You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πού είναι το αεροπλάνο;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα FROID
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 801
- Εμφανίσεις 48K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Peacful_Warrior
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 2.929
- Κριτικές
- 1
- Like
- 238
- Πόντοι
- 36
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.571
- Κριτικές
- 475
- Like
- 502
- Πόντοι
- 4.906
τυπε αν δεν βρουμε εμεις το αεροπλανο στο μπου δεν θα το βρει κανεις.....κατσε ρε τυπε εχουμε ειδικοτητες για ολα τα θεματα. οπως εχουμε για τα ιατρικα θεματα. που ειναι το κακο
pussy wagon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 13 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 28.766
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.571
- Πόντοι
- 1.796
Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία
Μία εβδομάδα συμπληρώνεται από την εξαφάνιση της πτήσης MH370: το αεροσκάφος με τους 239 επιβάτες παραμένει άφαντο, οι έρευνες συνεχίζονται προς τον Ινδικό Ωκεανό, ενώ μία ακόμα θεωρία -από τις πολλές που έχουν ακουστεί τις τελευταίες ημέρες- κάνει την εμφάνισή της: ότι το αεροσκάφος πιθανώς να προσγειώθηκε σε απομακρυσμένο σύμπλεγμα νησιών στον Ινδικό Ωκεανό.
Τη θεωρία αναφέρει το CNN, λέγοντας ότι βασίζεται στις αναλύσεις των δεδομένων από τα στρατιωτικά ραντάρ, σύμφωνα με τα οποία το αεροσκάφος φαίνεται να ακολουθούσε μία πορεία μεταξύ ενδεικτικών σημείων διαδρομής —γεγονός που δείχνει ότι ο χειριστής του τη δεδομένη στιγμή ήταν κάποιος που διέθετε την απαραίτητη εκπαίδευση— όταν εντοπίστηκε για τελευταία φορά το στίγμα του από το στρατιωτικό ραντάρ στα ανοιχτά των βορειοδυτικών ακτών της χώρας.
Ειδικοί αναφέρουν ότι είναι δυνατόν, αν και άκρως απίθανο, να κατάφερε κάποιος να καταλάβει το γιγαντιαίο αεροσκάφος και να το προσγειώσει χωρίς να γίνει αντιληπτός.
Αξιωματούχοι, αναφερόμενοι στο σημείο από όπου το αεροσκάφος εξέπεμψε το τελευταίο στίγμα που κατέγραψε το στρατιωτικό ραντάρ, αφήνουν να εννοηθεί ότι μπορεί το Boeing να κατευθυνόταν προς τα Νησιά Ανταμάν της Ινδίας.
Επιλέξτε εδώ για να δείτε την εικόνα σε μεγέθυνση
Ο εκδότης της εφημερίδας Andaman Chronicle, Ντένις Γκιλς, απέρριψε τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο στο αρχιπέλαγος, όπου θα μπορούσε να προσγειωθεί ένα τέτοιο αεροσκάφος, χωρίς να τραβήξει την προσοχή.
Πρόσθεσε ότι οι ινδικές αρχές έχουν τον έλεγχο των τεσσάρων αεροδιαδρόμων που υπάρχουν στην περιοχή.
«Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα, καμία απολύτως πιθανότητα, ότι ένα αεροσκάφος τέτοιου μεγέθους θα μπορούσε να προσεγγίσει τα νησιά Ανταμάν και Νικομπάρ και να προσγειωθεί» είπε.
Έκλεισε σκόπιμα το σύστημα επικοινωνίας;
Η εφημερίδα The Guardian επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι ο δορυφόρος της Inmarsat κατέγραψε «αυτόματα σήματα ρουτίνας» από την MH370.
«Τα σήματα, που περιγράφονται ως μία σειρά "πινγκ" στον δορυφόρο, δείχνουν ότι το σύστημα επικοινωνίας του λειτουργούσε ακόμα, αλλά ότι δεν μετέδιδε δεδομένα» αναφέρει δημοσιογράφος της βρετανικής εφημερίδας.
«Τέτοια "πινγκ" λαμβάνονται όταν δεν λειτουργεί η μετάδοση των κανονικών δεδομένων, δηλαδή μία φορά ανά ώρα. Αυτές οι πληροφορίες θα στηρίξουν τις θεωρίες που θέλουν το σύστημα του αεροσκάφους να είναι σκοπίμως κλειστό» πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Μαλαισία, έχοντας δεχθεί επικρίσεις για τον χειρισμό της υπόθεσης, αρνείται να σχολιάσει, ενώ και από τις ΗΠΑ έρχονται αντικρουόμενες απόψεις. Την Πέμπτη ανώτερος αμερικανός αξιωματούχος είπε στο CNN ότι «υπάρχει πιθανώς μια σημαντική πιθανότητα» (sic) το αεροπλάνο να βρίσκεται στο βάθος του Ινδικού Ωκεανού.
Η Ινδία συμμετέχει στην επιχείρηση εντοπισμού του αεροσκάφους, ξεκινώντας από τα νότια των νησιών Άνταμαν.
«Εμείς μετράμε με δευτερόλεπτα»
Οι θεωρίες αυτές έχουν αναπτερώσει τις ελπίδες των συγγενών των επιβατών, οι οποίοι ψάχνουν από κάπου να κρατηθούν...
Έχοντας πιστέψει ότι οι αγαπημένοι τους άνθρωποι χάθηκαν για πάντα, καλούνται τώρα να διαχειριστούν τις φήμες, λαμβάνοντάς τες ως ένα σημάδι ότι οι συγγενείς τους μπορεί να έχουν επιβιώσει.
Η αεροπειρατεία φαντάζει πλέον ως επιθυμητό σενάριο από πολλούς -σε σχέση με το εναλλακτικό που είναι η συντριβή του αεροσκάφους- και εκπρόσωπος της εταιρείας καλείται να απαντήσει στα απεγνωσμένα ερωτήματα: τι είδους εξοπλισμός ασφάλειας υπάρχει στο αεροπλάνο, πόσο θα μπορούσαν να επιβιώσουν μέσα σε αυτό οι επιβάτες.
«Η έννοια του χρόνου είναι διαφορετική ανάμεσα στην κυβέρνηση της Μαλαισίας και σε εμάς» αναφέρει ένας άνδρας, του οποίου ο αδελφός επέβαινε στο αεροσκάφος. «Εσείς μετράτε με μέρες. Εμείς μετράμε με δευτερόλεπτα. Ελπίζουμε ότι χρησιμοποιείτε κάθε δευτερόλεπτο για να ψάξετε τα μέλη των οικογένειών μας. Ανεξαρτήτως του ποια είναι η κατάσταση, δώστε μας μια ξεκάθαρη απάντηση» παρακαλά, μη θέλοντας να στηριχτεί σε φρούδες ελπίδες.
Οι τοίχοι της ελπίδας
Την ίδια ώρα «οι τοίχοι της ελπίδας» έχει γεμίσει με μηνύματα ανθρώπων που εκφράζουν τη στήριξή τους στις οικογένειες των επιβατών και των μελών του πληρώματος.
Πρόκειται για τοίχους στους οποίους ο καθένας μπορεί να αφήσει το δικό του μήνυμα.
Όταν οι περισσότεροι Μαλαισιανοί θέλησαν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για την εξαφάνιση του αεροσκάφους, ο ακτιβιστής Αζρούλ Χαλίμπ και οι φίλοι του σκέφτηκαν έναν πιο ουσιαστικό τρόπο να δείξουν τη συμπαράστασή τους στις οικογένειες των επιβατών.
Ο πρώτος τοίχος είχε ανεγερθεί σε εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ τη Δευτέρα. Η ανταπόκριση ήταν τεράστια. Οι 200 ετικέτες που είχαν αρχικά τυπωθεί εξαντλήθηκαν μέσα σε μισή ώρα και σύντομα τυπώθηκαν χιλιάδες ακόμα.
Την ώρα που οι κάτοικοι της Μαλαισίας προσπαθούν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στους συγγενείς των θυμάτων, αισθάνονται οργή και αγανάκτηση για τον χαρακτηρισμό της υπόθεσης από τους αξιωματούχους της χώρας. Οι πληροφορίες είναι ελάχιστες και οι αξιωματούχοι αντικρούουν συχνά ο ένας τις πληροφορίες του άλλου.
Δεκατρείς χώρες συμμετέχουν πλέον στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους με μία ζώνη έρευνας που εκτείνεται από τον Ινδικό Ωκεανό ως το Βιετνάμ.
Παράλληλα, περίπου 2,3 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα Tomnod -που ανήκει σε εταιρεία δορυφόρου που επανατοποθέτησε δύο από τους πέντε δορυφόρους του, έτσι ώστε να είναι στραμμένοι προς τα σημεία των ερευνών- εξετάζουν περισσότερα από 24.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα σε εικόνες δορυφόρων, προκειμένου να βοηθήσουν στις έρευνες για το χαμένο αεροσκάφος.
Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις έρευνας. Την ίδια ώρα ένας από τους συγγενείς των θυμάτων χαρακτηρίζει την κατάσταση «πολύ δύσκολη».
Την Κυριακή, λίγο μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, είχε αγκαλιάσει την οικογένειά του, κλαίγοντας. Επτά μέρες, δεκάδες θεωρίες και διαψεύσεις μετά, δεν ξέρει τι να πιστέψει.
Μία εβδομάδα συμπληρώνεται από την εξαφάνιση της πτήσης MH370: το αεροσκάφος με τους 239 επιβάτες παραμένει άφαντο, οι έρευνες συνεχίζονται προς τον Ινδικό Ωκεανό, ενώ μία ακόμα θεωρία -από τις πολλές που έχουν ακουστεί τις τελευταίες ημέρες- κάνει την εμφάνισή της: ότι το αεροσκάφος πιθανώς να προσγειώθηκε σε απομακρυσμένο σύμπλεγμα νησιών στον Ινδικό Ωκεανό.
Τη θεωρία αναφέρει το CNN, λέγοντας ότι βασίζεται στις αναλύσεις των δεδομένων από τα στρατιωτικά ραντάρ, σύμφωνα με τα οποία το αεροσκάφος φαίνεται να ακολουθούσε μία πορεία μεταξύ ενδεικτικών σημείων διαδρομής —γεγονός που δείχνει ότι ο χειριστής του τη δεδομένη στιγμή ήταν κάποιος που διέθετε την απαραίτητη εκπαίδευση— όταν εντοπίστηκε για τελευταία φορά το στίγμα του από το στρατιωτικό ραντάρ στα ανοιχτά των βορειοδυτικών ακτών της χώρας.
Ειδικοί αναφέρουν ότι είναι δυνατόν, αν και άκρως απίθανο, να κατάφερε κάποιος να καταλάβει το γιγαντιαίο αεροσκάφος και να το προσγειώσει χωρίς να γίνει αντιληπτός.
Αξιωματούχοι, αναφερόμενοι στο σημείο από όπου το αεροσκάφος εξέπεμψε το τελευταίο στίγμα που κατέγραψε το στρατιωτικό ραντάρ, αφήνουν να εννοηθεί ότι μπορεί το Boeing να κατευθυνόταν προς τα Νησιά Ανταμάν της Ινδίας.
Επιλέξτε εδώ για να δείτε την εικόνα σε μεγέθυνση
Ο εκδότης της εφημερίδας Andaman Chronicle, Ντένις Γκιλς, απέρριψε τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο στο αρχιπέλαγος, όπου θα μπορούσε να προσγειωθεί ένα τέτοιο αεροσκάφος, χωρίς να τραβήξει την προσοχή.
Πρόσθεσε ότι οι ινδικές αρχές έχουν τον έλεγχο των τεσσάρων αεροδιαδρόμων που υπάρχουν στην περιοχή.
«Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα, καμία απολύτως πιθανότητα, ότι ένα αεροσκάφος τέτοιου μεγέθους θα μπορούσε να προσεγγίσει τα νησιά Ανταμάν και Νικομπάρ και να προσγειωθεί» είπε.
Έκλεισε σκόπιμα το σύστημα επικοινωνίας;
Η εφημερίδα The Guardian επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι ο δορυφόρος της Inmarsat κατέγραψε «αυτόματα σήματα ρουτίνας» από την MH370.
«Τα σήματα, που περιγράφονται ως μία σειρά "πινγκ" στον δορυφόρο, δείχνουν ότι το σύστημα επικοινωνίας του λειτουργούσε ακόμα, αλλά ότι δεν μετέδιδε δεδομένα» αναφέρει δημοσιογράφος της βρετανικής εφημερίδας.
«Τέτοια "πινγκ" λαμβάνονται όταν δεν λειτουργεί η μετάδοση των κανονικών δεδομένων, δηλαδή μία φορά ανά ώρα. Αυτές οι πληροφορίες θα στηρίξουν τις θεωρίες που θέλουν το σύστημα του αεροσκάφους να είναι σκοπίμως κλειστό» πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Μαλαισία, έχοντας δεχθεί επικρίσεις για τον χειρισμό της υπόθεσης, αρνείται να σχολιάσει, ενώ και από τις ΗΠΑ έρχονται αντικρουόμενες απόψεις. Την Πέμπτη ανώτερος αμερικανός αξιωματούχος είπε στο CNN ότι «υπάρχει πιθανώς μια σημαντική πιθανότητα» (sic) το αεροπλάνο να βρίσκεται στο βάθος του Ινδικού Ωκεανού.
Η Ινδία συμμετέχει στην επιχείρηση εντοπισμού του αεροσκάφους, ξεκινώντας από τα νότια των νησιών Άνταμαν.
«Εμείς μετράμε με δευτερόλεπτα»
Οι θεωρίες αυτές έχουν αναπτερώσει τις ελπίδες των συγγενών των επιβατών, οι οποίοι ψάχνουν από κάπου να κρατηθούν...
Έχοντας πιστέψει ότι οι αγαπημένοι τους άνθρωποι χάθηκαν για πάντα, καλούνται τώρα να διαχειριστούν τις φήμες, λαμβάνοντάς τες ως ένα σημάδι ότι οι συγγενείς τους μπορεί να έχουν επιβιώσει.
Η αεροπειρατεία φαντάζει πλέον ως επιθυμητό σενάριο από πολλούς -σε σχέση με το εναλλακτικό που είναι η συντριβή του αεροσκάφους- και εκπρόσωπος της εταιρείας καλείται να απαντήσει στα απεγνωσμένα ερωτήματα: τι είδους εξοπλισμός ασφάλειας υπάρχει στο αεροπλάνο, πόσο θα μπορούσαν να επιβιώσουν μέσα σε αυτό οι επιβάτες.
«Η έννοια του χρόνου είναι διαφορετική ανάμεσα στην κυβέρνηση της Μαλαισίας και σε εμάς» αναφέρει ένας άνδρας, του οποίου ο αδελφός επέβαινε στο αεροσκάφος. «Εσείς μετράτε με μέρες. Εμείς μετράμε με δευτερόλεπτα. Ελπίζουμε ότι χρησιμοποιείτε κάθε δευτερόλεπτο για να ψάξετε τα μέλη των οικογένειών μας. Ανεξαρτήτως του ποια είναι η κατάσταση, δώστε μας μια ξεκάθαρη απάντηση» παρακαλά, μη θέλοντας να στηριχτεί σε φρούδες ελπίδες.
Οι τοίχοι της ελπίδας
Την ίδια ώρα «οι τοίχοι της ελπίδας» έχει γεμίσει με μηνύματα ανθρώπων που εκφράζουν τη στήριξή τους στις οικογένειες των επιβατών και των μελών του πληρώματος.
Πρόκειται για τοίχους στους οποίους ο καθένας μπορεί να αφήσει το δικό του μήνυμα.
Όταν οι περισσότεροι Μαλαισιανοί θέλησαν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για την εξαφάνιση του αεροσκάφους, ο ακτιβιστής Αζρούλ Χαλίμπ και οι φίλοι του σκέφτηκαν έναν πιο ουσιαστικό τρόπο να δείξουν τη συμπαράστασή τους στις οικογένειες των επιβατών.
Ο πρώτος τοίχος είχε ανεγερθεί σε εμπορικό κέντρο στην Κουάλα Λουμπούρ τη Δευτέρα. Η ανταπόκριση ήταν τεράστια. Οι 200 ετικέτες που είχαν αρχικά τυπωθεί εξαντλήθηκαν μέσα σε μισή ώρα και σύντομα τυπώθηκαν χιλιάδες ακόμα.
Την ώρα που οι κάτοικοι της Μαλαισίας προσπαθούν να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στους συγγενείς των θυμάτων, αισθάνονται οργή και αγανάκτηση για τον χαρακτηρισμό της υπόθεσης από τους αξιωματούχους της χώρας. Οι πληροφορίες είναι ελάχιστες και οι αξιωματούχοι αντικρούουν συχνά ο ένας τις πληροφορίες του άλλου.
Δεκατρείς χώρες συμμετέχουν πλέον στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους με μία ζώνη έρευνας που εκτείνεται από τον Ινδικό Ωκεανό ως το Βιετνάμ.
Παράλληλα, περίπου 2,3 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα Tomnod -που ανήκει σε εταιρεία δορυφόρου που επανατοποθέτησε δύο από τους πέντε δορυφόρους του, έτσι ώστε να είναι στραμμένοι προς τα σημεία των ερευνών- εξετάζουν περισσότερα από 24.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα σε εικόνες δορυφόρων, προκειμένου να βοηθήσουν στις έρευνες για το χαμένο αεροσκάφος.
Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις έρευνας. Την ίδια ώρα ένας από τους συγγενείς των θυμάτων χαρακτηρίζει την κατάσταση «πολύ δύσκολη».
Την Κυριακή, λίγο μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, είχε αγκαλιάσει την οικογένειά του, κλαίγοντας. Επτά μέρες, δεκάδες θεωρίες και διαψεύσεις μετά, δεν ξέρει τι να πιστέψει.
erinal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 68.089
- Like
- 91
- Πόντοι
- 866
ελα τωρα που δεν ξερετε που ειναι το αεροπλανοτυπε αν δεν βρουμε εμεις το αεροπλανο στο μπου δεν θα το βρει κανεις.....
H μαλακια ειναι οτι ολοι ξερουμε πως δεν παιζει να την εχουν γλυτωσει, ενω αυτοι ακομα ελπιζουν.εγω σκέφτομαι πόσο δυσκολο είναι ολο αυτό και για τους συγγενείς αυτων των ανθρώπων
life97
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 44.793
- Κριτικές
- 24
- Like
- 92
- Πόντοι
- 2.357
Αν παρουμε την δοση απ την τροικα.......τοτε μονο θ αποκαλυψουμεελα τωρα που δεν ξερετε που ειναι το αεροπλανο
amjik
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 45.679
- Κριτικές
- 61
- Like
- 43.684
- Πόντοι
- 22.785
sex volcano
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 27.436
- Κριτικές
- 185
- Like
- 45.876
- Πόντοι
- 26.141
το εχει κρυψει στον κωλο τουτον λιλα σκεφτηκε να τον ρωτησει καποιος;;;
asia_fun
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 3.888
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 16
ο πρωθυπουργος της μαλαισιας σε επισημη ανακοινωση ειπε οτι το αεροπλανο εκανε αναστροφη περασε πανω απ τη μαλαισια και κατευθηνθηκε βορειοδυτικα στον ινδικο ωκεανο, και επισης
συμφωνα με το πορισμα των αρμοδιων το κλεισιμο ολων των τηλεπικοινωνιων του αεροσκαφους ειναι καθαρα ανθρωπινη ενεργεια και οχι βλαβη
το σεναριο της μηχανικης βλαβης και της υποξιας αποριπτεται
τα στρατιωτικα ρανταρ της μαλαισιας το εβλεπαν 3 ωρες να περνα πανω απ τη χωρα και αφου δεν το αναγνωρισαν δεν εστειλαν μαχητικα να το αναγνωρισουν? (η αεροπορια τους εχει f-18)
διαροοες λενε οτι το αεροπλανο συνεχισε να πετα για 7 ωρες (σκεφτητε που μπορει να εχει φτασει)
ενα ειναι σιγουρο
δεν υπαρχει μηχανικη βλαβη στο αεροπλανο
ολα ειναι απο ανθρωπινη ενεργεια
συμφωνα με το πορισμα των αρμοδιων το κλεισιμο ολων των τηλεπικοινωνιων του αεροσκαφους ειναι καθαρα ανθρωπινη ενεργεια και οχι βλαβη
το σεναριο της μηχανικης βλαβης και της υποξιας αποριπτεται
τα στρατιωτικα ρανταρ της μαλαισιας το εβλεπαν 3 ωρες να περνα πανω απ τη χωρα και αφου δεν το αναγνωρισαν δεν εστειλαν μαχητικα να το αναγνωρισουν? (η αεροπορια τους εχει f-18)
διαροοες λενε οτι το αεροπλανο συνεχισε να πετα για 7 ωρες (σκεφτητε που μπορει να εχει φτασει)
ενα ειναι σιγουρο
δεν υπαρχει μηχανικη βλαβη στο αεροπλανο
ολα ειναι απο ανθρωπινη ενεργεια
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
εγω σκέφτομαι πόσο δυσκολο είναι ολο αυτό και για τους συγγενείς αυτων των ανθρώπων
οντως. σκεψου ναχε κανεις την πεθερα του στην πτηση
giannis_peir
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 273
- Κριτικές
- 4
- Like
- 3
- Πόντοι
- 1
To ζόρι με το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι και το ότι όταν φυσάει πλευρικός άνεμος ειναι απίστευτα επικίνδυνη η προσγείωση.Φίλος που με πολλές ώρες πτησης ως επιβάτης που δεν φοβάται ιδιαίτερα για ένα χειμώνα πήγαινε κάθε εβδομάδα Σάμο για δουλειά και τα είχε δεί όλα ειδικά όταν ο αέρας ήταν πάνω από 7 μποφόρ.βασικο μειονεκτημα ειναι οτι η προεκταση του αξονα του αεροδρομιου,πεφτει πανω στο βουνο Μυκαλη, που ειναι περα απο τα συνορα με τη Τουρκια...
Δειτε στο τελος του Βιντεο, τη στροφη που κανει ο πιλοτος για να τα αποφυγει...
Ειναι και το βουνό στο πλάι και κάνει τρομερά δύσκολη την προσγείωση.Στην Ελλάδα τα ποιο επικίνδυνα αεροδρόμια για εμένα ειναι της Σαμου και της Αλικαρνασού στο Ηράκλειο που το ξεσκίζει ο αέρας χειμώνα καλοκαίρι (μια φορά ήμουν στην αίθουσαν αναμονής και το αεροπλάνο που κατέβαινε αναγκάστηκε να κάνει touch and go λόγω πολύ ισχυρών ανέμων...γάμησε τα...αντε να πεταξεις μετά)
Επιτέλους ένα ψύχραιμο και επεξηγηματικό άρθρο:
foufoutos_30
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 12.365
- Like
- 36
- Πόντοι
- 166
Επιτέλους ένα ψύχραιμο και επεξηγηματικό άρθρο:
το μονο σοβαρο site για ενημερωση
πως ειναι του ευαγγελατου;;;;
KAMIA ΣΚΕΣΗ
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
To ζόρι με το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι και το ότι όταν φυσάει πλευρικός άνεμος ειναι απίστευτα επικίνδυνη η προσγείωση.Φίλος που με πολλές ώρες πτησης ως επιβάτης που δεν φοβάται ιδιαίτερα για ένα χειμώνα πήγαινε κάθε εβδομάδα Σάμο για δουλειά και τα είχε δεί όλα ειδικά όταν ο αέρας ήταν πάνω από 7 μποφόρ.
Ειναι και το βουνό στο πλάι και κάνει τρομερά δύσκολη την προσγείωση.Στην Ελλάδα τα ποιο επικίνδυνα αεροδρόμια για εμένα ειναι της Σαμου και της Αλικαρνασού στο Ηράκλειο που το ξεσκίζει ο αέρας χειμώνα καλοκαίρι (μια φορά ήμουν στην αίθουσαν αναμονής και το αεροπλάνο που κατέβαινε αναγκάστηκε να κάνει touch and go λόγω πολύ ισχυρών ανέμων...γάμησε τα...αντε να πεταξεις μετά)
ετσι ακριβως τυπε
asia_fun
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2009
- Μηνύματα
- 3.888
- Κριτικές
- 1
- Like
- 5
- Πόντοι
- 16
αυτο το αρθρο ειναι πριν την ανακοινωση του πρωθυπουργου της μαλαισιαςΕπιτέλους ένα ψύχραιμο και επεξηγηματικό άρθρο:
οι εξελιξεις τρεχουν
more press conference points/confirmations:
last confirmed satellite communication at 8:11pm malaysian time
satellite data cannot confirm precise location of plane when it contacted satellite.
malaysian authorities and internationoal counterpoints confirm that the final location CAN be narrowed down to one of two corridors:
northern corridor: border of kazakhstan/kyrgyzstan to ??
southern corridor from indonesia to southern indian ocean
αυτο το αρθρο ειναι πριν την ανακοινωση του πρωθυπουργου της μαλαισιας
οι εξελιξεις τρεχουν
more press conference points/confirmations:
last confirmed satellite communication at 8:11pm malaysian time
satellite data cannot confirm precise location of plane when it contacted satellite.
malaysian authorities and internationoal counterpoints confirm that the final location CAN be narrowed down to one of two corridors:
northern corridor: border of kazakhstan/kyrgyzstan to ??
southern corridor from indonesia to southern indian ocean
Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Το άρθρο μας εξηγεί κάποια πράγματα χωρίς να εικάζει το τί μπορεί να έχει συμβεί. Οπότε δεν αλλάζει κάτι από τις εξελίξεις, το λέει άλλωστε:
"Οι ειδικοί πτήσης λένε πως είναι πολύ νωρίς ακόμα και γνωρίζουν πολύ λίγα για να προχωρήσουν σε ασφαλή εκτίμηση για το τι έγινε. "
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 217
- Εμφανίσεις
- 32K
- Απαντήσεις
- 87
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 27
- Εμφανίσεις
- 19K