Νέα

Τον σκότωσε με την Corvette στην Γλυφάδα και εξαφανίστηκε!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sapakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Τι πρεπει να γινει για να καταλαβουμε οτι παραβιαση ερυθρου σηματοδοτη και οδηγηση υπο επηρεια μεθης και εμπροθετο περιεχουν και αποτελουν δολοφονικες πραξεις και καλο θα ηταν να εξισωθουν.
Κατα τη γνωμη σου.

Για μενα ειναι νομικά απαραδεκτο.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
ψιλοακυρο επιχειρημα. Ο οδηγος του οχηματος εκτακτου αναγκης, ειτε αυτο ειναι ασθενοφορο ειτε περιπολικο ειτε οτι ναναι, δεν δεσμευεται απο τις συνηθεις διαταξεις του ΚΟΚ. Γιατι ειναι εκτακτη αναγκη.
Να ρωτησω κι εσενα.
Ποια διαταξη λεει οτι στην εκτακτη αναγκη δεν ισχυει ο ΚΟΚ?
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Και οπως ειπα σε αλλες χωρες η αντιμετωπιση ειναι αυστηροτατη σε τετοιες περιπτωσεις. Και τα αποτελεσματα ειναι καλυτερα

Eχω ακούσει ιστορίες στις ΗΠΑ.
Πιο χαλαρά πάνε εκεί.

Κάτι κοινωνικές εργασίες και μαλακίες.
Δεν θέλουν να βάλουν το μαλάκα που οδηγεί μεθυσμένος μαζί με αυτόν που σκοτώνει 5-6 πορτορικανούς με πολυβόλο,
σε αγοραπωλησία πρέζας !
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Γιατι καποιοι εχετε ενα αντιληπτικο προβλημα σε ενα θεμα που εχει εξηγηθει πεντακοσιες φορες?

Δεν ειναι δυνατον να εξισωνεις εναν εκ δολου εκτελεστη με εναν εξ αμελειας απερισκεπτο οδηγο.

Πώς να το κανουμε δηλαδη.
Να τα καταργησουμε ολα? Να τα ισοπεδωσουμε ολα?
Γιατι λεμε συνεχως τα ιδια και τα ιδια?
Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα Άλεξ; Κάποια πράγματα που προβλέπει ο νόμος δε μπορούν να γίνουν αποδεκτά με την κοινή λογική. Κι από κει ξεκινά το μπέρδεμα. Είμαστε σε διασταύρωση, τρεις μηχανές μπροστά, ανάβει το φανάρι και ξεκινά ο πρώτος αναβάτης. Ξαφνικά έρχεται αστικό καρφωτό, με επιβάτες μέσα, παραβιάζει τον ερυθρό και ο αναβάτης, κυριολεκτικά στον πόντο, στρίβει τη μηχανή δεξιά και δεν συμβαίνει τίποτα. Ναι, έχεις δίκιο δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει τον αναβάτη ο οδηγός του αστικού αν και γνώριζε ότι η συμπεριφορά του θα μπορούσε να προκαλέσει ατύχημα. Θα μπορούσε απλά να πατήσει απότομα το φρένο ή να κάνει ελιγμό να αποφύγει τη σύγκρουση και να σκοτωθεί κάποιος επιβάτης. Νομικά αυτό μπορεί να ορίζεται ως αμέλεια αλλά στο μυαλό του καθενός μας όχι.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα Άλεξ; Κάποια πράγματα που προβλέπει ο νόμος δε μπορούν να γίνουν αποδεκτά με την κοινή λογική. Κι από κει ξεκινά το μπέρδεμα. Είμαστε σε διασταύρωση, τρεις μηχανές μπροστά, ανάβει το φανάρι και ξεκινά ο πρώτος αναβάτης. Ξαφνικά έρχεται αστικό καρφωτό, με επιβάτες μέσα, παραβιάζει τον ερυθρό και ο αναβάτης, κυριολεκτικά στον πόντο, στρίβει τη μηχανή δεξιά και δεν συμβαίνει τίποτα. Ναι, έχεις δίκιο δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει τον αναβάτη ο οδηγός του αστικού αν και γνώριζε ότι η συμπεριφορά του θα μπορούσε να προκαλέσει ατύχημα. Θα μπορούσε απλά να πατήσει απότομα το φρένο ή να κάνει ελιγμό να αποφύγει τη σύγκρουση και να σκοτωθεί κάποιος επιβάτης. Νομικά αυτό μπορεί να ορίζεται ως αμέλεια αλλά στο μυαλό του καθενός μας όχι.

Και πώς οριζεται η αμελεια δηλαδη στο μυαλο σας?

Αυτο που μου περιεγραψες ειναι ο ορισμος της αμελειας.

Δηλαδη εσεις πιστευετε οτι η αμελεια ειναι τι?
 

grgiannis@

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2020
Μηνύματα
9
Like
10
Πόντοι
0
:think: :think:απ'οτι καταλαβα εφταιγε  το παλικαρι που οδηγουσε μηχανή .
αν οδηγουσε ένα κουβα με τέσσερις ροδες ολλα μελι γαλα
ΠΑΙΔΕΙΑ είναι να μαθουμε και στα παιδια μας να σεβονται και αυτους που οδηγουν δίτροχα  
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Μαλλον εχετε μπερδευτει λιγακι, να ξεκαθαρισουμε κατι.

Το προβλημα σας προφανως δεν ειναι αν το αδικημα ειναι εξ αμελειας.
Ειναι η μικρη ποινη που προβλεπεται στην περιπτωση της αμελειας.

Μπερδευεστε καποιοι ας πουμε και λετε "να θεωρηθει αδικημα απο δολο". Μα δεν ειναι δυνατον με νομο να αλλαζει η εννοια της αμελειας, αναλογως την βαρυτητα του αποτελεσματος.

Υποθετω λοιπον οτι αν αυριο η ανθρωποκτονια απο αμελεια σε τροχαιο προβλεπει υποχρεωτικη προφυλακιση και ποινή 15-20 χρονια χωρις αναστολη, κανενας σας δεν θα ειχε προβλημα με τον χαρακτηρισμο της πραξης ως "εξ αμελειας".

Αρα εσφαλμενα το εντοπιζετε στον ορισμό της "αμελειας" ενω προφανως αυτο που θελετε να κατακρινετε ειναι η χαμηλη ποινή της.
 

Antebellum

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.089
Like
489
Πόντοι
36
Δε νομίζω οτι καλύπτεται από κάπου, ειδικά αν μιλάμε για ΙΧ, για περιπολικά-ασθενοφόρα-πυροσβεστικά δεν ξέρω.

Ειδικά όταν λέτε οτι πρέπει να αλλάξει ο νόμος να θεωρείται έγκλημα με πρόθεση και δόλο.


ΑΛΛΟ Η ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ, το ξεκαθαρίζω.

ΚΟΚ (αρθρο 44) ->

"Αν η ειδοποίηση για την κίνηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης ή οχημάτων με τα οποία μεταφέρονται πρόσωπα, που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας, δίνεται με τις ειδικές συσκευές προειδοποίησης και δεν δημιουργείται κίνδυνος για τους λοιπούς χρήστες της οδού οι οδηγοί των οχημάτων αυτών δεν υποχρεούνται να τηρήσουν τις διατάξεις των άρθρων 12 έως 43 του παρόντος Κώδικα. Δεν μπορούν όμως να διέρχονται αντίθετα στους μονόδρομους ή να μη συμμορφώνονται στα σήματα που δίνουν οι τροχονόμοι. "

Δε χρειαζεται να θεωρειται με προθεση η δολο. Μπορει να θεσπιστει μια αλλη κατηγορια ανθρωποκτονιας ειδικα για αυτες τις περιπτωσεις, μεθη, επικινδυνη οδηγηση κλπ.

Βαλε και στην περιπτωση που εγκαταληψεις θυμα να θεωρεισαι μεθυσμενος de facto και να δικαζεσαι σαν να ησουν μεθυσμενος (10 χρονια + φυλακη ας πουμε) και σου λεω εγω αν θα ξαναδεις καγκουρες να εξαφανιζονται.

Ετσι οπως ειναι τωρα ειναι ηλιθιο. Αν ο τυπος καθοταν εκει, ενα βραδυ κρατητηριο. Απο τη στιγμη που εφυγε δε παθαινει τιποτα, και να καταδικαστει για την εγκαταλειψη η ποινη ειναι εξαγορασιμη. Εχει κιντρο δηλαδη να σηκωθει και να φυγει.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
ΚΟΚ (αρθρο 44) ->

"Αν η ειδοποίηση για την κίνηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης ή οχημάτων με τα οποία μεταφέρονται πρόσωπα, που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας, δίνεται με τις ειδικές συσκευές προειδοποίησης και [size=20pt]δεν δημιουργείται κίνδυνος για τους λοιπούς χρήστες της οδού [/size]οι οδηγοί των οχημάτων αυτών δεν υποχρεούνται να τηρήσουν τις διατάξεις των άρθρων 12 έως 43 του παρόντος Κώδικα. Δεν μπορούν όμως να διέρχονται αντίθετα στους μονόδρομους ή να μη συμμορφώνονται στα σήματα που δίνουν οι τροχονόμοι. "

Δε χρειαζεται να θεωρειται με προθεση η δολο. Μπορει να θεσπιστει μια αλλη κατηγορια ανθρωποκτονιας ειδικα για αυτες τις περιπτωσεις, μεθη, επικινδυνη οδηγηση κλπ.

Βαλε και στην περιπτωση που εγκαταληψεις θυμα να θεωρεισαι μεθυσμενος de facto και να δικαζεσαι σαν να ησουν μεθυσμενος (10 χρονια + φυλακη ας πουμε) και σου λεω εγω αν θα ξαναδεις καγκουρες να εξαφανιζονται.

Ετσι οπως ειναι τωρα ειναι ηλιθιο. Αν ο τυπος καθοταν εκει, ενα βραδυ κρατητηριο. Απο τη στιγμη που εφυγε δε παθαινει τιποτα, και να καταδικαστει για την εγκαταλειψη η ποινη ειναι εξαγορασιμη. Εχει κιντρο δηλαδη να σηκωθει και να φυγει.

Τωρα δεν λεγαμε οτι το να περνας με κοκκινο ειναι εξ ορισμου επικινδυνο για τους λοιπους χρηστες? Αν περναει ασθενοφορο δηλαδη ΔΕΝ ειναι?
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Χαχαχαχα εδω σε εχω.

Για πες μου με βαση ποια διαταξη προβλεπεται οτι το ασθενοφορο μπορει να περναει με κοκκινο?

Μα δεν ειπα οτι μπορουν να περναν με κοκκινο ! Ειπα ομως οτι οι αλλοι οδηγοι οφειλουν να ανοιγουν δρομο, επομενως και πρασινο να εχει οφειλει να αφησει το οχημα εκτακτου αναγκης να περασει.
Αν παραβιασει σηματοδοτη το πληρωμα και τεθει σε κινδυνο αλλη ζωη, θα φερει την ευθυνη και το πληρωμα. Δε ξερω αν υπαρχουν διαταξεις που επιτρεπουν ρητα παραβιαση σηματοδοτη.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Μα δεν ειπα οτι μπορουν να περναν με κοκκινο ! Ειπα ομως οτι οι αλλοι οδηγοι οφειλουν να ανοιγουν δρομο, επομενως και πρασινο να εχει οφειλει να αφησει το οχημα εκτακτου αναγκης να περασει.
Αν παραβιασει σηματοδοτη το πληρωμα και τεθει σε κινδυνο αλλη ζωη, θα φερει την ευθυνη και το πληρωμα. Δε ξερω αν υπαρχουν διαταξεις που επιτρεπουν ρητα παραβιαση σηματοδοτη.
Ισχυει αυτο που λεει ο Antebellum αλλά πραγματικα εχω τυχει σε περιπτωση που ασθενοφορο περασε με κοκκινο, με αναμμενο τον φαρο και θεωρηθηκε αποκλειστικα υπαιτιος ο οδηγος του ασθενοφορου.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.450
Like
23.247
Πόντοι
5.506
ΚΟΚ (αρθρο 44) ->

"Αν η ειδοποίηση για την κίνηση των οχημάτων άμεσης ανάγκης ή οχημάτων με τα οποία μεταφέρονται πρόσωπα, που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας, δίνεται με τις ειδικές συσκευές προειδοποίησης [size=20pt]και δεν δημιουργείται κίνδυνος για τους λοιπούς χρήστες της οδού[/size] οι οδηγοί των οχημάτων αυτών δεν υποχρεούνται να τηρήσουν τις διατάξεις των άρθρων 12 έως 43 του παρόντος Κώδικα. Δεν μπορούν όμως να διέρχονται αντίθετα στους μονόδρομους ή να μη συμμορφώνονται στα σήματα που δίνουν οι τροχονόμοι. "

Δε χρειαζεται να θεωρειται με προθεση η δολο. Μπορει να θεσπιστει μια αλλη κατηγορια ανθρωποκτονιας ειδικα για αυτες τις περιπτωσεις, μεθη, επικινδυνη οδηγηση κλπ.

Βαλε και στην περιπτωση που εγκαταληψεις θυμα να θεωρεισαι μεθυσμενος de facto και να δικαζεσαι σαν να ησουν μεθυσμενος (10 χρονια + φυλακη ας πουμε) και σου λεω εγω αν θα ξαναδεις καγκουρες να εξαφανιζονται.

Ετσι οπως ειναι τωρα ειναι ηλιθιο. Αν ο τυπος καθοταν εκει, ενα βραδυ κρατητηριο. Απο τη στιγμη που εφυγε δε παθαινει τιποτα, και να καταδικαστει για την εγκαταλειψη η ποινη ειναι εξαγορασιμη. Εχει κιντρο δηλαδη να σηκωθει και να φυγει.


Αυτό το διάβασες;
 

Antebellum

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.089
Like
489
Πόντοι
36
Τωρα δεν λεγαμε οτι το να περνας με κοκκινο ειναι εξ ορισμου επικινδυνο για τους λοιπους χρηστες? Αν περναει ασθενοφορο δηλαδη ΔΕΝ ειναι?

το ασθενοφορο εχει φαρο και ηχητικη προειδοποιηση, τα οποια προειδοποιουν τους γυρω (και αυτους στο πρασινο του φαναριου) να ανοιξουν δρομο. Και δε περναει σαν να μην υπαρχει φαναρι, ελεγχει.

πιανεστε απο χαζολεπτομεριες, σα να μη ζειτε στον πραγματικο κοσμο ...
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Μαλλον εχετε μπερδευτει λιγακι, να ξεκαθαρισουμε κατι.

Το προβλημα σας προφανως δεν ειναι αν το αδικημα ειναι εξ αμελειας.
Ειναι η μικρη ποινη που προβλεπεται στην περιπτωση της αμελειας.

Μπερδευεστε καποιοι ας πουμε και λετε "να θεωρηθει αδικημα απο δολο". Μα δεν ειναι δυνατον με νομο να αλλαζει η εννοια της αμελειας, αναλογως την βαρυτητα του αποτελεσματος.

Υποθετω λοιπον οτι αν αυριο η ανθρωποκτονια απο αμελεια σε τροχαιο προβλεπει υποχρεωτικη προφυλακιση και ποινή 15-20 χρονια χωρις αναστολη, κανενας σας δεν θα ειχε προβλημα με τον χαρακτηρισμο της πραξης ως "εξ αμελειας".

Αρα εσφαλμενα το εντοπιζετε στον ορισμό της "αμελειας" ενω προφανως αυτο που θελετε να κατακρινετε ειναι η χαμηλη ποινή της.

Προσωπικα εγω στην επιχειρηματολογια μου, διαχωριζω την αμελεια και καλως να ειναι μικρες οι ποινες λογω αμελειας, απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις μεθης και κοκκινου σηματοδοτη, που δε μπορω να αντιληφθω πως κατατασονται ως "αμελεια".
Εμπροθετα τελειως καποιος τα κανει.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.450
Like
23.247
Πόντοι
5.506
Προσωπικα εγω στην επιχειρηματολογια μου, διαχωριζω την αμελεια και καλως να ειναι μικρες οι ποινες λογω αμελειας, απο τις συγκεκριμενες περιπτωσεις μεθης και κοκκινου σηματοδοτη, που δε μπορω να αντιληφθω πως κατατασονται ως "αμελεια".
Εμπροθετα τελειως καποιος τα κανει.


Άλλο παράδειγμα, για κάποιον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μηχανικό λόγο έχουν σπάσει τα φρένα σου και δε σταματάς με τίποτα, υπάρχει ΠΡΟΘΕΣΗ;
 

harvardiotis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2019
Μηνύματα
320
Κριτικές
3
Like
151
Πόντοι
281
είδα τον πατέρα σήμερα να μιλάει και στεναχωρήθηκα αρκετα
τους ξεκωλιασε ο τύπος ασχημα
επειδή ο οδηγός ήτανε πιωμα είμαι σίγουρος ότι το όλο σκηνικό να σηκωθεί να φύγει και τι να κάνει είναι όλα από την γκομενα δικηγόρο που είχε στο αμάξι
αυτή 100% του είπε ακριβώς πως να πραξουνε και για αυτό και εμφανίστηκε στο τμήμα 3-4 μέρες μετά
ήξερε ακριβώς πως να το χειριστεί
μπορεί ακόμα και η ίδια να του είπε να μην καλέσουνε βοήθεια γιατί θα μπλέξουνε

όπως και να έχει τους γαμησε άσχημα ο τυπος
πριν λίγο πέρασα πάλι από το σημείο εκεί γιατί περνάω καθημερινά και τα γνωστα
τρέχανε λες και τους είχανε γαμησει την μάνα
πίστα κανονική
τυφλά να εχουνε οι πίστες της φόρμουλα 1

εγώ ακόμα αναρωτιέμαι γιατί δεν υπάρχει Έλληνας οδηγός στην F1 ?
και θα είχε ξεσκιστεί στο τάλιρο έτσι όπως τρέχουμε και γουστάρουμε την ταχύτητα και ασφάλεια και ολα
εδώ και τρέχουμε και σκοτωνόμαστε και άφραγκοι ειμαστε

τι γίνεται ρε μαλακές ???
 

Antebellum

Μέλος
Εγγρ.
31 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.089
Like
489
Πόντοι
36
Ισχυει αυτο που λεει ο Antebellum αλλά πραγματικα εχω τυχει σε περιπτωση που ασθενοφορο περασε με κοκκινο, με αναμμενο τον φαρο και θεωρηθηκε αποκλειστικα υπαιτιος ο οδηγος του ασθενοφορου.

καλα, οι δικαστες στην Ελλαδα ειναι λιγο γκαου. Δε μου κανει εντυπωση. Τις προαλλες διαβαζα οτι ελληνες δικαστες επιδικαζαν αγωγες για αποζημιωση δικηγορου εναντια σε νοσοκομειο (το οποιο αντιπροσωπευε ο ιδιος δικηγορος)

Σα να λεμε ο δικηγορος του ΚΑΤ Γιαννης εκανε αγωγη στο ΚΑΤ και το τζιμανι ο δικαστης του δινε αποζημιωση.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.279
Πόντοι
8.006
Άλλο παράδειγμα, για κάποιον ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μηχανικό λόγο έχουν σπάσει τα φρένα σου και δε σταματάς με τίποτα, υπάρχει ΠΡΟΘΕΣΗ;
Σε εχω κι εσενα τύπε

Ξερω περιπτωση που ατυχημα προηλθε απο τεχνικο αιτιο (εσκασε το λαστιχο και χαθηκε ο ελεγχος). Παλι ο οδηγος θεωρηθηκε υπαιτιος, επειδη οφειλει να τηρει το οχημα σε καλη κατασταση
 

Chevalier Fidèle

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Ιαν 2007
Μηνύματα
21.594
Κριτικές
1
Like
304
Πόντοι
386
Ισχυει αυτο που λεει ο Antebellum αλλά πραγματικα εχω τυχει σε περιπτωση που ασθενοφορο περασε με κοκκινο, με αναμμενο τον φαρο και θεωρηθηκε αποκλειστικα υπαιτιος ο οδηγος του ασθενοφορου.

Δεν το επιτρεπει ο ΚΟΚ, αλλα υπαρχει προειδοποιηση, στα αλλα οχηματα και οι οδηγοι δε πανε να περασουν εν αγνοια τους οτι ενα αλλο οχημα παει να τους σκοτωσει.
Επισης υπαρχει η υποχρεωση των οδηγων να ανοιγουν δρομο για να περασει το οχημα εκτακτου αναγκης. Εαν δηλαδη εχει πρασινο ενας οδηγος σημαινει οτι μπορει να κινηθει το οχημα του σωστα. Αν δεν υπηρχε κανενα φαναρι ,παλι σημαινει οτι μπορει να κινηθει, εαν ομως εμποδιζει το δρομο στο οχημα εκτακυο αναγκης, οφειλει να του ανοιξει δρομο.
Επομενως και πρασινο να υ παρχει, αν δει οτι περνα οχημα εκτακτου αναγκης, ανεξαρτητα απο ποια κατευθυνση αυτο ερχεται, δεν οφειλει να του αφησει ανοιχτο το δρομο?
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Μαλλον εχετε μπερδευτει λιγακι, να ξεκαθαρισουμε κατι.

Το προβλημα σας προφανως δεν ειναι αν το αδικημα ειναι εξ αμελειας.
Ειναι η μικρη ποινη που προβλεπεται στην περιπτωση της αμελειας.

Μπερδευεστε καποιοι ας πουμε και λετε "να θεωρηθει αδικημα απο δολο". Μα δεν ειναι δυνατον με νομο να αλλαζει η εννοια της αμελειας, αναλογως την βαρυτητα του αποτελεσματος.

Υποθετω λοιπον οτι αν αυριο η ανθρωποκτονια απο αμελεια σε τροχαιο προβλεπει υποχρεωτικη προφυλακιση και ποινή 15-20 χρονια χωρις αναστολη, κανενας σας δεν θα ειχε προβλημα με τον χαρακτηρισμο της πραξης ως "εξ αμελειας".

Αρα εσφαλμενα το εντοπιζετε στον ορισμό της "αμελειας" ενω προφανως αυτο που θελετε να κατακρινετε ειναι η χαμηλη ποινή της.
Δεν ξέρω πως θα μπορούσε να ορισθεί. Το να ανοίξεις μια λακκούβα σε ενα έργο στο πεζοδρόμιο και να πέσω να σπάσω το πόδι μου επειδή δεν έβαλες σήμανση, οκ είναι αμέλεια. Το να πίνεις όμως ή να κάνεις χρήση ουσιών και να οδηγείς με ταχύτητα, το να παραβιάζεις σηματοδότη, να κάνεις κόντρες σε αστικό ιστό δεν είναι αμέλεια. Συνειδητά επικίνδυνη συμπεριφορά είναι. Για τους νομικούς μπορεί να είναι αλλιώς. Αυτό που λες με τη διαφοροποίηση των ποινών ίσως να είναι το πλέον κατάλληλο για τέτοιες περιπτώσεις.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom