Τι λες ρε γαμημενε...ΜΟΝΟ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ που ειχε η Ο.Α και οι θεσεις στα ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ αξιζαν ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ κ ο Βγεννοπουλος τα χαρισε τσαμπα...ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΧΡΗΣΤΕ. Το ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εχει τα ακριβοτερα τελη κ φορους σε ολη την Ευρωπη. Επισης η Ο.Α δεν ειχε το ιδιο τερμιναλ με την aegean ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ αυτα πληρωνες
τι ακριβώς περιουσία είχε?? 4 airbus 340-300 παλιά μοντέλα που δεν αξίζαν παρά μόνο για παλιοσίδερα που πετάνε ελάχιστα ακόμη, κάτι 737-200 που δεν μπορούν να πετάξουν λόγω κανονισμών και μερικά 737-400 αρχαιολογίες...
όσο για την επισκευαστική της βάση είχε μείνει με πιστοποιήσεις για 737-400 που τα έχουν εταιρείες παρίες ....
αααα ναι και τα περίφημα slot στο Heathrow (2 πτήσεις την μέρα ενώ σήμερα γίνονται καμμιά δεκαριά)....
και φυσικά ο Βγενό δεν πήρε τα αεροπλάνα τα άφησε μόνο τα ελικοφόρα κράτησε για λίγο καιρό και αυτά... για να δεις τι αξίζουν...
που ακριβώς δεν είχε το ίδιο τέρμιναλ ?? στο ΕΛ.ΒΕΛ ?? γιατί και οι δύο εταιρείες από τα ίδια gate φεύγανε και φεύγουνε... ή μήπως στο Heathrow στο οποίο οι ξένες εταιρείες πάνε ΟΛΕΣ στο Τ1...??
θες και τα λες ρε μαλάκα ρε ηλίθιε ?/
τράβα να μάθεις να γράφεις πρώτα και μετά μίλα...