Το σχόλιο του τεντέν μου θύμισε εμπειρίες μου από μασάζ. ΟΚ είναι παλιές καθότι δεν περιδιαβαίνω πλέον. Θα περιοριστώ σε μασαζοεμπειρίες για να αναφερθώ σε ομοειδείς χώρους, δλδ αρκετά δωμάτια, αρκετές εργαζόμενες, σαλονάρισμα διακριτικό με ένα μόνο πελάτη και όχι άλλους μαζί, σαλονάρισμα που γίνεται και στα δωμάτια, αγορά χρόνου από τον πελάτη, κτλ.
Πέρασα από μαγαζιά σε μασαζογειτονιές, στο κέντρο, στα προάστια, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Αθήνας. Φτηνά ή ακριβά τιμολόγια, μικροί ή μεγάλοι χώροι, με εργονομική ή όχι εσωτερική αρχιτεκτονική, παλιά ή καινούργια μαγαζιά, κτλ.
Όσο κυκλοφορούσα, έζησα πολλά. Στο 42 έχω κάτσει/περιμένει στο καρεκλάκι στο διάδρομο στην είσοδο και με καλύπτανε με παραβάν, για να μην ειδωθούμε με άλλους πελάτες, Όμως αυτό δεν με ενόχλησε, ήταν θέμα διακριτικότητας.
Σε άλλα μαγαζιά (3 τουλάχιστον) με βάλανε στην κουζίνα με τις κοπέλες.
Σε άλλο μαγαζί περίμενα στο δωμάτιο (με πήρε και ο ύπνος) αρκετή ώρα επειδή με είχαν ξεχάσει.
Σε πολλά μαγαζιά με έχουν πάει στα δωμάτια, έχουν σαλονάρει εκεί οι διαθέσιμες, και προφανώς κάποιες φορές έμεινα και κάποιες φορές έμεινα. Μού συνέβη ακόμη και σε πανάκριβο μαγαζί που θα πρέπει να πας 5-6 φορές και ακόμη και έτσι πάλι ίσως να σού κάνουν μόνο μασάζ. Εννοείται ότι δεν ήταν για μένα το συγκεκριμένο μαγαζί, δεν με θέλανε δεν τους ήθελα. Απλά τα πράγματα. Εκεί μάλιστα!, δεν έχεις καμιά απολύτως τύχη και το πληρώνεις και χρυσό. Αυτά που διαβάζω για το 42 δεν έχουν μού λένε κάτι ιδιαίτερο καθώς έχω ζήσει πολλά σκηνικά. Σχετικά με το τηλέφωνο, δεν μπορεί όλος ο κόσμος να έχει το τλφ της Μαρίνας. Με την ευκαιρία, τη Μαρίνα δεν την ήξερα, είχε σαλονάρει και την είχα πετύχει. Διάβασα φέτος ότι και άλλοι την πέτυχαν από σαλονάρισμα. Άρα δεν υπάρχει ενιαίος κανόνας και εξήγηση. Γενικά, αναμφισβήτητα τα ραντεβού μας εξυπηρετούν. Απλώς μπορεί να συμβούν ατυχίες/αστοχίες ακόμη και με ραντεβού.
Κάποια μαγαζιά είναι μεγάλα ή/και έχουν ευνοϊκή διαρρύθμιση. Απορροφούν το συνωστισμό με τους πελάτες, και δεν φαίνεται αυτός. Δεν υπάρχουν δυσλειτουργίες. Πολλές φορές και η διαχείριση είναι επιτυχέστερη. Κάποια δεν έχουν πολλή κίνηση, άρα συνήθως ούτε και δυσλειτουργίες.
Μιλώντας για ραντεβού. Είχα κλείσει κάποτε ραντεβού, και όταν πήγα μού ακυρώθηκε διότι η μασέζ έφυγε λόγω προβλήματος στο σπίτι της. Την είδα δλδ και μού μίλησε. Και είχα κάνει 30 χλμ για να πάω εκεί χωρίς! την επιστροφή!!! Έκτοτε, σε όλα τα μαγαζιά, πάντα έδινα το τηλέφωνο μου, για να με ειδοποιήσουν εάν συμβεί οτιδήποτε. Μού ακυρώθηκαν ραντεβού για λόγους υγείας (περίοδος, λυποθυμίες). Μού αλλάξανε την ώρα και με εξυπηρετήσανε. Επειδή είχαν το νούμερο μου. Απλά τα πράγματα, ακόμη και τα ραντεβού aαπαιτούν follow-up.
Υπήρχαν μαγαζιά (διαβάζω ακόμη υπάρχουν!) που στο σαλονάρισμα έρχονταν οι μασέζ μία-μία και μετά κάθονταν στον καναπέ απέναντι μου ΟΛΕΣ μαζί!!!! Περιμένοντας ΠΟΙΑ θα επιλέξω.
Όσο γράφω θυμάμαι και κάτι να περιγράψω συνοπτικά μεν αλλά πλήρως δε. Δεν θα συνεχίσω άλλο. Θα κουραστήκατε.
Νομίζω ότι ο συμφορουμίτης απλώς ατύχησε. Καλά έκανε και έφυγε αφού είχε πάει στοχευμένα. Αυτό που έκανα εγώ τότε πάντα ήταν να έχω ένα σχέδιο Β’. Επίσης, όταν δεν ταιριάζουμε με κάποια μαγαζιά ή με κάποιες μασέζ δεν ασχολιόμαστε άλλο. Δεν έχει έννοια να χάνουμε χρόνο, ενέργεια, χρήμα, κτλ. Απλά τα πράγματα. ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ, ΙΣΧΎΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Longtimeago13 περιμένω να διαβάσω επιτυχημένες σου εμπειρίες που θα μοιραστείς μαζί μας. Αλήθεια, πώς επέλεξες αυτό το νικ?