Νέα

Αμερικανίδα που αποκεφάλισε τον εραστή της και ασέλγησε στη σορό του... γελά και χειρονομεί στο δικαστήριο!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Isidoro$
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 58
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.892
Like
14.970
Πόντοι
3.656
Δεν κατάλαβα την ερώτηση. Ούτε το περιεχόμενό της, ούτε το ύφος της. Πότε στο παρελθόν έχεις αντιληφθεί ότι τρολάρω, για να τρολάρω και τώρα;
Το δε ύφος σου παραπέμπει σε δικαστήριο -κοινώς στ' αρχίδια μου τι θέλεις.

Είπα ότι φαντάζομαι τη μαύρη μοίρα που θα περίμενε τη φτωχή γυναίκα αν της την έπεφταν οι κουράδες εκτός δικαστηρίου. Έχουν αποδείξει άλλωστε ότι μπροστά στους φτωχούς και τους έγχρωμους φτάνουν ως τον φόνο.

Ακόμα ένας κοινωνικός παράγοντας καταπίεσης. Ολόκληρο κίνημα black lives matter ξεπήδησε από εκεί. Όλη η Αμερική ξεχύθηκε στους δρόμους επί μήνες, εσείς πού ήσασταν, γαμούσατε στη Φωκαίας ή παζαρεύατε κάνα ξεδοντιάρικο πρεζάκι στο ορφέας;

Ήμαρτον που γίνατε και ψυχίατροι, λίγη φειδώ δεν βλάπτει...
αφού δηλώνεις ότι εννοείς αυτό που έγραψες, θα σου απαντήσω ανάλογα. Ο Φανατισμός σου σε έχει τυφλώσει σε τέτοιο σημείο, ώστε ο εγκέφαλός σου να διαστρέψει μια πραγματικότητα, η οποία είναι αποτυπωμένη σε βίντεο. Όποιος δει το βίντεο βλέπει μια γυναίκα να ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ στο Δικηγόρο της, κι ότι ο Αστυνομικός που κάθεται δίπλα επεμβαίνει για να τον προστατέψει. Στη συνέχεις επεμβαίνει κι άλλος, προκειμένου να την ακινητοποιήσουν. Με λίγα λόγια, την επίθεση μιας γυναίκας ενάντια σ έναν άντρα, την οποία σταμάτησαν οι Αστυνομικοί όπως είχαν την υποχρέωση, εσύ τη μετασχημάτισες. Είδες δύο Αστυνομικούς να επιτίθενται σε μια φτωχή γυναίκα. Όχι δύο Αστυνομικούς να προστατεύουν ένα Δικηγόρο από μια Γυναίκα η οποία Δολοφόνησε έναν άλλο άντρα, τον διαμέλισε και ασέλγησε στο πτώμα του. Και αυτό το μπερδεύεις με το black lives matter, ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΗ. Τρικυμία εν κρανίω
 

Daniel90

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2023
Μηνύματα
67
Κριτικές
5
Like
296
Πόντοι
280
αφού δηλώνεις ότι εννοείς αυτό που έγραψες, θα σου απαντήσω ανάλογα. Ο Φανατισμός σου σε έχει τυφλώσει σε τέτοιο σημείο, ώστε ο εγκέφαλός σου να διαστρέψει μια πραγματικότητα, η οποία είναι αποτυπωμένη σε βίντεο. Όποιος δει το βίντεο βλέπει μια γυναίκα να ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ στο Δικηγόρο της, κι ότι ο Αστυνομικός που κάθεται δίπλα επεμβαίνει για να τον προστατέψει. Στη συνέχεις επεμβαίνει κι άλλος, προκειμένου να την ακινητοποιήσουν. Με λίγα λόγια, την επίθεση μιας γυναίκας ενάντια σ έναν άντρα, την οποία σταμάτησαν οι Αστυνομικοί όπως είχαν την υποχρέωση, εσύ τη μετασχημάτισες. Είδες δύο Αστυνομικούς να επιτίθενται σε μια φτωχή γυναίκα. Όχι δύο Αστυνομικούς να προστατεύουν ένα Δικηγόρο από μια Γυναίκα η οποία Δολοφόνησε έναν άλλο άντρα, τον διαμέλισε και ασέλγησε στο πτώμα του. Και αυτό το μπερδεύεις με το black lives matter, ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΗ. Τρικυμία εν κρανίω

Δεν είδα καμιά επίθεση μα κι αν δείχνει κάτι τέτοιο το βίντεο αυτό διόλου δε σημαίνει ότι παύει να είναι μια φτωχή γυναίκα που υφίσταται την επίθεση δυο κουράδων.

Προφανώς η επίθεση στον δικηγόρο της έγινε γιατί δεν εκπροσωπεί τα συμφέροντά της –και δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο· απορίας άξια είναι η άγνοια που δείχνεις εσύ και οι διάφοροι ομονοούντες εδώ μέσα σχετικά με την έμφυλη καταπίεση που δεν σταματά ούτε στη νομική υπεράσπιση ούτε στην εκπροσώπησή της από έναν λευκό δυτικό άντρα.

Συνελόντι ειπείν Ιωάννη –σου μιλάω με αρχαιοπρεπείς εκφράσεις προς ένδειξη σεβασμού στο θέμα μας– δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι μια μικρότερη ποινή που ενδεχομένως επιδιώκει ο δικηγόρος ικανοποιεί το θέλημα της γυναίκας, ούτε πάλι η αντρική εκπροσώπηση (του δικηγόρου ντε) τιμά έστω και στο ελάχιστο αυτό το τυπικό θύμα της έμφυλης κυριαρχίας που κρατάει εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Όσον αφορά τις τρικυμίες που γράφεις υποθέτω ότι θα 'χεις πάρει χαμπάρι μέχρι τώρα τη μαλακία σου, κι αν όχι, ξαναπάρ'το απ'την αρχή.

Αν και πάλι δεν καταλαβαίνεις, διάβασε ό,τι έχω γράψει ακόμα μια τρίτη φορά.

Προπαντός μην το βάζεις κάτω.
 
Τελευταία τροποποίηση:

ponymust

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2021
Μηνύματα
22
Like
95
Πόντοι
0
Δεν είδα καμιά επίθεση μα κι αν δείχνει κάτι τέτοιο το βίντεο αυτό διόλου δε σημαίνει ότι παύει να είναι μια φτωχή γυναίκα που υφίσταται την επίθεση δυο κουράδων.

Προφανώς η επίθεση στον δικηγόρο της έγινε γιατί δεν εκπροσωπεί τα συμφέροντά της –και δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο· απορίας άξια είναι η άγνοια που δείχνεις εσύ και οι διάφοροι ομονοούντες εδώ μέσα σχετικά με την έμφυλη καταπίεση που δεν σταματά ούτε στη νομική υπεράσπιση ούτε στην εκπροσώπησή της από έναν λευκό δυτικό άντρα.

Συνελόντι ειπείν Ιωάννη –σου μιλάω με αρχαιοπρεπείς εκφράσεις προς ένδειξη σεβασμού στο θέμα μας– δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι μια μικρότερη ποινή που ενδεχομένως επιδιώκει ο δικηγόρος ικανοποιεί το θέλημα της γυναίκας, ούτε πάλι η αντρική εκπροσώπηση (του δικηγόρου ντε) τιμά έστω και στο ελάχιστο αυτό το τυπικό θύμα της έμφυλης κυριαρχίας που κρατάει εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Όσον αφορά τις τρικυμίες που γράφεις υποθέτω ότι θα 'χεις πάρει χαμπάρι μέχρι τώρα τη μαλακία σου, κι αν όχι, ξαναπάρ'το απ'την αρχή.

Αν και πάλι δεν καταλαβαίνεις, διάβασε ό,τι έχω γράψει ακόμα μια τρίτη φορά.

Προπαντώς μην το βάζεις κάτω.
Μαλακα μου, αν δεν τρολαρεις, εισαι μεγαλο νουμερο
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.892
Like
14.970
Πόντοι
3.656
Δεν είδα καμιά επίθεση μα κι αν δείχνει κάτι τέτοιο το βίντεο αυτό διόλου δε σημαίνει ότι παύει να είναι μια φτωχή γυναίκα που υφίσταται την επίθεση δυο κουράδων.

Προφανώς η επίθεση στον δικηγόρο της έγινε γιατί δεν εκπροσωπεί τα συμφέροντά της –και δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο· απορίας άξια είναι η άγνοια που δείχνεις εσύ και οι διάφοροι ομονοούντες εδώ μέσα σχετικά με την έμφυλη καταπίεση που δεν σταματά ούτε στη νομική υπεράσπιση ούτε στην εκπροσώπησή της από έναν λευκό δυτικό άντρα.

Συνελόντι ειπείν Ιωάννη –σου μιλάω με αρχαιοπρεπείς εκφράσεις προς ένδειξη σεβασμού στο θέμα μας– δεν είναι καθόλου αυτονόητο ότι μια μικρότερη ποινή που ενδεχομένως επιδιώκει ο δικηγόρος ικανοποιεί το θέλημα της γυναίκας, ούτε πάλι η αντρική εκπροσώπηση (του δικηγόρου ντε) τιμά έστω και στο ελάχιστο αυτό το τυπικό θύμα της έμφυλης κυριαρχίας που κρατάει εδώ και χιλιάδες χρόνια.

Όσον αφορά τις τρικυμίες που γράφεις υποθέτω ότι θα 'χεις πάρει χαμπάρι μέχρι τώρα τη μαλακία σου, κι αν όχι, ξαναπάρ'το απ'την αρχή.

Αν και πάλι δεν καταλαβαίνεις, διάβασε ό,τι έχω γράψει ακόμα μια τρίτη φορά.

Προπαντός μην το βάζεις κάτω.
μα είναι σαφές ότι δεν είναι δυνατόν να συνεννοηθούμε. Την αποσόβηση μιας επίθεσης εσύ την ονομάζεις Επίθεση. Και οι δηλώσεις σου για Έμφυλη Καταπίεση που εσύ θεωρείς λογικές, για μένα είναι λέξεις που βγάζεις μέσα από το κεφάλι σου. Θα σου πω όμως ένα μυστικό. Όσο κι αν συμφωνείς με τις γυναίκες, καμία δεν θα σου κάτσει εξ αυτού. Έρρωσο και Ευδαιμόνει
 

Daniel90

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2023
Μηνύματα
67
Κριτικές
5
Like
296
Πόντοι
280
μα είναι σαφές ότι δεν είναι δυνατόν να συνεννοηθούμε. Την αποσόβηση μιας επίθεσης εσύ την ονομάζεις Επίθεση. Και οι δηλώσεις σου για Έμφυλη Καταπίεση που εσύ θεωρείς λογικές, για μένα είναι λέξεις που βγάζεις μέσα από το κεφάλι σου. Θα σου πω όμως ένα μυστικό. Όσο κι αν συμφωνείς με τις γυναίκες, καμία δεν θα σου κάτσει εξ αυτού. Έρρωσο και Ευδαιμόνει

Μου έχουν κάτσει οι καλύτερες, γι' αυτό συμφωνώ μαζί τους. Και συμπονώ και συμπάσχω κι όποτε συμβαίνει κάνα μαγικό και διαμελίζεται κάνας πούστης καταπιεστής για να φαγωθεί, εγώ το γιορτάζω.
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.273
Κριτικές
4
Like
7.293
Πόντοι
2.586
Μου έχουν κάτσει οι καλύτερες, γι' αυτό συμφωνώ μαζί τους. Και συμπονώ και συμπάσχω κι όποτε συμβαίνει κάνα μαγικό και διαμελίζεται κάνας πούστης καταπιεστής για να φαγωθεί, εγώ το γιορτάζω.
Μία καταγγελιούλα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού δεν θα ήταν άσχημη, μπορεί να έχουμε σχιζοφρενή εν δυνάμει δολοφόνο μέλος του μπου.

Να περάσει από έναν ψυχιατρικό έλεγχο.
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.273
Κριτικές
4
Like
7.293
Πόντοι
2.586
Βασικά διάβασα περηλιπτικά τις κριτικές του, μιλάμε για κλινική περίπτωση.

Ζει σε άρνηση, πιστεύει πως δεν είναι σαν τους άλλους μπουρδελιάρηδες, οι κοπέλες στα μπουρδέλα είναι όλες θύματα και εγκλωβισμένες σε κύκλωμα σωματεμπορείας αλλά μαζί του νιώθουν ελεύθερες.

Γαμάει στα μπουρδέλα αλλά μισεί τους άλλους που κάνουν το ίδιο με αυτόν. Φαντασιώνεται να τους την πέφτουν καταληψίες αναρχικών (ζαίος αναρχικός τί έκπληξη).

@Daniel90 Μιλάμε για σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, σε βλέπω για ιστορία της "10ης Εντολής" όταν ξαναγυριστεί.
Αν δεν πας σε ψυχολόγο/ψυχίατρο σύντομα σε βλέπω να χειροτερεύεις και να σκοτώνεις κανέναν μεροκαματιάρη που πήγε να χύσει στην Ιάσονος.

Αν έκανες ποτέ σου χρήση κανναβοειδών να ξέρεις πως μπορεί να είχες προδιάθεση σχιζοφρένειας και να σου έχει εκδηλωθεί εξαιτίας της.
Πήγαινε σε ιατρό όσο είναι νωρίς.
 

Oletiras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2017
Μηνύματα
1.536
Like
3.898
Πόντοι
456
Μία καταγγελιούλα στη Δίωξη Ηλεκτρονικού δεν θα ήταν άσχημη, μπορεί να έχουμε σχιζοφρενή εν δυνάμει δολοφόνο μέλος του μπου.

Να περάσει από έναν ψυχιατρικό έλεγχο.
Μπα δεν χρειάζεται.
Attention whore είναι.
 

Daniel90

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2023
Μηνύματα
67
Κριτικές
5
Like
296
Πόντοι
280
@Νταης με τον καιρό θα επανέλθω επί της ουσίας στα όσα γράφεις.

Προς το παρόν ας παραμείνουμε εντός θέματος, ακολουθώντας τα χνάρια της αρχαίας οδού, όπου η Αγαύη μαζί με τις άλλες μαινάδες διαμελίζουν ζωντανό τον Πενθέα, το γιο της Αγαύης, τελώντας εν εκστάσει και ιερή βακχεία:

IMG_1592.jpeg
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.273
Κριτικές
4
Like
7.293
Πόντοι
2.586
Όσον αφορά την υπόθεση. Το ανθρωπόμορφο κτήνος παρακολουθούσε ιστορίες κτλπ και είχε ίνδαλμα άλλον δολοφόνο.

Προφανώς κάποιος που σκοτώνει ειδικά με τέτοιο τρόπο έχει κάποιο ψυχικό νόσημα. Το δικαστήριο δεν κοιτά αυτό για να σε στείλει φρενοκομείο δια βίου.

Αυτό που κοιτούν είναι αν παρόλη την ψυχική κατάσταση, η/ο θύτης έχουν την ικανότητα να κρίνουν αν η πράξη τους ήταν λάθος, τί συνέπειες είχε κτλπ.
Ειδικά αν μιλάμε για καλά σχεδιασμένο έγκλημα όπως το συγκεκριμένο.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
9.945
Κριτικές
67
Like
29.270
Πόντοι
10.336
μας γλενταει ο Ντανιελ, μην ψαρωνετε αλλο ρε μλκες και μην τον ταιζετε :tooth:
 

Νταης

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
4.273
Κριτικές
4
Like
7.293
Πόντοι
2.586
@Νταης

Προς το παρόν ας παραμείνουμε εντός θέματος, ακολουθώντας τα χνάρια της αρχαίας οδού, όπου η Αγαύη μαζί με τις άλλες μαινάδες διαμελίζουν ζωντανό τον Πενθέα, το γιο της Αγαύης, τελώντας εν εκστάσει και ιερή βακχεία:
IMG_1592.jpeg

Αυτά είναι εκτός θέματος τύπε μου όχι εντός. Αυτά είναι μυθολογία. Εδώ μιλάμε για πραγματικότητα.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.892
Like
14.970
Πόντοι
3.656
Μου έχουν κάτσει οι καλύτερες, γι' αυτό συμφωνώ μαζί τους. Και συμπονώ και συμπάσχω κι όποτε συμβαίνει κάνα μαγικό και διαμελίζεται κάνας πούστης καταπιεστής για να φαγωθεί, εγώ το γιορτάζω.
Σε συμπονώ. Ποιός ξέρει τι σου έχει συμβεί και μισείς τόσο πολύ τη Ράτσα σου, πρέπει να ήταν Τραγικό. Και είναι σίγουρο ότι το έχεις ξεχάσει, η διαδικασία της απώθησης αυτή λειτουργία έχει. Για φαντάσου άτομο (άντρας ή γυναίκα) να γράφει σοβαρά ότι γιορτάζει το θάνατο ενός ατόμου, το διαμελισμό του και την ασέλγεια στο πτώμα του. Και ΦΥΣΙΚΑ τα αισθήματα της Γυναίκας - Μητέρας του, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ γι αυτό το φανατικό άτομο, που είδε το κεφάλι του γιού της μέσα σε κουβά. Και θα το βλέπει στους Εφιάλτες της, για όσο καιρό ζει ακόμα. Οι λέξεις αδυνατούν να περιγράψουν την διαστροφή της πραγματικότητας που συμβαίνει στον Εγκέφαλό του
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.282
Κριτικές
2
Like
2.166
Πόντοι
456
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται λόγος περί τρέλας και ακαταλόγιστου χωρίς να παρατίθενται στοιχεία.

Πιθανότερο είναι η γυναίκα απλώς να μην περνούσε καλά, όπως δήλωσε άλλωστε κι ο δικός μας 88χρονος ιθαγενής που φόνευσε την 84χρονη συμβία του.

Ποιος ξέρει άραγε με τι μαλάκα είχε μπλέξει, κυκλοφορούν πολλά απολειφάδια του παρελθόντος στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, υπέρμαχοι της λευκής υπεροχής, του δικαιώματος στην οπλοφορία, ρατσιστές, μισογύνηδες, ε δεν άντεξε η γυναίκα, είπε να τον κάνει κομματάκια να τον φάει μόνο και μόνο επειδή της είχε σπάσει τ'αρχίδια.

Εύχομαι μόνο οι δικαστές να λάβουν υπόψη τους τον πρότερο ανεπίληπτο βίο της, όπως γίνεται και εδώ με τους δικούς μας γυναικοκτόνους, βιαστές και (επιφανείς) παιδεραστές, για να ξαναβρεί την ελευθερία της σύντομα η γυναίκα.
Αναγνωρίζεις, φαντάζομαι, τη διαφορά μεταξύ εγκλήματος πάθους, βρασμού ψυχής, ανάγκης, και σεξουαλικής ικανοποίησης. Και, θέλω να ελπίζω, συμφωνείς οτι, το τελευταίο ειδικά, δεν γίνεται να έχει κανένα απολύτως ελαφρυντικό, όπως και αν προσπαθήσει, ο οποιοσδήποτε, να διαστρεβλώσει την ιστορία.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν έχουμε ούτε αγανάκτηση (άρα και βρασμό ψυχής) ούτε πάθος, ούτε και ανάγκης, και αυτό μας το επιβεβαιώνει το ίδιο το modus operandi της πράξης αυτής καθ'αυτής.
Στο έγκλημα πάθους, το θύμα είναι ο δέκτης της οργισμένης αντίδρασης, συνήθως μετά απο άρνηση στις κινήσεις του θύτη, ή της ζήλιας του θύτη. Τα εγκλλήματα αυτά είναι ως επι το πλείστον βάναυσα, αλλά ο θύτης, μετά την κορύφωση του φόνου, δεν προχωρά σε διαμελισμό και ασέλγηση στο πτώμα.
Στο έγκλημα σε βρασμό ψυχής, η οργή και αγανάκτηση του θύτη, είτε πιάνουν το θύμα εξ απήνης, είτε υπερνικούν την όποια αντίσταση και ο φόνος, είτε βίαιος και αργός είτε γρήγορος, κατευνάζει την οργή μόλις το θύμα πεθάνει...
και, φτάνουμε στο έγκλημα σεξουαλικής ικανοποίησης, που, κατά πάσα πιθανότητα, κατ'εμέ σε ποσοστό πάνω του 90%, είναι και η περίπτωση που συζητάμε... Το ίδιο το γεγονός οτι γαμήθηκε η τύπισα με το διαμελισμένο πτώμα, ή διαμελισμένη πούτσα του θύματός της, όχι μόνο καταρρίπτει το αφήγημα περί πιθανού ρατσιστή μισογύνη θύματος, αλλά, ακόμα και αν αυτό ίσχυε, το κάνει άσχετο με την υπόθεση.
Αν τώρα εσύ πραγματικά πιστέυεις οτι απλά της έκατσε ο ανθυποναζί πιστολόκαυλος μισογύνης Τεξανοειδής μαλάκας, σκέψου μόνο οτι, σε τέτοια περίπτωση θα μπορούσε να...
1) απλά να καταφύγει σε FBI, τοπική αστυνομία, και μιά απο τις πολλές ΜΚΟ που δρούν υπέρ των γυναικείων δικαιωμάτων και σφάλειας, και να μη μπορεί να την πλησιάσει το τύπος στο χιλιόμετρο
2) αν δεν γινόταν, να τον καθαρίσει, και να αρχίσει να κρύβεται, όσο πιο μακριά μπορεί, πριν βρεθεί το πτώμα...
3) να τον καθαρίσει, και να προσπαθήσει να κρύψει, με όποιο τρόπο μπορεί να φανταστεί, το πτώμα, πριν προσπαθήσει να εξαφανιστεί.
Τόσο στις περιπτώσεις 2 και 3, αν δεν πειράξει κάρτες, τραπεζικούς λογαριασμούς και περιουσία του νεκρού, μπορεί και να τη σκαπουλάρει...
Παρ'όλα αυτά, κατέφυγε στην περίπτωση 4... αυτή δηλαδή που λέει "τον σκοτώνει, τον διαμελίζει, και γαμιέται με το κουφάρι"...
Με βάση όλα αυτά, πείσε με, αν νομίζεις οτι υπάρχει πειστικό επιχείρημα, οτι η τύπισσα δεν είναι για λευκό κελί ψυχιατρική κλίνικής, σε πτέρυγα υψίστης ασφαλείας, επιπέδου Hannibal Lecter
 

Daniel90

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2023
Μηνύματα
67
Κριτικές
5
Like
296
Πόντοι
280
Δεν έχω προλάβει ακόμα να ασχοληθώ με την υπόθεση καθ'αυτήν. Ωστόσο πιστεύω πως όσα γράφω είναι βάσιμα για τους εξής λόγους.

Καταρχάς θεωρώ δεδομένο πως δεν πρόκειται για ένα απλό έγκλημα πάθους. Εδώ πέρα έχουμε μια περίπτωση κανιβαλισμού και ασέλγειας πάνω σε έναν νεκρό. Η στοιχειώδης εικασία που θα έκανε ακόμα κι ένα μικρό παιδί είναι πως η θύτρια οικειοποιήθηκε το σώμα του θύματος διά του φόνου, της ασέλγειας και της πτωματοφαγίας. Για μένα είναι ξεκάθαρο πως, σε πρώτη τουλάχιστον άποψη, έχουμε να κάνουμε με μια οικειοποίηση ενός σώματος που αντιπροσώπευε την αρσενική δύναμη.

Δεύτερον, και τονίζω ξανά το γεγονός πως δεν έχω ασχοληθεί με την υπόθεση καθ'αυτήν, η ενέργεια της οικειοποίησης παραπέμπει σε ένα αυτοσχέδιο τελετουργικό. Εννοώ πως οι πράξεις της θύτριας φέρουν ένα ιδιαίτερο συμβολικό βάρος που ξεπερνά τις πράξεις καθ'αυτές. Σα να "σημαίνουν" κάτι.

Τρίτον, υποθέτω πως το θύμα δεν παντρεύτηκε εξαρχής μια σχιζοφρενή δολοφόνο με το πριόνι, αλλά έναν άνθρωπο η προσωπικότητα του οποίου δεν προμήνυε σε τίποτα αυτό που θα επακολουθούσε σε μερικά χρόνια. Άρα κάτι μεσολαβεί μεταξύ της σύναψης του δεσμού τους και του βίαιου τέλους του.

Τέταρτον, κι έρχομαι στο ζουμί της υπόθεσης, έτσι όπως τη διαβάζουμε όλοι και όλες μας επιφανειακά και απ'έξω, διατηρώντας όμως έτσι το προνόμιο της γενίκευσης, η διάγνωση αυτής της μεταστροφής της συζύγου σε μαινάδα μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: είτε ψυχολογικά είτε κοινωνικά.

Στο βαθμό που πρόκειται όντως για μια εξέλιξη της κατάστασης από το υγιές και αποδεκτό της ορόσημο στο νοσηρό και απαράδεκτο τέλος της, είναι τελείως αυθαίρετο να μιλάμε για τρέλα, αφού και αυτή ποτέ δεν προκύπτει από το μηδέν αλλά πάντα συντρέχουν κοινωνικοί παράγοντες έστω και μόνο για την αρχική της ανάδυση.

Αλλιώς, αν δεν πρόκειται για εξέλιξη, αν δεν εξελίχτηκαν δηλαδή τα πράγματα κατά έναν ορισμένο τρόπο, αλλά προέκυψαν ξαφνικά και αυτόματα σαν την κλιματική αλλαγή που εξαιτίας της κατακαίγεται τη χώρα, ή τίποτα πράκτορες Τούρκους κι αριστερούς που βάλανε σκοπό να ζημιώσουν τη χώρα με το αζημίωτο, πετάμε την μπάλα στην εξέδρα και δεν εξηγούμε τίποτα. Όμως ακόμα και το ακαταλόγιστο μιας πράξης από κάπου προκύπτει. Για να φτάσει κανείς στο ακατανόητο περνάει μέσα από τον ανθρώπινο κόσμο, δεν φτάνει κατευθείαν εκεί μέσα από το κενό.

Τούτων δοθέντων, η επίκληση της παράνοιας αποσκοπεί στη δικαιολόγηση της αντρικής καταπίεσης που τυραννά το γυναικείο φύλο από τον καιρό τουλάχιστον της νεολιθικής επανάστασης. Της οποίας αντρικής κυριαρχίας και καταπίεσης επιφανείς εκπρόσωποι ήταν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, και για να κυριολεκτούμε, η ίδια η κοινωνία τους.

Δε θα φέρω παραδείγματα γιατί τα θεωρώ τόσο προφανή όσο δεν φαντάζεστε κι αυτό δεν είναι τρόπος του λέγειν. Κυριολεκτώ.

Στο πλαίσιο λοιπόν των διονυσιακών τελετουργικών που έφτασαν στον ελλαδικό χώρο από τη "βάρβαρη" ανατολή (βάρβαρη αποκαλούσαν την ανατολή οι απολλώνιοι παιδεραστές που δεν ήταν ικανοί να αναγνωρίσουν μια προσωπικότητα κι ένα μουνί σε ένα και το αυτό άτομο, και κατά συνέπεια να μην μπορούν να το αναγνωρίσουν σεξουαλικά ως ίσο), η γυναικεία πλέμπα, τα αποφάγια των κυρίαρχων προέβαιναν σε διαμελισμούς, κανιβαλισμούς και φόνους, ανακτώντας μες στη βακχεία τους τη διαμελισμένη και φονευμένη ενότητα, τη σφαγιασμένη ισότητα.

Με αυτό το πνεύμα λοιπόν ομολογώ ότι γιορτάζω την αποτρόπαια πράξη της θύτριας, στο βαθμό που αναγνωρίζω στο πρόσωπό της μια άξια εκπρόσωπο των θυμάτων της στυγνής και άτεγκτης αρχαιοελληνικής, νεωτερικής και διηνεκούς πατριαρχίας.

Δεν μπορώ να μην ταχθώ στο πλευρό της διονυσιακής έκστασης όπου ο άνθρωπος γίνεται το ζώο που έχει καταντήσει προκειμένου να ξαναγίνει άνθρωπος.

Αυτά...
 

antony777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2012
Μηνύματα
809
Κριτικές
1
Like
1.573
Πόντοι
206
Γέλαγε στο δικαστήριο γιατί είναι ψυχοπαθής, άντε σας έφαγε η αμπελοφιλοσοφία εδώ μέσα. Είδα βίντεο με αξιωματικίνα των SS που την δικάζανε με τις φίλες της γιατί είχε σκοτώσει χιλιάδες γυναίκες και παιδιά μέσα σε στρατόπεδο συγκέντρωσης και γέλαγε του καλού καιρού. Όταν την ανεβάσανε στην κρεμάλα είπε: "γρήγορα να τελειώνουμε'', χωρίς συναίσθημα και χωρίς καθόλου άγχος όπως συμβαίνει σε αυτούς τους ασθενείς άγχος. Ίδιας πάστας άνθρωπος ήταν και αυτή από την Πάτρα που σκότωσε τα παιδιά της να μην λέω ονόματα γιατί δεν μου αρέσει ο τρόπος που φέρθηκαν τα κανάλια.
 

ujolk

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2010
Μηνύματα
49
Like
61
Πόντοι
0
Δεν έχω προλάβει ακόμα να ασχοληθώ με την υπόθεση καθ'αυτήν. Ωστόσο πιστεύω πως όσα γράφω είναι βάσιμα για τους εξής λόγους.

Καταρχάς θεωρώ δεδομένο πως δεν πρόκειται για ένα απλό έγκλημα πάθους. Εδώ πέρα έχουμε μια περίπτωση κανιβαλισμού και ασέλγειας πάνω σε έναν νεκρό. Η στοιχειώδης εικασία που θα έκανε ακόμα κι ένα μικρό παιδί είναι πως η θύτρια οικειοποιήθηκε το σώμα του θύματος διά του φόνου, της ασέλγειας και της πτωματοφαγίας. Για μένα είναι ξεκάθαρο πως, σε πρώτη τουλάχιστον άποψη, έχουμε να κάνουμε με μια οικειοποίηση ενός σώματος που αντιπροσώπευε την αρσενική δύναμη.

Δεύτερον, και τονίζω ξανά το γεγονός πως δεν έχω ασχοληθεί με την υπόθεση καθ'αυτήν, η ενέργεια της οικειοποίησης παραπέμπει σε ένα αυτοσχέδιο τελετουργικό. Εννοώ πως οι πράξεις της θύτριας φέρουν ένα ιδιαίτερο συμβολικό βάρος που ξεπερνά τις πράξεις καθ'αυτές. Σα να "σημαίνουν" κάτι.

Τρίτον, υποθέτω πως το θύμα δεν παντρεύτηκε εξαρχής μια σχιζοφρενή δολοφόνο με το πριόνι, αλλά έναν άνθρωπο η προσωπικότητα του οποίου δεν προμήνυε σε τίποτα αυτό που θα επακολουθούσε σε μερικά χρόνια. Άρα κάτι μεσολαβεί μεταξύ της σύναψης του δεσμού τους και του βίαιου τέλους του.

Τέταρτον, κι έρχομαι στο ζουμί της υπόθεσης, έτσι όπως τη διαβάζουμε όλοι και όλες μας επιφανειακά και απ'έξω, διατηρώντας όμως έτσι το προνόμιο της γενίκευσης, η διάγνωση αυτής της μεταστροφής της συζύγου σε μαινάδα μπορεί να γίνει με δύο τρόπους: είτε ψυχολογικά είτε κοινωνικά.

Στο βαθμό που πρόκειται όντως για μια εξέλιξη της κατάστασης από το υγιές και αποδεκτό της ορόσημο στο νοσηρό και απαράδεκτο τέλος της, είναι τελείως αυθαίρετο να μιλάμε για τρέλα, αφού και αυτή ποτέ δεν προκύπτει από το μηδέν αλλά πάντα συντρέχουν κοινωνικοί παράγοντες έστω και μόνο για την αρχική της ανάδυση.

Αλλιώς, αν δεν πρόκειται για εξέλιξη, αν δεν εξελίχτηκαν δηλαδή τα πράγματα κατά έναν ορισμένο τρόπο, αλλά προέκυψαν ξαφνικά και αυτόματα σαν την κλιματική αλλαγή που εξαιτίας της κατακαίγεται τη χώρα, ή τίποτα πράκτορες Τούρκους κι αριστερούς που βάλανε σκοπό να ζημιώσουν τη χώρα με το αζημίωτο, πετάμε την μπάλα στην εξέδρα και δεν εξηγούμε τίποτα. Όμως ακόμα και το ακαταλόγιστο μιας πράξης από κάπου προκύπτει. Για να φτάσει κανείς στο ακατανόητο περνάει μέσα από τον ανθρώπινο κόσμο, δεν φτάνει κατευθείαν εκεί μέσα από το κενό.

Τούτων δοθέντων, η επίκληση της παράνοιας αποσκοπεί στη δικαιολόγηση της αντρικής καταπίεσης που τυραννά το γυναικείο φύλο από τον καιρό τουλάχιστον της νεολιθικής επανάστασης. Της οποίας αντρικής κυριαρχίας και καταπίεσης επιφανείς εκπρόσωποι ήταν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, και για να κυριολεκτούμε, η ίδια η κοινωνία τους.

Δε θα φέρω παραδείγματα γιατί τα θεωρώ τόσο προφανή όσο δεν φαντάζεστε κι αυτό δεν είναι τρόπος του λέγειν. Κυριολεκτώ.

Στο πλαίσιο λοιπόν των διονυσιακών τελετουργικών που έφτασαν στον ελλαδικό χώρο από τη "βάρβαρη" ανατολή (βάρβαρη αποκαλούσαν την ανατολή οι απολλώνιοι παιδεραστές που δεν ήταν ικανοί να αναγνωρίσουν μια προσωπικότητα κι ένα μουνί σε ένα και το αυτό άτομο, και κατά συνέπεια να μην μπορούν να το αναγνωρίσουν σεξουαλικά ως ίσο), η γυναικεία πλέμπα, τα αποφάγια των κυρίαρχων προέβαιναν σε διαμελισμούς, κανιβαλισμούς και φόνους, ανακτώντας μες στη βακχεία τους τη διαμελισμένη και φονευμένη ενότητα, τη σφαγιασμένη ισότητα.

Με αυτό το πνεύμα λοιπόν ομολογώ ότι γιορτάζω την αποτρόπαια πράξη της θύτριας, στο βαθμό που αναγνωρίζω στο πρόσωπό της μια άξια εκπρόσωπο των θυμάτων της στυγνής και άτεγκτης αρχαιοελληνικής, νεωτερικής και διηνεκούς πατριαρχίας.

Δεν μπορώ να μην ταχθώ στο πλευρό της διονυσιακής έκστασης όπου ο άνθρωπος γίνεται το ζώο που έχει καταντήσει προκειμένου να ξαναγίνει άνθρωπος.

Αυτά...
Παλικάρι ( τρόπος του λέγειν). Πήγαινε πες τα κάπου αυτά για να σε πάνε εκεί που πρέπει όσο είναι καιρός. Αν υπάρχει ακόμα χρόνος....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom