Νέα

Τσίπρας-ΣΥ.ΡΙΖ.Α.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Pradadevil
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 65K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (0 μέλη και 10 επισκέπτες)

''Καθαρή Έξοδος από τα μνημόνια τον Αύγουστο''

  • Καμία έξοδος τον Αύγουστο. Ο Τσίπρας πάλι μας δουλεύει!

    Ψήφοι: 151 63,7%
  • Θα είναι έξοδος αλλά θα βρωμάει! Δούλεμα δηλαδή αλλά εν μέρει!

    Ψήφοι: 42 17,7%
  • Θα είναι έξοδος και θα είναι και καθαρή! Λέει αλήθεια!

    Ψήφοι: 44 18,6%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    237

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Τα υπολοιπα που ειπα δεν σε ενοχλουν και τα θεωρεις φυσιολογικα,και σε ενοχλησε το οτι θα επρεπε ο Ι.Υ.
να παιρνει 900 ευρω β.μ. που σημαινει μεγαλυτερο κερδος για το κρατος μεσω της φορολογιας,κινηση στις αγορες,
που παλι σημαινει κερδος για το κρατος.Θεωρεις καλυτερη την σκλαβοποιηση του Ελληνα με λιγα λογια,και την υποταγη
στις πολυεθνικες που βγαζουν τα αντερα τους πλεον με τις ευλογιες της κυβερνησης.και λογικο μιας και οι περισσοτεροι
απο αυτους ειναι μετοχοι τους.
Ετσι ειναι τυπε 380 βασικο πρεπει να παει κ 12 ωρες δουλεια για να υπαρξει αναπτυξη
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τι λες ρε γαμημενε...ΜΟΝΟ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που ειχε η Ο.Α και οι θεσεις στα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ αξιζαν ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ κ ο Βγεννοπουλος τα χαρισε τσαμπα...ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕ. Το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εχει τα ακριβοτερα τελη κ φορους σε ολη την Ευρωπη. Επισης η Ο.Α δεν ειχε το ιδιο τερμιναλ με την aegean ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ αυτα πληρωνες

τι ακριβώς περιουσία είχε?? 4 airbus 340-300 παλιά μοντέλα που δεν αξίζαν παρά μόνο για παλιοσίδερα που πετάνε ελάχιστα ακόμη, κάτι 737-200 που δεν μπορούν να πετάξουν λόγω κανονισμών και μερικά 737-400 αρχαιολογίες...

όσο για την επισκευαστική της βάση είχε μείνει με πιστοποιήσεις για 737-400 που τα έχουν εταιρείες παρίες ....

αααα ναι και τα περίφημα slot στο Heathrow (2 πτήσεις την μέρα ενώ σήμερα γίνονται καμμιά δεκαριά)....

και φυσικά ο Βγενό δεν πήρε τα αεροπλάνα τα άφησε μόνο τα ελικοφόρα κράτησε για λίγο καιρό και αυτά... για να δεις τι αξίζουν...

που ακριβώς δεν είχε το ίδιο τέρμιναλ ?? στο ΕΛ.ΒΕΛ ?? γιατί και οι δύο εταιρείες από τα ίδια gate φεύγανε και φεύγουνε... ή μήπως στο Heathrow στο οποίο οι ξένες εταιρείες πάνε ΟΛΕΣ στο Τ1...??

θες και τα λες ρε μαλάκα ρε ηλίθιε ?/

τράβα να μάθεις να γράφεις πρώτα και μετά μίλα...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
2 υπογραψε ο πιτσαδορος

και το πρωτο το υπογραψε  η μπακογιαννη γεωργιαδης  βοριδης

εκλεκτοι βουλευτες της νδ

ξεχασιαρη αλεξ
Και οι δυο μας δεν θελουμε να τελειωνει αυτο το θεμα?
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τι λες ρε γαμημενε...ΜΟΝΟ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που ειχε η Ο.Α και οι θεσεις στα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ αξιζαν ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ κ ο Βγεννοπουλος τα χαρισε τσαμπα...ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕ. Το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εχει τα ακριβοτερα τελη κ φορους σε ολη την Ευρωπη. Επισης η Ο.Α δεν ειχε το ιδιο τερμιναλ με την aegean ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ αυτα πληρωνες. Eπισης η AEGEAN το τεχνικο τμημα το ειχε στα ΧΑΝΙΑ με αμφιβολου ποιοτητα επισκευες μαλακα που τα ξερεις ολα. Ο βγενοπουλος την πηρε για να την διαλυσει οχι για κανενα αλλο λογο γιατι απλα το κρατος δεν μπορουσε να το κανει. Ειμαστε η μονη Ευρωπαικη χωρα χωρις αεροπορικη εταιρια.

δόξα τον θεό 3-4 εταιρείες έχουμε... χώρια τις ξένες που έχουν ξεσκιστεί να βάζουν πτήσεις... αν εννοείς χωρίς κρατική αεροπορική εταιρεία καμμία χώρα στην ευρώπη δεν έχει κρατική αεροπορική εταιρεία εκτός από την Ιταλία (ημικρατική) που πάει κατά διαόλου...
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.280
Πόντοι
8.006
Τα υπολοιπα που ειπα δεν σε ενοχλουν και τα θεωρεις φυσιολογικα,και σε ενοχλησε το οτι θα επρεπε ο Ι.Υ.
να παιρνει 900 ευρω β.μ. που σημαινει μεγαλυτερο κερδος για το κρατος μεσω της φορολογιας,κινηση στις αγορες,
που παλι σημαινει κερδος για το κρατος.Θεωρεις καλυτερη την σκλαβοποιηση του Ελληνα με λιγα λογια,και την υποταγη
στις πολυεθνικες που βγαζουν τα αντερα τους πλεον με τις ευλογιες της κυβερνησης.και λογικο μιας και οι περισσοτεροι
απο αυτους ειναι μετοχοι τους.
Και πού θα βρισκει 900 ευρω να δωσει ο εργοδοτης στον ΙΥ τύπε?
 

Snoopy@

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.726
Like
0
Πόντοι
16
ενω οι δεξιοι μπερλουσκονι σαρκοζι εεε; αγγελουδια
ο Σαρκοζί τι έκανε ρε τύπε?
Απλά παντρεύτηκε μια νεότερη μουν@ρα!!!
Για δες τον συμπατριώτη του με 45 γυναικόπαιδα!!!! Ούτε σαουδάραβας να ήταν!!! :tits2:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
δόξα τον θεό 3-4 εταιρείες έχουμε... χώρια τις ξένες που έχουν ξεσκιστεί να βάζουν πτήσεις... αν εννοείς χωρίς κρατική αεροπορική εταιρεία καμμία χώρα στην ευρώπη δεν έχει κρατική αεροπορική εταιρεία εκτός από την Ιταλία (ημικρατική) που πάει κατά διαόλου...
Αlitalia-Lufthansa- Airfrance-british airways τι ειναι ρε μαλακιδιο? Ποιες ειναι οι 3-4 που εχουμε? Του βγεννοπουλου που δεν παει πουθενα γιατι μοιραστηκε με την aegean? Εasyjet ειναι κυπριακη. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 3-4 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
τι ακριβώς περιουσία είχε?? 4 airbus 340-300 παλιά μοντέλα που δεν αξίζαν παρά μόνο για παλιοσίδερα που πετάνε ελάχιστα ακόμη, κάτι 737-200 που δεν μπορούν να πετάξουν λόγω κανονισμών και μερικά 737-400 αρχαιολογίες...

όσο για την επισκευαστική της βάση είχε μείνει με πιστοποιήσεις για 737-400 που τα έχουν εταιρείες παρίες ....

αααα ναι και τα περίφημα slot στο Heathrow (2 πτήσεις την μέρα ενώ σήμερα γίνονται καμμιά δεκαριά)....

και φυσικά ο Βγενό δεν πήρε τα αεροπλάνα τα άφησε μόνο τα ελικοφόρα κράτησε για λίγο καιρό και αυτά... για να δεις τι αξίζουν...

που ακριβώς δεν είχε το ίδιο τέρμιναλ ?? στο ΕΛ.ΒΕΛ ?? γιατί και οι δύο εταιρείες από τα ίδια gate φεύγανε και φεύγουνε... ή μήπως στο Heathrow στο οποίο οι ξένες εταιρείες πάνε ΟΛΕΣ στο Τ1...??

θες και τα λες ρε μαλάκα ρε ηλίθιε ?/

τράβα να μάθεις να γράφεις πρώτα και μετά μίλα...
Ρε τραβα κ γαμησου ξερολα. Σε ολο τον κοσμο ειχε τα καλυτερα terminal μαλακα παντογνωστοι
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Και πού θα βρισκει 900 ευρω να δωσει ο εργοδοτης στον ΙΥ τύπε?
Δλδ συγωμη δεν υπαρχουν εργοδοτες που μπορουν να τα δωσουν???????? Εαν θες να σου πω εγω πολλους!!!!! Οσο για τα μαγαζια η στο γενικο συνολο μια ελαφρυνση φορολογιας καθως κ το 650αρι καθε χρονο μπορει οχι 900 αλλα 750-800 μια χαρα μπορει. Σε αντιθεση με τα 580 ΜΟΙΚΤΑ
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αlitalia-Lufthansa- Airfrance-british airways τι ειναι ρε μαλακιδιο? Ποιες ειναι οι 3-4 που εχουμε? Του βγεννοπουλου που δεν παει πουθενα γιατι μοιραστηκε με την aegean? Εasyjet ειναι κυπριακη. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 3-4 ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑ

lufthansa
Lufthansa is owned by private investors (88.52%), MGL Gesellschaft für Luftverkehrswerte (10.05%), Deutsche Postbank (1.03%) and Deutsche Bank (0.4%) and has 37,042 employees (at March 2007)
british
British Airways is a Public Limited Company and as such is owned by its shareholders. Anyone can buy shares in the company but the majority (60.12%) of the shares are held by just eight shareholders with Invesco Perpetual being the largest.
airfrance
As a result of the deal, the French government's share of Air France was reduced from 54.4% (of the former Air France) to 44% (of the combined airline). Its share was subsequently reduced to 25%, and later to 18.6%.

ολες ιδιωτικές

Αlitalia
η μόνη στην οποία το κράτος έχει το 49.9% και πάει κατά διαόλου

ελληνικές αεροπορικές εταιρείες

Aegean
Olympic
Hellas Jet
Omega Airlines
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom