Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 414K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (1 μέλη και 6 επισκέπτες)

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.694
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Έγιναν 30 οι ψήφοι τύπε...συνέχισε έτσι δυνατά....εσύ θα βγάλεις τη νδ μόνο από τις ψήφους που κερδίζεις στο μπου...

κοιτά μόνο αν βγει κανένας ΣΥΡΙΖΑ μην έρθεις την επόμενη μέρα και μας λες ποσό καλά τα κάνει όλα ο Αλέξης και ξαφνικά γίνεις συνταξιούχος του ΣΥΡΙΖΑ...:confused:
μπα θα διαγραφεί και θα έρθει με άλλο account
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.104
Κριτικές
7
Like
10.071
Πόντοι
1.686
Ο Τραμουντάνας να μας πει τη γνώμη του !

Σαν μηχανικός που είναι , να κα΄νει σχόλιο.

Το μεθυσμένο μπουλντογκάκι ο Τραμούλης να μιλήσει ! :2funny:

0012_51244.jpg



:2funny::2funny:

Τραμούλη, όλο με το Νιγηριανό ζαχαρώνεις ,
δεν έχεις χρόνο να ποστάρεις να γελάσουμε ;

Σου εύχομαι να είσαι καλά,
και να βάφεις τα μαλλάκια σου τα κατσαρά
πετυχημένα να μην φαίνεσαι βαψομαλλιάς !

:2funny:
:2funny::2funny::2funny:


Τραμούλη είσαι καλά ΄ ή να βάλουμε τις φωνές ; :2funny:
:2funny::2funny:

Δώσε σημεία ζωής και σαν μηχανικός που είσαι
να σχολιάσεις το θέμα.

Μην είσαι κολλημένος μόνο με τον Νιγηριανό,
υπάρχουν και άλλα πράγματα.

Θα ψηφίσεις Τζήμερο , Τραμούλη ;


TZIMEROS_25_06_slide.jpg



Σωστά τα λέει !

Στην Ελβετία το κάνουν.
Στην Ελλάδα καίνε ένα μέρος, και κρυφά πουλάνε το υπόλοιπο
με βάση φήμες ;

:2funny:
:2funny::2funny:

Τραμουντάνα με τα μαγουλάκια σου, μεθυσμένο μπουλντογκάκι

535817_10151265364567984_332536139_n.jpg







βαψομαλλιά, τσιγγούνη σκρουτζ,
γράψε κανένα ποστ να διασκεδάσουμε ! :rockon:
:2funny:
 
Τελευταία τροποποίηση:

SailorGr

Σπουδαίος
Εγγρ.
19 Αυγ 2013
Μηνύματα
1.285
Κριτικές
26
Like
11.185
Πόντοι
3.466
Τον εθνικό φόρο πληρώνουν όσοι οι αποδοχές τους υπερβαίνουν τις 401.100 κορώνες (41.210 ευρώ) ετησίως. Έτσι, ο σουηδικός φόρος μισθοδοσίας επιβάλλεται στην ακόλουθη κλίμακα:

  • 30% - με εισόδημα από 0 έως 401.100 κορώνες (0-41.210 ευρώ).
  • 50% - 401 100-574 300 κορώνες (41 210-59 005 ευρώ);
  • 55% - από 574.300 κορώνες (59.005 ευρώ).
Ελλάδα
10000​
9%​
900​
10000​
900​
10000​
22%​
2200​
20000​
3100​
10000​
28%​
2800​
30000​
5900​
10000​
36%​
3600​
40000​
9500​
Υπερβάλλον​
44%​
Δεν κατανοω γιατι συγκρινετε την Ελλαδα με την Σουηδια? Στην Ουγκαντα τι φορους και ΦΠΑ εχουνε?
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.888
Like
6.715
Πόντοι
2.356
Επίσημη ανακοίνωση του ΟΣΕ

Ανακοίνωση του ΟΣΕ

Σύμφωνα, πάντως, με τον ΟΣΕ, από τον Νοέμβριο του 2022 έχουν παραδοθεί με ΔΠΧ και λειτουργούν 7 τοπικές Τηλεδιοικήσεις (ΠΑΛΑΙΟΦΑΡΣΑΛΟΥ, ΔΟΞΑΡΑ, ΟΡΦΑΝΑ. ΚΡΑΝΩΝΑ, ΜΕΖΟΥΡΛΟΥ & ΛΑΡΙΣΑΣ), ενώ συνεχίζεται και η ανάταξη των υπολοίπων.

Εξηγεί ο γεραπετρίτης
αυτήν τη στιγμή υφίσταται ένα τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης που μπορεί να κάνει αυτόματη χάραξη και οι σταθμάρχες είναι υποχρεωμένοι να κάνουν αυτόματη χάραξη. «Βεβαίως, πράγματι είναι τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης και όχι καθολικό. Οταν παραληφθούν και τα υπόλοιπα σημεία θα έχουμε τα υπερτοπικά κέντρα, που θα μπορούν να ελέγχουν περισσότερους σταθμούς. Σήμερα, όμως, που μιλάμε, έχουμε το τοπικό κέντρο της Λάρισας, που περίπου για 5,5 χιλιόμετρα βόρεια της Λάρισας και 3 χιλιόμετρα νότια της Λάρισας κάνει την αυτόματη χάραξη».

Είναι πλήρης εξήγηση και όχι ότι μας βολεύει

Είναι τοπικό σύστημα χειρισμού που ονομάζουνε τοπική τηλεδιοίκηση

Και προφανώς όπως είχε γράψει και εγώ δεν είναι η πλήρης τηλεδιοίκηση

Η πλήρης τηλεδιοίκηση είναι για όλα τα χιλιόμετρα να φαίνεται το τρένο

Και τοπική τηλεδιοίκηση είναι να φαίνεται για 5η 8km
Το τοπικό σύστημα χειρισμού είναι ότι βάζεις αυτόματα το τρένο να πάει από δω εκεί

Αλλά υπάρχει και όλοι συμφωνούν σε αυτό και η δυνατότητα σε 5 ή 8 km που ο σταθμάρχης βλέπει το τρένο να αντιδράσει

Και σήμερα βγήκαν έγγραφα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ που φαίνεται ότι ο σταθμάρχης ο Βασίλης ήξερε να χρησιμοποιεί την αυτόματη χάραξη και την είχε χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τις προηγούμενες μέρες
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ και η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Τηλεδιοικηση είναι η δυνατότητα να παρακολουθεί καποιος τη γραμμή και να παρεμβαίνει εξ αποστάσεως για να διορθώνει τα λάθη των τοπικών υπαλλήλων. Η αντίστοιχη του Μετρό φρενάρει αυτόματα τα τραίνα όταν γίνει λάθος αντίστοιχο αυτού της Λάρισας. Τα έδειχνε ο επικεφαλής σε ρεπορτάζ στα κανάλια.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ γιατί είναι σύστημα αυτόματης χαραξης και όχι τηλεδιοικηση. Αντί να τα γυρίζει ο κλειδουχος χειροκίνητα, τα γυρίζει ο σταθμάρχης από τον πίνακα. Βλέπει και για λίγο την πορεία του τραίνου, για πολύ λίγο, και καλό ταξίδι. Δυστυχώς όχι πάντα.
Οτι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ούτε η Διοίκηση του ΟΣΕ αρνείται ότι η πραγματική τηλεδιοικηση και όχι ο τοπικός χειρισμός, κάηκε κοντά στο Ζαχαρεως και δε λειτουργεί από το 2019.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ο τύπος, που με εντολή του υφυπουργού λέει "τέρμα"στο Σταθμάρχη, που μας εξηγεί ότι είναι τοπικός χειρισμός και όχι τηλεδιοικηση κάπου διάβασα ότι είναι Διευθυντής στον ΟΣΕ.
Ούτε αυτός τολμάει να πει στις κάμερες ότι δεν είναι τοπικός χειρισμός αλλά τηλεδιοικηση, για να βγάλει τον υφυπουργό από τη δύσκολη θέση. Ενα σκέτο "τερμα" λέει γιατί γνωρίζει άριστα τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Η ανακοίνωση του κυβερνητικως ελεγχομενου ΟΣΕ μας λέει το αφηγημα που βολεύει τη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών. Γι'αυτό και τη χρησιμοποιεις κι εσύ.
Για ενα περιεργο λόγο όμως δε μας "εξηγεί αναλυτικά" γιατί το έργο της πραγματικής τηλεδιοικησης δεν ολοκληρωνεται εδώ και δεκαετίες.
Καλά το ότι "μας εξηγεί ο Γεραπετριτης" του οποίου ο πεθερός παίρνει εργολαβίες του ΟΣΕ, μου θυμίζει το σκατοψυχο που έλεγε ότι αυτός είναι μουτζαχεντίν του Μητσοτάκη και δεν ανέχεται να χαθεί η εξουσία για ένα κωλοτραινο. Κι αν χαθηκαν και 57 ψυχές μαζί με το κωλοτραινο, σκασιλα δεν τραβάει.
Το ίδιο σκατοψυχος είσαι κι εσύ.
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
9.570
Κριτικές
15
Like
20.785
Πόντοι
6.946
Λογικά ηταν ανώτερος για να τον ακούσει. Αλλιώς θα τον έγραφε στα παπάρια του. Ότι ηταν γαλάζιος, από εκείνους που συνοδεύουν υπουργούς σε επισκέψεις, ξεκάθαρα. Αν είναι συνδικαλιστής άγνωστο. Σήμερα αυτός, αύριο άλλος, ροζ ή πράσινος. Διαχρονικό το χάλι, διαχρονική η ευθύνη. Το κράτος είναι λάφυρο για όποιον κυβερνάει.
συμφωνώ απολύτως, και κάνω την παράθεση απλά για να καταλάβουν οι κολλημένοι εδώ και εκεί, ότι ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ είναι το κράτος - δημόσιο, ΟΠΟΙΟΣ και αν κυβερνά.

μόνο τα ΠΡΟΣΩΠΑ αλλάζουν, τα υπόλοιπα τα ίδια.
μην μπερδεύεστε με ιδεολογίες και πουτσες μπλε!!! κανείς, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΙΣ (από τους κομματοσκυλους ) δεν έχει συμφέρον να αλλάξει κάτι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: resp

theioulis

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
1.182
Κριτικές
44
Like
1.755
Πόντοι
3.425
Τελικά το τσατσιλίκι του τσέλιγκα-σταθμάρχη διευκρινίστηκε; Είχε διοριστεί το βρώμικο 89. Από ποιον; Πώς; Τώρα που ξαναμετατάχθηκε πίσω για να ανέβει ο μισθουλάκης και να βγει με συνταξάρα το παλιοτόμαρο, ποιος και από που προέρχονται όλοι αυτοί που τον διευκόλυναν; Γιατί γίνονται γαργάρα όλα αυτά τα θέματα; Μήπως πολλά κόμματα έχουν συνδράμει στη δημιουργία αυτού του σιχάματος του δολοφονικού βλαχο-σταθμάρχη;
 

Bitzios

Μέλος
Εγγρ.
13 Μαρ 2023
Μηνύματα
138
Like
263
Πόντοι
21
Αυτός τύπε(που είπε τέρμα) προφανώς είναι ''συνδικαλιστής'' κομματόσκυλο της νδ...από εκεί να καταλάβεις ποιος και πως λύνει και δένει στον ΟΣΕ (και σε κάθε ΟΣΕ) και γιατί οι δημόσιοι οργανισμοί είναι τέτοια μπουρδέλα...

εικάζω ότι ο εργαζόμενος που είπε ότι δεν υπάρχει τηλεδοικηση μετράει ώρες μέχρι να πάρει απόσπαση στις σκουπιδαρες στον Έβρο :confused:
B67F688E-CD8E-4936-A0EE-38700779CB05.jpeg
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.333
Like
14.927
Πόντοι
3.656
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ και η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Τηλεδιοικηση είναι η δυνατότητα να παρακολουθεί καποιος τη γραμμή και να παρεμβαίνει εξ αποστάσεως για να διορθώνει τα λάθη των τοπικών υπαλλήλων. Η αντίστοιχη του Μετρό φρενάρει αυτόματα τα τραίνα όταν γίνει λάθος αντίστοιχο αυτού της Λάρισας. Τα έδειχνε ο επικεφαλής σε ρεπορτάζ στα κανάλια.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ γιατί είναι σύστημα αυτόματης χαραξης και όχι τηλεδιοικηση. Αντί να τα γυρίζει ο κλειδουχος χειροκίνητα, τα γυρίζει ο σταθμάρχης από τον πίνακα. Βλέπει και για λίγο την πορεία του τραίνου, για πολύ λίγο, και καλό ταξίδι. Δυστυχώς όχι πάντα.
Οτι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ούτε η Διοίκηση του ΟΣΕ αρνείται ότι η πραγματική τηλεδιοικηση και όχι ο τοπικός χειρισμός, κάηκε κοντά στο Ζαχαρεως και δε λειτουργεί από το 2019.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ο τύπος, που με εντολή του υφυπουργού λέει "τέρμα"στο Σταθμάρχη, που μας εξηγεί ότι είναι τοπικός χειρισμός και όχι τηλεδιοικηση κάπου διάβασα ότι είναι Διευθυντής στον ΟΣΕ.
Ούτε αυτός τολμάει να πει στις κάμερες ότι δεν είναι τοπικός χειρισμός αλλά τηλεδιοικηση, για να βγάλει τον υφυπουργό από τη δύσκολη θέση. Ενα σκέτο "τερμα" λέει γιατί γνωρίζει άριστα τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Η ανακοίνωση του κυβερνητικως ελεγχομενου ΟΣΕ μας λέει το αφηγημα που βολεύει τη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών. Γι'αυτό και τη χρησιμοποιεις κι εσύ.
Για ενα περιεργο λόγο όμως δε μας "εξηγεί αναλυτικά" γιατί το έργο της πραγματικής τηλεδιοικησης δεν ολοκληρωνεται εδώ και δεκαετίες.
Καλά το ότι "μας εξηγεί ο Γεραπετριτης" του οποίου ο πεθερός παίρνει εργολαβίες του ΟΣΕ, μου θυμίζει το σκατοψυχο που έλεγε ότι αυτός είναι μουτζαχεντίν του Μητσοτάκη και δεν ανέχεται να χαθεί η εξουσία για ένα κωλοτραινο. Κι αν χαθηκαν και 57 ψυχές μαζί με το κωλοτραινο, σκασιλα δεν τραβάει.
Το ίδιο σκατοψυχος είσαι κι εσύ.
Μην τον αποπαίρνεις τον ντάιμα τύπε..το ψωμί του βγάζει :confused::zombie:
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.170
Κριτικές
150
Like
2.936
Πόντοι
6.925
2-3 σελίδες διάβασα και εδώ τα ίδια , μετράτε ψήφους πάνω από τον πόνο. Είπε ο ένας, είπε ο άλλος, την ουρά τους απ'έξω να βγάλουν για να μην χάσουν τα περιβόητα "κεκτημένα" που απλώς είναι χαρισμένα. Συνδικα-ληστές, ανεύθυνοι διευθυντάδες φορετοί , ποντικοεργολάβοι σε απόλυτη ευθυγράμμιση με τους προηγούμενους να ροκανίσουν τα χρήματα μας μην διστάζοντας να σκοτώσουν, όλοι με την ευλογία των Γκρούεζων και Γκόρτσων.
Ποιός θα μας απαλλάξει από αυτούς ? Ποιός είναι πλέον κατάλληλος να καθαρίσει αυτήν την σαπίλα ? Ποιός θα κόψει το καρκίνωμα ? Ποιός έστω να κάνει βήματα προς τα εκεί ? Θεωρείτε ότι μπορεί να το κάνει όποιος στηρίζει την παρουσία του, την ρητορική του, την ύπαρξη του στην ανταλλαγή ψήφου/ παροχής από το τσουβάλι μας ? Σε αντίθετη κατεύθυνση πρέπει να πάμε. Βγαίνει ο ΠΘ και λέει ότι θα το αλλάξει και την ίδια στιγμή χαρίζει θέσεις στο δημόσιο στα θύματα ...τι θέσεις ? ότι ναναι κάπου να χωθούν, νέους σταθμάρχες. Δεν υπάρχει ελπίδα
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
συνεχίζεται το θεμα με τον σταθμαρχη .. αυτος πρεπει να φταιει μονο


Εάν ήταν 2 σταθμάρχες στον σταθμό, πως ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος έκανε την ενέργεια και όχι ο άλλος;

Εάν ήταν μόνος του το κάνει ακόμη χειρότερο, αφού και στην εκπαίδευση δεν υπήρχε διαφάνεια (για αυτόν τον λόγο βγήκανε εκτός όλοι όσοι εκπαιδεύτηκαν μαζί του), αλλά και η εμπειρία του ήταν ελάχιστη.

Μας επιβεβαιώνουν δηλαδή ότι δεν έτυχε να βρέθηκε μόνος του στη βάρδια το μοιραίο βράδυ, και αυτό γινόταν συστηματικά.

Όπως φαίνεται από το ρεπορτάζ ήταν θέμα τύχης που το ατύχημα δεν έγινε μερικές μέρες νωρίτερα.

Όσα μέτρα και να έχεις παίζει ρόλο πάντα και ο ανθρώπινος παράγοντας

Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο μόνος που δεν μπορεί να εξαλειφθεί.
Για αυτό όταν μειώνεις τους ανθρώπους σε μια δουλειά, τους αντικαθιστάς υποτίθεται με αυτοματισμούς, που είτε μειώνουν το φόρτο εργασίας, είτε προειδοποιούν όταν έχει γίνει το λάθος με σκοπό να διορθωθεί πριν καταλήξει σε ατύχημα.

Σε όλα τα ατυχήματα εάν κάνεις ουσιαστική έρευνα, βρίσκεις «συστημικά» λάθη και αδυναμίες του οργανισμού:

1) Οι εκπαιδευτές του τύπου ήταν ταυτόχρονα και αξιολογητές του, πράμα το οποίο θα έπρεπε να απαγορεύεται.
(για αυτό θέσανε σε διαθεσιμότητα όλη τη σειρά του).

Σε άλλον τομέα ΜΜΜ, δεν επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να είναι και εξεταστής.
Επίσης δεν επιτρέπεται ο εξεταστής να είναι συγγενής η να έννομο συμφέρον.

2) Εάν θες να υπάρχει ένας σταθμάρχης αντί για 2, πρέπει πρώτον να αυξήσεις τους αυτοματισμούς (τηλεδιοίκηση) και δεύτερον να βάζεις άτομα που έχουν επαρκή εμπειρία.

Εννοείται ότι όταν χρειάζεσαι 2 άτομα, θα προγραμματίζεις πάντα έναν πολύ έμπειρο με έναν άπειρο στην ίδια βάρδια και όχι 2 άπειρους μαζί.

3) Η ασφάλεια είναι θέμα πάνω από όλα ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, δηλαδή έλλειψη σταρχιδισμού:

Βλέπεις έναν «αδύναμο» συνάδελφο(όπως δημοσιεύτηκε όλοι ξέρανε για τον συγκεκριμένο). Ποιές διαδικασίες αναφοράς υπάρχουν, ώστε οι συνάδελφοι του να ειδοποιήσουν τον οργανισμό, και ποιο όργανο θα αξιολογήσει τις αναφορές αυτές (safety management system), ώστε να παρθούνε τα κατάλληλα μέτρα :
Επανεκπαίδευση, μετάθεση σε σταθμό με λιγότερες απαιτήσεις , βάρδιες με αρχαιότερο ή εκπαιδευτή σταθμάρχη, εώς και αλλαγή καθηκόντων στην τελική.

Να είχε τύχει στην πρώτη βάρδια και να ήταν το πρώτο του λάθος, να πω οκ. Όμως φαινότανε οι αδυναμίες του.

Όλοι ξέρανε και κάνεις δεν τολμούσε να θίξει το θέμα επισήμως. Μήπως έφταιξε και το ότι ήταν καθαρά βυσματική η μετάταξη και γρήγορη μετάθεση στον συγκεκριμένο σταθμό ;

Δηλαδή ρε τύπε με την λογική σου, ο οδηγός που οδήγησε μόνος του μέχρι τη Ρουμανία, ενώ έπρεπε να είναι 2 για να ξεκουράζονται στη διαδρομή, είναι ο μοναδικός υπεύθυνος που σκοτώθηκε ο κόσμος ;

Ούτε το πρακτορείο φταίει που δεν άλλαξε μέρα το δρομολόγιο ή δεν προσέλαβε έναν οδηγό παραπάνω για standby ?
Ούτε στα σύνορα μέχρι τη Ρουμανία έλεγξε κάνεις τους ταχογράφους και πόσες ώρες οδηγούσε αυτός ο άνθρωπος μόνος του ;
Και να μη γινόταν το ατύχημα στη διαδρομή προς Ρουμανία, πολλές οι πιθανότητες να γινόταν στην επιστροφή αν οδηγούσε πάλι μόνος του.


Ναι είναι ανθρώπινο λάθος και σε αυτήν την περίπτωση.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Από την αρχή έγραψα ότι άλλοι το λένε τοπική τηλεδιοίκηση και άλλο το λένε σύστημα χειρισμού ας πούμε ο ΟΣΕ το λέει τοπική τηλεδιοίκηση


Τύπε θα σεβαστώ το σκεπτικό σου(ακόμη και αν διαφωνώ), εάν βρεις πόσες ανακοινώσεις παράδοσης αυτών των έργων αναφέρανε τον όρο «τοπική τηλεδιοίκηση» ΠΡΙΝ την 1η Μαρτίου που έγινε το ατύχημα.

Όλα τα άρθρα που μας έχεις ανεβάσει έχουν ημερομηνία ΜΕΤΑ το ατύχημα, και είναι σύμφωνα με τη γραμμή της κυβέρνησης, με σκοπό την αποποίηση πολιτικής ευθύνης και τον καθησυχασμό του κόσμου μπας και ξαναμπεί σε τρένα.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.792
Like
1.505
Πόντοι
266
Έγιναν 30 οι ψήφοι τύπε...συνέχισε έτσι δυνατά....εσύ θα βγάλεις τη νδ μόνο από τις ψήφους που κερδίζεις στο μπου...

κοιτά μόνο αν βγει κανένας ΣΥΡΙΖΑ μην έρθεις την επόμενη μέρα και μας λες ποσό καλά τα κάνει όλα ο Αλέξης και ξαφνικά γίνεις συνταξιούχος του ΣΥΡΙΖΑ...:confused:
Για το ΣΥΡΙΖΑ επιστημονική φαντασία για το 30 ψήφους δεν σε καταλαβαίνω
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.792
Like
1.505
Πόντοι
266
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ και η Διοίκηση του ΟΣΕ.
Τηλεδιοικηση είναι η δυνατότητα να παρακολουθεί καποιος τη γραμμή και να παρεμβαίνει εξ αποστάσεως για να διορθώνει τα λάθη των τοπικών υπαλλήλων. Η αντίστοιχη του Μετρό φρενάρει αυτόματα τα τραίνα όταν γίνει λάθος αντίστοιχο αυτού της Λάρισας. Τα έδειχνε ο επικεφαλής σε ρεπορτάζ στα κανάλια.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ γιατί είναι σύστημα αυτόματης χαραξης και όχι τηλεδιοικηση. Αντί να τα γυρίζει ο κλειδουχος χειροκίνητα, τα γυρίζει ο σταθμάρχης από τον πίνακα. Βλέπει και για λίγο την πορεία του τραίνου, για πολύ λίγο, και καλό ταξίδι. Δυστυχώς όχι πάντα.
Οτι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ούτε η Διοίκηση του ΟΣΕ αρνείται ότι η πραγματική τηλεδιοικηση και όχι ο τοπικός χειρισμός, κάηκε κοντά στο Ζαχαρεως και δε λειτουργεί από το 2019.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Ο τύπος, που με εντολή του υφυπουργού λέει "τέρμα"στο Σταθμάρχη, που μας εξηγεί ότι είναι τοπικός χειρισμός και όχι τηλεδιοικηση κάπου διάβασα ότι είναι Διευθυντής στον ΟΣΕ.
Ούτε αυτός τολμάει να πει στις κάμερες ότι δεν είναι τοπικός χειρισμός αλλά τηλεδιοικηση, για να βγάλει τον υφυπουργό από τη δύσκολη θέση. Ενα σκέτο "τερμα" λέει γιατί γνωρίζει άριστα τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Ότι σε βολεύει γράφεις εσύ.
Η ανακοίνωση του κυβερνητικως ελεγχομενου ΟΣΕ μας λέει το αφηγημα που βολεύει τη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών. Γι'αυτό και τη χρησιμοποιεις κι εσύ.
Για ενα περιεργο λόγο όμως δε μας "εξηγεί αναλυτικά" γιατί το έργο της πραγματικής τηλεδιοικησης δεν ολοκληρωνεται εδώ και δεκαετίες.
Καλά το ότι "μας εξηγεί ο Γεραπετριτης" του οποίου ο πεθερός παίρνει εργολαβίες του ΟΣΕ, μου θυμίζει το σκατοψυχο που έλεγε ότι αυτός είναι μουτζαχεντίν του Μητσοτάκη και δεν ανέχεται να χαθεί η εξουσία για ένα κωλοτραινο. Κι αν χαθηκαν και 57 ψυχές μαζί με το κωλοτραινο, σκασιλα δεν τραβάει.
Το ίδιο σκατοψυχος είσαι κι εσύ.
Παραδέχεσαι για την τηλεδιοίκηση

Μπορείς να παρεμβαίνεις από απόσταση
Πλήρης τηλεδιοίκηση είναι να παρεμβαίνει στις Σε ολόκληρο το δίκτυο
Τοπική τηλεδιοίκηση να παρεμβαίνει σε λίγα χιλιόμετρα

Να και τι έγραφε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του οσε σε ανύποπτο χρόνο που δεν υπήρχε τότε πολιτική διαμάχη για αυτό το θέμα

Εντάξει πάρε και τη δήλωση του ρετσινά πρώην υπεύθυνου ασφαλείας του ΟΣΕ στις 10 Μαρτίου που δεν είχε σχέση τότε με πολιτική εκμετάλλευση


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου. Δεν ήξερε να το χειριστεί αυτόματα".
Τύπε θα σεβαστώ το σκεπτικό σου(ακόμη και αν διαφωνώ), εάν βρεις πόσες ανακοινώσεις παράδοσης αυτών των έργων αναφέρανε τον όρο «τοπική τηλεδιοίκηση» ΠΡΙΝ την 1η Μαρτίου που έγινε το ατύχημα.

Όλα τα άρθρα που μας έχεις ανεβάσει έχουν ημερομηνία ΜΕΤΑ το ατύχημα, και είναι σύμφωνα με τη γραμμή της κυβέρνησης, με σκοπό την αποποίηση πολιτικής ευθύνης και τον καθησυχασμό του κόσμου μπας και ξαναμπεί σε τρένα.
Όπως η κυβέρνηση έχει μερικά επιχειρηματα για να εκλεγεί
Το ίδιο κάνει και η αντιπολίτευση
Όταν ο γεραπετρίτης εξηγεί ότι αυτό δεν είναι πλήρης τηλεδιοίκηση αλλά τοπική τηλεδιοίκηση
Τι άλλο να πει;
Λογικό το επιχείρημα σου
Για το πριν την 1η Μαρτίου
Εσύ με την ίδια λογική βρες μου ανακοινώσεις πριν την 1η Μαρτίου που να λέει παραδόθηκε το τοπικό σύστημα χειρισμού
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.694
Κριτικές
3
Like
11.301
Πόντοι
3.936
Παραδέχεσαι για την τηλεδιοίκηση

Μπορείς να παρεμβαίνεις από απόσταση
Πλήρης τηλεδιοίκηση είναι να παρεμβαίνει στις Σε ολόκληρο το δίκτυο
Τοπική τηλεδιοίκηση να παρεμβαίνει σε λίγα χιλιόμετρα

Να και τι έγραφε ο ρετσίνας πρώην υπεύθυνος ασφαλείας του οσε σε ανύποπτο χρόνο που δεν υπήρχε τότε πολιτική διαμάχη για αυτό το θέμα

Εντάξει πάρε και τη δήλωση του ρετσινά πρώην υπεύθυνου ασφαλείας του ΟΣΕ στις 10 Μαρτίου που δεν είχε σχέση τότε με πολιτική εκμετάλλευση


Πρώτον, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν ξέρει να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης σηματοδότησης του σταθμού της Λάρισας, το οποίο ισχύει για περίπου 5 χιλιόμετρα εμπρός και περίπου 5 χιλιόμετρα πίσω και κάνει αυτόματη χάραξη δρομολογίου. Δεν ήξερε να το χειριστεί αυτόματα".
Όπως η κυβέρνηση έχει μερικά επιχειρηματα για να εκλεγεί
Το ίδιο κάνει και η αντιπολίτευση
Όταν ο γεραπετρίτης εξηγεί ότι αυτό δεν είναι πλήρης τηλεδιοίκηση αλλά τοπική τηλεδιοίκηση
Τι άλλο να πει;
Λογικό το επιχείρημα σου
Για το πριν την 1η Μαρτίου
Εσύ με την ίδια λογική βρες μου ανακοινώσεις πριν την 1η Μαρτίου που να λέει παραδόθηκε το τοπικό σύστημα χειρισμού
ΤΡΑΒΑ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΣΤΟΚΕ ΜΑΣ ΖΑΛΙΣΕΣ ΤΑ @@.
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.792
Like
1.505
Πόντοι
266
Εάν ήταν 2 σταθμάρχες στον σταθμό, πως ξέρουν ότι ο συγκεκριμένος έκανε την ενέργεια και όχι ο άλλος;

Εάν ήταν μόνος του το κάνει ακόμη χειρότερο, αφού και στην εκπαίδευση δεν υπήρχε διαφάνεια (για αυτόν τον λόγο βγήκανε εκτός όλοι όσοι εκπαιδεύτηκαν μαζί του), αλλά και η εμπειρία του ήταν ελάχιστη.

Μας επιβεβαιώνουν δηλαδή ότι δεν έτυχε να βρέθηκε μόνος του στη βάρδια το μοιραίο βράδυ, και αυτό γινόταν συστηματικά.

Όπως φαίνεται από το ρεπορτάζ ήταν θέμα τύχης που το ατύχημα δεν έγινε μερικές μέρες νωρίτερα.



Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι ο μόνος που δεν μπορεί να εξαλειφθεί.
Για αυτό όταν μειώνεις τους ανθρώπους σε μια δουλειά, τους αντικαθιστάς υποτίθεται με αυτοματισμούς, που είτε μειώνουν το φόρτο εργασίας, είτε προειδοποιούν όταν έχει γίνει το λάθος με σκοπό να διορθωθεί πριν καταλήξει σε ατύχημα.

Σε όλα τα ατυχήματα εάν κάνεις ουσιαστική έρευνα, βρίσκεις «συστημικά» λάθη και αδυναμίες του οργανισμού:

1) Οι εκπαιδευτές του τύπου ήταν ταυτόχρονα και αξιολογητές του, πράμα το οποίο θα έπρεπε να απαγορεύεται.
(για αυτό θέσανε σε διαθεσιμότητα όλη τη σειρά του).

Σε άλλον τομέα ΜΜΜ, δεν επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να είναι και εξεταστής.
Επίσης δεν επιτρέπεται ο εξεταστής να είναι συγγενής η να έννομο συμφέρον.

2) Εάν θες να υπάρχει ένας σταθμάρχης αντί για 2, πρέπει πρώτον να αυξήσεις τους αυτοματισμούς (τηλεδιοίκηση) και δεύτερον να βάζεις άτομα που έχουν επαρκή εμπειρία.

Εννοείται ότι όταν χρειάζεσαι 2 άτομα, θα προγραμματίζεις πάντα έναν πολύ έμπειρο με έναν άπειρο στην ίδια βάρδια και όχι 2 άπειρους μαζί.

3) Η ασφάλεια είναι θέμα πάνω από όλα ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ, δηλαδή έλλειψη σταρχιδισμού:

Βλέπεις έναν «αδύναμο» συνάδελφο(όπως δημοσιεύτηκε όλοι ξέρανε για τον συγκεκριμένο). Ποιές διαδικασίες αναφοράς υπάρχουν, ώστε οι συνάδελφοι του να ειδοποιήσουν τον οργανισμό, και ποιο όργανο θα αξιολογήσει τις αναφορές αυτές (safety management system), ώστε να παρθούνε τα κατάλληλα μέτρα :
Επανεκπαίδευση, μετάθεση σε σταθμό με λιγότερες απαιτήσεις , βάρδιες με αρχαιότερο ή εκπαιδευτή σταθμάρχη, εώς και αλλαγή καθηκόντων στην τελική.

Να είχε τύχει στην πρώτη βάρδια και να ήταν το πρώτο του λάθος, να πω οκ. Όμως φαινότανε οι αδυναμίες του.

Όλοι ξέρανε και κάνεις δεν τολμούσε να θίξει το θέμα επισήμως. Μήπως έφταιξε και το ότι ήταν καθαρά βυσματική η μετάταξη και γρήγορη μετάθεση στον συγκεκριμένο σταθμό ;

Δηλαδή ρε τύπε με την λογική σου, ο οδηγός που οδήγησε μόνος του μέχρι τη Ρουμανία, ενώ έπρεπε να είναι 2 για να ξεκουράζονται στη διαδρομή, είναι ο μοναδικός υπεύθυνος που σκοτώθηκε ο κόσμος ;

Ούτε το πρακτορείο φταίει που δεν άλλαξε μέρα το δρομολόγιο ή δεν προσέλαβε έναν οδηγό παραπάνω για standby ?
Ούτε στα σύνορα μέχρι τη Ρουμανία έλεγξε κάνεις τους ταχογράφους και πόσες ώρες οδηγούσε αυτός ο άνθρωπος μόνος του ;
Και να μη γινόταν το ατύχημα στη διαδρομή προς Ρουμανία, πολλές οι πιθανότητες να γινόταν στην επιστροφή αν οδηγούσε πάλι μόνος του.


Ναι είναι ανθρώπινο λάθος και σε αυτήν την περίπτωση.
Ποτέ δεν είπε κανείς ότι είναι μόνο ανθρώπινο λάθος
Και είναι πολύ λογικά αυτά που λες
Το όργανο που ήταν υπεύθυνο για την ασφάλεια του σιδηροδρόμων ηταν η ρας

Το θέμα είναι ότι προσπαθεί Η αντιπολίτευση να εκμεταλλευτεί και το ίδιο θα έκανε και Νέα Δημοκρατία αν ήταν αντιπολίτευση

Υπάρχουν πράγματα που γίνονται διαχρονικά
Και όποτε γίνεται η στραβή το θυμόμαστε

Πριν από μερικά μηνύματα έγραψα για την ασφάλεια των σχολικών εκδρομών

Και έκανα συγκεκριμένα ερωτήματα
Αυτό γιατί ανακοινώθηκε ότι συνελήφθη καθηγητρια για μη εποπτεία μαθητου στην εκδρομή όπως συνελήφθησαν και οι γονείς του
Για μη εποπτεία ανηλίκου
Επειδή ο μαθητής πυροβόλησε με πλαστικές σφαίρες νομίζω τροχονόμο
Για το θέμα δεν απάντησε κανείς
Δεν έχει ενδιαφέρον η ασφάλεια όλων των παιδιών στις σχολικές εκδρομές;
Φυσικά έχει
Δεν απαντάει κανείς όμως επειδή δεν υπάρχει κομματική γραμμή

Και δεν είναι πρώτη φορά που βάζω θέμα που δεν μου απαντάει κανείς όταν δεν υπάρχει κομματική γραμμή

Και να κάνω πάλι μία συγκεκριμένη ερώτηση δύσκολη ερώτηση
Αν ένας μαθητής σε πενθήμερη εκδρομή
Πεθάνει από υπερβολική κατανάλωση ή ποτού ή ναρκωτικών
Όλοι θα τα βάλουν με το τότε υπουργείο Παιδείας που θα κυβερνά

Πιστεύεις ότι δεν γίνεται κατανάλωση ποτών στις εκδρομές;
Ναρκωτικών;

Αν όχι δεν σε αφορά το θέμα

Αν ναι πες μου ένα τρόπο που χωρίς χοντρά αστυνομικά μέτρα παραδείγματος χάρη έρευνα σε δωμάτια και σωματική έρευνα
Να μην υπάρξει ποτέ τέτοιο θέμα
Δηλαδή θάνατος από υπερβολική δόση

Αλλά αυτό δεν είναι καλό λόγω δημοκρατικών ευαισθησιών και δικαιωμάτων των μαθητών

Όπως δεν είναι και καλό να πεθάνουν

Τώρα που δεν συμβαίνει τίποτα κάνουμε την πάπια

Το θέμα είναι η συζήτηση πριν να γίνει κάτι
Και σε συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ δύσκολη
Και δεν βολεύει Σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνεται συζήτηση

Δεύτερο παράδειγμα για τις σχολικές εκδρομές
Αναχώρηση από το σχολείο 8:30
Άφιξη παραδείγματος χάρη στο Ναύπλιο 11
Διάφορα τοπικά ενδιαφέροντα Μπούρτζι και λοιπά μιάμιση ώρα
Φτάσαμε 12:30
Από τις 12:30 μέχρι τις 6:00 που θα είναι η αναχώρηση
Και δεν μιλάω για παιδιά δημοτικού για παιδιά λυκείου
Για πεντέμισι ώρες θεωρητικά πρέπει οι καθηγητές να εποπτεύουν τους μαθητές

Για να γίνει αυτό πρέπει να είναι συνέχεια μαζί τους

Πιστεύεις ότι πότε γίνεται αυτό;
Ποτέ δεν γίνεται
Πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει;
Μπορεί αλλά με σκληρά αστυνομικά μέτρα
Τα οποία δεν θέλουμε

Αν λοιπόν ένα παιδί κάνει κρυφά μπάνιο και πνιγει
Θα φταίνε οι καθηγητές
Αν οι καθηγητές έχουνε κατά τη διάρκεια των 4.5 ώρες τα παιδιά συνέχεια κοντά τους και για φαγητό και μετά για που;
Και πρέπει οι καθηγητές να τα έχουν ανα τμήματα
Να μην πηγαίνει ο καθένας με φίλους του από άλλο τμήμα παραδείγματος χάρη
Να τρώει υποχρεωτικά εκεί που θα τρώει καθηγητής
Και να πηγαίνει βόλτα για τρεις ώρες μετά το φαγητό με τον καθηγητή σε συγκεκριμένο σημείο

Κάνεις μαθητής δεν θα ήθελα να πάει σε τέτοια εκδρομή



Όπως δεν βολεύει να συζητιούνται πριν να γίνει κάτι και πολλά από τα κακά των σιδηροδρόμων
Πού μέσα μπαίνουν
Ρουσφέτια πολιτικά και συνδικαλιστικά
Και όχι μόνο της εκάστοτε κυβερνήσης
Δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία
Μίζες που πρέπει να αποδεχτούν βέβαια
Ωχαδερφισμός
Λούφα
Και πολλά άλλα
Υπεύθυνοι σε μεγάλες θέσεις που είναι κομματικά στελέχη
Μπλέξιμο αρμοδιοτήτων
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom