Ρε μαν, γιατι να το αναλυσουμε αλλο; Ο χρονος που εκανε το τρενο να φτασει απο το σταθμο μεχρι το σημειο συγκρουσης ειναι μετρημενος ηδη απο πραγματικα γεγονοτα και δεν αμφισβητειται. Υπαρχουν ρολογια που δειχνουν ποτε αναχωρησε απ τη Λαρισα και ποτε εγινε η συγκρουση. Η συγκρουση εγινε στα 25 χλμ.
Τα 5.5 χλμ αφορουν μονο το κομματι στο οποιο το τρενο φαινεται στον πινακα ελεγχου του σταθμαρχη. Ας πουμε πως ειχε 89 δευτερολεπτα, εγω πιστευω ειχε περιπου 2-2.5 λεπτα περιθωριο για να δει το λαθος στον Πινακα. Ο Σταθμαρχης για δικους του λογους αυτα τα 2 λεπτα δεν εριξε ουτε μια ματια στον πινακα. Αν εριχνε θα εβλεπε τι γινεται και θα προλαβαινε να λαβει μετρα γιατι ειχε ακομα 9-10 λεπτα περιθωριο ωσπου να συναντηθουν τα τρενα στο 25 χλμ.
Αυτα ειναι τα στοιχεια. Δε με ενδιαφερει τι ισχυριζεται το θεμα, ουτε τι θελει να πει ο ποιητης του facebook. Κρινω πως αυτο που λεει, οτι δηλαδη ειχε συνολικα 89 δευτερολεπτα για να δει τον πινακα ΚΑΙ να λαβει ολα τα μετρα, που σημαινει οτι δε θα προλαβαινε, ειναι εντελως λαθος και μαλιστα κανει και επιδειξη γνωσεων Φυσικης με στομφο.
Τωρα γιατι ο σταθμαρχης δεν κοιταξε τον πινακα αυτα τα 2 λεπτα θα τα δουν οι ερευνες. Μπορει να ηταν εκει και να εκανε κατι αλλο, μπορει να πηγε τουαλετα, να πιει τσιπουρα, να τηλεφωνησει, να παρει κοκα κολα απο το μηχανημα, δεν ξερω. Προσωπικα πιστευω πως δεν ηταν καν στη θεση του αλλα ειχε χωσει τον κλειδουχο (προκυπτει και απο την συνομιλια μαζι του, μιας και τα κλειδια ειναι ηλεκτρονικα) Δηλαδη ο κλειδουχος ηταν μπροστα στον πινακα, αυτος ητανε "καπου αλλου" και μιλησε πρωτα με τον κλειδουχο λεγοντας του να αφησει στη διαγωνιο γιατι θα περασει καποιο αλλο και μετα μιλησε με τον μηχανοδηγο. Ο κλειδουχος εκανε οτι του ειπε, αυτος νομιζε πως τα εκανε ολα καλα και το αποτελεσμα το ειδαμε.
Ουτε λεω πως φταιει μονο ο σταθμαρχης. Απο την αρχη ειπα πως το ανθρωπινο ειναι αναποφευκτο σε βαθος χρονου και πως δε νοειται να μην υπαρχουν δικλειδες ασφαλειας.