Νέα

Πλήρωμα πλοίου σκότωσε επιβάτη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kiriakoboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 90K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.137
Κριτικές
5
Like
8.453
Πόντοι
2.356
Δεδομένου ότι τα κοιτάσματα πετρελαίου δεν έχουν στερέψει ακόμα, ότι όλη η οικονομία βασίζεται σε αυτά...και ότι αυτοί που κυβερνάνε τον κόσμο δεν θέλουν να χάσουν τα κέρδη που έχει ακόμα να δώσει το πετρέλαιο και να μπορούν δεν θα τα μειώσουν μέχρι το 2050.

Αλλά δεν είναι μόνο η καύση....είναι όλη η ζωή του ανθρώπου που πρέπει να μειώσει ρυθμούς από άποψη κατανάλωσης και δραστηριοτήτων. Θεωρώ επίσης ότι υπάρχει μια μεγάλη αλήθεια στο θέμα του υπερπληθυσμού....είμαστε πιο πόλοι από ότι μπορούμε να συντηρήσουμε στον πλανήτη με τα σημερινά δεδομένα. Αυτό θα ήταν πρόβλημα και χωρίς την κλιματική κρίση.

Δεν ξέρω αν περάσαμε το turning point αλλά τουλάχιστον απο αυτα που βλεπουμε στο ιντερνετ παρτηρουνται ακραια κερικα φαινόμενα. Ειναι πολυ νωρις για να το πεις ομως....

Το θέμα είναι αν θα δούμε το κράχ σε αυτή τη ζωή....και εννοώ την ενεργή μείωση του αποτυπώματος του ανθρώπου στον πλανήτη. Δηλαδή εάν σήμερα νομίζεις ότι επειδή έμεινες 2 βδομάδας καραντίνα είναι πολύ.....σκέψου δυστοπικά σενάρια που έχεις πόσιμο νερό και ρεύμα κάποιες ώρες τη μέρα....η κατανάλωση σου στο φαγητό μετριέται....και ταυτόχρονα να πρέπει να δίνεις πίσω στην κοινωνία ότι έδινες μέχρι τώρα. Μερικές φορές δεν το κατανοούμε αλλά δυστυχώς ο φυσικός κόσμος δεν χρειάζεται την δημοκρατία.
Εδώ στο Enterprise έχουμε καθαρή ενέργεια από τριλίθιο και κορβομίτη τύπε!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ανέκαθεν η χώρα ήταν ένα μπουρδέλο αλλά τέτοια παρακμή και σήψη στα πάντα δεν πρέπει να έχει ξαναυπάρξει στην ιστορία μας.
Έχει υπάρξει.
Απλώς τότε δεν υπήρχε internet.
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
37.227
Κριτικές
63
Like
47.870
Πόντοι
9.297
Μας μιλησες για κάψιμο μαγισσών από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Οταν σου είπα πότε το έκανε αυτό δεν είχες ούτε ενα γεγονός να παραθέσεις.
Αντίθετα μας παρέθεσες κάποιους νόμους του κράτους του 319 που εφάρμοσε ο Μ. Κωνσταντίνος για να αποκόψει τις ειδωλολατρικές συνήθειες των νεοεμφανιζομενων Χριστιανών. Αγνοείς ότι Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία εμφανίστηκαν σαν έννοιες μετά το 1000 μ.Χ. Και οι νόμοι στο κείμενο που παρεθεσες αφορουν πολλά χρόνια πριν το σχίσμα. Μέχρι τότε υπήρχε μια ενιαία αδιαίρετη Αγία και Καθολική εκκλησία που δεν έκαιγε μάγισσες. Το σπορ ξεκίνησε αργότερα απο Καθολικούς και Προτεστάντες. Οι Ορθόδοξοι δεν ασχολήθηκαν καν με το σπορ.
Κι αυτά στα λέει καποιος άθρησκος και άθεος.
Το φανατισμό ψάξε τον στην τύφλωση που σε διακρίνει με οτι καταπιάνεσαι, αν τύχει και διαφωνείς με αυτό.
Το σπορ του καψίματος μαγισσών και ειδωλολατρών ( εντός και εκτός εισαγωγικων) ήταν ειδικότητα Καθολικών και Διαμαρτυρομένων.
Οι Ορθόδοξοι δεν το έκαναν ποτέ.
Οι Ορθόδοξοι γκρέμιζαν αρχαίους ναούς και στην θέση του έχτιζαν εκκλησίες.
 
Εγγρ.
18 Ιουν 2022
Μηνύματα
169
Κριτικές
1
Like
435
Πόντοι
21
Τραγικό συμβάν. Θα ξεχάσει γρήγορα δυστυχώς όπως τα Τέμπη
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.391
Κριτικές
10
Like
14.336
Πόντοι
3.846
Παμε παλι απο την αρχη:

- Το πλοιο είχε σαλπαρει. Καθυστερημενος ή όχι, με εισιτηριο ή χωρίς δεν ανεβαινεις στον καταπέλτη. Δεν του άξιζε να πεθάνει αλλά ο τυπος επαιζε το κεφαλι του με αυτο που έκανε.
- Πού το ξέρουμε οτι ο υπαρχος δεν ειπε στον καπετανιο να σταματησει τις μηχανες;
- Το πληρωμα δεν ειναι δολοφονοι αλλά ειναι μαλακες. Δε σπρωχνεσαι οσο ο καταπελτης κινειται. Τεράσια μαλακια ,του παίρνεις το ναυτικο δελτιο χωρις δευτερη σκεψη. Αλλά η δολοφονια ειναι αλλο πράγμα. Δολοφονια είναι να τον σπρωχνεις μέχρι να πεσει μέσα, να το κανεις επιτηδες.
- Επιτελους καποιος να μιλησει για τους γαμωλιμενικους. Αν ηταν στη θεση τους ο ανθρωπος θα ζουσε. ΕΔΕ και ξηλωμα. Αυτά τα τσογλάνια τα πληρωνουμε με τους φορους μας.
 
  • Like
Αντιδράσεις: enduro

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.928
Like
6.803
Πόντοι
2.356
που το καθίκι χρησιμοποιεί ως ασπίδα και οι δε μαλάκες ως εφαλτήριο, με κάνει έξαλλο και με το καθίκι και με τους μαλάκες.
Αυτή είναι η διαφορά μας. Το καθίκι λειτουργεί αναμενόμενα. Δε με ενοχλεί. Καθίκι παραμένει. Δεν εχω αξιώσεις από αυτό.
Αντίθετα με ενοχλεί σφόδρα οταν χάνεται μια ζωή από εντεταλμένους να την προστατεύουν, μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει όριο στη μαλακία που τους δέρνει.
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.573
Κριτικές
11
Like
3.622
Πόντοι
4.615
Παμε παλι απο την αρχη:

- Το πλοιο είχε σαλπαρει. Καθυστερημενος ή όχι, με εισιτηριο ή χωρίς δεν ανεβαινεις στον καταπέλτη. Δεν του άξιζε να πεθάνει αλλά ο τυπος επαιζε το κεφαλι του με αυτο που έκανε.
- Πού το ξέρουμε οτι ο υπαρχος δεν ειπε στον καπετανιο να σταματησει τις μηχανες;
- Το πληρωμα δεν ειναι δολοφονοι αλλά ειναι μαλακες. Δε σπρωχνεσαι οσο ο καταπελτης κινειται. Τεράσια μαλακια ,του παίρνεις το ναυτικο δελτιο χωρις δευτερη σκεψη. Αλλά η δολοφονια ειναι αλλο πράγμα. Δολοφονια είναι να τον σπρωχνεις μέχρι να πεσει μέσα, να το κανεις επιτηδες.
- Επιτελους καποιος να μιλησει για τους γαμωλιμενικους. Αν ηταν στη θεση τους ο ανθρωπος θα ζουσε. ΕΔΕ και ξηλωμα. Αυτά τα τσογλάνια τα πληρωνουμε με τους φορους μας.
Στη διαδικασία φόρτωσης υπάρχει ένας λιμενικός ανά πλοίο. Αν ο λιμενικός ήταν 10 μέτρα μακριά (το πλοίο είχε ήδη ξεκινήσει) τι θα έκανε;
Αυτός που φταίει είναι ένας: αυτός που τον έσπρωξε. Αυτός τον έριξε στη θάλασσα. Και αυτός που τον έσπρωξε είναι τόσο γομάρι που τον κοίταζε ενώ πνιγόταν. Τα λοιπά είναι να έχουμε να λέμε.
 

TOMCRUISE

Ανώτατος
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.299
Κριτικές
43
Like
22.299
Πόντοι
18.496
Αυτή είναι η διαφορά μας. Το καθίκι λειτουργεί αναμενόμενα. Δε με ενοχλεί. Καθίκι παραμένει. Δεν εχω αξιώσεις από αυτό.
Αντίθετα με ενοχλεί σφόδρα οταν χάνεται μια ζωή από εντεταλμένους να την προστατεύουν, μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει όριο στη μαλακία που τους δέρνει.
eipανε τιποτα σαν δικαιολογια ή ακομα μουγγα?
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.893
Like
24.182
Πόντοι
5.506
Οι ευθύνη της κυβέρνησης είναι ότι δεν υπηρχανε λιμενικοί μπροστά από το καράβι όπως θα έπρεπε. Έχουμε υοεραριθμοθσ μπάτσους και λιμενικούς, αλλά προφανώς εαυτοί δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους
Δεν ισχυει αυτο.
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.895
Like
14.987
Πόντοι
3.656
Μας μιλησες για κάψιμο μαγισσών από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Οταν σου είπα πότε το έκανε αυτό δεν είχες ούτε ενα γεγονός να παραθέσεις.
Αντίθετα μας παρέθεσες κάποιους νόμους του κράτους του 319 που εφάρμοσε ο Μ. Κωνσταντίνος για να αποκόψει τις ειδωλολατρικές συνήθειες των νεοεμφανιζομενων Χριστιανών. Αγνοείς ότι Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία εμφανίστηκαν σαν έννοιες μετά το 1000 μ.Χ. Και οι νόμοι στο κείμενο που παρεθεσες αφορουν πολλά χρόνια πριν το σχίσμα. Μέχρι τότε υπήρχε μια ενιαία αδιαίρετη Αγία και Καθολική εκκλησία που δεν έκαιγε μάγισσες. Το σπορ ξεκίνησε αργότερα απο Καθολικούς και Προτεστάντες. Οι Ορθόδοξοι δεν ασχολήθηκαν καν με το σπορ.
Κι αυτά στα λέει καποιος άθρησκος και άθεος.
Το φανατισμό ψάξε τον στην τύφλωση που σε διακρίνει με οτι καταπιάνεσαι, αν τύχει και διαφωνείς με αυτό.
Ο Θάνατος είναι θάνατος όπως κι αν γίνεται. Και οι Αιρέσεις του χριστιανισμού αφορούν μόνο τους ίδιους
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.137
Κριτικές
5
Like
8.453
Πόντοι
2.356
Συμπληρώνοντας το ποστ του @Nubic , αντιγράφω εκτεταμένο ποστ του χρήστη georgios express από το shipfriends:

Αποτρόπαιο και δυστοπικό γεγονός.
Παρά ταύτα, επειδή την υπόθεση ανέλαβαν να διαλευκάνουν από πολύ νωρίς δημοσιογράφοι, κανάλια, ιστότοποι και λοιποί έγκαιροι διαμορφωτές της-πάντοτε ευαίσθητης και διαρκώς έκπληκτης-κοινής γνώμης, έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παρασκήνιο και γεγονότα που δεν αποκαλύπτονται, όχι κατ' ανάγκην εκ προθέσεως, αλλά ίσως δεν βολεύουν το κυρίαρχο αφήγημα.

Καταθέτω την δική μου-ίσως ασήμαντη-μαρτυρία ότι την ώρα που φεύγουν τα "Κρητικά" δεν είναι σπάνια το φαινόμενο επιβάτες της τελευταίας στιγμής(κυρίως νεαρής ηλικίας) μέ ή χωρίς δίκυκλα να ορμούν στον καταπέλτη την ώρα που οι κάβοι βιράρονται, αλλά πάντα γίνεται κάτι διαφορετικό από αυτό που έγινε στο Blue Horizon: ή καταφέρνουν να μπουν επειδή το καράβι δεν κάνει κίνηση πρόσω την τελευταία στιγμή ή δεν μπαίνουν επειδή κάποιος (ενίοτε και ο καβοδέτης) τους απομακρύνει-σε αυτή την περίπτωση πάντοτε ακολουθεί καυγάς στον ντόκο.

Ο @Nick the Greek έχει επανειλημένα σχολιάσει εύστοχα την ανεπάρκεια του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ όσον αφορά στην λειτουργία του λιμανιού. Δυσλειτουργία και εδώ: Κάβοι βιράρονται και καταπέλτες μένουν ανοικτοί ενώ το πλοίο σαλπάρει. Δεκαετίες γίνεται παντού, αλλά πέρα βρέχει. Φαίνεται ότι υπήρχε λιμενικός αλλά ήταν στον Άη-Διονύση. Δεν πρέπει να ελεγχθεί μόνο ο Κεντρικός Λιμενάρχης, έστω και θεωρητικά υπεύθυνος για τους κατωτέρους του. Πρέπει να ελεγχθεί και το συγκεκριμένο χαμηλόβαθμο όργανο γιατί δεν ήταν στην θέση του και αν ήταν μόνο ένας για 3 βαπόρια που έφευγαν, να ελεγχθεί και ο προϊστάμενός του για την ελλιπή στελέχωση της υπηρεσίας. Δεν μπορεί να μένουν στο απυρόβλητο οι κυρ-Βασίληδες αυτού του κόσμου και να φταίει μόνο το "σύστημα". (Αναμενόμενη και η αντίδραση της ΠΕΝΕΝ. Δεν εκπλήττομαι).

Το ίδιο, αλλά αντίστροφα, ισχύει και για τις "Επιχειρήσεις Αττικής": Δεν μπορεί το management (κάθε επιπέδου) να μείνει στο απυρόβλητο και όλο το άγος να το επωμισθούν οι 4 κατηγορούμενοι. Ασφαλώς φέρουν και οι ίδιοι την ατομική τους ευθύνη, αλλά η Εταιρική Κουλτούρα πάσχει, αν ληφθούν υπ΄ όψιν τα κατά καιρούς καταμαρτυρούμενα με αποκορύφωμα τον θάνατο ενός ανθρώπου. To management team είναι περήφανο για ότι έχει επιτύχει και για τις ανοησίες τύπου banners;
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
57.792
Κριτικές
90
Like
39.880
Πόντοι
25.467
Αυτή είναι η διαφορά μας. Το καθίκι λειτουργεί αναμενόμενα. Δε με ενοχλεί. Καθίκι παραμένει. Δεν εχω αξιώσεις από αυτό.
Αντίθετα με ενοχλεί σφόδρα οταν χάνεται μια ζωή από εντεταλμένους να την προστατεύουν, μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει όριο στη μαλακία που τους δέρνει.
Και αυτή θα παραμείνει.

Δεν μπορώ να επικροτήσω μια εγκληματική πρακτική από ένα απόβρασμα που οι ανθρώπινες ζωές δεν έχουν γι αυτό καμία αξία, μόνο και μόνο επειδή ανέδειξε τη μαλακία που δέρνει εδώ και χρόνια την αστυνομία.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
15.096
Like
20.246
Πόντοι
6.056
- Το πληρωμα δεν ειναι δολοφονοι αλλά ειναι μαλακες. Δε σπρωχνεσαι οσο ο καταπελτης κινειται. Τεράσια μαλακια ,του παίρνεις το ναυτικο δελτιο χωρις δευτερη σκεψη. Αλλά η δολοφονια ειναι αλλο πράγμα. Δολοφονια είναι να τον σπρωχνεις μέχρι να πεσει μέσα, να το κανεις επιτηδες.
Όταν τον σπρώχνεις προς τη ράμπα που σηκώνεται και ξέρεις ότι έχει ξεκινήσει το πλοίο ....

ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΠΡΩΞΙΑ ;;;;;;;;;;
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.391
Κριτικές
10
Like
14.336
Πόντοι
3.846
Στη διαδικασία φόρτωσης υπάρχει ένας λιμενικός ανά πλοίο. Αν ο λιμενικός ήταν 10 μέτρα μακριά (το πλοίο είχε ήδη ξεκινήσει) τι θα έκανε;
Αυτός που φταίει είναι ένας: αυτός που τον έσπρωξε. Αυτός τον έριξε στη θάλασσα. Και αυτός που τον έσπρωξε είναι τόσο γομάρι που τον κοίταζε ενώ πνιγόταν. Τα λοιπά είναι να έχουμε να λέμε.
Δουλεια του λιμενικου ειναι να βρισκεται εκει που υπαρχουν ανθρωποι και δραστηριοτητα
Αν ηταν κοντα στη φασαρια θα ειχε εμποδισει τον Αντωνη να μπει στο πλοιο. Θα φωναζε καποιον να φερει σωσιβιο να τον βγαλουν εξω. Θα φωναζε ενα σκαφος να τους φερει πισω μετα που εφυγαν
Οχι φιλε η ευθυνη εινια σε πολλους. Φταιει αυτος που δεν πεταξε το σωσιβιο, φταιει αυτος που δεν σταματησε το πλοιο, φταει αυτος που δε φωναξε ανθρωπος στη θαλασσα. Ολοι φταινε
 

ΤΙΜΩΡΟΣ(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.298
Κριτικές
3
Like
3.147
Πόντοι
456
Παμε παλι απο την αρχη:

- Το πλοιο είχε σαλπαρει. Καθυστερημενος ή όχι, με εισιτηριο ή χωρίς δεν ανεβαινεις στον καταπέλτη. Δεν του άξιζε να πεθάνει αλλά ο τυπος επαιζε το κεφαλι του με αυτο που έκανε.
- Πού το ξέρουμε οτι ο υπαρχος δεν ειπε στον καπετανιο να σταματησει τις μηχανες;
- Το πληρωμα δεν ειναι δολοφονοι αλλά ειναι μαλακες. Δε σπρωχνεσαι οσο ο καταπελτης κινειται. Τεράσια μαλακια ,του παίρνεις το ναυτικο δελτιο χωρις δευτερη σκεψη. Αλλά η δολοφονια ειναι αλλο πράγμα. Δολοφονια είναι να τον σπρωχνεις μέχρι να πεσει μέσα, να το κανεις επιτηδες.
- Επιτελους καποιος να μιλησει για τους γαμωλιμενικους. Αν ηταν στη θεση τους ο ανθρωπος θα ζουσε. ΕΔΕ και ξηλωμα. Αυτά τα τσογλάνια τα πληρωνουμε με τους φορους μας.
Η δολοφονια εχει πολλες βαθμιδες
Δεν ειναι η εκ προμελετης η εξ αμελειας
Εχει και ενδιαμεσα
Καπου εκει ενδιαμεσα ειναι αυτοι με ενδεχομενο δολο
Δηλαδη δε θελανε να τον σκοτωσουν αλλα στα παπαρια τους κιολας
 

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.391
Κριτικές
10
Like
14.336
Πόντοι
3.846
Όταν τον σπρώχνεις προς τη ράμπα που σηκώνεται και ξέρεις ότι έχει ξεκινήσει το πλοίο ....

ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΠΡΩΞΙΑ ;;;;;;;;;;
για αυτο εγραψα οτι δε σπρωχνεις ετσι απλα. Μπορει να περιμενε οτι θα πηδηξει μονος του στην προβλητα
 

LION-974

Μέγας
Εγγρ.
19 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.573
Κριτικές
11
Like
3.622
Πόντοι
4.615
Συμπληρώνοντας το ποστ του @Nubic , αντιγράφω εκτεταμένο ποστ του χρήστη georgios express από το shipfriends:

Αποτρόπαιο και δυστοπικό γεγονός.
Παρά ταύτα, επειδή την υπόθεση ανέλαβαν να διαλευκάνουν από πολύ νωρίς δημοσιογράφοι, κανάλια, ιστότοποι και λοιποί έγκαιροι διαμορφωτές της-πάντοτε ευαίσθητης και διαρκώς έκπληκτης-κοινής γνώμης, έχω την εντύπωση ότι υπάρχει παρασκήνιο και γεγονότα που δεν αποκαλύπτονται, όχι κατ' ανάγκην εκ προθέσεως, αλλά ίσως δεν βολεύουν το κυρίαρχο αφήγημα.

Καταθέτω την δική μου-ίσως ασήμαντη-μαρτυρία ότι την ώρα που φεύγουν τα "Κρητικά" δεν είναι σπάνια το φαινόμενο επιβάτες της τελευταίας στιγμής(κυρίως νεαρής ηλικίας) μέ ή χωρίς δίκυκλα να ορμούν στον καταπέλτη την ώρα που οι κάβοι βιράρονται, αλλά πάντα γίνεται κάτι διαφορετικό από αυτό που έγινε στο Blue Horizon: ή καταφέρνουν να μπουν επειδή το καράβι δεν κάνει κίνηση πρόσω την τελευταία στιγμή ή δεν μπαίνουν επειδή κάποιος (ενίοτε και ο καβοδέτης) τους απομακρύνει-σε αυτή την περίπτωση πάντοτε ακολουθεί καυγάς στον ντόκο.

Ο @Nick the Greek έχει επανειλημένα σχολιάσει εύστοχα την ανεπάρκεια του ΛΣ-ΕΛΛ.ΑΚΤ όσον αφορά στην λειτουργία του λιμανιού. Δυσλειτουργία και εδώ: Κάβοι βιράρονται και καταπέλτες μένουν ανοικτοί ενώ το πλοίο σαλπάρει. Δεκαετίες γίνεται παντού, αλλά πέρα βρέχει. Φαίνεται ότι υπήρχε λιμενικός αλλά ήταν στον Άη-Διονύση. Δεν πρέπει να ελεγχθεί μόνο ο Κεντρικός Λιμενάρχης, έστω και θεωρητικά υπεύθυνος για τους κατωτέρους του. Πρέπει να ελεγχθεί και το συγκεκριμένο χαμηλόβαθμο όργανο γιατί δεν ήταν στην θέση του και αν ήταν μόνο ένας για 3 βαπόρια που έφευγαν, να ελεγχθεί και ο προϊστάμενός του για την ελλιπή στελέχωση της υπηρεσίας. Δεν μπορεί να μένουν στο απυρόβλητο οι κυρ-Βασίληδες αυτού του κόσμου και να φταίει μόνο το "σύστημα". (Αναμενόμενη και η αντίδραση της ΠΕΝΕΝ. Δεν εκπλήττομαι).

Το ίδιο, αλλά αντίστροφα, ισχύει και για τις "Επιχειρήσεις Αττικής": Δεν μπορεί το management (κάθε επιπέδου) να μείνει στο απυρόβλητο και όλο το άγος να το επωμισθούν οι 4 κατηγορούμενοι. Ασφαλώς φέρουν και οι ίδιοι την ατομική τους ευθύνη, αλλά η Εταιρική Κουλτούρα πάσχει, αν ληφθούν υπ΄ όψιν τα κατά καιρούς καταμαρτυρούμενα με αποκορύφωμα τον θάνατο ενός ανθρώπου. To management team είναι περήφανο για ότι έχει επιτύχει και για τις ανοησίες τύπου banners;
Αυτά τα ποστ στο shipfriends πιθανότατα είναι από ''φίλιες δυνάμεις'' και προσπαθούν απλά να ξεπλύνουν το έγκλημα που έγινε: κανένας δεν ασχολήθηκε με έναν άνθρωπο που έπεσε στη θάλασσα, έφυγαν αμέριμνοι, και αν δεν υπήρχε το βίντεο όλοι θα ορκίζονταν πως τίποτα δεν είδαν και δεν άκουσαν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: riding

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom