You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 417K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
Ippokratis22
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Αυγ 2022
- Μηνύματα
- 558
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.180
- Πόντοι
- 206
Κάποια στιγμή στο παρελθόν ειχαν διαμαρτυρηθεί και οι υπάλληλοι του ΟΣΕ. Ένας από τους λόγους ήταν η ασφάλεια των τρένων αλλά βλέπεις θα ήταν άπλυτοι για κάποιους που τους καθυστερούσαν στη δουλειά.Μάλλον ΔΕΝ έχεις καταλάβει κάτι τύπε.. στην "δημοκρατική" Ελλάδα της δεξιάς οποίος/όποια διαμαρτύρεται για οποιονδήποτε λόγο είναι αριστερός, άπλυτος κτλ.
ΔΕΝ έχεις το δικαίωμα να διεκδικείς ούτε βέβαια να φωνάζεις..
Όσον αφορά τους μπάτσους.. πλημμύρες, χιόνια, φωτιές, σεισμοί και γενικά καταστροφές τα ΜΑΤ εκεί στην πρώτη γραμμή αλλά ΠΟΤΕ οι αρμόδιοι φορείς.. τσάμπα κάθεσαι και χαλάς την ψυχική σου ηρεμία προσπαθώντας να εξηγήσεις την πραγματικότητα σε άτομα που βλέπουν το δέντρο αλλά ΟΧΙ το δάσος...
Δεν το ήξερε και το πουτανί η Σαράφογλου…
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.042
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.108
- Πόντοι
- 6.515
Μην μπερδευεσαι. Ενα κρατος παντα ενδιαφερεται για σενα, γιατι σε χρειαζεται υγιη και δυνατο, για να μπορεις να πληρωνεις φορους, να πηγαινεις στρατιωτης, να δουλευεις, να κανεις παιδια. Κανενα κρατος δεν θελει να παθεις κακο, γιατι του κοστιζεις.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κανένα ενδιαφέρον για τα παιδια που χάνονται Η μένουν ανάπηρα κάθε μέρα με τα μηχανάκια, δεν υπάρχει τροχαία
Μόνο να τα μπολιασουν ενδιαφέρθηκαν για να πεσουν οι μιζες
daftrucker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 928
- Like
- 1.186
- Πόντοι
- 206
Ειχα διαβάσει και το πρωτοτυπο άρθρο, το λινκ το έχει μέσα. Πέρα από τη φρίκη που αισθάνεσαι με οσα διαβάζεις, η χρήση του όρου μυστική αποικιακή σύμβαση, που δε δίνεται στη δημοσιότητα αν τη ζητήσει ενδιαφερομενος, η επιδότηση με 50 εκατομμύρια ετησίως της ιδιωτικής εταιρειας που λειτουργεί μονοπωλιακά και η εξαίρεση ως το 2024 από την υποχρέωση της εταιρείας να δίνει αποζημιώσεις στους επιβάτες της για οτιδήποτε, ενα ευρωπαϊκό κεκτημένο, σε κάνει να θέλεις να αρπάξεις κανένα 45αρι. Βρωμα και δυσωδία οπου εμπλέκονται πολιτικοί.
Δημοσίευμα - βόμβα: Στην Ελβετία τα έστειλαν για... σκραπ, στην Ελλάδα τα έβαλαν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη | in.gr
Ενα χρόνο πριν είχε γραφτεί ένα άρθρο για τα τρένα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και για το άθλιο σιδηροδρομικό δίκτυο
www.in.gr
CrazyPussyLicker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2017
- Μηνύματα
- 669
- Like
- 2.099
- Πόντοι
- 446
Το ονομα του εισαγγελεα ειναι Ντογιακος.Μύστες,
ισχύει ότι ο εισαγγελέας που έβαλαν ειναι μέγιστο λαμογιο και φόλα ΝΔ?
Ακουγεται (δεν το ξερω αν ισχυει) οτι ο δικηγορος της ΕΡΓΟΣΕ εχει επωνυμο Ντογιακος και δεν ειναι συνωνυμια καθως προκειται για τον γιο του.
Αν ισχυει λοιπον, ε χεσε μεσα...
Ναι το pliktrologionews.gr σου που σπαμαρεις ειναι ισαξια του In και του protorhemaΡε βλάκα με έχεις ζαλίσει , βγάλε αλλου τα κόμπλεξ σου. Δεν είμαστε όλοι δημοσιογράφοι σαν εσένα να γλείφουμε πολιτικούς. Αρχιδι
Το πρώτο θέμα μου ανήκει όπως το πληκτρολόγιο όπως το ντοκουμέντο.. τόσο βλάκας είσαι
Μηπως σου κλεβουν και ειδήσεις;
Και βλαξ και σπαμερ...
Μεινε στα μπουρδελα μονο, άλλωστε σε καταλαβαν στον κύκλο σου ποιος εισαι
θα σε παρουν πρεφα συγγενεις και φιλοι. Γιε εσενα νοιαζομαι
Ο μεγαλο...εκδοτης που γαμαει και ενημερωνει στα μπουρδελα
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.042
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.108
- Πόντοι
- 6.515
ο τυπος ειναι το χερι της νδ στην δικαιοσυνηΤο ονομα του εισαγγελεα ειναι Ντογιακος.
Ακουγεται (δεν το ξερω αν ισχυει) οτι ο δικηγορος της ΕΡΓΟΣΕ εχει επωνυμο Ντογιακος και δεν ειναι συνωνυμια καθως προκειται για τον γιο του.
Αν ισχυει λοιπον, ε χεσε μεσα...
θα καταδικαστει ο σταθμαρχης, ισως και ο διευθυνων, οι ευθυνες των πολιτικων θα χαθουν στον χρονο, και στους συγγενεις των θυματων θα δοθουν μερικα εκατομμυρια
τι να τα κανει τα εκατομμυρια η μητερα που εχασε 2 κοριτσια ?
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 12.723
- Κριτικές
- 2
- Like
- 75.802
- Πόντοι
- 12.056
ακομη ομως δεν εχει γινει συλληψη του ....εγω το ειπα και χθες τα παληκαρια κανουν τιτανιες προσπαθειες να τον αλλαξουν να βαλουν κανα κακομοιρη μπροστα που θα εχει αναγκη μερικα ψιλα και να του φορτωσουν ολες τις αμαρτιεςο τυπος ειναι το χερι της νδ στην δικαιοσυνη
θα καταδικαστει ο σταθμαρχης, ισως και ο διευθυνων, οι ευθυνες των πολιτικων θα χαθουν στον χρονο, και στους συγγενεις των θυματων θα δοθουν μερικα εκατομμυρια
τι να τα κανει τα εκατομμυρια η μητερα που εχασε 2 κοριτσια ?
ATC Automatic Train Control. Αυτό είναι το σύστημα τροχοδρόμησης των συρμών και λειτουργεί σε όλα τα Ευρωπαικά δίκτυα εδω και 30-40 χρόνια.
Η Ελλάδα εχει προμηθευτεί το σύστημα απο το 1998 μεσω κρατικου ΟΣΕ και δεν το λειτούργησε ποτέ αν και θα έπρεπε να βρισκεται σε λειτουργία απο το 2000 αποφεύγοντας μέχρι σήμερα ολα τα λειτουργικά έξοδα για οικονομικούς λόγους.
Αποτέλεσμα ? αυτά που συμβαίνουν τώρα .....
Δεν υπάρχει μιμικό διάγραμμα που να απεικονίζει σε πραγματικό χρόνο - δηλαδή την καθε στιγμή - την λειτουργική κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου (λειτουργια ON/OFF και φορά - κατεύθυνση τροχοδρόμησης).
Η Ελλάδα εχει προμηθευτεί το σύστημα απο το 1998 μεσω κρατικου ΟΣΕ και δεν το λειτούργησε ποτέ αν και θα έπρεπε να βρισκεται σε λειτουργία απο το 2000 αποφεύγοντας μέχρι σήμερα ολα τα λειτουργικά έξοδα για οικονομικούς λόγους.
Αποτέλεσμα ? αυτά που συμβαίνουν τώρα .....
Δεν υπάρχει μιμικό διάγραμμα που να απεικονίζει σε πραγματικό χρόνο - δηλαδή την καθε στιγμή - την λειτουργική κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου (λειτουργια ON/OFF και φορά - κατεύθυνση τροχοδρόμησης).
Mystery X
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.154
- Κριτικές
- 4
- Like
- 9.266
- Πόντοι
- 2.306
Παίξετε λίγο πισπιριγκου ακόμη μουνοπανα των μμμ, κι ως συνήθως μην ασχολείστε με αυτά που δεν πουλάνε..
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 12.723
- Κριτικές
- 2
- Like
- 75.802
- Πόντοι
- 12.056
αφου απο το ξεκινημα τις προετοιμασιας τον ολυμπιακων αγωνων και μετα δεν ειχαν αφησει ουτε σεντς απο το 2009 και μετα αρχισε η κριση μετα ηρθαν τα μνημονια ο κοβιντ η ενεργειακη κριση οποτε δεν ειχαν μεινει λεφτα απο τις μιζες για να δωσουν μερικες χιλιαδες ευρω και προτιμησαν να παιξουν ρωσικη ρουλετα της ζωες μαςATC Automatic Train Control. Αυτό είναι το σύστημα τροχοδρόμησης των συρμών και λειτουργεί σε όλα τα Ευρωπαικά δίκτυα εδω και 30-40 χρόνια.
Η Ελλάδα εχει προμηθευτεί το σύστημα απο το 1998 μεσω κρατικου ΟΣΕ και δεν το λειτούργησε ποτέ αν και θα έπρεπε να βρισκεται σε λειτουργία απο το 2000 αποφεύγοντας μέχρι σήμερα ολα τα λειτουργικά έξοδα για οικονομικούς λόγους.
Αποτέλεσμα ? αυτά που συμβαίνουν τώρα .....
Δεν υπάρχει μιμικό διάγραμμα που να απεικονίζει σε πραγματικό χρόνο - δηλαδή την καθε στιγμή - την λειτουργική κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου (λειτουργια ON/OFF και φορά - κατεύθυνση τροχοδρόμησης).
★ Tony xx ★
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 5.914
- Κριτικές
- 3
- Like
- 18.086
- Πόντοι
- 3.556
Μεγάλη αλήθεια.Το ονομα του εισαγγελεα ειναι Ντογιακος.
Ακουγεται (δεν το ξερω αν ισχυει) οτι ο δικηγορος της ΕΡΓΟΣΕ εχει επωνυμο Ντογιακος και δεν ειναι συνωνυμια καθως προκειται για τον γιο του.
Αν ισχυει λοιπον, ε χεσε μεσα...
Επίσης, ο Ευάγγελος Ι. Ντογιάκος που είναι ο γιος του Ισίδωρου Ντογιακου, του Ανώτατου εισαγγελέα, υπογράφει ως εκπρόσωπος των funds και ειναι παράλληλα μετακλητος του Υπουργού Μεταφορών, ο οποίος Υπουργός Μεταφορών παραιτήθηκε αμέσως χθες.
Η μαφία τους ζηλεύει.
Ηταν ηδη η γραμμη στην διαγωνια απο αλλο τραινο τοπικο που ειχε περασει πριν.... και οταν τον ρωτησε ο κλειδουχος " Βασιλη να το αλλαξω ; οχι ακολουθει η ( νουμερο αλλης αμαξοστοιχιας) και του λεει ο κλειδουχος : ενταξει το αφηνω στην διαγωνιο" πραγμα που σημαινει οτι το ειχε ξαχασει...τοσο απλο τοσο τραγικοα και μακαβριο... απλα αν λειτουργουσαν τα κωλοσυστηματακια θα τον προειδοποιουσαν οτι " κανεις μαλακια" δωδεκα λεπτα και 25 χιλιομετρα τα τρενα κινουντας σε πορεια συγκρουσης , με 140 κλμ την ωρα η επιβατικη.....εκεί είναι το θέμα, οτι αν λιποθυμούσε ή πάθαινε ανακοπή ο μαλάκας ο σταθμάρχης δεν θα γινόταν τίποτα και θα ταν όλα ωραία τώρα γιατί τα τρένα πήγαιναν κανονικά παράλληλα το ένα με το άλλο στις γραμμές τους. εδώ αυτός παρενέβη και έβαλε το ένα στη γραμμη του άλλου, γι αυτό λέμε για μέγιστο μαλάκα
Δυστυχώς το τραγικό γεγονός έχει πίσω του μεγάλη ιστορια. από χτες και γω ακούω εκα κάρο μαλακιες. Σκέφτηκα να στείλω και στα ΜΜΕ μηνύματα κλπ. Αλλά, ποιο το νοημα; Έτσι σαν σχετικό με τον σιδηρόδρομο μέλος του bou αποφάσισα ότι εδώ ίσως είναι ο καλύτερος χώρος για να γράψω, όχι τόσο για να ενημερώσω τα μέλη, αλλά να ξεσπάσω ο ίδιος...
Το αρχικό σύστημα σηματοδοτησης ήταν το ERTMS το οποίο έχει εξελιχθεί σε ETCS όπως έρχεται από το ευρωπαϊκό κοινοτικό πλαίσιο. Η Ελλάδα εφόσον πήρε ΕΣΠΑ για την ανάταξη του δικτύου είχε υποχρέωση εδώ και χρόνια να έχει εγκαταστήσει τον αντίστοιχο εξοπλισμό στα τρένα, (υπάρχει αλλά είναι ήδη απαξιώνοντας διότι η πρώτη γενιά εξοπλισμού μπορούσε να γίνει από έκδοση 0 μόνο σε έκδοση 1-σημερα η γενιά είναι 7) , όπως αντίστοιχα και στις γραμμές κυκλοφορίας. Στη Λάρισα έδειξαν το μηχανισμό αλλαγής τροχιάς ή ψαλίδι στη σιδηροδρομική, ο οποίος στην ουσία είναι εφοδιασμένος με σηματοδότη ελιγμών (αγγλικός φανός ) που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με τις γραμμές κυκλοφορίας. Για την κυκλοφορία δεν υπάρχει σηματοδοτηση ούτε κυκλώματα επιτήρησης κατάληψης ούτε συστήματα αλληλομανδαλωσης στα ψαλιδια τα οποία αποτρέπουν τις εχθρικές διαδρομές. Επομενως γιατί το άκουσα κι αυτό εφόσον τα τρένα κινούνταν με μια διαδικασία από σταθμό σε σταθμό (πράγμα το οποίο γίνεται μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις και εδώ μιλάμε για την καθημερινότητα), οι ταχύτητες βάσει κανονισμού όταν τα τρένα κινούνται στα τύφλα είναι κατά το μέγιστο 20χλμ/ω. Μόνο έτσι θα υπήρχε διασφάλιση κατά ατυχήματος....
Το αρχικό σύστημα σηματοδοτησης ήταν το ERTMS το οποίο έχει εξελιχθεί σε ETCS όπως έρχεται από το ευρωπαϊκό κοινοτικό πλαίσιο. Η Ελλάδα εφόσον πήρε ΕΣΠΑ για την ανάταξη του δικτύου είχε υποχρέωση εδώ και χρόνια να έχει εγκαταστήσει τον αντίστοιχο εξοπλισμό στα τρένα, (υπάρχει αλλά είναι ήδη απαξιώνοντας διότι η πρώτη γενιά εξοπλισμού μπορούσε να γίνει από έκδοση 0 μόνο σε έκδοση 1-σημερα η γενιά είναι 7) , όπως αντίστοιχα και στις γραμμές κυκλοφορίας. Στη Λάρισα έδειξαν το μηχανισμό αλλαγής τροχιάς ή ψαλίδι στη σιδηροδρομική, ο οποίος στην ουσία είναι εφοδιασμένος με σηματοδότη ελιγμών (αγγλικός φανός ) που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με τις γραμμές κυκλοφορίας. Για την κυκλοφορία δεν υπάρχει σηματοδοτηση ούτε κυκλώματα επιτήρησης κατάληψης ούτε συστήματα αλληλομανδαλωσης στα ψαλιδια τα οποία αποτρέπουν τις εχθρικές διαδρομές. Επομενως γιατί το άκουσα κι αυτό εφόσον τα τρένα κινούνταν με μια διαδικασία από σταθμό σε σταθμό (πράγμα το οποίο γίνεται μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις και εδώ μιλάμε για την καθημερινότητα), οι ταχύτητες βάσει κανονισμού όταν τα τρένα κινούνται στα τύφλα είναι κατά το μέγιστο 20χλμ/ω. Μόνο έτσι θα υπήρχε διασφάλιση κατά ατυχήματος....
BAKALIS74
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 4.768
- Like
- 2.052
- Πόντοι
- 456
οι γύφτοι έχουν κάνει ζημιά στο δίκτυο?Δυστυχώς το τραγικό γεγονός έχει πίσω του μεγάλη ιστορια. από χτες και γω ακούω εκα κάρο μαλακιες. Σκέφτηκα να στείλω και στα ΜΜΕ μηνύματα κλπ. Αλλά, ποιο το νοημα; Έτσι σαν σχετικό με τον σιδηρόδρομο μέλος του bou αποφάσισα ότι εδώ ίσως είναι ο καλύτερος χώρος για να γράψω, όχι τόσο για να ενημερώσω τα μέλη, αλλά να ξεσπάσω ο ίδιος...
Το αρχικό σύστημα σηματοδοτησης ήταν το ERTMS το οποίο έχει εξελιχθεί σε ETCS όπως έρχεται από το ευρωπαϊκό κοινοτικό πλαίσιο. Η Ελλάδα εφόσον πήρε ΕΣΠΑ για την ανάταξη του δικτύου είχε υποχρέωση εδώ και χρόνια να έχει εγκαταστήσει τον αντίστοιχο εξοπλισμό στα τρένα, (υπάρχει αλλά είναι ήδη απαξιώνοντας διότι η πρώτη γενιά εξοπλισμού μπορούσε να γίνει από έκδοση 0 μόνο σε έκδοση 1-σημερα η γενιά είναι 7) , όπως αντίστοιχα και στις γραμμές κυκλοφορίας. Στη Λάρισα έδειξαν το μηχανισμό αλλαγής τροχιάς ή ψαλίδι στη σιδηροδρομική, ο οποίος στην ουσία είναι εφοδιασμένος με σηματοδότη ελιγμών (αγγλικός φανός ) που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με τις γραμμές κυκλοφορίας. Για την κυκλοφορία δεν υπάρχει σηματοδοτηση ούτε κυκλώματα επιτήρησης κατάληψης ούτε συστήματα αλληλομανδαλωσης στα ψαλιδια τα οποία αποτρέπουν τις εχθρικές διαδρομές. Επομενως γιατί το άκουσα κι αυτό εφόσον τα τρένα κινούνταν με μια διαδικασία από σταθμό σε σταθμό (πράγμα το οποίο γίνεται μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις και εδώ μιλάμε για την καθημερινότητα), οι ταχύτητες βάσει κανονισμού όταν τα τρένα κινούνται στα τύφλα είναι κατά το μέγιστο 20χλμ/ω. Μόνο έτσι θα υπήρχε διασφάλιση κατά ατυχήματος....
dantedmc
Μέγας
- Εγγρ.
- 1 Νοε 2017
- Μηνύματα
- 11.710
- Κριτικές
- 3
- Like
- 11.317
- Πόντοι
- 3.936
λένε ότι από το 2000 έχουν τα σύστημα και δεν τα εγκατέστησαν ποτέΔυστυχώς το τραγικό γεγονός έχει πίσω του μεγάλη ιστορια. από χτες και γω ακούω εκα κάρο μαλακιες. Σκέφτηκα να στείλω και στα ΜΜΕ μηνύματα κλπ. Αλλά, ποιο το νοημα; Έτσι σαν σχετικό με τον σιδηρόδρομο μέλος του bou αποφάσισα ότι εδώ ίσως είναι ο καλύτερος χώρος για να γράψω, όχι τόσο για να ενημερώσω τα μέλη, αλλά να ξεσπάσω ο ίδιος...
Το αρχικό σύστημα σηματοδοτησης ήταν το ERTMS το οποίο έχει εξελιχθεί σε ETCS όπως έρχεται από το ευρωπαϊκό κοινοτικό πλαίσιο. Η Ελλάδα εφόσον πήρε ΕΣΠΑ για την ανάταξη του δικτύου είχε υποχρέωση εδώ και χρόνια να έχει εγκαταστήσει τον αντίστοιχο εξοπλισμό στα τρένα, (υπάρχει αλλά είναι ήδη απαξιώνοντας διότι η πρώτη γενιά εξοπλισμού μπορούσε να γίνει από έκδοση 0 μόνο σε έκδοση 1-σημερα η γενιά είναι 7) , όπως αντίστοιχα και στις γραμμές κυκλοφορίας. Στη Λάρισα έδειξαν το μηχανισμό αλλαγής τροχιάς ή ψαλίδι στη σιδηροδρομική, ο οποίος στην ουσία είναι εφοδιασμένος με σηματοδότη ελιγμών (αγγλικός φανός ) που σε καμία περίπτωση δεν σχετίζεται με τις γραμμές κυκλοφορίας. Για την κυκλοφορία δεν υπάρχει σηματοδοτηση ούτε κυκλώματα επιτήρησης κατάληψης ούτε συστήματα αλληλομανδαλωσης στα ψαλιδια τα οποία αποτρέπουν τις εχθρικές διαδρομές. Επομενως γιατί το άκουσα κι αυτό εφόσον τα τρένα κινούνταν με μια διαδικασία από σταθμό σε σταθμό (πράγμα το οποίο γίνεται μόνο σε έκτακτες περιπτώσεις και εδώ μιλάμε για την καθημερινότητα), οι ταχύτητες βάσει κανονισμού όταν τα τρένα κινούνται στα τύφλα είναι κατά το μέγιστο 20χλμ/ω. Μόνο έτσι θα υπήρχε διασφάλιση κατά ατυχήματος....
geoMan
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαΐ 2009
- Μηνύματα
- 28.042
- Κριτικές
- 16
- Like
- 15.108
- Πόντοι
- 6.515
o τυπος που "ρυθμισε" τη ΧΑ για να μην την εχουν στα ποδια τους θα ψαξει ενοχους στο πολιτικο συστημαΜεγάλη αλήθεια.
Επίσης, ο Ευάγγελος Ι. Ντογιάκος που είναι ο γιος του Ισίδωρου Ντογιακου, του Ανώτατου εισαγγελέα, υπογράφει ως εκπρόσωπος των funds και ειναι παράλληλα μετακλητος του Υπουργού Μεταφορών, ο οποίος Υπουργός Μεταφορών παραιτήθηκε αμέσως χθες.
Η μαφία τους ζηλεύει.
ξεροχυσαμε
Sir Sexy
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2021
- Μηνύματα
- 1.310
- Κριτικές
- 13
- Like
- 3.566
- Πόντοι
- 746
Οι γύφτοι ναι, κλέβουν καλώδια για χαλκό. Δεν μπόρεσαν οι δημοσιογράφοι να πουν "Ρώμα, γύφτοι κτλπ" να μην κατηγορηθούν για ρατσισμό. Αλλά αυτοί κλέβουν και την γόπα από το τασάκι.οι γύφτοι έχουν κάνει ζημιά στο δίκτυο?
tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.481
- Like
- 19.376
- Πόντοι
- 3.656
Ρεσιτάλ Εμετού στα Βοθροκάναλα.
Η τηλε-εισαγγελέας γριά ....λέει με στόμφο ....
ΕΥΤΥΧΩΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΟΜΟΣ ... ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΟΛΛΩΝ ΣΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ .... ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΣΚΟΤΩΜΕΝΩΝ ...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ
ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ .... ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ...
ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ....
Αυτό είναι το θέμα ! Ο 60χρονος ... πρώην αχθοφόρος ... που πήρε το δίπλωμα πριν 40 μέρες ....
ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!
Όλα καλά. Οι γονείς των νεκρών παιδιών ικανοποιημένοι και δικαιωμένοι .
Όταν θα πηγαίνουν στους τάφους ΘΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΟΥΝ
Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ .
Κανείς άλλος δεν φταίει . Κανείς δεν θα την πληρώσει .
Από αυτούς που παραθερίζουν στα 5στερα τρώγοντας Σούσι .
ΧΩΡΑ ΚΟΠΡΟΛΑΚΚΟΣ.
Η τηλε-εισαγγελέας γριά ....λέει με στόμφο ....
ΕΥΤΥΧΩΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΝΟΜΟΣ ... ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΟΛΛΩΝ ΣΕ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ...
ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ .... ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΣΚΟΤΩΜΕΝΩΝ ...
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ
ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ ΣΤΟ ΜΑΤΙ .... ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ ...
ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ....
Αυτό είναι το θέμα ! Ο 60χρονος ... πρώην αχθοφόρος ... που πήρε το δίπλωμα πριν 40 μέρες ....
ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!
Όλα καλά. Οι γονείς των νεκρών παιδιών ικανοποιημένοι και δικαιωμένοι .
Όταν θα πηγαίνουν στους τάφους ΘΑ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΟΥΝ
Ο ΣΤΑΘΜΑΡΧΗΣ ΣΑΠΙΖΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ .
Κανείς άλλος δεν φταίει . Κανείς δεν θα την πληρώσει .
Από αυτούς που παραθερίζουν στα 5στερα τρώγοντας Σούσι .
ΧΩΡΑ ΚΟΠΡΟΛΑΚΚΟΣ.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 57
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 2K
- Εμφανίσεις
- 104K
- Απαντήσεις
- 260
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 66
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 903