την άθλια ποιότητα τους (βλέπε Ολυμπιακό Χωριό) πήρε ποτέ το κράτος μέτρα;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που μας χρωστούσαν, μας παίρνουν και τον γαΐδαρο.

έχεις πυρετό;
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Το ότι κάτι έγινε στο παρελθόν, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Λυπάμαι που το λέω, αλλά βλέπω ότι υποστηρίζεις άκριτα μπαστοκίες.

Και επειδή είσαι και της νομιμότητας, λύσε μου τις εξής απορίες:

α. τα λεφτά γιατί τα πήρε ο μπομπ ο μάστορας μετά την ακύρωση της υποθαλάσσιας;
β. όταν σκοτώθηκε ο άνθρωπος στα Τέμπη, έγινε καμιά έρευνα / αποδόθηκαν ευθύνες;
γ. για τις καθυστερήσεις στα Τέμπη και την ταλαιπωρία των οδηγών μέσω των παρακαπτηρίων δεν ευθύνεται σε αποζημίωση ο ανάδοχος;
δ. τόσες περιπτώσεις που διαλύεται κυριολεκτικά ο δρόμος (από την γέφυρα στον Κηφισό, στο οδόστρωμα στην Μαλακάσα ή στην Κορίνθου - Τριπόλεως) δεν φέρει καμία ευθύνη η κατασκευάστρια; έχει πληρωθεί ποτέ αποζημίωση;
ε. για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, φταίει όντως το κράτος γιατί υπολόγισε πολύ μικρά χρονικά περιθώρια. Για τις υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς όμως, που πολλές φορές καταλήγουμε να πληρώνουμε τα τριπλάσια, δεν φταίνε οι κατασκευαστές; Πλήρωσε ποτέ κανείς ή κυρήχθηκε έκπτωτος; Για τις καθυστερήσεις στα Ολυμπιακά έργα (κάποια εκ των οποίων παραδόθηκαν τελευταία στιγμή) ή για την άθλια ποιότητα τους (βλέπε Ολυμπιακό Χωριό) πήρε ποτέ το κράτος μέτρα;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που μας χρωστούσαν, μας παίρνουν και τον γαΐδαρο.

+1
Και επαναλαμβάνω...
Είναι αστείο να λες σε 11.000.000 κόσμο ότι σου κόβω μισθούς, συντάξεις κτλ λόγω έκτακτων συνθηκών και από την άλλη να παρουσιάζεις μια σύμβαση ως την ενδεκάτη εντολή και ότι δεν μπορεί να τροποποιηθεί...
Το να μην κάνεις τσαμπουκά στην τρόικα είναι σε κάποιον βαθμό κατανοητό...
Το να φοβάσαι τον εργολάβο πάλι όχι.
Όσο για τις αποζημιώσεις και τις ποινικές ρήτρες, είναι πονεμένη ιστορία και ενδεικτική του ποιος κάνει κουμάντο σε αυτό το μαγαζί.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Το ιδιο λεω κι εγω! Τα μεγαλα εργα γινονται με ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΔΙΤ ατα σοβαρα κρατη! Οχι με ληστρικες!

οσο για τις "ρητρες" που λες, πρακτικα ειναι ΓΤΠ! Ποιες τραπεζες εχουν καταθεσει εγγυητικες? και ποια η σχεση των συμβασιουχων με τις τραπεζες αυτες? Και τελος πρεπει να εισαι τελειως ρομαντικος, εαν πιστευεις πως υπαρχει η παραμικρη περιπτωση τραπεζα να δωσει λεφτα στο κρατος!

Εισαι κυριε μου ιδιωτης? Θελεις να εκμεταλλευτεις εναν δρομο? Βεβαιως! Τον φιαχνεις, με βαση ολες τις συγχρονες προδιαγραφες και μετα εισπραττεις μεχρι να αποπληρωθει η επενδυση σου!

ΟΥΤΕ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ που εκει οφειλεις να πληρωσεις διοδια!

Τα έσοδα απο τα διοδια της κορινθου-πατρων ειναι περιπου 80.000 ευρω ημερισιως! Τουτεστιν σχεδον 30.000.000 το χρονο! Με κοστος κατασκευης 1.000.000/χλμ θα επρεπε να κατασκευαζουν 30 περιπου χιλιομετρα νεου δρομου καθε χρονο και σε 5-6 χρονια να εχουν ολοκληρωσει πληρως την ανακατασκευη του δρομου! Αντ'αυτου, εχουν ήδη την εκμεταλλευση για 2-3 χρονια, δεν εχουν κατασκευασει ουτε μετρο και με βαση την "συμβαση" θα προπληρωθουν 4 φορες την αξια του εργου με την προοπτικη οτι καποτε, ισως, πιθανο και να το φιαξουν!

Εαν αυτο εσυ το βλεπεις λογικο, να κοιταχτεις!

μάλιστα 80.000 την μέρα.. πολύ καλά .. έχουμε και λέμε με απλά μαθηματικά..

80.000-23% ΦΠΑ=61.600
61.600-Γενικά έξοδα διαχείρισης 2%=60.368
60.368 - Φόρος Εισοδήματος 20% = 48.295
48.295 * 365 = 17.627.456 ετησίως

και κάτι ακόμη .. η Κορίνθου-Πατρών προβλέπεται ότι θα είναι 30% ανακατασκευή και 70% νέα χάραξη... οπότε τα περί 1.000.000 Ευρώ το χιλιόμετρο πάνε περίπατο..το κόστος ΝΕΑΣ κατασκευής (εξ αρχής) υπερβαίνει τα 10.000.000 ευρώ το χιλιόμετρο

και πάμε για άλλα τώρα.. για να κατασκευάσεις κάτι απαιτούνται δύο πράγματα..

(1) χρήμα (το οποίο κατά τα λεγόμενα σου το έχουν άφθονο) το οποίο υπάρχει (διόδια, δάνεια)
(2) χώροι το οποίο δεν υπάρχει γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις από το δημόσιο
(3) άδεια η οποία επίσης δεν υπάρχει γιατί ο κάθε πικραμένος, ο κάθε "φορέας" (του AIDS μήπως) με 500 ευρώ προσφεύγει στο ΣτΕ και μπλοκάρει το έργο
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
Είναι αστείο να λες σε 11.000.000 κόσμο ότι σου κόβω μισθούς, συντάξεις κτλ λόγω έκτακτων συνθηκών και από την άλλη να παρουσιάζεις μια σύμβαση ως την ενδεκάτη εντολή και ότι δεν μπορεί να τροποποιηθεί...

Μα το θέμα είναι ότι μια χαρά το κράτος είπε σε τόσο κόσμο "δεν μπορώ να πληρώσω τα προσυμφωνηθέντα λόγω περιστάσεων, συνεπώς φάτε μειώσεις και βουλώστε το", αλλά στους 2-3 μεγαλοεργολάβους κάθεται σούζα. Μόνο γι' αυτό κάποιος θα έπρεπε να είναι υπέρ του κινήματος των διοδίων.
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Το ότι κάτι έγινε στο παρελθόν, δεν σημαίνει ότι είναι σωστό. Λυπάμαι που το λέω, αλλά βλέπω ότι υποστηρίζεις άκριτα μπαστοκίες.

Και επειδή είσαι και της νομιμότητας, λύσε μου τις εξής απορίες:

α. τα λεφτά γιατί τα πήρε ο μπομπ ο μάστορας μετά την ακύρωση της υποθαλάσσιας;
β. όταν σκοτώθηκε ο άνθρωπος στα Τέμπη, έγινε καμιά έρευνα / αποδόθηκαν ευθύνες;
γ. για τις καθυστερήσεις στα Τέμπη και την ταλαιπωρία των οδηγών μέσω των παρακαπτηρίων δεν ευθύνεται σε αποζημίωση ο ανάδοχος;
δ. τόσες περιπτώσεις που διαλύεται κυριολεκτικά ο δρόμος (από την γέφυρα στον Κηφισό, στο οδόστρωμα στην Μαλακάσα ή στην Κορίνθου - Τριπόλεως) δεν φέρει καμία ευθύνη η κατασκευάστρια; έχει πληρωθεί ποτέ αποζημίωση;
ε. για τις καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, φταίει όντως το κράτος γιατί υπολόγισε πολύ μικρά χρονικά περιθώρια. Για τις υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς όμως, που πολλές φορές καταλήγουμε να πληρώνουμε τα τριπλάσια, δεν φταίνε οι κατασκευαστές; Πλήρωσε ποτέ κανείς ή κυρήχθηκε έκπτωτος; Για τις καθυστερήσεις στα Ολυμπιακά έργα (κάποια εκ των οποίων παραδόθηκαν τελευταία στιγμή) ή για την άθλια ποιότητα τους (βλέπε Ολυμπιακό Χωριό) πήρε ποτέ το κράτος μέτρα;

Όχι τίποτα άλλο, αλλά εκεί που μας χρωστούσαν, μας παίρνουν και τον γαΐδαρο.
κανενας δεν διαφωνει με την σιδτ, αρκει και εργο να γινεται και σε οφελος των πολιτων να ειναι, στην ελλαδα καταπινουμε την καμηλο και διυλιζουμε των κωνωπα, τοσα και τοσα χρονια που το κρατος εισεπρατε διοδια απο τους δρομους δεν ειδα καποιο εργο της προκοπης, δεν ειδα ομως και κανεναν να αντιδρα, ουτε να ξηλωνονται μπαρες ουτε τιποτα, τωρα ξαφνικα ανακαλυψαμε την πυριδιδα, ναι σε πολλες περιπτωσεις οι συμβασεις ειναι ληστρικες, ολοι αυτοι που κοπτονται σημερα που ηταν οταν ο χοντρος προσπαθησε να περασει τον νομο για τον βασικο μετοχο;;;; μουγκα.......η χοχτιφ πιεσε την ε.ε ωστε να μην περασει το νομοσχεδιο και μετα μοιραστηκε τις δουλειες με τον μπομπολα, θα τολμουσε να κανει κατι τετοιο στην μερκελ αν προσπαθουσε να περασει κατι αναλογο;; ουτε στα πιο τρελα τους ονειρα!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom