Νέα

Σφράγισμα Oίκων Aνοχής

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα KATERINA69
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 43K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Επισκέπτης
δεν εχει σημασια. εφοσον υπαρχει ο νομος που τα επιτρεπει σημαινει οτι ειναι αποδεκτα απο την κοινωνια. αμα ο νομος πει οχι τοτε θα ειναι χειροτερα τα πραματα

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ας μου δωσουνε εμενα καλυτερες συνθηκες εργασιας,καλυτερους μισθυς καλυτερη ποιοτητα ζης κ ας ειναι χειροτερα στο θεμα πηδημα τα πραγματα....εδω αλλοι δεν εχουν να φανε κ ασχολουμαστε με το πηδημα  :uglystupid:

ναι ειναι βιολογικη αναγκη,ναι ναι οτι θελεις αλλα υπαρχουν σοβαροτερα προβληματα απο το πηδημα...στην τελεικη τα ιδια που δινουν στα μπουρδελα να πανε στη βουλγαρια να αγορασουνε μια να εχουν να γαμανε αμα καιγονται τοσο  :uglystupid:
 

akatanomastos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουν 2008
Μηνύματα
253
Like
4
Πόντοι
1
Αχ ρε Ευακι τελικα θα τα καταφερετε να εισαστε μονο καμμια 200ρια γυναικες μαζι με τους τσατσους αντε και 5-10 θαμωνες απο δω....

Αξιες επομενως
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16
Αχ ρε Ευακι τελικα θα τα καταφερετε να εισαστε μονο καμμια 200ρια γυναικες μαζι με τους τσατσους αντε και 5-10 θαμωνες απο δω....

Αξιες επομενως

γτ ειπα εγω οτι θα παω  :idiot: :idiot: :idiot: δεν με αφορα το θεμα τον μουνιλα προσπαθω να νουθετισω  :grin: :grin:
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
ΠΑΛΛΑΚΙΔΕΣ - ΕΤΑΙΡΕΣ

(Σημ: Βλέπε επίσης εδώ και εδώ)

Εκτός από τις νόμιμες γυναίκες στην αρχαιότητα υπήρχε και μια άλλη κατηγορία γυναικών. Οι παλλακίδες προέρχονται από την τάξη των μετοίκων ή κατάγονταν από γονείς ξένους, Ίωνες κυρίως. Σύμφωνα με τον Αθηναϊκό νόμο του 451 - 450 π.Χ. ο γάμος Αθηναίου με γυναίκα της οποίας ο πατέρας δεν είχε πολιτικά δικαιώματα ήταν παράνομος. Για να ξεπερασθεί αυτό το πρόβλημα ο Αθηναίος επιτρεπόταν να έχει μια ημινομική σχέση, ελεύθερο δεσμό παράλληλα με τον γάμο, την παλλακεία. Ένας Αθηναίος ρήτορας αναφέρει στην έκταση του «προβλήματος» της εποχής του : «Έχομε τις παλλακίδες για την απόλαυση και τις συζύγους για να μας δίνουν νόμιμα τέκνα και να είναι πιστοί φύλακες του οίκου». Επειδή οι παντρεμένες γυναίκες δεν είχαν σχεδόν καθόλου μόρφωση τον 5 αιώνα και δεν ήταν οι καταλληλότερες για συζητήσεις περί φιλοσοφίας, πολιτικής, τέχνης κ.α. επικρατούσε η συνήθεια η εξωσυζυγική σχέση να είμαι είναι μόνο μια ερωτική σχέση αλλά ένας συνδυασμός του έρωτα και της πνευματικής καλλιέργειας. Τον συνδυασμό αυτό τον είχαν πετύχει ορισμένες διάφορες εταίρες, κόρες κυρίως της Ιωνίας αλλά και της Αθήνας, όχι όμως καλών οικογενειών, που από την μια λάτρευαν την Αφροδίτη αλλά από την άλλη συναναστρέφονταν σοφιστές και φιλοσόφους, συζούσαν με ποιητές, καλλιτέχνες και μάθαιναν μουσική και χορό. Μερικές έγιναν πολύ γνωστές όπως η «Μάτα Χάρη» της εποχής Θαργηλία, όπου έπαιζε στην Αθήνα ρόλο πράκτορα των Περσών και παρέσυρε πολλούς στον Μηδισμό. Η Φρύνη μετά την καταστροφή των Θηβών, πρότεινε στους Θηβαίους να ανοικοδομήσει την πόλη με δικά της χρήματα αρκεί να αναγράφονταν αυτό σε μια επιγραφή. Οι Θηβαίοι δεν δέχθηκαν διότι το θεωρούσαν αυτό ατιμωτικό. Η Θαίς, έσπρωξε τον Μ. Αλέξανδρο στην πυρπόληση των ανακτόρων της Περσέπολης. Η Ασπασία η Μιλησία , η αγαπημένη σύντροφος του Περικλή τον οδήγησε στο χωρισμό από την νόμιμη σύζυγό του και προκάλεσε την οργή των Αθηναίων.

 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΣ


(Σημ: βλέπε επίσης εδώ και εδώ)

Εταίρες κατά την αρχαιότητα εκαλούντο οι γυναίκες εκείνες, οι οποίες απαλλαγμένες των δεσμών του γάμου, ζούσαν ελευθέρως εκ το εμπορίου των θέλγητρων των. Ό όρος εταίρα, συνώνυμος του όρου πόρνη, απετελούσε ευφημισμό χρησιμοποιηθέντα κατά πρώτον υπό των Αθηναίων, ήταν ανάλογος προς τον όρο amica των
Ρωμαίων και δεν σήμαινε, όπως πιστεύτηκε υπό τίνων, ιδιαιτέρα τινά κατηγορία προνομιούχο στη τάξει των γυναικών, οι οποίες χρηματίζονταν εκ των φυσικών των θέλγητρων.

Εξ όλων των πόλεων της Ελλάδος η ονομαστότερα δια τον αριθμό, την ωραιότητα και την πολυτέλεια των εταιρών της ήταν η Κόρινθος. Χάρις στην κεντρική της θέση η αφνειός Κόρινθος αποτελούσε το ερωτικό εντευκτήριο πλήθους ξένων πλουσίων και άσωτων εμπόρων και ναυτιλλομένων, εξ ου προήλθε και η γνωστή παροιμία: «οὐ παντὸς ἀνδρός εἰς Κόρινθον ἔσθ’ ὁ πλοῦς» (Στράβ. VIII, 6, 20). Οι γνωστότερες όμως και ενδοξότερες εταίρε είναι οι των Αθηνών. Η δημοσία συναναστροφή των περισσοτέρων εξ αυτών μετά πολιτικών ανδρών, καλλιτεχνών, ποιητών, φιλοσόφων κλπ. τις συνέδεσε με το όνομα των φίλων των και τις κατέστησε ενδόξους. Αφ’ ετέρου ο θρύλος, ο οποίος ήδη από της αρχαιότητος σχηματίσθηκε περί το όνομα της Ασπασίας, συνετέλεσε πολύ στο να προσδώσει  εξαιρετική αίγλη εις ολόκληρη την τάξη ων κοινών γυναικών. Ούτως επιστεύθη ότι όλες οι εταίρες είχαν τας αναμφισβήτητους αρετές της Ασπασίας και των ολίγων ανταξίων αυτής γυναικών. Εις την πραγματικότητα όμως οι περισσότερες και μορφώσεως και πνεύματος στερούντο, και το μόνον προτέρημα, στο οποίο στήριζαν την ελπίδα τής επιτυχίας των, ήταν η φυσική των καλλονή.

Η ακμή του εταιρισμού στην Αθήνα άρχεται από των τελών του Ε΄ αιώνος και επιφέρει μεγάλη κρίση στο γάμο, ο όποιος, θεωρούμενος έως τότε ως καθήκον κάθε πολίτου και ως θεμέλιο της κοινωνίας, αρχίζει να προσβάλλεται πανταχόθεν. Η κωμωδία της εποχής, εκπροσωπούσα την κρατούσαν γνώμη, τον σατυρίζει ανηλεώς, οι δε νέοι τον αποφεύγουν δια τον φόβο των βαρών, των ανησυχιών και των φροντίδων, τις οποίες συνεπάγεται» Οι περισσότεροι εκ των συγγραφέων και καλλιτεχνών τής εποχής ταύτης αντί να νυμφευθούν προτιμούσαν να διατηρούν κατά το μάλλον ή ήττον διαρκείς σχέσεις μετά εταίρες. Είναι γνωστές οι σχέσεις του Πραξιτέλους μετά τής Φρύνης, του Αρίστιππου μετά της Λαΐδας, του Μενάνδρου μετά τής Γλυκέρας, του Διφίλου μετά τής Γναθαίνης, του Επικούρου μετά της Λεόντιον κλπ.

Οι εταίρες δύνανται να διαιρεθούν σε πλείστες κατηγορίας. Την τελευταία εξ αυτών αποτελούσαν οι γυναίκες εκείνες, οι οποίες ζούσαν στους τόπους της επισήμου πορνείας. Η ίδρυση οίκων ανοχής ανάγεται στους χρόνους του Σόλωνος, ο οποίος θεώρησε απαραίτητο την πορνεία διά την εξασφάλιση των εντίμων γυναικών από τις επιθέσεις των άγαμων (Αθήναιος IΓ΄, 569 D). Το αντίτιμο εκάστης επισκέψεως στους οίκους τούτους, οι όποιοι καλούντο πορνεῖα, οἰκήματα, ἐργαστήρια, παιδισκεῖα, κασαυρεῖα, ήταν ένας οβολός. Εκτός των επισήμων τούτων ιδρυμάτων υπήρχαν και πολλά άλλα διατηρούμενα υπό Ιδιωτών, ανδρών ή γυναικών, ξένων, μετοίκων ή απελεύθερων, καλουμένων πορνοβοσκῶν. Οι γυναίκες των οίκων τούτων ανήκαν στην ιδιοκτησία του κυρίου των και ήσαν δουλικής καταγωγής, προωρισμένα εκ παιδικής ηλικίας διά το επάγγελμα τούτο, ή είχαν εκπέσει σε δουλεία λόγω εκθέσεως ή λόγω αρπαγής των υπό πειρατών ή πολεμίων. Οι  γυναίκες αυτές κατείχαν υψηλοτέρα σχετικά θέση ή αι των δημοσίων οίκων.

ʼλλην ιδιαιτέρα και πολυάριθμο τάξη εταιρών αποτελούσαν οι ορχηστρίδες, οι αυλητρίδες, οι καθαρίστριες, οι ψάλτριες, οι σμαβυκίστρες, οι οποίες  προσκαλούμενες στα συμπόσια έτερπαν με την τέχνη και τα Φυσικά των θέλγητρα τους ευωχούμενους. Καθόλου ειπείν οι καλλιτέχνιδες αυτές αποτελούσαν ιδιοκτησία ενός κυρίου , ο οποίος τις εκπαίδευε και τας ενοίκιαζε σε ιδιώτες. Μερικές όμως εξ αυτών ήσαν απελεύθεροι, εξακολουθούσαν δι’ ίδιο λογαριασμό το διπλοΰν επάγγελμα, το όποιον είχαν ως δούλες (Λουκιαν. Εταιρ. Διαλ. 15, 2).

 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Απομένει τέλος το πλήθος των εταιρών, οι οποίες όντας ελεύθερες ζούσαν μόνες και ανεξάρτητες. Αυτές ήσαν απελεύθερες ή ξένες, σπανιώτερα δε πολίτιδες. Ό αριθμός των απελεύθερων, οι οποίες επιδίδονταν στο επάγγελμα τούτο, ήταν μέγας. Όσο αφορά τις ξένες, αυτές προσελκύονταν στα μεγάλα κέντρα και ιδίως στην  Αθήνα υπό των ευκολιών, τις οποίας προσέφερε η πόλη στην εξάσκηση του. επαγγέλματος των και υπό της ελπίδας μεγαλύτερων κερδών, οσάκις δεν ήσαν θύματα βιωτικής ατυχίας. Ο αριθμός των εξ εντοπίων και ελευθέρων γονέων γεννηθεισών εταιρών ήταν σχετικώς μικρός και προέρχονταν συνήθως εκ των κατωτέρων τάξεων και εκ μεγάλης διαστροφής ή μεγάλης ατυχίας (Λουκιαν. Εταιρ. Διάλ. 6,1. κ. έ.).

Οι τόποι και οι ευκαιρίες, κατά τις οποίες συναντά κανείς στην Αθήνα τις εταίρες ήσαν ποικίλοι. Εξέρχονταν και επιδεικνύονταν ελευθέρως στην οδό (ενώ αυτό ήταν απαγορευμένο για τις έντιμους γυναίκες) και μόνον λεπτομέρειες μερικές της αμφιέσεώς των πρόδιδαν το επάγγελμα των. Έφεραν επί παραδείγματι υποδήματα, οι ήλοι των οποίων αποτύπωναν επί του εδάφους ερωτική τίνα πρόσκληση,· ως «ἀκολούθ(ε)ι» κλπ. Μεταξύ των διαφόρων τρόπων, διά των οποίων εκδήλωνε κάποιος  την προτίμησή του προς τα θέλγητρα μιας εταίρας, ήταν και η μηλοβολία. Συναντούσε κανείς επίσης εταίρες σε όλους τους πολυσύχναστους τόπους: στα θέατρα, στην αγορά, στο ναό της Αφροδίτης κλπ.

Οι κύριοι πελάτες των εταιρών ήσαν οι πλούσιοι νέοι. Κάθε πλούσιος Αθηναίος έφηβος από της εφηβίας του μέχρι του γάμου του διέθετε αρκετά έτη διά την ασωτία και την άγρα της ηδονής. Οι σχέσεις των μετά των εταιρών δεν είχαν καμιά ιδιαιτέρα ωραιότητα και έμοιαζαν καταπληκτικά με τις σχέσεις των νέων όλων των αιώνων προς τις κοινές γυναίκας. Η κοινή γνώμη δείκνυε άκρα επιείκεια προς τις ασωτίας των νέων, η δε τρέχουσα ηθική δεν είχε τίποτε να τις κατηγορήσει αν δεν κατασπαταλούσαν την πατρική των περιουσία διασκεδάζοντας μετά των εταίρων, αν δεν προκαλούσαν σκάνδαλο και αν γνώριζαν να αποσυρθούν εγκαίρως. Το  σύνηθες τέλος των δεσμών τούτων ήταν κανείς πολυτάλαντος γάμος, τον όποιον επετύγχαναν οι γονείς και επεδοκίμαζαν οι υιοί.

 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Μειζον ελληνικο λεξικο

ΠΟΡΝΗ η γυναίκα που προσφέρεται, με χρηματική αμοιβή, σε άντρες για συνουσία | γυναίκα ανήθικη

Πουτανια  τρόπος, πράξη που ταιριάζει σε πόρνη | δόλια συμπεριφορά, απιστία

Πουτανα  πόρνη | (γεν.) γυναίκα ανήθικη

Λειτουργιμα το σύνολο των καθηκόντων και το αξίωμα λειτουργού.

Λειτουργος  αυτός που επιτελεί έργο το οποίο ωφελεί το κοινωνικό σύνολο, που ασκεί λειτούργημα: λειτουργός της μέσης εκπαιδεύσεως | κληρικός, ιερωμένος: φρ. λειτουργός του Υψίστου | κοινωνικός, -ή λειτουργός, αυτός που, μετά από ειδικές σπουδές, έχει ως έργο την παροχή βοήθειας και προστασίας σε αναξιοπαθούντα .
 

HULK HOGAN

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουν 2008
Μηνύματα
105
Like
0
Πόντοι
1
ηξεραν να ζουν οι αρχαιοι ελληνες,απαλλαγμενοι απο συντηρητισμους και προκαταληψεις  ;)
 

~Buddha

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.690
Like
2
Πόντοι
16
φανταζει ανηλιαγο το χοιροτροφιο [ για λιγους ]
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
Δεν καταλαβαίνω γιατί εμπλεκόμαστε εμείς σε αυτό?Είναι πρόβλημά τους και καλά κάνουν και φωνάζουν.Φωνάζουν γιατί θα χάσουν το εύκολο χρήμα και την άνετη ζωή και δεν μπορώ να δεχτώ ότι το κάνουν για επιβίωση αυτή την δουλειά.Ήρθαν ποτέ οι τάνες και οι νταβάδες στην απεργία που κάναμε για το ασφαλιστικό ΟΧΙ  ήρθαν σε καμιά πορεία ΟΧΙ.Ε τώρα εγώ γιατί να πάω για να μην κλήσει?Δεν με απασχολή.Ο λόγος που πάω σε ντέλα είναι έτσι για αλλαγή τις στιγμής ένα χύσιμο.Ούτε για τις μιδαμινές πλέον υπηρεσίες ούτε για τις μουνάρες ούτε για την ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ.Ελεος. Αντί να σκεφτούμε τι θα γίνει που όλα ακριβαίνουν και μας γαμάνε πατόκορφα και σε λίγο θα πληρώνουμε και για τον αέρα που αναπνέουμε και θα μας φορολογούν μονο και μόνο που ζούμε "φόρος ζωής" ασχολούμαστε με τις τανες που εχουν οικονομήσει και για τα εγγόνια τους.Καλά λένε οι άντρες είναι μαλάκες
 

oneofus

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2006
Μηνύματα
274
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
1
Τηλεοπτικη καλυψη απο κανα πρωιναδικο να κλεισετε
Live απο Φυλης,links σε απευθειας συνδεση και στο βαθος του πλανου ενας με μαυρο γυαλι μπαινει μυστικα σε ανοιχτο μπουρδελο που σπαει το εμπαργκο.
Σκηνες απειρου καλλους διαδραματιζονται με οργισμενα ''κοριτσια΄΄να επιτιθενται με λοστους και μολοτοφ στο ''σπιτι΄΄


Τα πρωινάδικα έχουν τις δικές τους πουτάνες , δε χρειάζονται άλλες.
 

akatanomastos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουν 2008
Μηνύματα
253
Like
4
Πόντοι
1
Apoc ομολωγουμενως καταλαβαινω την πικρα σου αλλα οπως ολοι μας ετσι και αυτες ανηκουν στο ευρύτερο κοινωνικό συνολο.
Να σου υπενθυμίσω μονο οτι κατα τα χρόνια τη κατοχής και μετα οι ιεροδουλες ειχαν αναπτυξει στενοτατους δεσμούς με τους ανταρτες κατι το οποίο βεβαια δεν εχει αναγνωρίσει το ΚΚΕ ακομη εως σημερα. Περαν τουτου κατα τα χρόνια της χουντας και ειδικα εκεινες τις μερες του πολυτεχνειου καποιοι ειχαν βρει καταφυγιο σε σπιτια ιεροδουλων. Μην απορριπτεις ετσι αβασανιστα μια μεριδα ανθρωπων λογω επαγγελματος, γιατι και αυτες επαγγελμα κανουν για τους οποιους δικους τους λογους.
Φιλικα αυτα
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.780
Κριτικές
16
Like
10.272
Πόντοι
8.645
Ρε θα σταματησετε να βριζετε μανουλες,γιαγουλες και λοιπα?Εχει παραγινει το κακο τελευταια..
 

hunter1000

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2007
Μηνύματα
1.636
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
Ιερόδουλος
ονομάζεται ο δούλος ιερού, που υπηρετεί σε αρχαίο ναό ως αφιερωμένος εις την λατρευομένη θεότητα. Στον ναό της Αφροδίτης υπηρετούσαν γυναίκες και πρόσφεραν τον εαυτό τους προς συνουσία.
Η προσφορά ανδρών και γυναικών σε ιερά αφιερωμένοι ως δούλοι εις την υπηρεσία του θεού, έχει την προέλευσή της στους ανατολικούς λαούς και γι’ αυτό συνηθίζεται στην Ελλάδα στα ιερά της Αφροδίτης , η οποία είναι Ασιατική θεότητα. Η αρχική αιτία της αφιερώσεως στους ναούς ήταν η ανάγκη καθαριότητός, της θεραπείας των ιερέων και προπαντός της καλλιέργειας των αγρών, ιδίως σε θεότητες των αγρών. Οι δια την εκτέλεση των εν λόγω υπηρεσιών ιερόδουλοι ήσαν συνήθως αιχμάλωτοι πολέμου. Εκτός όμως των δούλων υπήρχαν και ιερόδουλοι οι οποίοι ήταν ελεύθεροι πολίτες και αφιερώνονταν οικειοθελώς εις την υπηρεσία των ναών και των ιερέων αυτών

 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom