Νέα

Το δράμα του Γκλέτσος!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIVIL111
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 61K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Αυτό το είπαν και οι λυριντζής - οικονόμου στον Γκλέτσο, λες και φταίει αυτός ή η δημοτική αρχή γενικά που οι ιδιοκτήτες κατέθεσαν (ορθότατα κατά πάσα πιθανότητα) τις προσφυγές (μιας και το δικαστήριο τους δικαίωσε και υπερτριπλασίασε το αντίτιμο της απαλλοτρίωσης). Στην τελική, ευθύνη της εταιρίας είναι που δεν παραδόθηκε ο παράδρομος, ενώ άνοιξε τα διόδια. Ή το ανάποδο, ευθύνη της εταιρίας είναι που άνοιξε τα διόδια ενώ δεν είχε παραδώσει τον παράδρομο. Γιατί τελικά το πουστριλίκι πάει σύννεφο: η εταιρία δεν ήθελε να πληρώσει το καπέλο (το οποίο βέβαια θα μπορούσε να αναζητήσει πίσω δικαστικά) και πάγωσε τις δικές τις υποχρεώσεις, τα διόδια όμως οι μουζίκοι πρέπει να τα πληρώνουν κανονικά. Μπίζνες ιν Γκρις, μιας και σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα, θα είχε το ίδιο το κράτος ξηλώσει τους σταθμούς και δεν θα χρειάζονταν οι ταρζανιές του Γκλέτσου.  

εδώ έχεις λάθος.. ευθύνη του δημοσίου είναι που δεν παραδόθηκε ο παράδρομος διότι αυτό τον κατασκευάζει και τον συντηρεί...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
@tramountana
Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία σου. Επειδή, όμως, κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ σημαντική και ουσιαστική για τη συγκεκριμένη περίπτωση και δεδομένου ότι δεν αναφέρθηκε σε κάτι σχετικό ο Ανώτατος Άρχων της Στυλίδας, επίτρεψέ μου να την αμφισβητήσω.. :grin:

δες εδώ...

Αυτό το είπαν και οι λυριντζής - οικονόμου στον Γκλέτσο, λες και φταίει αυτός ή η δημοτική αρχή γενικά που οι ιδιοκτήτες κατέθεσαν (ορθότατα κατά πάσα πιθανότητα) τις προσφυγές (μιας και το δικαστήριο τους δικαίωσε και υπερτριπλασίασε το αντίτιμο της απαλλοτρίωσης). Στην τελική, ευθύνη της εταιρίας είναι που δεν παραδόθηκε ο παράδρομος, ενώ άνοιξε τα διόδια. Ή το ανάποδο, ευθύνη της εταιρίας είναι που άνοιξε τα διόδια ενώ δεν είχε παραδώσει τον παράδρομο. Γιατί τελικά το πουστριλίκι πάει σύννεφο: η εταιρία δεν ήθελε να πληρώσει το καπέλο (το οποίο βέβαια θα μπορούσε να αναζητήσει πίσω δικαστικά) και πάγωσε τις δικές τις υποχρεώσεις, τα διόδια όμως οι μουζίκοι πρέπει να τα πληρώνουν κανονικά. Μπίζνες ιν Γκρις, μιας και σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα, θα είχε το ίδιο το κράτος ξηλώσει τους σταθμούς και δεν θα χρειάζονταν οι ταρζανιές του Γκλέτσου. 
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
25.734
Like
12.532
Πόντοι
2.606
και μονο που κουβεντιαζει μαζι τους γινεται ενα ....ουσιαστικα παιζει το παιχνιδι τους που δεν ειναι αλλο απο τον αποπροσανατολισμο της κοινης γνωμης....ξηλωσετα ρε μεγαλε τα μπουρδελα και μη δινεις λογο σε κανενα μουνοπανο ουτε δηλωσεις του τυπου εκτελεστε με -σκιστε με -πετατε με στα βραχια -ειμαστε οι νεοι 300 και αλλα...αυτα ειναι ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥΣ.Κανε τον αγωνα σου και γραφτους και στα αρχιδια σου.....
 

Επισκέπτης
και μονο που κουβεντιαζει μαζι τους γινεται ενα ....ουσιαστικα παιζει το παιχνιδι τους που δεν ειναι αλλο απο τον αποπροσανατολισμο της κοινης γνωμης....ξηλωσετα ρε μεγαλε τα μπουρδελα και μη δινεις λογο σε κανενα μουνοπανο ουτε δηλωσεις του τυπου εκτελεστε με -σκιστε με -πετατε με στα βραχια -ειμαστε οι νεοι 300 και αλλα...αυτα ειναι ΝΕΡΟ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥΣ.Κανε τον αγωνα σου και γραφτους και στα αρχιδια σου.....
o ανθρωπος ειναι απλα φιγουρατζης η κριση τον εξελεξε και την αναστατωση-αγανακτηση εκμεταλλευεται για να ακουγεται το ονομα του
 

bosikos

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2011
Μηνύματα
287
Like
0
Πόντοι
1
Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία... guess who and when ... :pipa1: :kissass: :fuck1:
 

streetwalker

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2007
Μηνύματα
8.757
Κριτικές
3
Like
201
Πόντοι
66
αποσπάσματα από εφημερίδες κατά καιρούς..

Όχι διότι όλοι στο κίνημα των διοδίων αναφέρουν ότι οι παράδρομοι είναι υποχρέωση της εταιρίας που εγκαθιστά τα διόδια και όχι του κράτους (που δεν εισπράττει). Και ότι ο εργολάβος είχε υποχρέωση να εκδώσει ελευθέρας μέχρι την αποπεράτωση τους, τις οποίες εν προκειμένω ανακάλεσε στην ζούλα και ενώ ο Ρέππας ψώλαρε ασυστόλως.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Όχι διότι όλοι στο κίνημα των διοδίων αναφέρουν ότι οι παράδρομοι είναι υποχρέωση της εταιρίας που εγκαθιστά τα διόδια και όχι του κράτους (που δεν εισπράττει). Και ότι ο εργολάβος είχε υποχρέωση να εκδώσει ελευθέρας μέχρι την αποπεράτωση τους, τις οποίες εν προκειμένω ανακάλεσε στην ζούλα και ενώ ο Ρέππας ψώλαρε ασυστόλως.

πιθανόν.. δεν βάζω και το χερι μου στην φωτια....
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
πιθανόν.. δεν βάζω και το χερι μου στην φωτια....

Και πολύ καλά κάνεις....  :sunglasses:

Να ξέρετε και κάτι άλλο.
Αυτή τη στιγμή στα εργα των αυτοκινητοδρόμων δεν υπάρχει κανένας έλεγχος από το κράτος.
Υπάρχει ένας (ιδιωτικός) ανεξάρτητος φορέας που ελέγχει αν έχουν γίνει τα έργα και δίνει το ΟΚ να πληρωθεί η κρατική συμμετοχή.
Εχουν πληρωθεί πολλά έργα, ως ολοκληρωμένα, χωρίς να έχει πέσει ακόμα ούτε μια τσαπιά....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Όχι διότι όλοι στο κίνημα των διοδίων αναφέρουν ότι οι παράδρομοι είναι υποχρέωση της εταιρίας που εγκαθιστά τα διόδια και όχι του κράτους (που δεν εισπράττει). Και ότι ο εργολάβος είχε υποχρέωση να εκδώσει ελευθέρας μέχρι την αποπεράτωση τους, τις οποίες εν προκειμένω ανακάλεσε στην ζούλα και ενώ ο Ρέππας ψώλαρε ασυστόλως.

πάντως την σύμβαση παραχώρησης μπορείς να την βρείς εδώ

 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
426
Πόντοι
3.595
Ποιος Χιώτης ρε παιδιά.....

Οι "δημοσιογράφοι" στην Ελλάδα έχουν καταθέσει προ πολλού την δημοσιογραφική τους ταυτότητα

Πλήρως εξαρτημένοι από κάθε λογής συμφέροντα....

Η παλιά έννοια του δημοσιογράφου που θα ψάξει,θα αποκαλύψει,θα βγάλει στην φόρα έχει εξαφανιστεί στην Ελλάδα

Υπάρχει δημοισογράφος Τσίμας(φερέφωνο τοπυ ΠΑΣΟΚ κρυμμένο πίσω από ένα ψευτοαριστερό παρελθόν)?Τρέμη?Καψής?Χατζηνικολάου,που γλύφει μέρα νύχτα μέρα Παπανδρέου και τράπεζες,επειδή χρωστάει το Αλτερ τα μαλλιοκέφαλά του?

Να πάρεις εφημερίδα να διαβάσεις τί?Αργυρώνητες πένες τύπου Χιώτη,Δανίκα και Παπαχρήστου?

Ελάχιστες πένες έχουν απομείνει πχ Στάθης,Κώστας Ιορδανίδης από Καθημερινή.....

Εδώ αυτός που ζει μέσα στην χλιδή ειρωνεύεται κατάμουτρα τον πεινασμένο των 500 ευρώ λέγοντας τον κορπίτη,κορπόσκυλο,άχρηστο,αντιπαραγωγικό και δεν κουνιέται φύλλο.....

ΥΓ ΝΑ ΕΛΕΓΕ ΠΧ Ο ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ κοπρίτες τους υπαλλήλους............ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ???????

ΠΩ ΠΩ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ......Ανατριχιάζω με το τί θα γινότανε.........
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
γιατι το γαμημενο το κ.κ.ε πρεπει να καπελωνει οποιαδηποτε πρωτοβουλια πολιτων;;; τι σκατα δουλεια εχει το παμε με το ΄'' κινημα των διοδιων'';;;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Όχι διότι όλοι στο κίνημα των διοδίων αναφέρουν ότι οι παράδρομοι είναι υποχρέωση της εταιρίας που εγκαθιστά τα διόδια και όχι του κράτους (που δεν εισπράττει). Και ότι ο εργολάβος είχε υποχρέωση να εκδώσει ελευθέρας μέχρι την αποπεράτωση τους, τις οποίες εν προκειμένω ανακάλεσε στην ζούλα και ενώ ο Ρέππας ψώλαρε ασυστόλως.

πάντως κατέβασα την σύμβαση και με μια γρήγορη ματιά δεν βλέπω πουθενά να υπάρχει όρος για παράπλευρους δρόμους...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
γιατι το γαμημενο το κ.κ.ε πρεπει να καπελωνει οποιαδηποτε πρωτοβουλια πολιτων;;; τι σκατα δουλεια εχει το παμε με το ΄'' κινημα των διοδιων'';;;

ειδικότης του...
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
«Ναρκοθετημένα» εξ αρχής αποδεικνύονται τα έργα στους πέντε αυτοκινητόδρομους, με τις συμβάσεις του 2007 να προκαλούν κομφούζιο ευθυνών, από το οποίο σπεύδουν να επωφεληθούν εργολάβοι, τράπεζες και Δημόσιο, προσπαθώντας ο καθένας να φορτώσει στους άλλους το «μουτζούρη».
Ετοιμοι να εγκαταλείψουν τα εργοτάξια εμφανίζονται οι κατασκευαστές, επικαλούμενοι καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις, τις αρχαιολογικές ανασκαφές, τις μετατοπίσεις Στο μέτωπο έχουν προσχωρήσει και οι τράπεζες, που προβάλλουν ως επιχείρημα τη μείωση της κυκλοφορίας στους εθνικούς δρόμους λόγω της οικονομικής κρίσης κατά 10 έως και 20% ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο, με βάση την οποία χαρακτηρίζουν επισφαλή τη χορήγηση των υπολειπόμενων δανείων προς τους εργολάβους. Να σημειωθεί, πάντως, ότι δεν υπάρχει κρατικός φορέας ελέγχου των διοδίων και εξετάζεται να επανασυσταθεί το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, που είχε καταργηθεί το 2007, το οποίο θα ελέγχει το σύνολο των αυτοκινητόδρομων της χώρας (Εγνατία, Αττική οδός κ.λπ.).
των δικτύων κοινής ωφέλειας και τις εμπλοκές σε τμήματα που παρουσιάζουν αυξημένο οικολογικό ενδιαφέρον (Καϊάφας, περιοχή προστασίας αρκούδας κ.λπ.). Ποντάρουν σε προβλέψεις των συμβάσεων και διεκδικούν ρήτρες σε βάρος του Δημοσίου, συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ.
Το υπουργείο Υποδομών έχει ξεκινήσει διαπραγματεύσεις, οι οποίες ανανέμεται να ολοκληρωθούν τον Φεβρουάριο. Αριστα ενημερωμένη πηγή δεν απέκλεισε να φτάσουν έως την ακύρωση των συμβάσεων και την ολοκλήρωση των αυτοκινητόδρομων με το σύστημα των κλασικών δημόσιων έργων.
Αλλωστε οι συμβάσεις προβλέπουν, εκτός από τη δημόσια συμβολή, ιδιαίτερα υψηλή επιδότηση των εργολάβων για δύο αυτοκινητόδρομους που θεωρείται βέβαιο ότι θα έχουν χαμηλό κυκλοφοριακό φόρτο. Πρόκειται για την Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, με διακλάδωση προς Σπάρτη, και τον Ε-65 που ενώνει απευθείας τη Λαμία με την Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Μάλιστα, στην πρώτη περίπτωση τα έργα στο βασικό άξονα αναμένεται να ολοκληρωθούν στα τέλη του 2011 και θα απομένει το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη, που δεν προβλέπεται να έχει υψηλή κυκλοφορία.
Η εξαίρεσή του από τον υπόλοιπο αυτοκινητόδρομο θα επιτρέψει την κατασκευή του ως δημόσιο έργο και θα απαλλάξει τον εθνικό κορβανά από την επιδότηση.
Προς το παρόν, πάντως, έχει προωθήσει τροπολογία που θεσπίζει ότι το Δημόσιο μπορεί να καταβάλει στους εργολάβους την κρατική συμμετοχή χωρίς να συνδέεται με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων, αποδεχόμενο εμμέσως τις αστοχίες των συμβάσεων. Ανεξάρτητα από την έκβαση των διαπραγματεύσεων, πρέπει να θεωρείται δεδομένη η μείωση των τιμών στα διόδια και η επιμήκυνση του χρόνου ολοκλήρωσης των έργων. Με το σημερινό σύστημα κατασκευής των έργων με τις συμβάσεις παραχώρησης, αυτό θα επιτευχθεί με παράταση του χρόνου εκχώρησης της εκμετάλλευσης των αυτοκινητόδρομων στα 35 χρόνια, έναντι 30 που προβλέπουν οι συμβάσεις.


Τριπλή αστοχία
Αμεσος στόχος του υπουργείου είναι να συμμαζέψει τις τρεις βασικές αστοχίες των συμβάσεων:
ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ. Στα τέλη του 2010 και η παραχώρηση των εκτάσεων για την κατασκευή των έργων μόλις ξεπέρασε το 55%. Είναι ενδεικτικό ότι το νέο τμήμα που παρακάμπτει τις επικίνδυνες στροφές της Υλίκης δεν μπορεί να δοθεί στην κυκλοφορία, γιατί αντιδρά ένας ιδιοκτήτης και έχει μπλοκάρει την κατασκευή του τελευταίου χιλιομέτρου. Οι συμβάσεις ορίζουν σαφώς ότι έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί μέσα σε δώδεκα μήνες από την έναρξη του χρόνου παραχώρησης, που σημαίνει ώς το καλοκαίρι του 2009. Γνώστης του θέματος μας αποκάλυψε ότι έως τότε δεν είχε οριστεί ούτε η πρώτη δικάσιμος για τον ορισμό της τιμής απαλλοτρίωσης. Το τελευταίο διάστημα έχουν επισπευσθεί οι διαδικασίες και, με σύστημα fast track ανάλογο με αυτό που ίσχυσε για τα ολουμπιακά έργα, όλοι οι χώροι θα παραδοθούν ώς το τέλος του 2011. Το κόστος των απαλλοτριώσεων υπολογίζεται σε 500 εκατ. ευρώ.


ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ. Οι συμβάσεις ορίζουν ότι σε περιοχές που αναμένεται να υπάρχουν σημαντικά ευρήματα, οι ανασκαφές θα ολοκληρώνονται μέσα σε έξι μήνες. Είναι χρόνος που δεν έχει σχέση με την ελληνική πραγματικότητα. Είναι ενδεικτικό ότι στην αρχαία Κόρινθο οι εργασίες διήρκεσαν πάνω από δύο χρόνια και ο δρόμος, που με τη σύμβαση έπρεπε να λειτουργεί από τα μέσα του 2010, δεν μπορεί να λειτουργήσει ούτε καν ως εργοτάξιο. Εχουν προχωρήσει οι συνομιλίες με το υπουργείο Πολιτισμού για να υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας και να ολοκληρώνονται οι εργασίες σε εύλογο χρονικό διάστημα.


ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ. Χωρίς να ρωτηθούν, δήμοι και δημόσιοι οργανισμοί επωμίστηκαν, με το νόμο, το κόστος της μετατόπισης δικτύων, κυρίως ύδρευσης και φωτισμού. Ως τώρα οι εργολάβοι έχουν πληρώσει για τα δίκτυα ύδρευσης των δήμων, που δεν έχουν σημαντικό κόστος. Τα πράγματα δυσκολεύουν με τους πυλώνες υψηλής τάσης της ΔΕΗ, που μπλοκάρουν τα έργα στην Κορίνθου-Πάτρας και στην Ιόνια οδό κοντά στα Γιάννενα. Το κόστος μετατόπισης ανέρχεται σε 60.000 ευρώ για κάθε πυλώνα και υπολογίζεται ότι ξεπερνούν τους 25. Μάλιστα, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν έχει ακόμη απαλλοτριωθεί ο νέος χώρος. Η ΔΕΗ έχει διαμηνύσει ότι είναι εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο και δεν μπορεί να φορτώσει στους μετόχους έξοδα που δεν την αφορούν.


Τετραπλή εμπλοκή
Ο μεγάλος «πονοκέφαλος» στα έργα προέρχεται από τους κακούς σχεδιασμούς στους περισσότερους αυτοκινητόδρομους, που έχουν ως αποτέλεσμα την εμπλοκή των έργων σε τέσσερα σημεία:


ΚΑΪΑΦΑΣ. Τα έργα έχουν σταματήσει με παρέμβαση της Κομισιόν και του ΣτΕ σε μήκος 5 χλμ. ώστε να βρεθεί άλλη λύση για τη διέλευση των οχημάτων από τον προστατευόμενο βιότοπο. Με νέα απόφαση δόθηκε «απαγορευτικό» σε άλλα 20 χλμ. στην περιοχή της Ζαχάρως. Η πρόταση για ανατολική παράκαμψη συνεπάγεται αύξηση του κόστους κατά 100 εκατ. ευρώ. Δεν αποκλείεται η σύμβαση να περιοριστεί στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα και η υπόλοιπη διαδρομή ώς τον Πύργο και την Τσακώνα να προωθηθεί με χωριστό διαγωνισμό.




ΒΡΑΧΝΕΪΚΑ. Το κομμάτι των 12 χλμ. αμέσως μετά την Πάτρα διέρχεται μέσα από οικιστική περιοχή και έχει γίνει προσφυγή στο ΣτΕ ώστε να κατασκευαστεί σήραγγα.


ΚΛΟΚΟΒΑ. Πρόκειται για τμήμα 1,5 χλμ. στην Ιόνια οδό, στην Παλιοβούνα Αιτωλοακαρνανίας, κοντά στο Αντίρριο. Σε περίπτωση που το ΣτΕ απορρίψει τη σημερινή επιφανειακή διέλευση, η σήραγγα θα κοστίσει επιπλέον 100 εκατ. ευρώ.






ΑΡΚΟΥΔΑ. Για να προστευθεί το ενδιαίτημα της αρκούδας στο τελευταίο κομμάτι του Ε-65 κοντά στην Εγνατία, είχαν προβλεφθεί επιπλέον 120 εκατ. ευρώ. Το ΣτΕ έχει επιβάλει αναστολή έργων σε μήκος 25 χλμ. Να σημειωθεί ότι είναι τα μόνα διαθέσιμα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου, στο υπόλοιπο τμήμα μπορούν να προχωρήσουν τα έργα, αλλά έχουν γίνει ελάχιστες απαλλοτριώσεις. Με αυτή την εξέλιξη, το υπουργείο προσανατολίζεται σε νέα χάραξη, που είναι μικρότερη και μακριά από το βιότοπο της αρκούδας. Είναι η μόνη αλλαγή σε αυτοκινητόδρομο που θα φέρει μείωση του κόστους.






«Δημοπράτησαν παγιδευμένα έργα», δήλωσε στην «Ε» ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης και υποσχέθηκε ότι «η πολιτική ηγεσία θα δώσει μάχη για να υπερασπιστεί τους αυτοκινητόδρομους, να μειωθούν οι τιμές στα διόδια και ο αριθμός των σταθμών, που είναι πολύ πυκνοί». Παραδέχθηκε ότι τα διόδια είναι τσουχτερά λόγω του ότι το Δημόσιο θα εισπράττει από το 2014 έως το 2037 από 40 έως και 90% της τιμής. Εξαίρεση αποτελεί η Κορίνθου-Πατρών-Πύργου, στην οποία, άγνωστο για ποιους λόγους, το Δημόσιο θα αρχίσει να εισπράττει από το 2021. *






Η υποθαλάσσια έχει ακυρωθεί από το 2009!


Το έκτο από τα μεγάλα έργα των 9 δισ. ευρώ, η υποθαλάσσια αρτηρία της Θεσσαλονίκης, έχει ακυρωθεί από τις αρχές του 2009.


Ο ανάδοχος διεκδίκησε αποζημίωση 400 εκατ. ευρώ και το δικαστήριο του επιδίκασε 68 εκατ. ευρώ, σχεδόν όσα θα κατέβαλλε το Δημόσιο αν κατασκευαζόταν το έργο. Το ποσό θεωρήθηκε... μικρό και ο εργολάβος έχει ασκήσει έφεση. Προσφυγή κατέθεσε και το Δημόσιο, με στόχο τη μείωση της αποζημίωσης.
 

antipa

Μέλος
Εγγρ.
15 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.307
Like
2
Πόντοι
16
πάντως κατέβασα την σύμβαση και με μια γρήγορη ματιά δεν βλέπω πουθενά να υπάρχει όρος για παράπλευρους δρόμους...

Που τη βρηκες ρε τραμουντάνα τη συμβαση και πρόλαβες και τη διάβασες κιόλας???
Την είχαν μια μέρα σε μια εκπομπή και ήταν ένας ολόκληρος τόμος  :grin:

Μη δείτε να θίγεται κάνα μεγαλοσυμφέρον.
Αμέσως να τρέξετε να το υπερασπιστείτε  :uglystupid:
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Κινητοποίηση στα διόδια όλης της χώρας πραγματοποιεί σήμερα, Παρασκευή, το ΠΑΜΕ, καλώντας τους πολίτες να παλέψουν οργανωμένα για την κατάργηση των διοδίων.

Στην κινητοποίηση θα συμμετάσχουν μαζί με το ΠΑΜΕ, η Πανελλαδική Αντιμονοπωλιακή Συσπείρωση ΕΒΕ (ΠΑΣΕΒΕ), η Παναγροτική Αγωνιστική Συσπείρωση (ΠΑΣΥ), το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών (ΜΑΣ) και η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδος (ΟΓΕ).

«Έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε πανάκριβα. Είναι δικαίωμά μας και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχουμε δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους» αναφέρει το ΠΑΜΕ.

Την Κυριακή οι φορείς της Βορειοανατολικής Αττικής οργανώνουν στις 4 το απόγευμα αυτοκινητοπομπή 2.000 οχημάτων που θα περάσουν από τα διόδια Αφιδνών χωρίς να πληρώσουν. Η προσυνάντηση θα γίνει στο πάρκο Αφιδνών.

Εν τω μεταξύ, προσφυγή στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καταθέτουν σήμερα, Παρασκευή 10 εκπρόσωποι του Δήμου Ωρωπού, ζητώντας να μην αποστέλλονται προσωπικά στοιχεία ιδιοκτητών αυτοκινήτων που διέρχονται από τις εθνικές οδούς χωρίς να πληρώνουν διόδια, προκειμένου να ασκηθούν διώξεις εναντίον τους, όπως αναφέρει η «Ελευθεροτυπία».

Σε κείμενό τους, ο δήμαρχος Ωρωπού, Ι.Οικονομάκος, αντιδήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι επισημαίνουν ότι δεν προβλέπεται από τις συμβάσεις για τους αυτοκινητόδρομους η χρήση καμερών τους σταθμούς διοδίων που λειτουργούν με μπάρες. Επιτρέπεται μόνο σε περιπτώσεις που ισχύουν τα ηλεκτρονικά διόδια, τα οποία όμως δεν εφαρμόζονται.

Επίσης, δεν έχει ζητηθεί από τους εργολάβους δικαίωμα φωτογράφισης για τεκμηρίωση μη καταβολής διοδίων. Η κοινοπραξία έχει γνωστοποιήσει στην Αρχή τη λειτουργία κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης, αλλά επικαλείται τρεις λόγους που δεν έχουν σχέση με την είσπραξη διοδίων.

Αναφέρεται ότι δεν ελήφθησαν υπόψη παλαιότερες αποφάσεις και γνωμοδοτήσεις της Αρχής, σύμφωνα με τις οποίες απαιτείται ειδική νομοθεσία για τις κάμερες που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει.

Τονίζεται, τέλος, ότι χρειάζεται ειδική άδεια από την Αρχή για τη διατήρηση προσωπικών δεδομένων πάνω από 15 ημέρες.

Newsroom ΔΟΛ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom