Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 395K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
597
Like
489
Πόντοι
26
συνεχίζεται το θεμα με τον σταθμαρχη .. αυτος πρεπει να φταιει μονο


Εάν ήταν 2 σταθμάρχες στον σταθμό, πως ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος έκανε την ενέργεια και όχι ο άλλος;

Εάν ήταν μόνος του το κάνει ακόμη χειρότερο, αφού και στην εκπαίδευση δεν υπήρχε διαφάνεια (για αυτόν τον λόγο βγήκανε εκτός όλοι όσοι εκπαιδεύτηκαν μαζί του), αλλά και η εμπειρία του ήταν ελάχιστη.

Μας επιβεβαιώνουν δηλαδή ότι δεν έτυχε να βρέθηκε μόνος του στη βάρδια το μοιραίο βράδυ, και αυτό γινόταν συστηματικά.

Όπως φαίνεται από το ρεπορτάζ ήταν θέμα τύχης που το ατύχημα δεν έγινε μερικές μέρες νωρίτερα.

Όσα μέτρα και να έχεις παίζει ρόλο πάντα και ο ανθρώπινος παράγοντας

Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο μόνος που δεν μπορεί να εξαλειφθεί.
Για αυτό όταν μειώνεις τους ανθρώπους σε μια δουλειά, τους αντικαθιστάς υποτίθεται με αυτοματισμούς, που είτε μειώνουν το φόρτο εργασίας, είτε προειδοποιούν όταν έχει γίνει το λάθος με σκοπό να διορθωθεί πριν καταλήξει σε ατύχημα.

Σε όλα τα ατυχήματα εάν κάνεις ουσιαστική έρευνα, βρίσκεις «συστημικά» λάθη και αδυναμίες του οργανισμού:

1) Οι εκπαιδευτές του τύπου ήταν ταυτόχρονα και αξιολογητές του, πράμα το οποίο θα έπρεπε να απαγορεύεται.
(για αυτό θέσανε σε διαθεσιμότητα όλη τη σειρά του).

Σε άλλον τομέα ΜΜΜ, δεν επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να είναι και εξεταστής.
Επίσης δεν επιτρέπεται ο εξεταστής να είναι συγγενής η να έννομο συμφέρον.

2) Εάν θες να υπάρχει ένας σταθμάρχης αντί για 2, πρέπει πρώτον να αυξήσεις τους αυτοματισμούς (τηλεδιοίκηση) και δεύτερον να βάζεις άτομα που έχουν επαρκή εμπειρία.

Εννοείται ότι όταν χρειάζεσαι 2 άτομα, θα προγραμματίζεις πάντα έναν πολύ έμπειρο με έναν άπειρο στην ίδια βάρδια και όχι 2 άπειρους μαζί.

3) Η ασφάλεια είναι θέμα πάνω από όλα ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, δηλαδή έλλειψη σταρχιδισμού:

Βλέπεις έναν «αδύναμο» συνάδελφο(όπως δημοσιεύτηκε όλοι ξέρανε για τον συγκεκριμένο). Ποιές διαδικασίες αναφοράς υπάρχουν, ώστε οι συνάδελφοι του να ειδοποιήσουν τον οργανισμό, και ποιο όργανο θα αξιολογήσει τις αναφορές αυτές (safety management system), ώστε να παρθούνε τα κατάλληλα μέτρα :
Επανεκπαίδευση, μετάθεση σε σταθμό με λιγότερες απαιτήσεις , βάρδιες με αρχαιότερο ή εκπαιδευτή σταθμάρχη, εώς και αλλαγή καθηκόντων στην τελική.

Να είχε τύχει στην πρώτη βάρδια και να ήταν το πρώτο του λάθος, να πω οκ. Όμως φαινότανε οι αδυναμίες του.

Όλοι ξέρανε και κάνεις δεν τολμούσε να θίξει το θέμα επισήμως. Μήπως έφταιξε και το ότι ήταν καθαρά βυσματική η μετάταξη και γρήγορη μετάθεση στον συγκεκριμένο σταθμό ;

Δηλαδή ρε τύπε με την λογική σου, ο οδηγός που οδήγησε μόνος του μέχρι τη Ρουμανία, ενώ έπρεπε να είναι 2 για να ξεκουράζονται στη διαδρομή, είναι ο μοναδικός υπεύθυνος που σκοτώθηκε ο κόσμος ;

Ούτε το πρακτορείο φταίει που δεν άλλαξε μέρα το δρομολόγιο ή δεν προσέλαβε έναν οδηγό παραπάνω για standby ?
Ούτε στα σύνορα μέχρι τη Ρουμανία έλεγξε κάνεις τους ταχογράφους και πόσες ώρες οδηγούσε αυτός ο άνθρωπος μόνος του ;
Και να μη γινόταν το ατύχημα στη διαδρομή προς Ρουμανία, πολλές οι πιθανότητες να γινόταν στην επιστροφή αν οδηγούσε πάλι μόνος του.


Ναι είναι ανθρώπινο λάθος και σε αυτήν την περίπτωση.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
597
Like
489
Πόντοι
26
Από την αρχή έγραψα ότι άλλοι το λένε τοπική τηλεδιοίκηση και άλλο το λένε σύστημα χειρισμού ας πούμε ο ΟΣΕ το λέει τοπική τηλεδιοίκηση


Τύπε θα σεβαστώ το σκεπτικό σου(ακόμη και αν διαφωνώ), εάν βρεις πόσες ανακοινώσεις παράδοσης αυτών των έργων αναφέρανε τον όρο «τοπική τηλεδιοίκηση» ΠΡΙΝ την 1η Μαρτίου που έγινε το ατύχημα.

Όλα τα άρθρα που μας έχεις ανεβάσει έχουν ημερομηνία ΜΕΤΑ το ατύχημα, και είναι σύμφωνα με τη γραμμή της κυβέρνησης, με σκοπό την αποποίηση πολιτικής ευθύνης και τον καθησυχασμό του κόσμου μπας και ξαναμπεί σε τρένα.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Έγιναν 30 οι ψήφοι τύπε...συνέχισε έτσι δυνατά....εσύ θα βγάλεις τη νδ μόνο από τις ψήφους που κερδίζεις στο μπου...

κοιτά μόνο αν βγει κανένας ΣΥΡΙΖΑ μην έρθεις την επόμενη μέρα και μας λες ποσό καλά τα κάνει όλα ο Αλέξης και ξαφνικά γίνεις συνταξιούχος του ΣΥΡΙΖΑ...:confused:
Για το ΣΥΡΙΖΑ επιστημονική φαντασία για το 30 ψήφους δεν σε καταλαβαίνω
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ και η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Τηλεδιοικηση είναι η δυνατότητα να παρακολουθεί καποιος τη γραμμή και να παρεμβαίνει εξ αποστάσεως για να διορθώνει τα λάθη των τοπικών υπαλλήλων. Η αντίστοιχη του Μετρό φρενάρει αυτόματα τα τραίνα όταν γίνει λάθος αντίστοιχο αυτού της Λάρισας. Τα έδειχνε ο επικεφαλής σε ρεπορτάζ στα κανάλια.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ γιατί είναι σύστημα αυτόματης χαραξης και όχι τηλεδιοικηση. Αντί να τα γυρίζει ο κλειδουχος χειροκίνητα, τα γυρίζει ο σταθμάρχης από τον πίνακα. Βλέπει και για λίγο την πορεία του τραίνου, για πολύ λίγο, και καλό ταξίδι. Δυστυχώς όχι πάντα.
Οτι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ούτε η Διοίκηση του ΟΣΕ αρνείται ότι η πραγματική τηλεδιοικηση και όχι ο τοπικός χειρισμός, κάηκε κοντά στο Ζαχαρεως και δε λειτουργεί από το 2019.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ο τύπος, που με εντολή του υφυπουργού λέει "τέρμα"στο Σταθμάρχη, που μας εξηγεί ότι είναι τοπικός χειρισμός και όχι τηλεδιοικηση κάπου διάβασα ότι είναι Διευθυντής στον ΟΣΕ.
Ούτε αυτός τολμάει να πει στις κάμερες ότι δεν είναι τοπικός χειρισμός αλλά τηλεδιοικηση, για να βγάλει τον υφυπουργό από τη δύσκολη θέση. Ενα σκέτο "τερμα" λέει γιατί γνωρίζει άριστα τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Η ανακοίνωση του κυβερνητικως ελεγχομενου ΟΣΕ μας λέει το αφηγημα που βολεύει τη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών. Γι'αυτό και τη χρησιμοποιεις κι εσύ.
Για ενα περιεργο λόγο όμως δε μας "εξηγεί αναλυτικά" γιατί το έργο της πραγματικής τηλεδιοικησης δεν ολοκληρωνεται εδώ και δεκαετίες.
Καλά το ότι "μας εξηγεί ο Γεραπετριτης" του οποίου ο πεθερός παίρνει εργολαβίες του ΟΣΕ, μου θυμίζει το σκατοψυχο που έλεγε ότι αυτός είναι μουτζαχεντίν του Μητσοτάκη και δεν ανέχεται να χαθεί η εξουσία για ένα κωλοτραινο. Κι αν χαθηκαν και 57 ψυχές μαζί με το κωλοτραινο, σκασιλα δεν τραβάει.
Το ίδιο σκατοψυχος είσαι κι εσύ.
Παραδέχεσαι για την τηλεδιοίκηση

Μπορείς να παρεμβαίνεις από απόσταση
Πλήρης τηλεδιοίκηση είναι να παρεμβαίνει στις Σε ολόκληρο το δίκτυο
Τοπική τηλεδιοίκηση να παρεμβαίνει σε λίγα χιλιόμετρα

Να και τι έγραφε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του οσε σε ανύποπτο χρόνο που δεν υπήρχε τότε πολιτική διαμάχη για αυτό το θέμα

Εντάξει πάρε και τη δήλωση του ρετσινά πρώην υπεύθυνου ασφαλείας του ΟΣΕ στις 10 Μαρτίου που δεν είχε σχέση τότε με πολιτική εκμετάλλευση


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου. Δεν ήξερε να το χειριστεί αυτόματα".
Τύπε θα σεβαστώ το σκεπτικό σου(ακόμη και αν διαφωνώ), εάν βρεις πόσες ανακοινώσεις παράδοσης αυτών των έργων αναφέρανε τον όρο «τοπική τηλεδιοίκηση» ΠΡΙΝ την 1η Μαρτίου που έγινε το ατύχημα.

Όλα τα άρθρα που μας έχεις ανεβάσει έχουν ημερομηνία ΜΕΤΑ το ατύχημα, και είναι σύμφωνα με τη γραμμή της κυβέρνησης, με σκοπό την αποποίηση πολιτικής ευθύνης και τον καθησυχασμό του κόσμου μπας και ξαναμπεί σε τρένα.
Όπως η κυβέρνηση έχει μερικά επιχειρηματα για να εκλεγεί
Το ίδιο κάνει και η αντιπολίτευση
Όταν ο γεραπετρίτης εξηγεί ότι αυτό δεν είναι πλήρης τηλεδιοίκηση αλλά τοπική τηλεδιοίκηση
Τι άλλο να πει;
Λογικό το επιχείρημα σου
Για το πριν την 1η Μαρτίου
Εσύ με την ίδια λογική βρες μου ανακοινώσεις πριν την 1η Μαρτίου που να λέει παραδόθηκε το τοπικό σύστημα χειρισμού
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.567
Κριτικές
3
Like
11.123
Πόντοι
3.936
Παραδέχεσαι για την τηλεδιοίκηση

Μπορείς να παρεμβαίνεις από απόσταση
Πλήρης τηλεδιοίκηση είναι να παρεμβαίνει στις Σε ολόκληρο το δίκτυο
Τοπική τηλεδιοίκηση να παρεμβαίνει σε λίγα χιλιόμετρα

Να και τι έγραφε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του οσε σε ανύποπτο χρόνο που δεν υπήρχε τότε πολιτική διαμάχη για αυτό το θέμα

Εντάξει πάρε και τη δήλωση του ρετσινά πρώην υπεύθυνου ασφαλείας του ΟΣΕ στις 10 Μαρτίου που δεν είχε σχέση τότε με πολιτική εκμετάλλευση


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου. Δεν ήξερε να το χειριστεί αυτόματα".
Όπως η κυβέρνηση έχει μερικά επιχειρηματα για να εκλεγεί
Το ίδιο κάνει και η αντιπολίτευση
Όταν ο γεραπετρίτης εξηγεί ότι αυτό δεν είναι πλήρης τηλεδιοίκηση αλλά τοπική τηλεδιοίκηση
Τι άλλο να πει;
Λογικό το επιχείρημα σου
Για το πριν την 1η Μαρτίου
Εσύ με την ίδια λογική βρες μου ανακοινώσεις πριν την 1η Μαρτίου που να λέει παραδόθηκε το τοπικό σύστημα χειρισμού
ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΤΑ @@.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Εάν ήταν 2 σταθμάρχες στον σταθμό, πως ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος έκανε την ενέργεια και όχι ο άλλος;

Εάν ήταν μόνος του το κάνει ακόμη χειρότερο, αφού και στην εκπαίδευση δεν υπήρχε διαφάνεια (για αυτόν τον λόγο βγήκανε εκτός όλοι όσοι εκπαιδεύτηκαν μαζί του), αλλά και η εμπειρία του ήταν ελάχιστη.

Μας επιβεβαιώνουν δηλαδή ότι δεν έτυχε να βρέθηκε μόνος του στη βάρδια το μοιραίο βράδυ, και αυτό γινόταν συστηματικά.

Όπως φαίνεται από το ρεπορτάζ ήταν θέμα τύχης που το ατύχημα δεν έγινε μερικές μέρες νωρίτερα.



Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο μόνος που δεν μπορεί να εξαλειφθεί.
Για αυτό όταν μειώνεις τους ανθρώπους σε μια δουλειά, τους αντικαθιστάς υποτίθεται με αυτοματισμούς, που είτε μειώνουν το φόρτο εργασίας, είτε προειδοποιούν όταν έχει γίνει το λάθος με σκοπό να διορθωθεί πριν καταλήξει σε ατύχημα.

Σε όλα τα ατυχήματα εάν κάνεις ουσιαστική έρευνα, βρίσκεις «συστημικά» λάθη και αδυναμίες του οργανισμού:

1) Οι εκπαιδευτές του τύπου ήταν ταυτόχρονα και αξιολογητές του, πράμα το οποίο θα έπρεπε να απαγορεύεται.
(για αυτό θέσανε σε διαθεσιμότητα όλη τη σειρά του).

Σε άλλον τομέα ΜΜΜ, δεν επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να είναι και εξεταστής.
Επίσης δεν επιτρέπεται ο εξεταστής να είναι συγγενής η να έννομο συμφέρον.

2) Εάν θες να υπάρχει ένας σταθμάρχης αντί για 2, πρέπει πρώτον να αυξήσεις τους αυτοματισμούς (τηλεδιοίκηση) και δεύτερον να βάζεις άτομα που έχουν επαρκή εμπειρία.

Εννοείται ότι όταν χρειάζεσαι 2 άτομα, θα προγραμματίζεις πάντα έναν πολύ έμπειρο με έναν άπειρο στην ίδια βάρδια και όχι 2 άπειρους μαζί.

3) Η ασφάλεια είναι θέμα πάνω από όλα ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, δηλαδή έλλειψη σταρχιδισμού:

Βλέπεις έναν «αδύναμο» συνάδελφο(όπως δημοσιεύτηκε όλοι ξέρανε για τον συγκεκριμένο). Ποιές διαδικασίες αναφοράς υπάρχουν, ώστε οι συνάδελφοι του να ειδοποιήσουν τον οργανισμό, και ποιο όργανο θα αξιολογήσει τις αναφορές αυτές (safety management system), ώστε να παρθούνε τα κατάλληλα μέτρα :
Επανεκπαίδευση, μετάθεση σε σταθμό με λιγότερες απαιτήσεις , βάρδιες με αρχαιότερο ή εκπαιδευτή σταθμάρχη, εώς και αλλαγή καθηκόντων στην τελική.

Να είχε τύχει στην πρώτη βάρδια και να ήταν το πρώτο του λάθος, να πω οκ. Όμως φαινότανε οι αδυναμίες του.

Όλοι ξέρανε και κάνεις δεν τολμούσε να θίξει το θέμα επισήμως. Μήπως έφταιξε και το ότι ήταν καθαρά βυσματική η μετάταξη και γρήγορη μετάθεση στον συγκεκριμένο σταθμό ;

Δηλαδή ρε τύπε με την λογική σου, ο οδηγός που οδήγησε μόνος του μέχρι τη Ρουμανία, ενώ έπρεπε να είναι 2 για να ξεκουράζονται στη διαδρομή, είναι ο μοναδικός υπεύθυνος που σκοτώθηκε ο κόσμος ;

Ούτε το πρακτορείο φταίει που δεν άλλαξε μέρα το δρομολόγιο ή δεν προσέλαβε έναν οδηγό παραπάνω για standby ?
Ούτε στα σύνορα μέχρι τη Ρουμανία έλεγξε κάνεις τους ταχογράφους και πόσες ώρες οδηγούσε αυτός ο άνθρωπος μόνος του ;
Και να μη γινόταν το ατύχημα στη διαδρομή προς Ρουμανία, πολλές οι πιθανότητες να γινόταν στην επιστροφή αν οδηγούσε πάλι μόνος του.


Ναι είναι ανθρώπινο λάθος και σε αυτήν την περίπτωση.
Ποτέ δεν είπε κανείς ότι είναι μόνο ανθρώπινο λάθος
Και είναι πολύ λογικά αυτά που λες
Το όργανο που ήταν υπεύθυνο για την ασφάλεια του σιδηροδρόμων ηταν η ρας

Το θέμα είναι ότι προσπαθεί Η αντιπολίτευση να εκμεταλλευτεί και το ίδιο θα έκανε και Νέα Δημοκρατία αν ήταν αντιπολίτευση

Υπάρχουν πράγματα που γίνονται διαχρονικά
Και όποτε γίνεται η στραβή το θυμόμαστε

Πριν από μερικά μηνύματα έγραψα για την ασφάλεια των σχολικών εκδρομών

Και έκανα συγκεκριμένα ερωτήματα
Αυτό γιατί ανακοινώθηκε ότι συνελήφθη καθηγητρια για μη εποπτεία μαθητου στην εκδρομή όπως συνελήφθησαν και οι γονείς του
Για μη εποπτεία ανηλίκου
Επειδή ο μαθητής πυροβόλησε με πλαστικές σφαίρες νομίζω τροχονόμο
Για το θέμα δεν απάντησε κανείς
Δεν έχει ενδιαφέρον η ασφάλεια όλων των παιδιών στις σχολικές εκδρομές;
Φυσικά έχει
Δεν απαντάει κανείς όμως επειδή δεν υπάρχει κομματική γραμμή

Και δεν είναι πρώτη φορά που βάζω θέμα που δεν μου απαντάει κανείς όταν δεν υπάρχει κομματική γραμμή

Και να κάνω πάλι μία συγκεκριμένη ερώτηση δύσκολη ερώτηση
Αν ένας μαθητής σε πενθήμερη εκδρομή
Πεθάνει από υπερβολική κατανάλωση ή ποτού ή ναρκωτικών
Όλοι θα τα βάλουν με το τότε υπουργείο Παιδείας που θα κυβερνά

Πιστεύεις ότι δεν γίνεται κατανάλωση ποτών στις εκδρομές;
Ναρκωτικών;

Αν όχι δεν σε αφορά το θέμα

Αν ναι πες μου ένα τρόπο που χωρίς χοντρά αστυνομικά μέτρα παραδείγματος χάρη έρευνα σε δωμάτια και σωματική έρευνα
Να μην υπάρξει ποτέ τέτοιο θέμα
Δηλαδή θάνατος από υπερβολική δόση

Αλλά αυτό δεν είναι καλό λόγω δημοκρατικών ευαισθησιών και δικαιωμάτων των μαθητών

Όπως δεν είναι και καλό να πεθάνουν

Τώρα που δεν συμβαίνει τίποτα κάνουμε την πάπια

Το θέμα είναι η συζήτηση πριν να γίνει κάτι
Και σε συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ δύσκολη
Και δεν βολεύει Σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνεται συζήτηση

Δεύτερο παράδειγμα για τις σχολικές εκδρομές
Αναχώρηση από το σχολείο 8:30
Άφιξη παραδείγματος χάρη στο Ναύπλιο 11
Διάφορα τοπικά ενδιαφέροντα Μπούρτζι και λοιπά μιάμιση ώρα
Φτάσαμε 12:30
Από τις 12:30 μέχρι τις 6:00 που θα είναι η αναχώρηση
Και δεν μιλάω για παιδιά δημοτικού για παιδιά λυκείου
Για πεντέμισι ώρες θεωρητικά πρέπει οι καθηγητές να εποπτεύουν τους μαθητές

Για να γίνει αυτό πρέπει να είναι συνέχεια μαζί τους

Πιστεύεις ότι πότε γίνεται αυτό;
Ποτέ δεν γίνεται
Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει;
Μπορεί αλλά με σκληρά αστυνομικά μέτρα
Τα οποία δεν θέλουμε

Αν λοιπόν ένα παιδί κάνει κρυφά μπάνιο και πνιγει
Θα φταίνε οι καθηγητές
Αν οι καθηγητές έχουνε κατά τη διάρκεια των 4.5 ώρες τα παιδιά συνέχεια κοντά τους και για φαγητό και μετά για που;
Και πρέπει οι καθηγητές να τα έχουν ανα τμήματα
Να μην πηγαίνει ο καθένας με φίλους του από άλλο τμήμα παραδείγματος χάρη
Να τρώει υποχρεωτικά εκεί που θα τρώει καθηγητής
Και να πηγαίνει βόλτα για τρεις ώρες μετά το φαγητό με τον καθηγητή σε συγκεκριμένο σημείο

Κάνεις μαθητής δεν θα ήθελα να πάει σε τέτοια εκδρομή



Όπως δεν βολεύει να συζητιούνται πριν να γίνει κάτι και πολλά από τα κακά των σιδηροδρόμων
Πού μέσα μπαίνουν
Ρουσφέτια πολιτικά και συνδικαλιστικά
Και όχι μόνο της εκάστοτε κυβερνήσης
Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία
Μίζες που πρέπει να αποδεχτούν βέβαια
Ωχαδερφισμός
Λούφα
Και πολλά άλλα
Υπεύθυνοι σε μεγάλες θέσεις που είναι κομματικά στελέχη
Μπλέξιμο αρμοδιοτήτων
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΤΑ @@.
Πάντα με επιχειρήματα

Screenshot_2023-03-08-14-55-29-463_com.android.chrome.jpg
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
35.336
Κριτικές
62
Like
45.005
Πόντοι
9.297
Εντάξει τύπε, άρα είσαι νεαρός μαλάκας.
To να ψηφίζει κάποιος αυτά τα λιμα με μόνη δικαιολογία "να μην βγει ο Σαμαράς" δείχνει πολιτική άγνοια η είναι συνειδητή αντιΝ.Δ.ψηφος...οπως και να έχει είναι εθνικά επικίνδυνο αυτό απο την στιγμή που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε υποψήφιο κόμμα εξουσιας..πάντως ο τύπος από την στιγμή που δεν ξαναψηφισε δεν ευθύνεται για την άνοδο των κατσαπλιαδων στην εξουσία.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Σκασε ρε αυτιστικό γουρούνι
Αφού βρίζεις που βρίζεις τουλάχιστον να τσαντίζεσαι κιόλας
να τι είπε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του ΟΣΕ


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου.

Σύστημα τηλεδιοίκησης
Εγώ επιχειρήματα εσύ βρισιές συνέχισε
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
35.336
Κριτικές
62
Like
45.005
Πόντοι
9.297
Αν δεν έκανε τραγικά λάθη η Νδ και το πασοκ πιστεύεις θα είχε έρθει στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ; Τα βλέπεις μονόπλευρα τα πράγματα, αν όλα αυτά που γράφεις παραπάνω τα ειχε κανει μόνο ένα κόμμα, θα έπαιρνε 50-60% στις εκλογές. Ηταν συλλογική αγανάκτηση.
Αλλά για σένα αυτό είναι το σκεπτικό, ο,τι καλό έχει συμβεί σε αυτή τη χώρα είναι της ΝΔ, ο,τιδηποτε κακό, είναι του ΣΥΡΙΖΑ.
Κάνε μας τη χάρη.
Έχει ένα δίκιο....αν ήταν καλά τα πράγματα αυτοι θα ήταν εκτός Βουλής.Τετοια σκορποχωρια μόνο σε συνθήκες διαλύσεως ευδοκιμουν...
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.567
Κριτικές
3
Like
11.123
Πόντοι
3.936
Αφού βρίζεις που βρίζεις τουλάχιστον να τσαντίζεσαι κιόλας
να τι είπε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του ΟΣΕ


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου.

Σύστημα τηλεδιοίκησης
Εγώ επιχειρήματα εσύ βρισιές συνέχισε
Σκασε ρε ραδιενεργό απόβλητο
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Σκασε ρε ραδιενεργό απόβλητο
Ανακοίνωση του ΟΣΕ

Ανακοίνωση του ΟΣΕ

Σύμφωνα, πάντως, με τον ΟΣΕ, από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί με ΔΠΧ και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις (ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ), ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων.

Τοπική τηλεδιοίκηση
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.567
Κριτικές
3
Like
11.123
Πόντοι
3.936
Ανακοίνωση του ΟΣΕ

Ανακοίνωση του ΟΣΕ

Σύμφωνα, πάντως, με τον ΟΣΕ, από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί με ΔΠΧ και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις (ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ), ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων.

Τοπική τηλεδιοίκηση
Σκασε ρε μπλε κατσαρίδα
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.724
Like
1.498
Πόντοι
266
Σκασε ρε μπλε κατσαρίδα
Εξηγεί ο γεραπετρίτης
αυτήν τη στιγμή υφίσταται ένα τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης που μπορεί να κάνει αυτόματη χάραξη και οι σταθμάρχες είναι υποχρεωμένοι να κάνουν αυτόματη χάραξη. «Βεβαίως, πράγματι είναι τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης και όχι καθολικό. Οταν παραληφθούν και τα υπόλοιπα σημεία θα έχουμε τα υπερτοπικά κέντρα, που θα μπορούν να ελέγχουν περισσότερους σταθμούς. Σήμερα, όμως, που μιλάμε, έχουμε το τοπικό κέντρο της Λάρισας, που περίπου για 5,5 χιλιόμετρα βόρεια της Λάρισας και 3 χιλιόμετρα νότια της Λάρισας κάνει την αυτόματη χάραξη».
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom