You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βαλτιμόρη: κατάρρευση γέφυρας μετά από σύγκρουση πλοίου σε πυλώνα της
- Μέλος που άνοιξε το νήμα billGor
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 94
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
fatos1924
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 141
- Κριτικές
- 19
- Like
- 1.256
- Πόντοι
- 1.011
Οπότε με δικαιολογία την κατάρρευση της γέφυρας τώρα θα έχουμε νέα αύξηση τιμών;
Ένα συμβάν αυτού του μεγέθους έχει κόστος πολλών δισεκατομυρίων δολλαρίων.
Από την επισκευή της γέφυρας που υπολογίζεται σε 1.5 με 2 billion USD, αποζημειώσεις στις οικογένειες των θυμάτων, κόστος εκφόρτωσης των container απο το καράβι, επισκευή του πλοίου, περιβαλοντολογικές αποζημειώσεις, εμπορικές αποζημειώσεις που αυτή την στιγμή είναι ανυπολόγιστες. Αυτη την στιγμή ειναι σταματημένα δεκάδες καράβια που περιμένουν είτε να φορτώσουν είτε να ξεφορτω΄σουν.
Από το λιμάνι της Βαλτιμόρης μεταφ΄έρονται πολύ μεγαλες ποσοτητες φορτίων όλων των ειδών. Π.Χ πάνω απο 2.5 εκατομμύρια τόννοι κάρβουνο μηνιαίως!!
Θα υπαρξουν αγωγές απο χιλιάδες ανθρώποους και εταιρείες που χρησιμοποιούσαν την γέφυρα σε καθημερινή βάση.
Αυτά μόνο, είναι λίγα απο τα κόστη που θα προκύψουν. Εχω παραλείψει παρα πολλά που πιθανώς ακόμη να μην τα εχουμε φανταστεί.
Το β΄αρος των αποζημειώσεων θα πέσει στους ασφαλιστές του πλοίου, πιθανώς και να υπαρχει η λεγόμενη "γενική αβαρία" οπότε και οι ασφαλιστές των container να πρεπει να συνεισφέρουν στις αποζημειώσεις.
Δεν υπαρχει ασφαλιστικός οργανισμός που μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιου είδους κόστος. Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί "Αντασφαλίζονται" σε τεράστιους οργανισμούς "RE-insurers". Αυτοί θα αποροφήσουν το κόστοςστην αρχή, και μετα θα μετακυλήσει σε όλους τους ασφαλιστικούς οργανισμους παγκοσμίως.
Άρα θα ξεκινήσει από αύξηση των ασφαλίστρων και επακόλουθο είναι να μετακυλήσει αυτό το κόστος σε όλη την παγκόσμια οικονομία.
μπορεί να είμαι και ο μπαγκς μπανιΟ γιος του Χιού Χέφνερ εισαι;
όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.Ακομα να βγει στο ιντερνετ θεωρια συνωμοσιας;
Ας πω εγω.
Ρωσοι κομαντος πηραν τον ελεγχο του πλοιου σε αντιποινα για την επιθεση στη Μοσχα.
Ουκρανοι για να κατηγορησουν τη Ρωσια και να μπει στον πολεμο η Αμερικη.
Χουτι σε αντιποινα για τις επιθεσεις των ΗΠΑ.
Εξωγηινοι προκαλεσαν μπλακ αουτ στο πλοιο οταν απηγαγαν τον πλοιαρχο.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
Εσύ το πήγες έμμεσα.Τώρα που δεν λειτουργεί η γέφυρα και εκλείσε εκείνο το σημείο για να περνάνε τα υπόλοιπα φορτηγά πλοία θα πρέπει να αλλάξουν διαδρομές τα πλοία.Άλλες μεταφορές, άλλα δρομολόγια,άλλα ναύλα άλλο κόστος τελικού προϊόντος.Αυτό είναι πιο άμεσο από αυτό που λες.Ένα συμβάν αυτού του μεγέθους έχει κόστος πολλών δισεκατομυρίων δολλαρίων.
Από την επισκευή της γέφυρας που υπολογίζεται σε 1.5 με 2 billion USD, αποζημειώσεις στις οικογένειες των θυμάτων, κόστος εκφόρτωσης των container απο το καράβι, επισκευή του πλοίου, περιβαλοντολογικές αποζημειώσεις, εμπορικές αποζημειώσεις που αυτή την στιγμή είναι ανυπολόγιστες. Αυτη την στιγμή ειναι σταματημένα δεκάδες καράβια που περιμένουν είτε να φορτώσουν είτε να ξεφορτω΄σουν.
Από το λιμάνι της Βαλτιμόρης μεταφ΄έρονται πολύ μεγαλες ποσοτητες φορτίων όλων των ειδών. Π.Χ πάνω απο 2.5 εκατομμύρια τόννοι κάρβουνο μηνιαίως!!
Θα υπαρξουν αγωγές απο χιλιάδες ανθρώποους και εταιρείες που χρησιμοποιούσαν την γέφυρα σε καθημερινή βάση.
Αυτά μόνο, είναι λίγα απο τα κόστη που θα προκύψουν. Εχω παραλείψει παρα πολλά που πιθανώς ακόμη να μην τα εχουμε φανταστεί.
Το β΄αρος των αποζημειώσεων θα πέσει στους ασφαλιστές του πλοίου, πιθανώς και να υπαρχει η λεγόμενη "γενική αβαρία" οπότε και οι ασφαλιστές των container να πρεπει να συνεισφέρουν στις αποζημειώσεις.
Δεν υπαρχει ασφαλιστικός οργανισμός που μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιου είδους κόστος. Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί "Αντασφαλίζονται" σε τεράστιους οργανισμούς "RE-insurers". Αυτοί θα αποροφήσουν το κόστοςστην αρχή, και μετα θα μετακυλήσει σε όλους τους ασφαλιστικούς οργανισμους παγκοσμίως.
Άρα θα ξεκινήσει από αύξηση των ασφαλίστρων και επακόλουθο είναι να μετακυλήσει αυτό το κόστος σε όλη την παγκόσμια οικονομία.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξενέρα ε;όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
Δεν μπορεις να πεις.όταν άνοιξα το νήμα είχα την ελπίδα πως θα πέσουν κάθε είδους θεωριες συνομωσίας να έχει ενδιαφέρον το θέμα.
και μεις καθομαστε και αναλωνόμαστε σε πεζες τεχνικές λεπτομέρειες
Το προσπαθησα!
δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμόναι τυπε λεπτομερια θα επρεπε να ειναι! εδω ειναι κατασκευασμενες να αντεχουν τους σεισμους!!!! αν δεν την ειχε κανει ο μηχανικος σαν ζυγαρια που μολις εφτασε στο πρασινο σημειο αναγκαστικα επεσε και η υπολοιπη αντι εκει να διαχωριζεται η κατασκευη και επεσε απο το ιδιο το βαρος της σαν ντομινο!!!
Αν δεις το βίντεο το τμήμα από το πρασινο κύκλο που έβαλες και δεξια ανασηκώνεται ακέραιο και πέφτοντας η άκρη του σπρώχνει το δεξί βάθρο μετακινώντας το οπότε πέφτει και αυτό το τμήμα. Αν δεν είχε πέσει το δεξί βάθρο ίσως να είχε γλυτωσει αυτό το τμημα αλλά με τέτοια παραμόρφωση που δέχτηκε μάλλον αχρηστο θα ήταν
αυτό που μπορεί να θεωρηθεί "λάθος" είναι πως σχεδίασαν τα δυο κεντρικά βαθρα με βάση μόνο τις απαιτήσεις στήριξης της γεφυρας και όχι για μια πιθανή σύγκρουση με μεγάλο πλοίο
δες πως φαίνονται "ατροφικά" σε σχέση πχ με τα βάθρα της Ριου-Αντιρίου που είναι τεράστια.
ή της γέφυρας στο Κόμπε στην Ιαπωνία που έχουν τεράστια περίμετρο στο επίπεδο της θάλασσας
Premium Photo | Kobe Japan Bridge
Download this Premium Photo about Kobe Japan Bridge, and discover more than 60 Million Professional Stock Photos on Freepik
www.freepik.com
Akashi Kaikyo Bridge, Akashi Strait, Japan - Verdict Traffic
www.roadtraffic-technology.com
fatos1924
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 30 Απρ 2015
- Μηνύματα
- 141
- Κριτικές
- 19
- Like
- 1.256
- Πόντοι
- 1.011
Εσύ το πήγες έμμεσα.Τώρα που δεν λειτουργεί η γέφυρα και εκλείσε εκείνο το σημείο για να περνάνε τα υπόλοιπα φορτηγά πλοία θα πρέπει να αλλάξουν διαδρομές τα πλοία.Άλλες μεταφορές, άλλα δρομολόγια,άλλα ναύλα άλλο κόστος τελικού προϊόντος.Αυτό είναι πιο άμεσο από αυτό που λες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ξενέρα ε;
Επειδή θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο και για αυτό το ανέφερα.
Αλλαγές στο trade θα συμβάλουν σε αυξήσεις "πολύ πιθανόν", αλλά όχι απαραίτητα. και, όσο υπάρχουν εναλλακτικές, η αγορά ρυθμίζει γρήγορα η δεν επηρεάζεται στο προσδοκώμενο.
Είναι μια μεγάλη κουβέντα όμως και
δεν θέλω να ξεφύγουμε από το τοπικ.
Όχι ρε παιδιά υπολογίσανε και φορτίο σύγκρουσης με τα δεδομένα της εποχής και με έναν συντελεστή ασφάλειας που θεωρήσανε.Από τότε έχουν όχι απλά διπλασιαστεί οι όγκοι τον φορτηγών αλλά τριπλασιαστεί και τετραπλασιαστεί.Δεν είναι θεοί οι μηχανικοί να ξέρουν τι θα υπάρχει μετά από 100 χρόνια είπαμε.δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμό
Αν δεις το βίντεο το τμήμα από το πρασινο κύκλο που έβαλες και δεξια ανασηκώνεται ακέραιο και πέφτοντας η άκρη του σπρώχνει το δεξί βάθρο μετακινώντας το οπότε πέφτει και αυτό το τμήμα. Αν δεν είχε πέσει το δεξί βάθρο ίσως να είχε γλυτωσει αυτό το τμημα αλλά με τέτοια παραμόρφωση που δέχτηκε μάλλον αχρηστο θα ήταν
αυτό που μπορεί να θεωρηθεί "λάθος" είναι πως σχεδίασαν τα δυο κεντρικά βαθρα με βάση μόνο τις απαιτήσεις στήριξης της γεφυρας και όχι για μια πιθανή σύγκρουση με μεγάλο πλοίο
δες πως φαίνονται "ατροφικά" σε σχέση πχ με τα βάθρα της Ριου-Αντιρίου που είναι τεράστια.
ή της γέφυρας στο Κόμπε στην Ιαπωνία που έχουν τεράστια περίμετρο στο επίπεδο της θάλασσας
Premium Photo | Kobe Japan Bridge
Download this Premium Photo about Kobe Japan Bridge, and discover more than 60 Million Professional Stock Photos on Freepikwww.freepik.comAkashi Kaikyo Bridge, Akashi Strait, Japan - Verdict Traffic
www.roadtraffic-technology.com
tsigkoleletos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 1.176
- Κριτικές
- 18
- Like
- 2.240
- Πόντοι
- 1.206
για αυτο το εβαλα τυπε. φαινεται οτι ηταν αλληλοεξαρτημενα αντι για ανεξαρτητα...δεν υπάρχει κάτι "λάθος", από τη στιγμή που καταστραφηκε το βαθρο από την σύγκρουση δεν υπήρχε τρόπος να μην πέσει η γέφυρα. Και δεν έχει να κάνει με το αν αντέχουν ή όχι σε σεισμό
Αν δεις το βίντεο το τμήμα από το πρασινο κύκλο που έβαλες και δεξια ανασηκώνεται ακέραιο και πέφτοντας η άκρη του σπρώχνει το δεξί βάθρο μετακινώντας το οπότε πέφτει και αυτό το τμήμα. Αν δεν είχε πέσει το δεξί βάθρο ίσως να είχε γλυτωσει αυτό το τμημα αλλά με τέτοια παραμόρφωση που δέχτηκε μάλλον αχρηστο θα ήταν
αυτό που μπορεί να θεωρηθεί "λάθος" είναι πως σχεδίασαν τα δυο κεντρικά βαθρα με βάση μόνο τις απαιτήσεις στήριξης της γεφυρας και όχι για μια πιθανή σύγκρουση με μεγάλο πλοίο
δες πως φαίνονται "ατροφικά" σε σχέση πχ με τα βάθρα της Ριου-Αντιρίου που είναι τεράστια.
ή της γέφυρας στο Κόμπε στην Ιαπωνία που έχουν τεράστια περίμετρο στο επίπεδο της θάλασσας
Premium Photo | Kobe Japan Bridge
Download this Premium Photo about Kobe Japan Bridge, and discover more than 60 Million Professional Stock Photos on Freepikwww.freepik.comAkashi Kaikyo Bridge, Akashi Strait, Japan - Verdict Traffic
www.roadtraffic-technology.com
ΤΙΜΩΡΟΣ(1)
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 1.296
- Κριτικές
- 3
- Like
- 3.129
- Πόντοι
- 456
Μαλακια μεγαλη ειπεςκαλα η γεφυρα ειναι απαραδεκτο που κατερρευσε σε ουτε 10 δευτερα...
δομικα και μονο δε θα επρεπε να ειναι φτιαγμενες σαν πυργος απο τραπουλοχαρτα αλλα θα επρεπε να μπορουν να πεσουν σημειακα... δε γινεται για ενα χτυπημα 50 μετρων να πεσει μια γεφυρα των 500μετρων! αυτο ειναι απαραδεκτο...
Αυτες οι γεφυρες ειναι κατασκευασμενες ετσι ακριβως ωστε το ενα κομματι να στηριζει το αλλο
Δηλαδη αν αφησεις μονο του ενα κομματι θα πεσει και χωρις καραβι
Για να τη φτιαχνανε να αντεχει καραβι θα πρεπει να ριχνανε τοσο τσιμεντο οσο θελει μια πολη ολοκληρη για να φτιαχτει
Πηγαινε σε ενα μηχανικο να στα εξηγησει
Εγω πηγα και μου τα εξηγησε
Μη μιλαμε ολοι χωρις να εχουμε ιδεα
tsigkoleletos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 1.176
- Κριτικές
- 18
- Like
- 2.240
- Πόντοι
- 1.206
αλλο να υποστηριζει και αλλο να ειναι εντελως εξαρτημενο αρα αν ριξω την αρχη της να πεσει και το τελος της! οι τυπαδες που την εφτιαξαν προφανως δεν υποστηριζουν το σεναριο που μολις συνεβη...Μαλακια μεγαλη ειπες
Αυτες οι γεφυρες ειναι κατασκευασμενες ετσι ακριβως ωστε το ενα κομματι να στηριζει το αλλο
Δηλαδη αν αφησεις μονο του ενα κομματι θα πεσει και χωρις καραβι
Για να τη φτιαχνανε να αντεχει καραβι θα πρεπει να ριχνανε τοσο τσιμεντο οσο θελει μια πολη ολοκληρη για να φτιαχτει
Πηγαινε σε ενα μηχανικο να στα εξηγησει
Εγω πηγα και μου τα εξηγησε
Μη μιλαμε ολοι χωρις να εχουμε ιδεα
για ρωτα τωρα τον φιλο σου τον μηχανικο να σου πει αν στο ριο αντιρριο θα συνεβαινε το ιδιο! και αν πει ναι αλλαξε μηχανικο...
πιθανόν να εχεις δίκιο. Αλλά τι τους εμποδιζε τ επόμενα χρόνια να ενισχύσουν την περίμετρο της βάσης των βάθρων ;Όχι ρε παιδιά υπολογίσανε και φορτίο σύγκρουσης με τα δεδομένα της εποχής και με έναν συντελεστή ασφάλειας που θεωρήσανε.Από τότε έχουν όχι απλά διπλασιαστεί οι όγκοι τον φορτηγών αλλά τριπλασιαστεί και τετραπλασιαστεί.Δεν είναι θεοί οι μηχανικοί να ξέρουν τι θα υπάρχει μετά από 100 χρόνια είπαμε.
να κάνω μια υποθεση έτσι χωρίς κάποιο στοιχείο :
σε τετοιες γέφυρες και παρά τον παράγοντα "διέλευση πλοιων" στη διαστασιολόγηση των βάθρων κύριο λόγο παίζουν τα φορτία της γέφυρας, το βάθος θεμελιώσης, το άνοιγμα αναμεσα στους πυλώνες και βέβαια ο τύπος της γέφυρας. Γι αυτό στις γέφυρες που έβαλα παραπανω (Κομπε, Ριο-Αντίριο) τα βάθρα μοιαζουν τεράστια σε σχέση με αυτό της Βαλτιμορης.
για αυτο το εβαλα τυπε. φαινεται οτι ηταν αλληλοεξαρτημενα αντι για ανεξαρτητα...
αυτό μόνο μηχανικοί γενικά ή αυτοί που την σχεδίασαν το ξέρουν, γιατί έκαναν ενιαίο δικτύωμα και όχι ανεξαρτητα τμήματα
tsigkoleletos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 1.176
- Κριτικές
- 18
- Like
- 2.240
- Πόντοι
- 1.206
γιατι η περιοχη εκει δεν εχει σεισμικη δραστηριοτητα οποτε θεωρησαν τοτε για την εποχη οτι δε χρειαζεται να ληφθουν τετοια μετρα!!!πιθανόν να εχεις δίκιο. Αλλά τι τους εμποδιζε τ επόμενα χρόνια να ενισχύσουν την περίμετρο της βάσης των βάθρων ;
να κάνω μια υποθεση έτσι χωρίς κάποιο στοιχείο :
σε τετοιες γέφυρες και παρά τον παράγοντα "διέλευση πλοιων" στη διαστασιολόγηση των βάθρων κύριο λόγο παίζουν τα φορτία της γέφυρας, το βάθος θεμελιώσης, το άνοιγμα αναμεσα στους πυλώνες και βέβαια ο τύπος της γέφυρας. Γι αυτό στις γέφυρες που έβαλα παραπανω (Κομπε, Ριο-Αντίριο) τα βάθρα μοιαζουν τεράστια σε σχέση με αυτό της Βαλτιμορης.
αυτό μόνο μηχανικοί γενικά ή αυτοί που την σχεδίασαν το ξέρουν, γιατί έκαναν ενιαίο δικτύωμα και όχι ανεξαρτητα τμήματα
ο σεισμος είναι (σχεδόν) άσχετοςγιατι η περιοχη εκει δεν εχει σεισμικη δραστηριοτητα οποτε θεωρησαν τοτε για την εποχη οτι δε χρειαζεται να ληφθουν τετοια μετρα!!!
tsigkoleletos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 27 Ιαν 2024
- Μηνύματα
- 1.176
- Κριτικές
- 18
- Like
- 2.240
- Πόντοι
- 1.206
αν η γεφυρα ηταν αντισεισμικη δε θα επεφτε το δευτερο κομματι της... αντιθετα ηταν αλληλοεξαρτημενη και το ενα κομματι παρεσυρε το αλλοο σεισμος είναι (σχεδόν) άσχετος
Τι θα συνέβαινε στη Γέφυρα Ρίου Αντίρριου σε περίπτωση πρόσκρουσης πλοίου όπως στη Βαλτιμόρη -Τι απαντά στο thebest ο Πάνος Λούκας
Το τραγικό ατύχημα στη Βαλτιμόρη με την κατάρρευσή της Γέφυρας αποτέλεσε αφορμή για να τεθούν ερωτήματα σχετικά με το σχεδιασμό Γεφυρών που βρίσκονται σε διαύλους ναυσιπλοΐας όπως στη Γέφυρα Ρίου Αντίρριου
www.thebest.gr
Η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου μπορεί να αντέξει πρόσκρουση σαν της Βαλτιμόρης; | Flash
Συγκλονισμένη είναι η παγκόσμια κοινότητα από την κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη η οποία εκτός των άλλων προκάλεσε εύλογες απορίες ...
www.flash.gr