Νέα

Ρομαντισμός Και Μπουρδέλα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα sotirof
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 7K
  • Εμφανίσεις 446K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι μας ελκει?

  • Αναγκη?

    Ψήφοι: 131 18,8%
  • Συνηθεια?

    Ψήφοι: 52 7,5%
  • Δεν μπορω διαφορετικα?

    Ψήφοι: 42 6,0%
  • Βαρεθηκα την γυναικα μου!

    Ψήφοι: 45 6,5%
  • δεν ξερω !

    Ψήφοι: 62 8,9%
  • Η γυναικα μου δεν τα κανη ολα!

    Ψήφοι: 56 8,0%
  • Γουσταρω κατουρλιλα?

    Ψήφοι: 22 3,2%
  • Μεταξι και ξερο ψωμι?

    Ψήφοι: 28 4,0%
  • Μπουδελα για παντα?

    Ψήφοι: 51 7,3%
  • Αλλο?

    Ψήφοι: 32 4,6%
  • Γαμαμε σε μπουρδελα αλλα δεν θελουμε να το πουμε?

    Ψήφοι: 48 6,9%
  • Διασκεδαση?

    Ψήφοι: 127 18,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    696

farkeli

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Οκτ 2008
Μηνύματα
7.572
Κριτικές
101
Like
204
Πόντοι
1.886

Δεν ήξερα που να ποστάρω αυτο το βιντεάκι ...  :think:
Στο τέλος, αποφάσισα να το ποστάρω σε αυτό εδώ το θρεντ
γιατι (μάλλον)
"μυρίζει"
"ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΕΠΙΠΕΔΟ"

Το αξιοπερίεργο είναι που δεν αντιδρούν με καταλυτικό τρόπο, διάφορα παχύδερμα και παχύρευστα (όπως ο κ. Πάγκαλος) όταν βλέπουν παρουσίες όπως είναι ο μικρός Βασίλης ...

:)
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
αν δεν ειναι εγκεφαλικη τοτε η κινηση ειναι...Brown, δηλαδη ασκοπη , ανουσια , κοινωνικη .

Η κοινωνικη μιζερια παραγει αυτη την κινηση
ολα τα ατομα κινουνται με κινητρο τα μικροοφελη τους,
και οχι μονο αυτο, μεταδιδουν τη μιζερια τους και στους αλλους

η μαγκια ειναι το να μαθαινεις να ανθιστασαι σε ολο αυτο
να μενεις βραχος ,εν μεσω της ασκοπης κινητικοτητας
μονο ετσι μπορεις να παραξεις ουσιαστικο εργο
Μισο γιατι το πηρες μονοπατα!Οταν κανης σεξ,οχι επι πληρωμη,η κινηση που γινετε απο τα δυο σωματα δεν ειναι ασκοπη,προσπαθουν και οι δυο να επιφερουν στους εαυτους τους την ηδονη μαζι με το εγκεφαλικο και το ψυχικο,δεν διαφωνω απο την αποψη του πρισματος που το λες,αλλα πιστευω οτι ειναι λιγο μονοπλευρο!Τωρα υπαρχουν μιζεροι ανθρωποι που μερικοι εξ αυτων ισως προσπαθουν να αλλαξουν αλλα λογω κατεστημενων γεγονοτων να μην μπορουν,παντα υπαρχη μια εξερεση,δυσκολο αλλα πιστευω οτι υπαρχη.Δεν σχολιασες τον πινακα που παραθεσα με τις γυναικες!
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396

Δεν ήξερα που να ποστάρω αυτο το βιντεάκι ...  :think:
Στο τέλος, αποφάσισα να το ποστάρω σε αυτό εδώ το θρεντ
γιατι (μάλλον)
"μυρίζει"
"ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΕΠΙΠΕΔΟ"

Το αξιοπερίεργο είναι που δεν αντιδρούν με καταλυτικό τρόπο, διάφορα παχύδερμα και παχύρευστα (όπως ο κ. Πάγκαλος) όταν βλέπουν παρουσίες όπως είναι ο μικρός Βασίλης ...

:)
Την καλημερα μου στρατηγε.Καλα εκανες και το ποσταρες εδω το βιντεακι γιατι υπαρχη επιπεδο και ποιοτητα της συζητησης.Δυστηχως οι πολιτικοι δεν συγκινουνται με τετοια θεματα και αν το κανουν ειναι για να αποσπασουν πολιτικα οφελη,απο οποιο κομμα και να ειναι.Ισως και εδω να υπαρχη μια εξερεση,γενικα το λεω!
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Να πω και εγω δυο λογια για το εργο,ειναι Οι Δεσποινιδες της Αβινιον,η βιαιη αποδοση του γυναικειου σωματος και τα ζωγραφισμενα προσωπα σαν μασκες,προκαλεσαν πολλες συζητησεις.Το εργο πηρε το ονομα του απο ενα φιλο του ζωγραφου που εμενε στην οδο Αβινιον του παρισιου,οπου υπηρχαν λαικα πορνεια,και ιο γυναικες δεν ηταν ομορφες,ηταν πορνες,που προκαλουσαν την ιστορικη παραδοση που τις ειχε γεννησει,για αυτο θεωρηθηκε σκανδαλο και προσβολη.Ο πικασο κρατησε για πολλα χρονια κρυμενο τον πινακα αντι να τον πουληση.Χρονολογια 1907.
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
αν δεν ειναι εγκεφαλικη τοτε η κινηση ειναι...Brown, δηλαδη ασκοπη , ανουσια , κοινωνικη .

Η κοινωνικη μιζερια παραγει αυτη την κινηση
ολα τα ατομα κινουνται με κινητρο τα μικροοφελη τους,
και οχι μονο αυτο, μεταδιδουν τη μιζερια τους και στους αλλους

η μαγκια ειναι το να μαθαινεις να ανθιστασαι σε ολο αυτο
να μενεις βραχος ,εν μεσω της ασκοπης κινητικοτητας
μονο ετσι μπορεις να παραξεις ουσιαστικο εργο
Πρεπη να λαβουμε επισης υποψιν μας,οτι στην κοινωνιη μιζερια ζουμε ολοι,και συμμετεχουμε,απλως καποιοι προσπαθουν να ειναι στον αφρο για να αναπνεουν ελευθερα και αλλοι στον πατο η βουρκο μπορουμε να πουμε,επισης μικροοφελη εχουμε ολοι μας,τωρα αυτα διαχωριζονται σε κατηγοριες,αναλογα με τις αναγκες μας!
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
Μισο γιατι το πηρες μονοπατα!Οταν κανης σεξ,οχι επι πληρωμη,η κινηση που γινετε απο τα δυο σωματα δεν ειναι ασκοπη,προσπαθουν και οι δυο να επιφερουν στους εαυτους τους την ηδονη μαζι με το εγκεφαλικο και το ψυχικο,δεν διαφωνω απο την αποψη του πρισματος που το λες,αλλα πιστευω οτι ειναι λιγο μονοπλευρο!Τωρα υπαρχουν μιζεροι ανθρωποι που μερικοι εξ αυτων ισως προσπαθουν να αλλαξουν αλλα λογω κατεστημενων γεγονοτων να μην μπορουν,παντα υπαρχη μια εξερεση,δυσκολο αλλα πιστευω οτι υπαρχη.Δεν σχολιασες τον πινακα που παραθεσα με τις γυναικες!
αν δεν υπαρχει εγκεφαλικη επικοινωνια στο σεξ -αμοιβαια και οχι μονοπελευρη ,τοτε η ολη διαδικασια ειναι αυτο που λεει ο Μαρκος Αυρηλιος : "εντεριου παρατριψις και μετα τινος σπασμου μυξαριου εκκρισις"
Πρεπη να λαβουμε επισης υποψιν μας,οτι στην κοινωνιη μιζερια ζουμε ολοι,και συμμετεχουμε,απλως καποιοι προσπαθουν να ειναι στον αφρο για να αναπνεουν ελευθερα και αλλοι στον πατο η βουρκο μπορουμε να πουμε,επισης μικροοφελη εχουμε ολοι μας,τωρα αυτα διαχωριζονται σε κατηγοριες,αναλογα με τις αναγκες μας!
Δεν ξερω αν ειμαστε ολοι μας στην κοινωνικη μιζερια
αυτο που ξερω ειναι οτι σε πολλες συζητησεις και ειδικα τωρα με την οικονομικη κριση
με πιανει πονοκεφαλος οταν τα ατομα μιζεριαζουν αδιακοπα , μυριζω απο μακρια τη μιζερια τους
και την αποστρεφομαι οπως ο διαολος το λιβανι.
Και για να το συνδεσουμε με τη θεματολογια του site και οι πορνες ειναι μιζερες , τραγικοποιουν την κατασταση ως προφαση για να ανοιγουν τα ποδια τους και να εχουν ευκολο χρημα.
Μ'αρεσουν μονο οι ανθρωποι που αντιστεκονται και ασχολουνται με μη κοινωνικα αλλα μονο ουσιαστικα ζητηματα.
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
Για τις Πουτανες της Αβινιον
( αυτο ειναι το σωστο και οχι το κατ'ευφημισμον "δεσποινιδες" )

αυτο που μου κανει εντυπωση χωρις να το εχω μελετησει ουσιαστικα το θεμα
ειναι η δεξια "δεσποινιδα" που ενω το χρωμα του σωματος της ειναι ελκυστικο
το κεφαλι της ειναι τερατωδες, νομιζω οτι σημειολογικα ο Πικασο θα συμφωνουσε
με αυτο που περιγραφουμε σ'αυτο το thread κατα καιρους ,οτι ενα ελκυστικο
σωμα μπορει να κρυβει εναν "ακαθαρτο" χαρακτηρα.
εχουμε την αντιπαραθεση δηλαδη του "ειναι" και του "φαινεσθαι"

 

Επισκέπτης
Πράγματι, οι «Δεσπονίδες» σχετίζονται με τα μπουρδέλα της οδού Αβινιόν, στην Βαρκελώνη.
Άσχετα από τις σκέψεις σου για τον πίνακα, ο Πικάσο δεν έκανε ψυχογράφημα αλλά πειραματιμό, ή καλύτερα επίτευγμα (επειδή, όπως έλεγε, δεν έψαχνε αλλά εύρισκε) σε θέματα σύνθεσης (οργάνωσης, δηλαδή, του εικαστικού χώρου) και παραστατικής απόδοσης.
H μορφολογία των «δεσποινίδων» ανάγεται στην επιρροή της αφρικανικής τέχνης, και συγκεκριμένα των αφρικανικών γλυπτών, με την οποία έρχονταν σε επαφή οι ευρωπαίοι στις εκθέσεις που οργονώνονταν τότε. Η εικαστική δύναμη των γλυπτών αυτών, αποτέλεσμα αντιλήψεων διαφορετικό από αυτό των ευρωπαϊκών αναζητήσεων, εντυπωσίασε τον Πικάσο.
Οι αφρικανικές και ασιατικές επιρροές υπήρξαν ανανεωτικά ζωογόνες για την ευρωπαϊκή τέχνη, με αποτέλεσμα να πραγματωθεί η απομάκρυνση από το αναγεννησιακών καταβολών παραστατικό πρότυπο.
Η επιρροή της αφρικανικής μορφοπλασίας εμφανίζεται και στους γερμανούς εξπρεσιονιστές.
Αντίστοιχα έντονη, έως καταλυτική, υπήρξε η επιρροή που άσκησαν στους ζωγράφους των αρχών του 20ου αι., (κατακύριο λόγο στους ιμπρεσσιονιστές), η γιαπωνέζικη εικονογραφία, από σταμπωτά χαρτιά που κυκλοφόρησαν τότε στην Ευρώπη, καθώς και η φωτογραφία.

(πιθανή συνέχεια σε επόμενο :) :))
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
Πράγματι, οι «Δεσπονίδες» σχετίζονται με τα μπουρδέλα της οδού Αβινιόν, στην Βαρκελώνη.
Άσχετα από τις σκέψεις σου για τον πίνακα, ο Πικάσο δεν έκανε ψυχογράφημα αλλά πειραματιμό, ή καλύτερα επίτευγμα (επειδή, όπως έλεγε, δεν έψαχνε αλλά εύρισκε) σε θέματα σύνθεσης (οργάνωσης, δηλαδή, του εικαστικού χώρου) και παραστατικής απόδοσης.
H μορφολογία των «δεσποινίδων» ανάγεται στην επιρροή της αφρικανικής τέχνης, και συγκεκριμένα των αφρικανικών γλυπτών, με την οποία έρχονταν σε επαφή οι ευρωπαίοι στις εκθέσεις που οργονώνονταν τότε. Η εικαστική δύναμη των γλυπτών αυτών, αποτέλεσμα αντιλήψεων διαφορετικό από αυτό των ευρωπαϊκών αναζητήσεων, εντυπωσίασε τον Πικάσο.
Οι αφρικανικές και ασιατικές επιρροές υπήρξαν ανανεωτικά ζωογόνες για την ευρωπαϊκή τέχνη, με αποτέλεσμα να πραγματωθεί η απομάκρυνση από το αναγεννησιακών καταβολών παραστατικό πρότυπο.
Η επιρροή της αφρικανικής μορφοπλασίας εμφανίζεται και στους γερμανούς εξπρεσιονιστές.
Αντίστοιχα έντονη, έως καταλυτική, υπήρξε η επιρροή που άσκησαν στους ζωγράφους των αρχών του 20ου αι., (κατακύριο λόγο στους ιμπρεσσιονιστές), η γιαπωνέζικη εικονογραφία, από σταμπωτά χαρτιά που κυκλοφόρησαν τότε στην Ευρώπη, καθώς και η φωτογραφία.

(πιθανή συνέχεια σε επόμενο :) :))

ποια ειναι η δικη σου ερμηνεια επι του πινακα ?
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Πράγματι, οι «Δεσπονίδες» σχετίζονται με τα μπουρδέλα της οδού Αβινιόν, στην Βαρκελώνη.
Άσχετα από τις σκέψεις σου για τον πίνακα, ο Πικάσο δεν έκανε ψυχογράφημα αλλά πειραματιμό, ή καλύτερα επίτευγμα (επειδή, όπως έλεγε, δεν έψαχνε αλλά εύρισκε) σε θέματα σύνθεσης (οργάνωσης, δηλαδή, του εικαστικού χώρου) και παραστατικής απόδοσης.
H μορφολογία των «δεσποινίδων» ανάγεται στην επιρροή της αφρικανικής τέχνης, και συγκεκριμένα των αφρικανικών γλυπτών, με την οποία έρχονταν σε επαφή οι ευρωπαίοι στις εκθέσεις που οργονώνονταν τότε. Η εικαστική δύναμη των γλυπτών αυτών, αποτέλεσμα αντιλήψεων διαφορετικό από αυτό των ευρωπαϊκών αναζητήσεων, εντυπωσίασε τον Πικάσο.
Οι αφρικανικές και ασιατικές επιρροές υπήρξαν ανανεωτικά ζωογόνες για την ευρωπαϊκή τέχνη, με αποτέλεσμα να πραγματωθεί η απομάκρυνση από το αναγεννησιακών καταβολών παραστατικό πρότυπο.
Η επιρροή της αφρικανικής μορφοπλασίας εμφανίζεται και στους γερμανούς εξπρεσιονιστές.
Αντίστοιχα έντονη, έως καταλυτική, υπήρξε η επιρροή που άσκησαν στους ζωγράφους των αρχών του 20ου αι., (κατακύριο λόγο στους ιμπρεσσιονιστές), η γιαπωνέζικη εικονογραφία, από σταμπωτά χαρτιά που κυκλοφόρησαν τότε στην Ευρώπη, καθώς και η φωτογραφία.

(πιθανή συνέχεια σε επόμενο :) :))
Σωστος για τον πικασο!
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
αν δεν υπαρχει εγκεφαλικη επικοινωνια στο σεξ -αμοιβαια και οχι μονοπελευρη ,τοτε η ολη διαδικασια ειναι αυτο που λεει ο Μαρκος Αυρηλιος : "εντεριου παρατριψις και μετα τινος σπασμου μυξαριου εκκρισις"Δεν ξερω αν ειμαστε ολοι μας στην κοινωνικη μιζερια
αυτο που ξερω ειναι οτι σε πολλες συζητησεις και ειδικα τωρα με την οικονομικη κριση
με πιανει πονοκεφαλος οταν τα ατομα μιζεριαζουν αδιακοπα , μυριζω απο μακρια τη μιζερια τους
και την αποστρεφομαι οπως ο διαολος το λιβανι.
Και για να το συνδεσουμε με τη θεματολογια του site και οι πορνες ειναι μιζερες , τραγικοποιουν την κατασταση ως προφαση για να ανοιγουν τα ποδια τους και να εχουν ευκολο χρημα.
Μ'αρεσουν μονο οι ανθρωποι που αντιστεκονται και ασχολουνται με μη κοινωνικα αλλα μονο ουσιαστικα ζητηματα.
Το ειπα μεταφορικα,ειτε το θελουμε ειτε οχι θα συναναστρεφωμαστε με τετοια ατομα!Αν δεν ηταν μιζερες δεν θα μπορουσαν να ηταν πορνες!
 

rigormortis

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
23 Απρ 2008
Μηνύματα
10.644
Κριτικές
429
Like
5.094
Πόντοι
20.605
Αν δεν ηταν μιζερες δεν θα μπορουσαν να ηταν πορνες!
ετσι ειναι

οποτε βρισκονται στην αθλιοτητα λογω μιζεριας και οχι λογω πραγματικης αναγκης

αν ας πουμε πας στο αγαπημενο μας αθλιο μεταξι και δεις εναν ρακενδυτο αστεγο
και μια πορνη θα πεις οτι ανηκουν και οι δυο στην ιδια αθλιοτητα
αλλα ο πρωτος ειναι λογω αναγκης αλλα η δευτερη λογω μιζεριας
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
Τωρα οσο αφορα τις μασκες του Αβινιον,γνωρισε τον αρχηγο των φωβ,τον Ματις,οπου τον μιησε και τον εκανε να αγαπηση την προτογονη τεχνη τις αφρικης,αυτο το εργο τον βασανισε πολυ καιρο και τελικα μετα απο πολλες επεξεργασιες,το αφησε μισοτελειωμενο,σε αυτη την μορφη.
 

kantilanaftis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2011
Μηνύματα
229
Like
0
Πόντοι
1
ετσι ειναι

οποτε βρισκονται στην αθλιοτητα λογω μιζεριας και οχι λογω πραγματικης αναγκης

αν ας πουμε πας στο αγαπημενο μας αθλιο μεταξι και δεις εναν ρακενδυτο αστεγο
και μια πορνη θα πεις οτι ανηκουν και οι δυο στην ιδια αθλιοτητα
αλλα ο πρωτος ειναι λογω αναγκης αλλα η δευτερη λογω μιζεριας
Δεν ξερω αν η αναγκη εχη διαβαθμησεις,μπορη να βρισκονται η καθε μια για δικο της λογω,η εχη αναγκη δλδ.η ειναι μιζερη,οπως ομως και να εχη στον ιδιο βουρκο βρισκονται.
 

Επισκέπτης
ποια ειναι η δικη σου ερμηνεια επι του πινακα ?

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
To φελέκι μου μέσα.... :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Α ρε Rigomortis...

Aκου να δεις. Με βάση αυτή την ερώτηση, στην οποία θέλησα να απαντήσω από την επιθυμία (και μόνο) να μην φανώ φυγόμαχος, μιας και μπλέχτηκα σε αυτή τη συζήτηση, έκατσα και σκέφτηκα μερικά πράγματα για τον πίνακα και ξεκίνησα να τα γράψω. Κατα την όχι και τόσο προνοητική συνήθεια μου, έγραφα (οπως και τώρα) κατ' ευθείαν στον firefox, στο παραθυρο της απάντησης, Είχα γράψει πολλά, τακτοποημένα και αναλυτικά. Ατυχως η τύχη δεν ήταν με το μέρος μου, και έφαγε ο firefox ένα κόλλημα, που τα πήρε όλα ο διάβολος και τα σήκωσε κιόλας. :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Τεσπα. Τώρα δεν μπάινω στον κόπω και τα γράφω συνοπτικά:
α) Βλέπω μια άρθρωση της εικαστικής γλώσσας διαφορετική από την κοινώς αποδεκτή της εποχής του. Αφορά την απεικόνηση του χώρου η οποία δεν γινεται με το συνήθη για την εποχή τρόπο, με όρους αναπαραγωγής της οπτικής λειτουργίας του ματιου (προοπτική, τονικές διαβαθμίσεις κλπ), αλλά μια οργάνωση των παραστατικών στοιχείων στην επιφάνεια του τελάρου. Η μορφές κατ' αντιστοιχία, αναλύονται στα δομικά τους οπτικά στοιχεία, (χρώμα, σχήμα) με βάση την εσωτερική του δυναμική καί όχι τη συνήθη αντίληψη μας.
β) Το θέμα του πίνακα. Απεικονίζονται γυμνές καθημερινές γυναίκες, και μαλιστα πουτάνες. Και εδώ σε σχέση με την εποχή, που, παρά την εμφάνιση των ιμπρεσσιονιστών (και την χλευαστική αντιμετώπισή τους) η κρατούσα αντίληψη ήταν αυτή του νεοκλασσικσμού με αναφορές σε κλασικά ιδεώση όπου το γυμνό αφορούσε μυθολογικά ή λογοτεχνικά πρόσωπα. Η θεματολογία αυτή, ipso facto, αναδυκνεί και μια αντίληψη του τι είναι τέχνή. Και κατά προέκταση τι είναι αυτό που κάνει κάτι τέχνη.
γ) Η μετακύλιση του απεικονιστικού τρόπου των μορφών, από μια περισσότερο «φυσιοκρατική» (ομοιάζουσα στην συνηθη οπτική) αναπαράσταση, στα αριστερά, προς μια ανάδειξη της δομικής κατασκευής, στα δεξία.
Όμοιως, ενώ οι μορφές στην αριστερή πλευρά διατηρούν αρκετά την αυτονομία του, με περιγράμματα που τις διαχωρίζουν από το φόντο, στη δεξιά πλευρά, τα όρια των μορφών είναι αρκετά ασαφή και μπερδεύοντα με τα στοιχεία του χώρου. Με το τρόπο αυτό χάνουν τα προσωπικα τους χαρακτησριστικά και την αυτόνομη παρουσιά του μέσα σε ένα φόντο, και γίνονται μέρος μια ενιαίας δομής που περικλειει και τις μορφές και το φόντο.
δ) Η σεξουαλικότητα, υπαρκτή έξ ορισμού στα ανθρώπινα σώματα, ακολουθέι αντίστοιχη πορέια. Απο προσωποποιημένη, συνήθη στην αντίληψη μας, κατάσταση ενσωματώνεται, ως συστατικό της μέρος, στη ενιαία δομή.
ε) Με το τρόπο αυτό οδηγείται ο θεατή από την συνήθη αντίληψη του στη θέαση της συγκεκριμένης παραστασης, αυτής των γυμνών σωμάτων, ως μερος ενός οργανικά και ρυθμικά δομημένου συνόλου.
Τα «α», «β», «γ» αποτελούν ανάλυση, το «ε» ερμηνεία και το «δ» και τα δύο.

Δεν θα προχωρίσω σε περισσότερα ρυθμολογικά και υφολογικά στοιχεία.
Έτσι και αλλοιώς τα παραπάνω επιδέχονται εκτενή ανάλυση, εμπεριέχουν μεθοδολογικές αρχές και εννοιολογικές οριοθετήσεις.

Επαναλαμβάνω την αναγκαιότητα αποσαφήνισης των εννοιών γιατί το αντιθετο, σε μια θεωρητική συζήτηση επιφέρει αρχικά σύγχυση και τελικά αγλωσσία.

Δεν σου κρύβω ότι, καθώς είχα γράψει και το κατεβατό που χάθηκε, πως έννοιωσα τόσο ως δάσκαλος όσο και εξεταζόμενος, πράγματα δυσάρεστα (και τα δύο )για μένα.
Χάρηκα όμως που σκέφθηκα κάποια πράγματα για έναν πίνακα πουν δεν έχω δει ζωντανά.
Τα ήθελε ο κώλος μου, αλλοιως δε θα ανακατεβόμουν.

 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
To φελέκι μου μέσα.... :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Α ρε Rigomortis...

Aκου να δεις. Με βάση αυτή την ερώτηση, στην οποία θέλησα να απαντήσω από την επιθυμία (και μόνο) να μην φανώ φυγόμαχος, μιας και μπλέχτηκα σε αυτή τη συζήτηση, έκατσα και σκέφτηκα μερικά πράγματα για τον πίνακα και ξεκίνησα να τα γράψω. Κατα την όχι και τόσο προνοητική συνήθεια μου, έγραφα (οπως και τώρα) κατ' ευθείαν στον firefox, στο παραθυρο της απάντησης, Είχα γράψει πολλά, τακτοποημένα και αναλυτικά. Ατυχως η τύχη δεν ήταν με το μέρος μου, και έφαγε ο firefox ένα κόλλημα, που τα πήρε όλα ο διάβολος και τα σήκωσε κιόλας. :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Τεσπα. Τώρα δεν μπάινω στον κόπω και τα γράφω συνοπτικά:
α) Βλέπω μια άρθρωση της εικαστικής γλώσσας διαφορετική από την κοινώς αποδεκτή της εποχής του. Αφορά την απεικόνηση του χώρου η οποία δεν γινεται με το συνήθη για την εποχή τρόπο, με όρους αναπαραγωγής της οπτικής λειτουργίας του ματιου (προοπτική, τονικές διαβαθμίσεις κλπ), αλλά μια οργάνωση των παραστατικών στοιχείων στην επιφάνεια του τελάρου. Η μορφές κατ' αντιστοιχία, αναλύονται στα δομικά τους οπτικά στοιχεία, (χρώμα, σχήμα) με βάση την εσωτερική του δυναμική καί όχι τη συνήθη αντίληψη μας.
β) Το θέμα του πίνακα. Απεικονίζονται γυμνές καθημερινές γυναίκες, και μαλιστα πουτάνες. Και εδώ σε σχέση με την εποχή, που, παρά την εμφάνιση των ιμπρεσσιονιστών (και την χλευαστική αντιμετώπισή τους) η κρατούσα αντίληψη ήταν αυτή του νεοκλασσικσμού με αναφορές σε κλασικά ιδεώση όπου το γυμνό αφορούσε μυθολογικά ή λογοτεχνικά πρόσωπα. Η θεματολογία αυτή, ipso facto, αναδυκνεί και μια αντίληψη του τι είναι τέχνή. Και κατά προέκταση τι είναι αυτό που κάνει κάτι τέχνη.
γ) Η μετακύλιση του απεικονιστικού τρόπου των μορφών, από μια περισσότερο «φυσιοκρατική» (ομοιάζουσα στην συνηθη οπτική) αναπαράσταση, στα αριστερά, προς μια ανάδειξη της δομικής κατασκευής, στα δεξία.
Όμοιως, ενώ οι μορφές στην αριστερή πλευρά διατηρούν αρκετά την αυτονομία του, με περιγράμματα που τις διαχωρίζουν από το φόντο, στη δεξιά πλευρά, τα όρια των μορφών είναι αρκετά ασαφή και μπερδεύοντα με τα στοιχεία του χώρου. Με το τρόπο αυτό χάνουν τα προσωπικα τους χαρακτησριστικά και την αυτόνομη παρουσιά του μέσα σε ένα φόντο, και γίνονται μέρος μια ενιαίας δομής που περικλειει και τις μορφές και το φόντο.
δ) Η σεξουαλικότητα, υπαρκτή έξ ορισμού στα ανθρώπινα σώματα, ακολουθέι αντίστοιχη πορέια. Απο προσωποποιημένη, συνήθη στην αντίληψη μας, κατάσταση ενσωματώνεται, ως συστατικό της μέρος, στη ενιαία δομή.
ε) Με το τρόπο αυτό οδηγείται ο θεατή από την συνήθη αντίληψη του στη θέαση της συγκεκριμένης παραστασης, αυτής των γυμνών σωμάτων, ως μερος ενός οργανικά και ρυθμικά δομημένου συνόλου.
Τα «α», «β», «γ» αποτελούν ανάλυση, το «ε» ερμηνεία και το «δ» και τα δύο.

Δεν θα προχωρίσω σε περισσότερα ρυθμολογικά και υφολογικά στοιχεία.
Έτσι και αλλοιώς τα παραπάνω επιδέχονται εκτενή ανάλυση, εμπεριέχουν μεθοδολογικές αρχές και εννοιολογικές οριοθετήσεις.

Επαναλαμβάνω την αναγκαιότητα αποσαφήνισης των εννοιών γιατί το αντιθετο, σε μια θεωρητική συζήτηση επιφέρει αρχικά σύγχυση και τελικά αγλωσσία.

Δεν σου κρύβω ότι, καθώς είχα γράψει και το κατεβατό που χάθηκε, πως έννοιωσα τόσο ως δάσκαλος όσο και εξεταζόμενος, πράγματα δυσάρεστα (και τα δύο )για μένα.
Χάρηκα όμως που σκέφθηκα κάποια πράγματα για έναν πίνακα πουν δεν έχω δει ζωντανά.
Τα ήθελε ο κώλος μου, αλλοιως δε θα ανακατεβόμουν.
Πολυ καλη η αναλυση σου φιλε,αξιζη να σημειωσουμε οτι η δημιουργια αυτου του εργου κρατησε ενα χρονο,1906-1907και δυσκολεψε πολυ τον καλλιτεχνη,και τελικα πραγματι το εργο δεν τελειωσε,αλλα απο την αποψη του καλλιτεχνη,οπως ορθα αναφερε συναγωνιστης πιο πανω.Απλα πιστευω πως ο φιλος ριγομορτης εξελαβε την σκοτεινη γωνια του πινακα και τις μασκες,ως διαφορετικη αποψη!Επισης δεν πουληθηκε γιατι ο πικασο το κρατησε πολλα χρονια σε σχεση με αλλα εργα που πουλησε αμεσως στην μετεπειτα συνεργασια του!
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
αν δεν υπαρχει εγκεφαλικη επικοινωνια στο σεξ -αμοιβαια και οχι μονοπελευρη ,τοτε η ολη διαδικασια ειναι αυτο που λεει ο Μαρκος Αυρηλιος : "εντεριου παρατριψις και μετα τινος σπασμου μυξαριου εκκρισις"Δεν ξερω αν ειμαστε ολοι μας στην κοινωνικη μιζερια
αυτο που ξερω ειναι οτι σε πολλες συζητησεις και ειδικα τωρα με την οικονομικη κριση
με πιανει πονοκεφαλος οταν τα ατομα μιζεριαζουν αδιακοπα , μυριζω απο μακρια τη μιζερια τους
και την αποστρεφομαι οπως ο διαολος το λιβανι.
Και για να το συνδεσουμε με τη θεματολογια του site και οι πορνες ειναι μιζερες , τραγικοποιουν την κατασταση ως προφαση για να ανοιγουν τα ποδια τους και να εχουν ευκολο χρημα.
Μ'αρεσουν μονο οι ανθρωποι που αντιστεκονται και ασχολουνται με μη κοινωνικα αλλα μονο ουσιαστικα ζητηματα.
Στο πρωτο σκελος συμφωνω,αλλα θα επιβεβαιωσης το κομματι οτι οτι ναι μεν υπαρχη εγκεφαλικη επικοινονια αλλα μετα πρεπη να υπαρχη και κινητικη,γιατι χωρις αυτην δεν υπαρχη σεξ,μιλαω απο ρεαλιστικης αποψεως,τωρα για την αποψη του μαρκου αυρηλιου πιστευω οτι αντι για μυξαριο μπορη να παραχθη και αεριο :2funny:Τωρα οσο αφορα τον πονοκεφαλο μην πολυ ζοριζεσε,δεν εχη καταλαβη ο κοσμος οτι ηρθε η ωρα να πληρωσουμε ολοι την μιζερια,νια μεν οι πορνες ειναι μιζερες οπως λες και ανοιγουν τα ποδια για ευκολο χρημα,αλλα θα σου θεσω το ερωτημα γιατι εμεις το καταθετουμε,ετσι ευκολα!
 
OP
OP
sotirof

sotirof

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Ιαν 2010
Μηνύματα
10.069
Κριτικές
44
Like
27
Πόντοι
1.396
αν δεν ειναι εγκεφαλικη τοτε η κινηση ειναι...Brown, δηλαδη ασκοπη , ανουσια , κοινωνικη .

Η κοινωνικη μιζερια παραγει αυτη την κινηση
ολα τα ατομα κινουνται με κινητρο τα μικροοφελη τους,
και οχι μονο αυτο, μεταδιδουν τη μιζερια τους και στους αλλους

η μαγκια ειναι το να μαθαινεις να ανθιστασαι σε ολο αυτο
να μενεις βραχος ,εν μεσω της ασκοπης κινητικοτητας
μονο ετσι μπορεις να παραξεις ουσιαστικο εργο
Ακριβως η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ειναι προβλεψιμη,οπως τα μικροοφελη,σε λιγο φοβαμε μην γινετε η πληρωμη σε ειδος :2funny:!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom