Επισκέπτης
μπαχάλιασμα;
όπως;
όπως;
τύπε παίζει να είναι και τίποτα "μπραβάκια" Ρωσοπόντιοι, κλπ
είχε βγει και μια ταινία πριν χρόνια σχετικά...
πιτσιρικαδες ελληνες ψιλοκυριλε μαλλον εννοει...που πανε μετα το ποτακι τους στο γκαζι να γαμησουντύπε παίζει να είναι και τίποτα "μπραβάκια" Ρωσοπόντιοι, κλπ
είχε βγει και μια ταινία πριν χρόνια σχετικά...
τιποτα...για τον απολυτο ηταν το σχολιο.μπαχάλιασμα;
όπως;
πιτσιρικαδες ελληνες ψιλοκυριλε μαλλον εννοει...που πανε μετα το ποτακι τους στο γκαζι να γαμησουν
οταν διαολοστειλα την πουτανα και μου φερε πισω μονο τα 10 ευρω απ τα 20(με τη δικαιολογια οτι μου χε κανει πιπα) και πηγα στην κουζινα να ζητησω και τα υπολοιπα βγηκε αυτος και μου τσαμπουκαλευοταν
http://[URL unfurl="true"]www.sherv.net/cm/emoticons/fighting/smiley-with-knife.gif[/img[/URL]]μπαχάλιασμα;
όπως;
πιτσιρικαδες ελληνες ψιλοκυριλε μαλλον εννοει...που πανε μετα το ποτακι τους στο γκαζι να γαμησουν
ποια ταινια λες?αυτη?γαμω τις ταινιες...
μετα γραφτηκα στο μπουρδελα κι εγραψα την πρωτη μου κριτικημετα τι εγινε τυπε?τον γαμησες?εσυ δεν ελεγες οτι εισαι δεινος μποξερ?
μετα γραφτηκα στο μπουρδελα κι εγραψα την πρωτη μου κριτικη
Πολλές φορές τυχαίνει σ ένα μπουρδέλο να μαζευόμαστε 15 άτομα και να περιμένουμε κάνα τέταρτο την κοπέλα. Το περίεργο είναι σ αυτές τις φάσεις ότι κανένας δε φεύγει κυρίως από περιέργεια και από ελπίδα ότι "για να γίνεται τόσος ντόρος, κάτι καλό παίζει".
Σε τέτοιες φάσεις μού χει περάσει απ το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι στημένο, και η κοπέλα μέσα δεν είναι με πελάτη, αλλά το κάνουν επίτηδες για να "τραβήξουν".
Ποια η γνώμη σας;
Στημένο δεν είναι. Δεν έχουν τόσο μυαλό για να στήσουν τίποτα.
Αυτό που παίζει (στην ψυχολογία του πελάτη) είναι ότι άμα έχει φάει μισή ώρα περιμένοντας οι πιθανότητες να περάσει είναι περισσότερες από το αν τη δει φάτσα-κάρτα με το που ανοίγει την εξώπορτα. Ο λόγος: Ο χρόνος στην τσάρκα είναι "επένδυση", δεν είναι (ποτέ) άπειρος, και ο εξελθών για τσάρκα (πιθανότατα - το διαβάζουμε κι εδώ) σε κάποια από όσες δει θα καταθέσει.
Αν δει 20, "περνάει" στο 5% του όσες είδε.
Αν δει 30, "περνάει" στο 3,33% του όσες είδε.
Αν δει δύο, περνάει στο 50% του όσες είδε.
Τώρα: Ο χρόνος δεν έιναι ομοιόμορφα κατανεμημένος: Άλλη θα φας 3 λεπτά για να τη δεις, άλλη 5, άλλη 15 και άλλη 20 δεύτερα (γιατί δεν έχει δουλειά και περιμένει). Αυτόματα, μια που "έφαγες" 20 λεπτά για να τη δεις λυπάσαι να "πετάξεις" το εικοσάλεπτο, και έχεις περισσότερες πιθανότητες να περάσεις από όσες σε μια του μισού λεπτού. Απ' την άλλη (δουλεύει αντίστροφα), συνήθως στο εικοσάλεπτο έχουν μαζευτεί και 15 άτομα να περιμένουν, και αυτό είναι πάντα ανασταλτικός παράγοντας στο να περάσεις. Οι πιθανότητες να περάσεις αυξάνουν αν την κοπανήσουν (ξεμπούκα) οι 14, και μείνεις τελευταίος και μόνος στο σαλόνι.
Όλη η ιστορία χωράει μεγάλη στατιστική και ψυχολογική ανάλυση, και έχουν γραφτεί διάσημα βιβλία που αναλύουν και εξηγούν τη λειτουργία του μπουρδέλου σε σχέση με το σαλονάρισμα.
Μερικοί τίτλοι:
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Α - πριν περάσει)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Β - όσο το σκέφτεται)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Γ - Περιμένοντας στο δωμάτιο)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Δ - Βγαίνοντας αφού γάμησε)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Ε - Βγαίνοντας χωρίς να περάσει)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Α - ο μέσος πελάτης)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Β - ο φαντάρος στην άδεια)
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Γ - ο σπάνιος χαρακτήρας που αν και γάμησε συνεχίζει την τσάρκα)
"Η Επίδραση του Πλήθους των Πελατών που Αναμένουν, στο αν κάποιος περνάει ή όχι"
"Η Επίδραση των Ηχητικών Εφφέ που ακούγονται από το δωμάτιο στο σαλόνι (αχ-βαχ) στο αν κάποιος που περιμένει περνάει ή όχι (Συνοδεύεται από CD με δείγματα ήχων).
"Τσατσά: Αυτή η Διάσημη Εκφωνήτρια"
"Κρίσιμες Απαντήσεις σε Σημαντικά Ερωτήματα: -Να περάσω ή θα είναι φόλα;"
Ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Έγραψα εδώ μερικούς τίτλους που βρήκα στη βιβλιοθήκη μου.
Πολλές φορές τυχαίνει σ ένα μπουρδέλο να μαζευόμαστε 15 άτομα και να περιμένουμε κάνα τέταρτο την κοπέλα. Το περίεργο είναι σ αυτές τις φάσεις ότι κανένας δε φεύγει κυρίως από περιέργεια και από ελπίδα ότι "για να γίνεται τόσος ντόρος, κάτι καλό παίζει".
Σε τέτοιες φάσεις μού χει περάσει απ το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι στημένο, και η κοπέλα μέσα δεν είναι με πελάτη, αλλά το κάνουν επίτηδες για να "τραβήξουν".
Ειδικά όταν αυτή που βγαίνει τελικά απ το δωμάτιο είναι μπάζο...
Ποια η γνώμη σας;
Στημένο δεν είναι. Δεν έχουν τόσο μυαλό για να στήσουν τίποτα.
Αυτό που παίζει (στην ψυχολογία του πελάτη) είναι ότι άμα έχει φάει μισή ώρα περιμένοντας οι πιθανότητες να περάσει είναι περισσότερες από το αν τη δει φάτσα-κάρτα με το που ανοίγει την εξώπορτα. Ο λόγος: Ο χρόνος στην τσάρκα είναι "επένδυση", δεν είναι (ποτέ) άπειρος, και ο εξελθών για τσάρκα (πιθανότατα - το διαβάζουμε κι εδώ) σε κάποια από όσες δει θα καταθέσει.
Αν δει 20, "περνάει" στο 5% του όσες είδε.
Αν δει 30, "περνάει" στο 3,33% του όσες είδε.
Αν δει δύο, περνάει στο 50% του όσες είδε.
Τώρα: Ο χρόνος δεν έιναι ομοιόμορφα κατανεμημένος: Άλλη θα φας 3 λεπτά για να τη δεις, άλλη 5, άλλη 15 και άλλη 20 δεύτερα (γιατί δεν έχει δουλειά και περιμένει). Αυτόματα, μια που "έφαγες" 20 λεπτά για να τη δεις λυπάσαι να "πετάξεις" το εικοσάλεπτο, και έχεις περισσότερες πιθανότητες να περάσεις από όσες σε μια του μισού λεπτού. Απ' την άλλη (δουλεύει αντίστροφα), συνήθως στο εικοσάλεπτο έχουν μαζευτεί και 15 άτομα να περιμένουν, και αυτό είναι πάντα ανασταλτικός παράγοντας στο να περάσεις. Οι πιθανότητες να περάσεις αυξάνουν αν την κοπανήσουν (ξεμπούκα) οι 14, και μείνεις τελευταίος και μόνος στο σαλόνι.
Όλη η ιστορία χωράει μεγάλη στατιστική και ψυχολογική ανάλυση, και έχουν γραφτεί διάσημα βιβλία που αναλύουν και εξηγούν τη λειτουργία του μπουρδέλου σε σχέση με το σαλονάρισμα.
Μερικοί τίτλοι:
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Α - πριν περάσει)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Β - όσο το σκέφτεται)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Γ - Περιμένοντας στο δωμάτιο)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Δ - Βγαίνοντας αφού γάμησε)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Ε - Βγαίνοντας χωρίς να περάσει)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Α - ο μέσος πελάτης)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Β - ο φαντάρος στην άδεια)
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Γ - ο σπάνιος χαρακτήρας που αν και γάμησε συνεχίζει την τσάρκα)
"Η Επίδραση του Πλήθους των Πελατών που Αναμένουν, στο αν κάποιος περνάει ή όχι"
"Η Επίδραση των Ηχητικών Εφφέ που ακούγονται από το δωμάτιο στο σαλόνι (αχ-βαχ) στο αν κάποιος που περιμένει περνάει ή όχι (Συνοδεύεται από CD με δείγματα ήχων).
"Τσατσά: Αυτή η Διάσημη Εκφωνήτρια"
"Κρίσιμες Απαντήσεις σε Σημαντικά Ερωτήματα: -Να περάσω ή θα είναι φόλα;"
Ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Έγραψα εδώ μερικούς τίτλους που βρήκα στη βιβλιοθήκη μου.
τι ειπε ο ανθρωπαςΣτημένο δεν είναι. Δεν έχουν τόσο μυαλό για να στήσουν τίποτα.
Αυτό που παίζει (στην ψυχολογία του πελάτη) είναι ότι άμα έχει φάει μισή ώρα περιμένοντας οι πιθανότητες να περάσει είναι περισσότερες από το αν τη δει φάτσα-κάρτα με το που ανοίγει την εξώπορτα. Ο λόγος: Ο χρόνος στην τσάρκα είναι "επένδυση", δεν είναι (ποτέ) άπειρος, και ο εξελθών για τσάρκα (πιθανότατα - το διαβάζουμε κι εδώ) σε κάποια από όσες δει θα καταθέσει.
Αν δει 20, "περνάει" στο 5% του όσες είδε.
Αν δει 30, "περνάει" στο 3,33% του όσες είδε.
Αν δει δύο, περνάει στο 50% του όσες είδε.
Τώρα: Ο χρόνος δεν έιναι ομοιόμορφα κατανεμημένος: Άλλη θα φας 3 λεπτά για να τη δεις, άλλη 5, άλλη 15 και άλλη 20 δεύτερα (γιατί δεν έχει δουλειά και περιμένει). Αυτόματα, μια που "έφαγες" 20 λεπτά για να τη δεις λυπάσαι να "πετάξεις" το εικοσάλεπτο, και έχεις περισσότερες πιθανότητες να περάσεις από όσες σε μια του μισού λεπτού. Απ' την άλλη (δουλεύει αντίστροφα), συνήθως στο εικοσάλεπτο έχουν μαζευτεί και 15 άτομα να περιμένουν, και αυτό είναι πάντα ανασταλτικός παράγοντας στο να περάσεις. Οι πιθανότητες να περάσεις αυξάνουν αν την κοπανήσουν (ξεμπούκα) οι 14, και μείνεις τελευταίος και μόνος στο σαλόνι.
Όλη η ιστορία χωράει μεγάλη στατιστική και ψυχολογική ανάλυση, και έχουν γραφτεί διάσημα βιβλία που αναλύουν και εξηγούν τη λειτουργία του μπουρδέλου σε σχέση με το σαλονάρισμα.
Μερικοί τίτλοι:
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Α - πριν περάσει)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Β - όσο το σκέφτεται)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Γ - Περιμένοντας στο δωμάτιο)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Δ - Βγαίνοντας αφού γάμησε)"
"Η Ψυχολογία του Πελάτη στο Μπουρδέλο (τόμος Ε - Βγαίνοντας χωρίς να περάσει)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Α - ο μέσος πελάτης)"
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Β - ο φαντάρος στην άδεια)
"Στατιστική Ανάλυση των Πιθανών Διελεύσεων σε Μπουρδέλο (τόμος Γ - ο σπάνιος χαρακτήρας που αν και γάμησε συνεχίζει την τσάρκα)
"Η Επίδραση του Πλήθους των Πελατών που Αναμένουν, στο αν κάποιος περνάει ή όχι"
"Η Επίδραση των Ηχητικών Εφφέ που ακούγονται από το δωμάτιο στο σαλόνι (αχ-βαχ) στο αν κάποιος που περιμένει περνάει ή όχι (Συνοδεύεται από CD με δείγματα ήχων).
"Τσατσά: Αυτή η Διάσημη Εκφωνήτρια"
"Κρίσιμες Απαντήσεις σε Σημαντικά Ερωτήματα: -Να περάσω ή θα είναι φόλα;"
Ο κατάλογος δεν έχει τέλος.
Έγραψα εδώ μερικούς τίτλους που βρήκα στη βιβλιοθήκη μου.