Το έψαχνα, γιατί η είδηση ήταν παλιά και δε θυμόμουν λεπτομέρειες. Μόνο τη λαθραία μεταφορά, που αποκαλύφθηκε λόγω του ατυχήματος στο Μπράλο.
Το βρηκα στα ΝΕΑ.
Δεν άλλαξε τίποτα.
Διαβάζεις και φριττεις.
Πρωταγωνιστής ο κλόουν Χατζηδακης και γαλάζιοι συνδικαλιστές.
Μέρος του άρθρου εδώ.
Μαφία λαθραίων μεταφορών στον ΟΣΕ
Κύκλωμα «μαύρων» βαγονιών που λυμαίνεται τον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη, διερευνούν η διοίκηση του Οργανισμού και το υπουργείο Μεταφορών.
Πηγές του ΟΣΕ συνέδεαν χθες ευθέως το σιδηροδρομικό ατύχημα της περασμένης Δευτέρας στον Μπράλο, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε τραγωδία, με το συγκεκριμένο κύκλωμα. Κι αυτό, καθώς 14 από τα 27 βαγόνια της εμπορικής που αποκόπηκαν (!) και «αδέσποτα» πλέον συγκρούστηκαν με το επιβατικό τρένο, δεν ήταν δηλωμένα: ήταν δηλαδή άγνωστα στον ΟΣΕ, ενώ συνολικά το υπέρβαρο της εμπορικής αμαξοστοιχίας πλησίαζε τους 350 τόνους!
Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης άφησε χθες σαφή υπονοούμενα ότι «πέραν των ενδείξεων για συρροή
ανθρώπινων λαθών στην υπόθεση αυτή, υπάρχουν και θέματα που σχετίζονται με τη διαφάνεια και τα οικονομικά του ΟΣΕ».
Από την πλευρά του και ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) κ. Ανδρέας Βασιλόπουλος δήλωσε: «Επιβάλλεται η σύσταση ανεξάρτητης επιτροπής και η παρέμβαση εισαγγελέα όχι μόνο για το πρόσφατο ατύχημα, αλλά και για όλη τη διαδικασία διακίνησης
– μεταφοράς εμπορευμάτων και βαγονιών στον ΟΣΕ».
Οι καταγγελίες
Οι περίεργες συμπτώσεις στο πρόσφατο ατύχημα του Μπράλου, καθώς και οι επιστολές επιχειρηματιών που φτάνουν σωρηδόν στη διοίκηση του ΟΣΕ με έντονες διαμαρτυρίες για αδιαφάνεια και κυκλώματα στη λειτουργία των εμπορευματικών μεταφορών του Οργανισμού, ωθούν τη διοίκηση του ΟΣΕ να ερευνήσει σε βάθος την υπόθεση αυτή.
Από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει ότι το κύκλωμα των «μαύρων» βαγονιών, φαίνεται ότι ανέπτυξε δράση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, εκτελώντας λαθραίες μεταφορές εμπορευμάτων με αδήλωτα βαγόνια, τα οποία ως υπεράριθμα δένονται σε εμπορικές αμαξοστοιχίες. Τα βαγόνια αυτά όμως, προσθέτουν βάρος στις αμαξοστοιχίες, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με τον σιδηρόδρομο. Ταυτόχρονα ζημιώνουν τον ΟΣΕ, καθώς τα κόμιστρα των λαθραίων μεταφορών δεν μπαίνουν ποτέ στα ταμεία του, αλλά στις τσέπες των επιτηδείων.
Κύκλοι του ΟΣΕ και του υπουργείου Μεταφορών έκαναν χτες λόγο για «κατάσταση Ζωνιανών στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο του Οργανισμού», επισημαίνοντας ότι στον ΟΣΕ έχει τις ρίζες του ένα «σύστημα διαφθοράς μικρού και μεσαίου μεγέθους».
Η έρευνα
Την όλη υπόθεση, παράλληλα με τα αίτια του ατυχήματος της περασμένης Δευτέρας, ερευνά ήδη η επιτροπή εμπειρογνωμόνων. Πάντως, η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών έχει δώσει εντολή στον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Γιαννούση «να στείλει αμέσως στον εισαγγελέα τους ενόχους, όποιοι κι αν είναι αυτοί».
Σημειώνεται πως ο κ. Χατζηδάκης προανήγγειλε χτες ότι μετά την έκδοση του πορίσματος για το ατύχημα στον Μπράλο «θα ανακοινωθεί πρόγραμμα το οποίο θα αφορά την ασφάλεια, τη διαφάνεια και την οικονομική εξυγίανση του ΟΣΕ». «Αντιλαμβάνεστε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης αναφερόμενος στο ατύχημα, «ότι από τη δική μας την πλευρά θα υπάρξει παραδειγματική τιμωρία, δεδομένου ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε άλλο αυτή την κατάσταση».
Κύκλωμα «μαύρων» βαγονιών που λυμαίνεται τον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη, διερευνούν η διοίκηση του Οργανισμού και το υπουργείο Μεταφορών. Πηγές του ΟΣΕ συνέδεαν χθες ευθέως το σιδηροδρομικό ατύχημα της περασμένης Δευτέρας στον Μπράλο, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε...
www.tanea.gr