Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 57K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Η παιδεία είναι ανύπαρκτη αλλά όχι ότι έξω είναι και πολύ καλύτεροι. ΑΛΛΑ έξω σου έρχεται το ραβασάκι σπίτι. Γι' αυτό είναι πιο προσεκτικοί. Εδώ σωστά έχει αναφερθεί ότι η ανομία είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Αλλά αν αρχίσεις και γαμάς κόσμο τότε θα στρώσουν αρκετοί. Και φυσικά θέλει πονηριά εκ μέρους του κράτους με την υποτροπή. Πχ πριν λίγους μήνες ο πιτσιρικάς στο Βόλο ήταν χωρίς δίπλωμα αλλά οδηγούσε κανονικά. Στείλτε τον μερικούς μήνες πακέτο στον Κορυδαλλό να δει τη γλύκα.

Και μπορεί στην Αθήνα να είναι αδύνατον αλλά στις μικρές πόλεις είναι παιχνιδάκι.
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
128
Κριτικές
3
Like
443
Πόντοι
301
Την ιδια μαλακια έχουν και στις πλατεις της Ηλιούπολης, αυτοί που μπαίνουν εχουν STOP.
Πιο λογικό μου φαίνεται πρώτα να βγαίνουν πάντως οι ήδη εντός κινούμενοι και μετά να μπαίνουν άλλοι.
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.901
Κριτικές
2
Like
4.532
Πόντοι
456
Πιο λογικό μου φαίνεται πρώτα να βγαίνουν πάντως οι ήδη εντός κινούμενοι και μετά να μπαίνουν άλλοι.
Και μένα αυτό μου φαίνεται πιο ορθό και λογικό,1ον αναγκάζεις αυτούς που έρχονται να μειώσουν αρκετά την ταχύτητα για να μπουν στον κόμβο και 2ον αν δίνεις προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται μέσα στον κόμβο και έτσι να βγουν πιο γρήγορα αποφορτίζεις τον κόμβο από αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα.Πόσες φορές έχω μπλοκάρει στον κόμβο στο Μεταξουργείο περιμένοντας κάποια στιγμή να με αφήσουν αυτοί που μπαίνουν να βγω.
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.377
Like
35.392
Πόντοι
9.931
Πιο λογικό μου φαίνεται πρώτα να βγαίνουν πάντως οι ήδη εντός κινούμενοι και μετά να μπαίνουν άλλοι.
Και μένα αυτό μου φαίνεται πιο ορθό και λογικό,1ον αναγκάζεις αυτούς που έρχονται να μειώσουν αρκετά την ταχύτητα για να μπουν στον κόμβο και 2ον αν δίνεις προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται μέσα στον κόμβο και έτσι να βγουν πιο γρήγορα αποφορτίζεις τον κόμβο από αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα.Πόσες φορές έχω μπλοκάρει στον κόμβο στο Μεταξουργείο περιμένοντας κάποια στιγμή να με αφήσουν αυτοί που μπαίνουν να βγω.
Μπορεί να έχετε δικιο, το θεμα ειναι οτι σε άλλες πλατείες ειναι ετσι και σε αλλες αλλιώς. Ο ΚΟΚ τι λεει; Δεν νομιζω να λεει οτι βάζουμε τα σήματα οπως θέλουμε.
 

noblue

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.051
Κριτικές
20
Like
6.025
Πόντοι
6.815
Πιο λογικό μου φαίνεται πρώτα να βγαίνουν πάντως οι ήδη εντός κινούμενοι και μετά να μπαίνουν άλλοι.
Είναι πολύ καλύτερα και αν πας σε μέρη που το εφαρμόζουν θα το καταλάβεις.
Είναι μαλακια όμως να παίζουν δύο σενάρια για τις πλατείες.
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.901
Κριτικές
2
Like
4.532
Πόντοι
456
Μπορεί να έχετε δικιο, το θεμα ειναι οτι σε άλλες πλατείες ειναι ετσι και σε αλλες αλλιώς. Ο ΚΟΚ τι λεει; Δεν νομιζω να λεει οτι βάζουμε τα σήματα οπως θέλουμε.
ο ΚΟΚ αν θυμάμαι καλά λέει ότι ισχύει η απο δεξιά προτεραιότητα πάντα εκτός και αν υπάρχουν πινακίδες.
 

noblue

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.051
Κριτικές
20
Like
6.025
Πόντοι
6.815
ο ΚΟΚ αν θυμάμαι καλά λέει ότι ισχύει η απο δεξιά προτεραιότητα πάντα εκτός και αν υπάρχουν πινακίδες.
Αυτό είναι το θέμα ο ΚΟΚ λέει ότι προτεραιότητα έχει αυτός που εισέρχεται στον κόμβο (που είναι από τα δεξιά μας) εκτός εάν υπάρχει σήμανση.
Και εδώ είναι το μπέρδεμα ότι σε κάποιους κόμβους στην είσοδο έχουν βάλει stop ή ανάποδο τρίγωνο που δίνει προτεραιότητα στους άλλους.
Ελλάδα, ότι να είναι.
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
128
Κριτικές
3
Like
443
Πόντοι
301
Eχεις ολοζωντανη μπροστα σου την ελληνικη στρεβλη νοοτροπια.
Εγω εγραψα οτι ο ΚΟΚ λεει ρητα οτι πρεπει να μειωνεις ταχυτητα (να την "ρυθμιζεις αναλογα") προ ισοπεδου οδικου κομβου (βασικα εγω τη συζητηση την ξεκινησα λεγοντας οτι καλο ειναι να προσεχουμε παντα, ακομη και αν εχουμε προτεραιοτητα), η μειωση αυτη βαφτίστηκε απο διαφορους ξερόλες ως "αχρείαστο φρεναρισμα", "παρακωλυση κυκλοφοριας", "προκληση μποτιλιαρισματος (ελεος)".
Αν κάτι ρητά ορίζεται στον ΚΟΚ, όπως οι περιπτώσεις που αναφέρεις, τότε δεν μιλάμε για αχρείαστο αλλά για υποχρεωτικό.
Αυτό με την "παρακώλυση" της κυκλοφορίας που ειπώθηκε ακόμα μου κάνει εντύπωση που το διάβασα. Η πρώτη μου σκέψη ήταν στην περίπτωση όταν πάω σε δρόμο με όριο τα 50 χλμ και εγώ οδηγάω λίγο περισσότερο πχ στα 55-60 για να μη νιώθω ότι εκνευρίζω τους πίσω οδηγούς λόγω "χαμηλής" ταχύτητας αλλά παρόλαυτα οι πίσω κολάνε και σχεδόν σπρώχνουν το αμάξι μου και ψάχνουν σημείο να προσπεράσουν με 80 90 100 χλμ τότε ναι, "παρακωλύω" την κυκλοφορία
Θεωρητικά η σήμανση σε μία περιοχή γίνεται κατόπιν σχεδίου και όχι στην τύχη. Παράδειγμα μία αρτηρία με υψηλή κίνηση θα γίνεται μέσω σήμανσης κύρια και οι κάθετες σε αυτήν θα παραχωρούν προτεραιότητα με ειδική σήμανση. Αν εσύ που κινείσαι στην κύρια φρενάρεις σε κάθε διασταύρωση γιατι δεν είσαι σίγουρος αν ο άλλος θα τηρήσει τον ΚΟΚ ή ακόμα και αν παραχωρείς προτεραιότητα στον άλλον που δεν έχει θεωρητικά προκαλείς καθυστερήσεις σε όλους τους πισινούς οδηγούς καθώς επιβαρύνεις την αρτηρία με την υψηλή κυκλοφορία αφενός πατώντας φρένο και αναγκάζοντας αλισυδωτά όλους τους πίσω να κάνουν το ίδιο, αφετέρου μπαίνει στο σύστημα (οδός υψηλής κυκλοφορίας) ένας ακόμα χρήστης πριν αδειάσει αυτό. Εξάλλου, οι πινακίδες ΣΤΟΠ έχουν το μοναδικό τους σχήμα (οχτάγωνο) ακριβώς για να γίνονται εύκολα αντιληπτές και από τον οδηγό που κινείται από την άλλη πλευρά και να ξέρει ότι έχει προτεραιότητα. Όλα αυτά θεωρητικά βέβαια γιατί στην Ελλάδα ο ΚΟΚ είναι πρακτικά ανεφάρμοστος.
Και μένα αυτό μου φαίνεται πιο ορθό και λογικό,1ον αναγκάζεις αυτούς που έρχονται να μειώσουν αρκετά την ταχύτητα για να μπουν στον κόμβο και 2ον αν δίνεις προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται μέσα στον κόμβο και έτσι να βγουν πιο γρήγορα αποφορτίζεις τον κόμβο από αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα.Πόσες φορές έχω μπλοκάρει στον κόμβο στο Μεταξουργείο περιμένοντας κάποια στιγμή να με αφήσουν αυτοί που μπαίνουν να βγω.
Τον ίδιο κόμβο είχα στο μυαλό μου. Τρομερό μποτιλιάρισμα εξαιτίας της εκ των δεξιών προτεραιότητας.
 

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Μηνύματα
655
Like
1.416
Πόντοι
206
Αν κάτι ρητά ορίζεται στον ΚΟΚ, όπως οι περιπτώσεις που αναφέρεις, τότε δεν μιλάμε για αχρείαστο αλλά για υποχρεωτικό.

Θεωρητικά η σήμανση σε μία περιοχή γίνεται κατόπιν σχεδίου και όχι στην τύχη. Παράδειγμα μία αρτηρία με υψηλή κίνηση θα γίνεται μέσω σήμανσης κύρια και οι κάθετες σε αυτήν θα παραχωρούν προτεραιότητα με ειδική σήμανση. Αν εσύ που κινείσαι στην κύρια φρενάρεις σε κάθε διασταύρωση γιατι δεν είσαι σίγουρος αν ο άλλος θα τηρήσει τον ΚΟΚ ή ακόμα και αν παραχωρείς προτεραιότητα στον άλλον που δεν έχει θεωρητικά προκαλείς καθυστερήσεις σε όλους τους πισινούς οδηγούς καθώς επιβαρύνεις την αρτηρία με την υψηλή κυκλοφορία αφενός πατώντας φρένο και αναγκάζοντας αλισυδωτά όλους τους πίσω να κάνουν το ίδιο, αφετέρου μπαίνει στο σύστημα (οδός υψηλής κυκλοφορίας) ένας ακόμα χρήστης πριν αδειάσει αυτό. Εξάλλου, οι πινακίδες ΣΤΟΠ έχουν το μοναδικό τους σχήμα (οχτάγωνο) ακριβώς για να γίνονται εύκολα αντιληπτές και από τον οδηγό που κινείται από την άλλη πλευρά και να ξέρει ότι έχει προτεραιότητα. Όλα αυτά θεωρητικά βέβαια γιατί στην Ελλάδα ο ΚΟΚ είναι πρακτικά ανεφάρμοστος.

Τον ίδιο κόμβο είχα στο μυαλό μου. Τρομερό μποτιλιάρισμα εξαιτίας της εκ των δεξιών προτεραιότητας.
Για εμένα το θέμα και του κράτους νομίζω που θέσπισε τον ΚΟΚ είναι να υπάρχει ασφάλεια στους δρόμους και όχι για να θεσπίσει τρόπους αποφυγής μποτιλιαρίσματος. Σε προηγούμενο ποστ έθεσες το επιχείρημα ότι αν ήταν έτσι θα είχαμε όριο ταχύτητας στα 5 χλμ. Άτοπο κατά την άποψη μου.
 

kuzia

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2010
Μηνύματα
851
Like
399
Πόντοι
26
Πολυ λιγοι σκοτωνται σε σχεση με τους ασχετους που κυκλοφορουν εξω. Ενα εκρηκτικο μειγμα στην αθηνα που αποτελειται επι το πλειστον απο μαλακηστηρια κοριτσακια 20-30 χρονων που ολη την ημερα κυκλοφορουν για χαβαλε εξω. Μετα οι κυρατσες-νοικοκυρες.Μετα εχουμε τους γερους ενοειται. Τελευταια παραπτωματα ερχεται η κατηγορια καγκουρες.
 

xxx_male

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Σεπ 2022
Μηνύματα
2.154
Like
7.966
Πόντοι
1.056
Στο Εφετειο της Αθηνας, υπαρχει μια καθετη παραλληλη οδός με την Λεωφορο Αλεξανδρας, που οδηγει στη Μουστοξυδη.

Μουστοξύδη...!! :new_shocked:

Τι μου θύμισες τώρα.!

Έμενε μια πρώην μου επί της Μουστοξύδη, μοντέλο, τώρα είναι ραδιοφωνική παραγωγός...

Τι γαμήσια έχουν πέσει εκεί.!!! :zfuck:

Μαγείρευε, καθόμασταν να φάμε, μου έπαιρνε πίπα και με έβαζε να χύσω στο πιάτο της για να φάει... :cum:
 

Julyman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2023
Μηνύματα
128
Κριτικές
3
Like
443
Πόντοι
301
Για εμένα το θέμα και του κράτους νομίζω που θέσπισε τον ΚΟΚ είναι να υπάρχει ασφάλεια στους δρόμους και όχι για να θεσπίσει τρόπους αποφυγής μποτιλιαρίσματος. Σε προηγούμενο ποστ έθεσες το επιχείρημα ότι αν ήταν έτσι θα είχαμε όριο ταχύτητας στα 5 χλμ. Άτοπο κατά την άποψη μου.
Δεν είναι τρόπος αποφυγής μποτιλιαρίσματος απλά η ρύθμιση της κυκλοφορίας, αλλά η ρύθμιση συντείνει στην ίδια την απρόσκοπτη λειτουργία των μετακινήσεων. Όπως προανέφερα, η ορθή μετακίνηση περιλαμβάνει τόσο την ασφάλεια όσο και την ταχύτητα και ο κάθε νομοθέτης ΚΟΚ καλείται να ρυθμίσει τον τρόπο κίνησης των χρηστών του οδικού δικτύου με τρόπο που να εξασφαλίζει και τα δύο. Το παράδειγμα των 5χλμ ήταν καθ' υπερβολή ώστε να φανεί που μπορεί να οδηγήσει η μονομέρεια στη μία ή την άλλη διάσταση της μετακίνησης. Πάντως δεν λειτουργούν αυτοτελώς, δεν μπορείς να έχεις ταχύτητα χωρίς ασφάλεια ούτε ασφάλεια χωρίς ταχύτητα και ένας ΚΟΚ που δεν στοχεύει στην ισορροπία απλά θα αποτυγχάνει το σκοπό του.
Για να συνεχίσουμε το παράδειγμα με την επιβράδυνση προ ισόπεδου κόμβου, αν τηρούνταν το άρθρο 34 του ΚΟΚ που ορίζει την στάθμευση και παράλληλα οι αρμόδιοι φορείς φρόντιζαν η σήμανση να είναι εμφανής και να μην καλύπτεται από εμπόδια δεν θα χρειαζόταν η γενική υποχρέωση επιβράδυνσης προ κάθε διασταύρωσης γιατί απλούστατα ο οδηγός θα είχε ορατότητα και δεν θα τον εμπόδιζαν σταθευμένα, κλαδιά, κάδοι κλπ.
Όταν όμως οι διατάξεις του ΚΟΚ είναι πρακτικά αδύνατον να εφαρμοστούν τότε μετακυλίεται στους χρήστες η υποχρέωση μίας γενικής προσοχής, που ούτως ή άλλως κάθε συνετός άνθρωπος θα επιδείκνυε. Αυτή η λογική του να κυκλοφορείς λες και όλοι οι άλλοι θα παραβιάσουν τον ΚΟΚ συναντάται μόνο σε χώρες που αδυνατούν να εφαρμόσουν συνολικά έναν ΚΟΚ.
 

aquarius2756

Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
610
Like
691
Πόντοι
86
Άλλος ένας που δεν θυμάται ούτε τα όρια ταχύτητας από όταν "διάβασε" για να πάρει το δίπλωμα.

Όμως έχει κάθε δικαίωμα να κατακρίνει την άποψη όσων υπερασπίζονται ότι πρέπει να ακολουθούμε τον ΚΟΚ.

Εσύ τύπε πας πάντα με 30 μέσα στην πόλη εκτός από το να σταματάς σε οποία διασταύρωση έχεις προτεραιότητα ;
To 30 η το 50 μας μαρανε? Οχι η υπερβολικη ταχυτητα μεσα στην πολη? Ναι για 30 ηξερα και προσπαθω να το τηρω οσο μπορω. Κυκλοφορω σε μικρη πολη (Παιανια), Η κινηση δεν συγκρινεται με αυτη του κεντρου της Αθηνας. Πολυ μικροτερη, αλλα σταυροδρομια καθε 50 μ, μαγαζια, σχολεια, κτλ, αν παω με 50 σηγουρα θα προκαλεσω ατυχημα. Δεν λεω οτι δεν εχω κανει κι εγω τις μαλακιες μου με αυτοκινητο η μηχανη, αλλα προσπαθω πλεον να κινουμε με οσο μεγαλυτερη ασφαλεια γινεται στους δρομους.
Με οχημα δεν μπαινω Αθηνα. Παω στον κοντινοτερο σταθμο μετρο και κινουμε με αυτο.
Η "συμβια" υπαλληλος στην τροχαια. Μου λεει, ντανες οι πινακιδες στο πατωμα, ουρα (ουτε στο ΙΚΑ) ανθρωπων που περιμενουν να κλαφτουν στον διοικητη να τους σβυσει τις κλισεις. Παραπονο υπαλληλων και τροχονομων "αμαν πια με αυτον τον Χρυσοχοιδη, τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι μας εβαλε".
Μονη λυση ειναι κυκλοφοριακη αγωγβ στα σχολεια, για τις επομενες γεννιες, και αυστηροτατα προστιμα για τους υπολοιπους.
 

takoulou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Φεβ 2012
Μηνύματα
588
Κριτικές
8
Like
467
Πόντοι
306
To 30 η το 50 μας μαρανε? Οχι η υπερβολικη ταχυτητα μεσα στην πολη? Ναι για 30 ηξερα και προσπαθω να το τηρω οσο μπορω. Κυκλοφορω σε μικρη πολη (Παιανια), Η κινηση δεν συγκρινεται με αυτη του κεντρου της Αθηνας. Πολυ μικροτερη, αλλα σταυροδρομια καθε 50 μ, μαγαζια, σχολεια, κτλ, αν παω με 50 σηγουρα θα προκαλεσω ατυχημα. Δεν λεω οτι δεν εχω κανει κι εγω τις μαλακιες μου με αυτοκινητο η μηχανη, αλλα προσπαθω πλεον να κινουμε με οσο μεγαλυτερη ασφαλεια γινεται στους δρομους.
Με οχημα δεν μπαινω Αθηνα. Παω στον κοντινοτερο σταθμο μετρο και κινουμε με αυτο.
Η "συμβια" υπαλληλος στην τροχαια. Μου λεει, ντανες οι πινακιδες στο πατωμα, ουρα (ουτε στο ΙΚΑ) ανθρωπων που περιμενουν να κλαφτουν στον διοικητη να τους σβυσει τις κλισεις. Παραπονο υπαλληλων και τροχονομων "αμαν πια με αυτον τον Χρυσοχοιδη, τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι μας εβαλε".
Μονη λυση ειναι κυκλοφοριακη αγωγβ στα σχολεια, για τις επομενες γεννιες, και αυστηροτατα προστιμα για τους υπολοιπους.
Χρειαζεται εννοειται... Δεν μπορει ο αλλος να πηγαινει στην ΛΕΑ...Η ο αλλος να περναει με κοκκινο, η ο αλλος να τρεχει με 150-160, η ο αλλος να εχει ανασφαλιστο αυτοκινητο, η ο αλλος να μην εχει διπλωμα η να τα εχει τσουξει... Εκει να παρουν πινακιδες , διπλωματα κτλπ...
 
  • Like
Αντιδράσεις: noblue

noblue

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.051
Κριτικές
20
Like
6.025
Πόντοι
6.815
Χρειαζεται εννοειται... Δεν μπορει ο αλλος να πηγαινει στην ΛΕΑ...Η ο αλλος να περναει με κοκκινο, η ο αλλος να τρεχει με 150-160, η ο αλλος να εχει ανασφαλιστο αυτοκινητο, η ο αλλος να μην εχει διπλωμα η να τα εχει τσουξει... Εκει να παρουν πινακιδες , διπλωματα κτλπ...
Έλα όμως που δεν το κάνουν.
Οι μπάτσοι είναι πρώτοι στις παραβάσεις του ΚΟΚ (ζώνη , κινητό, κόκκινο, αναστροφή κτλ) και δίχως να υπάρχει λόγος.
Πόσες φορές γίνεται χαμός στην ΛΕΑ και απλά τους βλέπουν.
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
6.653
Κριτικές
2
Like
6.189
Πόντοι
2.356
Σχετικό - άσχετο: Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Η Αθήνα ΔΕΝ αντέχει άλλα αυτοκίνητα. Και όμως, εξακολουθούν οι νεοέλληνες κάθε καταγωγής να το θεωρούν απαραίτητο μέσο άσχετα αν οι πιο πολλοί το έχουν και στέκεται...
 

noblue

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.051
Κριτικές
20
Like
6.025
Πόντοι
6.815
Σχετικό - άσχετο: Τα πράγματα είναι πολύ απλά: Η Αθήνα ΔΕΝ αντέχει άλλα αυτοκίνητα. Και όμως, εξακολουθούν οι νεοέλληνες κάθε καταγωγής να το θεωρούν απαραίτητο μέσο άσχετα αν οι πιο πολλοί το έχουν και στέκεται...
Σωστά αλλά από την άλλη δεν υπάρχουν σωστές συγκοινωνίες με εξαίρεση ένα μέτρο στα μέρη που πάει και αυτό.
Οπότε δυστυχώς πολύ καταφεύγουν στο όχημα τους
 

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
6.653
Κριτικές
2
Like
6.189
Πόντοι
2.356
Σωστά αλλά από την άλλη δεν υπάρχουν σωστές συγκοινωνίες με εξαίρεση ένα μέτρο στα μέρη που πάει και αυτό.
Οπότε δυστυχώς πολύ καταφεύγουν στο όχημα τους
Το όχημα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πλέον θα πρέπει ΝΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ για να το έχεις. Αλλιώς θα πληρώνεις για να στεκεται.
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.874
Like
2.277
Πόντοι
456
Πρωτον, δεν γινεται αυτο. Πουθενα δεν το εχω δει.

Αν παλι υπαρχει καπου αυτο απο λαθος, θα ισχυει η εκ δεξιων προτεραιοτητα.
Υπάρχει. Εγώ νομίζω ισχύει η από κοινού υπαιτιότητα.
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.874
Like
2.277
Πόντοι
456
Πολυ λιγοι σκοτωνται σε σχεση με τους ασχετους που κυκλοφορουν εξω. Ενα εκρηκτικο μειγμα στην αθηνα που αποτελειται επι το πλειστον απο μαλακηστηρια κοριτσακια 20-30 χρονων που ολη την ημερα κυκλοφορουν για χαβαλε εξω. Μετα οι κυρατσες-νοικοκυρες.Μετα εχουμε τους γερους ενοειται. Τελευταια παραπτωματα ερχεται η κατηγορια καγκουρες.
και μηχανόβιοι του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε".
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom