Γαμώ τα πρέκια του Γκάμπα....
Που όσοι λένε ότι δεν πηδιόσαντε οι αρχαίοι εδώ μέσα πρέπει να θεωρηθούμε και δεκσοί και ζαβλαμάδες και αδώνηδες τηγκενωνία μου μέσα.
Ο ερωτας στην αρχαιότητα ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με τη σημερινή έννοια.
Πέραν ΙΣΩΣ του έρωτα του Αλκιβιάδη προς το Σωκράτη που ΠΙΘΑΝΟΝ να ήταν και σαρκικός τα άλλα ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΕΙΔΑΤΕ????
Μαλακες είναι αυτοί που τα ψάχνουνε ρε γαμώ την ψυχή μου???
Στο θέμα:
Το τι κάνει ο καθένας όταν του την πέφτει ένα γκομενάκι 15-16-17 χρονώνε είναι δικό ΤΟΥΣ θέμα. Άλλο ο βιασμός και η αποπλάνηση κι άλλο το μου τον έκανε ελικόπτερο κι επειδή είχα αγαμίες-μαύρες-μεθύσια-φίλους μαλάκες τελικά του τον κέρασα.
Το αν είναι αθώος ή ένοχος το καθορίζει ο νόμος. (αλήθεια, εγώ νομίζω ότι η σεξουαλική ενηλικίωση είναι στα 16. Αν ξέρει κάποιος ας μας διαφωτίσει...) Ο νόμος βέβαια το τι κάνει σωστά και τι λάθος είναι άλλη κουβέντα.... Εγώ μπορεί το πρώτο μου γαμήσι να το έριξα όταν ήμουν 14 σε 16άχρονη. Ήμουν νόμιμος ή παράνομος???? Ηθικός ή ανήθικος??? Κι αυτό μας πάει παρακάτω.....
Το περί νομίμου εξαρτάται ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ από το τι θα πράξει το μικράκι.... Αν τυχόν "δώσει" τον εραστή τότε ΜΟΝΟ υπάρχει θέμα... Καθ'ότι, και πάλι αν δεν κάνω λάθος (δεν είμαι και κοινωνικός λειτουργός) με τη συγκατάθεση του γονέα ένα κορίτσι μπορεί να παντρευτεί από πολύ μικρή ηλικία. Συνεπώς για ένα κάρο λόγους βλ. σύζυγος που ανέφερε κι ο Περσόνας, μπορεί να λυσάξει το μικρό και να αρχίσει τα κροκοδείλια....
Επειδή λοιπόν ο νόμος είναι νόμος, και ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με τη διακαιοσύνη most of the times, αδυνατεί να βάλει κάτω την όποια κατάσταση του άνδρα {καυλωμένος, μεθυσμένος, αγάμητος, ή καμπαρντινάκιας, παιδέρας, στ'αρχίδια μας τελος πάντων} ή της κοπέλας {αδύναμο, αθώο κοριτσάκι ή λολίτα καυλίτσα που λυσσάει να έχει ένα μαλάκα να τρέχει κατ'εντολή μίας μαμάς πού έτσί την έμαθε (γιατί θα συνεχίζω ΠΑΝΤΑ να επιμένω ότι τα παιδιά δε φταίνε σε τίποτα από όσα κάνουν και την ευθύνη την έχουν ΠΑΝΤΑ οι γονείς)}, βάζει κάτω μόνο απτά στοιχεία όπως η ηλικία.
Το θέμα λοιπόν είναι ηθικό. Καθείς κρίνει, πράττει και εισπράττει (κλεμμένο κι αυτό). Άμα γίνει η ανηθικότητα σαφής, και μπει και στα δικαστήρια, τότε μιλάμε.
Μέχρι τότε, καθείς ας κράζει κατά βούληση, ας υποστηρίζει κατά βούληση, κι ας κάνει ό,τι καταλαβαίνει.
ΥΓ. Ο περσόνας χθες έκανε κουβέντα στα περί Ταυλάνδης και τσόντας με καθ'όλα "νόμιμα" κοριτσάκια, που όμως η εκμετάλλευση τους είναι περισσότερο ανήθικη από την "εκμετάλλευση" ενός 16άχρονου που "τρώγεται" και "ψάχνεται". Πριν λοιπόν φάει τα μπινελίκια του είτε κάποιοι πρέπει να σκεφτούν λίγο παραπάνω, είτε ο Περσόνας πρέπει να τα κάνει πιο τάλαρα. Κατ'εμέ και τα δύο....
έντιτ: έπαιξε και διόρθωση για να μην παρεξηγηθούμε.....