Το ότι έχει τη χειρότερη κάλυψη της αγοράς ας το παραβλέψουμε, διότι ότι πληρώνεις παίρνεις.
Από προσωπική προσπάθεια να κάνω φορητότητα στη wind, ναι όντως έδειχναν μεγάλη προθυμία(παρά πολλές κλήσεις εκ μέρους τους). Παρ’ολα αυτά δεν ήταν ικανοί ούτε το mail μου να γράψουν σωστά (έστειλαν 2 φορές σε .gr αντί για .com). Στο συμβόλαιο που τελικά έλαβα, οι επιλογές ήταν διαφορετικές από αυτές που συμφωνήσαμε τηλεφωνικά, τι οποίες μάλιστα είχα επιλέξει και στο αίτημα μέσω του site τους(συμπτωματικά οι επιλογές ήταν υπέρ της εταιρίας). 2 από τις 5φορες που με πήρανε τηλέφωνο για τη σύναψη του συμβολαίου, η ποιότητα του ήχου ήταν απαράδεκτη(τους το είπα ότι για πάροχος κινητής κάνει πολύ κακή εντύπωση). Τη μια φορά η κοπέλα είπε «δεν σας ακούω καλά» και δεν ξαναπήρε πότε όταν έκλεισε η γραμμή.
Τέλος χρειάστηκε να πω 3 φορές ότι τελικά δεν θα προχωρήσω μαζί τους διότι τις 2 πρώτες δεν ενημέρωσαν καν την καρτέλα μου. Είναι το πιο πρόθυμο αλλά και ποιο ανοργάνωτο - ανεκπαίδευτο προσωπικό που έχω συναντήσει.
Μόνο και μόνο που λες ότι «σε έπρηζαν στα τηλέφωνα», επιβεβαιώνεις ότι το πρόβλημα δεν λυνόταν μετά την αναφορά του, αλλά χρειαζόταν πολλές επικοινωνίες. Και μάλιστα αναφέρεσαι σε «θεματάκι». Είναι αυτό πιο παραγωγικό επειδή το κάνει ο ιδιωτικός τομέας;
Εάν αυτό δε θυμίζει δημόσιο τότε τι να πω. Και στο δημόσιο πετυχαίνεις καμία φορά κάποιον που ξέρει τι του γίνεται.
Το ότι έβγαλε μια προσφορά για περιορισμένο χρονικό διάστημα με σκοπό να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς(συμπτωματικά η προσφορά ξεκίνησε λίγους μήνες πριν την εξαγορά nova - wind).
Και το ότι κουτοπόνηρα την σταμάτησε λίγο πριν την περίοδο εκπτώσεων που όλες οι εταίρες κινητής έκαναν (δήθεν) προσφορές μάλλον σου διέφυγε και το παρουσιάζεις ως δεδομένο που ισχύει ακόμη.
Συν του ότι άλλαξε εκ των υστέρων τους όρους για το μηνιαίο unlimited βάζοντας ημερομηνία λήξης της προσφοράς:
Κυβίστηση από τη Wind ! Βάζει ημερομηνία λήξης στο Unlimited Data month
techmaniacs.gr
Πάνω στον ενθουσιασμό σου να κατηγορήσεις το δημόσιο, παραβλέπεις περιπτώσεις καρτέλ :
-Συμπτωματικά όλες οι εταιρίες ανεβάζουν ταυτόχρονα τον ελάχιστο χρόνο κλήσης.
-Συμπτωματικά όλες οι εταιρίες καταργούν χαμηλότερη ταχύτητες internet για οικιακή χρήση και σε σπρώχνουν να πληρώσεις (περισσότερα) για καλύτερη γραμμή έστω και αν δεν τη χρειάζεσαι.
-Συμπτωματικά όλες οι εταιρίες βάζουν ρήτρα ότι ο λογαριασμός μπορεί να ανεβει μέχρι 1,5€ μετά τους πρώτους 12 μήνες του συμβολαίου, παρακάμπτοντας έτσι τη νομοθεσία που δημιουργήθηκε για εξασφαλιστεί ότι ο πελάτης θα έχει το κεφάλι του ήσυχο πως η τιμή του συμβολαίου δε θα αυξηθεί πριν τη λήξη του.
-Παραβιάσεις όσον αφορά τις επιλογές για το μητρώο 11
-Αυτόματη αλλαγή της επιλογής από έντυπο σε ψηφιακό λογαριασμό αντίθετα με το τι έχει υπογράψει ο πελάτης.
Είναι μερικά μόνο παραδείγματα της κατάστασης που επικρατεί με τις ιδιωτικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.
Βέβαια μερικοί, την εναρμονισμένη εφαρμογή των παραπάνω τη θεωρείτε «υγιή ανταγωνισμό». Για κάποιους άλλους σημάνει απλά ότι ο καταναλωτής δεν έχει επιλογές διότι «όλοι τα ίδια κάνουν»
Είναι πως το βλέπει ο καθένας.