Νέα

Ρομαντισμός Και Μπουρδέλα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sotirof
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 446K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι μας ελκει?

  • Αναγκη?

    Ψήφοι: 131 18,8%
  • Συνηθεια?

    Ψήφοι: 52 7,5%
  • Δεν μπορω διαφορετικα?

    Ψήφοι: 42 6,0%
  • Βαρεθηκα την γυναικα μου!

    Ψήφοι: 45 6,5%
  • δεν ξερω !

    Ψήφοι: 62 8,9%
  • Η γυναικα μου δεν τα κανη ολα!

    Ψήφοι: 56 8,0%
  • Γουσταρω κατουρλιλα?

    Ψήφοι: 22 3,2%
  • Μεταξι και ξερο ψωμι?

    Ψήφοι: 28 4,0%
  • Μπουδελα για παντα?

    Ψήφοι: 51 7,3%
  • Αλλο?

    Ψήφοι: 32 4,6%
  • Γαμαμε σε μπουρδελα αλλα δεν θελουμε να το πουμε?

    Ψήφοι: 48 6,9%
  • Διασκεδαση?

    Ψήφοι: 127 18,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    696

Billy7

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
1.076
Κριτικές
85
Like
983
Πόντοι
2.687
Η καρλα ηταν προς τα τελευταια σπιτακια της Ιασωνος προς την καβαλας,τριτη βαρδεια σε μεγαλο χωρο υποδοχης με κολωνες μεσα σαν της Ακροπολης αν σου λεη κατι,η Αννα που ειναι στο 30?

Ξερω που ειναι η καρλα,η Αννα στο 30 ειναι
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Ατιμη τεχνη....
 

Συνημμένα

  • cf86ceb1cebdcf84.jpg
    cf86ceb1cebdcf84.jpg
    30,8 KB · Εμφανίσεις: 18
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Πορνογραφία: Πώς ορίζεται και γιατί μας ελκύει
Το πορνό κάνει τζίρο δισεκατομμυρίων. Η επιστήμη εξιχνιάζει την ψυχολογία στην οποία βασίζεται η επιτυχία του.

Ένα βράδυ του Απριλίου του 2003 εκατομμύρια Αμερικανοί βρέθηκαν να παρακολουθούν στο ριάλιτι σόου Married by America θολές εικόνες στριπτίζ και σκηνές που υπονοούσαν την ερωτική επαφή. Αυτή η «παρασπονδία» του καναλιού Fox παραλίγο να του στοιχίσει 1,2 εκατομμύρια δολάρια: πρόστιμο που επιβλήθηκε από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ και το οποίο τελικά μειώθηκε στα 91.000 δολάρια.

Λίγους μήνες αργότερα, και πιο συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2004, κατά τη μετάδοση του τελικού του Super Bowl ο τραγουδιστής Τζάστιν Τίμπερλεϊκ τράβηξε (κατά λάθος;) το μαύρο δερμάτινο τζάκετ της Τζάνετ Τζάκσον, αποκαλύπτοντας το στήθος της. Η ίδια επιτροπή επέβαλε στο... CBS πρόστιμο 550.000 δολαρίων, το οποίο μετά την προσφυγή του τηλεοπτικού δικτύου στα δικαστήρια μειώθηκε στα 27.500 δολάρια. Δεν ξέρουμε αν ήταν απλώς μια αδέξια κίνηση ή ένα προσεκτικά σχεδιασμένο κόλπο του μάρκετινγκ, πάντως στη δεύτερη περίπτωση φαίνεται πως πέτυχε το στόχο του. Λίγες ημέρες αργότερα, η μηχανή αναζήτησης Terra Lycos ανακοίνωσε ότι «η έκθεση του στήθους της Τζάνετ Τζάκσον κατά τη διάρκεια του διαλείμματος του Super Bowl το βράδυ της Κυριακής ήταν το γεγονός που αναζητήθηκε περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στην ιστορία του ίντερνετ.

Κι αυτά είναι δύο μόνο από τα παραδείγματα μιας διαμάχης που μαίνεται στην εποχή μας σχετικά με το αν η έκθεση των «επίμαχων σημείων» και η δημόσια προβολή της ερωτικής πράξης συνάδουν με τους κανόνες της ηθικής. Κάποιοι άνθρωποι προσπαθούν διαρκώς να λογοκρίνουν και να απαγορεύσουν τέτοιες σκηνές. Εκατομμύρια άλλοι τις αναζητούν με πάθος. Τι έχει να πει ο Γούντι Άλεν γι’ αυτό το παράδοξο; «Ζούμε σε μια υπερβολικά ανεκτική κοινωνία. Το πορνό ποτέ δεν προβαλλόταν με τόση απρέπεια. Και, το χειρότερο, οι εικόνες είναι θολές!».

250 εκατομμύρια... ηδονοβλεψίες
Οι New York Times υπολογίζουν ότι μόνο στις ΗΠΑ τα κέρδη από τα dvd και τη διαδικτυακή πορνογραφία κυμαίνονται ανάμεσα στα 10 και τα 14 δις δολάρια: «Πρόκειται για μια βιομηχανία μεγαλύτερη από αυτήν του επαγγελματικού ποδοσφαίρου, του μπάσκετ και του μπέιζμπολ μαζί». Σε παγκόσμιο επίπεδο, το περιοδικό Forbes εκτιμά τα κέρδη στα 60 δις δολάρια ετησίως.

Από την άλλη, ελάχιστοι άνθρωποι παραδέχονται ότι συνεισφέρουν σε αυτόν τον τεράστιο τζίρο. Μια μελέτη που διεξήχθη σε σπουδαστές αποκάλυψε ότι το 10% των γυναικών και το 28,4% των αντρών βλέπουν πορνό με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα από ό,τι πιστεύουν ο σύντροφος, οι φίλοι και οι συγγενείς τους. Το Forbes υπολογίζει γύρω στα 250 εκατομμύρια τους χρήστες πορνογραφικού υλικού.

Η αλματώδης ανάπτυξη του ίντερνετ άλλαξε εντελώς τα δεδομένα. Σύμφωνα με το παραπάνω έντυπο, την τελευταία μόλις δεκαετία έχουν διπλασιαστεί τόσο η ζήτηση για πορνογραφικές ταινίες όσο και τα κέρδη των πρωταγωνιστών τους. Εύλογο, δεδομένου ότι η πορνογραφία αποτελεί θέμα-ταμπού. Έτσι οι καταναλωτές επιδιώκουν να αποκτούν πρόσβαση στο υλικό της σε ένα καθεστώς απόλυτης διακριτικότητας και ανωνυμίας. Κι αυτό ακριβώς προσφέρει το διαδίκτυο.

Παλαιολιθικό πορνό
Οι ρίζες της πορνογραφίας χάνονται στα βάθη του παρελθόντος. Οι πρώτες αναπαραστάσεις σεξουαλικής επαφής ανάγονται στην παλαιολιθική εποχή. Τα σχέδια αιδοίων που ανακαλύφτηκαν στη Δορδόνη της Γαλλίας χρονολογούνται πριν από 35.000 χρόνια, ενώ πριν από περίπου 20.000 χρόνια φαίνεται πως είχαν την τιμητική τους οι... κύριοι, καθώς σπηλαιογραφίες φαλλών που βρέθηκαν στο Πριγκιπάτο των Αστούριας (Ισπανία) ανάγονται σε εκείνη την εποχή. Τα δείγματα πορνογραφίας δε λείπουν ούτε από τους πρώτους ιστορικούς χρόνους.

Όπως ο πάπυρος του Τορίνου Νο 55001, από την περίοδο του Ραμσή Β΄ (πριν από 3.200 χρόνια), όπου απεικονίζονται γυναίκες να ικανοποιούν τα ερωτικά γούστα του Φαραώ. Με ένα ρεαλισμό που κάποιοι θα χαρακτήριζαν πρόστυχο, δείχνει εικόνες στριπτίζ και άμαξες που μεταφέρουν γυναίκες οι οποίες επιδίδονται σε διάφορες ερωτικές πράξεις.

Τι είναι πορνό;
Σε όλες τις εποχές τόσο οι οπαδοί της πορνογραφίας όσο και οι πολέμιοί της έχουν δυσκολευτεί να την εντάξουν σε ένα πολύ συγκεκριμένο θεωρητικό πλαίσιο. Όπως είχε πει χαρακτηριστικά και ο φιλόσοφος Μπέρτραντ Ράσελ, «οι άνθρωποι με παγιωμένες αντιλήψεις λένε ότι αυτές οι εικόνες βλάπτουν σοβαρά τους άλλους, ωστόσο ούτε ένας από αυτούς δεν είναι διατεθειμένος να παραδεχτεί ότι βλάπτουν τον ίδιο».

Τα τελευταία χρόνια η επιστήμη αναζητά τους λόγους της διαχρονικής παρουσίας αλλά και της διαχρονικής λογοκρισίας της πορνογραφίας στην ανθρώπινη ιστορία. Η πρώτη δυσκολία αυτού του εγχειρήματος; Να δώσει, κατ’ αρχάς, ένα σαφή ορισμό για το τι είναι πορνογραφία.

Το 1964 ο Αμερικανός δικαστής Πότερ Στιούαρτ είχε δηλώσει: «Δεν μπορώ να ορίσω την πορνογραφία, μπορώ όμως να την αναγνωρίσω». Αυτή η δυσχέρεια έχει γίνει αληθινός πονοκέφαλος για τους ερευνητές που ασχολούνται με το ζήτημα. Για να χαρακτηριστεί πορνογραφική μια εικόνα, πρέπει να παρουσιάζει σεξουαλικές δραστηριότητες με σαφή τρόπο. Αλλά αυτή η συνθήκη, παρ’ όλο που είναι αναγκαία, δεν είναι και επαρκής. Η υποκειμενικότητα του χαρακτηρισμού «πορνογραφικός» ξεσκεπάζεται σε ένα σλόγκαν που χρησιμοποιείται σε δράσεις όπου εκτίθεται ερωτικό υλικό: «Αν καταγράψουμε ό,τι συμβαίνει στο κρεβάτι σου, θα είναι πορνογραφία;».

Η Τζάνετ Τζάκσον... πορνοστάρ
Στην προσπάθειά τους να επικεντρωθούν στο θέμα, πολλοί ερευνητές καταφεύγουν σε πραγματιστικούς ορισμούς. Όπως ο δρ Ντόναλντ Βαν ντε Βέερ, συγγραφέας του βιβλίου Health Care Ethics, An Introduction (Εισαγωγή στην ηθική της υγείας). Ο Ντε Βέερ επιχειρεί μια υποκειμενική περιγραφή του πορνό: «Μια σαφής αναπαράσταση σεξουαλικής πράξης είναι πορνογραφική αν αποδειχτεί ότι έχει ως στόχο να διεγείρει τον καταναλωτή». Παρ’ όλο που αυτός ο ορισμός ηχεί αρκετά οικείος και κατανοητός στα αφτιά του κοινού, αποδεικνύεται ανεπαρκής στην ανάλυση ορισμένων γεγονότων, όπως αυτών που αναφέρουμε στην αρχή του άρθρου. Και δεν απαντά σε ερωτήματα όπως: η αποκάλυψη του στήθους της Τζάνετ Τζάκσον στο σόου Super Bowl συνιστά πορνογραφία ή όχι;

Απαντήσεις σε 4 «καυτά» ερωτήματα
Η πορνογραφία, ένα πεδίο που μεταβάλλεται διαρκώς, καθώς «τον κόσμο τον αλλάζει η τεχνολογία», εξιτάρει και ταυτόχρονα προβληματίζει τους ερευνητές. Αυτά τα τέσσερα ερωτήματα θέτουν κάποια ευαίσθητα ζητήματα σχετικά με το παρόν και το μέλλον της. Ιδού οι απόψεις των ειδικών.

1. Η ακραία ερωτική φαντασίωση είναι διαστροφή;
Το 1954 κυκλοφόρησε το μυθιστόρημα Ιστορία της Ο. Παρ’ όλο που το ψευδώνυμο του συγγραφέα ήταν γυναικείο, σχεδόν κανένας δεν μπορούσε να πιστέψει ότι είχε γραφτεί από γυναίκα. Σύμφωνα με την υπόθεση, ο εραστής της «Ο» την απάγει και την πηγαίνει με δεμένα τα μάτια σε ένα κάστρο. Εκεί, την κάνει σκλάβα και αντικείμενο ηδονής για πολλούς άντρες. Αν και η ηρωίδα συναινεί να συμμετάσχει, λόγω της αγάπης της για τον εραστή της, η λεπτομερής περιγραφή των σαδομαζοχιστικών σκηνών είχε προκαλέσει σάλο την εποχή που βγήκε το βιβλίο.

Η πραγματική «Ο». Το 1994 το New Yorker αποκάλυψε την πραγματική ταυτότητα της συγγραφέως. Φυσικά ήταν όντως γυναίκα: η Ντομινίκ Ορί, που δέχτηκε να φανερωθεί στα 86 της χρόνια. Μια γυναίκα με καθ’ όλα φυσιολογική ζωή. Δούλευε στον εκδοτικό οίκο Gallimard, μετέφραζε ποίηση και αρθρογραφούσε, όταν αποφάσισε να γράψει αυτό το βιβλίο για να εντυπωσιάσει τον εραστή της, εκδότη και κριτικό λογοτεχνίας. Τριπλή ταυτότητα. Παρ’ όλο που πολλοί ερευνητές έχουν μελετήσει τη ζωή της συγγραφέως, κανένας δεν έχει καταφέρει να εντοπίσει σε αυτήν τίποτα το αφύσικο.

Το μόνο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν όλοι είναι ότι εξαιρετικά δύσκολα κάποιος θα παραδεχόταν ανοιχτά πως έχει τέτοιου είδους φαντασιώσεις. Μάλιστα το πραγματικό όνομα της εμπνεύστριας της Ιστορίας της Ο δεν είναι Ντομινίκ Ορί, αλλά Αν Ντεκλό. Το Ντομινίκ Ορί το είχε χρησιμοποιήσει στη γαλλική αντίσταση κατά των ναζί. Με άλλα λόγια, αυτή η γυναίκα χρειάστηκε να κρυφτεί δύο φορές στη ζωή της πίσω από ένα ψευδώνυμο: τη μια για να προστατευτεί από τους ναζί και τη δεύτερη για να περιγράψει τις ερωτικές φαντασιώσεις της.

Κάποιες έρευνες πάνω στο πορνό έχουν δείξει ότι ορισμένες φαντασιώσεις συνδέονται με διαταραχές στην προσωπικότητα του ατόμου. Αλλά δε συμφωνούν όλοι οι ερευνητές. Ένας από αυτούς είναι και ο Ντέιβιντ Λόφτους, συγγραφέας του βιβλίου Watching sex: How men really respond to pornography (Παρακολουθώντας σκηνές σεξ: Η πραγματική αντίδραση των αντρών στην πορνογραφία). Βεβαιώνει ότι, όσο κι αν μελέτησε τις βιοχημικές αντιδράσεις των ανθρώπων, προσπαθώντας να συνδέσει την προσωπικότητα και τη συμπεριφορά τους με τον τρόπο που αυτοί ανταποκρίνονται στο πορνό, δεν κατάφερε να εντοπίσει κανέναν συσχετισμό. Με λίγα λόγια, δεν είμαστε οι ερωτικές φαντασιώσεις μας.
2. Γιατί λογοκρίνεται η πορνογραφία;
Στις 26 Ιουνίου του 1995 εκτέθηκε για πρώτη φορά στο Μουσείο Ορσέ του Παρισιού ο πίνακας του Γκουστάβ Κουρμπέ Η προέλευση του κόσμου, τον οποίο για 130 χρόνια θαύμαζαν μόνο οι κληρονόμοι του καλλιτέχνη. Η ιστορία αυτού του έργου, που απεικονίζει με εντυπωσιακό ρεαλισμό το αιδοίο της ερωμένης του ζωγράφου, δείχνει χαρακτηριστικά με πόση μυστικότητα αντιμετωπίζει ο κόσμος ό,τι θεωρεί πορνογραφικό.

Σύμφωνα με κάποιους ιστορικούς, ο όρος «πορνογραφία» διαδόθηκε στον πολιτισμό μας στα τέλη του δέκατου όγδοου και στις αρχές του δέκατου ένατου αιώνα. Παλαιότερα οι αναπαραστάσεις έπρεπε να έχουν είτε θρησκευτικό χαρακτήρα (να εξυμνούν τη γονιμότητα), είτε πολιτικό χαρακτήρα (να σατιρίζουν τους ευγενείς, τους ιερείς και άλλους εκπροσώπους της άρχουσας τάξης) προκειμένου να λειτουργούν ως μέσο σεξουαλικής διέγερσης.

Ιαπωνικό μπικίνι. Άλλοι υποστηρίζουν ότι η πορνογραφία συνδέεται με την ανάδυση του μοντερνισμού και το πάθος κάποιων ανθρώπων να αμφισβητήσουν παγιωμένες αντιλήψεις. Η λογοκρισία, από την άλλη, συνδέεται με την προσπάθεια καταστολής οποιασδήποτε καινοτομίας. Βάσει αυτής της φιλοσοφίας, η Λιν Χαντ επισημαίνει ότι καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας κάποιοι προσπαθούν να εμποδίσουν όσους θεωρούνται επικίνδυνοι για την ανατροπή της εξουσίας να αποκτήσουν πρόσβαση σε πορνογραφικό υλικό.

Η υπόθεση ότι η λογοκρισία δεν οφείλεται μόνο στον ερωτικό χαρακτήρα της πορνογραφίας ίσως εξηγεί και το γεγονός ότι τα κριτήριά της διαφοροποιούνται συνεχώς. Ένα παράδειγμα είναι η μελέτη του ελέγχου των χεντάι (ερωτικά κόμικς και κινούμενα σχέδια) από το ιαπωνικό κράτος. Μέχρι το 1994 υπήρχε ένας νόμος που απαγόρευε την αναπαράσταση του τριχωτού του αιδοίου. Οι δημιουργοί των κόμικς άρχισαν να ζωγραφίζουν αυτή την περιοχή του σώματος αποτριχωμένη, δίνοντας έναν παιδικό χαρακτήρα στους πρωταγωνιστές τους! Γεγονός που προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στη λογοκρισία της Δύσης...

3. Υπάρχει πορνό για γυναίκες;
Κάποιοι σκηνοθέτες επιχειρούν να δώσουν το δικό τους ορισμό. Όπως για παράδειγμα η Έρικα Λαστ, η Σουηδή σκηνοθέτιδα της βραβευμένης ταινίας Five stories for her (Πέντε ιστορίες για εκείνη) και συγγραφέας του βιβλίου Porn for women (Πορνό για γυναίκες). Όπως υποστηρίζει, η διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι «το δικό μας πορνό επικεντρώνεται στην οικειότητα και τη σχέση μεταξύ του ζευγαριού, ενώ το δικό τους στη διείσδυση και την εκσπερμάτιση».

Ο Γιώργος Β., ιδιοκτήτης καταστήματος ερωτικών ειδών, αναφέρεται στις απαιτήσεις του κοινού: «Η διαφορά ανάμεσα στα δύο φύλα φαίνεται και από το τι ζητάει ο καθένας. Εκείνες ενδιαφέρονται κυρίως για κάτι ξεχωριστό, ίσως λιγότερο προσποιητό. Στις γυναίκες δεν αρέσουν τα περισσότερα πορνό. Στους άντρες, αντιθέτως, είναι ελάχιστα εκείνα που δεν αρέσουν. Πιστεύω ότι το λεγόμενο πορνό για γυναίκες είναι δημοφιλές σε ζευγάρια που θέλουν κάτι παραπάνω από μια καλή ιδέα για να περάσουν στην ερωτική πράξη. Πάντως οι περισσότεροι παραγωγοί πορνό δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να δείξουν τη συναισθηματική σχέση του ζευγαριού: ξέρουν ότι οι πελάτες τους θα περνούσαν αυτές τις σκηνές σε fast forward, για να φτάσουν κατευθείαν στο “ψητό”».

Η εποχή του μετα-πορνό. Ωστόσο για κάποιες ακτιβίστριες δεν έχει νόημα να μιλάμε για γυναικείο πορνό. Μια από αυτές είναι και η Ισπανίδα Μαρία Λιόπις, εκπρόσωπος του κινήματος του μετα-πορνό, το οποίο θεωρεί το σεξ ως μια εναλλακτική φεμινιστική ευχαρίστηση, έξω από ταμπού και απαγορεύσεις. Η Λιόπις είναι κατηγορηματική: «Το γυναικείο πορνό είναι ένα φτηνό βιομηχανικό κατασκεύασμα. Συνήθως σχετίζεται με το softcore, με σενάρια που έχουν πλοκή, τρυφερότητα και ρομαντισμό. Κι όμως, το hardcore πορνό έχει μεγάλη ζήτηση στο γυναικείο φύλο, γιατί αρέσει σε πάρα πολλές γυναίκες.

Ενώ η συμβατική πορνογραφία προσφέρει τη συνηθισμένη ευχαρίστηση και ηδονή, το μετα-πορνό καταφέρνει μια βαθιά τομή, ανατρέπει τις συμβατικές δομές και μας ωθεί να θέσουμε την ερωτική επιθυμία μας σε νέες βάσεις. Είναι δύσκολο, και σε πολλές περιπτώσεις δεν το καταφέρνει. Τότε εμείς σχολιάζουμε: “Mα αυτό δεν είναι πορνό!”».

4. Ποιο είναι το μέλλον της πορνογραφίας;
Παρατηρώντας τη σύγχρονη κοινωνία, διαπιστώνουμε δύο αντίρροπες τάσεις. Από τη μια, η σημαντική επίδραση που έχει το πορνό στην οικονομία θα μπορούσε να το μετατρέψει σε μαζικό θέαμα. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Σέρχιο Οκτάβιο Κοντρέρας, επικοινωνιολόγος από το Εθνικό Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Μεξικού, στο βιβλίο του Telebasura. Pornografia de lo Efimero (Τηλεσκουπίδια. Πορνογραφία του Εφήμερου): «Στο Μεγάλο Αδελφό του Ηνωμένου Βασιλείου, η εφημερίδα ταμπλόιντ Sun πρόσφερε 80.000 δολάρια στον παίκτη που είχε ερωτικές επαφές μπροστά στην κάμερα.

Στην Ιαπωνία, η εκπομπή Peep Room προσφέρει δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο του Τόκιο με όλα τα έξοδα πληρωμένα σε όσες δεχτούν να βιντεοσκοπηθούν ενώ αυτοϊκανοποιούνται ή κάνουν έρωτα».

Ώρα για δράση! Από την άλλη, στην εποχή μας κερδίζουν διαρκώς έδαφος φαινόμενα όπως η χρήση της webcam και το ερασιτεχνικό πορνό. Παρ’ όλο που εδώ και αιώνες ο άνθρωπος αποδεδειγμένα απολαμβάνει να παρακολουθεί τον εαυτό του και να επιδεικνύεται την ώρα της ερωτικής πράξης (ακόμη και στην αρχαία Πομπηία τα σπίτια είχαν καθρέφτες στους τοίχους), η σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει νέες δυνατότητες. Σήμερα όλο και περισσότερα ζευγάρια κάνουν έρωτα υπό το άγρυπνο βλέμμα μιας webcam και στη συνέχεια ανεβάζουν τη σπιτική ταινία τους στο διαδίκτυο. Κάτι παραπάνω ήξερε και ο Βρετανός συγγραφέας Άλντους Χάξλεϊ όταν έγραφε: «Τον κόσμο δεν τον αλλάζουν οι ιδεολογίες. Τον αλλάζουν οι τεχνολογίες».
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
.
 

Συνημμένα

  • ptg00170938.jpg
    ptg00170938.jpg
    30,9 KB · Εμφανίσεις: 32
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Αριστουργήματα της αρχαίας ελληνικής τέχνης συναντούν την πορνογραφία. Μορφές με υπογραφές των Καραβάτζιο, Πικάσο, Γκόγια και Ροντέν αποκτούν φαλλόσχημα άκρα και έντονο στήθος. Κινέζικες πορσελάνες που απεικονίζουν στιγμές της ερωτικής πράξης και φωτογραφικά ερμαφρόδιτα. Είναι τα έργα τέχνης που πρωταγωνιστούν στην έκθεση «σΕξαρση: σχέσεις πέους και αιδοίου στις σύγχρονες εικαστικές τέχνες» που πραγματοποιείται στο Booze Cooperativa (Κολοκοτρώνη 57) ώς τις 30 Νοεμβρίου.

Βίντεο, γλυπτική, εγκατάσταση, ζωγραφική, μεικτή τεχνική, περφόρμανς και φωτογραφία επιστρατεύονται για να μιλήσουν για την ένωση ή τον διαχωρισμό των γεννητικών οργάνων στην τέχνη και να αναδείξουν τη διαφορά στην αντιμετώπισή τους κατά την αρχαιότητα και εν συνεχεία από τη νοοτροπία της δυτικής ηθικής.

«Η σΕξαρση προέκυψε ως αντίδραση στη σιωπηρώς συνεχιζόμενη λογοκρισία της παρουσίασης των γεννητικών οργάνων στις εικαστικές τέχνες του 21ου αιώνα» εκτιμά ο επιμελητής της έκθεσης Μεγακλής Ρογκάκος. «Ο τρόπος αναπαράστασης ποικίλλει, από άμεσος και προκλητικός μέχρι έμμεσος και υπαινικτικός, σε όλες όμως τις περιπτώσεις είναι ίσως πρωτόγνωρος. Στόχος είναι να αποδειχθεί ότι η εικαστική αναπαράσταση της σχέσης πέους και αιδοίου μπορεί να είναι επιβραβευτική για το φιλότεχνο κοινό».
 

Συνημμένα

  • imagesCA3SG0M2.jpg
    imagesCA3SG0M2.jpg
    6,5 KB · Εμφανίσεις: 17
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Το ψιλοβροχο παντα με εξηταρη και θελω να περπατω στην βροχη,δυνοντας ετσι μια ρομαντικη νοτα περιηγησης.Η ψυχη μου πιεζε το σωμα μου,και τα δυο μαζι το μυαλο μου,θυμηθηκα τους στιχους σωμα μου φτιαγμενο απο πυλο κανης οτι θελης στο μυαλο.και ετσι περπαντωντας εφτασα στο μεταξι,πρωτη σταση στο 32 οπου αδιαφαρη αλβανικης μορφης και με στραβα ποδια αυτοπαρουσιαζοταν,διπλα στο υπογειο εκαναν εντυπωση τα λαμπακια που αναβοσβηναμ,θυμιζοντας περισσοτερο λουνα παρκ.Στο 30 πιο πολυ αξιζαν τα σεξι εσσωρουχα και οι ζαρτιερες παρα το περιτιλιγμα :grin:.Συνεχισα προς τα ρωσσικα,η Ιασωνος αδεια,ενας πακις καθοταν πανω σε χαρτονια και προσπαθουσε να προφυλαχτη απο τον παγερο αερα και το ψιλοβροχο,ματαια ομως.Απεναντι στην κολωνα το παζλ εδεναν τα καροτσακια του σουπερ μαρκετ το ενα μεσα στο αλλο,και το κερασακι στην τουρτα ηταν μεσα στην μεση ενα τασι απο φορντ σε αριστη κατασταση :grin:(οποιανου λειπη τωρα ξερη).Στα ρωσσικα απουσα η Ευα,απεναντι ενα γαλακτερο ρωσσιδι στον μεσο ορο,στο διπλα οικο το γνωστο ουκρανεζακι,με κοκκινο μπειμπι ντολ και το τατου το καθετο στο σβερκο,συνεχισαμε προς τα κατω της πορνοοδου ενω ο παγερος αερας σφυριζε απειλιτικα και η βροχη εκανε αισθητη την εμφανιση της.Στην λαμαρινε εισοδο αδιαφορο τοπλες με καλο κορμι ομως και βυζακι εδινε υποσχεσης,στο 39 η μυρωδια πιθανως του φαγητου που μαγειρευοταν σε συνδιασμο με το αποσμητικο εισοδου,εδινε την ακριβη αισθηση μιας ντολτσε καμπανας :grin:,διοτι η κορασις ηταν αδιαφορος τελειος,δεν θα μιλησω για τα τρεια στην σειρα του 46,το μεσαιο με την αυλη που εχη μετραταπη σε χωρο υποδοχης ειχε μετατραπη σε σουβλαντζιδικο καθως οι πακιδες τρωγαν σουβλακια και απολανβαναν το θεαμα,δυο θεκλες κορασιδες προσφεραν ισπανικο και απλο προγραμμα.Και τωρα αρχιζη το σωου,στο 43,μπαινουμε μεσα και στο βαθος δεξια φοβερο τεμαχιο με πορτοκαλι εσσωρουχα και μακρι μαυρο μαλλι,πλησιαζοντας ομως βγηκε η τσα οσαν τον μητσοτακη σε ηλικια με ανοιτο ξανθο μαλλι βαμενο,και φωνη απο το γετικουλε,μην αγγιξετε την κουκλα θα σας :knockinb: :2funny:ειχε και μια γλυτσα του τσομπανι,διαλαλουσε καινουργιο μολδαβεζακι με φουλ προγραμμα στα 15,καποιοι αρχισαν να φευγουν και ειπαν θα ξαναρθουμε,@@ θα ξαναρθετε απαντησε η τσα :2funny:,τετοιο νακι μου και την κανετε,κουνωντας την τεραστια γκλιτσα απειλητικα.Η βροχη αρχισε να διναμωνη και κατευθηνθηκα προς φυλης.Το μονο αξιοσειμηοτον η νικολ στο υπογειο και η ευα τσα να δινη ρεσιταλ με ενα παρουσιαζομενο αδυνατο ρωσσιδι,να λεη τρελλα πραγματα για την πιπα της,τον κανη γαργαρες στον λαιμο και που θα βρειτε καλυτερα.Τελος Φωκαιας τιποτα το αξιοπροσεκτον περα απο δυο καλλιγραμμα κοριτσια αλλα αυτοπαρουσιαζομενα εντελως γυμνα,συνεχισα την περιπλανηση μου ως οδοιπορος,η βροχη δυναμωσε και προτιμησα να μην την αφησω να χαλαση της αναμνησης μου,και ετσι αποχωρησα κοιτωντας τον δρομο της ηδονης και της ακολασιας φευγαλεα.                                                                               Συνεχιζετε.........
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Επισης στην Ιασωνος μετα απο τον οικο με την λαμαρινε εισοδο διπλα ακριβως υπηρχε ενα αλλο με εισοδο σαν μεγαλο παρκιν ,εκει τωρα τελευταια παιζουν μαυρουλες,η παρουσιαζομενη δεν εκανε τον κοπο καν να βγη απο την πορτα,ελα αγορι μου θα περασουμε καλα ειπε,οταν ξεπορτισε ομως εφυγα τρεχοντας εντρομος γιατι ηταν οσαν το θωρηκτο αβερωφ :grin:.
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Μοντερνα τεχνη...
 

Συνημμένα

  • 58902390350117216951.jpg
    58902390350117216951.jpg
    23,9 KB · Εμφανίσεις: 17

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Το ψιλοβροχο παντα με εξηταρη και θελω να περπατω στην βροχη,δυνοντας ετσι μια ρομαντικη νοτα περιηγησης.Η ψυχη μου πιεζε το σωμα μου,και τα δυο μαζι το μυαλο μου,θυμηθηκα τους στιχους σωμα μου φτιαγμενο απο πυλο κανης οτι θελης στο μυαλο.και ετσι περπαντωντας εφτασα στο μεταξι,πρωτη σταση στο 32 οπου αδιαφαρη αλβανικης μορφης και με στραβα ποδια αυτοπαρουσιαζοταν,διπλα στο υπογειο εκαναν εντυπωση τα λαμπακια που αναβοσβηναμ,θυμιζοντας περισσοτερο λουνα παρκ.Στο 30 πιο πολυ αξιζαν τα σεξι εσσωρουχα και οι ζαρτιερες παρα το περιτιλιγμα :grin:.Συνεχισα προς τα ρωσσικα,η Ιασωνος αδεια,ενας πακις καθοταν πανω σε χαρτονια και προσπαθουσε να προφυλαχτη απο τον παγερο αερα και το ψιλοβροχο,ματαια ομως.Απεναντι στην κολωνα το παζλ εδεναν τα καροτσακια του σουπερ μαρκετ το ενα μεσα στο αλλο,και το κερασακι στην τουρτα ηταν μεσα στην μεση ενα τασι απο φορντ σε αριστη κατασταση :grin:(οποιανου λειπη τωρα ξερη).Στα ρωσσικα απουσα η Ευα,απεναντι ενα γαλακτερο ρωσσιδι στον μεσο ορο,στο διπλα οικο το γνωστο ουκρανεζακι,με κοκκινο μπειμπι ντολ και το τατου το καθετο στο σβερκο,συνεχισαμε προς τα κατω της πορνοοδου ενω ο παγερος αερας σφυριζε απειλιτικα και η βροχη εκανε αισθητη την εμφανιση της.Στην λαμαρινε εισοδο αδιαφορο τοπλες με καλο κορμι ομως και βυζακι εδινε υποσχεσης,στο 39 η μυρωδια πιθανως του φαγητου που μαγειρευοταν σε συνδιασμο με το αποσμητικο εισοδου,εδινε την ακριβη αισθηση μιας ντολτσε καμπανας :grin:,διοτι η κορασις ηταν αδιαφορος τελειος,δεν θα μιλησω για τα τρεια στην σειρα του 46,το μεσαιο με την αυλη που εχη μετραταπη σε χωρο υποδοχης ειχε μετατραπη σε σουβλαντζιδικο καθως οι πακιδες τρωγαν σουβλακια και απολανβαναν το θεαμα,δυο θεκλες κορασιδες προσφεραν ισπανικο και απλο προγραμμα.Και τωρα αρχιζη το σωου,στο 43,μπαινουμε μεσα και στο βαθος δεξια φοβερο τεμαχιο με πορτοκαλι εσσωρουχα και μακρι μαυρο μαλλι,πλησιαζοντας ομως βγηκε η τσα οσαν τον μητσοτακη σε ηλικια με ανοιτο ξανθο μαλλι βαμενο,και φωνη απο το γετικουλε,μην αγγιξετε την κουκλα θα σας :knockinb: :2funny:ειχε και μια γλυτσα του τσομπανι,διαλαλουσε καινουργιο μολδαβεζακι με φουλ προγραμμα στα 15,καποιοι αρχισαν να φευγουν και ειπαν θα ξαναρθουμε,@@ θα ξαναρθετε απαντησε η τσα :2funny:,τετοιο νακι μου και την κανετε,κουνωντας την τεραστια γκλιτσα απειλητικα.Η βροχη αρχισε να διναμωνη και κατευθηνθηκα προς φυλης.Το μονο αξιοσειμηοτον η νικολ στο υπογειο και η ευα τσα να δινη ρεσιταλ με ενα παρουσιαζομενο αδυνατο ρωσσιδι,να λεη τρελλα πραγματα για την πιπα της,τον κανη γαργαρες στον λαιμο και που θα βρειτε καλυτερα.Τελος Φωκαιας τιποτα το αξιοπροσεκτον περα απο δυο καλλιγραμμα κοριτσια αλλα αυτοπαρουσιαζομενα εντελως γυμνα,συνεχισα την περιπλανηση μου ως οδοιπορος,η βροχη δυναμωσε και προτιμησα να μην την αφησω να χαλαση της αναμνησης μου,και ετσι αποχωρησα κοιτωντας τον δρομο της ηδονης και της ακολασιας φευγαλεα.                                                                               Συνεχιζετε.........
Εδωσες ρεστα προεδρε :cool2: :thumbsup:.
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Κανω οτι καλυτερο μπορω :grin:,επισης για αλλη μια φορα οι μαυρουλες απουσες σε μια ερημη Σωκρατους που ο αερας στριφογηρηζε τα σκουπιδια!
Βγαινουν αργα μερικες στην Σωκρατους,αλλα εχουν αλλαξη πιατσα,στην χαλκοκονδυλη συχναζουν,μεχρι και γεοπονικη σχολη συχναζουν μερικες,οχι μαυρες,αλλα εγινε και εκει πιατσα,τωρα για καθε μερα δεν ξερω!
 

!blis

Μέγας
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.713
Κριτικές
41
Like
3.002
Πόντοι
4.415
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
Βγαινουν αργα μερικες στην Σωκρατους,αλλα εχουν αλλαξη πιατσα,στην χαλκοκονδυλη συχναζουν,μεχρι και γεοπονικη σχολη συχναζουν μερικες,οχι μαυρες,αλλα εγινε και εκει πιατσα,τωρα για καθε μερα δεν ξερω!
Τουλαχιστον ξεβρωμησε λιγο ο ο τοπος,χωρις πακιδες και ενα σωρο λοιπους τυπους δειχνη αδεια τελειως η οδος.Πρωτα εσφηζε απο ζωη και αλδ.ενταξη θα τσεκαρω χανκονκονδυλη!
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Τουλαχιστον ξεβρωμησε λιγο ο ο τοπος,χωρις πακιδες και ενα σωρο λοιπους τυπους δειχνη αδεια τελειως η οδος.Πρωτα εσφηζε απο ζωη και αλδ.ενταξη θα τσεκαρω χανκονκονδυλη!
Ενταξη αλλα μαυρουλες θα υπαρχουν,και στην πλατεια Λαυριου μαζευονται και λιγο πιο κατω!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom