Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 61K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

aquarius2756

Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
649
Like
760
Πόντοι
86
Για ολα φταιει η νοοτροπια και η αμωρφοσια μας. Δεν εχουμε κυκλοφοριακη αγωγη. Θυμαται κανεις, δασκαλο/δασκαλα που να αφιερωσε, εστω μια ωρα την εβδομαδα για να μας μαθει, απλα πως περναμε απεναντι σε ενα δρομο? Θαχαμε αποφυγει χιλιαδες παιδικα ατυχηματα. Αλλα και ποσοι γονεις, πηραμε το παιδι μας να του κανουμε μαθηματα πως να κυκλοφορει στο δρομο με ασφαλεια? Αφου δεν εχουμε κανει, πολιτεια, πολιτες, απλα καθημερινα πραγματα για τους πεζους, θα καναμε για τους οδηγους? Δεν πα να φωναζει καθε τοσο ο "Ιαβερης" στα καναλια για την οδηκη ασφαλεια? Γελαμε και τον θεωρουμε γραφικο! Χτυπαμε το κεφαλι μας στον τοιχο και κλαιμε, μονο αν βρεθουμε να σερνομαστε σε κανα κεντρο αποκαταστασης και να χεζομαστε πανω μας.
Κι εμεις εδω που σχολιαζουμε, βριζουμε, αναθεματαμε και ζηταμε δικαιες τιμωριες για παραβατες, πως θα μας φαινονταν αν. Περασες με κοκκινο? Υπερβαση οριου ταχυτητας? Παραβιαση στοπ? Κι αλλες επυνδινες παραβασεις. 20000 Ε προτιμο συν αφαιρεση διπλωματος πινακιδων για 2 χρονια. Ναι, βαρβαρο ειναι. Ποιος θα το τολμουσε, ομως να το κανει με τετοιες κυρωσεις? Δεν λέω π.χ. για ζωνη, αν θελεις να σκοτωθεις φιλε δικαιωμα σου, αλλα δεν ειναι δικαιωμα σου να σκοτωσεις αλλον, απο την απροσεξια σου. Ντρεπομαι που το λεω, αλλα σαν λαος σε καποια πραγματα μας χρειαζεται "βουρδουλας". Ο μονος τροπος, για να αποφυγουμε αδικο αιμα στην ασφαλτο ειναι οι πολυ αυστηρες κυρωσεις
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
705
Like
1.500
Πόντοι
206
Το ''αχρείαστο'' φρενάρισμα συνδέεται με ευρύτερα κακή οδηγική συμπεριφορά. Τώρα γιατί ο άλλος αναφέρει τον ΚΟΚ ότι επιβάλει να φρενάρεις υπό ορισμένες συνθήκες δεν ξέρω, γιατί τότε δεν θα ήταν ''αχρείαστο'' αλλά υποχρεωτικό.
Η λογική της ρύθμισης της κυκλοφορίας επί των οδών όλων των χρηστών έχει δύο διαστάσεις. Αφενός την αποφυγή ατυχημάτων και αφετέρου την αποφυγή καθυστερήσεων. Αν ο στόχος του ΚΟΚ ήταν μόνο η αποφυγή συγκρούσεων θα έθετε ένα ανώτατο όριο ταχύτητας στα 5χλμ ανά ώρα. Αλλά τότε θα κάναμε μια μέρα για να φτάσουμε από Γλυφάδα Κηφισιά. Όλο το πλέγμα των διατάξεων είναι μία ισορροπία μεταξύ των δύο που στην τελική το ένα φέρνει το άλλο και το απαιτεί. Για αυτό ρυθμίζεται και η προτεραιότητα με αυστηρό τρόπο ώστε να μην χρειάζεται σε κάθε διασταύρωση να προσπαθούμε να δούμε αν θα περάσουμε εμείς ή ο άλλος που και χρόνο θα μας έτρωγε αλλά και η αναποφασιστηκότητα θα προκαλούσε σύγχυση και συγκρούσεις. Πολύ εύκολα μπερδεύσεσαι για παράδειγμα αν εκεί που οφείλεις να παραχωρήσεις προτεραιότητα ο άλλος που την έχει, φρενάρει επειδή νομίζει ότι έτσι είναι προσεκτικός και εσύ πας να ξεκινήσεις επειδή νομίζεις ότι σου την παραχωρεί.
Η λογική του πάντα φρενάρω φαίνεται να είναι στην Ελλάδα δυστυχώς επιβεβλημένη επειδή υπάρχει τόση αδιαφορία και άγνοια για τον ΚΟΚ αλλά κυρίως μια κουλτούρα εγκληματικής οδηγικής συμπεριφοράς.
Η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Το ''αχρείαστο'' φρενάρισμα συνδέεται με ευρύτερα κακή οδηγική συμπεριφορά. Τώρα γιατί ο άλλος αναφέρει τον ΚΟΚ ότι επιβάλει να φρενάρεις υπό ορισμένες συνθήκες δεν ξέρω, γιατί τότε δεν θα ήταν ''αχρείαστο'' αλλά υποχρεωτικό.
Η λογική της ρύθμισης της κυκλοφορίας επί των οδών όλων των χρηστών έχει δύο διαστάσεις. Αφενός την αποφυγή ατυχημάτων και αφετέρου την αποφυγή καθυστερήσεων. Αν ο στόχος του ΚΟΚ ήταν μόνο η αποφυγή συγκρούσεων θα έθετε ένα ανώτατο όριο ταχύτητας στα 5χλμ ανά ώρα. Αλλά τότε θα κάναμε μια μέρα για να φτάσουμε από Γλυφάδα Κηφισιά. Όλο το πλέγμα των διατάξεων είναι μία ισορροπία μεταξύ των δύο που στην τελική το ένα φέρνει το άλλο και το απαιτεί. Για αυτό ρυθμίζεται και η προτεραιότητα με αυστηρό τρόπο ώστε να μην χρειάζεται σε κάθε διασταύρωση να προσπαθούμε να δούμε αν θα περάσουμε εμείς ή ο άλλος που και χρόνο θα μας έτρωγε αλλά και η αναποφασιστηκότητα θα προκαλούσε σύγχυση και συγκρούσεις. Πολύ εύκολα μπερδεύσεσαι για παράδειγμα αν εκεί που οφείλεις να παραχωρήσεις προτεραιότητα ο άλλος που την έχει, φρενάρει επειδή νομίζει ότι έτσι είναι προσεκτικός και εσύ πας να ξεκινήσεις επειδή νομίζεις ότι σου την παραχωρεί.
Η λογική του πάντα φρενάρω φαίνεται να είναι στην Ελλάδα δυστυχώς επιβεβλημένη επειδή υπάρχει τόση αδιαφορία και άγνοια για τον ΚΟΚ αλλά κυρίως μια κουλτούρα εγκληματικής οδηγικής συμπεριφοράς.

Καλύτερα δε θα μπορούσαν να ειπωθούν. Στο εξωτερικό όταν κάνεις την πρακτική σου εκπαίδευση για το δίπλωμα, ο εκπαιδευτής δεν σου μαθαίνει απλά το τι λέει ο κώδικας, αλλά και το γιατί το λέει, ώστε να καταλάβεις τα ρίσκα που παίρνεις εάν δεν τον εφαρμόσεις ενώ ο απέναντι/διπλα τον εφαρμόσει κατα γράμμα.

Τώρα γιατί ο άλλος αναφέρει κάτι για το οποίο ο κώδικας είναι ξεκάθαρος, είναι η απάντηση στο πρόβλημα των Ελλήνων οδηγών : η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Αυτα το ζωντοβολα στο μηχανακι με το ενα χερι στο τιμονι και με το αλλο να μιλανε στο κινητο και να οδηγουν αναποδα σε μονοδρομο με ξεπερναει.
Και εγω μενω σε μονοδρομο απο συνηθεια κοιταω απο την πλευρα που ερχονται τα αυτοκινητα .Ποσες φορες παραλιγο να με χτυπησουν τα ανοικα ζωντοβολα .Δεν καταλαβαινουν οτι μπορουν να χτυπησουν κανενα παιδακι?
Εδώ γκαζώνουν πάνω σε πεζοδρόμια περνώντας ξυστά από πόρτες. Πας να βγεις και κάνεις το σταυρό σου.
 

aquarius2756

Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
649
Like
760
Πόντοι
86
Από πότε αυτός που πάει με 50 μέσα στην πόλη χαρακτηρίζουμε ότι πάει καρφωτός
Ο ΚΟΚ λεει, εντος κατοικημενης περιοχης max 30km. Και ναι χιλιες φορες καλυτερα παρακωλυση της κυκλοφοριας, απο ενα σπασμενο ποδι, χερι, κεφαλι η θανατο
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Ο ΚΟΚ λεει, εντος κατοικημενης περιοχης max 30km. Και ναι χιλιες φορες καλυτερα παρακωλυση της κυκλοφοριας, απο ενα σπασμενο ποδι, χερι, κεφαλι η θανατο
Το άρθρο 20 λέει ακόμα 50χλμ. Έχει τροποποιηθεί;
''1. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση. (source ©: www.glavopoulos.gr)''
 

Katikos

Μέλος
Εγγρ.
23 Μαρ 2022
Μηνύματα
497
Like
980
Πόντοι
81
Ποια παιδεία,σε ποιο επίπεδο κι απορώ με μερικούς που έχετε ακόμη ελπίδα σε αυτό φρενοκομείο που υπάρχει εκεί έξω και στους δρόμους.Αθηνα όπου και να κάτσεις σε ένα φανάρι ,πάρε μια κάμερα και άσε να γράφει για ένα 24ωρο θα δεις εκατοντάδες παραβιάσεις με κόκκινα και βαθύ πορτοκαλί.Η πρώτη χώρα στον κόσμο που ο πεζός περιμένει πρώτα το όχημα να περάσει για να διασχίσει τον δρόμο και κάνει και υποκλίσεις αν τον αφήσουν πρώτο.Σε παράλληλο πράσινο πεζού και οχήματος σπάνια παρατηρώ να σέβονται τον πεζο.Δεν διευκολύνουν την ροή της κυκλοφορίας και τον έτερο οδηγό με παραχώρηση προτεραιότητας και σε σημεία που δεν υπάρχει ορατότητα για να μην προκληθεί ατυχήματα.Κορναρουν και βρίζουν στο κόκκινο!!!!!στο πράσινο μπορεί να βγάλουν και πιστόλι αν δεν αφήσεις τα λάστιχα κάτω για να προλάβει να περάσει ως 13ος στην ουρά.Πηδανε τις ΛΕΑ,βάζουν φιμε ζελατίνες στις πινακίδες,εξατμίσεις ελεύθερες στην πόλη να σε πετάνε τα μεσάνυχτα,λάμπες κινέζικες τύπου ξενον να στραβωνουν λαγό στα 100 μέτρα,χωσιματα παντού,αν αφήσεις μισό μέτρο αριστερά σου μπορεί να δεις και φορτηγό για προσπέραση ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΡΕΑ ΜΑΛΑΚΑ!!!!
Δεν πιστεύα ότι θα το πω ποτέ...αλλά κάμερα και στον πάτο σας/μας και αυτόματα πρόστιμο με sms μπας και γίνουμε άνθρωποι.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Ο ΚΟΚ λεει, εντος κατοικημενης περιοχης max 30km. Και ναι χιλιες φορες καλυτερα παρακωλυση της κυκλοφοριας, απο ενα σπασμενο ποδι, χερι, κεφαλι η θανατο

Άλλος ένας που δεν θυμάται ούτε τα όρια ταχύτητας από όταν "διάβασε" για να πάρει το δίπλωμα.

Όμως έχει κάθε δικαίωμα να κατακρίνει την άποψη όσων υπερασπίζονται ότι πρέπει να ακολουθούμε τον ΚΟΚ.

Εσύ τύπε πας πάντα με 30 μέσα στην πόλη εκτός από το να σταματάς σε οποία διασταύρωση έχεις προτεραιότητα ;
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Για ολα φταιει η νοοτροπια και η αμωρφοσια μας

Πόσο δίκαιο έχεις ρε τύπε :
ΑΡΘΡΟ 20 : Ορια ταχύτητας 1. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση.
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
130
Κριτικές
3
Like
445
Πόντοι
301
Για ολα φταιει η νοοτροπια και η αμωρφοσια μας. Δεν εχουμε κυκλοφοριακη αγωγη. Θυμαται κανεις, δασκαλο/δασκαλα που να αφιερωσε, εστω μια ωρα την εβδομαδα για να μας μαθει, απλα πως περναμε απεναντι σε ενα δρομο? Θαχαμε αποφυγει χιλιαδες παιδικα ατυχηματα. Αλλα και ποσοι γονεις, πηραμε το παιδι μας να του κανουμε μαθηματα πως να κυκλοφορει στο δρομο με ασφαλεια? Αφου δεν εχουμε κανει, πολιτεια, πολιτες, απλα καθημερινα πραγματα για τους πεζους, θα καναμε για τους οδηγους? Δεν πα να φωναζει καθε τοσο ο "Ιαβερης" στα καναλια για την οδηκη ασφαλεια? Γελαμε και τον θεωρουμε γραφικο! Χτυπαμε το κεφαλι μας στον τοιχο και κλαιμε, μονο αν βρεθουμε να σερνομαστε σε κανα κεντρο αποκαταστασης και να χεζομαστε πανω μας.
Κι εμεις εδω που σχολιαζουμε, βριζουμε, αναθεματαμε και ζηταμε δικαιες τιμωριες για παραβατες, πως θα μας φαινονταν αν. Περασες με κοκκινο? Υπερβαση οριου ταχυτητας? Παραβιαση στοπ? Κι αλλες επυνδινες παραβασεις. 20000 Ε προτιμο συν αφαιρεση διπλωματος πινακιδων για 2 χρονια. Ναι, βαρβαρο ειναι. Ποιος θα το τολμουσε, ομως να το κανει με τετοιες κυρωσεις? Δεν λέω π.χ. για ζωνη, αν θελεις να σκοτωθεις φιλε δικαιωμα σου, αλλα δεν ειναι δικαιωμα σου να σκοτωσεις αλλον, απο την απροσεξια σου. Ντρεπομαι που το λεω, αλλα σαν λαος σε καποια πραγματα μας χρειαζεται "βουρδουλας". Ο μονος τροπος, για να αποφυγουμε αδικο αιμα στην ασφαλτο ειναι οι πολυ αυστηρες κυρωσεις
Και οι ισχύουσες ποινές είναι αρκετές. Αλλά δεν εφαρμόζονται. Και 2000€ να έλεγε ο ΚΟΚ σε περίπτωση που παραβίαζες ΣΤΟΠ πάλι δεν θα άλλαζε κάτι αφού δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Εδώ βάζουν μέχρι και φιμέ τζάμι πάνω στην πινακίδα για να μην την πιάνει η κάμερα ( οι δέκα λειτουργικές που έχει όλη Αθήνα να πούμε) και περνάνε μπροστά απο αστυνομικό και δεν λέει τίποτα. Μία κλήση για παράνομη στάθμευση τρώς και τρέχεις να βρεις γνωστό να στη σβήσει. Πόσα χρόνια ακούμε δήθεν για ηλεκτρονικές κλήσεις που δεν θα διαγράφονται; Αφού τίποτα δεν εφαρμόζεται και τα μισά είναι απλά εξαγγελίες.
 

irobot

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2017
Μηνύματα
1.359
Like
482
Πόντοι
36
Για ολα φταιει η νοοτροπια και η αμωρφοσια μας. Δεν εχουμε κυκλοφοριακη αγωγη. Θυμαται κανεις, δασκαλο/δασκαλα που να αφιερωσε, εστω μια ωρα την εβδομαδα για να μας μαθει, απλα πως περναμε απεναντι σε ενα δρομο? Θαχαμε αποφυγει χιλιαδες παιδικα ατυχηματα. Αλλα και ποσοι γονεις, πηραμε το παιδι μας να του κανουμε μαθηματα πως να κυκλοφορει στο δρομο με ασφαλεια? Αφου δεν εχουμε κανει, πολιτεια, πολιτες, απλα καθημερινα πραγματα για τους πεζους, θα καναμε για τους οδηγους? Δεν πα να φωναζει καθε τοσο ο "Ιαβερης" στα καναλια για την οδηκη ασφαλεια? Γελαμε και τον θεωρουμε γραφικο! Χτυπαμε το κεφαλι μας στον τοιχο και κλαιμε, μονο αν βρεθουμε να σερνομαστε σε κανα κεντρο αποκαταστασης και να χεζομαστε πανω μας.
Κι εμεις εδω που σχολιαζουμε, βριζουμε, αναθεματαμε και ζηταμε δικαιες τιμωριες για παραβατες, πως θα μας φαινονταν αν. Περασες με κοκκινο? Υπερβαση οριου ταχυτητας? Παραβιαση στοπ? Κι αλλες επυνδινες παραβασεις. 20000 Ε προτιμο συν αφαιρεση διπλωματος πινακιδων για 2 χρονια. Ναι, βαρβαρο ειναι. Ποιος θα το τολμουσε, ομως να το κανει με τετοιες κυρωσεις? Δεν λέω π.χ. για ζωνη, αν θελεις να σκοτωθεις φιλε δικαιωμα σου, αλλα δεν ειναι δικαιωμα σου να σκοτωσεις αλλον, απο την απροσεξια σου. Ντρεπομαι που το λεω, αλλα σαν λαος σε καποια πραγματα μας χρειαζεται "βουρδουλας". Ο μονος τροπος, για να αποφυγουμε αδικο αιμα στην ασφαλτο ειναι οι πολυ αυστηρες κυρωσεις
νεοέλληνας = αλβανός τουρκος βλαχος σλαβος φραγκος και οτι άλλον πέρασε απο εδώ .... τι μπορείς να περιμένεις απο ανθρώπινα όντα που έχουν προκύψει μέσα απο 1000 χρόνια γεννητικών αναμίξεων .... υο αποτέλεσμα το ζούμε καθημερινά ....
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.174
Κριτικές
1
Like
1.308
Πόντοι
216
Και οι ισχύουσες ποινές είναι αρκετές. Αλλά δεν εφαρμόζονται. Και 2000€ να έλεγε ο ΚΟΚ σε περίπτωση που παραβίαζες ΣΤΟΠ πάλι δεν θα άλλαζε κάτι αφού δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Εδώ βάζουν μέχρι και φιμέ τζάμι πάνω στην πινακίδα για να μην την πιάνει η κάμερα ( οι δέκα λειτουργικές που έχει όλη Αθήνα να πούμε) και περνάνε μπροστά απο αστυνομικό και δεν λέει τίποτα. Μία κλήση για παράνομη στάθμευση τρώς και τρέχεις να βρεις γνωστό να στη σβήσει. Πόσα χρόνια ακούμε δήθεν για ηλεκτρονικές κλήσεις που δεν θα διαγράφονται; Αφού τίποτα δεν εφαρμόζεται και τα μισά είναι απλά εξαγγελίες.
Δυσκολα θα βρεις τροχαιο ατυχημα χωρις παραβαση ΚΟΚ !!!
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.567
Πόντοι
456
Δεν φαίνεται αν έστριψε σε σημείο που απαγορεύεται η στροφή η επιτρέπεται αλλά είχε κοκκινο...
Επιτρέπεται στροφή σε εκείνο το σημείο, αλλά είχε κόκκινο.Δεν πήρε χαμπάρι ο οδηγός το κόκκινο μπερδεύτηκε με το πράσινο που είχε στην ευθεία.Αλλά είναι και κλασσικό σημείο που κάνουν και αναστροφή κάποιοι, ευτυχώς συνήθως πρωινές ώρες.Αλλά και η μηχανή έτρεχε πολύ και είχαν και απειρία τα παιδιά.Είναι κλασσικό σημείο που τρέχουν καθώς είναι η έξοδος της πόλης.Τα παιδιά έβγαιναν απο την Πάτρα και πολλές φορές τρέχουν στην ευθεία αυτή μηχανές και αυτοκίνητα.Παλιά παραπέρα έκαναν και κόντρες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δυσκολα θα βρεις τροχαιο ατυχημα χωρις παραβαση ΚΟΚ !!!
Πάνω απο 2 παραβάσεις συνήθως για ατύχημα.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Εγώ έτσι όπως διαβάζω το άρθρο, καταλαβαίνω ότι οι οδηγοί οφείλουν να ρυθμίσουν την ταχύτητα τους η να διακόψουν την πορεία τους σε συγκεκριμένη περίπτωση, δηλαδή για να διέλθουν οχήματα τα οποία έχουν προτεραιότητα.

Να προκαλέσει κίνδυνο εάν δεν αφήσει να περάσει όχημα το οποίο έχει προτεραιότητα, και παρακώλυση της κυκλοφορίας εάν μειώσει ταχύτητα / σταματήσει ενώ έχει προτεραιότητα διότι τα αλλά οχήματα δεν έχουν δικαίωμα να περάσουν πριν από αυτό, άρα να πάρουν την προτεραιότητα του.

Τώρα πως εσύ καταλαβαίνεις ότι οφείλουν να μειώνουν την ταχύτητα ανεξαρτήτως προτεραιότητας, είναι απορίας άξιο.

Αλλά είπαμε, πάλι καλά που γράφεις και εσυ ως ειδικός για να μας ανοίγεις τα μάτια εδώ μέσα.
Ναι ειναι ανεξαρτητως προτεραιοτητας, γιατι την προτεραιοτητα την ρυθμιζει το αρθρο 26. Την μειωση της ταχυτητας την οριζει το αρθρο 19 παρ. 3 ανεξαρτητως προτεραιοτητας. Ούτε πού να ψαξεις δεν ξερεις.
Αυτο παλι, που εχετε το θαρρος να αμφισβητειτε ενα δικηγορο και να λετε ειρωνικα οτι "παλι καλα που γραφεις ως ειδικος", ειναι απιστευτο.

Ναι, εγω ξερω καλυτερα ως νομικος, τα αντιμετωπιζω 30 χρονια, τα γνωριζω, εσυ οχι.
Σε εναν γιατρο θα τολμουσες να κανεις υποδειξεις και διορθωσεις για μια ασθενεια? Σε ενα δικηγορο γιατι σου ειναι τοσο ευκολο?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Εγώ έτσι όπως διαβάζω το άρθρο, καταλαβαίνω ότι οι οδηγοί οφείλουν να ρυθμίσουν την ταχύτητα τους η να διακόψουν την πορεία τους σε συγκεκριμένη περίπτωση, δηλαδή για να διέλθουν οχήματα τα οποία έχουν προτεραιότητα.


Τώρα πως εσύ καταλαβαίνεις ότι οφείλουν να μειώνουν την ταχύτητα ανεξαρτήτως προτεραιότητας, είναι απορίας άξιο.
Ισως επειδη εγω τα σπουδασα αυτα ενω εσυ οχι?
Νισαφι δηλαδη
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Ναι ειναι ανεξαρτητως προτεραιοτητας, γιατι την προτεραιοτητα την ρυθμιζει το αρθρο 26.
Αυτο παλι, που εχετε το θαρρος να αμφισβητειτε ενα δικηγορο και να λετε ειρωνικα οτι "παλι καλα που γραφεις ως ειδικος", ειναι απιστευτο.

Ναι, εγω ξερω καλυτερα ως νομικος, τα αντιμετωπιζω 30 χρονια, τα γνωριζω, εσυ οχι.
Σε εναν γιατρο θα τολμουσες να κανεις υποδειξεις και διορθωσεις για μια ασθενεια? Σε ενα δικηγορο γιατι σου ειναι τοσο ευκολο?

Τύπε δεν
Ξερω αν έχεις καταλάβει ότι σου παρέθεσα το άρθρο 26.

Μήπως εσύ είσαι άρρωστος τελικά ;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Τύπε δεν
Ξερω αν έχεις καταλάβει ότι σου παρέθεσα το άρθρο 26.

Μήπως εσύ είσαι άρρωστος τελικά ;
Λοιπον, τελευταια παραθεση.
Το αρθρο 19 παρ. 3 οριζει το κοψιμο ταχυτητας ανεξαρτητως προτεραιοτητας.
Το 26 την προτεραιοτητα.
Εγω φταιω ομως που επιμενω να εξηγω σε δικηγορους του ιντερνετ.
Και μπαινεις σε αγνοηση απο τωρα γιατι εισαι κουραστικος και το παιζεις ξερόλας.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.284
Πόντοι
8.006
Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε τα τελευταία χρόνια που βάζουν παντού STOP. Όταν έχει STOP και στους δυό δρόμους μιας διασταυρωσης, τότε ποιος έχει προτεραιότητα;
:2funny:
Πρωτον, δεν γινεται αυτο. Πουθενα δεν το εχω δει.

Αν παλι υπαρχει καπου αυτο απο λαθος, θα ισχυει η εκ δεξιων προτεραιοτητα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom