Νέα

Τροχαία ατυχήματα-δυστυχήματα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 57K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.362
Κριτικές
1
Like
3.013
Πόντοι
456
Η Αθήνα είναι χάλι μαύρο γιατί πρώτον είναι άναρχη εντελώς με κακούς δρόμους (κακοσυντηρημένοι,ελλιπής σήμανση, στενά) και δεύτερον γιατί είμαστε σαν λαός τραγικοί όσον αφορά την οδηγική παιδεία. Απλό.

Οι συγκοινωνίες είναι στην πλειοψηφία τους κουραστικές και πρέπει να αλλάξεις 2-3 μέσα πολλές φορές για να πας εκεί που θες και πάλι έχει περπάτημα.

Δεν είμαστε εξωτερικό που είναι οι πόλεις επίπεδες τελείως κι έχεις 15 γραμμές μετρό που σε πάει παντού.
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.362
Κριτικές
1
Like
3.013
Πόντοι
456
Εγώ με το μηχανάκι που κυκλοφορώ πραγματικά έχω σωθεί αλλά και πάλι έχει γίνει τόσο επικίνδυνη η κατάσταση με τον κάθε μαλάκα που πρέπει να έχεις τα μάτια σου 14 όλη την ώρα.
 

diamantino

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.227
Κριτικές
1
Like
2.600
Πόντοι
456
Η Αθήνα είναι χάλι μαύρο γιατί πρώτον είναι άναρχη εντελώς με κακούς δρόμους (κακοσυντηρημένοι,ελλιπής σήμανση, στενά) και δεύτερον γιατί είμαστε σαν λαός τραγικοί όσον αφορά την οδηγική παιδεία. Απλό.

Οι συγκοινωνίες είναι στην πλειοψηφία τους κουραστικές και πρέπει να αλλάξεις 2-3 μέσα πολλές φορές για να πας εκεί που θες και πάλι έχει περπάτημα.

Δεν είμαστε εξωτερικό που είναι οι πόλεις επίπεδες τελείως κι έχεις 15 γραμμές μετρό που σε πάει παντού.χαχα χα πολυ μα πολυ κουραστική Θα χρειαστσει μαλλον την αλλη εβδομαδα να κατεβω Αθηνα.Ειπα νε μη παρω τη μηχανη v-strom 650 λογω κρυου .Πρεπει λοιπον να παω με τη μηχανη 10χλμ στο προαστοιακο, να αλλαξω τρενο στις κατω Αχαρνες,να ξανααλάξω τρενο στη Δουκισης Πλακλεντιας ,να κανω το πρωτο ραντεβου εκει στου Παναθηναικου το γηπεδο κοντα είναι .Μετα ομως πρεπει να παω κεντρο ,να ξαναμπω στο μετρο να αλαξω λεει τρενο στο συνταγμα και τοτε εφτασα.Μετα ξανα αλλαγη συνταγμα εκ νεου αλλαγη Δουκισης πλακεντιας ,ξανα αλλαγη Κατω Αχαρνες ,οικ φτανε,ι ομολογω εγω το σκοτωσα μη με βασανιζετε ομολογω τα παντα και θα παρω τη μηχανη γιατι μην ξεχναμε κρυώνουν τα παλικαρια ωρε Υ.Γ. Τωρα Βεβααι 58 ετων ε δεν με λες και παλικαρι πλεον
 

Le Blanc

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Νοε 2018
Μηνύματα
1.948
Κριτικές
27
Like
4.311
Πόντοι
1.446
Είναι τραγικό να ακούς καθε τρείς και λίγο να πεθαίνει κόσμος στον δρόμο.
Οι περισσότεροι κιόλας είναι νέα άτομα 20-25 χρονών
 
  • Like
Αντιδράσεις: noblue

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
866
Κριτικές
1
Like
2.332
Πόντοι
446
Δεν καταλαβαίνω αυτό εγώ παράγουν και διαθέτουν ελαφρά οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες) μεγάλου κυβισμού πάνω απο 1600 κυβικά και 600 κυβικά super sport αντιστοίχα και μετά σου η λεει η ευρωπαική ενωση πρέπει να πηγαίνεις μέχρι 130 χλμ την ώρα που είναι το ανώτατο όριο στη πλειοψηφία των χωρών και προκαλούν προβλήματα στους κινητήρες των οχημάτων και μετά τα στέλνουν στους μηχανικούς για επισκευές ή πάνε σε εθνικές οδούς και τοπικές οδούς να τα ξεμουνιάσουν βάζωντας σε κίνδυνο τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου. Αν δεν υπάρχουν ειδικές πίστες να βγάλουν τη καύλα τους οι petrol head καληνύχτα ευρώπη και ειδικά Ελλάδα που είμαστε ζώα στα τιμόνια.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Δεν καταλαβαίνω αυτό εγώ παράγουν και διαθέτουν ελαφρά οχήματα (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες) μεγάλου κυβισμού πάνω απο 1600 κυβικά και 600 κυβικά super sport αντιστοίχα και μετά σου η λεει η ευρωπαική ενωση πρέπει να πηγαίνεις μέχρι 130 χλμ την ώρα που είναι το ανώτατο όριο στη πλειοψηφία των χωρών και προκαλούν προβλήματα στους κινητήρες των οχημάτων και μετά τα στέλνουν στους μηχανικούς για επισκευές ή πάνε σε εθνικές οδούς και τοπικές οδούς να τα ξεμουνιάσουν βάζωντας σε κίνδυνο τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου. Αν δεν υπάρχουν ειδικές πίστες να βγάλουν τη καύλα τους οι petrol head καληνύχτα ευρώπη και ειδικά Ελλάδα που είμαστε ζώα στα τιμόνια.

Δεν πας μια βόλτα στο ΟΥ ΕΣ Α με τις τεράστιες ευθείες και όριο στα 60 μαω να μου πεις τι γίνεται εκεί; Που δεν υπάρχει ούτε στάρλετ ούτε ζάσταβα. Εκεί αν έχεις κάτω από 4000 κυβικά είσαι χειρότερα και από γύφτος. Αλλά εκεί σε περιμένει ο σερίφης στη γωνία πας μπαμ και κάτω. Το αυτοκίνητο δεν παθαίνει τίποτα. Σιδεριά είναι. Συντήρηση θέλει και τέλος. Όσα κυβικά και να είναι.


Ρίξε μια ματιά. Διασχίζει την Αμερική από άκρο σε άκρο. Τεράστιες ευθείες και όλοι σε σειρά. Δε θα δεις κανένα να πάει σκούπα. Ναι μεν υπάρχουν προσπεράσεις αλλά σε λογικά πλαίσια. Κανένας δεν εξαφανίζεται από το πλάνο.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Η Αθήνα είναι χάλι μαύρο γιατί πρώτον είναι άναρχη εντελώς με κακούς δρόμους (κακοσυντηρημένοι,ελλιπής σήμανση, στενά) και δεύτερον γιατί είμαστε σαν λαός τραγικοί όσον αφορά την οδηγική παιδεία. Απλό.

Οι συγκοινωνίες είναι στην πλειοψηφία τους κουραστικές και πρέπει να αλλάξεις 2-3 μέσα πολλές φορές για να πας εκεί που θες και πάλι έχει περπάτημα.

Δεν είμαστε εξωτερικό που είναι οι πόλεις επίπεδες τελείως κι έχεις 15 γραμμές μετρό που σε πάει παντού.

Το άναρχο δεν λέει τίποτα γιατί το ίδιο ισχύει σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης. Ειδικά αυτές που κατοικούνται συνεχώς στην Κεντρική είναι το ίδιο με εμάς. Αλλά εκεί δεν έμπαινε ο οδηγός με βύσμα στα αστικά ούτε υπήρχαν αντιδράσεις για το αν χαλάσει η κουλτούρα στην Όξφορντ Στριτ. Εκεί οι συγκοινωνίες είναι για να εξυπηρετείται ο κόσμος και όχι να κάνουν ρουσφέτια.

Αν δείτε την Αθήνα στους χάρτες της Google στην "απλή" επιλογή θα διαπιστώσετε πως δεν είναι και τόσο τραγική. Πχ η περιοχή της Κυψέλης είναι μια χαρά ρυμοτομημένη. Στενά; Ναι αλλά δεν είναι "μπάχαλο" όπως θέλουμε να πιστεύουμε. Θα μπορούσε άνετα να έχει σωστή συγκοινωνία σε όλους τους δρόμους χωρίς πρόβλημα. Αλλά όπως έγραψα ξύνουμε τα αρχίδια μας.

Πχ με μια απλή αναζήτηση στο Google βλέπουμε ότι η Αθήνα έχει 300+ δρομολόγια και 2000 οχήματα. Το Λονδίνο έχει 700 δρομολόγια αλλά 8000 οχήματα. Δηλαδή για τα διπλάσια δρομολόγια έχει τετραπλάσια οχήματα. Τι θα γινόταν αν η Αθήνα είχε αντίστοιχα 4000 οχήματα; Δε θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερα;
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
866
Κριτικές
1
Like
2.332
Πόντοι
446
Δεν πας μια βόλτα στο ΟΥ ΕΣ Α με τις τεράστιες ευθείες και όριο στα 60 μαω να μου πεις τι γίνεται εκεί; Που δεν υπάρχει ούτε στάρλετ ούτε ζάσταβα. Εκεί αν έχεις κάτω από 4000 κυβικά είσαι χειρότερα και από γύφτος. Αλλά εκεί σε περιμένει ο σερίφης στη γωνία πας μπαμ και κάτω. Το αυτοκίνητο δεν παθαίνει τίποτα. Σιδεριά είναι. Συντήρηση θέλει και τέλος. Όσα κυβικά και να είναι.



Ρίξε μια ματιά. Διασχίζει την Αμερική από άκρο σε άκρο. Τεράστιες ευθείες και όλοι σε σειρά. Δε θα δεις κανένα να πάει σκούπα. Ναι μεν υπάρχουν προσπεράσεις αλλά σε λογικά πλαίσια. Κανένας δεν εξαφανίζεται από το πλάνο.
Αν μου πληρωσεις ολα τα έξοδα που χρειαζομαι για την βολτα στο USA θα παω
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Αν μου πληρωσεις ολα τα έξοδα που χρειαζομαι για την βολτα στο USA θα παω

Τα έξοδα να σου τα κάνω. Μετά που θα σε φέρουν σε κασόνι δεν έχω. Γιατί εκεί δεν έχει μα και μου. Πρώτα πυροβολάνε και μετά ρωτάνε. Το ίδιο και στις υπόλοιπες χώρες. Μόνο σε κάτι Ζιμπάμπουε ίσως τη γλιτώσεις.

Έβλεπα τις προάλλες ένα βίντεο για το GMC Yukon Denali και σνόμπαραν τον "μικρό" κινητήρα. 3000 κυβικά V6. Μόνο ο μεγάλος στα V8 6300 ήταν η σωστή επιλογή. OK δεν είχαν άδικο καθώς είναι πάνω από 2 τόννους ίσως και 2,5 αλλά και πάλι κανένας δε σκέφτεται τις ταχύτητες όσο το πόσο σβέλτο είναι.


Εδώ έχει λεπτομέρειες για τις ταχύτητες. Πχ στην Αριζόνα σου λέει ότι πάνω από 85 μίλια ή 137 χλμ πας για κακούργημα ενώ το όριο είναι 75 ή 121 χλμ. Σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αυτά τα χιλιόμετρα είναι για πλάκα. Ειδικά αν είναι λίγο γρήγορο ή είσαι μόνος σου τα έχεις πιάσει χωρίς να το σκεφτείς.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.980
Κριτικές
5
Like
8.154
Πόντοι
2.306
Το όχημα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πλέον θα πρέπει ΝΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ για να το έχεις. Αλλιώς θα πληρώνεις για να στεκεται.
Εγώ τύπε δεν πληρώνω ενοίκιο για εμένα, πληρώνω όμως για το αυτοκίνητο :wink::grin:
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.980
Κριτικές
5
Like
8.154
Πόντοι
2.306
Το άναρχο δεν λέει τίποτα γιατί το ίδιο ισχύει σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης. Ειδικά αυτές που κατοικούνται συνεχώς στην Κεντρική είναι το ίδιο με εμάς. Αλλά εκεί δεν έμπαινε ο οδηγός με βύσμα στα αστικά ούτε υπήρχαν αντιδράσεις για το αν χαλάσει η κουλτούρα στην Όξφορντ Στριτ. Εκεί οι συγκοινωνίες είναι για να εξυπηρετείται ο κόσμος και όχι να κάνουν ρουσφέτια.

Αν δείτε την Αθήνα στους χάρτες της Google στην "απλή" επιλογή θα διαπιστώσετε πως δεν είναι και τόσο τραγική. Πχ η περιοχή της Κυψέλης είναι μια χαρά ρυμοτομημένη. Στενά; Ναι αλλά δεν είναι "μπάχαλο" όπως θέλουμε να πιστεύουμε. Θα μπορούσε άνετα να έχει σωστή συγκοινωνία σε όλους τους δρόμους χωρίς πρόβλημα. Αλλά όπως έγραψα ξύνουμε τα αρχίδια μας.

Πχ με μια απλή αναζήτηση στο Google βλέπουμε ότι η Αθήνα έχει 300+ δρομολόγια και 2000 οχήματα. Το Λονδίνο έχει 700 δρομολόγια αλλά 8000 οχήματα. Δηλαδή για τα διπλάσια δρομολόγια έχει τετραπλάσια οχήματα. Τι θα γινόταν αν η Αθήνα είχε αντίστοιχα 4000 οχήματα; Δε θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερα;
Τύπε που τα βρήκε τα 2000 οχήματα ο ΟΑΣΑ; Τα οχήματα που είναι κατάλληλα για κυκλοφορία δεν είναι ούτε 1.000 καθημερινά. Και βέβαια, τα 300+ που γράφεις δεν είναι "δρομολόγια" αλλά λεωφορειακές γραμμές.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
922
Like
1.491
Πόντοι
206
Έκανα μια απλή αναζήτηση στο Google και αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία. Όσο για τα 300 αυτό εννοώ. Γραμμές. Αλίμονο αν ήταν κάτι διαφορετικό. Αφού υπάρχουν δρομολόγια που ξεκινάνε κάθε 20 λεπτά.

Η ουσία όμως δεν αλλάζει. Το Λονδίνο έχει διπλάσια οχήματα για τις ίδιες γραμμές. Αυτό σημαίνει πιο πυκνά δρομολόγια άρα λιγότερες καθυστερήσεις και πιο άδεια οπότε δεν πας σαν σαρδέλα.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
To 30 η το 50 μας μαρανε? Οχι η υπερβολικη ταχυτητα μεσα στην πολη? Ναι για 30 ηξερα και προσπαθω να το τηρω οσο μπορω. Κυκλοφορω σε μικρη πολη (Παιανια), Η κινηση δεν συγκρινεται με αυτη του κεντρου της Αθηνας. Πολυ μικροτερη, αλλα σταυροδρομια καθε 50 μ, μαγαζια, σχολεια, κτλ, αν παω με 50 σηγουρα θα προκαλεσω ατυχημα. Δεν λεω οτι δεν εχω κανει κι εγω τις μαλακιες μου με αυτοκινητο η μηχανη, αλλα προσπαθω πλεον να κινουμε με οσο μεγαλυτερη ασφαλεια γινεται στους δρομους.
Με οχημα δεν μπαινω Αθηνα. Παω στον κοντινοτερο σταθμο μετρο και κινουμε με αυτο.
Η "συμβια" υπαλληλος στην τροχαια. Μου λεει, ντανες οι πινακιδες στο πατωμα, ουρα (ουτε στο ΙΚΑ) ανθρωπων που περιμενουν να κλαφτουν στον διοικητη να τους σβυσει τις κλισεις. Παραπονο υπαλληλων και τροχονομων "αμαν πια με αυτον τον Χρυσοχοιδη, τα δυο ποδια σε ενα παπουτσι μας εβαλε".
Μονη λυση ειναι κυκλοφοριακη αγωγβ στα σχολεια, για τις επομενες γεννιες, και αυστηροτατα προστιμα για τους υπολοιπους.

Η κυκλοφοριακή αγωγή δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα εφόσον γίνεται από δασκάλους οι οποίοι οδηγούν όπως ο μέσος Έλληνας.

Όταν ήρθα στην Ελλάδα αφού πήρα το δίπλωμα στο εξωτερικό, έκανα μερικά μαθήματα με έλληνα δάσκαλο οδήγησης. Θυμάμαι ότι με επέπληξε όταν σε πορτοκαλί πάτησα φρένο αντί για γκάζι : " θα σε καρφώσει κάποιος από πίσω εάν πατάς φρένο στο πορτοκαλί".

Ακριβώς τα αντίθετα με όσα μου έλεγε ο δάςκαλος στη εξωτερικό δηλαδή: "αμυντική οδήγηση και οχι επιθετική, στο πορτοκαλί πατάς φρένο και όχι γκάζι, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν την κυκλοφορία που έχεις πίσω σου".

Σε ερώτηση που είχα κάνει δε σε αστυνομικό της τροχαίας σχετικά με τα όρια ταχύτητας που προβλέπει ο ΚΟΚ στην Ελλάδα, ούτε ο ίδιος ήξερε να μου τα εξηγήσει : "ότι λέει η σήμανση".
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Αυτό με την "παρακώλυση" της κυκλοφορίας που ειπώθηκε ακόμα μου κάνει εντύπωση που το διάβασα. Η πρώτη μου σκέψη ήταν στην περίπτωση όταν πάω σε δρόμο με όριο τα 50 χλμ και εγώ οδηγάω λίγο περισσότερο πχ στα 55-60 για να μη νιώθω ότι εκνευρίζω τους πίσω οδηγούς λόγω "χαμηλής" ταχύτητας αλλά παρόλαυτα οι πίσω κολάνε και σχεδόν σπρώχνουν το αμάξι μου και ψάχνουν σημείο να προσπεράσουν με 80 90 100 χλμ τότε ναι, "παρακωλύω" την κυκλοφορία

Μα γιατί να πηγαίνεις με 55-60 σε δρόμο ο οποίος έχει όριο το 50 ? Αφού είτε πας με 50 είτε με 60, θα τους εκνευρίσεις.
Πήγαινε με 50 όπως προβλέπεται και ας κάνει ο άλλος ότι καταλαβαίνει.

Αυτό το παράλογο έχουμε στην Ελλάδα, οι νόμιμοι να φοβούνται να εκνευρίσουν τους παράνομους.
Άσε που δε σου πέρασε από το μυαλό ότι αν πας με 50 αντί για 60, αυτό που θα σε προσπεράσει εκτίθεται για μικρότερο χρονικό διάστημα στην αντίθετη λωρίδα. Μικρότερος κίνδυνος για εκείνον και για σένα.
Έκτος και αν είναι η δικαιολογία : "μα πως να πάω με 50 αφού οι από πίσω μου τρέχουν".

Στο εξωτερικό πως οι ίδιοι πάνε με 50 μιας και ξέρουν ότι το radar θα τους πιάσει στα 53 και θα τους έρθει η κλήση στο σπίτι ? Εκεί γιατί δεν προσπερνάνε τον Γερμανό, Άγγλο Γάλλο που πάει με 50 ?
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.266
Πόντοι
8.006
Η κυκλοφοριακή αγωγή δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα εφόσον γίνεται από δασκάλους οι οποίοι οδηγούν όπως ο μέσος Έλληνας.

Όταν ήρθα στην Ελλάδα αφού πήρα το δίπλωμα στο εξωτερικό, έκανα μερικά μαθήματα με έλληνα δάσκαλο οδήγησης. Θυμάμαι ότι με επέπληξε όταν σε πορτοκαλί πάτησα φρένο αντί για γκάζι : " θα σε καρφώσει κάποιος από πίσω εάν πατάς φρένο στο πορτοκαλί".

Σε ερώτηση που είχα κάνει δε σε αστυνομικό της τροχαίας σχετικά με τα όρια ταχύτητας που προβλέπει ο ΚΟΚ στην Ελλάδα, ούτε ο ίδιος ήξερε να μου τα εξηγήσει : "ότι λέει η σήμανση".
Πριν ενα χρονο, μια κοπελα σκοτωθηκε στην Βεικου επειδη σταματησε στο πορτοκαλί και την καρφωσε ο απο πισω.

Απευθυνω πραγματικη ερωτηση. Επρεπε να σταματησει ή οχι?
Επρεπε πριν σταματησει να κοιταξει τον καθρεφτη της αν ειναι καποιος γκαζωμενος πισω της?

Μην ξαναμπουμε, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, στην διαδικασια ποιος φταιει, λεμε τι πρεπει να κανουμε για να προστατευομαστε
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Και μπαινεις σε αγνοηση απο τωρα γιατι εισαι κουραστικος και το παιζεις ξερόλας.

Πριν ενα χρονο, μια κοπελα σκοτωθηκε στην Βεικου επειδη σταματησε στο πορτοκαλί και την καρφωσε ο απο πισω.

Απευθυνω πραγματικη ερωτηση. Επρεπε να σταματησει ή οχι?
Επρεπε πριν σταματησει να κοιταξει τον καθρεφτη της αν ειναι καποιος γκαζωμενος πισω της?

Μην ξαναμπουμε, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, στην διαδικασια ποιος φταιει, λεμε τι πρεπει να κανουμε για να προστατευομαστε



Δεν έχω να πω κάτι άλλο σε άτομο το οποίο φέρεται αλλοπρόσαλλα.
Απάντησα σε post άλλου ατόμου και δεν ξανά απευθύνθηκα σε σένα από εκείνη τη μέρα.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.266
Πόντοι
8.006
Δεν έχω να πω κάτι άλλο σε άτομο το οποίο φέρεται αλλοπρόσαλλα.
Απάντησα σε post άλλου ατόμου και δεν ξανά απευθύνθηκα σε σένα από εκείνη τη μέρα.
Μην κάνεις σαν απατημενη γκομενα, ελεος καπου
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.377
Like
35.392
Πόντοι
9.931
Πάντως το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές ειναι πολυ μεγάλο. Φανταστείτε να κινήστε με 50χλμ σε εναν δρόμο και να σας πεταχτεί ενα παιδάκι μπροστά σας που παει να περάσει το δρόμο χωρις να κοιτάξει, ακόμα και αν πατήσετε φρένο ακαριαία δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρετε έγκαιρα με αυτη την ταχύτητα.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Και μπαινεις σε αγνοηση απο τωρα γιατι εισαι κουραστικος και το παιζεις ξερόλας.


Μην κάνεις σαν απατημενη γκομενα, ελεος καπου

Καλά έλεγε ο @Νίπλης, ακόμη και το " από αυτά που του απαντάτε μπορώ να συμπεράνω", μούφα ήταν, μια χαρά διαβάζεις όσους έχεις και καλά στη λίστα αγνόησης.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Πάντως το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές ειναι πολυ μεγάλο. Φανταστείτε να κινήστε με 50χλμ σε εναν δρόμο και να σας πεταχτεί ενα παιδάκι μπροστά σας που παει να περάσει το δρόμο χωρις να κοιτάξει, ακόμα και αν πατήσετε φρένο ακαριαία δεν υπάρχει περίπτωση να φρενάρετε έγκαιρα με αυτη την ταχύτητα.

Για αυτό και στο εξωτερικά υπάρχουν ολόκληρες ζώνες 30 κοντά σε σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όχι απλά πινακίδα με όριο 30 μπροστά στο σχολείο, αλλά ολόκληρη ζώνη γύρω από σχολεία. Και φυσικά εκεί ο κόσμος τηρεί το 30 και δεν πάει ούτε με 35 ούτε με 36.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom