Νέα

Πολύνεκρη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xxx_male
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 417K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.838
Πόντοι
6.536
Επειδή δεν θέλω να γράφω τι λέει η κυβέρνηση και το κόμμα
Να τι λέει η Ένωση συγκοινωνιολόγων το 2021

1/12
Οι Θέσεις του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για τις
Σιδηροδρομικές Μεταφορές
Αθήνα, Μάρτιος 2021
1 ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ
Η σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα είναι 2.752 χλμ.
1
εκ των οποίων τα 1.816 χλμ. ανήκουν στο
Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο και κατατάσσει τη χώρα στην 19η
θέση της Ε.Ε.-28. Από τη συνολική
υποδομή λιγότερο από το 1/3 είναι ηλεκτροδοτούμενη κατατάσσοντας τη χώρα στην 21η
θέση της
σχετικής κατάταξης στην Ε.Ε.-282
. Το 2019 το επιβατικό έργο των σιδηροδρομικών μεταφορών ήταν
1.252 εκατομμύρια επιβατoχιλιόμετρα και το εμπορικό έργο 491 εκατομμύρια τόνοι με σημαντική
αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Όσον αφορά στην υφιστάμενη κατάσταση, από το 1986 μέχρι και σήμερα υπάρχει σημαντική ανάπτυξη
του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, με την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου τμήματος του
σιδηροδρομικού άξονα ΠΑΘΕ/Π (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, Ειδομένη, Προμαχώνας) και σημαντικού
τμήματος των κλάδων του. Παράλληλα, έχουν εκσυγχρονιστεί και βελτιωθεί οι υπηρεσίες του
συστήματος μεταφορών με εφαρμογή σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων έλξης και διαχείρισης
της κυκλοφορίας με την ενίσχυση της διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού ΠΑΘΕ/Π και τη σταδιακή
προσαρμογή του στο σύστημα διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας ERTMS κατά μήκος του
σιδηροδρομικού άξονα, ενώ σταδιακά βελτιώνεται η προσβασιμότητα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
(ΑμΕΑ) σε επιβατικούς σταθμούς του υπεραστικού και μητροπολιτικού σιδηροδρόμου.
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, μέχρι το 2023 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η νέα διπλή
σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων στο τμήμα Αθήνα (ΣΚΑ) - Θεσσαλονίκη, μήκους 476 χλμ., με
ηλεκτροκίνηση, και αναβαθμισμένα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης (ETCS – ERTMS), με
εξαίρεση το υποτμήμα ΣΚΑ-Οινόη μήκους 52 χλμ. Στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα (ΣΚΑ) – Πάτρα, στο
ίδιο χρονικό διάστημα, αναμένεται να έχουν επίσης ολοκληρωθεί:
a. Στο τμήμα Αθήνα (ΣΚΑ) - Κιάτο (101 χλμ.) η κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής
γραμμής με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση.
b. Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη (71 χλμ.): η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής
γραμμής (ΝΔΣΓ) με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και ETCS, ενώ θα είναι σε εξέλιξη οι
εργασίες ηλεκτροκίνησης και ραδιοκάλυψης (GSM-R).
c. Στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο (27,5 χλμ.) η κατασκευή της υποδομής νέας διπλής
σιδηροδρομικής γραμμής (ΝΔΣΓ) και θα έχουν ξεκινήσει οι εργασίες επιδομής,
σηματοδότησης, ETCS, ηλεκτροκίνησης και ραδιοκάλυψης (GSM-R).
κυκλοφορία στον κλάδο Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μήκους 77 χλμ. θα διεξάγεται επί μονής
σιδηροδρομικής γραμμής με ηλεκτροκίνηση και θα ξεκινήσουν οι εργασίες σηματοδότησης,
τηλεδιοίκησης και ETCS, καθώς και η εγκατάσταση ραδιοκάλυψης (GSM-R). Στον κλάδο Πειραιάς - Αθήνα
(ΣΚΑ), μήκους 16 χλμ., η κυκλοφορία ήδη διεξάγεται επί διπλής σιδηροδρομικής γραμμής με
ηλεκτροκίνηση (από ΣΣ Αθηνών έως ΣΚΑ 4πλος διάδρομος με υπογειοποίηση της γραμμής στο ύψος
Σεπολίων και σύνδεσή της με το Μετρό στο ΣΣ Αθηνών), ενώ έχουν δρομολογηθεί οι εργασίες ERTMS.
Όσον αφορά στους Περιφερειακούς κλάδους του σιδηροδρομικού άξονα: Κανονικοποιείται και
εξηλεκτρίζεται η υφιστάμενη μετρική γραμμή Ισθμού – Λουτρακίου, η οποία θα συνδεθεί με την
υπάρχουσα γραμμή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στον Ισθμό (ολοκλήρωση έως 2023). Ο κλάδος
Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, μήκους 81 χλμ., θα εξυπηρετείται από μονή σιδηροδρομική γραμμή, με
ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση και ραδιοκάλυψη. Ο κλάδος Λάρισα - Βόλος, μήκους 61
χλμ., θα εξυπηρετείται από μονή σιδηροδρομική γραμμή, με ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση,
τηλεδιοίκηση και ραδιοκάλυψη και το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί κατά την περίοδο 2021-2027.
Στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας – Προμαχώνας πρόκειται να γίνει αναβάθμιση της υποδομής και
επιδομής σε εντοπισμένα τμήματα της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής και να εγκατασταθεί
σύστημα ηλεκτροκίνησης στο σύνολο του τμήματος Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, μήκους 143 χλμ. με
ολοκλήρωση εντός της Προγραμματικής Περιόδου 2021-2027.
Ωστόσο, παρ’ όλες τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει με σημαντικά κονδύλια της ΕΕ τα οποία
υπερβαίνουν τα 3 δις ευρώ την τελευταία 20ετία, το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας παρουσιάζει
ακόμη αρκετές ελλείψεις οι οποίες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις σημαντικές καθυστερήσεις σε όλα
τα στάδια υλοποίησης των έργων, από αυτό του σχεδιασμού, στη μελέτη και στη συνέχεια στην
κατασκευή/υλοποίηση (συμπεριλαμβανομένων των εξαιρετικά χρονοβόρων διαγωνιστικών
διαδικασιών), ενώ παράλληλα παρατηρούνται σημαντικές υπερβάσεις του αρχικώς εκτιμώμενου
κόστους, καθυστερώντας περαιτέρω την ολοκλήρωση των έργων.


1
Eurostat (2020) Database - Eurostat
2
Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών της Ελλάδας, Τελική Έκθεση, Ιούνιος 2019
Άμα διαβάσεις καλύτερα όσα γράφεις θα διαπιστώσεις ότι ο όποιος σχεδιασμός έπεσε έξω.
Περιμένουμε κάτι δραστικό.
Κάτι κάθετο.
Που θα αφορά τις συγκοινωνίες γενικότερα.
Τώρα όμως.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.365
Like
75.455
Πόντοι
12.756
Άμα διαβάσεις καλύτερα όσα γράφεις θα διαπιστώσεις ότι ο όποιος σχεδιασμός έπεσε έξω.
Περιμένουμε κάτι δραστικό.
Κάτι κάθετο.
Που θα αφορά τις συγκοινωνίες γενικότερα.
Τώρα όμως.
μην ταιζεις το τρολλ μωρε μαλάκα και εσυ με τον αυτιστικο να πουμε με τα σεντονια
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
Άμα διαβάσεις καλύτερα όσα γράφεις θα διαπιστώσεις ότι ο όποιος σχεδιασμός έπεσε έξω.
Περιμένουμε κάτι δραστικό.
Κάτι κάθετο.
Που θα αφορά τις συγκοινωνίες γενικότερα.
Τώρα όμως.
Επειδή υπάρχουν πολλά κομματικά συνθήματα και ψέματα αυτή την εποχή
Δεν είμαι σίγουρος ποια από αυτά που λέγονται θετικά και ποια αρνητικά είναι αλήθεια και ποια ψέματα

Παραδείγματος χάρη άκουσα σε μικρό κανάλι
Συγκεκριμένα στο action24
Να λέει δημοσιογράφος που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία
Ότι και παλιά υπήρχε ένας σταθμάρχης στη Λάρισα νομίζω κάτι σύμφωνα με τα παρουσιολόγια
Ενώ σε άλλο μικρό κανάλι δημοσιογράφος που στήριζε
ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι υπάρχουν δύο
Το οποίο έχουν πει και άλλοι σταθμαρχες δημόσια

Άλλοι λένε ότι μέχρι το 20 λειτουργούσαν τα συστήματα
Άλλοι λένε ότι δεν λειτουργούσαν
Και ότι μετά η νέα δημοκρατία άρχισε να βελτιώνει τασυστήματα ασφαλείας

Οι κυβερνήσεις γενικώς κάνουνε και θετικά και αρνητικά πράγματα
Ας πούμε ο ΣΥΡΙΖΑ επέκτεινε τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή πράγμα θετικό

Γενικώς όμως από ότι φαίνεται
Υπάρχουν ευθύνες διαχρονικά
Αλλού μεγαλύτερες και αλλού μικρότερες

Και φυσικά είναι απαράδεκτη
η δήλωση του Καραμανλή
Έστω και αν αναφέρονταν σε περιφερειακό τρένο
Για την ασφάλεια των τρένων
Που άφηνε να εννοηθεί ότι ισχύει πανελλαδικά

Το δραστικά και τώρα ποτέ δεν γίνεται

Είναι διαγωνισμοί ενστάσεις δικαστήρια κλοπές υλικών και πολλά πολλά άλλα

Βέβαια τώρα ενόψει του δυστυχήματος μπορούν να παρακαμφθούν μερικά από αυτά
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.365
Like
75.455
Πόντοι
12.756
Επειδή υπάρχουν πολλά κομματικά συνθήματα και ψέματα αυτή την εποχή
Δεν είμαι σίγουρος ποια από αυτά που λέγονται θετικά και ποια αρνητικά είναι αλήθεια και ποια ψέματα

Παραδείγματος χάρη άκουσα σε μικρό κανάλι
Συγκεκριμένα στο action24
Να λέει δημοσιογράφος που πρόσκειται στη Νέα Δημοκρατία
Ότι και παλιά υπήρχε ένας σταθμάρχης στη Λάρισα νομίζω κάτι σύμφωνα με τα παρουσιολόγια
Ενώ σε άλλο μικρό κανάλι δημοσιογράφος που στήριζε
ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι υπάρχουν δύο
Το οποίο έχουν πει και άλλοι σταθμαρχες δημόσια

Άλλοι λένε ότι μέχρι το 20 λειτουργούσαν τα συστήματα
Άλλοι λένε ότι δεν λειτουργούσαν
Και ότι μετά η δημοκρατία άρχισε να βάζει συστήματα ασφαλείας

Οι κυβερνήσεις γενικώς κάνουνε και θετικά και αρνητικά πράγματα
Ας πούμε ο ΣΥΡΙΖΑ επέκτεινε τη διπλή σιδηροδρομική γραμμή πράγμα θετικό

Γενικώς όμως από ότι φαίνεται
Υπάρχουν ευθύνες διαχρονικά
Αλλού μεγαλύτερες και αλλού μικρότερες

Και φυσικά είναι απαράδεκτη
η δήλωση του Καραμανλή
Έστω και αν αναφέρονταν σε περιφερειακό τρένο
Για την ασφάλεια των τρένων
Που άφηνε να εννοηθεί ότι ισχύει πανελλαδικά

Το δραστικά και τώρα ποτέ δεν γίνεται

Είναι διαγωνισμοί ενστάσεις δικαστήρια κλοπές υλικών και πολλά πολλά άλλα

Βέβαια τώρα ενόψει του δυστυχήματος μπορούν να παρακαμφθούν μερικά από αυτά
8eec5aa8-82d0-4cc1-9c83-8d19e503a712.jpg
 

Maximilien

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.382
Κριτικές
8
Like
34.838
Πόντοι
6.536

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
Μένω σε αυτό.
:hi:


Πάντως καλά σου λέει ο Νίπλης.
Τι κατεβατά είναι αυτά ρε τύπε?

:confused:
Έχουμε ένα κοινό είμαστε και δύο μέλη του ignore list του Λάκη

Σε μένα όμως όταν μου την πέφτουν οι άλλοι κάνει like στις απαντήσεις των άλλων χωρίς φυσικά να έχει διαβάσει αυτά που έγραψα αφού με έχει σε ignore list
Φαντάζομαι θα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία
 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
Χαίρομαι φίλε πρώην άρρωστε μέχρις αποδείξεως του εναντίου
Ότι ο γιατρός σου είπε να μην βρίζεις και σιγά-σιγά να επανέλθεις στην πραγματικότητα Με αυτά που βάζεις τώρα
Αν ο γιατρός το θεωρεί βελτίωση εγώ πάω πάσο
 
  • Αγάπη
Αντιδράσεις: TNT!

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.365
Like
75.455
Πόντοι
12.756
Χαίρομαι φίλε πρώην άρρωστε μέχρις αποδείξεως του εναντίου
Ότι ο γιατρός σου είπε να μην βρίζεις και σιγά-σιγά να επανέλθεις στην πραγματικότητα Με αυτά που βάζεις τώρα
Αν ο γιατρός το θεωρεί βελτίωση εγώ πάω πάσο
8eec5aa8-82d0-4cc1-9c83-8d19e503a712.jpg
 

TNT!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.409
Κριτικές
2
Like
2.979
Πόντοι
456
Χαίρομαι φίλε πρώην άρρωστε μέχρις αποδείξεως του εναντίου
Ότι ο γιατρός σου είπε να μην βρίζεις και σιγά-σιγά να επανέλθεις στην πραγματικότητα Με αυτά που βάζεις τώρα
Αν ο γιατρός το θεωρεί βελτίωση εγώ πάω πάσο
:tooth::tooth::tooth:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.644
Κριτικές
7
Like
39.045
Πόντοι
10.411
Όλοι αυτό αναρωτιόμαστε Αγγέλα,αλλά ξέρουμε πως μόνο ο σταθμάρχης θα την πληρώσει

 

daima703

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.805
Like
1.508
Πόντοι
266
:wanker::wanker::wanker:

Ούτε δημοτικό δεν έχει τελειώσει η Νίπλαινα..:confused::confused::confused:τσάμπα τα γράφεις...
Λες για αυτό να μπερδεύεται
Και να βρίζει συνέχεια τη Νέα Δημοκρατία
Και Στο φανερό γκάλοπ που είχε γίνει να έχει ψηφίσει Νέα Δημοκρατία;
Όχι όμως νιπλαινα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom