Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 57K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.267
Πόντοι
8.006
Πολύ σωστά. Κομμάτι της ορθής οδήγησης είναι να ξέρω και πότε πρέπει να κόψω και πότε να αποφεύγω την άσκοπη μείωση ταχύτητας και το αχρείαστο φρενάρισμα, που δημιουργεί σε συνθήκες υψηλής κυκλοφορίας μποτιλιάρισμα. Εξάλλου, όταν τηρούνται τα όρια ταχύτητας εντός πόλης υπάρχει χρόνος αντίδρασης συνήθως, οπότε και αν κάποιος παραβιάσει τον ΚΟΚ μπορείς να λειτουργήσεις αναλόγως. Δυστυχώς στη ζούγκλα των ελληνικών δρόμων η σωστή οδήγηση περιλαμβάνει και το κατά τα άλλα αχρείαστο φρενάρισμα αφού δεν τηρούνται βασικές διατάξεις του ΚΟΚ.
Το οτι ο ΚΟΚ λεει οτι προ ισοπεδου κομβου μειωνεις ταχυτητα ανεξαρτητως προτεραιοτητας, το γνωριζεις? Για ποιο "αχρειαστο φρεναρισμα" μιλας?

Στο Εφετειο της Αθηνας, υπαρχει μια καθετη παραλληλη οδός με την Λεωφορο Αλεξανδρας, που οδηγει στη Μουστοξυδη. Εχει προτεραιοτητα σε σχεση με τις περισσοτερες καθετες σε αυτην οδούς. Σε διαβεβαιωνω οτι αν προσπαθησεις να την διασχισεις ολοκληρη χωρις φρεναρισμα και το κάνεις καθε μερα, το αργοτερο την τριτη φορα θα εχεις τρακαρει. Και αν εισαι και με μηχανή, εισαι καταγματίας ήδη ή νεκρός.
 

Giannis.mt

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2023
Μηνύματα
311
Κριτικές
1
Like
814
Πόντοι
81
Το τιμονι με οποιοδηποτε τροπο και να αποκτησεις το διπλωμα θελει σεβασμο
Εαν ετρεχε 150 η μηχανη τοτε διανηει 40 μετρα το δευτερολεπτο.
Ο μαλακας που περασε με κοκκινο δεν ειδε ποτε οτι ερχοταν.
Πριν δω τις απαντησεις αυτο κοίταγα απόσταση 25 μετρων περίπου σε χρονο σχεδον 0.5 δευτ. ,μιλαμε για πανω απο 150χιλ/ωρα.Οδηγουμε μηχανη και ποιος εχει πάει σε σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσυκλέτας ? Ουτε εγω εχω πάει αλλα εμαθα σε 50αρι ,επαθα με πολυ μικρο κοστος κι εμαθα απο τις μαλακιες μου.Κακος ? Κακος ,αλλα κι ο πατερας μου ειχε μηδεν εμπειρια να μου πει 2 πραγματα.Πηρα το διπλωμα και ευτυχως ο πατερας μου ειχε τουλαχιστον το μυαλο να μου πει αγορι μου ξεκινα με ενα 50 αρι να μαθεις.Πηρα μετα απο χρονια μεγαλυτερο αλλα τουλαχιστον ειχα την εμπειρια απο την κινηση στην Αθηνα να οδηγαω με συνεση και προβλεψιμοτητα, το κατα δυναμη παντα.
 

Sub-Zero

Μέγας
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
14.392
Like
18.515
Πόντοι
3.656

Γυναίκες στο τιμόνι...

Ευτυχώς δε μας πάτησε
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
36.306
Κριτικές
63
Like
46.395
Πόντοι
9.297
Αυτοι με τα κινητα στην οδηγηση , ειτε μηχανακια , γιατι εχω δει και αυτους να παιζουν με το ενα χερι , ειτε με αυτοκινητα θα πρεπει να γινεται το εξης

Την πρωτη φορα προστιμο 5 χιλιαρικα , αφαιρεση πινακιδων και αδειας κυκλοφορίας για 1 χρόνο
Την δευτερη φορά , κανενα προστιμο , απλα κοψιμο του χεριου που κρατουσε το κινητο , απο τον ωμο , μετα να μην μπορουν να παρουν αναπηρικο επιδομα ΠΟΤΕ , αφαιρεση ιατροφαρμακευτικης καλυψης ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ , λιωσιμο το αυτοκινητο στην πρεσα , και να απαγορευεται να μπουν ξανα σε αυτοκινητο εστω και σαν συνοδηγοί ή επιβάτες.. Μονο με λεωφορεια , ταξι , τραμ , και μετρο η μετακινηση τους , ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ.

Επειδη θα τους λειπει το ενα χερι ολοκληρο στην συνέχεια θα ειναι και ευκολο να τους εντοπισει η αστυνομια να ειναι μεσα σε αυτοκινητο άλλου .. οποτε αν βρεθουν μεσα σε αυτοκινητο θα σταματανε το αυτοκινητο , κατασχεση , και λιωσιμο και αυτο στην πρεσα .

Να δεις μετά πως θα οδηγουν μόνο αυτοι που πρεπει , και οχι μονο θα οδηγουν , θα βελτιωθει και η κινηση και το παρκαρισμα .. θα γεμισουμε αναπηρους θα μου πειτε ; στ αρχιδια μας , δεν θα τους πληρωνουμε , και θα χασουν και τις δουλειες τους οποτε αυτοι που θα ειναι ενταξει θα βρισκουν και ευκολα δουλεια .
Δεν έχεις άδικο...όμως μας έφαγε ο δικαιωματισμος .
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Το οτι ο ΚΟΚ λεει οτι προ ισοπεδου κομβου μειωνεις ταχυτητα ανεξαρτητως προτεραιοτητας, το γνωριζεις? Για ποιο "αχρειαστο φρεναρισμα" μιλας?

ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας

1. Ο οδηγός που πλησιάζει σε ισόπεδο οδικό κόμβο υποχρεούται να καταβάλλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην προκαλέσει επί του κόμβου κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας, ρυθμίζοντας την ταχύτητα του οχήματός του, ώστε να μπορεί να διακόψει την πορεία αυτού, για να διέλθουν τα οχήματα που έχουν προτεραιότητα.

Εγώ έτσι όπως διαβάζω το άρθρο, καταλαβαίνω ότι οι οδηγοί οφείλουν να ρυθμίσουν την ταχύτητα τους η να διακόψουν την πορεία τους σε συγκεκριμένη περίπτωση, δηλαδή για να διέλθουν οχήματα τα οποία έχουν προτεραιότητα.

Να προκαλέσει κίνδυνο εάν δεν αφήσει να περάσει όχημα το οποίο έχει προτεραιότητα, και παρακώλυση της κυκλοφορίας εάν μειώσει ταχύτητα / σταματήσει ενώ έχει προτεραιότητα διότι τα αλλά οχήματα δεν έχουν δικαίωμα να περάσουν πριν από αυτό, άρα να πάρουν την προτεραιότητα του.

Τώρα πως εσύ καταλαβαίνεις ότι οφείλουν να μειώνουν την ταχύτητα ανεξαρτήτως προτεραιότητας, είναι απορίας άξιο.

Αλλά είπαμε, πάλι καλά που γράφεις και εσυ ως ειδικός για να μας ανοίγεις τα μάτια εδώ μέσα.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Tι λες χριστιανε μου? Καταλαβες τι εγραψα? Τι απαντας?
Τι εμπαθεια ειναι αυτη που εχεις με μενα? Τωρα αν πω οτι δεν καταλαβες τι διαβασες, θα εχω αδικο? Ποια αποψη παραποιώ και με δολο κιολας? Εισαι αρρωστος?
Εσύ καταλαβαίνεις ότι οποίος δεν κόβει ταχύτητα επειδή έχει προτεραιότητα δεν πάει "καρφωτός" όπως λες; Από πότε αυτός που πάει με 50 μέσα στην πόλη χαρακτηρίζουμε ότι πάει καρφωτός;

Εχω πρασινο, εχω προτεραιοτητα, παω καρφωτος.

Έχουμε νέο επίπεδο αγανάκτησης ; Τώρα παίζει και το "Είσαι άρρωστος;"
 
Τελευταία τροποποίηση:

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
655
Like
1.416
Πόντοι
206
Με μία λέξη, το μυαλό μας να είναι στο φρένο και όχι στο γκάζι. Τι εννοείτε μερικοί παρακώλυση της κυκλοφορίας από "αχρείαστο" φρενάρισμα; πόσο χρόνο νομίζετε ότι κερδίζετε, μισή ώρα; μία ώρα; Σας πληροφορώ ότι ο κερδισμένος χρόνος δεν υπερβαίνει τα λίγα λεπτά της ώρας
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.812
Like
15.673
Πόντοι
3.656
Είπαμε, ΤΙΠΟΤΑ δεν πρόκειται να γίνει, οι κυβερνήσεις δεν ενδιαφέρονται.

Η μισή αστυνομία φιλάει τους πολιτικούς, άλλοι τόσοι είναι σε άχρηστες σκοπιές και φιλουν σελεμπριτις λαμογια δήθεν επιχειρηματίες...

Ε, μένουν και μερικές δεκάδες να βγουν έξω στον δρόμο για ελέγχους, τι να προλάβουν και αυτοί.

τυπε τι να κανουν οι κυβερνησεις αμα ο αλλος ο τυπος θελει να αυτοκτονησει; :confused::confused::confused:
ο τυπος και επιτηδες να ηθελε να σκοτωθει δεν θα τα καταφερνε ετσι καλα :confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.937
Κριτικές
30
Like
20.475
Πόντοι
8.846
Πριν δω τις απαντησεις αυτο κοίταγα απόσταση 25 μετρων περίπου σε χρονο σχεδον 0.5 δευτ. ,μιλαμε για πανω απο 150χιλ/ωρα.Οδηγουμε μηχανη και ποιος εχει πάει σε σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Μοτοσυκλέτας ?
Αυτο...
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.874
Like
2.277
Πόντοι
456
Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε τα τελευταία χρόνια που βάζουν παντού STOP. Όταν έχει STOP και στους δυό δρόμους μιας διασταυρωσης, τότε ποιος έχει προτεραιότητα;
:2funny:
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Με μία λέξη, το μυαλό μας να είναι στο φρένο και όχι στο γκάζι. Τι εννοείτε μερικοί παρακώλυση της κυκλοφορίας από "αχρείαστο" φρενάρισμα; πόσο χρόνο νομίζετε ότι κερδίζετε, μισή ώρα; μία ώρα; Σας πληροφορώ ότι ο κερδισμένος χρόνος δεν υπερβαίνει τα λίγα λεπτά της ώρας

Μπορείς να δώσεις τη δικιά σου ερμηνεία στο τι εννοεί το άρθρο του ΚΟΚ όταν αναφέρει παρακώλυση της κυκλοφορίας ?

Όταν κάποιος δεν κόψει προληπτικά ταχύτητα και πάει σταθερά με 50χλμ/ωρα σημαίνει ότι δεν έχει το μυαλό του στο φρένο ανά πάσα στιγμή ?
Μήπως τον μπερδεύεις με αυτόν ο οποίος επιταχύνει και δεν σέβεται τα όρια ?

Δεν είναι θέμα ποσό κερδίζεις, αλλά η χρονική διάρκεια σε πιθανούς κινδύνους. Όπως έγραψε ένας πιο πριν, σταμάτησε ενώ ειχε προτεραιότητα και τον χτύπησε κάποιος που είχε STOP. Εάν πήγαινε με κανονική ταχύτητα, ο άλλος θα διασταύρωνε δευτερόλεπτα αργότερα και δε θα είχανε συγκρουστεί.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε τα τελευταία χρόνια που βάζουν παντού STOP. Όταν έχει STOP και στους δυό δρόμους μιας διασταυρωσης, τότε ποιος έχει προτεραιότητα;
:2funny:

Αυτό μας έχει φάει στην Ελλάδα, βάλε εκεί κάτι παραπάνω για να μην σκοτωθούνε, και στο τέλος κάνεις δεν σέβεται τίποτα.

Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που δεν κόβουν προληπτικά ταχύτητα πως γίνεται να έχουν λιγότερους θανάτους ανά πληθυσμό, από τροχαία, σε σχέση με μας που αρκετοί κόβουν…. Ας μας λύσει κάποιος την απορία.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
16.260
Κριτικές
191
Like
53.179
Πόντοι
41.813
Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε τα τελευταία χρόνια που βάζουν παντού STOP. Όταν έχει STOP και στους δυό δρόμους μιας διασταυρωσης, τότε ποιος έχει προτεραιότητα;
:2funny:
εχεις μεγαλο δικιο σε αυτο που λες.
στο Λαγονησι υπαρχει διασταυρωση που συναντωνται πεντε (5) δρομοι.
και οι πεντε εχουν στοπ. :jerking:
για να μην πω για τη μαλακια που εχουν κανει στη λεωφορο Καλυβιων,χαμηλα κοντα στην παραλιακη με τις πλατειες στη λεωφορο,που εχουν στοπ μπαινοντας και την πλατεια πανω στη λεωφορο που βρισκεται 20 μετρα απο το φαναρι με την παραλιακη.
πραγματικα για γελια.
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
655
Like
1.416
Πόντοι
206
Αυτό μας έχει φάει στην Ελλάδα, βάλε εκεί κάτι παραπάνω για να μην σκοτωθούνε, και στο τέλος κάνεις δεν σέβεται τίποτα.

Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που δεν κόβουν προληπτικά ταχύτητα πως γίνεται να έχουν λιγότερους θανάτους ανά πληθυσμό, από τροχαία, σε σχέση με μας που αρκετοί κόβουν…. Ας μας λύσει κάποιος την απορία.
Στην ελληνική πραγματικότητα παρόλο που διασχίζω απέναντι πεζός σε μονόδρομο, κοιτάω και από την αντίθετη μεριά για τυχόν καμικάζι με δίτροχο. Ένα απλό παράδειγμα από τα πολλά που βαριέμαι να γράψω αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
τυπε τι να κανουν οι κυβερνησεις αμα ο αλλος ο τυπος θελει να αυτοκτονησει; :confused::confused::confused:
ο τυπος και επιτηδες να ηθελε να σκοτωθει δεν θα τα καταφερνε ετσι καλα :confused::confused::confused:

Πόσο δίκαιο έχεις τύπε @enduro. Όταν αρχίσουμε σαν λαός να αναλαμβάνουμε λίγο περισσότερες από τις ευθύνες των αποφάσεων μας και να μην περιμένουμε από τον "πατερούλη" κράτος, αφεντικό κλπ να φροντίζει για το καλό μας όπως έκαναν κάποτε οι γονείς μας, τα πράματα θα αρχίσουν να πηγαίνουν πολύ καλύτερα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: enduro

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Στην ελληνική πραγματικότητα παρόλο που διασχίζω απέναντι πεζός σε μονόδρομο, κοιτάω και από την αντίθετη μεριά για τυχόν καμικάζι με δίτροχο. Ένα απλό παράδειγμα από τα πολλά που βαριέμαι να γράψω αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ

Δηλαδή κατα την (ισοπεδωτική) άποψη σου, όποιος δεν κόψει ταχύτητα σε κόμβο που έχει προτεραιότητα, δεν κοιτάζει τις κάθετες οδούς για πιθανούς κινδύνους.

Μπορείς να μου πεις αν περισσότερα θύματα έχουμε εμείς ή οι Γερμανοί από τροχαία ατυχήματα ; Που οφείλεται αυτό εάν αυτοί είναι πιο απρόσεχτοι σε σχέση με μας εφόσον δεν εφαρμόζουν αυτά που αναφέρεις;

 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
128
Κριτικές
3
Like
443
Πόντοι
301
Το ''αχρείαστο'' φρενάρισμα συνδέεται με ευρύτερα κακή οδηγική συμπεριφορά. Τώρα γιατί ο άλλος αναφέρει τον ΚΟΚ ότι επιβάλει να φρενάρεις υπό ορισμένες συνθήκες δεν ξέρω, γιατί τότε δεν θα ήταν ''αχρείαστο'' αλλά υποχρεωτικό.
Η λογική της ρύθμισης της κυκλοφορίας επί των οδών όλων των χρηστών έχει δύο διαστάσεις. Αφενός την αποφυγή ατυχημάτων και αφετέρου την αποφυγή καθυστερήσεων. Αν ο στόχος του ΚΟΚ ήταν μόνο η αποφυγή συγκρούσεων θα έθετε ένα ανώτατο όριο ταχύτητας στα 5χλμ ανά ώρα. Αλλά τότε θα κάναμε μια μέρα για να φτάσουμε από Γλυφάδα Κηφισιά. Όλο το πλέγμα των διατάξεων είναι μία ισορροπία μεταξύ των δύο που στην τελική το ένα φέρνει το άλλο και το απαιτεί. Για αυτό ρυθμίζεται και η προτεραιότητα με αυστηρό τρόπο ώστε να μην χρειάζεται σε κάθε διασταύρωση να προσπαθούμε να δούμε αν θα περάσουμε εμείς ή ο άλλος που και χρόνο θα μας έτρωγε αλλά και η αναποφασιστηκότητα θα προκαλούσε σύγχυση και συγκρούσεις. Πολύ εύκολα μπερδεύσεσαι για παράδειγμα αν εκεί που οφείλεις να παραχωρήσεις προτεραιότητα ο άλλος που την έχει, φρενάρει επειδή νομίζει ότι έτσι είναι προσεκτικός και εσύ πας να ξεκινήσεις επειδή νομίζεις ότι σου την παραχωρεί.
Η λογική του πάντα φρενάρω φαίνεται να είναι στην Ελλάδα δυστυχώς επιβεβλημένη επειδή υπάρχει τόση αδιαφορία και άγνοια για τον ΚΟΚ αλλά κυρίως μια κουλτούρα εγκληματικής οδηγικής συμπεριφοράς.
 

Geokaras48

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2023
Μηνύματα
33
Like
209
Πόντοι
20
Η αλήθεια είναι σκληρή και πονάει. Είμαστε ο λαός που πιστεύει ότι γαμαει και δέρνει σε όλα τα επίπεδα από το πόσο καλά γαμαμε μέχρι το πόσο καλά οδηγαμε. Μας λείπει παιδεία. Ταχύτητα-κινητό-παραβίαση κοκ. Όλα τα άλλα είναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε.
 

el toro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Νοε 2013
Μηνύματα
1.166
Κριτικές
1
Like
1.298
Πόντοι
216
Στην ελληνική πραγματικότητα παρόλο που διασχίζω απέναντι πεζός σε μονόδρομο, κοιτάω και από την αντίθετη μεριά για τυχόν καμικάζι με δίτροχο. Ένα απλό παράδειγμα από τα πολλά που βαριέμαι να γράψω αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ
Αυτα το ζωντοβολα στο μηχανακι με το ενα χερι στο τιμονι και με το αλλο να μιλανε στο κινητο και να οδηγουν αναποδα σε μονοδρομο με ξεπερναει.
Και εγω μενω σε μονοδρομο απο συνηθεια κοιταω απο την πλευρα που ερχονται τα αυτοκινητα .Ποσες φορες παραλιγο να με χτυπησουν τα ανοικα ζωντοβολα .Δεν καταλαβαινουν οτι μπορουν να χτυπησουν κανενα παιδακι?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom