ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ! ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΝΑ ΣΤΗΣΟΥΝ «CARTEL» Πως ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΟΥΝ!
Δεν είναι τυχαίο ότι για πρώτη φορά στην ιστορία των εταιριών δημοσκοπήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο μετά από την γκάφα των ευρωεκλογών στην Ελλάδα, αποφάσισαν να συμφωνήσουν μεταξύ τους, να διεξάγουν κοινή έρευνα τα μεγάλα ΜΜΕ πλην ΣΚΑΙ-που σχεδόν κατήγγειλε την όλη διαδικασία, προκειμένου να μην επαναληφθεί το ίδιο γεγονός να δίνουνε επί δυο και πλέον μήνες προ των ευρωεκλογών πάνω από 5 μονάδες διαφορά -σε ορισμένες περιπτώσεις να κάνουν λόγο για για 9 μονάδες διαφορά- και το τελικό αποτέλεσμα να τους διαψεύδεις παντελώς! Αυτή η εξέλιξη που τότε πέρασε στα ψηλά είναι πολύ σοβαρή και δείχνει πάρα πολλά...Αυτή η «συμφωνία» που τώρα κλείστηκε κάτι λέει... Έγινε με πρόσχημα την οικονομική κρίση και την μείωση του κόστους που θα μοιραστούν οι εταιρείες αλλά στην παργματικότηα έγινε για να προστατεύει μόνο το κύρος των εταιρειών που όλο αυτό το διάστημα έδιναν αυτά τα συγκεκριμένα και απολύτως κατευθυνόμενα αποτελέσματα. Προετοιμάζει όμως και το έδαφος για άλλες εξελίξεις... Και για να μην μένουν οι εντυπώσεις σε όλο τον κόσμο -και ειδικά στην Αμερική- γνωρίζουν ότι οι δημοσκοπήσεις παραγγέλονται από πολιτικούς και κυβερνητικούς οργανισμούς, δεν είναι κάτι νέο αυτό. Με μια διαφορά ότι όπως παντού στις επιχειρήσεις έτσι και εδώ «ο πελάτης που (πληρώνει)έχει πάντα δίκιο» άρα και εδώ υπάρχουν οι τρόποι να δώσεις στον πελάτη (κόμμα-ΜΜΕ) αυτό που θέλει να βγάλει προς τα έξω. Και φυσικά δεν πρόκειται ουδείς να βγάλει προς τα έξω κάτι που δεν τον βοηθά και δεν τον ευνοεί.
Επομένως οι εταιρίες δημοσκοπήσεων στην Ελλάδα έχουν τους τρόπους, τα «μυστικά» και τα «κλειδιά» εκείνα να μην δυσαρεστούν κανέναν απολύτως όπως και αν κοιτάξεις το αποτέλεσμα της όποιαδήποτε μέτρησης. Πάντα θα υπάρχει κάτι που θα ευνοεί όχι μόνον το πελάτη που πληρώνει τώρα αλλά και τον εν δυνάμει πελάτη που και εκείνος έχει πρόσβαση στο τελικό αποτέλεσμα αφού δημοσιοποιείται. Το κλειδί και το μυστικό της επιτυχίας για κάθε πελάτη(κόμμα-ΜΜΕ) είναι οι ερωτήσεις. Ανάλογα με την διατύπωση των ερωτήσεων λαμβάνονται και οι απαντήσεις για να κατασκευαστεί το αποτέλεσμα που θέλει ο πελάτης(κόμμα-ΜΜΕ). Θα μπορούσαμε να δώσουμε δεκάδες παραδείγματα για αυτό το θέμα αλλά είναι πολύ απλό και κατανοητό αυτό που αναλύεται για αυτές τις μετρήσεις και τον πολιτικό ρόλο που διαδραματίζουν...
Αυτός ο μεγάλος διεκδικητής που έρχεται και που επιβάλλεται από τα υπερχρεωμένα-καταχρεωμένα- μεγάλα εκδοτικά συμφέροντα. Συμφέροντα που όταν τόλμησε να τα καταγγείλει πήρε το μάθημα του. Τώρα που τα βρήκε μαζί τους τον προβάλλουν και τον επιβάλλουν σκανδαλωδός!!... Τώρα που τους υποσχέθηκε πως θα παγώσει πάνω από ένα δις ευρώ χρέη προς τράπεζες, ασφαλιστικά ταμεία, εισφορές εργαζομέναων κτλ είναι το αγαπημένο τους παιδί. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που γίνοται αυτές οι εκλογές!
Αυτό που τους αρνήθηκε να κάνει ο σημερινός Πρωθυπουργός στα τέλη του Ιουνίου του 2007 χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι όταν ξανά και ξανά του επανέφερε το ζήτημα ο μεγάλος έμπειστος στενός συνεργάτης... λίγο πριν τις εκλογές του 2007 όταν πεισματικά του έφερνε τοθέμα προς συζήτηση ο τότε υπουργός και δεξί χέρι (έμπιστος) συνεργάτης -και κάποιες στιγμές φίλος- Θεόδωρος Ρουσόπουλος, αυτό φαίνεται να τους έχει υποσχεθεί ο Γιώργος Παπανδρέου. Όπως το ίδιο ανεύθυνα και ανεριθριάστα τάζει στον Ελληνικό λαό!
Αναζητείστε τους ισολογισμούς των μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων και θα καταλάβετε πολύ καλά για τι χοντρό μεγάλο παιχνίδι μιλάμε. Ψάξετε στις οικονομικές εφημερίδες. Ψάξτε στις πορτοκαλί εφημερίδες των οικονομικών εφημερίδων. Ψάξτε στο ΠΑΡΟΝ και θα βρείτε όλα τα στοιχεία που σας αποκαλύπτουμε σήμερα...
Οι νταβανζτήδες που τόλμησε να καταγγείλει έχουν όνομα! Έχουν διεύθυνση! Έχουν επώνυμο! Έχουν ταυτότητα. Δεν είναι ανώνυμοι! Ούτε κάτι θολό που είπε ο Κώστας Καραμανλής το 2003 και 2004! Απλά δεν τόλμησε να συγκρουστεί μαζί τους! Αυτή είναι η αλήθεια για αυτές τις εκλογές!
Το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών, μετά το χρηματιστήριο του 1999, συντελείται αυτές τις ημέρες δέκα χρόνια μετά... Τα χρέη που έχουν όλες οι επιχειρήσεις media μαζί με τις άλλες εταιρίες εργολάβων και ανάληψης δημοσίων έργων ξεπερνούν κατά πολύ τα 2 δις ευρώ!!! Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που η χώρα σύρθηκε σε εκλογές επιβαρύνοντας την τέσπη του έλληνα πολίτη με άλλα 100.000.000 euros! Λες και αυτά τα χρήματα θα βγουν από τις τσέπες των πολιτικών και των κομμάτων. Από αυτά τα 100.000.000 παραπάνω από το μισό θα πάνε στους μεγαλοεκδότες! Σε διαφημίσεις. Καταχωρήσεις. Πληρωμένες συνετεύξεις! Αυτά είναι από τα χρήματα του έλληνα φορολογούμενου. Υπολογίζεται δε ότι στις ίδια ταμεία των μεγαλοεκδοτών ή των μικρό εκδοτών ή των εκδοτών φάντασμα θα καταλήξουν τεράστια αδήλωτα ποσά(μαύρο χρήμα δηλαδή) από πληρωμένες συνεντεύξεις.
Πληρωμένα κείμενα. Η ταρίφα, που έχει κόψει γνωστό συγκρότημα που επέρεται για την διαφάνεια και χτυπα λυσαλέα τον Καραμανλή, είναι 1000 euros η συνέντευξη. 200 euros το παραπολιτικό. 500euros ένα κείμενο 200 λέξεων. Και πάει λέγοντας. Οι ίδιες τιμές πάνω κάτω κυκλοφορούν στην πιάτσα και στα εκδοτικά και λογιστικά γραφεία.
Όσο πιο γνωστό και πιο μεγάλο το εκδοτικό συγκρότημα τόσο μεγαλύτερη η ταρίφα. Όλα αυτά τα χρήματα μαύρα! Κατάμαυρα! Άλλα χρήματα είναι αυτά που θα πάρει ο «δημοσιογράφος» που θα σπρώξει το θέμα και την συνέντευξη από εκείνα που θα καταλήξουν στο ταμείο και το επίσημο λογιστήριο με κωδικές ονομασίες και πλασματικά νούμερα, και άλλα που αυτά που προέρχονται από τα δημόσια ταμεία και φτάνουν τα 100.000.000euros! όλα μαζί τα ποσά που θα φύγουν σε αυτέες τις εκλογές, μαύρα και καθαρά αναμένεται να ξεπεράσουν τα 200.000.000 euros.
Και όποιος θέλει ας τολμήσει να το αμφισβητήσει για τα χρέη των ΜΜΕ! Έχουμε τα στοιχεία και τις αποδείξεις! Εκδότης που χτυπά λυσσαλέα τον Καραμανλή υποτιθέμενος δεξιός που κάποτε διεύθυνε την μεγαλύτερη κεντροδεξιά εφημερίδα -την ναυαρχίδα της κεντροδεξιάς- εκδικείται σήμερα τον Καραμανλή επειδή δεν έγινε Ρουσόπουλος στην θέση του Ρουσόπουλου. Σήμερα έχει γίνει ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Καραμανλή γυρνώντας από κανάλιον εις κανάλιον για να χτυπά τον Καραμανλή.